Az esemény időpontja:

2017-10-27 09:00:00

Cégautó konferencia 2017.

A jövő flottaautója - a legújabb technológiák, kényelmi és biztonsági trendek


Teljes ár: 0 Ft + ÁFA (Bruttó: 0 Ft) | További kedvezmények

Az autógyártás az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág a világban. Folyamatos fejlesztésekről és az új modellekről szóló hírek mellett elkerülhetetlen, hogy kényes témák is felmerüljenek ezen a területen. Mindig vannak olyan aktuális kérdések, amelyekre az üzleti kapcsolatokban az ügyfél rendszerint nem kap kielégítő választ. 

Napjaink égető kérdése például, hogy milyen meghajtású autót szerezzünk be, melyik lesz a legértékállóbb befektetés. De flottamérettől függetlenül a biztonság, a kényelem és a környezetbarát megoldások is fontos szempontok a cégautó-választásnál. 

Konferenciánk fókuszába a jövő flottaautója, a fenntartható mobilitás kerül. Az iparági szakemberek mellett egy sci-fi rajongó  jövőkutató szemszögéből is  megvizsgáljuk, mit hoz a holnap. Szó lesz az iparágat alakító trendekről, a hazai vállalkozások életét a gyakorlatban is befolyásoló fejlesztésekről, támogatásokról. De beszélünk az asszisztens rendszerek biztonságot és kényelmet támogató funkcióiról is és az önvezető autók jelenéről és jövőjéről.

Konferenciánk célja, hogy a résztvevő döntéshozókkal megismertessük a legújabb beszerzési, biztonsági és üzemeltetési trendeket, és bepillantást engedjünk abba, hogy a ma döntései hogyan alakítják a jövő vállalatait.


A szakmai konferencia része a háromnapos Budapest Auto Show 2017. rendezvénynek, ahol a legújabb és legfontosabb modelleket is bemutatjuk a nagyközönség számára.

Mivel a rendezvény időben szinte közvetlenül a Frankfurti Autószalont követi, így az autós cégek több, ott debütáló újdonságot is elhoznak a Millenárisra, amelyek elsőként itt lesznek láthatók Magyarországon.


A Cégautó konferencia résztvevői még azelőtt megismerhetik és kipróbálhatják a kiállított autókat, hogy a Budapest Auto Show 2017. programját a nagyközönség számára is megnyitnánk.  

A szakmai program után ebéddel, tesztvezetéssel és a legújabb modellek leleplezésével várjuk résztvevőinket. 


A konferencián kiállított autókról és a tesztvezetésről bővebb tájékoztatást a BUDAPEST AUTO SHOW 2017. weboldalán érhető el.


Konferenciánkon a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A regisztráció meghívóval lehetséges. 

Amennyiben nem kapott meghívót, de szeretne részt venni a Cégautó konferencián, kérjük, keressen minket a konferencia@hvg.hu email-címen. 


TESZTVEZETÉS

Résztvevőink az alábbi modelleket is kipróbálhatják a konferenciát követően:

(További vezethető modellek a Budapest Auto Show 2017. weboldalán.)



KONFERENCIÁNK KÉPEKBEN

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/V8H40"><a href="//imgur.com/V8H40">Cégautó konferencia</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>


Program Program nyomtatása

08:00 09:00 Reggeli, regisztráció

09:00 09:05 Megnyitó

Dombóvári Mihály, HVG Plusz kiadványok

I. Blokk

Hazai trendek

09:05 09:25 Fenntartható és fennmaradó város – környezettudatos fejlesztések Budapesten

dr. Szeneczey Balázs, Budapest Főváros Önkormányzata

09:25 09:30 Cégautó-értékesítési adatok elemzése

Erdélyi Péter, MGE

09:30 09:50 Hazai autóipari trendek és gazdaságfejlesztési irányok

Pomázi Gyula, Iparstratégiáért és Gazdaságszabályozásért felelős Helyettes Államtitkárság

09:50 10:10 Tervek és valóság, avagy a fejlődés gyorsasága

Szabó Róbert, Autó-Motor magazin

10:10 10:40 KÁVÉSZÜNET

II. Blokk

Mi hajtja a cégautót?

10:40 11:00 Kinek alternatíva az elektromos és hibrid cégautó

Haray Norbert, ABB Kft.

11:00 11:20 Benzines kontra dízel - mit hoz a jövő?

Ozsvath Ferenc, Peugeot

11:20 11:35 Az üzleti célú földgázhajtásról egyszerűen és közérthetően

Bálint Norbert, Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület

11:35 11:50 Hibrid korszak után hidrogén korszak? - Zéró emisszió elektromos töltőhálózat nélkül

Krajcsovits Sándor – Toyota Central Europe Kft.

11:50 12:20 KÁVÉSZÜNET

III. Blokk

Biztonságos és gazdaságos megoldások

12:20 12:40 A leggyakoribb vállalati cégautós adózási hibák - Hogyan kerülhetőek el?

Ficzeréné Dr. Pelyhe Márta, NAV

12:40 13:00 A szemünk előtt zajló forradalom

Rábai Dániel, Continental Hungaria Kft.

13:00 13:20 (Céges)autót mindenkinek, mindenáron?! - Innovációs törekvések és hazai trendek

Borbély Zoltán, ALD Automotive Magyarország

13:20 13:30 Középtávú autókölcsönzés hazánkban - Lehetőségek és megoldások

Kolozsi Viktor, Budget Magyarország

13:30 13:50 Önvezető autók: a versenypályától az autópályáig

Takács Árpád, AImotive

13:50 14:00 Hogyan közlekedik a jövő? - Mobilitás a sci-fi irodalomban és a valóságban

Kánai András, SF magazin

14:00 Ebéd / Tesztvezetés

Témák

SZERKESZTŐI AJÁNLÓ
Az egész Európában magához térő gazdaság szereplői egyre jobb eredményeket mutatnak fel, így a közel egy évtizede bevezetett, az autóhasználatra vonatkozó belső szigorítások szépen oldódnak. Meglátszik ez a cégautó flottákon is, aktívabb a beszerezés, a futó flották leváltása. De nem mondhatjuk, hogy visszatér minden a régi kerékvágásba, hiszen az elmúlt évek tapasztalatai alapján jóval gazdaságosabban üzemeltetik a felhasználók az autóikat. Ezt látva a szolgáltatók, finanszírozók, autókereskedők ajánlatai a magasabb használati értékű, de a korábbiaknál mindig egy kicsivel gazdaságosabban üzemeltethető flotta irányába mutatja. Minden egy fenntarthatóbb és gazdaságosabb jelen és jövő irányába látszik mozdulni. Konferenciánk fő célja, hogy bemutassuk azokat a legújabb trendeket, amik támogatják ezt a törekvést! - Dombóvári Mihály, HVG Cégautó Különszám és HVG Plusz Prémiumautó, felelős szerkesztő

Fenntartható és fennmaradó város – környezettudatos fejlesztések Budapesten
dr. Szeneczey Balázs, Budapest Főváros Önkormányzata

Budapest – mint a legtöbb nagyváros - számtalan kihívással küzd a mobilitás terén. A károsanyag-kibocsájtáson túl a közúti torlódások, a nagyarányú egyéni gépkocsi használat, az áruszállítás nehézkessége és az élhetetlen városi terek jelentik a legfőbb problémát. A város vezetésének egyértelmű célja változtatni a jelenlegi helyzeten, és környezettudatos hozzáállással hatékonyabban szervezni Budapest közlekedését fejlesztve az infrastruktúrát, támogatva a megújuló energiaforrások használatát. Olyan, a világ nagyvárosaiban tapasztaltakhoz hasonló törekvések mellett kötelezte el magát Budapest vezetése is, mint a fenntartható városi mobilitás-tervezés, a megosztáson és bevonáson alapuló közösségi rendszerek és az élhető városi terek kialakítása. Előadásunkban ezen tervek megvalósítási lehetőségeit ismertetjük.

Hazai autóipari trendek és gazdaságfejlesztési irányok
Pomázi Gyula, Iparstratégiáért és Gazdaságszabályozásért felelős Helyettes Államtitkárság

A hazai gazdaság meghatározó részét teszi ki a járműipar. Ennek fejlődési tendenciáiról, kereslet, kínálati helyzetéről, az ehhez kapcsolódó ipar-, és gazdaságfejlesztési irányokról szól az előadás. Hangsúlyosan és részletesen kíván foglalkozni az átalakuló autóipari értéklánc új követelményeivel, és az erre adható magyarországi gazdasági szereplők szintjén is értelmezhető beavatkozásokkal. Kitér a lehetséges kormányzati programokra, azok logikájára illeszkedésére, és azok gazdaságra gyakorolt hatásaira.

Tervek és valóság, avagy a fejlődés gyorsasága
Szabó Róbert, újságíró

Senki előtt sem marad rejtve az alternatív autózás evolúciója, aki nem vezet, az is látja, hogy egyre több a zöld rendszámos autó. Igen ám, de mi a helyzet a környezettudatos közlekedés színfalai mögött, mire elég a kiszolgáló infrastruktúra? Tervek a hazai közlekedési infrastruktúrában és a globális elterjedés reális megvalósulása - ahogy azt az iparág legnagyobbjai vélik. Melyek a lassító, hátráltató tényezők, s mi a helyzet a hagyományos belső égésű motorokkal?

Kinek alternatíva az elektromos és hibrid cégautó
Haray Norbert, ABB

Az elektromos autók száma növekszik Magyarországon. Az elektromos és hibrid járművek megbízhatóságára üzemeltetési szempontok alapján már van gyakorlat. A fenntartási költségek, és az elektromos autók töltésének költsége ismert és kiszámolható. A járművek ára csökkenő tendenciát mutat és több állami támogatás, törvényi rendelkezés is elősegíti és népszerűsíti az elektromos autózást. A cégek részére is létezik támogatás, sőt további pozitív rendelkezések várhatóak! Mindezek fényében és nemzetközi tapasztalatok alapján elemezzük, lehet-e valós alternatíva az elektromos és hibrid autó a cégek számára? 

Az üzleti célú földgázhajtásról egyszerűen és közérthetően
Bálint Norbert, Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület

A közlekedési szektorban is megjelent az igény a gazdaságosan, környezetbarát módon alkalmazható alternatív hajtóanyagok iránt. Erre ad jó megoldást a járművek földgázzal történő üzemeltetése. A gáz halmazállapotú sűrített földgáz (CNG) a személygépjárműveknek, taxiknak, a városi áruterítő, vagy kurír járműveknek, míg a cseppfolyósított földgáz (LNG) buszoknak, távolsági árufuvarozásban résztvevő nehéztehergépjárműveknek, vagy akár hajóknak lehet kompromisszumok nélküli, környezetbarát üzemanyaga. 

Hibrid korszak után hidrogén korszak? - Zéró emisszió elektromos töltőhálózat nélkül
Krajcsovits Sándor, Toyota Central Europe Kft.

A környezetszennyezés közvetett módon befolyásolja az életünket, a környezetvédelmi előírások egyre szigorúbbak. Az autógyárak keresik a hosszú távú megoldásokat a zéró emissziós járművek hajtására. A jelenlegi technológiai megoldások, a közlekedés sokrétűsége és az infrastruktúra a hidrogén üzemanyagcellás FCV járművek fejlesztését mutatja logikus iránynak. A hidrogén mint üzemanyag könnyen előállítható, nagy távolságra szállítható – tömeg-teljesítmény aránya miatt nehézjárművekben és személyautókban is használható. A Toyota Motor Corporation személyautó gyártása mellett a busz és targonca gyártásában is érdekelt, ily módon a hidrogén hajtás alkalmazásáról széleskörű tapasztalatokat nyerhetünk a szállítás minden területén.

A leggyakoribb vállalati cégautós adózási hibák – Hogyan kerülhetőek el?
Ficzeréné Dr. Pelyhe Márta, NAV

Néhány mondatban indokolt kiemelni azt a jogszabályi hátteret, amely a kapcsolódó legfontosabb szabályokkal alapját képezi a cégautó adókötelezettségnek. Így főként a cégautó adó tárgya, alanya, adó bevallása, megfizetése. Néhány olyan példát, azaz ellenőrzési megállapítást, hibatípust ki kell emelni röviden, amely az előző jogszabályi rendelkezések jellemzően vétlen félreértelmezéséből, nem gondos eljárásból fakad. Így az adómentesség téves értelmezése a betegségmegelőző, vagy gyógyító célzat vonatkozásában, a kétszeres adóztatás kizárásának kérdésköre, bérbe adott személygépkocsi utáni adókötelezettség.

A szemünk előtt zajló forradalom
Rábai Dániel, Continental Hungaria Kft.

Az autóipar és az információ technológia szinte a szemünk láttára válik eggyé a világon. Az IT és a digitális kommunikáció elképesztő ütemű fejlődése már az autóiparban is diktál. Mik azok a világtrendek, amelyek a globális mobilitást, és bizony, éveken belül már a hétköznapjainkat is meghatározzák? Ezekben a világméretű folyamatokban hol helyezkedik el hazánk és a hazai autóipar? Mik a lehetőségek és kihívások a magyar autóipar számra? Ezekre a kérdésekre keresi a választ előadásunk, ízelítőt adva Continental-nál itthon és világszerte jelenleg is zajló legizgalmasabb autóipari és gumiabroncs ipari fejlesztésekből.

(Céges)autót mindenkinek, mindenáron?!- Innovációs törekvések és hazai trendek
Borbély Zoltán, ALD Automotive Magyarország Kft.

Klasszikus operatív lízing és flottakezelés napjainkban és a jövő megoldásai. Milyen kihívások és megoldások alakítják a céges gépjárművek piacát? Valóban csak cégek igényelhetnek operatív lízinget és flottakezelést? Milyen gyakorlatokat láthatunk itthon és mit leshetünk el más ország piacairól? Az átalakuló autóipar kihívásai mint a mobilitási megoldások és elektromos autózás senkit sem hagynak érintetlenül.

Középtávú autókölcsönzés hazánkban - Lehetőségek és megoldások
Kolozsi Viktor, Budget Magyarország

Minden cégvezető megbízható, szakmailag kompetens és elkötelezett munkavállalókkal szeretné magát körülvenni. A legjobban teljesítő kollégák megtartása hatalmas kihívásnak bizonyul napjainkban, amikor mindenfelől záporoznak az egymást túllicitáló, sokféle juttatással kecsegtető állásajánlatok. A bérelt autó biztosítása már régóta az egyik leghatásosabb eszköz a munkatársak motivációjának fenntartására, illetve az új munkaerő toborzási folyamataiban is sorsdöntő érvként működhet. Előadásunkban bemutatjuk, milyen innovatív és személyre szabott autóbérlési megoldások léteznek a magyar piacon.

Önvezető autók: a versenypályától az autópályáig
Takács Árpád, AImotive

A mesterséges intelligencia térhódításának köszönhetően az elmúlt években alapjaiban változott meg mindaz, amit az autózás, ezen belül az önvezető autózás jövőjéről gondoltunk. A felhasználói és gyártói igények túlmutatnak a hagyományos vezetéstámogató rendszerek képességein, így ma már az érzékeléstől az irányításig, minden ponton szükségessé vált az MI integrációja. Az új kihívások új megoldásokat szültek, melyek formálták, és a jövőben is formálják majd az önvezetés „ökoszisztémáját”. Az előadásban ezekről a kihívásokról és a fejlesztések evolúciójáról lesz szó, izgalmas anekdotákkal kiegészítve.

Hogyan közlekedik a jövő? - Mobilitás a sci-fi irodalomban és a valóságban
Kánai András, Sfmag

Azt gondolhatnánk, hogy mindaz, ami a fantasztikus irodalom valósága, csak mese, fikció, és sose lesz a hétköznapi életünk része. Ám ez messze nem így van. Ma pont úgy közlekedünk, ahogyan azt már évtizedekkel ezelőtt a sci-fi írók megálmodták. Mik a legmerészebb megálmodott közlekedési módozatok és mi valósult meg ezekből? Előadásom a 19-21. századból hoz példákat, hogy mivel és hogyan szeretne közlekedni az emberiség, de szó lesz a közlekedés legizgalmasabb futurológiai trendjeiről és ezek várható társadalmi hatásairól is.

Előadók


ELŐADÓINK LISTÁJA FOLYAMATOSAN BŐVÜL!


Bálint Norbert


főtitkár, Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület

38 éves, gépészmérnök és közgazdász. A mérnöki kamara tagja. Több mint 10 évet az energiaiparban tevékenykedett. Műszaki fejlesztőként az energiaiparban bevezethető új technológiák vizsgálatával és fejlesztésével, vállaltfejlesztőként beruházások előkészítésével és megvalósításával, kommunikációs területen szóvivőként, vállalatirányítási területen cégvezetőként tevékenykedett. A földgáz üzemanyag célú felhasználásának támogatója, CNG & LNG szakértő. Társadalmi célú munka keretében a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület főtitkára.


Borbély Zoltán


kereskedelmi igazgató ALD Automotive Magyarország Kft.

Az ALD Automotive Magyarországhoz 2008-ban csatlakozott, ezt megelőzően is a flottamenedzsment területén tevékenykedett. Szakterületéhez tartozik a minőségmenedzsment is. Alapvégzettsége szerint közgazdász, emellett MBA képesítését 2013-ban szerezte Pénzügy és Menedzsment szakirányon. A Menedzserek Országos Szövetségének tagja.


dr. Szeneczey Balázs


városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes, Budapest Főváros Önkormányzata

2010 októberében a főpolgármester kabinetfőnöke lett, majd 2012 júniusában városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettesnek választotta a Fővárosi Közgyűlés. E feladatkörében eljárva gondoskodik a főváros európai uniós társfinanszírozású projektekkel összefüggő, valamint városfejlesztéssel, városrendezéssel, városépítéssel, települési értékvédelemmel kapcsolatos feladatai ellátásáról. Feladatai közé tartozik továbbá a Fővárosi Önkormányzat kiemelt beruházásainak felügyelete is. A Fővárosi Közgyűlés 2014. november 7-én ismét városfejlesztési főpolgármester-helyettessé választotta.


Erdélyi Péter


elnök, Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete

Erdélyi Péter 2010 óta az Egyesület elnöke. Korábban tapasztalatokat szerzett a gépjármű nagy-, és kiskereskedelemben, finanszírozásban és biztosításban. Jelenlegi fő feladati között szerepel a gépjármű szakma elfogadottságának növelése és a sajtó és média kapcsolatok erősítése.


Ficzeréné Dr. Pelyhe Márta


ellenőrzési igazgatóhelyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága 

1991-től dolgozik a NAV-nál, illetve jogelődjénél, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnál, folyamatosan az ellenőrzési területen. Jogtanácsosi végzettséggel rendelkezik, így jogászként kezdte tevékenységét az állami adóhatóságnál, majd osztályvezetői, később főosztályvezető-helyettesi, illetve főosztályvezetői kinevezést kapott. Főként a társas vállalkozások ellenőrzésében, a vizsgálatok irányításában vett részt. 2016. január 1-től tölti be Borsod megyében az ellenőrzési igazgatóhelyettesi posztot, törekedve arra, hogy az általa felügyelt terület mindenben meg tudjon felelni a NAV új szemléletének.


Haray Norbert


cégvezető,  ABB Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Norbert 20 éves szakmai és értékesítési tapasztalatot szerzett a magyar energetikai piacon. Erőművek, ipari létesítmények és épület szegmens projektekben vett részt. Az utóbbi években főként külföldi beruházókkal, végfelhasználókkal megvalósított energia ellátási projektekkel, energia hatékony megoldásokkal foglalkozott. Jelenleg az ABB kisfeszültségű termékei, -rendszerei, szolár inverterek és elektromos járművek gyorstöltése témákért felel.


Kánai András


kommunikációs szakértő, SFmag alapítója

Napi munkája, marketingkommunikációs kampányok és kampányelemek tervezése mellett a legnagyobb magyar nyelvű fantasztikus portál, az SFmag alapítója és szerkesztője. Közel 300 cikket írt science fiction kritikák, jövőkutatás, kommunikáció és popkultúra témakörében. Rendszeres vendége a Trend FM Közeljövő című adásának, emellett gyakori előadó egyetemeken és rendezvényeken. Főbb témái: a science fiction irodalom és a jövőkutatással kapcsolatos predikciók. Bővebben a kanai.hu oldalon lehet róla olvasni.


Kolozsi Viktor


kereskedelmi és operációs vezető, Budget Magyarország

Akkor csatlakozott a céghez, amikor az autókölcsönzés még a korai szakaszában járt Magyarországon. Szakmai pályafutását - sokakhoz hasonlóan - Counter Agent-ként kezdte. Volt ügyfélszolgálati munkatárs, station menedzser, majd kereskedelmi supervisor is. Jelenleg kereskedelmi vezetőként a rövid távú, magán és céges autóbérlések a szakterülete. Csapatával az ügyfélkiszolgáláson túl gépjárművek mozgatásával és szállításával illetve marketing feladatokkal is foglalkoznak.


Krajcsovits Sándor


termék manager, Toyota Central Europe Kft.

Gépészmérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán. 23 éve dolgozik az autós szakmában, tapasztalatot szerzett a járműgyártásban és az alkatrész és vevőszolgálati üzletágakban. 18 éve foglakozik a Toyota termékeivel; marketing, terméktréning és termékkommunikációs területen. Szakterülete a 4x4-es és a modern hajtástechnológiát használó Toyota modellek, a hybrid és a FCV technológia kommunikációja.


Pomázi Gyula


helyettes államtitkár, Iparstratégiáért és Gazdaságszabályozásért felelős Helyettes Államtitkárság

1990-től négy éven át vezető tanácsadóként dolgozik a Coopsystems Szervezési és Vezetési Tanácsadó Kft-nél. Ez után a MOL Távközlési Üzleti területének stratégiai vezető munkatársa. 1997 és ’99 között vezető projekt tanácsadó, trainer, majd 2000-től két éven át az E Group Magyarország Rt. OD vezérigazgató helyettesi posztját viszi. 2002 és 2016 között a ForArea Gazdaságfejlesztő Kft. ügyvezető igazgatója. 2016-ban a Nemzetgazdasági Minisztériumban a Vállalkozásfejlesztési Főosztály főosztályvezetője, jelenleg pedig az iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős terület helyettes államtitkára.


Rábai Dániel


ügyvezető, Continental Hungaria Kft. 

Kereskedelmi közgazdászként végzett a Szolnoki Főiskolán (korábban Kereskedelmi és Gazdasági Főiskola), szakképesítéseit PR, marketing és reklám területeken szerezte meg. Szakmai pályafutását 2000-ben a Continental leányvállalatánál, a 'pneus expert' franchise hálózatot üzemeltető FSG Hungaria Kft.-nél kezdte kereskedelmi és marketing területeken. 2004-ben került a Continental Hungaria Kft.-hez, ahol az Autósház üzletág, a gépjármű lízing cégek és új disztribúciós területek fejlesztésével bízták meg. Időközben szakképesítéseit angol-magyar akkreditált fordítói vizsgával bővítette. Ezt követően több éves nemzetközi tapasztalatra tett szert Ausztráliában, ahol üzletfejlesztéssel foglalkozott. 2009 óta a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője. 2013 óta a Continental Konszern magyarországi országkoordinátora.


Szabó Róbert


újságíró, szervezeti kommunikációs szakember

26 évvel ezelőtt csatlakozott az Autó-Motor szerkesztőségéhez, ahol a ranglétrát végigjárva 16 esztendővel ezelőtt nevezték ki a lap főszerkesztőjének. Alapító főszerkesztője volt az Auto Bild Magyarországnak (2004-2014), a televízióban pedig a MotoGP (Eurosport: 1997-1999) és a Formula-1 (RTL Klub, MTVA: 2002-2012) után idén a Spíler TV superbike szakkommentátoraként dolgozik.


Takács Árpád


Outreach Scientist, AImotive

Takács Árpád a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát mechatronikai alap-, illetve gépészeti modellező mesterszakon. 2013-tól 2017-ig az Óbudai Egyetem Bejczy Antal iRobottechnikai Központjának tudományos segédmunkatársa, 2017-től doktorjelöltje. 2015-ben AI-kutatóként csatlakozott az AImotive csapatához, jelenleg a cég szakmai kommunikációs vezetője. Szakterülete az analitikus mechanika, az irányítástechnika, a sebészrobotika, illetve a gépi tanulás.


Helyszín

Millenáris B épület
1024 Budapest, Kis Rókus u.


A konferencián a részvétel ingyenes, de a regisztráció meghíváshoz kötött. Amennyiben nem kapott meghívót, de szeretne részt venni a Cégautó konferencián, kérjük, keressen minket a konferencia@hvg.hu email-címen  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  A programváltoztatás jogát fenntartjuk.