Az esemény időpontja:

2023-10-27 09:00:00

HVG Future of Recruitment konferencia 2023

Hogyan támogatja az AI a HR-t?



Szeptember 28-ig tart az Early bird időszak, 20 %-os kedvezménnyel vásárolhatóak a jegyek.


A HVG szerevezésében idén 8. alkalommal kerül megrendezésre a Future of Recruitment HR Konferencia, 2023. október 27-én az Up Rendezvénytérben. Az elmúlt években az eseményeinken több, mint 150 előadó és közel 2500 HR-es kollega vett részt. 


Az AI és a HR kapcsolata egyre inkább alapvető fontosságúvá válik a munkaerőpiac átalakulásával együtt. Az automatizáció és a digitalizáció térnyerése új lehetőségeket teremt a toborzási folyamatok hatékonyságának növelésére és a tehetséges munkaerő megtalálására. Az AI-alapú eszközök és analitikai megoldások segítik az HR-szakembereket a nagy adatmennyiségek elemzésében, a jobb jelöltek kiválasztásában és a feladatok automatizálásában, ezáltal időt és erőforrásokat szabadítva fel más stratégiai területek számára.


Emellett a munkaerőpiaci átalakulás során az HR-nek egyre inkább figyelembe kell vennie a generációváltás hatásait, valamint az egyre diverzifikálódó munkaerő elvárásait és igényeit. A jövőben az AI és az emberi kapacitások szoros együttműködése lesz a kulcs ahhoz, hogy a vállalatok sikeresen alkalmazkodjanak a változó munkaerőpiaci környezethez és fenntartható előnyöket érjenek el versenytársaikkal szemben. 

A konferencián előadások, workshopok és kerekasztal-beszélgetések során ezekre a kérdésekre keressük a választ.


Program Program nyomtatása

8:30 9:00 Érkezés, regisztráció

I. BLOKK - VÁLTOZÁSOK A MUNKAERŐPIACON

9:00 9:05 Megnyitó

9:05 9:30 Keynote

Jenei Ágnes

9:30 9:50 A vállalati cégkultúra

Sélei Annamária

9:50 10:10 Hogyan veszítsünk el egy céget 10 nap alatt? Nyerő stratégiák, hogy urald a változást

Dr. Kalmár Péter

10:10 10:30 Skill focused hiring

Kovács Judit, Kurbucz Márk

10:30 10:50 Mit ne tegyen a HR-es? A GDPR szabályok

Dr. Kéri Ádám

10:50 11:10 Mit akar a Z generáció? Gyakorlatias válaszok a pályakezdők legfontosabb elvávárásaira

Balogi Attila, Túri Noémi

11:10 11:55 Változások a munkaerőpiacon: kerekasztal beszélgetés

Paróczay Balázs, Radnai Tóth Judit, Ráduly Orsi

11:55 12:50 EBÉDSZÜNET

II. BLOKK - FEHÉRGALLÉR és KÉKGALLÉR

12:50 13:10 Employer branding -storytelling, employee advocacy

Radnai Tóth Judit

13:10 13:30 Perszonalizált agilis toborzás

Jurecska Andrea

13:30 13:50 Korai fluktuáció

Csikós Nagy Katalin

13:50 14:10 Jelöltélmény - élmény-e az álláskeresés?

Schall Krisztina

14:10 14:30 DEIB

Várady Nóra

14:30 15:00 Kerekasztal beszélgetés: A külföldi toborzás nehézségei

Répási Barbara, Varjúné Horváth Tímea

15:00 15:30 SZÜNET

III. BLOKK - AI a HR szolgálatában

15:30 16:10 Kerekasztal beszélgetés: AI a HR szolgálatában

Kovács Gergely, Prékopa Judit, Szűcs Róbert

16:10 16:30 Így emeld új szintre a vállalati kommunikációt AI segítségével

Dejcző Alexandra

16:30 16:50 AI a toborzásban

Papp László

16:50 17:10 Virtuális ökoszisztémák kora

Kovács Gergely

Témák

HOGYAN VESZÍTSÜNK EL EGY CÉGET 10 NAP ALATT?  

Nyerő stratégiák, hogy urald a változást

Dr. Kalmár Péter

Aki az elmúlt éveket vállalati környezetben töltötte tudhatja, hogy a változásmenedzsment nem romantikus komédia. A felkészülés egyik kulcsa a munka jövőjéhez való alkalmazkodást alakító trendek megértése.

Milyen elvárások irányítják a változásokat? Hogyan hat a Z-generáció a munka világára? Tényleg elengedhetetlen a digitális eszközök és a technológia integrálása a toborzási folyamatokba?

Ha ezeket a változásokat nem kezeljük, tényleg elveszítjük a munkavállalók elkötelezésére irányuló versenyt? Megvizsgáljuk, hogy mik azok a megközelítések, amiket érdemes szem előtt tartani, és azok a módszerek, amikkel biztosíthatjuk, hogy happy end legyen a történet vége.



JÖVŐBIZTOS KOLLÉGÁK: EQ AZ INTERJÚN

Kurbucz Márk, Kovács Judit

Mit érdemes figyelni egy interjún, ha "jövőbiztos" kollégákat keresünk, akik képesek lesznek olyan feladatokban is helytállni, amelyekről most még nincs pontos képünk? Az valószínű, hogy akik kíváncsibbak és magas érzelmi intelligenciával rendelkeznek, ők motivált talentként fognak elől járni.

Programunk keretében, konkrét interjú szituációkban mutatjuk be, milyen kérdésekkel, gyakorlatokkal lehet feltérképezni a jelölt EQ "kapacitását" és a "jövőbiztos" kompetenciáit.



MIT AKAR A Z GENERÁCIÓ?

Gyakorlatias válaszok a pályakezdők legfontosabb elvávárásaira

Balogi Attila, Túri Noémi

Egyetlen dolog állandó jelenleg a munkaerőpiacon: a folyamatos változás. Egyre nagyobb arányban dolgozunk együtt Z generációs munkavállalókkal. Egyre gyakrabban halljuk, hogy a TikTok az új Instagram. A csapból is az AI eszközök folynak, és mindenki előszeretettel dobálózik az agilitás kifejezéssel. Gyere el a Zyntern.com előadására, ahol gyakorlaias példákon keresztül megmutatjuk hogyan reagálj a fiatalok preferenciáira. 



HOGYAN ÉPÍTS AUTENTIKUS MUNKÁLTATÓI MÁRKÁT 

Radnai Tóth Judit

A történetmesélés az emberek egyik legalapvetőbb kommunikációs eszköze, könnyebben dolgozunk fel egy információt, jobban emlékszünk vissza rá, ha azt egy történetbe foglalva halljuk. A történetek nem csak azért hatásosak, mert emlékezetesek, hanem azért is, mert pozitív érzéseket tudunk segítségükkel a márkához kapcsolni. Éppen ezért a storytelling az egyik leghatékonyabb employer branding eszköz, segít autentikusan bemutatni cégünk kultúráját, értékeit és a munkavállalók élményeit. A személyes történetek életre keltik a munkáltatói márkát, inspirálóak, meggyőzőek, általuk hatékonyabban kommunikálható munkáltatói értékígéret. Az előadáson szó lesz arról, hogy milyen egy jó történet, hogyan vonjuk be a munkatársakat és hogyan használjuk a storytelling eszközét a munkáltatói márkaépítés során. 


HOGYAN NÖVELJÜK AZ ÉLMÉNYT A TOBORZÁSI FOLYAMATBAN AZ AI SEGÍTSÉGÉVEL? 
Jurecska Andrea

A HR ma már a teljes munkavállalói életciklust lefedő élménytervezéssel, agilis munkaszervezéssel tud leginkább az üzlet partnere lenni. A recruitment továbbra is kritikusan fontos üzleti funkció, ezért megkerülhetetlen a folyamatos fejlesztés, újítás a vállalatok toborzási tevékenységében.Az előadásban szó lesz az élmény fontosságáról, ezen belül a toborzásra fókuszálva. Megnézzük, hogy egy jól felépített agilis toborzási folyamat elményét és hatékonyságát hogyan növelhetjük az AI eszközeivel.



JELÖLTÉLMÉNY - ÉLMÉNY-E AZ ÁLLÁSKERESÉS?

Adatok a magyarországi kiválasztás helyzetéről

Schall Krisztina

A BrandCruiter Kft. jelöltélmény mérésre és fejlesztésre specializálódott független szolgáltatóként álláskeresők tapasztalatait gyűjti és saját fejlesztésű, adat-alapú rendszerével épít hidat a jelentkezők és a kiválasztási szakemberek között.

Az elmúlt 3,5 év alatt összegyűjtött adataik alapján valós képet kapunk az előadásban például a következőkről:

vajon a candidate journey melyik pontjában legjobbak a megyar kiválasztási szakemberek?

melyik szektor toborzási folyamataival a legelégedettebbek az álláskeresők?

a jelentkezők hány százaléka kap visszajelzést? És az interjúzottak közül?

milyen megoldásokkal lehet lenyűgözni a HR legnagyobb ügyfél-csoportját?

mi az előnye a jelölt-fókuszú folyamat-építésnek és hogyan álljunk neki?



JÖNNEK ÉS MÁR MENNEK IS? 

Miért nem köteleződnek el a kékgallérosok? 

Csikós Nagy Katalin

A jelenlegi munkaerőpiaci helyzetre objektíven és tapasztalatokkal mutatok rá, majd a kékgalléros, különösen a 3 hónapon belüli  elvándorlásra evezünk át. Kutatásokkal alátámasztva beszélek a kilépés okairól, az elköteleződés kihívásairól, és hozok konkrét tippeket arra, hogy tudjuk a kötődést erősíteni az első időszakban és azután.


ÍGY EMELED ÚJ SZINTRE A VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓT AI SEGÍTSÉGÉVEL

Dejcző Alexandra

A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás sokak számára elvont, futurisztikus kifejezések, amelyek érkezése elveszi majd a munkát az emberektől, és romba dönti a világot. Hogy ez mennyire nem jó megközelítése a technológiai újításoknak, azt jól mutatja az a tény is, hogy számos vállalat már most is használ AI alapú technológiát anélkül, hogy tudna róla. Az előadáson szó lesz arról, hogy milyen eszközöket érdemes bevetni a belső és külső vállalati kommunikációban hatékonyságnövelési és munkaerőmegtartási céllal, hogyan segítik ezek a technológiák a tartalomgyártást és az employer brandinget, illetve arról is, hogy az automatizáció miként javítja a munkafolyamatokat és hogyan támogatja a vezetői döntéshozást.



VIRTUÁLIS ÖKOSZISZTÉMÁK KORA
Kovács Gergely
A virtuális ökoszisztémák olyan komplex digitális környezetek, amelyekben különböző technológiai elemek, platformok és résztvevők működnek együtt. Ezek az ökoszisztémák lehetővé teszik az adatok és információk áramlását, valamint a különböző szereplők közötti együttműködést és kapcsolatok kialakítását. A HR területén a virtuális ökoszisztémák jelentős hatást gyakorolhatnak a toborzási folyamatokra, az oktatásra és a munkaerőpiac alakulására, így alapvető fontosságú megérteni és kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket.





Előadók

Balogi Attila


Zyntern.com Co-founder, CEO

Balogi Attila a Zyntern.com Pályakezdő Állásportál és Z generációs toborzásra szakosodott cég alapítója, vezetője. Marketing és employer branding szakember, korábban a Prezi.com employer branding specialistája. A Zyntern 2017-es indulása óta több, mint 2500 kis- és nagyvállalatnak segített több tízezer gyakornoki és pályakezdő pozíció betöltésében, munkáltatói márkájuk fejlesztésében. Attila rajong a kreatív toborzási megoldásokért, újszerű ötletei és csapata folyamatos lendületben tartják a cégeket a Z generációs pályakezdők hatékony megszólításában, edukációjában.



Csikós Nagy Katalin


HR-Evolution Kft ügyvezető, tulajdonos

Fluktuációkezelő szakértő


Csikós-Nagy Katalin az elmúlt években rendszeres előadója különböző HR rendezvényeknek, konferenciáknak fluktuációkezelés, munkaerő megtartás, munkáltatói gondoskodás témában. A probléma fontossága miatt rendszeresen publikál szakmai portálokon is. Katalin a HR-Evolution Kft. alapítója, fluktuációkezelő szakértő. 24 éve tevékenykedik a HR területen, csapatával 3-6 hónap alatt kézzel fogható eredményeket ér el a munkavállalók elköteleződésének növelésében.  



 


Dejcző Alexandra


Managing Partner, Unnamed Promotions


Dejcző Alexandra okleves kommunikáció- és médiaszakértő az Unnamed Promotions közösségimédia-ügynökség ügyvezetője, a TikTok hirdetési megoldások szakértője.

Több mint másfél évtizedes karrierje során többek között az ELMŰ-ÉMÁSZ Facebook kommunikációjáért és social helpdesk bevezetéséért, a Sony Music nemzetközi művészeivel (Michael Jackson, P!nk, AC/DC, Beyoncé, Rod Stewart, Britney Spears stb.) kapcsolatos lokalizált tartalmak közösségimédia-megjelenéséért, illetve olyan nemzetközi márkák hazai népszerűsítéséért volt felelős, mint a Kifli.hu, a Douglas Parfüméria, a Playersroom, a Daikin vagy épp a Geberit. Jelenleg a tevékenysége fókuszában a videós alapú közösségimédia-promóciók és hirdetési megoldások állnak.



Dr. Kalmár Péter


Alapító, [eureka] Consulting & Games


Az [eureka] alapítójaként víziója, hogy egyre több olyan munkahely legyen, ahol az emberek hatékonyan és szívesen dolgoznak együtt. Céljuk a kiemelkedően teljesítő csapatok fejlesztése és támogatása, és olyan bizalomra és erősségekre épülő szervezeteket építése, ahol a munkatársak a legtöbbet hozzák ki magukból. 

Tapasztalt jogász és pénzügyi szakember, korábban az ország vezető pénzügyi és hitelintézeteiben szerzett vezetői tapasztalatot. 2014-ben alapította az [eureka]-t, ügyfeleik között multinacionális nagyvállalatok, európai és hazai cégek egyaránt megtalálhatóak. Péter tanácsadóként leggyakrabban IT és kreatív területen működő vállalatokkal dolgozik együtt a szervezeti kultúra, a hatékony szervezeti folyamatok és a vezetői készségek fejlesztésében.



dr. Kéri Ádám


Az ELTE Jogi Karán diplomázott, azt követően pedig a Lord Slynn of Hadley European Law Institute szervezésében európai uniós jogot tanult, majd az Egyesült Államokban (University of Georgia School of Law, Athens, GA, USA) folytatta jogi tanulmányait, ahol éveken keresztül amerikai jogot tanult. Tanulmányai ideje alatt, illetve azt követően dolgozott nemzetközi ügyvédi irodákban, ellátta üzletközpontok, illetve ingatlanforgalmazó társaságok jogi képviseletét, s egy ideig a közigazgatásban is szerepet vállalt. Az elmúlt szűk 10 évben a LIGA Szakszervezetek, mint szakszervezeti konföderáció jogi szakértőjeként, a Nemzeti ILO Tanács tagjaként, ILO delegáltként, a hazai és nemzetközi érdekegyeztetés résztvevőjeként, a KRS Ügyvédi Iroda munkajogi és adatvédelmi üzletágának üzletágvezető ügyvédjeként dolgozott. Jelenleg önálló praxist folytat megfelelési jog (adatvédelmi, pénzügyi, munkajogi stb.), szerződések joga, cégjog profillal. 2018 és 2019 között tagja volt a Pénzügyminisztérium keretein belül működő adatvédelmi kodifikációs bizottságnak. Minősített oktatója a Magyar Könyvvizsgáló Kamara Oktatási Központjának, illetve szakmai partnere nemzetközi könyvvizsgáló társaságoknak. Ügyfelei hazai és nemzetközi vállalkozások, szolgáltatásait mind a versenyszféra, mind az állami szféra részére nyújtja. Munkajog, cégjog és adatvédelem területén in-house, illetve egyéb képzéseket tart, rendezvényeket szervez, szakcikkeket publikál különféle kiadványokba.


Jenei Ágnes PhD


Egyrészt "klasszikus" vezetői készségfejlesztéssel foglalkozó tréner, soft skill tréner, Action Learning coach, másrészt és egyre inkább, a disruptive technológiákat alkalmazó VR (Virtuális Valóság) tréner, valamint Biofeedback és Neurofeedback tréner, egyetemi docens az NKE-n (Nemzeti Közszolgálati Egyetem), és a most induló AGINVENT KFt. (aginvent.hu) tulajdonos vezetője.



Jurecska Andrea


Certified Organizational Design Professional, Interim HR Director


Andrea a hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, hr design szakértő, oktató, Interim HR igazgató.  PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.  HR területen szerzett több éves tapasztalata mellett pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél. Emellett agilis szervezeti transzformációban, vállalati kultúrafejlesztésben szerzett tapasztalatot és ez a szakmai háttér nagyban meghatározza mai HR stratégiai fókuszát, employee experience szemléletét. Célja, hogy erősítse a szervezetek jövőtálló, adaptív működését ezért már a klasszikus HR feladatokba és folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan alkalmazza a munkavállalói élményalapú megközelítést. Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni agilisan működő szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket teremteni és maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában. Folyamatosan tanul, nemzetközi szervezetfejlesztési gyakorlatokat implementál és kutatja az összefüggéseket a digitális transzformáció humán aspektusai és a munkavállalói élmény kapcsolatában.




Kovács Gergely


VIKI - Védelmi Innovációs Kutatóintézet - XR kutató 


Kovács Gergely 2022-ben szerzett abszolutóriumot a Katonai Műszaki Doktori Iskolán, kutatási területe az immerzív XR technológiák, 20 éves tapasztalattal rendelkezik digitális projektek vezetésében, ebből 10 évet az MR/VR területén töltött. Több kormányzati projektben is dolgozott digitális fejlesztéseken, kutatási területei az MR/VR technológiák, köztük a virtuális ökoszisztémák működése és az XR lehetőségei a védelmi szférában. Munkája mellett felsőoktatási intézményekben tart előadásokat az XR technológia alkalmazásának lehetőségeiről és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből. 



Kovács Judit


Az a változás, ami előttünk áll a munkaerőpiacon, sok szempontból elképzelhetetlen, talán pont ezért izgalmas ez nekem is, mert szenvedélyesen szeretem felfedezni az ismeretlent.

Ezt a felfedezőként létezést élem meg akkor is, amikor egy ProfileXT felmérés eredményét beszéljük át a kitöltővel egy riport átadás keretében, mert valakit végigkísérni egy randin önmagával az egy igazi kalandtúra. 

A Profiles International Hungary Kft., ügyfélkapcsolati igazgatójaként 16 éve foglalkozom emberek, szervezetek fejlesztésével, újabb módszerek, megoldások megalkotásával.


Kurbucz Márk


Nem titok, hogy viszonylag új szerzemény vagyok a munkaerőpiacon, de már sikerült egy jelentős karrierváltást abszolválnom: a jogi pályáról letérve a management és HR tanácsadás fogott meg, így vagyok két és fél éve azon a területen, amelyből valamennyivel több mint másfelet a Profiles Internationalnél töltöttem. A saját bőrömön tapasztalhattam meg, hogy milyen jelentőséggel bír, ha pontos képet kap az ember a viselkedési mintáiról és a rejtett motivációiról, illetve ha ezeket alapul véve választ hivatást. Első sorban felmérés alapú kiválasztással, egyéni- és csoportos fejlesztéssel, szervezetfejlesztési tanácsadással foglalkozunk.  



Marosi Viktor


műsorvezető
Fotós, rádiós műsorvezető, a Laikus c. Youtube-csatorna arca. Élt Los Angelesben, Londonban és Párizsban, fordított színházi szakkönyvet, dolgozott kulturális újságíróként. Műsoraiban örömmel felteszi a nemkívánatos kérdéseket is.

Papp László


Papp László programtervező matematikus, 2011 óta az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője. Célja, hogy a Gartner — a nemzetközi vezető pozíciójának megfelelően — meghatározó, független véleményvezér szerepbe kerüljön a hazai infokommunikációs piacon, és aktív szereplője legyen a hazai technológiai és üzleti társadalomnak. Munkájának köszönhetően a felügyelete alá tartozó üzletállomány négyszeresére növekedett 

Már egyetemi évei alatt korát megelőző témák- Mesterséges intelligencia, Káosz elmélet, Természetes nyelv elemzés - iránt érdeklődött, sőt saját vállalkozást is működtetett.  

Szakmai karrierjét 1992-ben a BBL-nél kezdte, ahol Magyarországon az elsők között foglalkozott szoftver minőségbiztosítással.

1996-ban a Pannon GSM-nél dolgozott, ahol a projekt kultúra alapjainak letétele után közel 10 éven át számos  szervezeti területet, valamint üzleti és informatikai fejlesztési projektet vezetett.  Részt vett az első adattárház, az SAP bevezetésben, és hozzá tartozott a 3G szolgáltatás műszaki és kereskedelmi bevezetése is. 2006–2011-ig a Stratis partnere volt, ahol feladata lett a pénzintézeti üzletág majd a teljes versenyszektor  vezetése. 

Nem csak az üzleti, hanem a civil életben is szeret aktívan szerepet vállani. Két csodálatos gyerek apukája, ha ideje engedi a zene, a fotózás, és az extrém sportok szerelmese.



Paróczay Balázs


Paróczay Balázs egy Talent Acquisition és Resourcing konzulens, trainer és konferencia előadó. Balázs széles körű vezetői tapasztalatokat szerzett globális és EMEA-szintű toborzási projekteken, tudását mind vállalati, mind szolgáltatói oldalon kamatoztatva. Tanácsadóként számos iparág piacvezető vállalatának nyújtott segítséget innovatív toborzási eszközök és megoldások kialakításában, illetve toborzási stratégiák kidolgozásában. Elismert szakember a közösségi toborzás területén, és meghatározó szerepet játszik a globális toborzási közösségek életében. Mindezek mellett Balázs aktívan blogol (www.thesourcecode.academy) és visszatérő előadó a legjelentősebb szakmai konferenciákon Magyarországon, Európában és a világ egyéb pontjain (Sourcing Summit, SourceCon, UNLEASH, truLondon stb.).


Prékopa Judit


HR Igazgató, Globális HR Stratégiai Megoldások, 3M

Ügyvezető Igazgató, 3M Hungária


26 éves nemzetközi vállalati HR tapasztalattal rendelkezik a Shell Gas, Canon majd a 3M kötelékében.  Több mint 7 évet töltött a Közel-Keleten, mint Regionális HR Igazgató. Ez az időszak, majd, mint az EMEA régió és globális szervezetek HR vezetője, hozzájárult, hogy jelentős tapasztalatot szerezzen a nemzetközi HR területén. Lelkes támogatója a multikulturális közegnek, a határokon átívelő projektmunkának, a fejlesztés, a társadalmi felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettséggel foglalkozó programoknak, valamint olyan eszközök alkalmazásának, melyek elősegítik a HR stratégiai területeit, és ezáltal a vállalat proaktívan és rugalmasan lépést tud tartani a mai világ kihívásaival valamint az új generációs munkaerő elvárásaival.



Radnai Tóth Judit


alapító, Talentbrand
A Talentbrand alapítójaként munkáltatói márkaépítésben, munkavállalói élménytervezésben és sokszínű cégkultúra kialakításában segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a design thinking. 


Ráduly Orsi


Senior Manager, TK Elevator Solution Center Europe


Ráduly Orsi, Senior Manager, a TK Elevator Solution Center Europe munkatársa, ahol egy a teljes régióra kiterjedő oktatási és képzési megoldásokat kínáló szakértői csapatot vezet, valamint ő felel a helyi szervezet teljes körű munkavállalói élmény, munkáltatói márka stratégia, változásmenedzsment és belső kommunikációs megoldásaiért. 

Ebben a szerepében kollégáival a munkavállalói élményt, mint esszenciális stratégiai eszközt helyezi a fókuszba és emeli be a vállalat vérkeringésébe, biztosítva ezáltal azt, hogy a szervezeti hitvallás, a branding vagy akár a változásmenedzsment ne egymástól különálló funkciók, hanem egymást erősítő, egymással szorosan kapcsolatban álló, egy célra törekvő területek legyenek, egy élményt alakítsanak ki a munkavállalók számára. 

Évtizedes tapasztalattal rendelkezik a gyorsan fluktuálódó SSC/BSC környezetben, de munkája során merít a nemzetközi B2B szektor és tanácsadói szférában szerzett tapasztalataiból is.



Répási Barbara


Üzletágvezető, Adapt Kft.


Egyetemi tanulmányaimat a Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment szakán végeztem, illetve lehetőségem volt Hollandiában a Dronteni Főiskola Agrárlogisztikai szakán másoddiplomát szereznem. 

Mindig stratégiai és projekt szemléletűnek tartottam magam.

Dolgoztam beszerzőként, Projekt Managerként, irányítottam 6 fős Projekt Manager csapatot fémipari cégnél, amely alatt elsajátítottam, hogy az elméletben megtervezett dolgok hogyan tudnak megvalósulni és hogyan kell egy csapatot működtetni stratégiai szinten. 

2 gyermekem megszületése után ágazatot váltottam és a Jászság ismert munkaerőkölcsönző cégénél, az Adapt Kft.-nél kezdtem el dolgozni. A vállalkozás 2022. szeptemberében megkapta a minősített foglalkoztatói engedélyt, amely teljes szemléletmódváltást, új folyamatok felállítását és betartását követeli. Jelmondatom: „Szeretem a kihívásokat.”

Külföldi tanulmányaim alatt elsajátítottam, hogy a multikulturális környezet adta lehetőségeket hogyan lehet hasznosítani. Ezeket az ismereteket alkalmazva Üzletágvezetőként célom, hogy a közvetlen munkatársaim egy csapatot alkotva, egy irányba húzva megfeleljenek a munkaerőpiaci kihívásoknak és megtaláljuk a magyar, illetve külföldi munkaerőt mind a kisebb, mind a multinacionális partnereknek. 



Schall Krisztina


ügyvezető, alapító, BrandCruiter


Tapasztalt HR vezető a pénzügyi, autóipari és informatikai és tanácsadói szektorban szerzett 20+ év nemzetközi tapasztalattal. 
2019 óta saját fejlesztésű, jelöltélmény mérő-fejlesztő rendszerére (BrandCruiter) fókuszál:  álláskeresők tapasztalatait gyűjtik, számszerűsítik és vizualizálják, ezzel támogatva a partnervállalataik recruitment folyamatfejlesztését. Céljuk, hogy adat-alapú megoldásukkal hidat építsenek az álláskeresők és a kiválasztási szakemberek között.
Vallja, hogy mindig nyitottnak kell lennünk az újdonságokra és bátran lépjük át a szakmánk határait, ha pl. informatikai vagy marketing tudással vihetjük előre az ügyünket.


Sélei Annamária


HVG Kiadó Zrt., HR vezető


A Pécsi Tudományegyetemen diplomázott HR menedzsment szakon. Emellett tréneri és NLP végzettséggel is rendelkezik.

HR területen széles körű tapasztalatokat szerzett, a drogeriemarkt Magyarország HR vezetőjeként -egy akkor 2300 fős csapat- HR stratégiáját alakította ki és vezette be, párhuzamosan építve a magyar szervezet HR csapatát.

Több, mint 7 évig HR tanácsadó céget vezetett, ahol a kompetenciafejlesztés mellett a mentális egészségfejlesztő tréningek, egészségprogramok voltak a fókuszban. Tanácsadóként számos multinacionális és hazai kkv vállalattal dolgozott a HR terület fejlesztésén, valamint a munkáltatói márka építésén.

Az elmúlt 10 évben a magyar kkv szektorban dolgozik HR vezetőként.

Gyakornoki programok és mentorprogramok bevezetése, megvalósítása mellett a vállalti kultúra és a munkáltatói márkaépítés áll hozzá a legközelebb.



Szűcs Róbert


igazgatósági elnök, MULTI JOB cégcsoport 



Róbert 19 éves korában alapította a MULTI JOB Iskolaszövetkezetet, ami egyetemistáknak, főiskolásoknak nyújt munkalehetőségeket több mint 25 éve. Ma már országos HR cégcsoportként szolgálják ki az ügyfeleik igényeit. Így releváns tapasztalattal rendelkezik a mindig épp aktuális fiatal generáció munkaerőpiacra lépéséről.


Túri Noémi


Zyntern.com  Employer Branding Tanácsadó 


Túri Noémi a Zyntern HR Consulting Services employer branding tanácsadója és Z generációs platformok szakértője. Az utóbbi években számos cégnek segítette belső folyamataik optimalizálását vagy építette külső megítélését. Szerelemprojektje pedig a Zyntern TikTok csatornájának építése.



Várady Nóra


Várady Nóra a Nyitottak Vagyunk vezérigazgatójaként a társadalmi fenntarthatóság egyik vezető személyisége Magyarországon. Csapatával olyan szolgáltatásokat nyújtanak a vállalatoknak, amelyek segítségével érdemi lépéseket tehetnek a sokszínű és befogadó vállalati kultúra felé. Pályafutása korábbi szakaszában a CEU Innovations Lab-ben startupokkal dolgozott, és erre a tapasztalatra alapozva most küldetése, hogy terjessze a nyílt vállalati kultúra és az innováció közötti összefüggést. Nemrégiben részt vett az Egyesült Államok Külügyminisztériumának nemzetközi vezetői programjában és készen áll arra, hogy megossza a DEI-vel kapcsolatos összes meglátását.


Varjuné Horváth Tímea


Menton Jobs Kft., mint minősített foglalkoztató cégvezetője.

Felsőfokú tanulmányait szociálpedagógusként kezdte, mert egy dolog már akkor is világos volt számára, hogy emberekkel szeretne foglalkozni, számukra segítséget nyújtani. 

Korábbi pozíciói alkalmával, tapasztalatot gyűjtött non-profit cégeknél, illetve közszférában is. 

Az álláskeresőkkel való munkássága alatt céljává vált, hogy elmozduljon a HR irányába, így mesterdiplomáját már Humán Erőforrás Tanácsadó szakon szerezte. 

Szakmai útja szempontjából kulcsfontosságúnak tartja, hogy pályafutását toborzási specialistaként egy magyar autóipari nagyvállalatnál kezdte, majd tapasztalatai és az egyéb HR feladatok bővülésével, HR generalista és HR Business Partner munkakörben folytatta tovább. 

Az évek során mélyebb betekintést kapott a felsővezetés napi kihívásaiból, ami a fókuszát abba az irányba vitte, hogy megértse a menedzsment problémáit, és hozzájáruljon a megoldáshoz, az Ő támogatásuk révén. 

Belső indíttatásai által jelentkezett Integrál Coaching képzésre, mely annyira magával ragadta, hogy 2021-ben  Business Coach képesítést szerzett a Pécsi Tudományegyetem megfelelő szakán . 

A határon átnyúló külföldi munkaerő toborzásával- és annak nehézségeivel már korábban is találkozott.

A jó gyakorlatokat, tapasztalatokat, próbálják átültetni az ázsiai toborzásba, annak specialitásai miatt újabb folyamatfejlesztésekre és jó együttműködések kialakítására van szükség.

Cégvezetőként célja a vállalati kultúra fejlesztése, a hatékonyabb folyamatok,- valamint eredményességnövelés, melyet szervezetfejlesztéssel, vezető társai maximális támogatásával, a csoportkohézió növelésével, konkrét célok megfogalmazásával, és a kommunikáció javításával kíván elérni.



Helyszín

Up Rendezvénytér
Szent István tér 13-14, 1042

Kapcsolódó kiadvány

DR. ICHAK ADIZES

Vállalatok életciklusai

Növekedés és tartós siker a szervezet minden életszakaszában – bővített, átdolgozott kiadás
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: A konferenciára lehetőség van helyszíni jegy vásárlására, melynek díja 75 000 Ft +áfa / fő. Amennyiben nem szeretne személyesen részt venni eseményünkön lehetőséget biztosítunk az esemény ONLINE közvetítésén való részvételre is, melynek díja 68 000 Ft + áfa / fő  A részvételi díj mind két jegy esetében tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a helyszíni részvétel esetén a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor