Az eseményig még hátravan:


HVG Future of Recruitment konferencia 2023

Hogyan támogatja az AI a HR-t?


Teljes ár: 75 000 Ft + áfa (bruttó: 94 381 Ft) | További kedvezmények
Online ár: 68 000 Ft + áfa (bruttó: 86 360 Ft)

2023. 10. 27. 09:00
Up Rendezvénytér


Szeptember 28-ig tart az Early bird időszak, 20 %-os kedvezménnyel vásárolhatóak a jegyek.


A HVG szerevezésében idén 8. alkalommal kerül megrendezésre a Future of Recruitment HR Konferencia, 2023. október 27-én az Up Rendezvénytérben. Az elmúlt években az eseményeinken több, mint 150 előadó és közel 2500 HR-es kollega vett részt. 


Az AI és a HR kapcsolata egyre inkább alapvető fontosságúvá válik a munkaerőpiac átalakulásával együtt. Az automatizáció és a digitalizáció térnyerése új lehetőségeket teremt a toborzási folyamatok hatékonyságának növelésére és a tehetséges munkaerő megtalálására. Az AI-alapú eszközök és analitikai megoldások segítik az HR-szakembereket a nagy adatmennyiségek elemzésében, a jobb jelöltek kiválasztásában és a feladatok automatizálásában, ezáltal időt és erőforrásokat szabadítva fel más stratégiai területek számára.


Emellett a munkaerőpiaci átalakulás során az HR-nek egyre inkább figyelembe kell vennie a generációváltás hatásait, valamint az egyre diverzifikálódó munkaerő elvárásait és igényeit. A jövőben az AI és az emberi kapacitások szoros együttműködése lesz a kulcs ahhoz, hogy a vállalatok sikeresen alkalmazkodjanak a változó munkaerőpiaci környezethez és fenntartható előnyöket érjenek el versenytársaikkal szemben. 

A konferencián előadások, workshopok és kerekasztal-beszélgetések során ezekre a kérdésekre keressük a választ.


Program Program nyomtatása

8:30 9:00 Érkezés, regisztráció

I. BLOKK - VÁLTOZÁSOK A MUNKERŐPIACON

9:00 9:05 Megnyitó

9:05 9:30 Keynote

9:30 9:50 A vállalati cégkultúra

9:50 10:10 Változás management

10:10 10:30 Skill focused hiring

10:30 10:50 Generációs különbségek a munkahelyen

10:50 11:10 Mit ne tegyen a HR-es?-jogi előadás

11:10 11:55 Változások a munkerőpiacon: kerekasztal beszélgetés

11:55 12:50 EBÉDSZÜNET

II. BLOKK - FEHÉRGALLÉR

12:50 13:10 Employer branding -storytelling, employee advocacy

Radnai Tóth Judit

13:10 13:30 Perszonalizált agilis toborzás

Jurecska Andrea

13:30 13:50 Quet quitting

13:50 14:10 Jelöltélmény - élmény-e az álláskeresés?

Schall Krisztina

14:10 14:30 DEIB

II. Blokk - KÉKGALLÉR

12:50 13:10 Upskilling

13:10 13:30 Korai fluktuáció

13:30 13:50 A külföldi toborzás nehézségei

13:50 14:10 Employer branding

14:10 14:30 Az automatizáció következményei

14:30 15:00 SZÜNET

III. BLOKK - AI a HR szolgálatában

15:00 15:45 Kerekasztal beszélgetés: AI a HR szolgálatában

Prékopa Judit, Szűcs Róbert

15:45 16:05 AI és adatkezelés

16:05 16:25 AI a toborzásban

Papp László

16:25 16:45 Munka a virtuális világban

Kovács Gergely

16:45 17:05 AI a vállalati kommunikációban

Előadók

Csikós Nagy Katalin


HR-Evolution Kft ügyvezető, tulajdonos

Fluktuációkezelő szakértő


Csikós-Nagy Katalin az elmúlt években rendszeres előadója különböző HR rendezvényeknek, konferenciáknak fluktuációkezelés, munkaerő megtartás, munkáltatói gondoskodás témában. A probléma fontossága miatt rendszeresen publikál szakmai portálokon is. Katalin a HR-Evolution Kft. alapítója, fluktuációkezelő szakértő. 24 éve tevékenykedik a HR területen, csapatával 3-6 hónap alatt kézzel fogható eredményeket ér el a munkavállalók elköteleződésének növelésében.  



 


Jurecska Andrea


Certified Organizational Design Professional, Interim HR Director


Andrea a hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, hr design szakértő, oktató, Interim HR igazgató.  PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.  HR területen szerzett több éves tapasztalata mellett pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél. Emellett agilis szervezeti transzformációban, vállalati kultúrafejlesztésben szerzett tapasztalatot és ez a szakmai háttér nagyban meghatározza mai HR stratégiai fókuszát, employee experience szemléletét. Célja, hogy erősítse a szervezetek jövőtálló, adaptív működését ezért már a klasszikus HR feladatokba és folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan alkalmazza a munkavállalói élményalapú megközelítést. Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni agilisan működő szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket teremteni és maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában. Folyamatosan tanul, nemzetközi szervezetfejlesztési gyakorlatokat implementál és kutatja az összefüggéseket a digitális transzformáció humán aspektusai és a munkavállalói élmény kapcsolatában.




Kovács Gergely


VIKI - Védelmi Innovációs Kutatóintézet - XR kutató 


Kovács Gergely 2022-ben szerzett abszolutóriumot a Katonai Műszaki Doktori Iskolán, kutatási területe az immerzív XR technológiák, 20 éves tapasztalattal rendelkezik digitális projektek vezetésében, ebből 10 évet az MR/VR területén töltött. Több kormányzati projektben is dolgozott digitális fejlesztéseken, kutatási területei az MR/VR technológiák, köztük a virtuális ökoszisztémák működése és az XR lehetőségei a védelmi szférában. Munkája mellett felsőoktatási intézményekben tart előadásokat az XR technológia alkalmazásának lehetőségeiről és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből. 



Marosi Viktor


műsorvezető
Fotós, rádiós műsorvezető, a Laikus c. Youtube-csatorna arca. Élt Los Angelesben, Londonban és Párizsban, fordított színházi szakkönyvet, dolgozott kulturális újságíróként. Műsoraiban örömmel felteszi a nemkívánatos kérdéseket is.

Papp László


Papp László programtervező matematikus, 2011 óta az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője. Célja, hogy a Gartner — a nemzetközi vezető pozíciójának megfelelően — meghatározó, független véleményvezér szerepbe kerüljön a hazai infokommunikációs piacon, és aktív szereplője legyen a hazai technológiai és üzleti társadalomnak. Munkájának köszönhetően a felügyelete alá tartozó üzletállomány négyszeresére növekedett 

Már egyetemi évei alatt korát megelőző témák- Mesterséges intelligencia, Káosz elmélet, Természetes nyelv elemzés - iránt érdeklődött, sőt saját vállalkozást is működtetett.  

Szakmai karrierjét 1992-ben a BBL-nél kezdte, ahol Magyarországon az elsők között foglalkozott szoftver minőségbiztosítással.

1996-ban a Pannon GSM-nél dolgozott, ahol a projekt kultúra alapjainak letétele után közel 10 éven át számos  szervezeti területet, valamint üzleti és informatikai fejlesztési projektet vezetett.  Részt vett az első adattárház, az SAP bevezetésben, és hozzá tartozott a 3G szolgáltatás műszaki és kereskedelmi bevezetése is. 2006–2011-ig a Stratis partnere volt, ahol feladata lett a pénzintézeti üzletág majd a teljes versenyszektor  vezetése. 

Nem csak az üzleti, hanem a civil életben is szeret aktívan szerepet vállani. Két csodálatos gyerek apukája, ha ideje engedi a zene, a fotózás, és az extrém sportok szerelmese.



Prékopa Judit


HR Igazgató

3M Transportation & Electronics Business Group, EMEA

3M Advanced Materials Division & Marketing Center, Global


26 éves nemzetközi vállalati HR tapasztalattal rendelkezik a Shell Gas, Canon majd a 3M kötelékében.  Több mint 7 évet töltött a Közel-Keleten, mint Regionális HR Igazgató. Ez az időszak, majd, mint az EMEA régió és globális szervezetek HR vezetője, hozzájárult, hogy jelentős tapasztalatot szerezzen a nemzetközi HR területén. Lelkes támogatója a multikulturális közegnek, a határokon átívelő projektmunkának, a fejlesztés, a társadalmi felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettséggel foglalkozó programoknak, valamint olyan eszközök alkalmazásának, melyek elősegítik a HR stratégiai területeit, és ezáltal a vállalat proaktívan és rugalmasan lépést tud tartani a mai világ kihívásaival valamint az új generációs munkaerő elvárásaival.



Radnai Tóth Judit


alapító, Talentbrand
A Talentbrand alapítójaként munkáltatói márkaépítésben, munkavállalói élménytervezésben és sokszínű cégkultúra kialakításában segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a design thinking. 


Schall Krisztina


ügyvezető, alapító, BrandCruiter


Tapasztalt HR vezető a pénzügyi, autóipari és informatikai és tanácsadói szektorban szerzett 20+ év nemzetközi tapasztalattal. 
2019 óta saját fejlesztésű, jelöltélmény mérő-fejlesztő rendszerére (BrandCruiter) fókuszál:  álláskeresők tapasztalatait gyűjtik, számszerűsítik és vizualizálják, ezzel támogatva a partnervállalataik recruitment folyamatfejlesztését. Céljuk, hogy adat-alapú megoldásukkal hidat építsenek az álláskeresők és a kiválasztási szakemberek között.
Vallja, hogy mindig nyitottnak kell lennünk az újdonságokra és bátran lépjük át a szakmánk határait, ha pl. informatikai vagy marketing tudással vihetjük előre az ügyünket.


Szűcs Róbert


igazgatósági elnök, MULTI JOB cégcsoport 



Róbert 19 éves korában alapította a MULTI JOB Iskolaszövetkezetet, ami egyetemistáknak, főiskolásoknak nyújt munkalehetőségeket több mint 25 éve. Ma már országos HR cégcsoportként szolgálják ki az ügyfeleik igényeit. Így releváns tapasztalattal rendelkezik a mindig épp aktuális fiatal generáció munkaerőpiacra lépéséről.


Helyszín

Up Rendezvénytér
Szent István tér 13-14, 1042

Kapcsolódó kiadvány

DR. ICHAK ADIZES

Vállalatok életciklusai

Növekedés és tartós siker a szervezet minden életszakaszában – bővített, átdolgozott kiadás
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: A konferenciára lehetőség van helyszíni jegy vásárlására, melynek díja 75 000 Ft +áfa / fő. Amennyiben nem szeretne személyesen részt venni eseményünkön lehetőséget biztosítunk az esemény ONLINE közvetítésén való részvételre is, melynek díja 68 000 Ft + áfa / fő  A részvételi díj mind két jegy esetében tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a helyszíni részvétel esetén a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők (online és offline rendezvény esetén is kérjük kitölteni)

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!



Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor