Az esemény időpontja:

2024-04-17 13:00:00

HR Backstage

Digitalisation / Leadership / Generation


JELENTKEZÉSI ÉS FIZETÉSI HATÁRIDŐ: 2024.04.16., 15:00


Az első HR Backstage konferencia különleges alkalmat teremt a HR szakembereknek arra, hogy alaposan feltárják a munkaerőpiac legfrissebb kihívásait és a hozzájuk kapcsolódó megoldásokat. Ez az esemény együttműködésben valósul meg a HVG Állásbörzével, így biztosítva, hogy a résztvevők a legfrissebb és legrelevánsabb információkhoz jussanak hozzá. Az idei évben első alkalommal egyesítik tudásukat a szervezők, hogy egyedülálló perspektívát nyújtsanak a HR világában zajló változásokra.

 

Mit kínál a HR Backstage konferencia?

 

A HR Backstage kétnapos esemény. Első nap előadások és kerekasztal-beszélgetések váltják egymást; második napon interaktív workshopokon lehet résztvenni.

 

A HR Backstage konferencia egy dinamikus és interaktív platformot kínál. A cél az, hogy bemutassuk, hogyan lehet a digitalizáció és az automatizáció segítségével forradalmasítani a toborzást és a munkaerő megtartását, valamint hogy ezek az újítások hogyan támogathatják a vállalatokat a tehetséges munkavállalók felkutatásában és az erőforrások hatékonyabb felhasználásában.

 

 

A konferencia három fő témakörre koncentrál:

- Digitalizáció a HR-ben: Az előadások és a kerekasztal-beszélgetés során részletesen foglalkozunk az AI és a digitalizáció átalakító hatásával a toborzási folyamatokra, beleértve az AI-alapú eszközök és analitikai megoldások alkalmazását.

 

- Vezetési kihívások és lehetőségek: Megvizsgáljuk, hogy a változó munkaerőpiaci környezetben a vezetők hogyan alakíthatják a munkahelyi kultúrát és struktúrát a generációs elvárások figyelembevételével, és hogyan inspirálhatják a csapatokat magasabb teljesítményre.

 

- Generációk együttműködése: Különös figyelmet fordítunk az Y és Z generáció munkaerőpiaci integrációjának kihívásaira és lehetőségeire, beleértve a kommunikációs stratégiákat és a munkahelyi adaptációt.

 

 

Kikkel találkozhatsz?

 

Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy olyan közösségnek, ahol a HR-szakma vezetői osztják meg tapasztalataikat és újító ötleteiket. A résztvevők több mint 65%-a vezető pozíciójú HR-szakember, így kiváló lehetőséget biztosítunk a kapcsolatépítésre és az iparági trendek megismerésére.

 

Miért érdemes részt venni?

 

- Szakértői előadások: A legfrissebb trendek és innovációk bemutatása a HR világából.

- Interaktív workshopok: Gyakorlati ismeretek és készségek fejlesztése.

- Kerekasztal-beszélgetések: Élénk vita a jövő munkahelyeinek kialakításáról.

 

 

Ne maradj le az év leginnovatívabb HR eseményéről!

 

Csatlakozz hozzánk a HR Backstage-en, és formáljuk együtt a jövő munkahelyeit!

 

 

 

Program Program nyomtatása

12:00 13:00 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

április 17.

I. BLOKK - DIGITALISATION

13:00 13:20 Keynote

Papp László

13:20 13:50 Hogyan támogatja a mesterséges intelligencia a HR-t?

Drávai Gabriella

13:50 14:10 Mesterséges intelligencia a gyakorlatban

Kovács Gergely

14:10 14:30 Automatizáció a HR-ben, AR/VR segítségével

Prekopa Judit

14:30 15:00 Kerekasztal-beszélgetés: Mi a HR-ben: Hogyan tud emberi maradni a digitális HR?

Marosi Viktor beszélget: Berkes Áronnal és Bene Gergővel

15:00 15:30 SZÜNET

II. BLOKK - LEADERSHIP

15:30 15:50 Közönséges humán erőforrás vagy érző emberi lény?

Gáspár Attila

15:50 16:10 A változás megoldásokat szül

Balogh Zita

16:10 16:30 Jövőbemutató kompetenciák szerepe

Dr. Tóth-Téglás Tünde

16:30 17:00 Kerekasztal-beszélgetés: Inclusive leadership

Radnai-Tóth Judit beszélget: Hámori Judittal és Márkus Dórával

17:00 17:30 SZÜNET

III. BLOKK - GENERATION

17:30 17:50 Köszönöm a visszajelzést! - a feedback fontossága

Dojcsák Dániel

17:50 18:10 Generációk együttműködése a munkahelyen

Bereczki Enikő

WORKSHOP április 18.

10:00 10:30 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

10:30 12:00 AR/VR a HR-ben

Kovács Gergely

12:00 12:30 SZÜNET

12:30 13:30 Toborzás és kiválasztás az AI segítségével

Bene Gergő

13:30 14:00 SZÜNET

14:00 15:30 Etikus vezetés - megéri-e etikusnak lenni?

Dr. Pallai Katalin

Témák

Papp László

A munka jövője – 9 Gartner trend

A HR-vezetők a 2024-es munka jövőjét érintő kihívások és lehetőségek újabb hullámával küzdenek, ideértve a globális tehetséghiányt, a növekvő költségek szabályozására irányuló nyomást, a kockázatos technológia termelékenységi megtérülésének mérését és még sok mást. E kihívások ellenére a CHRO-knak izgalmas lehetőségük van arra, hogy a tehetségeket a jövőbe vezessék, hogy jobb eredményeket érjenek el, és szervezeteiket a választott munkaadók közé helyezzék.

A 2024-es Future of Work Trends előadásunk betekintést nyújt a HR-vezetők 2024-es legfontosabb munkahelyi trendjeibe, valamint a tehetségek jobb eredményének elérését célzó stratégiákba.



Drávai Gabriella

HR és AI: Mire és hogyan készítsd fel a munkaszervezetedet

Az AI rövid idő alatt megkerülhetetlen lett a munka világában, így a HR folyamatokban is. A versenyképesség fontos, de nem mindegy, hogyan és milyen AI eszközöket vezetünk be a mindennapi munkavégzés hatékonyabbá tételére. Arra keressük a választ, hogyan készítsük fel munkatársainkat a változásra és hogyan segíthetik AI eszközök a HR folyamatainkat. 



Gáspár Attila

Közönséges humán erőforrás vagy érző emberi lény

Miért szükséges és hogyan lehet a HR osztályon is egyszerű és belátható méretű digitalizációval rengeteg időt spórolni? Erről beszél előadásában Gáspár Attila, a META-INF ügyvezetője a nemrég elkészült Nagy Produktivitás Körkép c. országos reprezentatív kutatásuk adatai alapján. A szakember kitér arra, hogy a felszabaduló időt mire költi egy jó vezető, hogy a munkavállalók ne közönséges humán erőforrásként robotoljanak, hanem érző emberekként, szívvel-lélekkel dolgozzanak a munkahelyükön.



Dr. Tóth-Téglás Tünde

Jövőbemutató kompetenciák szerepe

Az Ön vállalat a jelenben él vagy a jövőt építi? A vállalatok jövőbeli eredményességét jelentősen befolyásolja, hogy felkészültek-e a digitalizációval járó új kihívásokra, és a munkavállalói rendelkeznek-e a jövőbeni sikert biztosító kompetenciákkal. A szervezetek eltérően érezhetik azonban ezen új kompetenciák szerepét a jelenlegi működésükben. Egyes vállalatok nyitottabbak és gyorsabban belevágnak a fejlesztésekbe, míg mások lassabban reagálnak, a korábban jól bevált gyakorlatokra, sikertényezőkre támaszkodnak. 

2012 óta futó kutatásai projektünkben azt vizsgáljuk, hogy hol tartanak a hazai vállalatok a felkészülésben, milyen mértékben jelennek meg a jövőbemutató, a digitális átálláshoz szükséges kompetenciák a működésükben, humánfejlesztési munkájukban. Az előadásban a kutatás legfrisseb eredményeit mutatjuk be.



Workshopok:


Dr. Pallai Katalin

Etikus vezetés – megéri-e etikusnak lenni?


Arra a kérdésre keresem a választ, hogy megéri-e etikusnak lenni? Mit jelent az etikus vezetés céges környezetben? Miért fontos? Milyen hozadéka lehet a vezető és a cég számára? Miért fontos a jó teljesítményhez? Hogyan lehet a szervezetben megvalósítani? és mibe kerül? Minderről olyan gondolatébresztő szikrákat adok, amik a rövid időkeretbe beleférnek.



Bene Gergő

Toborzás és kiválasztás az AI segítségével


Az AI az üzleti élet minden területére hatással van - így a toborzási és kiválasztási folyamatokat is nagyban átalakított a HR-ben. Egy álláshirdetés szövegezését gyorsan és könnyedén elkészíthetünk szöveggenerálásra alkalmas AI eszközökkel, amihez ráadásul még az adott pozícióhoz kapcsolódó, releváns képet is generáltathatunk! 

De még itt sem áll meg a technológia korlátja, hiszen az AI segítséget nyújt önéletrajzok automatizált kiértékelésében is! Már nem szükséges egy HR szakembernek átnézni a pályázó önéletrajzát, hogy összevesse, alkalmas lehet-e a meghirdetett pozícióra, mivel az AI elvégzi ezt helyette.

Az előadás során gyakorlati példákon keresztül mutatom be, hogyan készíthetünk álláshirdetéseket és értékelhetünk ki önéletrajzokat a mesterséges intelligencia segítségével. 







Előadók

Balogh Zita



Szervezetfejlesztési tanácsadó, folyamatfejlesztési szakmérnök, HR Business Partner. A 2023-as Év Felelős Foglalkoztatója díj nyertes fejlesztési projekt vezetője. Két felsővezetői Mastermind csoportot vezet a Bizalmi Kör Vezetői Klubban. Fókusz területe a folyamatmenedzsment és azok emberi erőforrás aspektusai. Előadásában konkrét statisztikai adatok alapján ad betekintést felsővezetői témákat és kihívásokat illetően. 



Bene Gergő


AI marketing szakértő, az E-Motion Marketing Kft. társtulajdonosa


Hirdetéskezelés fókuszú online marketing ügynökségünkben aktívan dolgozom azon, hogy az AI rendszerek alkalmazásával eredményesebbé tegyem ügyfeleink online marketing folyamatait. Ennek szellemében készítettem el a "ChatGPT a vállalkozók szolgálatában: Útmutató a hatékony AI marketinghez" Ebook-ot, amely vállalkozásoknak segít bevezetni a ChatGPT-t online marketing célokra. Meggyőződésem, hogy a jövőben olyan marketing szakemberekre lesz szüksége a piacnak, akik pontosan tudják, hogyan alkalmazzák a mesterséges intelligenciát munkájuk támogatására.

Bereczki Enikő


Bereczki Enikő 2006 óta foglalkozik fiatal generációkkal. Több hazai és nemzetközi szervezet ifjúsági és generációs szakértője.  A Generation Dilemmas csapatával 2015 óta intergenerációs tréningeket tart, mentorál, kutatásokat végez vállalatok számára főként intergenerációs témában. Gyakran nyilatkozik a médiában is. A rejtélyes Z generáció -Együttműködés a mai tizen-huszonévesekkel című sikerkönyv szerzője.



Berkes Áron


HR szakember 


Berkes Áron a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett, 20 éves tapasztalattal rendelkezik a HR területén. Karrierjét a DHL-nél kezdte, majd a Schneider Electric-nél dolgozott országos HR igazgatóként, később a vállalat európai ügyfélprojekt üzletágának HR igazgatójaként. A Vodafone Magyarországhoz Senior HR Business Partnerként került, majd 2022 júniusától 2023 végéig HR igazgatóként dolgozott. Kulcsszerepet játszott az agilis transzformáció bevezetésében és a cég történetének legnagyobb informatikai transzformációjának támogatásában, továbbá sikeresen dolgozott csapatával a HR-folyamatok fejlesztésén és digitalizálásán.


Dojcsák Dániel


Dojcsák Dániel,  Kommunikációs igazgató, ShiwaForce


A ShiwaForce teljes portfolióját figyelembe vevő kommunikációs és tartalomstratégia kialakításáért és fenntartásáért, üzleti narratíváinak fejlesztéséért felel. A cég üzleti-technológiai ökoszisztémában, eseményeken, digitális médiában való megjelenését gondozza.



Dr. Pallai Katalin


Független vezetőképző és tanácsadó vagyok 30+ év gyakorlattal, amit komoly nemzetközi és hazai szervezetek szakértője, tananyagfejlesztője és trénerként szereztem. A céges munkáim mellett, jelenleg is vezető szakértője és trénere vagyok Európatanács Szakértői Központja Vezetői Akadémia Programjának, kurzusigazgatója a Copenhagen Business School és Business Management Institute Board tréningjének, szenior előadója a Nemzetközi Antikorrupciós Akadémiának és vendégoktatója a bécsi Közgazdasági és Üzleti Egyetemnek.  



Dr. Tóth-Téglás Tünde


ELTE Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet

egyetemi oktató

Tóth-Téglás Tünde az ELTE Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetének oktatójaként HR szakemberek alap és mesterképzésében vesz részt. Kollégáival folytatott kutatói munkájában fontosnak tartja, hogy a HR szakterületen végzett kutatási eredményeiket a gyakorlatban is alkalmazható tudássá formálva adják tovább. A kutatási projektjeikben többféle szakmai háttérrel rendelkező kutatói és tanácsadói szaktudást ötvöznek, az elméleti és gyakorlati szakemberek közötti párbeszéd kiépítésére törekednek. Előadásában a Vállalati kompetenciamenedzsment kutatási projekt vezetőjeként mutatja be a kutatás legfrissebb eredményeit.


Drávai Gabriella


HR igazgató

Az elmúlt 15 év során, amióta a HR lett a hivatásom, a telekommunikáció, IT, nemzetközi ügyvédi iroda, kereskedelem, társasjáték fejlesztés, vendéglátás, pénzügyi szolgáltatások területén ismertem meg a különböző szervezetek működésében rejlő HR kihívásokat, és sikeresen támogattam a csapatokat a saját útjuk megtalálásában, ami hosszú távon támogatja a szervezeti kultúra megtartó erejét és az üzlet sikerességét.

Ami engem meghatároz, az a valódi elkötelezettségem és lelkesedésem amellett az ügy mellett, hogy olyan hatékony, az új dolgokra nyitott, a piac kihívásaira gyorsan reagáló szervezetek fejlesztését segítsem elő, ahol a munkavállalók közösséget alkotva, egyéni képességeiket felhasználva megélhetik a mindennapi munka értékteremtő, motiváló erejét, a vezetők pedig elkötelezettek legyenek a felhatalmazó és bevonó vezetés, a munkavállalók jólléte, megtartása és fejlesztése iránt, miközben nem veszítjük szem elől az egyedi jellemzőket. 


Gáspár Attila


ügyvezető

Magyarország első Atlassian Certified Expert minősítéssel rendelkező szakembere, a META-INF Kft. társtulajdonosa és társügyvezetője. Két BME diplomával a zsebében karrierje során tapasztalatot szerzett szoftverfejlesztés, ügyfélkiszolgálás, projektmenedzsment, tudásmenedzsment téma területeken is. Szabadidejében maratonokat fut, hosszútávú triatlon versenyeken vesz részt és nagyon szeret utazni. A BME Schönherz Alumnijának alapító ügyvezetője és máig vezetőségi tagja.


Hámori Judit



A magatartás tudományok és a pozitív pszichológia irányzata alapvető megközelítések minden HR tanácsadási munkámban. Vezető- és szervezetfejlesztőként, és fejvadászként dolgozom szerteágazó iparágakban. Vállalatok specifikus üzleti élethelyzetében és céljaira fejlesztettem képzési programokat és állítottam össze menedzsmentet. Úgy gondolom, hogy mindenkiben van valamilyen tetten érhető tehetség, a vezetés feladata pedig egy olyan kultúra és működés kialakítása, ahol a személyes és csapatkompetenciák központi szerepet kapnak. A tudásmegosztás és a kölcsönösen inspiratív együttműködés lehetősége motivál a partneri együttműködésekben.



Kovács Gergely


VIKI - Védelmi Innovációs Kutatóintézet - XR kutató 


Kovács Gergely 2022-ben szerzett abszolutóriumot a Katonai Műszaki Doktori Iskolán, kutatási területe az immerzív XR technológiák, 20 éves tapasztalattal rendelkezik digitális projektek vezetésében, ebből 10 évet az MR/VR területén töltött. Több kormányzati projektben is dolgozott digitális fejlesztéseken, kutatási területei az MR/VR technológiák, köztük a virtuális ökoszisztémák működése és az XR lehetőségei a védelmi szférában. Munkája mellett felsőoktatási intézményekben tart előadásokat az XR technológia alkalmazásának lehetőségeiről és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből. 



Márkus Dóra


A McKinsey&Company közép-európai régiójának toborzási vezetőjeként Dóra felelős a recruitment stratégia kidolgozásáért, valamint az innovatív toborzási módszerek és kiválasztási folyamatok implementálásért. Kiemelt érdeklődési területe a diverz profilok toborzása, azok integrálása a munkahelyen, valamint a humán erőforrás képzés és fejlesztés, amelyek jegyében számos regionális kezdeményezést vezetett.



Papp László


Papp László programtervező matematikus, 2011 óta az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője. Célja, hogy a Gartner — a nemzetközi vezető pozíciójának megfelelően — meghatározó, független véleményvezér szerepbe kerüljön a hazai infokommunikációs piacon, és aktív szereplője legyen a hazai technológiai és üzleti társadalomnak. Munkájának köszönhetően a felügyelete alá tartozó üzletállomány négyszeresére növekedett 

Már egyetemi évei alatt korát megelőző témák- Mesterséges intelligencia, Káosz elmélet, Természetes nyelv elemzés - iránt érdeklődött, sőt saját vállalkozást is működtetett.  

Szakmai karrierjét 1992-ben a BBL-nél kezdte, ahol Magyarországon az elsők között foglalkozott szoftver minőségbiztosítással.

1996-ban a Pannon GSM-nél dolgozott, ahol a projekt kultúra alapjainak letétele után közel 10 éven át számos  szervezeti területet, valamint üzleti és informatikai fejlesztési projektet vezetett.  Részt vett az első adattárház, az SAP bevezetésben, és hozzá tartozott a 3G szolgáltatás műszaki és kereskedelmi bevezetése is. 2006–2011-ig a Stratis partnere volt, ahol feladata lett a pénzintézeti üzletág majd a teljes versenyszektor  vezetése. 

Nem csak az üzleti, hanem a civil életben is szeret aktívan szerepet vállani. Két csodálatos gyerek apukája, ha ideje engedi a zene, a fotózás, és az extrém sportok szerelmese.



Prékopa Judit


HR Igazgató, Globális HR Stratégiai Megoldások, 3M

Ügyvezető Igazgató, 3M Hungária


26 éves nemzetközi vállalati HR tapasztalattal rendelkezik a Shell Gas, Canon majd a 3M kötelékében.  Több mint 7 évet töltött a Közel-Keleten, mint Regionális HR Igazgató. Ez az időszak, majd, mint az EMEA régió és globális szervezetek HR vezetője, hozzájárult, hogy jelentős tapasztalatot szerezzen a nemzetközi HR területén. Lelkes támogatója a multikulturális közegnek, a határokon átívelő projektmunkának, a fejlesztés, a társadalmi felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettséggel foglalkozó programoknak, valamint olyan eszközök alkalmazásának, melyek elősegítik a HR stratégiai területeit, és ezáltal a vállalat proaktívan és rugalmasan lépést tud tartani a mai világ kihívásaival valamint az új generációs munkaerő elvárásaival.



Radnai Tóth Judit


alapító, Talentbrand
A Talentbrand alapítójaként munkáltatói márkaépítésben, munkavállalói élménytervezésben és sokszínű cégkultúra kialakításában segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a design thinking. 


Helyszín

Papp László Budapest Sportaréna
Budapest, Stefánia út 2, 1143

Kapcsolódó kiadvány

Douglas Stone, Sheila Heen

Köszönöm a visszajelzést

Hogyan fogadd jól, építsd be és fejlődj tőle
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: A konferenciára lehetőség van helyszíni jegy vásárlására, melynek díja 75 000 Ft +áfa / fő.  A részvételi díj  tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát.  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.  Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.  A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor