JELENTKEZÉSI ÉS FIZETÉSI HATÁRIDŐ: 2024.04.16., 15:00
Az első HR Backstage konferencia különleges alkalmat teremt
a HR szakembereknek arra, hogy alaposan feltárják a munkaerőpiac legfrissebb
kihívásait és a hozzájuk kapcsolódó megoldásokat. Ez az esemény
együttműködésben valósul meg a HVG Állásbörzével, így biztosítva, hogy a
résztvevők a legfrissebb és legrelevánsabb információkhoz jussanak hozzá. Az
idei évben első alkalommal egyesítik tudásukat a szervezők, hogy egyedülálló
perspektívát nyújtsanak a HR világában zajló változásokra.
Mit kínál a HR Backstage konferencia?
A HR Backstage kétnapos esemény. Első nap előadások és
kerekasztal-beszélgetések váltják egymást; második napon interaktív workshopokon
lehet résztvenni.
A HR Backstage konferencia egy dinamikus és interaktív
platformot kínál. A cél az, hogy bemutassuk, hogyan lehet a digitalizáció és az
automatizáció segítségével forradalmasítani a toborzást és a munkaerő
megtartását, valamint hogy ezek az újítások hogyan támogathatják a vállalatokat
a tehetséges munkavállalók felkutatásában és az erőforrások hatékonyabb
felhasználásában.
A konferencia három fő témakörre koncentrál:
- Digitalizáció a HR-ben: Az előadások és a kerekasztal-beszélgetés
során részletesen foglalkozunk az AI és a digitalizáció átalakító hatásával a
toborzási folyamatokra, beleértve az AI-alapú eszközök és analitikai megoldások
alkalmazását.
- Vezetési kihívások és lehetőségek: Megvizsgáljuk, hogy a
változó munkaerőpiaci környezetben a vezetők hogyan alakíthatják a munkahelyi
kultúrát és struktúrát a generációs elvárások figyelembevételével, és hogyan
inspirálhatják a csapatokat magasabb teljesítményre.
- Generációk együttműködése: Különös figyelmet fordítunk az
Y és Z generáció munkaerőpiaci integrációjának kihívásaira és lehetőségeire,
beleértve a kommunikációs stratégiákat és a munkahelyi adaptációt.
Kikkel találkozhatsz?
Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy olyan közösségnek,
ahol a HR-szakma vezetői osztják meg tapasztalataikat és újító ötleteiket. A
résztvevők több mint 65%-a vezető pozíciójú HR-szakember, így kiváló
lehetőséget biztosítunk a kapcsolatépítésre és az iparági trendek megismerésére.
Miért érdemes részt venni?
- Szakértői előadások: A legfrissebb trendek és innovációk
bemutatása a HR világából.
- Interaktív workshopok: Gyakorlati ismeretek és készségek
fejlesztése.
- Kerekasztal-beszélgetések: Élénk vita a jövő
munkahelyeinek kialakításáról.
Ne maradj le az év leginnovatívabb HR eseményéről!
Csatlakozz hozzánk a HR Backstage-en, és formáljuk együtt a
jövő munkahelyeit!
12:00 | 13:00 |
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
április 17. |
I. BLOKK - DIGITALISATION
|
||
13:00 | 13:20 |
Keynote
Papp László |
13:20 | 13:50 |
Hogyan támogatja a mesterséges intelligencia a HR-t?
Drávai Gabriella |
13:50 | 14:10 |
Mesterséges intelligencia a gyakorlatban
Kovács Gergely |
14:10 | 14:30 |
Automatizáció a HR-ben, AR/VR segítségével
Prekopa Judit |
14:30 | 15:00 |
Kerekasztal-beszélgetés: Mi a HR-ben: Hogyan tud emberi maradni a digitális HR?
Marosi Viktor beszélget: Berkes Áronnal és Bene Gergővel |
15:00 | 15:30 |
SZÜNET
|
II. BLOKK - LEADERSHIP
|
||
15:30 | 15:50 |
Közönséges humán erőforrás vagy érző emberi lény?
Gáspár Attila |
15:50 | 16:10 |
A változás megoldásokat szül
Balogh Zita |
16:10 | 16:30 |
Jövőbemutató kompetenciák szerepe
Dr. Tóth-Téglás Tünde |
16:30 | 17:00 |
Kerekasztal-beszélgetés: Inclusive leadership
Radnai-Tóth Judit beszélget: Hámori Judittal és Márkus Dórával |
17:00 | 17:30 |
SZÜNET
|
III. BLOKK - GENERATION
|
||
17:30 | 17:50 |
Köszönöm a visszajelzést! - a feedback fontossága
Dojcsák Dániel |
17:50 | 18:10 |
Generációk együttműködése a munkahelyen
Bereczki Enikő |
|
||
|
||
WORKSHOP április 18.
|
||
10:00 | 10:30 |
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
|
10:30 | 12:00 |
AR/VR a HR-ben
Kovács Gergely |
12:00 | 12:30 |
SZÜNET
|
12:30 | 13:30 |
Toborzás és kiválasztás az AI segítségével
Bene Gergő |
13:30 | 14:00 |
SZÜNET
|
14:00 | 15:30 |
Etikus vezetés - megéri-e etikusnak lenni?
Dr. Pallai Katalin |
Papp László
A munka jövője – 9 Gartner trend
A HR-vezetők a 2024-es munka jövőjét érintő kihívások és lehetőségek újabb hullámával küzdenek, ideértve a globális tehetséghiányt, a növekvő költségek szabályozására irányuló nyomást, a kockázatos technológia termelékenységi megtérülésének mérését és még sok mást. E kihívások ellenére a CHRO-knak izgalmas lehetőségük van arra, hogy a tehetségeket a jövőbe vezessék, hogy jobb eredményeket érjenek el, és szervezeteiket a választott munkaadók közé helyezzék.
A 2024-es Future of Work Trends előadásunk betekintést nyújt a HR-vezetők 2024-es legfontosabb munkahelyi trendjeibe, valamint a tehetségek jobb eredményének elérését célzó stratégiákba.
Drávai Gabriella
HR és AI: Mire és hogyan készítsd fel a munkaszervezetedet
Az AI rövid idő alatt megkerülhetetlen lett a munka világában, így a HR folyamatokban is. A versenyképesség fontos, de nem mindegy, hogyan és milyen AI eszközöket vezetünk be a mindennapi munkavégzés hatékonyabbá tételére. Arra keressük a választ, hogyan készítsük fel munkatársainkat a változásra és hogyan segíthetik AI eszközök a HR folyamatainkat.
Gáspár Attila
Közönséges humán erőforrás vagy érző emberi lény
Miért szükséges és hogyan lehet a HR osztályon is egyszerű és belátható méretű digitalizációval rengeteg időt spórolni? Erről beszél előadásában Gáspár Attila, a META-INF ügyvezetője a nemrég elkészült Nagy Produktivitás Körkép c. országos reprezentatív kutatásuk adatai alapján. A szakember kitér arra, hogy a felszabaduló időt mire költi egy jó vezető, hogy a munkavállalók ne közönséges humán erőforrásként robotoljanak, hanem érző emberekként, szívvel-lélekkel dolgozzanak a munkahelyükön.
Dr. Tóth-Téglás Tünde
Jövőbemutató kompetenciák szerepe
Az Ön vállalat a jelenben él vagy a jövőt építi? A vállalatok jövőbeli eredményességét jelentősen befolyásolja, hogy felkészültek-e a digitalizációval járó új kihívásokra, és a munkavállalói rendelkeznek-e a jövőbeni sikert biztosító kompetenciákkal. A szervezetek eltérően érezhetik azonban ezen új kompetenciák szerepét a jelenlegi működésükben. Egyes vállalatok nyitottabbak és gyorsabban belevágnak a fejlesztésekbe, míg mások lassabban reagálnak, a korábban jól bevált gyakorlatokra, sikertényezőkre támaszkodnak.
2012 óta futó kutatásai projektünkben azt vizsgáljuk, hogy hol tartanak a hazai vállalatok a felkészülésben, milyen mértékben jelennek meg a jövőbemutató, a digitális átálláshoz szükséges kompetenciák a működésükben, humánfejlesztési munkájukban. Az előadásban a kutatás legfrisseb eredményeit mutatjuk be.
Workshopok:
Dr. Pallai Katalin
Etikus vezetés – megéri-e etikusnak lenni?
Arra a kérdésre keresem a választ, hogy megéri-e etikusnak lenni? Mit jelent az etikus vezetés céges környezetben? Miért fontos? Milyen hozadéka lehet a vezető és a cég számára? Miért fontos a jó teljesítményhez? Hogyan lehet a szervezetben megvalósítani? és mibe kerül? Minderről olyan gondolatébresztő szikrákat adok, amik a rövid időkeretbe beleférnek.
Bene Gergő
Toborzás és kiválasztás az AI segítségével
Az AI az üzleti élet minden területére hatással van - így a toborzási és kiválasztási folyamatokat is nagyban átalakított a HR-ben. Egy álláshirdetés szövegezését gyorsan és könnyedén elkészíthetünk szöveggenerálásra alkalmas AI eszközökkel, amihez ráadásul még az adott pozícióhoz kapcsolódó, releváns képet is generáltathatunk!
De még itt sem áll meg a technológia korlátja, hiszen az AI segítséget nyújt önéletrajzok automatizált kiértékelésében is! Már nem szükséges egy HR szakembernek átnézni a pályázó önéletrajzát, hogy összevesse, alkalmas lehet-e a meghirdetett pozícióra, mivel az AI elvégzi ezt helyette.
Az előadás során gyakorlati példákon keresztül mutatom be, hogyan készíthetünk álláshirdetéseket és értékelhetünk ki önéletrajzokat a mesterséges intelligencia segítségével.
Szervezetfejlesztési tanácsadó, folyamatfejlesztési szakmérnök, HR Business Partner. A 2023-as Év Felelős Foglalkoztatója díj nyertes fejlesztési projekt vezetője. Két felsővezetői Mastermind csoportot vezet a Bizalmi Kör Vezetői Klubban. Fókusz területe a folyamatmenedzsment és azok emberi erőforrás aspektusai. Előadásában konkrét statisztikai adatok alapján ad betekintést felsővezetői témákat és kihívásokat illetően.
AI marketing szakértő, az E-Motion Marketing Kft. társtulajdonosa
Hirdetéskezelés fókuszú online marketing ügynökségünkben aktívan dolgozom azon, hogy az AI rendszerek alkalmazásával eredményesebbé tegyem ügyfeleink online marketing folyamatait. Ennek szellemében készítettem el a "ChatGPT a vállalkozók szolgálatában: Útmutató a hatékony AI marketinghez" Ebook-ot, amely vállalkozásoknak segít bevezetni a ChatGPT-t online marketing célokra. Meggyőződésem, hogy a jövőben olyan marketing szakemberekre lesz szüksége a piacnak, akik pontosan tudják, hogyan alkalmazzák a mesterséges intelligenciát munkájuk támogatására.
Bereczki Enikő 2006 óta foglalkozik fiatal generációkkal. Több hazai és nemzetközi szervezet ifjúsági és generációs szakértője. A Generation Dilemmas csapatával 2015 óta intergenerációs tréningeket tart, mentorál, kutatásokat végez vállalatok számára főként intergenerációs témában. Gyakran nyilatkozik a médiában is. A rejtélyes Z generáció -Együttműködés a mai tizen-huszonévesekkel című sikerkönyv szerzője.
HR szakember
Berkes Áron a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett, 20 éves tapasztalattal rendelkezik a HR területén. Karrierjét a DHL-nél kezdte, majd a Schneider Electric-nél dolgozott országos HR igazgatóként, később a vállalat európai ügyfélprojekt üzletágának HR igazgatójaként. A Vodafone Magyarországhoz Senior HR Business Partnerként került, majd 2022 júniusától 2023 végéig HR igazgatóként dolgozott. Kulcsszerepet játszott az agilis transzformáció bevezetésében és a cég történetének legnagyobb informatikai transzformációjának támogatásában, továbbá sikeresen dolgozott csapatával a HR-folyamatok fejlesztésén és digitalizálásán.
Dojcsák Dániel, Kommunikációs igazgató, ShiwaForce
A ShiwaForce teljes portfolióját figyelembe vevő kommunikációs és tartalomstratégia kialakításáért és fenntartásáért, üzleti narratíváinak fejlesztéséért felel. A cég üzleti-technológiai ökoszisztémában, eseményeken, digitális médiában való megjelenését gondozza.
Független vezetőképző és tanácsadó vagyok 30+ év gyakorlattal, amit komoly nemzetközi és hazai szervezetek szakértője, tananyagfejlesztője és trénerként szereztem. A céges munkáim mellett, jelenleg is vezető szakértője és trénere vagyok Európatanács Szakértői Központja Vezetői Akadémia Programjának, kurzusigazgatója a Copenhagen Business School és Business Management Institute Board tréningjének, szenior előadója a Nemzetközi Antikorrupciós Akadémiának és vendégoktatója a bécsi Közgazdasági és Üzleti Egyetemnek.
ELTE Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet
egyetemi oktató
Tóth-Téglás Tünde az ELTE Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetének oktatójaként HR szakemberek alap és mesterképzésében vesz részt. Kollégáival folytatott kutatói munkájában fontosnak tartja, hogy a HR szakterületen végzett kutatási eredményeiket a gyakorlatban is alkalmazható tudássá formálva adják tovább. A kutatási projektjeikben többféle szakmai háttérrel rendelkező kutatói és tanácsadói szaktudást ötvöznek, az elméleti és gyakorlati szakemberek közötti párbeszéd kiépítésére törekednek. Előadásában a Vállalati kompetenciamenedzsment kutatási projekt vezetőjeként mutatja be a kutatás legfrissebb eredményeit.
HR igazgató
Az elmúlt 15 év során, amióta a HR lett a hivatásom, a telekommunikáció, IT, nemzetközi ügyvédi iroda, kereskedelem, társasjáték fejlesztés, vendéglátás, pénzügyi szolgáltatások területén ismertem meg a különböző szervezetek működésében rejlő HR kihívásokat, és sikeresen támogattam a csapatokat a saját útjuk megtalálásában, ami hosszú távon támogatja a szervezeti kultúra megtartó erejét és az üzlet sikerességét.
Ami engem meghatároz, az a valódi elkötelezettségem és lelkesedésem amellett az ügy mellett, hogy olyan hatékony, az új dolgokra nyitott, a piac kihívásaira gyorsan reagáló szervezetek fejlesztését segítsem elő, ahol a munkavállalók közösséget alkotva, egyéni képességeiket felhasználva megélhetik a mindennapi munka értékteremtő, motiváló erejét, a vezetők pedig elkötelezettek legyenek a felhatalmazó és bevonó vezetés, a munkavállalók jólléte, megtartása és fejlesztése iránt, miközben nem veszítjük szem elől az egyedi jellemzőket.
ügyvezető
Magyarország első Atlassian Certified Expert minősítéssel rendelkező szakembere, a META-INF Kft. társtulajdonosa és társügyvezetője. Két BME diplomával a zsebében karrierje során tapasztalatot szerzett szoftverfejlesztés, ügyfélkiszolgálás, projektmenedzsment, tudásmenedzsment téma területeken is. Szabadidejében maratonokat fut, hosszútávú triatlon versenyeken vesz részt és nagyon szeret utazni. A BME Schönherz Alumnijának alapító ügyvezetője és máig vezetőségi tagja.
A magatartás tudományok és a pozitív pszichológia irányzata alapvető megközelítések minden HR tanácsadási munkámban. Vezető- és szervezetfejlesztőként, és fejvadászként dolgozom szerteágazó iparágakban. Vállalatok specifikus üzleti élethelyzetében és céljaira fejlesztettem képzési programokat és állítottam össze menedzsmentet. Úgy gondolom, hogy mindenkiben van valamilyen tetten érhető tehetség, a vezetés feladata pedig egy olyan kultúra és működés kialakítása, ahol a személyes és csapatkompetenciák központi szerepet kapnak. A tudásmegosztás és a kölcsönösen inspiratív együttműködés lehetősége motivál a partneri együttműködésekben.
VIKI - Védelmi Innovációs Kutatóintézet - XR kutató
Kovács Gergely 2022-ben szerzett abszolutóriumot a Katonai Műszaki Doktori Iskolán, kutatási területe az immerzív XR technológiák, 20 éves tapasztalattal rendelkezik digitális projektek vezetésében, ebből 10 évet az MR/VR területén töltött. Több kormányzati projektben is dolgozott digitális fejlesztéseken, kutatási területei az MR/VR technológiák, köztük a virtuális ökoszisztémák működése és az XR lehetőségei a védelmi szférában. Munkája mellett felsőoktatási intézményekben tart előadásokat az XR technológia alkalmazásának lehetőségeiről és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből.
A McKinsey&Company közép-európai régiójának toborzási vezetőjeként Dóra felelős a recruitment stratégia kidolgozásáért, valamint az innovatív toborzási módszerek és kiválasztási folyamatok implementálásért. Kiemelt érdeklődési területe a diverz profilok toborzása, azok integrálása a munkahelyen, valamint a humán erőforrás képzés és fejlesztés, amelyek jegyében számos regionális kezdeményezést vezetett.
Papp László programtervező matematikus, 2011 óta az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője. Célja, hogy a Gartner — a nemzetközi vezető pozíciójának megfelelően — meghatározó, független véleményvezér szerepbe kerüljön a hazai infokommunikációs piacon, és aktív szereplője legyen a hazai technológiai és üzleti társadalomnak. Munkájának köszönhetően a felügyelete alá tartozó üzletállomány négyszeresére növekedett
Már egyetemi évei alatt korát megelőző témák- Mesterséges intelligencia, Káosz elmélet, Természetes nyelv elemzés - iránt érdeklődött, sőt saját vállalkozást is működtetett.
Szakmai karrierjét 1992-ben a BBL-nél kezdte, ahol Magyarországon az elsők között foglalkozott szoftver minőségbiztosítással.
1996-ban a Pannon GSM-nél dolgozott, ahol a projekt kultúra alapjainak letétele után közel 10 éven át számos szervezeti területet, valamint üzleti és informatikai fejlesztési projektet vezetett. Részt vett az első adattárház, az SAP bevezetésben, és hozzá tartozott a 3G szolgáltatás műszaki és kereskedelmi bevezetése is. 2006–2011-ig a Stratis partnere volt, ahol feladata lett a pénzintézeti üzletág majd a teljes versenyszektor vezetése.
Nem csak az üzleti, hanem a civil életben is szeret aktívan szerepet vállani. Két csodálatos gyerek apukája, ha ideje engedi a zene, a fotózás, és az extrém sportok szerelmese.
HR Igazgató, Globális HR Stratégiai Megoldások, 3M
Ügyvezető Igazgató, 3M Hungária
26 éves nemzetközi vállalati HR tapasztalattal rendelkezik a Shell Gas, Canon majd a 3M kötelékében. Több mint 7 évet töltött a Közel-Keleten, mint Regionális HR Igazgató. Ez az időszak, majd, mint az EMEA régió és globális szervezetek HR vezetője, hozzájárult, hogy jelentős tapasztalatot szerezzen a nemzetközi HR területén. Lelkes támogatója a multikulturális közegnek, a határokon átívelő projektmunkának, a fejlesztés, a társadalmi felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettséggel foglalkozó programoknak, valamint olyan eszközök alkalmazásának, melyek elősegítik a HR stratégiai területeit, és ezáltal a vállalat proaktívan és rugalmasan lépést tud tartani a mai világ kihívásaival valamint az új generációs munkaerő elvárásaival.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: A konferenciára lehetőség van helyszíni jegy vásárlására, melynek díja 75 000 Ft +áfa / fő. • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.