Bunna Gyula

értékesítési és marketing tanácsadási divízió vezetője, Human Digital Group

Gyula mind a B2B  (business-to-business), mind a B2C (business-to-client) értékesítés vezetésében nagy tapasztalatot szerzett és többek között feladata volt a digitális értékesítési stratégia kialakítása és bevezetése, valamint a digitális csatornán érkező új ügyfelek kezelésének meghatározása. Több pénzintézet értékesítési hálózatát menedzselte, felelős volt az értékesítési hálózat stratégiájának meghatározásában,  operatív irányításában, az értékesítési tevékenység tervezésében és implementálásában. Gyakorlati tapasztalatát módja volt éveken át tanácsadóként is hasznosítani a BIG4-nál, ahol értékesítési projekteket mellett SSC átfogó folyamatszabályozási projekteket vezetett, illetve felügyelt front-end IT projekteket és lean projekteket is. Alapvető üzleti filozófiája az alábbiak szerint határozható meg: motivált és fegyelmezett csapat, standard és hatékony folyamat, jól megtervezett és monitorozott tevékenység, valamint lojális és elégedett ügyfél fog megfelelő üzleti eredményt termelni.

Nincsenek listázandó termékek ebben a kategóriában.