Az esemény időpontja:

2020-09-30 09:00:00

HVG Future of Recruitment 2020

STOP | THINK | GO


Teljes ár: 39 900 Ft + áfa (bruttó: 50 233 Ft) | További kedvezmények
Online ár: 31 900 Ft + áfa (bruttó: 40 513 Ft)

A KONFERENCIÁN SZEMÉLYESEN ÉS ONLINE IS RÉSZT TUD VENNI!


Idén 7. alkalommal kerül megrendezésre a HR Toborzás legnépszerűbb konferenciája, szeptember 30-án a BMC-ben. 

A korábbi évek piaci trendjeit a pandémia megváltoztatta, és a HR is új kihívásokkal szembesül.

Nagy dilemma lett a toborzóknak, hogy mi a cég számára a legjobb döntés ebben a bizonytalan piaci környezetben. Leépítsenek, szüneteltessék a munkaviszonyt vagy kezdjenek-e el toborozni? Hogyan lehet hosszú távon pozitív eredményeket elérni? Vajon a siker kulcsa a munkavállalók motiválása, megtartása és fejlesztése, vagy a vállalati kultúra erősítése? Hogyan lehet elkezdeni az új folyamatok integrálását a toborzás eddig jól működő rendszerébe?

A konferencián előadások, workshopok és kerekasztal-beszélgetések során ezekre a kérdésekre keressük a választ. Elismert magyar szakemberek segítségével végigvesszük a magyar és a nemzetközi recruitment kihívásait. Megnézzük, hogy a nagyvállalatok és a kkv-k milyen megoldásokat használnak a hirtelen kialakult helyzet megoldására, a fehérgalléros és a kékgalléros toborzási folyamatban.

KIKKEL TALÁLKOZHATSZ A KONFERENCIÁN?

Résztvevőink közel 65%-a vezető pozícióban lévő HR-es, iparágak tekintetében elsősorban a következő szektorok képviselőivel találkozhatsz:  autóipar, gyógyszeripar, energia, kiskereskedelem, pénzügyi szolgáltatások, infrastruktúra, technológia.

Program Program nyomtatása

8:30 9:00 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

I. Blokk

9:12 9:42 Megnyitó: Átfogó kép az aktuális gazdasági -társadalmi helyzetről

Simó György, szociológus, üzletember,kockázati tőkebefektető

9:42 10:02 Az alkalmazotti struktúra változása a 2008-as és a jelenlegi válság tükrében

Szűcs Róbert, igazgatósági elnök MULTI JOB cégcsoport

10:02 10:22 Milyen új készségek szükségesek? Soft skills ( kreativitás, csapatmunka, meggyőzés, együttműködés, adaptálás, idő management, ), up skills ( bizalomépítés, digitális tudás fejlesztése, új helyzetek gyors adaptálása)

Batiz András, Impact Works, alapítóelnöke

10:22 10:42 Változáskezelés HR szemüvegben: Pánik és túlzások helyett agilis alkalmazkodás

Földházi Csaba, ShiwaForce, skálázott agilitásért

10:42 11:02 A digitális és automatizált toborzási megoldások szerepe a soha nem tapasztalt környezetben

Dr. Mester Csaba, Evolution Consulting Kft.

11:02 12:02 Kerekasztal beszélgetés: Ki mit lát, mi lesz a jövő, változik-e ez iparáganként?

Márkus Dóra,Senior Recruiter, McKinsey & Company
Radnai Tóth Judit,Talentbrand
Csikós Nagy Katalin, HR-Evolution Kft.

12:02 13:00 Szünet

II.Blokk

13:00 13:18 Az agiltás csizmája a toborzás asztalán ?!

Szabó Csaba, vezérigazgató, DEVELOR Tanácsadó Zrt.

13:18 13:36 Agilis recruitment a mesterséges intelligencia és a marketplace-k korában

Kelliár Zsolt
Co-Founder, CEO - Talentuno

13:36 13:54 Agilis munkavállalói élmény

Jurecska Andrea, HR Designlab: Társalapító; United Consult: HR és kommunikációs vezető

13:54 14:12 Remote work megvalósulása - Építs webáruházat saját raktárkészlet nélkül bárhonnan a világról

Perényi András, CEO Webshippy

14:12 14:30 Az első nap - csúcspontok és mélypontok

Bincze Bea, Executive coach, tréner
Business Coach Kft.

14:30 14:48 Munkavállalói élménytervezés és empátia - a túlélés záloga

Radnai Tóth Judit, Talentbrand

14:48 15:08 Pozitív és negatív jelölti élmények az online toborzásban karantén idején

Szűcs István, szervezetfejlesztési és karrier tanácsadó

15:08 15:38 Kerekasztal beszélgetés : Hogyan lehet a legjobbat kihozni az adott helyzetből?

Hajnal Géza, X-Sight Vezetési Tanácsadó Kft.
Carlos Müller, Recruitment Lead at Tata Consultancy Services

15:38 16:08 Szünet

III. Blokk

16:08 16:28 Adaptáció és elit sport - mit tanulhatunk a versenysportból?

Kenyeres András, viselkedés biológus, a Magyar vízilabda-válogatott mentáltrénere, a Győztes gondolkodás c. könyv szerzője, egyetemi oktató

16:28 16:48 Helyzetmegoldás VUCA környezetben

16:48 17:18 Kerekasztal beszélgetés: best practice-ekről

Témák

I. BLOKK    

STOP

A koronavírus-járvány új kihívás elé állította nemcsak a dolgozókat, de a cégek vezetőit is. A menedzsmentnek újra kell fogalmaznia, hogyan lehet a vállalat szempontjából optimálisan megszervezni a cég belső működését. Az új helyzet és munkarend kidolgozásában a szerepkörök is megváltoztak, a HR-nek sokkal szorosabban kell együttműködnie a társosztályokkal, mint korábban.


Megnyitó: Átfogó kép az aktuális gazdasági -társadalmi helyzetről

Simó György, szociológus, üzletember,kockázati tőkebefektető



Az alkalmazotti struktúra változása a 2008-as és a jelenlegi válság tükrében

Szűcs Róbert, igazgatósági elnök MULTI JOB cégcsoport

A 2008-as válság után idén tavasszal is a munkavállalók megmentése jelentette a cégvezetők számára az első számú prioritást, ám ez nem minden esetben bizonyult jó döntésnek: az Y és Z generáció tagjai így sem lesznek lojális, "nyugdíjig" a cégünkben gondolkozó alkalmazottak. Lehet, hogy a két krízis azt tanítja nekünk: itt az idő a munkavállalói struktúra átalakítására? Milyen alternatíva áll előttünk?


Milyen új készségek szükségesek? Soft skills ( kreativitás, csapatmunka, meggyőzés, együttműködés, adaptálás, idő management, ), up skills ( bizalomépítés, digitális tudás fejlesztése, új helyzetek gyors adaptálása)

Batiz András, Impact Works, alapítóelnöke


Változáskezelés HR szemüvegben: Pánik és túlzások helyett agilis alkalmazkodás

Földházi Csaba, ShiwaForce, skálázott agilitásért 

Részt venni egy jelentős szervezeti átalakulásban, esetleg új folyamatok kialakításában, új eszközök bevezetésében, mindig egy izgalmas “kalandnak” tűnik elsőre. Részesei lehetünk valami új építésének vagy eltévedhetünk a végtelen labirintusban. Vannak akik ezt élvezik, de ez a fajta bizonytalanság a legtöbb embert frusztrálja - talán azért, mert nagyon nehéz objektíven megítélni, hogy jó irányba megyünk vagy a legnagyobb hülyeséget csináljuk éppen. Mérhető egyáltalán a haladás, előrejelezhető, hogy a jó úton járunk, főleg egy gyorsan változó, bizonytalan környezetben? A megoldás sokszor az emberek viselkedésének megfigyelése és a folyamatokban való használata. A nagyvállalati projektjeink tapasztalata, hogy a vállalatok jellemzően hosszú folyamatok teljesülését mérik utólag és egészen a legelemibb egyéni teljesítményt is ezek alapján ítélik meg, ahelyett, hogy olyan prediktív mutatókat keresnének és használnának, melyek hatással vannak, mozgatják, vezetik a végeredményt. Az előadásban többek között arra adunk praktikus tanácsokat, hogyan lehet ütemezetté és biztonságossá tenni az emberek számára a változást és bekapcsolni a soft skilleket az üzleti folyamatokba.


A digitális és automatizált toborzási megoldások szerepe a soha nem tapasztalt környezetben

Dr. Mester Csaba, Evolution Consulting Kft.

A megfelelő munkaerő toborzása és az egyre kisebb jelentkezői körben végrehajtott hatékony kiválasztás kivétel nélkül minden cégnek nagy kihívás volt a közelmúltban. 2020-ban azonban eddig soha nem tapasztalt környezeti hatások érték a gazdaságot, ami erőteljesen kihatott a munkaerőpiacra is.

Hogyan változott a toborzás-kiválasztás és milyen szerepet kapnak most a digitális megoldások? Miként reagáltak a különböző típusú munkaerőt toborzó cégek, változtattak-e platformjaikon, a karrieroldalak felépítésében, a keresési csatornákban? 

Ezekre a kérdésekre keressük a választ az egyes területeken aktív cégek valós kihívásainak és megoldásainak vizsgálatával, a bevált és követendő példák bemutatásával.




II. BLOKK    

THINK

A megoldási folyamatok kidolgozásánál számos vállalati példa áll a rendelkezésünkre, hogy a koronavírus-járvány okozta helyzetre milyen válaszlépések működnek, és milyenek nem. Az online kapcsolattartás és munkaerő-felvétel miatt a toborzási folyamatokban teljesen más területek értékelődnek fel, a hangsúlyok is eltolódnak a vállalati kultúra, a dolgozói jóllét, a munkáltatói márkaépítés és a soft skills-ek erősítése területén.


Az agiltás csizmája a toborzás asztalán ?!

Szabó Csaba, DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója

Nem csak a piaci környezet változik nagyobb mértékben a korábbinál, de a megtalálni kívánt munkavállalók igényei is is. Nem csak az ügyfél vár el gyorsabban leszállított értéket, de a szervezet is. Nem csak a külső környezet hatásai lettek sokkal összetettebbek, de a belső elvárások is. Hogyan használhatjuk a toborzásban és a megtartásban az agilis szemléletmódot és keretrendszert, hogy ezekre a kihívásokra is sikeresen válaszoljunk ?    


Agilitás, Új perspektívák a toborzásban

Kelliár Zsolt, Co-Founder, CEO – Talentuno

Amikor egy világjárvány drasztikusan átformálja az általunk ismert munkaerőpiacot, a kulcs a sikeres működéshez az alkalmazkodóképesség.
A járványhelyzet el fog múlni, ugyanakkor fel kell készülnünk a változások gyors kezelésére, amik az elmúlt években is erősen formálták a munka világát.
Mit is jelent pontosan az agilis toborzás, és hogyan érdemes bevezetni és alkalmazni?
Mitől lesz sikeres az agilis sourcing? Milyen tech stack támogatja az agilis recruitment csapatokat, és milyen tendenciák várhatók a jövőben?


Agilis munkavállalói élmény

Jurecska Andrea, HR Designlab: Társalapító; United Consult: HR és kommunikációs vezető

A fogyasztói szokások megváltozása a munkavállalói preferenciák megváltozását is hozta. Az élményalapú gazdaságban a szervezeteknek adaptálódni kell ezekhez az igényekhez és bevezetni az élményvezérelt megközelítést. Az üzleti stratégia részévé tenni a customer experience mellett az employee experience tudatos tervezését, amelynek az agilis szervezeti kultúra kiváló terepet biztosít.



Remote work megvalósulása - Építs webáruházat saját raktárkészlet nélkül bárhonnan a világról

Perényi András, CEO Webshippy

A lokáció független élet, azaz a bárhonnan végezhető munka, vagy vállalkozás építés gondolata ma, a koronavírus járvány árnyékában talán fontosabb és időszerűbb, mint bármikor ezelőtt. Ismerd meg a történetemet, tudd meg, hogyan építettem fel egy cash-flow pozitív online áruházat két hónap alatt Baliról és milyen lehetőségek vannak ma azok számára, akik az e-kereskedelemből szeretnének egy bárhonnan végezhető, passzív jövedelemforrást kovácsolni, akár saját termékek és raktárkészlet felhalmozása nélkül.


Az első nap - csúcspontok és mélypontok

Bincze Bea, Executive coach, tréner

Az első nap a toborzás utolsó, a megtartás első napja. 
Akárcsak az első találkozás a kapcsolatoknál, az első napnak kiemelt szerepe van az új dolgozó benyomásának kialakításában.
Milyen jó és rossz gyakorlatokkal találkozhatunk? 

Hogyan tudjuk az első napot úgy alakítani, hogy az tartós pozitív élmény eredményezzen, és segítse a dolgozói lojalitás kialakítását? 


Munkavállalói élménytervezés és empátia - a túlélés záloga

Radnai Tóth Judit, Talentbrand

A koronavírus nyomán kialakult helyzetben a vállalatokon belül tektonikus változások mennek végbe. Ha egy cég ma meg akarja tartani a piaci helyzetét, az ügyfeleit, akkor legalább akkora energiát kell szánnia a munkavállalók élményének újragondolására, mint amennyit az ügyfélélmény tervezésre fordít. Akkor tud most és a jövőben kreatívan adaptálódni a hasonló, új helyzetekhez, ha képes magasan tartani a munkavállalói elkötelezettséget és motivációt, ehhez pedig tudatos munkavállalói élménytervezésre van szükség.


Pozitív és negatív jelölti élmények az online toborzásban karantén idején

Szűcs István, szervezetfejlesztési és karrier tanácsadó

2020-ban Covid miatt kialakult karantén helyzet és az ezt követő homeofficera való átállás, nagy változást hozott a kiválasztás területén is. Nagyon sok olyan cég, akik eddig csak személyesen interjúztattak, rákényszerültek az online eszközök használatára, akiknek volt kidolgozott online rendszerük a kiválasztásra, továbbfejlesztették a rendszerüket és az onborading folyamatot is törekdtek homeofficre hangolni. Az előadásban olyan jelöltekkel készített interjúk tapasztlatai kerülnek megosztásra, akik az elmúlt 6 hónapban vettek részt online kiválasztási folyamatban és érték negatív és pozitív élmények.



Kerekasztal beszélgetés : Hogyan lehet a legjobbat kihozni az adott helyzetből?

Hajnal Géza, X-Sight Vezetési Tanácsadó Kft.

Carlos Müller, Recruitment Lead at Tata Consultancy Services




III. BLOKK    

GO

Az új helyzet új lehetőségeket is teremt a toborzásban. Mi az, ami a HR előnyére válhat a jövőben? A cég iránt elkötelezett jelöltek kiválasztásánál teljesen új folyamatokra, feladatokra és készségekre van szükség. Ideje megismerkedni olyan megoldásokkal, amelyek elsőre talán új és szokatlan perspektívából közelítik meg nemcsak a toborzást, hanem a munkafolyamatokat a szervezet minden szintjén. 


Adaptáció és elit sport - mit tanulhatunk a versenysportból?

Kenyeres András,viselkedés biológus, a Magyar vízilabda-válogatott mentáltrénere, a Győztes gondolkodás c. könyv szerzője, egyetemi oktató

Módszerek, eszközök az elit sport világából. Hogyan küzdenek meg a legjobbak a változó körülményekkel? Melyek azok a hatékony, mások által is felhasználható eszközök, illetve attitűdök, mentális skillek, amelyek felhasználásával, illetve fejlesztésével jobban alkalmazkodhatunk a változó körülményekhez?  Az előre nem látható tényezők tudatos tervezése, helyzetfelismerés és a lehetőség kihasználás; néhány gyakorlati lépés és gondolat első kézből.


Előadók

Batiz András


Tíz éven át szerkesztett és vezetett milliós nézettségű TV-műsorokat. Kormányszóvivőként szereplője és formálója volt a nagypolitika kommunikációs tevékenységének. Trénerként és tanácsadóként 20 országban vezetett kurzusokat és adott tanácsokat nemzetközi vállalatok vezetőinek. Alapító-elnöke az Impact Works-nek, ahol 25 munkatársával száznál is több ügyfélnek nyújtottak támogatást szervezetfejlesztési és munkáltatói márkaépítési területen. TV-rendező műsorvezetőként a Színház és Filmművészeti Egyetemen, pszichológia szakon pedig a Szegedi Tudományegyetemen végzett


Bincze Bea


PCC executive coach, beszéd coach, mentor és tréner

"Én nem tudok, és nem is akarok senkit megváltoztatni, de ha változni akar, hatékonyan tudom támogatni.”

Több mint 20 éves multinacionális felsővezetői tapasztalat profit és non-profitot szektorban. Egyéni és csoportos vezetőfejlesztőként kiemelt területei: mentorcoaching, a vezetői és a kommunikációs készségek fejlesztése, fejlődési szemléletmód, változások kezelés, hatékony döntéshozatal, teamcoachként az együttműködés fejlesztése és célok megvalósítása. TEDx, Forbes és szakmai konferenciák felkészítő beszédcoacha. 7+ éven át a Toastmasters International kommunikációs és vezetői készség fejlesztéssel foglalkozó szervezet egyik európai vezetője.


Carlos Müller


Recruitment Lead at Tata Consultancy Services

Carlos Müller Caracasban, Venezuelában, született 1981-ben és élt egészen 2018-ig, de a jelenleg is tartó venezuelai válság miatt végül édesapja hazáját, Magyarországot, választotta új otthonául.

Venezuelában egy német anyanyelvű gimnáziumot elvégezve az idegen nyelvekkel folytatta tovább tanulmányait, és 2007-ben diplomát szerzett Spanyol, Német és Angol tolmács és forditóként az Universidad Central de Venezuela-n.

Ezzel párhuzamosan az igazságügyi pszichofiziológiára is szakosodott (Forensic Psychophysiology), ahol alaptanulmányait 2002-ben fejezte be, hivatalos engedélyt szerezve az amerikai, latin-amerikai és európai szövetségektől.

2000-ben karrierjét a Grupo de Tecnologías Avanzadas cégnél kezdte vállalati biztonság területén, ahol mint poligráf vizsgáló és biztonsági tanácsadó látta el feladatait. Később 2005-ben, látva a kapcsolatot a biztonsági problémák és a HR és toborzási terület közt, megalapította a Veritas Consultores nevű szolgáltató céget. A vállalat célja olyan toborzási stratégiák és folyamatok kifejlesztése volt, mellyekkel csökkenteni tudták a vállalati biztonsági kockázatokat, és proaktív, jól képzett és sikerorientált jelölteket tudtak nyújtani rövid határidő mellett.

Emellett mint poligráf vizsgáló több mint 16 000 sikeres vizsgálatot végzett el toborzás vagy konkrét ügy kivizsgálása céljából.

Jelenleg Magyarországon a Tata Consultancy Services-nél, az egyik legdinamikusabban fejlődő technológiai cégnél dolgozik, ahol az IT IS egység toborzási csapatát vezeti.



Dr. Mester Csaba


ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting Kft. 


A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglakozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 12 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhassanak ügyfeleiknek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz.


Földházi Csaba


Partnerigazgató, Oktatási üzletágvezető, ShiwaForce


Csaba az agilis módszertani bevezetőktől a rendszeres tréningekig, néhány fős teamektől a nagyvállalati közép-és felsővezetőkön át nemzetközi egyetemista csoportokig sokféle összetételű és mélységű oktatást szervez és vezet évek óta. Nemzetközi Scrum Master és SAFe SPC minősítéssel rendelkezik.



Hajnal Géza


Hajnal Géza, cégvezető partner, X-SIGHT Vezetési Tanácsadó Kft. 

Hajnal Géza a Telenor csoportban irányította felső vezetőként a termék- és szolgáltatás-fejlesztés, IT fejlesztés, marketing és üzletfejlesztési területeket, hazai és nemzetközi projektekben 10 éven keresztül. 2008-ban partnereivel megalapította és azóta is vezeti Magyarország meghatározó vállalati tréning és tanácsadó cégét, ahol tanácsadóként, trénerként és coach-ként közel 100 cég szervezet- és vezetőfejlesztését valamint a HR terület irányítását támogatta a közép-európai régióban. 2017-2018-ban Közép-Európa egyik legnagyobb agrár-élelmiszer cégcsoportjának HR igazgatójaként a szervezeti kultúra, a felső vezetői működés, a csoport irányítás és a HR transzformáció voltak a fő fókuszai. Első diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Karán szerezte, melyet Gazdasági és Pénzügyi menedzsment, valamint vállalatmenedzsment diplomákkal bővített. Mester coach és szupervizor minősítését a KPMG-nél szerezte. 


Jurecska Andrea


Certified Organizational Design Professional, Interim HR Director


Andrea a hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, hr design szakértő, oktató, Interim HR igazgató.  PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.  HR területen szerzett több éves tapasztalata mellett pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél. Emellett agilis szervezeti transzformációban, vállalati kultúrafejlesztésben szerzett tapasztalatot és ez a szakmai háttér nagyban meghatározza mai HR stratégiai fókuszát, employee experience szemléletét. Célja, hogy erősítse a szervezetek jövőtálló, adaptív működését ezért már a klasszikus HR feladatokba és folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan alkalmazza a munkavállalói élményalapú megközelítést. Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni agilisan működő szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket teremteni és maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában. Folyamatosan tanul, nemzetközi szervezetfejlesztési gyakorlatokat implementál és kutatja az összefüggéseket a digitális transzformáció humán aspektusai és a munkavállalói élmény kapcsolatában.




Kelliár Zsolt


Co-Founder, CEO - Talentuno

Zsolt a Talentuno egyik alapítója és ügyvezetője. Több mint tíz év tapasztalattal rendelkezik az SSC szektor vállalatainak operációs és növekedési projektjeinek menedzselésében. A BT-nél első kézből tapasztalta meg a nagymértékű növekedéssel együtt járó toborzási kihívásokat. Zsolt igazi tech guru, saját szoftverfejlesztő cége mellett a Talentuno crowdsourcing recruitment platform egyik alapítója és ügyvezetője. Célja a toborzási iparág megreformálása, és a cégek számára egy, az állandóan változó toborzási igényekre agilisan reagáló folyamat létrehozásának elősegítése. 

 


Kenyeres András


viselkedés-biológus, sportmentáltréner, business coach

A Kenyeres Consulting alapítója, vezetője. Business coach, tréner, mentor, a Magyar férfi vízilabda-válogatott mentális és kommunikációs tanácsadója, a Budapesti Metropolitan Egyetem tanára. Az Igenek és nemek podcast házigazdája.  A Győztes gondolkodás – Bővített kiadás és a Figyelemkontroll című könyvek szerzője.


Márkus Dóra


A McKinsey&Company közép-európai régiójának toborzási vezetőjeként Dóra felelős a recruitment stratégia kidolgozásáért, valamint az innovatív toborzási módszerek és kiválasztási folyamatok implementálásért. Kiemelt érdeklődési területe a diverz profilok toborzása, azok integrálása a munkahelyen, valamint a humán erőforrás képzés és fejlesztés, amelyek jegyében számos regionális kezdeményezést vezetett.



Perényi András


Sorozatvállalkózó, online kereskedelmi szakember

Jelenleg a Webshippy vezetőjeként társaival a régió leginnovatívabb e-kereskedelmi logisztikai cégét építik, mely fulfillment és dropshipping szolgáltatásokkal segíti a webáruházakat a növekedésben és céljaik elérésében.
Korábban az Insomnia Reklámügynökség társtulajdonosa és kreatívigazgatója volt. 2013 óta foglalkozik online kereskedelemmel, eleinte saját webáruházakat üzemeltetett, majd az értékesítési volumen jelentős növekedésével egy új, automatizált rendelésfeldolgozási szoftvert fejlesztett, ami ma annak a rendszernek az alapja, ami többszáz webáruház rendelésteljesítését vezérli.


Radnai Tóth Judit


alapító, Talentbrand
A Talentbrand alapítójaként munkáltatói márkaépítésben, munkavállalói élménytervezésben és sokszínű cégkultúra kialakításában segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a design thinking. 


Simó György


szociológus, üzletember, kockázati tőkebefektető

Alapítója volt a Tilos Rádiónak és az Origónak. Közel 20 éve, a T-Online Zrt. jogelődjének tartalomszolgáltatási vezetőjeként állt menedzsernek, ezt követően részt vett a Matáv/Telekom internet és tartalomszolgáltatási üzletágának felépítésében, 2006 után pedig már nem csak a T-Online Magyarország Zrt., de a T-Com vezérigazgatója is lett. 2009 óta befektető, a Day One Capital alapító partnereként egész Közép-és Kelet-Európában keresi az ígéretes technológiai startupokat. Emellett a hazai 3D nyomtatás „apostola", a Fredee Printing tulajdonosa. Szervezeti tapasztalatai az egyszemélyes befektetésektől a kisvállalkozásokon át a tízezer fős nemzetközi nagyválallatokra terjednek ki. Elkötelezett híve a vállalkozói kultúra és mentalitás magyarországi elterjesztésének.  


Szabó Csaba


vezérigazgató, DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Csaba jelenlegi pozícióját megelőzően sikeres szervezetfejlesztőként és trénerként a legnagyobb hazai cégek értékteremtésében vállalt szerepet. Korábban a GE Money Budapest Bank és a Citibank felsővezetője volt, aki karrierje során többször vezetett nagy értékesítési szervezetet, és több évtizedes szolgáltatás értékesítési tapasztalattal rendelkezik. 2011 óta vezeti a DEVELOR magyarországi cégét. Az elmúlt 10 évben az általa vezetett cég 4 alkalommal nyerte el a Develor International elismerését a kiemelkedő üzleti teljesítményért.


Szűcs István


szervezetfejlesztési és karrier tanácsadó

Több, mint 15 éve foglalkozik pályaorientációval és karrier tanácsadással a középiskolás korosztálytól, a friss diplomásokon keresztül,  a már több évtizednyi munkatapsztalattal rendelkező szakemberekig. Több ezer embernek tartott egyéni tanácsadást, tréninget és előadást azzal a céllal, hogy megtalálják a számukra megfelelő helyet a munka világában és ezt el is tudják érni. 10 éve rendszeres előadója a HVG Állásbörzének, egyetemi karriernapoknak, cikkei és a vele készült interjúk rendszeresen jelennek meg a médiában.

Szervezetfejlesztés tanácsadóként 10 éve tart tréningeket, tanácsadásokat és vezet komplex fejlesztési folyamatokat nagyvállalati és a kkv szektorban. Az elmúlt években nagy hangsúlyt fektetett az employer branding, a jelölt élmény és az onboarding témákra. Tanácsadóként folyamatosan mentorál startup cégeket.

 


Szűcs Róbert


igazgatósági elnök, MULTI JOB cégcsoport 



Róbert 19 éves korában alapította a MULTI JOB Iskolaszövetkezetet, ami egyetemistáknak, főiskolásoknak nyújt munkalehetőségeket több mint 25 éve. Ma már országos HR cégcsoportként szolgálják ki az ügyfeleik igényeit. Így releváns tapasztalattal rendelkezik a mindig épp aktuális fiatal generáció munkaerőpiacra lépéséről.


Helyszín

BMC - Budapest Music Center és ONLINE
1093, Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

SIMON SINEK

Végtelen játék

Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: A konferenciára lehetőség van helyszíni jegy vásárlására, melynek díja 39 900 Ft +áfa / fő. Amennyiben nem szeretne személyesen részt venni eseményünkön lehetőséget biztosítunk az esemény ONLINE közvetítésén való részvételre is, melynek díja 31 900 Ft + áfa / fő  A részvételi díj mind két jegy esetében tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a helyszíni részvétel esetén a frissítőt. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor