A webinárium jelentkezési és fizetési határideje: 2024. november 6., 15:00
Készüljön fel időben a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) közelgő változásaira az Adózóna webináriumán!
A webinárium betekintést nyújt a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) közelgő változásaiba, különös tekintettel az IFRS 18 és 19, valamint a fenntarthatósági standardokra. Az előadás segít megérteni az új szabályozások gyakorlati alkalmazását, az új standardok alapjait, alapelveit, és felkészülni a jövőbeli kihívásokra. Különösen hasznos azoknak, akik naprakészek szeretnének maradni a nemzetközi szabályozási változásokkal kapcsolatban, és időben szeretnék megkezdeni a felkészülést.
Tartson velünk online rendezvényünkön 2024. november 7-én, ahol szakértő előadóink segítségével áttekintjük a változásokat!
A rendezvény díja: 23 990 Ft + áfa/fő
Az Adózóna előfizetők további kedvezményt kapnak a rendezvény árából, amelyről e-mailben kapnak pontos információkat, amennyiben marketing célú hírlevelekre is feliratkoznak.
Az Adózóna Extra csomag előfizetők számára a webinárium ingyenes, regisztráció nem szükséges. Az online eseményhez való csatlakozáshoz szükséges információkat a webináriumot megelőző napon e-mailben küldjük részükre.
10:00 | 10:05 |
MEGNYITÓ
|
10:05 | 11:25 |
I. rész: IFRS-változások: új standardok és módosítások
Benedek Zoltán (Forvis Mazars) |
11:25 | 11:55 |
Kérdések & válaszok
|
11:55 | 12:00 |
Szünet
|
12:00 | 12:20 |
II. rész: Rejtett költségek leleplezése: útmutató a banki díjak csökkentéséhez
Kreisz György (Bankmonitor) |
I. rész: IFRS-változások: új standardok és módosítások
1. Bevezetés az IFRS jövőbeli
változásaiba
2. IFRS 18: Bemutatás és
közzététel – Az alapok újragondolva
3. IFRS 19: Leányvállalatok
nyilvános elszámoltathatóság nélkül: közzétételek
4. Fenntarthatósági standardok
5. Egyéb tervezett módosítások
és jövőbeli kihívások
II. rész: Rejtett költségek leleplezése: útmutató a banki díjak csökkentéséhez
Szenior menedzser, ACCA, Számviteli és IFRS Tanácsadás, Forvis Mazars
Aczél Péter okleveles közgazdász, aki több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik a számvitel, pénzügyi tanácsadás és könyvvizsgálat területén. 2013 óta a Forvis Mazars csapat oszlopos tagja. 2017-ben megszerezte a DipIFRS képesítést, majd 2020-ban ACCA taggá vált. Péter szakértelme kiterjed az IFRS-re és a számvitel számos területére, emellett jelentős tapasztalattal rendelkezik vállalatértékelés, modellezés, üzleti tervezés és ellenőrzés, valamint könyvvizsgálat terén is.
Partner, Audit és Tanácsadási Szolgáltatások, FCCA, Forvis Mazars
Benedek Zoltán a könyvvizsgálati és tanácsadási szolgáltatásokért felelős partner a budapesti Forvis Mazars irodában. Okleveles közgazdász, több mint 20 évnyi tapasztalattal nemzetközi auditok és tanácsadási szolgáltatások területén. Tagja az ACCA-nak és a Magyar Könyvvizsgálói Kamarának, bejegyzett könyvvizsgáló és IFRS mérlegképes könyvelő. Jelentős tapasztalattal rendelkezik nemzetközi könyvvizsgálati megbízások, IFRS tanácsadási projektek, átvilágítások, vállalati átalakulások, cégeladások, valamint cégértékelés területén.
Vezető üzletviteli tanácsadó, Bankmonitor
Kreisz György 1998 óta közgazdászként aktívan tevékenykedik a magyar bankpiacon, közel 25 éves vállalatfinanszírozási tapasztalattal rendelkezik. Az elmúlt 17 évben vezetőként dolgozott vállalati értékesítési területen, és közel 20 éves árazási szakértői és döntéshozói tapasztalattal bír. Szakmai tudását – a banki költségcsökkentés és a legjobb finanszírozási lehetőségek megtalálásának területén – a Bankmonitor ügyfeleinek döntéstámogatásában kamatoztatja.
Webex
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 23 990 Ft + áfa/fő • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.