„Add el nekem ezt a tollat!” - ismerős a történet? Az alaphelyzet évtizedek óta mit sem változott ügyfél és értékesítő, igény és válasz között - minden más azonban igen. A vásárlók egyre tudatosabbak, a döntési folyamatban egyre később jut szerephez az értékesítő, miközben az értékesítést támogató eszközök száma egyre nő. Nagy a verseny, ahol jónak lenni nem elég, folyamatosan egyre jobbnak kell lennünk, ha a szakma élvonalában szeretnénk maradni.
Hogyan lehetne még hatékonyabb a sales-stratégiám? Hogyan lehetek még kitartóbb és jobb értékesítő, még sikeresebb vezető? Minden értékesítő és értékesítési vezető számára ismerős és égető kérdések.
Sok mítosz övezi az értékesítői munkát, de a valóság az, hogy mára csak professzionálisan kidolgozott, átgondolt stratégiával érhetünk el sikereket. A jó stratégiának azonban számtalan részletre ki kell terjednie! Része a tudatos figyelem, a strukturált kérdezés, ami számításba veszi az ügyfél személyiségének feltérképezését és rendszerezését is, tudatosan formálja, pontosítja az értékesítői tapasztalatokat.
A nap programjában az elméleti tudásátadás és interaktív gyakorlatok mellett kitérünk arra is, mit és milyen helyzetekben érdemes rugalmasan adaptálni Jordan Belfort módszeréből a saját értékesítési és nyelvi mintáink létrehozásában.
Szemináriumunkon a jóból jobbá válás a cél. Ehhez:
Ha túl akarod szárnyalni eddigi eredményeidet, gyere el szemináriumunkra!
13:00 | 13:30 |
Érkezés, regisztráció
|
13:30 | 13:45 |
Bevezetés, bemutatkozás
|
13:45 | 14:15 |
HELYZETKÉP
• Az értékesítés helyzete számokban |
14:15 | 15:30 |
TÖRTÉNET
• Kiből lesz jó értékesítő és a jóból, hogyan lesz kiemelkedő? |
15:30 | 16:00 |
SZÜNET
|
16:00 | 17:20 |
STRATÉGIA
Saleses akarat |
17:20 | 17:30 |
Összegzés, zárás
|
sales és vezetői tréner, fejvadász, ügyvezető igazgató, Smart Staff
Zoltán közgazdász végzettségű tréner és coach. A Smart Staff Kft. megalapítása előtt 1991-1996 között dolgozott Ausztriában és az USA-ban is, 1997-2008 között pedig olyan magyarországi multinacionális vállalatoknál szerzett online ,tv-s piaci és vezetői tapasztalatokat, mint a Yahoo, a VIVA TV, az MTV és Comedy Central. 2010-ben a Kürt Akadémia Business Coaching szakán diplomázott, 2011-ben megszerezte a nemzetközi Worblu tanácsadói minősítést, 2015-ben elvégezte a Harvard Business School Immunity to Change coaching kurzusát és az "Immunis a változásra" magyarországi bevezetőjeként ért el multinacionális cégeknél eredményeket. Szakterületei: értékesítők és vezetők kiválasztása, vezetőfejlesztés, coaching.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 19900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.