Az eseményig még hátravan:


A kiemelkedő értékesítő

Hogyan legyek még jobb a szakmámban?


Teljes ár: 19 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 25 053 Ft) | További kedvezmények

2018. 10. 11. 13:30
BMC - Budapest Music Center

„Add el nekem ezt a tollat!” - ismerős a történet? Az alaphelyzet évtizedek óta mit sem változott ügyfél és értékesítő, igény és válasz között - minden más azonban igen. A vásárlók egyre tudatosabbak, a döntési folyamatban egyre később jut szerephez az értékesítő, miközben az értékesítést támogató eszközök száma egyre nő. Nagy a verseny, ahol jónak lenni nem elég, folyamatosan egyre jobbnak kell lennünk, ha a szakma élvonalában szeretnénk maradni.

Hogyan lehetne még hatékonyabb a sales-stratégiám? Hogyan lehetek még kitartóbb és jobb értékesítő, még sikeresebb vezető? Minden értékesítő és értékesítési vezető számára ismerős és égető kérdések.

Sok mítosz övezi az értékesítői munkát, de a valóság az, hogy mára csak professzionálisan kidolgozott, átgondolt stratégiával érhetünk el sikereket. A jó stratégiának azonban számtalan részletre ki kell terjednie! Része a tudatos figyelem, a strukturált kérdezés, ami számításba veszi az ügyfél személyiségének feltérképezését és rendszerezését is, tudatosan formálja, pontosítja az értékesítői tapasztalatokat.

A nap programjában az elméleti tudásátadás és interaktív gyakorlatok mellett kitérünk arra is, mit és milyen helyzetekben érdemes rugalmasan adaptálni Jordan Belfort módszeréből a saját értékesítési és nyelvi mintáink létrehozásában.

Szemináriumunkon a jóból jobbá válás a cél. Ehhez:

  • segítünk beazonosítani a top sales teljesítményt gátló tényezőeket, a rejtett kifogásokat, 
  • kitérünk az ügyfél-ellenállások jobb kezelésére, 
  • értékesítési történeteink testreszabására, 
  • és bepillantunk a Wall Street farkasának értékesítési technikáiba is. 

Ha túl akarod szárnyalni eddigi eredményeidet, gyere el szemináriumunkra!

Program Program nyomtatása

13:00 13:30 Érkezés, regisztráció

13:30 13:45 Bevezetés, bemutatkozás

13:45 14:15 HELYZETKÉP

• Az értékesítés helyzete számokban
• Milyen közös és eltérő személyiség vonásokat mutatnak a magyar és a nemzetközi sikeres értékesítők?

14:15 15:30 TÖRTÉNET

• Kiből lesz jó értékesítő és a jóból, hogyan lesz kiemelkedő?

KI VAGYOK ÉN értékesítőként? - erősségek, kifogások kezelése, tudatos és tudatalatti működési minták?
• A 11 sales személyiségvonás
• A 6 sikeres személyes értékesítési készség
• A 8 motivációs érték

15:30 16:00 SZÜNET

16:00 17:20 STRATÉGIA

Saleses akarat
• Az adott cég/vállalkozás értékesítési küldetésének elkészítése
• Miért sikeresebbek a stratégiával rendelkező értékesítők?

Hogyan készítsünk sales stratégiát?
• Az értékesítési stratégia iparágak alapján
• Az értékesítési stratégia ciklusai
• A sales vezetése
• Az értékesítési folyamat és pipeline

Sales helyzet
• Értékesítés, számok és statisztikák-CRM használat

Sales kapcsolatok
• Ügyfél elégedettség és ajánlások szerzése
• Sales csapat építése, megtartása, motiválása
• Sales Max teszt
• A DISC típusa alapján mik a leggyakoribb ügyfél kifogások és mik az ezekre adott megnyugtató értékesítői válaszok?

Sales számok
• Sales funnel
• Lezárási mutatók

17:20 17:30 Összegzés, zárás

Témák

  • a sales stratégia kidolgozása 
  • ügyfél és sales személyiségek beazonosítása és kifogáskezelés a DISC rendszer alapján
  • kiemelkedő csapat építése, megtartása
  • értékesítési ciklus rövidítése
  • lezárási mutatók javítása
  • folyamatos ügyfél-elégedettség, életre szóló ügyfélkör

Előadók

Hajdu Zoltán


sales és vezetői tréner, fejvadász, ügyvezető igazgató, Smart Staff

Zoltán közgazdász végzettségű tréner és coach. A Smart Staff Kft. megalapítása előtt 1991-1996 között dolgozott Ausztriában és az USA-ban is, 1997-2008 között pedig olyan magyarországi multinacionális vállalatoknál szerzett online ,tv-s piaci és vezetői tapasztalatokat, mint a Yahoo, a VIVA TV, az MTV és Comedy Central. 2010-ben a Kürt Akadémia Business Coaching szakán diplomázott, 2011-ben megszerezte a nemzetközi Worblu tanácsadói minősítést, 2015-ben elvégezte a Harvard Business School Immunity to Change coaching kurzusát és az "Immunis a változásra" magyarországi bevezetőjeként ért el multinacionális cégeknél eredményeket. Szakterületei: értékesítők és vezetők kiválasztása, vezetőfejlesztés, coaching.



Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Jordan Belfort

A Wall Street farkasának értékesítési módszere

Meggyőzés és befolyásolás mesterfokon
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 19900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!



Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor