Az online beszélgetés során arra keressük a választ, hogy miért fontos a jól megtervezett jelöltélmény, hogyan növelheti a jelöltek elkötelezettségét és hogyan teheti hatékonyabbá a toborzási és kiválasztási folyamatot. Előadóinkkal beszélünk 2022 legerősebb toborzási trendjeiről, a fehér- és kékgalléros álláskeresők elvárásairól, a jelöltélmény mérhetőségéről valamint arról, hogy hosszú távon mit nyerhet a vállalat, ha a toborzás élményalapúvá válik.
Tartson velünk az ingyenes online meetup-on, a beszélgetés közben a résztvevők kérdéseket tehetnek fel az előadónak. A meetup 17:00 -18:30-ig tart.
Az esemény webex-en lesz megtartva. A webex-hez való csatlakozásról, itt talál egy útmutatót.
HR-Evolution Kft ügyvezető, tulajdonos
Fluktuációkezelő szakértő
Csikós-Nagy Katalin az elmúlt években rendszeres előadója különböző HR rendezvényeknek, konferenciáknak fluktuációkezelés, munkaerő megtartás, munkáltatói gondoskodás témában. A probléma fontossága miatt rendszeresen publikál szakmai portálokon is. Katalin a HR-Evolution Kft. alapítója, fluktuációkezelő szakértő. 24 éve tevékenykedik a HR területen, csapatával 3-6 hónap alatt kézzel fogható eredményeket ér el a munkavállalók elköteleződésének növelésében.
Certified Organizational Design Professional, Interim HR Director
Andrea a hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, hr design szakértő, oktató, Interim HR igazgató. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon. HR területen szerzett több éves tapasztalata mellett pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél. Emellett agilis szervezeti transzformációban, vállalati kultúrafejlesztésben szerzett tapasztalatot és ez a szakmai háttér nagyban meghatározza mai HR stratégiai fókuszát, employee experience szemléletét. Célja, hogy erősítse a szervezetek jövőtálló, adaptív működését ezért már a klasszikus HR feladatokba és folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan alkalmazza a munkavállalói élményalapú megközelítést. Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni agilisan működő szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket teremteni és maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában. Folyamatosan tanul, nemzetközi szervezetfejlesztési gyakorlatokat implementál és kutatja az összefüggéseket a digitális transzformáció humán aspektusai és a munkavállalói élmény kapcsolatában.
ügyvezető, alapító, BrandCruiter
Webex