Mitől lesz egyedi a tartalmam? Mitől lesz hiteles és szerethető a márkám? Hogyan gyűjthetek értékes követőket és növelhetem a vásárlóim számát? Ezeket a kérdéseket újra és újra fel kell tennünk magunknak, hiszen a folyamatosan fejlődő technológiai lehetőségek, az újfajta csatornák nemcsak a marketingesek napi munkáját befolyásolják, de aktívan alakítják a vásárlói igényeket is.
Idei konferenciánk központi kérdése: hogyan építhetjük és népszerűsíthetjük márkánkat a történetmesélés eszközével? Hogyan meséljek olyan történeteket, amik közösséget építenek, amik hatására az egyszeri olvasóból rendszeres követő, majd elkötelezett vásárló válik? Valóban elég információm van a célcsoportomról, hogy egyedi, releváns, szórakoztató, informatív és hiteles tartalmat adhassak?
A történetmeséléstől indulva a közösségépítésen át a tartalommárkák-építéséig vizsgáljuk a kommunikációs folyamatokat, amikor a tartalom már szerves része a márkának.
Hisszük, hogy a jövő azoké a vállalatoké, márkáké és szolgáltatóké, akik olyan kapcsolatot képesek kialakítani célcsoportjukkal, ahol kétirányú a kötődés - már nem csak mi keressük a kapcsolatot a fogyasztóinkkal, de Ők is keresnek minket, mellettünk döntenek.
2013-ban az elsők között rendeztünk tartalommarketing konferenciát előrevetítve jelentőségét és együttgondolkodásra inspirálva a szakmát. Azóta évente teremtünk fórumot több száz marketingszakembernek, vállalatvezetőnek, tanácsadónak és ügynökségi szakembernek, hogy megvitathassa a legújabb trendeket, fejlődési és fejlesztési lehetőségeket.
Idén is mindenkit várunk, aki kíváncsi, hogyan lehet jól tartalommarketinget csinálni!
Kapcsolódó cikkek:
Ha nem tudja, talán észre sem veszi, hogy robotokkal beszél ...bővebben
UX tippek a jobb tartalom-stratégiáért ...bővebben
Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai? ...bővebben
Tavalyi konferenciánk képekben:
Tartalommarketing 3.0 - 2016
08:30 | 10:00 |
Érkezés, regisztráció
|
09:00 | 09:30 |
SZAKMAI WORKSHOP - Mik a leghatékonyabb tartalommarketing megoldások a B2B szektor számára?
Wolf Zita, HVG BrandLab |
09:30 | 10:00 |
SZÜNET
|
TARTALOM, AMI MEGKÜLÖNBÖZTET - Miért fontos, hogy legyenek történeteink?
|
||
10:00 | 10:10 |
Megnyitó
Szurop István, HVG BrandLab |
10:10 | 10:30 |
Hiába van egy remek történeted, ha nem jól meséled el - Hogyan születnek az emlékezetes tartalmak?
Vészits Andrea író, forgatókönyvíró |
10:30 | 10:50 |
Hogyan segíthetik a történetek a keresőoptimalizálást? - A SEO és a storytelling kapcsolata
Papp Gábor, The Pitch |
10:50 | 11:10 |
Miért költs tartalomterjesztésre, avagy értelmezzük újra a fizetett hirdetések célját
Tóth-Czere Péter, Leadflow |
11:10 | 11:30 |
Brandjournalism
Majoros Krisztina, brand stategist |
11:30 | 11:50 |
Irányított tartalommarketing - különböző felhasználóknak, különböző tartalmat
Lévai Richárd, RG Stúdió |
11:50 | 12:50 |
EBÉDSZÜNET
|
ESZKÖZÖK & CSATORNÁK - Hol és hogyan meséljünk márkatörténeteket?
|
||
12:50 | 13:10 |
Tartalmi stratégia és felhasználói élmény kéz a kézben - UX tippek a jobb tartalomért
Boros Norbert, The Cave |
13:10 | 13:30 |
Az email marketing reneszánsza
Kiss Tamás, LeadFlow |
13:30 | 13:50 |
Újragondolt videós tartalmak - Az élő és a virtuális történetek marketingértéke
Kovács Péter, Google |
13:50 | 14:10 |
Hatékony értékesítés a digitális korban - Bevezetés a social selling-be
Bodnár Ákos, socialselling.hu |
14:10 | 14:30 |
A chatbotokban rejlő marketinglehetőségek
Rátz Tibor, Telenor |
14:30 | 15:00 |
SZÜNET
|
TOOLKIT & BEST PRACTICE - Hogyan működik mindez a gyakorlatban?
|
||
15:00 | 15:20 |
Ha csak egy előadást hallgat meg ma, ez legyen az!
Rácz Johanna, hvg.hu |
15:20 | 15:40 |
Trump győzelme és egy Arany Effie - Új világrend, a tömeges reklám halála
dr. Kertész Mihály és Tábori Viktor, Artisan Marketing |
15:40 | 16:00 |
Kire hallgatunk az online vásárlásoknál? - Milyen kommentek alakítják döntéseinket?
Baittrok Borbála, Gemius |
16:00 | 16:20 |
Márkakommunikáció Youtuberekkel - Kiket és hogyan érünk el a videós tartalmakkal?
Farkas Dániel, Star Network |
16:20 | 16:40 |
Ügyfélből tudatos felhasználó - A brandjournalism kiaknázható lehetőségei
Koronczi László, Invitel |
SZERKESZTŐI AJÁNLÓ - Tóth-Czere Péter, a konferencia szakmai szerkesztője
Az ember történetek iránti fogékonysága genetikailag kódolt. Egy jó történet segít kapcsolatot építeni, ezért kell komolyan vennie minden cégnek, márkának a storytelling fontosságát. Legyen az szöveg, kép vagy videó, a jó történetnek ereje van – általa nem egy terméket, de magát a márkát szereti meg az ember.
Saját tapasztalatom, hogy az igény a tartalommarketing iránt megvan, csak élnünk kell vele. Jól. A felhasználási lehetőségek szinte korlátlanok, de a jó történetért meg kell dolgozni és folyamatosan tanulnunk kell. Erről szól ez a konferencia is!
|
konzultációs divízió vezető, Gemius Hungary Kft.
Az ELTE Társadalomtudományi karán végzett szociológusként. Tizenegy éves tapasztalattal rendelkezik a piackutatás területén, melyet főleg online területen szerzett. 2011 óta a Gemius Hungary Kft. Konzultációs Divíziójának vezetője. Főbb feladatai közé tartozik a kampányoptimalizálási tanácsadás hirdetők számára, stratégiai tervezés ügynökségeknek és az ügyfélre szabott kutatások menedzselése. Ezen kívül szakterülete még az online közönségmérés fejlesztéseinek kérdése is.
alapító, Socialselling.hu
Az értékesítést legalulról kezdtem még egyetemista koromban, később a biztosítási piacon próbáltam karriert építeni. Jelenleg egy nyelvi- és soft skill képzésekkel foglalkozó világcég vállalati értékesítője vagyok. Szakmai sikereim legnagyobb részét a social selling filozófiájának köszönhetem, és annak, hogy örökre szakítottam a hagyományos sales módszerével. A socialselling.hu-val vállalati ügyfeleknek segítünk a tartalom- és közösség alapú értékesítés bevezetésében.
Head of Digital, társalapító, The Cave
Norbert több mint 8 éve segíti jellemzően nagyvállalati ügyfeleit tanácsadóként, ügynökségi oldalon. Az elmúlt évek során lehetősége adódott számos iparágban közreműködni, a teljesség igénye nélkül banki, FMCG, idegenforgalmi, média és e-commerce területeken. Másodmagával 2016-ben alapította meg a The Cave full-service digitális ügynökséget. A vállalatuk legfontosabb célja, hogy az ügyfelek növekedését segítse digitális eszközökkel, valamint, hogy jövő ügynökségét építse. Norbert aktív szakmai blogger, a The Cave blog mellett rendszeresen közreműködik vendégszerzőként különböző médiumokban.
társalapító, Artisan Marketing
Kutató állatorvosból lett kommunikációs stratéga. A reklámszakma Harvardjaként számon tartott Miami Ad School New Yorki-i campusán szerzett diplomát reklámstratégiából. Stratégiai reklámügynökséget alapított, ahol vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére építenek reklámkampányokat.
divízióvezető, Star Network MCN Kft.
Marketing szakos közgazdász, 6 éve foglalkozik online marketinggel, 5 éve kifejezetten online videókkal tölti minden napját. Rendszeres előadója szakmai konferenciáknak. Hazánkban elsők között ismerték fel a Star Network-nél a YouTube-ban rejlő lehetőségeket, így mára egy 190 partnerből álló, 60 milliós havi megtekintést elérő videós hálózatot építettek hazánk legnépszerűbb vloggereivel karöltve. Véleménye szerint az online influencerekkel való együttműködés a következő évtized egyik legizgalmasabb marketingeszköze lesz.
digitális marketing stratéga, LeadFlow
A LeadFlow Consulting társalapítója és Performance Marketing vezetője. Ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott mielőtt saját ügynökséget alapított volna. A PPC, az email marketing, a marketingautomatizálás és a konverzióoptimalizálás területével kiemelten foglalkozott az elmúlt években. Vallja, hogy a tartalomalapú marketing adta lehetőségeket a performance marketing területén is megfelelően lehet és kell is használni.
junior online tartalom menedzser, Invitel
2014-ben diplomáztam az ELTE Bölcsészettudományi karán. Utolsó egyetemi éveim alatt belekóstolhattam a sportújságírásba, egy kifejezetten futballra szakosodott online lapnál. Később is maradtam a sportnál, és a Ferencvárosi Torna Club webáruházának fejlesztését irányítottam. Az írás és a digitális terület iránti érdeklődésem vezetett az Invitel online csapatába, ahol jelenleg edukációs tartalmak írása mellett microsite-ok tervezésének koordinálásával, weboldal tartalomfrissítéssel és eDM kampányok koordinálásával foglalkozom.
fejlesztési és iparági menedzser, Google
Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte, ahol PPC-vel foglalkozott 2006-tól. 2008-ban megalapította az Omnicom Media Group keresőmarketing divízióját. Ezt követően a Nokia közép-európai régiójának digitális vezetője volt, ahol 5 ország digitális stratégiai irányításáért felelt. 2011-ben csatlakozott a Google budapesti csapatához, ahol a magyarországi ügynökségek fejlesztésén és iparági menedzserként dolgozik.
marketing vezető, RG Stúdió
Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon” és a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvek szerzője. Az RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került, 2016-ban a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.
társalapító, The Pitch
Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
rovatvezető, hvg.hu newsroom
A hírek szerelmese váltott műszakban. 2000-től kezdve a nyomtatott és az online lappiac meghatározó szereplőinél gyakorolta az újságírást, legszívesebben szociális és kulturális területen. A 2010-es évektől figyelmét egyre inkább az online tartalomszerkesztés felé fordította; a hvg.hu-nál előbb mint vezető szerkesztő, majd a hírrovat vezetőjeként. Hiszi, hogy az online hírpiaci versenyben tilos hátat fordítani a tömegeket megmozgató témáknak, ezek segítségével értékes, de nehezebben fogyasztható tartalmainknak is könnyebben közönséget találhatunk.
közösségi média és online PR szakértő, Telenor
A Telenor vállalti kommunikációs igazgatóságán dolgozom közösségi média és online PR szakértőként. Mindig is feladatomnak éreztem, hogy a digitális világ legújabb trendjeit figyeljem és elsők között használjam a már kialakulóban lévő eszközöket. A csevegő alkalmazásokban rejlő marketing lehetőségek keresése során jutottam el a chatbotok kihívásokkal teli világához, ami rögtön megragadott. Projekt menedzserként lehetőségem volt részt venni egy maroknyi partizán munkájában, akik megalkották a Telenor első chat robotját Facebook Mesengerre.
vezető tanácsadó, partner, HVG BrandLab
István nagyvállalati marketingvezetőből, felső vezetőből (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Raiffeisen International és Provident), nemzetközi márkaszakértőből (Garrison Group) lett tartalommarketinges, afféle gyakorlatias, adatvezérelt stratéga, akinek az újságírás, a weboldalkészítés, a PPC hirdetések vagy az e-mail marketing kampányok beállítása sem okoz gondot. Jelenleg a HVG BrandLabet vezeti.
társalapító, Artisan Marketing
Informatikus, közgazdász, hacker. A régió legnagyobb e-kereskedelmi oldalainak stratégiai tanácsadója, a technológiai skálázhatóság és fogyasztói pszichológia megszállotja. Két sikeres startup társalapítója (Fesh.hu, Doklist.com).
digitális marketing stratéga, a CoffeeBreak Consulting társalapítója
Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.
író, forgatókönyvíró, dramaturg
Az ELTE Bölcsészettudományi Karán szerzett pszichológus diplomát, majd harminc évig az Objektív Filmstúdió dramaturgja volt. Jelenleg szabadúszó. Számtalan film forgatókönyvírója (Rokonok, Ajtó - Szabó Istvánnal, Társas játék - HBO ) és dramaturgja (Csinibaba, Sztracsatella, Nincs kegyelem ) volt. Dédapjáról, Móra Ferencről életregényt írt és filmet készített. A nagysikerű Időfutár rádiójáték- és könyvsorozat egyik szerzője. Több bábjátékát és színdarabját mutatták be. Balázs Béla díjas.
HVG BrandLab, content és performance menedzser
Bölcsészként végzett, majd webdizájnnal foglalkozó ügynökségeknél dolgozott webmesterként, ahol tartalomírással, tartalomtervezéssel foglalkozott partnerek számára. A hvg.hu content menedzsereként feladata az online tartalmi együttműködések megalapozása és tartalmi oldalon történő megvalósítása.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő (bruttó 44323 Ft, amely 27%-os és 5%-os áfakulccsal rendelkező tételt is tartalmaz) • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, amely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben tehető meg jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk!