Idén 4. alkalommal rendezzük meg a HR szakma egyik legnépszerűbb tudásmegosztó eseményét, együttgondolkodásra inspirálva szakembereket, vállalatvezetőket és tanácsadókat. Évről évre teremtünk fórumot a legújabb toborzási trendek, személyes és vállalati szintű fejlődési és fejlesztési irányok bemutatására és megvitatására.
A jelöltbarát munkahelyeké a jövő ...bővebben
Adatvédelmi paradoxon: Ellentmondásosan és veszélyesen viselkedünk a közösségi médiában ...bővebben
Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka ...bővebben
Részvételi díj: 39.900 FT+Áfa HR szolgáltatók számára a részvételi díj: 59.900 FT+Áfa* Amennyiben HR szolgáltatóként jelentkezik, kérjük a "Megjegyzés" rovatba tüntesse fel az alábbi kódot: HRSZOLG *HR szolgáltatóként kérjük a rendszer általautomatikusan küldött díjbekérőt ne vegye figyelembe. A szolgáltatók számára módosított díjbekérő a jelentkezést követő 48 órán belül kerül kiküldésre. |
08:30 | 10:00 |
Érkezés, regisztráció
|
09:00 | 09:45 |
SZAKMAI WORKSHOPOK
HR Evolution workshop: |
09:45 | 10:00 |
Szünet, érkezés
|
1. Blokk - TRENDEK
|
||
10:00 | 10:05 |
Megnyitó
Blaski Judit, HVG HR Center |
10:05 | 10:30 |
Globális recruitment trendek
Buda Szabolcs, senior tanácsadó |
10:30 | 10:50 |
A HR szerepe az exponenciális szervezetekben - Elszenvedője, vagy formálója leszel a jövő eseményeinek?
Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst. at IBS |
10:50 | 11:10 |
Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik
Zvezdovics Anita, Horváth Ádám, Brandfizz Employer Branding |
11:10 | 11:40 |
Kerekasztal: Digitális forradalom a munkahelyeken - Hogyan alkalmazkodhatunk az állandó változáshoz?
moderátor: Szabó Fruzsina, eduline - Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst. / Forgács Judit, fOrgXpert International / Kákosy Csaba, Day One Capital / Gecser Ottó, Personal Brand Institute |
11:40 | 13:10 |
SZÜNET
|
12:00 | 12:45 |
SZAKMAI WORKSHOPOK
NEXTENT workshop: |
2. Blokk - CSATORNÁK
|
||
13:10 | 13:30 |
Passzív jelöltek felkutatása - A Google kiaknázatlan lehetőségei (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)
Benoit Bliard, Inhiro/Esther Ellis |
13:30 | 13:50 |
Hogyan hirdess állást minimális költséggel, hogy sorban álljanak a tehetségek?
dr. Kertész Attila Mihály, Artisan Marketing |
13:50 | 14:10 |
Automatizált munkavállalói kommunikáció - Milyen változásokat hoznak a chatrobotok a toborzásban?
Istvánffy Zoltán, Talk-a-bot |
14:10 | 14:30 |
Bedrótozott nemzedék – Milyen csatornákon és tartalommal érhetőek el leghatékonyabban a fiatal munkavállalók?
dr. Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem |
14:30 | 14:50 |
Munkavállalók és munkáltatók a világhálón – Jogok és kötelezettségek az online térben
dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda |
14:50 | 16:20 |
SZÜNET
|
15:00 | 15:45 |
SZAKMAI WORKSHOPOK
BRANDFIZZ workshop: |
3. Blokk - TOOLKIT
|
||
16:20 | 16:40 |
Utazás a felhőbe – felhőalapú toborzás a munka új világában (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)
Ian Dykes, SAP |
16:40 | 17:00 |
Egy sikeres márka beépítése az online toborzásba
Pálfalvi Márta, Heineken Hungária |
17:00 | 17:20 |
Munkaerő toborzás egy kívülálló módszerével – HR Hacking a gyakorlatban
Papp Gábor, The Pitch |
17:20 | 17:40 |
Hogyan toborozzunk informatikusokat? - Avagy kedves Mark Zuckerberg, szeretném megkérni a kutyája kezét
Horváth Lajos, Cluso |
18:00 |
ÁLLÓFOGADÁS
|
alapító, InHiro/Esther Ellis
Benoit több mint 20 éve foglalkozik munkaerő kiválasztással, a digitális toborzás szakértője. A korábban a Publicis-nél és a TMP Worldwide-nál szerzett tapasztalatait jelenlegi vállalkozásánál, a webes alapú toborzással és jelöltfelkutatással és -kiválasztással foglalkozó francia-szlovák Inhiro/Esther Ellis-nél kamatoztatja.
igazgató, HVG HR Center
Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.
Engagment Evangelist, Selfdrvn-Nextent
Anita, tanult Amerikában, Spanyolországban valamint Svédországban. A Budapesti Corvinus Egyetemen társadalom és magatartástudományi karon végzett. Mester fokozatát a svédországi Lundi Egyetemen szerezte, disszertációjában a szervezeti e-learning teljesítménynövelő hatását vizsgálta és kutatási tapasztalatait a Clerk.io koppenhágai startup vállaltnál kamatoztatta, mint HR vezető. Jelenleg Malajziában, Kuala Lumpurban él és dolgozik. Küldetése, hogy segítse a vállalatokat a munkavállalói szerepvállalás és elköteleződés stratégiájának kialakításában. Jelenleg olyan komplex digitális transzformációs projekteket vezet, melyek a gamification ideológiáját hasznosítva az alkalmazottak elismerését helyezi előtérbe az üzleti sikerek eléréséhez. Megoldásai hatékonyabbá teszik az alkalmazottak teljesítményét és mérhető eredményeket hoznak.
senior tanácsadó
Szabolcs a BME-n végzett az ezredfordulón. Mérnök, informatikus. 15 évig töltött be hazai és regionális pozíciókat termékfejlesztési, marketing területen és általános vezetőként a világ vezető online toborzási oldalánál. 2015 óta cégek online toborzási folyamatait segíti jobbá tenni, stratégiai- és startuptanácsadó, kutatás-fejlesztési projektvezető. Gyakorta utazik időben és térben konferenciákra.
fluktuációkezelő szakértő, HR-Evolution Kft.
18 éve tevékenykedik a HR területen, az elmúlt 2 évben specializálódott a fluktuációkezelésre. Számos előadás felkérést kapott, folyamatosan jelennek meg publikációi a témában, mint szakértő. Cégével 3-6 hónap alatt 60%-ról 20%-ra, valamint 25%-ról 12%-ra csökkentették partnereiknél az elvándorlást.
egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak.
társalapító, Artisan Marketing
Kutató állatorvosból lett kommunikációs stratéga. A reklámszakma Harvardjaként számon tartott Miami Ad School New Yorki-i campusán szerzett diplomát reklámstratégiából. Stratégiai reklámügynökséget alapított, ahol vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére építenek reklámkampányokat.
ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting
A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglalkozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 10 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A cég stratégiai irányait kezdetektől fogva meghatározó módon alakítja, a vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhasson ügyfeleinek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz, amit magas fokon művelt agilis szoftverfejlesztési módszertannal öntenek gyakorlati formába.
ügyvezetőigazgató-helyettes, HumanField Kft.
A közgazdász, jogász végzettségű szakemberként az egyetem elvégzése után a KPMG-nél kezdett el dolgozni. Fejvadász-karrierjét a HumanFieldben kezdte. Kezdetben Hr-tanácsadóként, később az Executive Search üzletág vezetőjeként dolgozott a cégben, 2015 januárja óta ügyvezetőigazgató-helyettesként vezeti a legnagyobb magyar vezetőkiválasztó fejvadászirodát.
ügyvéd, internetjogász, vezető, Ormós Ügyvédi Iroda
2000-ben alapította az Ormós Ügyvédi Irodát, amely az informatikai-távközlési szakterületre koncentráló jogi tanácsadási tevékenység Magyarországon elsőként alkalmazott sikeres koncepciójára építve nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az elektronikus kereskedelmi jog, az informatikai jog, a távközlési jog, a szoftverjog, az adatvédelmi jog, valamint a szerzői jog területén. Megbízói körébe nemcsak az infokommunikációs szektor vezető szereplői tartoznak, hanem a „régi gazdaság” prominens képviselői is. Munkája mellett blogol is, az internet-ugyved.com hasábjain osztja meg olvasóival az internet világának aktuális jogi vonatkozású híreit.
vezető tanácsadó, Easycon Kft.
Gábor 20 éves nemzetközi HR informatikai tapasztalattal rendelkezik. Az SAP HR / HCM megoldások szakértője, különös tekintettel a HR anatitikai eszközök alkmazására. A SAP partnereként az Easycon Tanácsadó Kft. munkatársa, ahol az SAP SuccessFactors felhő megoldások tanácsadási üzletágáért felelős.
ügyvezető igazgató, fOrgXpert International Kft, elnökségi tag HOA (Hungarian Outsourcing Association)
Judit a Budapesti Műszaki Egyetem Gépészmérnöki karán tanult, MBA minősítését az Open University Business School- ban (Egyesült Királyságban) szerezte. Több mint 20 éves, széleskörű tapasztalattal rendelkezik stratégiai tervezés és üzleti menedzsment terén. Szakmai pályafutása során, jellemzően IT és shared service ágazatokban működő nemzetközi vállalatoknál, többek között a Hewlett Packardnál, valamint a Convergys-nél látott el vezetői feladatokat Operations Management és Emberi Erőforrás területeken. Vendég professzor a Budapesti Corvinus Egyetemen. 2009-2016 között az IT Services Hungary HR ügyvezetőjeként a dolgozói létszámot irányításával csapata 1200 főről 4500 -ra növelte. Az SSC szektorban kiemelkedő dolgozói és középvezetői programot vezetett be. 2014-ben cége elnyerte a legjobb munkáltató és az év befektetője díjakat, 2015-ben pedig Judit 5-ik helyezett lett az ICT szektor 25 legjobb vezetője versenyben. Jelenleg a fOrgXpert International ügyvezetőjeként közép és nagyvállalatok vezetői tanácsadója valamint a Cludstorm Robotic Process Automation-al foglalkozó start up cég mentora.
CEO, Spark Institute at IBS, Singularity University executive alumni tag
A Spark Institute transzformatív képzőközpont keretében a jövő képességeire készíti fel a hallgatókat egy nemzetközi oktató és mentor közösség segítségével. 10 éve fejleszt innovatív, élmény alapú képzési programokat vezetőknek és szakembereknek, mentorként pedig Európa-szerte támogat digitális transzformációs projekteket. Kedvenc témája a jövő munkahelye, a munka jövője, valamint a digitalizáció és az ember kapcsolata. Kiemelten foglalkozik az ember és a szervezet változási képességével, valamint az egyéni és szervezeti alkalmazkodóképesség fejlesztésével. Ez utóbbi témában sokat merít személyes meditációs gyakorlatából és több, mint 10 éves jóga és meditációs oktatói tapasztalatából. Ennek a munkának egyik alapköveként számos vállalat vezetőjével és munkatársával dolgozik reziliencia fejlesztés és stresszkezelés projekteken.
ügyvezető partner, Personal Brand Institute
Ottó kutatóként, fejlesztőmérnökként és oktatóként dolgozott a Műegyetemen. A Közgazdasági Egyetem mellett tanult a Harvard, a Columbia és az INSEAD egyetemeken is. A Marubeni Kereskedőháznál megismerte a japán üzleti és viselkedési kultúrát. Az itt szerzett tapasztalatait a Fujifilm Hungary, az első 100%-ban japán tulajdonú magyarországi cég vezetői székében kamatoztatta. Később dolgozott a kiemelkedően sikeres Fotex Nyrt. és a Brokernet Zrt. csapataiban, illetve magyar és külföldi multikörnyezetben a Matávnál és a Credit Suisse/AXA-nál. Emellett részt vett két cég, a Fotex és a Matáv IPO tőzsdére vezetésénél. Vezetői tapasztalatával most a Personal Brand Institute csapatát erősíti.
HR tanácsadó, tréner, HR-Evolution Kft.
Júlia 5 éve tevékenykedik HR területen: a pszichológia vizéről evezett a szervezetfejlesztés irányába. Tanácsadóként, trénerként, segíti a fluktuációkezelő programokban ügyfeleiket. Munkája nagy részét „a terepen” tölti: ennek megfelelően számos gyakorlati tapasztalata, élő, konkrét példája van a munkaerő-megtartó programok beválásáról.
tréner, tanácsadó, teljesitmenyertekeles.hu
Csilla a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaság karán, Menedzsment and Consulting szakon végzett, Business Management diplomáját pedig a hollandiai Avans Hogeschool- ban szerezte. Pályafutása során dinamikusan növekvő vállalatoknál töltött be HR vezetői pozíciót, mely terülten 17 éves tapasztalattal rendelkezik. Jelenleg trénerként és tanácsadóként támogatja ügyfeleit vezetőfejlesztés, és HR folyamatoptimalizálás területeken.
Chief Sparkle Officer, Brandfizz Employer Branding
10 éve foglalkozik munkáltatói márkával, Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Keresett előadója szakmai rendezvényeknek itthon és külföldön, rendszeresen publikál munkáltatói márka témában. Médiaszerepléseivel az integrált employer branding szemlélet népszerűsítését támogatja. Szerinte a sikeres munkáltatói márkához a vezetők aktív bevonása, akciók helyett stratégia és mérhető üzleti eredmények kellenek.
kreatív igazgató, Cluso
Lajos a Cluso kommunikációs ügynökség alapítója és kreatívigazgatója, számos díjnyertes reklámkampány szülőatyja, a British Design and Art Directors Club választott tagja. A Kreatív Magazin Magyarország 25 legkreatívabb embere közé választotta.
Vice President Talent Acquisition, SAP
Ian szenvedélye az új tehetségek felkutatása: ebben pedig nagy segítségére vannak a világ vezető telekommunikációs és technológiai cégeinél (Sky, Yahoo, 3) szerzett tapasztalatai. Az SAP-nál először az EMEA / MEE régió Talent Acquisition-jét tartotta kézben, 2016 eleje óta pedig alelnökként azért felel, hogy a cég a világ minden táján megtalálja a legtehetségesebb jelölteket.
kreatívigazgató, Talk-A-Bot
Zoltán a Közgazdasági Egyetem elvégzése után a reklámszakmában kezdte a karrierjét, először ügyfélkapcsolatosként, majd pár év múlva átült a kreatív osztályra. Több mint 20 évi reklámszakmai tapasztalattal a háta mögött, melyből több mint egy évtizedet kreatívigazgatóként töltött, az új technológiák felé fordult. Jelenleg a Talk-A-Bot chatrobot fejlesztő startupot segíti kommunikációs tapasztalataival.
alapító, ügyvezető partner, Day One Capital
Csaba szakmai pályafutását a Magyar Nemzeti Bankban kezdte, és ennek részeként 5 évet dolgozott Párizsban az OECD mellett működő magyar diplomáciai misszión. Közel tízéves jegybanki karrier után 2004-től a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kabinetfőnöke, 2007 végétől a kormányzó koalíció felbomlásáig pedig gazdasági és közlekedési miniszter volt. 2008 nyarán megalapította tanácsadó cégét, ahol elsősorban vállalkozásfinanszírozási projektekkel foglalkozott. 2010-től alapítója és ügyvezető partnere Magyarország első magvető és korai fázisú befektetésekre fókuszáló kockázati tőke alapkezelő cégének, a Day One Capital-nak.
tudományos és nemzetközi kutatásokért felelős szakértő, Parrish & Crawler International
László gyakorlott vezetőként, interim menedzserként, közgazdászként, nemzetközi, nagyvállalati és start-up tapasztalattal rendelkező szakemberként készül arra, hogy segítsen kitekinteni a „szokásos” keretek közül. Lászlóval dolgozni, tanulni, beszélgetni izgalmas élmény, hiszen gyakorlati tudáson és tudományágakon átívelő, összetett kérdéseken gondolkodó, a versenyszférában és az akadémiai világban egyszerre jelenlévő „különccel” van dolgunk. Aki ezúttal is kérlelhetetlenül őszintén és gyakorlatiasan kalauzolja majd a workshop résztvevőit egy merész témában.
tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.
4 évet töltöttem toborzói a munkakörben. Bőven szereztem tapasztalatot a különböző generációkhoz tartozó vezetőkkel és sok esetben kihívás volt számomra, hogy az idősebb generáció elfogadjon és partnerként tekintsen rám a munkám során. Jelenleg a Profiles Internationa Hungary tanácsadó csapatát erősítem, ahol egyik fő fókuszpontunk a generációk közötti együttműködés elsegítése.
társalapító, COO, Firstbird
Matthias a 2013-ban létrehozott osztrák Firstbird társalapítója. Ő felelős az értékesítésért, üzletfejlesztésért, valamint a partneri kapcsolatokért. Tanulmányait nemzetközi üzleti szakon végezte az Arizónai Állami Egyetemen, 24 éves korára pedig az Ausztriában működő Great Place to Work Institute ügyvezető igazgatója lett. A Firstbird alapítása előtt az egyik legnagyobb osztrák médiavállalat értékesítési vezetője volt.
humán erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgató, HEINEKEN Hungária
Karrierjének első 25 évében kommunikációs és vállalati kapcsolatok szakemberként szerzett tapasztalatot. 2017-ben kapott lehetőséget a HEINEKEN Hungáriánál, hogy a HR és a kommunikációs területek közötti szinergiákat kihasználva az emberi erőforrás területén is bizonyítson. Meggyőződése, hogy a két szakma közötti határvonal egyre inkább elmosódik, és a közös halmaz tágul. Nagyon hisz a digitális alkalmazásokban, és ezek tudatos használatában a HR és a kommunikáció területén.
társalapító, The Pitch
Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
felelős szerkesztő, eduline.hu
Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban.
tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.
Pszichológus végzettséggel több mint 7 évet töltött multinacionális cégeknél vállalati oldalon különböző HRes pozíciókban. Kezdetben toborzás-kiválasztás volt a feladatai fő fókusza, majd HR generalistaként elsősorban stratégiai HR tanácsadással, teljesítményértékeléssel, talent managementtel foglalkozott. Jelenleg tanácsadóként dolgozik.
Social Talent, partner
Karrierje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 16 év alatt állandóan
kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként az Aon Hewitt-nál, a Legjobb munkahely
felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt
megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi
képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi
régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött
munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói
pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a
HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia
rendezvények, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR
kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző
cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
Chief Fizz Officer, Brandfizz Employer Branding
Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója, munkáltatói márka rendezvények népszerű előadója, cikkek szerzője. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója és a Zukunft Personal Hungary Employer Branding Szakértője. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Nap mint nap azon dolgozik, hogy jobb legyen az emberek számára a munkahelyen eltöltött idő, és ennek üzleti értéke a vezetők számára láthatóvá váljon. Az elmúlt években a Brandfizz több, mint 10 000 munkavállaló munkahelyi élményére volt hatással, és közel 5000 pozíció betöltésében támogatta partnereit.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. A közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.