Azzal, hogy minden mérhetővé vált megváltozott, ahogyan tervezünk, optimalizálunk és kivitelezünk. Az adatok ugyanakkor a tartalom minőségére is hatással vannak - segítenek, hogy a márkák egyedi vásárlói élményt nyújthassanak. A tartalom folyamatosan új formát ölt és felértékelődik, mert a jó content a kulcs az elkötelezett vásárlókhoz. Ez az a pont, ahol tartalom és adat összeér!
A jövő marketingje minden bizonnyal sokrétűbb és emberibb lesz - egy kis csavarral. Sokrétűbb, mert egyre több csatorna áll a rendelkezésre, egyre több technológia. Emberibb, mert az üzenetek csak akkor érik el a fogyasztók ingerküszöbét, ha bevonóak, ha általuk bárki a márkaélmény részesévé válhat, akár alakíthatja is a terméket magát. A csavar pedig ott lesz, hogy az emberibb kommunikációhoz a gépi eszközök és az adatalapú kommunikáció fog segítséget nyújtani.
De merre vezet az út az adatokon és a márkatörténeteken keresztül? Hogyan tudom személyre szabni az üzenetem, a felhasználói élményt, a tartalmat, vagy akár az eszközt és a csatornát magát? Hogyan tudom hasznosítani a tartalomgyártásban az adatokból nyert tudást? Már most látható hogy a jövő marketingesére sokkal összetettebb kihívások várnak - a mainál specializáltabb tudással és elemzőbb szemlélettel tud majd igazán eredményes lenni.
A Future of Marketing konferencián nem elméletekről, hanem azokról a marketingmegoldásokról és skill-setről beszélünk, amik már ma is aktívan formálják a szakma jövőjét.
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK
Hogyan győzz meg egy cégvezetőt a tartalommarketing valódi értékéről? ...bővebben
Social Listening - az online kapcsolati tanácsadó márka és ember között ...bővebben
Mennyit ér a tartalommarketing? Így spórolok évi ~20 milliót Google Adwords-ön ...bővebben
SZERKESZTŐI AJÁNLÓ: A jövőt kutatni mindig izgalmas, ráadásul a marketing olyan terület, ahol napról napra kerülnek elő új megoldások, technikák. Ami tavaly még science fiction volt, mára „régi lemez”, és ez a folyamat várhatóan csak gyorsulni fog. Ezért is fontos ránézni, merre halad a szakma, merre mozdulnak el a jelenlegi gyakorlatok, és mi lesz a jövő marketingesének alapvető „skill-set”-je. A konferencián összeillesztjük a marketing két alappillérét, a tartalmat és az adatalapú megoldásokat, mert a napi munkánkban látjuk, hogy a tervezéstől a kivitelezésig rengeteg ponton összeérnek, és egymásra gyakorolt hatásuk markánsan alakítja a marketing jövőjét. Megvizsgáljuk, hogy a tartalom-előállítás milyen kihívásokkal, lehetőségekkel néz szembe, és ehhez milyen új eszközöket ad a technológia és a megváltozott felhasználói szokások. Felkutatjuk, honnan szerzünk adatokat, és hogyan épülnek be az adatalapú eszközeink a tartalom-előállításba, vagy akár az üzleti stratégiába. A program összeállításakor azonban kiemelten fontosnak tartottuk, hogy megmutassuk, miként lehet a tartalommarketinget és az adatok végeláthatatlan sorait egy eszközzé kovácsolni. Mert ez a jövő marketingje! - Tóth-Czere Péter, LeadFlow |
09:00 | 09:50 |
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
|
09:50 | 10:00 |
Megnyitó
Tóbiás Andrea, HVG |
TARTALOM
|
||
10:00 | 10:20 |
A kreatívok utálják / imádják az adatot - Az adat utálja / imádja a kreativitást
Pőcze Balázs, Mito |
10:20 | 10:40 |
Hogyan számold ki a tartalommarketing megtérülését?
Papp Gábor, The Pitch |
10:40 | 11:00 |
Technikák a jövőből, amit már ma is használunk
dr. Kádas Péter, 7Digits |
11:00 | 11:20 |
Story livig - A közösségi marketing jövője
Tóth-Czere Péter, LeadFlow |
11:20 | 11:40 |
Mikroinfluencerek, szakmai véleményvezérek és klasszikus médiasztárok – Kinek hiszünk?
Sápi Márton, Star Network |
11:40 | 12:00 |
Történetek, amiket érdemes elmesélni - a drámai történetmesélés módszerei
Deák Kristóf, filmrendező |
12:00 | 13:00 |
EBÉDSZÜNET
|
ADAT
|
||
13:00 | 13:20 |
A 'datatelling' jelenség - paradigmaváltás a Q&A módszertanban
Vida Eszter, Sentione |
13:20 | 13:40 |
Ne csak nézegesd az adatokat!
Bay Áron, Mito |
13:40 | 14:00 |
Hogyan lesz a Big Datából az üzleti tervünket támogató Smart Data
Boros Norbert, The Cave |
14:00 | 14:20 |
Adatvezérelt kreativitás és online videók, beszámoló egy kísérletről
Ottlik Dávid, Synetiq |
14:20 | 14:50 |
KEREKASZTAL: A jövő marketing szakembere
Tóbiás Andrea, HVG / Heiter Anita, Ferrero / Balogh Péter, Baconsult / Bárdossy Szabolcs, marketing tanácsadó / Papp Gábor, The Pitch |
14:50 | 15:30 |
SZÜNET
|
MEGOLDÁS
|
||
15:30 | 15:50 |
Tudom, mit nézel jövő nyáron! - Youtube és videómarketing
Kovács Péter, Google |
15:50 | 16:10 |
Remény vagy rettegés? - Drámai változások a közösségi médiában
Lévai Richárd, RG Stúdió |
16:10 | 16:30 |
Growth Hacking szemlélet(váltás) - A modern kori marketing nem a régi új csomagolásban
Farkas Zsolt, 7Digits |
16:30 | 16:50 |
Inbound vagy Account-Based Marketing a jövő digitális stratégiai trendje?
Bresztovszky Ádám, marketingDOT |
16:50 | 17:00 |
Zárás
|
Tech vállalkozó és
angyal befektető
Nevéhez fűződik többek között a nemzetközi piacot is
meghódító NNG, melynek társalapítója és vezetője volt. Itt vezérigazgatóként
egy 850 fős csapatot épített fel és az ő motiválásukat tartotta legfőbb
feladatának. Azóta angyal befektetőként több formációban is magyar tech
startupoknak segít, többek között számos HR tech cégnek is.
marketing tanácsadó
Szabolcs a Canon Hungáriánál a Közép-európai régió marketing aktivitások koordinációját segítette, később a Budapest Bank márka újrapozícionálásában volt kiemelt szerepe, majd a lakossági és a vállalati marketingkommunikációs területek vezetésével bízták meg. Ezután marketing igazgatói pozícióban az MKB Bank márkájának frissítésén és a folyamatok eredményfókuszú átalakításán dolgozott. Jelenleg tanácsadóként dolgozik elsősorban KKV ügyfeleknek.
Digital Analytics Team Lead, Mito
Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével, és 9 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során közel 1,5 milliárd Ft Google AdWords költést kezelt. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Google saját szervezésű Akadémiáinak előadója. A PPC Pro szakmai facebook csoport alapítója és a PPC & Analytics Meetup főszervezője. 2015 óta a Mitónál Digital Analytics Team Lead pozícióban dolgozik, többek között az OTP, a Deutsche Telekom, a Decathlon és a Szerencsejáték Zrt. digitális analitika projektjein.
Head of Digital, társalapító, The Cave
Norbert több mint 8 éve segíti jellemzően nagyvállalati ügyfeleit tanácsadóként, ügynökségi oldalon. Az elmúlt évek során lehetősége adódott számos iparágban közreműködni, a teljesség igénye nélkül banki, FMCG, idegenforgalmi, média és e-commerce területeken. Másodmagával 2016-ben alapította meg a The Cave full-service digitális ügynökséget. A vállalatuk legfontosabb célja, hogy az ügyfelek növekedését segítse digitális eszközökkel, valamint, hogy jövő ügynökségét építse. Norbert aktív szakmai blogger, a The Cave blog mellett rendszeresen közreműködik vendégszerzőként különböző médiumokban.
online marketing szakértő, marketingDOT.hu
Ádám 2014 óta foglalkozik aktívan online marketinggel. Fő szakterülete a webanalitikára, PPC kampánymenedzsmentre, SEO megoldásokra és a digitális marketingstratégiák teljes körű megalkotására és menedzselésére terjed ki. Szakmai tanácsadóként számos KKV szektorú cég digitális jelenlétéhez járult hozzá sikeresen az elmúlt évek alatt. Az online marketing iránt érdeklődőknek rendszeresen ír edukációs jelleggel szakmai cikkeket blogjára, a marketingDOT-ra.
filmrendező
Kristóf Oscar-díjas és Balázs Béla díjas filmrendező, vágó, forgatókönyvíró és filmproducer. Rendezői munkái között olyan alkotások szerepelnek, mint a nagysikerű Mindenki című kisjátékfilm vagy a Hacktion című televíziós akciófilm-sorozat első két évadának 12 epizódja.
tulajdonos, 7Digits Growth Agency
Orvos, közgazdász, online marketing szakértő. A Golden Blog Díjas szerző több vállalkozása mellett a Startupdate Bloggal és a Traction Tribe befektetési alappal vett részt a hazai startup ökoszisztéma építésében. A 7Digits online marketing ügynökség társalapítója, specialitása a tartalommarketing, az LPO és a pszichológia marketing-célú alkalmazása.
tulajdonos, social media marketing specialista, 7Digits Growth Agency
Korábban a Traction Tribe startup befektetési társaság marketingvezetője volt. Napjainkban számos nemzetközi és hazai konferencia - többek között a londoni Google Campus - előadója. Szakterülete a Facebook, Instagram, és a Linkedin PPC. Vendégszerzője a Forbes.hu-nak.
fejlesztési és iparági menedzser, Google
Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte, ahol PPC-vel foglalkozott 2006-tól. 2008-ban megalapította az Omnicom Media Group keresőmarketing divízióját. Ezt követően a Nokia közép-európai régiójának digitális vezetője volt, ahol 5 ország digitális stratégiai irányításáért felelt. 2011-ben csatlakozott a Google budapesti csapatához, ahol a magyarországi ügynökségek fejlesztésén és iparági menedzserként dolgozik.
marketing vezető, RG Stúdió
Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon” és a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvek szerzője. Az RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került, 2016-ban a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.
társalapító és ügyvezető, Synetiq
Tanulmányait Párizsban és Hong Kong-ban folytatta, 14 éves korától különböző vállalkozásokat indított. 14 évesen design termékeket tervezett, gyártott és értékesített, később média consulting vállalkozásával 5 kontinensen dolgoztak egyedi webes és branding megoldásokon, majd társalapítója volt egy online áruháznak melyet később bezártak. Divák Ádámmal 2014-ben alapították meg Synetiq-nevű ad-tech vállalkozásukat, ahol a legfrissebb biometrikus technológiák és a neurotudományokon alapuló algoritmusok segítségével vizsgálnak filmeket, videókat, TV-s és online reklámokat. A mérnökökből, data scientist-ekből, médiakutatókból és pszichológusokból álló startup-vállalkozás Európa-szerte szállít értékes business insight-okat hirdetőknek, filmgyártóknak és médiaügynökségeknek. Ügyfeleik között olyan cégeket találunk mint a BBC, HBO, Tesco, Spar, Telekom, Vodafone, Merck, Heineken, MOL, OTP, K&H, Teva, vagy a MediaMarkt.
társalapító, The Pitch
Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
kreatívigazgató, Mito
A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta. Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, hét éve pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.
értékesítési vezető, Star Network
Márton 2009 óta foglalkozik ATL és BTL kampányok értékesítésével. Dolgozott a nemzetközi Time Out városmagazinnál, majd két és fél évig a Recorder zenei magazin print és online felületeit értékesítette. Az online tartalommarketing iránti érdeklődése vezette a Star Networkhöz, melynek 2016 óta erősíti a csapatát. 2018-as évtől már értékesítési vezetőként koordinálja a 190 partnerből és több, országos hírű online és fizikai rendezvényből álló portfólió szponzorációs együttműködéseit.
terjesztési és marketingigazgató, HVG Kiadó Zrt.
Voltam kezdő is és újrakezdő. Tudatos és ösztönös. A munkámban és a magánéletemben is. Van egy 10 éves fiam. Vannak ügyeim, álmaim, céljaim. Mindannyian tudjuk, hogy nem könnyű az élet minden területét egyensúlyban tartani úgy, hogy közben minden egyes pillanatban önazonosak, kiegyensúlyozottak és ami a legfontosabb boldogok tudjunk maradni. És nem is sikerül mindig. Van, hogy valamit be kell fejezni, hogy valami más elkezdődhessen. Van, hogy valamit, vagy valakit el kell engedni, hogy több, más jöhessen. Van, hogy újra a startmezőre kell állni. Én szeretem a startmezőt. Onnan izgalmasabb ránézni az útra, ami még bárhová vihet.
digitális marketing stratéga, a CoffeeBreak Consulting társalapítója
Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.
kommunikációs vezető, SentiOne
Eszter a SentiOne, egy teljes Európát lefedő, 30 nyelven beszélő nemzetközi social listening cégcsoport magyarországi ügynökségénél kommunikációs vezető. Korábban kreatív ügynökségi oldalon dolgozott, így az ott megszeretett „storytelling” élményt hozta magával „adat oldalra" is. A social listeninggel való találkozást a véletlen, egész pontosan a LinkedIn hozta, és mint ilyen, egy teljesen új világot nyitott meg előtte. Új történetekkel. Más nézőponttal. Egy jó történet azonban mindenhol jó történet, épp csak a szerző változik. Ügyféloldalon nyilván az ügyfél írja. Social listening oldalon ugyanakkor az internetfelhasználók milliós nagyságrendű közönsége.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.