Az elmúlt években a piaci folyamatok, a technológiai fejlődés és az információáramlás felgyorsulása miatt a szervezetek reakcióideje, változásra való nyitottsága is új dimenzióba lépett. Ennek következtében a vezetői dilemmák jellege is alapjaiban változott meg.
A változások menedzselése szinte folyamatos kihívást jelent a vezetők és a szervezetek számára. Ma azonban már nem az a kérdés, hogyan tudjuk átvezetni az embereket egy új működési rutinba és hosszútávon elkötelezni őket.
A jelen vezetői dilemmái sokkal inkább egy olyan belső együttműködési keret kialakítása körül fogalmazódnak meg, ami egyszerre támogatja a közös cél elérését és ad autonómiát a munkatársaknak. Egy olyan vezetői hozzáállás kialakítása a cél, ahol a folyamatos változás inspiráló és a teljesítményre is jó hatással van.
08:30 | 09:00 |
Érkezés, regisztráció
|
09:00 | 10:00 |
Változásvezetési kihívások és tapasztalatok esettanulmányokon keresztül
“A holnap vezetői” – kutatási tapasztalatok |
10:00 | 10:30 |
Az agilis szervezet vezetéséhez szükséges új vezetői készségek
Mitől válik nehézzé a legtöbb jól induló változási és mi a megoldás? |
10:30 | 11:00 |
KÁVÉSZÜNET
|
11:00 | 12:20 |
Az új vezetői készségek
Milyen vezetői eszközökkel hathatunk a szervezeti kultúrára? |
12:20 | 13:15 |
Egyéni esettanulmány feldolgozása
|
13:15 | 13:30 |
Összegzés, zárás
|
partner, senior szervezetfejlesztő tanácsadó és coach, OD Partner kft.
Közgazdász és szervezetfejlesztő-szupervizor. A berögzült egyéni és szervezeti működési modellek megértésében és meghaladásában támogatja ügyfeleit, hogy erősödhessenek az önszerveződést támogató, párbeszédre építő működésben. Fejlesztői munkája során örömmel tölti el, ha vezetők és szervezeteik rátalálnak saját útjukra, és azt teszik, amihez a leginkább értenek. Hisz a befelé figyelés és a magunkra támaszkodás erejében, de fontosnak tartja a környezetünkre való érzékeny ráhangolódást is. Sokat tanulhatunk másoktól, saját utunkra viszont befelé figyelve találhatunk rá. Fontos számára a nemzetközi kitekintés, több nemzetközi szakmai networkben követi a szakma fejlődését.(Presencing Institute, Open Space network). Családja és ügyfelei mellett mesterei voltak pályája során Dobák Miklós, Gertjan Nooij, Michael Pannwitz, Jonno Hanafin, Mary Ann Rainey, Chantelle Wyley, John Nkum, Otto Scharmer.
Cluster Director Facilities & Real Estate Management, Tetra Pak
Munkáját 1991-ben kezdte a magyarországi Tetra Paknál
gyártási mérnökként. 2001-ig itt több pozíciót is betöltött, majd munkáját
Gornji Milanovac városában (Szerbia) folytatta gyárigazgatóként. Itt fő feladata volt a háború után
a gyár számára egy új misszió kitűzése és új stratégia megalkotása. Eredményei
közé tartozik a gyártás és a nyomtatási sebesség megduplázása, a selejtszám
megfelezése, a beérkező panaszok csökkentése és a gyártási hatékonyság
növelése. Megfordult még Hollandiában, majd 10 éven keresztül a budaörsi gyár
első számú vezetője volt. Tevékenységei közé tartozott szociális terek és zöld
irodák (green offices) kialakítása, a gyári működés és a gyártás kiszélesítése,
új technológiák bevezetése, 15%-os költségcsökkentés, vevői panaszok
megfelezése, eszközhasználat hatékonyságának növelése és az energiaköltségek
megfelezése. Elért eredményein látszik, hogy vezetőként folyamatosan kereste az olyan megoldásokat,
amelyek növekedéshez vezetnek. Munkája során számos tréningen is részt
vett, olyan témákban, mint értékesítési lánc menedzsment, személyek
mobilizációja, krízis menedzsment vezetői szemmel.
senior szervezetfejlesztő tanácsadó és coach, OD Partner kft.
Közgazdász és szervezetfejlesztő. Ügyfeleit abban támogatja, hogy arra figyeljenek, amiből energia születik: kapcsolatok, együttműködés és teljesítmény. Ehhez leginkább olyan párbeszédek megteremtése szükséges, amelyben egyszerre van jelen a figyelem, reflexió és a vágy tanulni illetve meghaladni önmagunkat. Leginkább a komplex helyzetek inspirálják, hol egyszerre kell dolgozni üzleti, szervezeti, folyamat és személyes, kapcsolati és képességbeli szinteken. Tapasztalata szerint a változás mind egyéni, mind szervezeti szinten legtöbbször feszültséget, szorongást okoz, miközben unikális helyzetekben meg lehet élni ennek inspiráló oldalát is. Abban hisz, hogy minél egyértelműbben és láthatóan tud egy vezető, munkatárs saját maga lenni a munkájában, annál hatékonyabb és örömtelibb a munka.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő (bruttó 43905 Ft, amely 27%-os és 5%-os áfakulccsal rendelkező tételt is tartalmaz) • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk!