Ha a számtalan félbemaradt, elhalt vagy csupán középszerű eredményt hozó termékfejlesztési projekt kapcsán ismerősek a kifogások: nincs pénz, nincs csapat, nincs idő, nincs vezetői döntés és támogatás, akkor ideje utánanézni, mit csinálnak másként azok, akik eredményesek a piacon.
Az elmúlt évtizedben sokan kísérleteztek olyan módszerekkel, amelyek a végletekig fókuszálják, és ezáltal időben és költségben is minimalizálják egy új termék, szolgáltatás vagy funkció kifejlesztésének tervezését, prototipizálását és a valódi felhasználói reakciók begyűjtését. A megoldás tanulható, csak követni kell a bevált receptet.
A sprint módszertant az ígéretes startupokat felkaroló kockázatitőke-befektető, a Google Ventures csapata dolgozta ki. A céljuk az volt, hogy a befektetésre kiszemelt vállalkozások számára olyan eszköztárat adjanak, amivel azok figyelmüket a legjobb ötlet kiválasztására és mielőbbi kipróbálására fókuszálhatják. A sprint kiváló lehetőség számukra, hogy felmérjék, jó úton járnak-e, mielőtt további kockázatokat vállalnának a termékük gyártásával és piaci bevezetésével.
„Először megrendelőink számára tartottunk, főként termék- és szolgáltatás fejlesztési projektek elején, workshopokat annak reményében, hogy utána jobb terméket tudunk fejleszteni számukra. Mi is meglepődtünk, hogy hajlandók voltak a legfontosabb embereiket több napra “beáldozni”, akik kikapcsolt telefonokkal, kattogó aggyal, fókuszáltan dolgozták végig a hetet. Néhány alkalom után kialakult bennünk az a meggyőződés, hogy csak így van értelme elkezdeni bármilyen fejlesztési projektet.”
Guthy Miklós – Virgo
A szemináriumon áttekintést adunk a sprint módszertanról, majd valós esettanulmányokon keresztül mutatjuk be azokat a kritikus tényezőket, amelyek nélkül ez az eszköz sem járhat sikerrel.
A résztvevőket bevonjuk egy, a módszertanon alapuló workshopba is, hogy a szemináriumon elsajátított know-how segítségével, csapatukkal új irányba tereljék a cégen belüli stratégiaalkotás, termék- vagy szolgáltatásfejlesztés menetét.
A résztvevők olyan eszközöket kapnak, amikkel akár már másnap elkezdhetik egy fejlesztési projekt vagy egy elakadt folyamat beindítását saját munkahelyükön is!
Ez a szeminárium mindazoknak szól, akik számára ismerős a feszítő érzés, amikor egy jó lehetőség kicsúszik a kezükből, mert ...
NYEREMÉNY SORSOLÁS! A szeminárium résztvevői között előadóink jóvoltából egy ajándék SPRINTET is KISORSOLUNK.Szakembereink a nyertes résztvevő cégéhez "házhoz mennek", ahol egy moderátor és egy termékszakértő segítségével élesben is megmutatják, milyen érzés eljutni A-ból B-be a meghatározott módszertan következes használatával. |
A folyamat:
11:30 | 12:30 |
Érkezés, regisztráció
|
12:30 | 12:40 |
Bemutatkozás, menetrend: miért ez, miért így
|
12:40 | 12:55 |
A 0. lépés: a termék-vízió
|
12:55 | 13:25 |
Milyen hasonló módszerek vannak és ezeket mikor használjuk
|
13:25 | 14:05 |
A sprint módszertan bemutatása
- hogyan működik |
14:05 | 14:35 |
KÁVÉSZÜNET
|
14:35 | 14:50 |
Workshop - csapatok és a feladat bemutatása
|
14:50 | 15:50 |
Workshop - vezetett csapatmunka
|
15:50 | 16:20 |
Megoldások bemutatása, értékelése
|
16:20 | 16:30 |
NYEREMÉNY sorsolás, Zárás
|
vezető tanácsadó, partner, fps ügynökség
Balázs kommunikációs szakember, brand-, UX- és product designer, aki számos digitális és offline márka és startup születésétől kezdve részt vesz a különféle tanácsadói, tervezői és management folyamatokban. A Virgo projektjeibe 2008-tól kapcsolódik be, 2012-ben közösen céget alapítanak, a Virgo Creative-ot. Itt hozza létre első sikeres IoT hardware/software termékét a Beachegget. A Beachegg tapasztalatait felhasználva az exit után a Servo Movement programra fókuszál, immár fps ügynökségi színekben. Balázs rajong a tárgyakért. A jól használható tárgyakért. Bár vizionárius típus, és mindig a kollégái előtt jár gondolatban, nagy hangsúlyt fektet a termékfejlesztési módszerek tanulására, fejlesztésére és következetes alkalmazására.
agilis tanácsadó, partner, Virgo csoport
Miklós közgazdász, agilis tanácsadó. 2007-ben csatlakozik a Virgohoz. Kezdetben webes fejlesztési projekteket vezet, majd webes termékek tervezésében vesz részt követelmény elemzőként. 2013-tól a vezetője a cég agilis átalakításának, melynek során meghonosodnak az új, lean szemléletű tervezési és fejlesztési módszerek. Az utóbbi két évben a figyelmét a teljes mértékben a termék vizionálási és bevezetési módszerek megismerésére, oktatására és alkalmazására fordítja. Küldetése az ügyfelek gondolkodásának átformálása, az érték központú, olcsó, gyors, kísérletező termékfejlesztés kultúrájának meghonosítása.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% HVG Pártoló Tagsággal: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. A közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.