HVG Future of Recruitment 2019

Klasszikus és diszruptív módszerek a toborzásban


Teljes ár: 39 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 50 255 Ft) | További kedvezmények

2019. 09. 23. 09:00
BMC - Budapest Music Center

A RENDEZVÉNY MEGTELT! 

Idén 6. alkalommal kerül megrendezésre a HR szakma legnépszerűbb konferenciája, szeptember 23-án a BMC-ben.

A megváltozott munkaerőpiaci környezet a toborzási folyamat újragondolását teszi szükségessé. A munkaerő megszerzéséhez nem elég a klasszikus módszereket használnia a toborzónak, teljesen formabontó megoldásokat kell találnia ahhoz, hogy a megfelelő munkavállalót megtalálja és megtartsa. Ez sok esetben a cégek felépítésében, működésében is nagy változásokat kíván.

Át kell gondolni, hogy KITŐL és MIT tanulhat a HR-es a cégen belül?

A HR-nek korszerűsödnie kell - intelligens technológiákat kell használnia, új munkamódszereket kell alkalmaznia, mozgékonyabbá kell válnia, és összpontosítania kell a munkavállalói tapasztalatokra - vagy veszélybe kerülhet az átalakulás útján. A HR megreformálása azonban egy hosszú folyamat.

A klasszikus és diszruptív toborzási módszerek legoptimálisabb mixét szeretné minden toborzó megtalálni, ez a konferencia ebben nyújt segítséget.

Kinek mi működik és mi nem? Milyen hatással vannak az intelligens technológiák a toborzásra ma? És hogyan tudjuk ezt az optimális mixet összeállítani? Mik azok a nemzetközi trendek és módszerek, amiket gyorsan és hatékonyan lehet a magyar piacra is adaptálni?

Áttekintjük a magyar és a nemzetközi munkaerőpiaci trendeket, és a technológiai újdonságokat, a kékgalléros és a generációs esettanulmányok mellett a HR szakmát jelentősen befolyásoló marketing és sales területek nagy tanulságait is sorra vesszük. A középpontban a munkaerőért folytatott verseny eszközeinek a fejlesztése áll, témáinkkal irányt mutatunk a legfrissebb trendek és gyakorlatok között.

 

KIKKEL TALÁLKOZHATSZ A KONFERENCIÁN?

Résztvevőink közel 65%-a vezető pozícióban lévő HR-es, iparágak tekintetében elsősorban a következő szektorok képviselőivel találkozhatsz:  Autóipar, Gyógyszeripar, Energia, Kiskereskedelem, Pénzügyi Szolgáltatások, Infrastruktúra, Technológia.

Program Program nyomtatása

08:30 09:00 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

BREAKOUT SESSION

9:05 9:30 GDPR - Mit ne tegyen a HR-es?

Dr. Báldy Péter

9:30 10:00 Jólét vagy jóllét? Fókuszban munkavállalóink egészsége BREAKOUT SESSION

Jász Márta, MetLife
Kenéz Áron, MyDoctor Egészségprogram

I. Blokk

Nagyelőadó: Keynote

10:05 10:25 Megnyitó: Future of work

Joe Wilson, Rise

10:25 10:45 Munkaerő kivándorlás

Hárs Ágnes, Kopint-Tárki Zrt.

10:45 11:05 Purpose, belső célkitűzés, mint iránytű a munkában

Korsós Mónika, Unilever Magyarország Kft.

11:05 11:25 Employer branding

Radnai Tóth Judit, Talentbrand

11:25 11:55 Kerekasztal beszélgetés: Régi módszerek új köntösben

Hajdú Csongor, Frissdiplomás Kft., HVG Állásbörze
Kristók Balázs, HVG HR Center igazgató
Hajnal Géza, X-Sight Vezetési Tanácsadó Kft.
Kristin Péter REGIO Játékkersekedelmi Kft., ügyvezető igazgató

11:55 12:15 Ne pénzt adj, egészséget! BREAKOUT SESSION

Barcs Júlia, All You Can Move

12.15 13:10 Szünet

II. Blokk

KÉKGALLÉR

Műsorvezető: Kristók Balázs

13:10 13:30 HR Gyári környezetben

Nagy Mihályné, Livita-Dorta Kft.

13:30 13:50 Fizikai munkaerő megtartása

Iliásics Mónika, Bonafarm Zrt.

13:50 14:10 Motiválás pénzen túl

Csikós Nagy Katalin, HR-Evolution Kft.

14:10 14:30 A megtartás hatékony eszköze már a zsebünkben van

Barathi Tamás, Blue Colibri

14:30 14:50 Fekete és szürke foglalkoztatás

Baja Sándor, Randstad Hungary Kft.

14:50 15:10 Tabuk nélkül a munkaerő kölcsönzésről avagy milyen tartalékok vannak az ágazatban?

Hamrák Viktor, Trenkwalder

15:10 15:25 Egészségügyi juttatás mint humánpolitikai eszköz

Kiss András, Budai Egészségközpont

GENERÁCIÓS KIHÍVÁSOK

Műsorvezető: Szabó M. István

13:10 13:30 Hogyan toborozzunk?

Pethő Anikó, Aarenson Consulting

13:30 13:50 Z generáció a munkaerőpiacon

Szűcs Róbert, Multi Job Iskolaszövetkezet

13:50 14:10 Különböző generációk megszólítása

Steigervald Krisztián, Parkway5521

14:10 14:30 Reverse mentoring

Komócsin Laura, Kulcu-Gusztafik Anita, Business Coach Kft.

14:30 14:50 Hogyan készüljünk fel a jövő kihívásaira

Nemes Orsolya, generációkutató

14:50 15:10 Kerekasztal beszélgetés:

Friedl Zsuzsa, Magyar Telekom
Csépai Martin, Deloitte Magyarország
Gombos Klára, Audi Hungaria

MIT TANULHAT A HR-ES A….

Műsorvezető: Marosi Viktor

13:10 13:30 Toborzás marketing

Kerék Zita, Isobar

13:30 13:50 Social Recruiting

Horváth Rita, Vodafone

13:50 14:10 Candidate Experience

Radnai Tóth Judit, Talentbrand

14:10 14:25 Tudatos munkavállalói élménytervezés, mint a megtartás eszköze

Uzsák Éva, Kincentric

14:25 14:45 Motiválás és kiégés a digitális transzformáció korában

Porkoláb-Minarik Annamária, Sapiens Management Consulting Kft.

14:45 15:10 Kerekasztal beszélgetés:

Munkavállalói tapasztalatcsere a felvételi folyamatról

15:10 16:35 Szünet és BREAKOUT SESSION

15:25 15:50 Az egészség, mint versenyelőny BREAKOUT SESSION

Kiss András, Budai Egészségközpont

15:50 16:15 Munkavállalói csoportokra specializált digitális toborzási megoldások BREAKOUT SESSION

Dr. Mester Csaba, Evolution Consulting Kft.

III. Blokk

Nagyelőadó: ÚJ TRENDEK, ESZKÖZÖK

16:35 16:55 Stop searching, start attracting!

Jiří Halousek, IRESOFT

16:55 17:15 Robotok, recruiterek és a gig economy

Balázsik Péter, Talentuno

17:15 17:35 Digitális kiválasztási eszközök, Al-HireVue

Németh-Harmati Gréta, Unilever

17:35 17:55 Automatizáció és digitalizáció a munkaügyi adminisztrációban

G. Nagy Balázs, Trenkwalder

17:55 18:15 Mobiltechnológia, AI

Szertics Gergely, Mesterséges Intelligencia Koalíció

18:15 18:45 Stand Up

Kőhalmi Zoltán

18:45 20:00 Állófogadás

Témák

WORKSHOP


JÓLÉT VAGY JÓLLÉT? FÓKUSZBAN MUNKAVÁLLALÓINK EGÉSZSÉGE

JÁSZ MÁRTA, METLIFE / KENÉZ ÁRON, MYDOCTOR EGÉSZSÉGPROGRAM

Érdekes tények, adatok és tendenciák a magán egészségügyi szektorból, a páciens oldal igényeiről. A privát egészségügyi szolgáltatások létjogosultsága a munkaerőpiacon. Választ adunk a következő kérdésekre: Hogyan és milyen céllal jött létre a MyDoctor Egészségprogram? Milyen versenyelőnyt kovácsolhatnak a cégek, ha munkavállalóiknak biztosítják a MyDoctor Egészségprogramot?   



I. BLOKK                      

A TOBORZÁS NEMZETKÖZI ÉS MAGYAR ÁTTEKINTÉSE

A HR-esek legnagyobb kihívása 2019-ben a munkaerő toborzása és megtartása. Nem elég a toborzás során csak egyféle módszert használni, a különböző eszközöket ötvözni kell a sikeres stratégia megalkotásához. Melyek azok a nemzetközi trendek és módszerek, amelyeket a magyar piac azonnal adaptálni tud? Hogyan lehet a klasszikus és a diszruptív módszereket vegyíteni?

 


FUTURE OF WORK 

JOE WILSON, RISE

A munka világa drasztikus változásokon megy keresztül, az emberek már sohasem fognak ugyanúgy állást keresni és elhelyezkedni, mint régen.  Számtalan területen automatizálódnak a folyamatok, és megszűnik a “fake work”. De mi az automatizált munkahelyek esetében a recept a sikerre? És hogyan tudnak a jelen és a jövő tehetségei becsatlakozni? Milyen készségeket kell elsajátítani, hogy a jövő munkahelyein a jövő keresett tehetségei legyünk? Hogyan reagálhat ezekre a változásokra egy HR vezető? 


MUNKAERŐ KIVÁNDORLÁS  

DR. HÁRS ÁGNES, KOPINT-TÁRKI 

Az elvándorlás ma Magyarországon tény, az aggasztó társadalmi problémák egyike, mértéke jelentős, bár nagysága bizonytalanul mérhető, erősödése 2010–2011 óta jól érzékelhető. Az évtized elején a szaporodó jelek alapján még kérdésként fogalmazódott meg, hogy belesimul-e Magyarország a régiót jellemző elvándorlási trendekbe, az évtized közepére a válasz egyértelművé vált. A jövőben várható folyamatokat csak találgatni lehet. A magyarországi vándorlás intenzitása sokáig elmaradt, szerkezete részben eltért a régió országainak többségétől, a hatása és a következményei bizonytalanok. Az előadásban arra keresünk választ, hogy hol a helye Magyarországnak a kelet-európai régió erősödő elvándorlási folyamatában, melyek az érzékelhető sajátosságok és a magyar munkapiacon várható hatások. 


PURPOSE – BELSŐ KÜLDETÉS, MINT IRÁNYTŰ A MUNKÁBAN

KORSÓS MÓNIKA, UNILEVER MAGYARORSZÁG KFT.

Mindannyian el tudjuk mondani, mit csinálunk a munkahelyünkön; mindannyian el tudjuk mondani, azt hogyan csináljuk, de vajon miért fontos, hogy megértsük a belső miérteket? Mi kell ahhoz, hogy valóban megtaláljuk a belső iránytűnket? Miként lehetünk ezáltal boldogabb, elégedettebb munkavállalók?  


EMPLOYER BRANDING TRENDEK: KÖZÉPPONTBAN A SZEMÉLYRE SZABOTT ÉLMÉNY

RADNAI TÓTH JUDIT, TALENTBRAND

Az emberek ma egészen mást várnak el egy vállalattól, mint akár tíz évvel ezelőtt: nem csupán fogyasztóként, de dolgozóként is személyre szabott élményeket keresnek. Akkor csatlakoznak egy vállalathoz, akkor maradnak ott és lesznek motiváltak, ha a munkahelyükkel kapcsolatos élmények összessége a belépéstől a kilépésig pozitív, és segíti őket abban, hogy produktívabban és élvezetesebben tudjanak dolgozni. Hogyan hat mindez a munkáltatói márkára? Miért fontos, hogy a munkavállalói élményt helyezzük a employer branding stratégia középpontjába?


WORKSHOP


NE PÉNZT ADJ, EGÉSZSÉGET!

BARCS JÚLIA, ALL YOU CAN MOVE

Tudtad, hogy a vállalati egészségkultúrába fektetett forintokkal versenyelőnyhöz juttathatod vállalatodat? Hogyan érhetsz el pozitív munkavállalói élményt a munkaidőn kívül is? Milyen hatása van a mozgás közben felszabaduló endorfinnak a munkavállalóra? Mindezt hogyan tudod vállalaton belül is kamatoztatni? Mindezekre választ kapsz az AYCM előadásából.



II. BLOKK / 1.  SZEKCIÓ

KÉKGALLÉR

Kevés szó esik a HR konferenciákon a kékgalléros toborzás nehézségeiről. Milyen új módszerekkel lehet hatékonyabban toborozni és megtartani a kékgalléros munkaerőt? Milyen nehézségekbe ütköznek a toborzók a feketegazdaság miatt?

 


FIZIKAI MUNKAERŐ MEGTARTÁSA

ILIÁSICS MÓNIKA, BONAFARM ZRT.

Munkáltatóként hogyan tudjuk a hiányszakmákat népszerűsíteni a fiatalok körében?  Hogyan tudjuk a potenciális munkavállalókat az európai munkaerőpiacon elérni és valódi lehetőségként megjelenni számukra, hogy valóban haza akarjanak térni? Hogyan tudjuk megtartani a munkavállalóinkat és elérni, hogy elkötelezettek legyenek a cégünk iránt?

Az előadás a felsorolt területeket is érinti. A vágóhíd megnyitása során gyűjtött tapasztalatokból mutatjuk be, hogyan jutottak  a munkavállalók sikerre egy olyan területen, ahol egyre nagyobb a munkaerőhiány és egyre nagyobb a verseny a munkáltatók között.


MOTIVÁLÁS PÉNZEN TÚL

CSIKÓS NAGY KATALIN, HR-EVOLUTION KFT.

Miért dőlnek be a legjobb ötleteink is, és hogyan lehet a legbanálisabb intézkedést is sikeressé tenni – 3 esettanulmány megtartásról, nehézségekről és valódi sikerekről: 3 konkrét eset gyakorlati bemutatásával is alátámasztja, hogy nem a pénz motiválja a munkavállalókat felmondásnál. Persze, fontos a pénz, de hol, mikor van szerepe a pénznek és hogy motiváljunk a pénzen túl. Szerinte, ahogy a magas pulzus bajt jelez a testben, a magas fluktuáció is bajt jelez a szervezetben.   


A MEGTARTÁS HATÉKONY ESZKÖZE MÁR A ZSEBÜNKBEN VAN

BARATHI TAMÁS, BLUE COLIBRI

Toborzás kapcsán évek óta porondon van, hogy mobilon kell megszólítanunk a potenciális munkavállalókat. A sikeres vadászat után viszont mintha elvágták volna a technológiai köldökzsinórt és visszaköltözünk a középkorba... A munkavállalók 80-90% - át még mindig papír alapon próbáljuk elkötelezni és bevonni (vagy még úgy sem...). Fénymásolt nyomtatványokat kiragasztva várjuk, hogy az információ áramoljon és mindenki elkötelezetten átélje a munkáltatói és munkavállalói értékeket. Közben mindenki okos telefonnal szaladgál (a munkahelyén is) és ezerrel tolja a közösségi médiát. Megmutatjuk, hogyan tehetjük be a teljes munkavállalói élményt a zsebünkbe, a pre/onboardingtól kezdve, a vállalati családi nap megszervezésén keresztül, a visszajelzés kultúrájának megteremtéséig. 


FEKETE ÉS SZÜRKE FOGLALKOZTATÁS

BAJA SÁNDOR, RANDSTAD HUNGARY KFT.

A magyarországi munkaerő tartalékok feltárása. A fekete munka, mint az egyik legfontosabb tartalék: megalázó a munkavállalónak, unfair a tisztességes munkáltatóknak, adókiesés az államnak. Hogyan csapjunk le a megfelelő gazdasági, demográfiai pillanatra? Ki csaphat le rá? 


TABUK NÉLKÜL A MUNKAERŐ KÖLCSÖNZÉSRŐL AVAGY MILYEN TARTALÉKOK VANNAK AZ ÁGAZATBAN? 

HAMRÁK VIKTOR, TRENKWALDER

Az előadás témái a következők lesznek: Statisztikák, esettanulmányok és hasznos praktikák bemutatása a jelenlegi munkaerő piacról. Volumen toborzás, fluktuáció kezelés, munka kiszervezés, minőségbiztosítás. 


EGÉSZSÉGÜGYI JUTTATÁS, MINT HUMÁNPOLITIKAI ESZKÖZ

KISS ANDRÁS, BUDAI EGÉSZSÉGKÖZPONT


KKV-k és nagyvállalatok HR-vezetőit és munkavállalóit kérdeztük a juttatásokkal kapcsolatos prefereciáikról. Melyek a legnépszerűbb juttatási formák, hol van az egészségügyi juttatások szerepe, ezen belül melyek a legkedveltebb szolgáltatások? Mi alapján választanak szolgáltató partnert a HR-vezetők, melyek a legfontosabb szempontok? Mik a tervek a jövőre nézve? Átfogó kutatásunkban ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kerestük a választ, az eredményeket a nemzetközi trendekkel összehasonlítva mutatjuk be.



II. BLOKK / 2. SZEKCIÓ


GENERÁCIÓS KIHÍVÁSOK

A megváltozott munkaerőpiaci helyzet olyan új szituációkat hozott, amelyre sokan nem számítottak. A toborzóknak meg kell tanulniuk megszólítani és megtartani a különböző generációkat, a köztük lévő generációs különbséget előnnyé formálni. Milyen eszközök kellenek ehhez?

 


HOGYAN TOBOROZZUNK?

PETHŐ ANIKÓ,  AARENSON CONSULTING 

Felértékelődött a hitelesség és példamutató vezetői szerep. Megnőtt a jelöltek transzparenciára való igénye, ami a toborzást, a jövőben nagymértékben befolyásolja majd. A toborzás ma már nem hirdetés és nem munkaerő keresés, hanem egy komplex stratégia, ami cégünk, jövőképünk, missziónk bemutatása és egy értékvezérelt gondolkodás mentén való állandó készenlét, a minőségi munkaerő befogadására. A toborzás már nem ciklikus és egy-egy hiány pótlására irányul. A toborzás egy kapu, melyet állandóan nyitva tartva elérhetjük, hogy megfelelő számú és minőségű jelölt sétáljon be hozzánk. Hogyan tegyük ezt? Beszélek róla! 

 

Z GENERÁCIÓ A MUNKAERŐPIACON

SZŰCS RÓBERT, MULTI JOB ISKOLASZÖVETKEZET

Az előadó a következő témákról fog beszélni: Mi is az a Z generáció? Hogyan kommunikáljunk a Z generációval? Mire vágyik a  Z generáció a munka világában? 



KÜLÖNBÖZŐ GENERÁCIÓK MEGSZÓLÍTÁSA

STEIGERVALD KRISZTIÁN, PARKWAY5521 

Nem olyan régen nyilatkozta Melanie Seymour, a BlackRock ügyvezetője, hogy szerinte a legtöbb cégnek javítania kell azon, ahogy kezeli az életkorban való sokszínűséget, hiszen az emberek egyre később mennek nyugdíjba, így akár 3-4 generáció is együtt dolgozik majd egy irodában. Pontosan erről van szó: a 20. századi vezetési technikák a munkavállalók csak egy részének lesznek jók. De figyelem: ugyanígy a 21. századi technikák is csak a munkavállalók egy részét fogják lefedni. Meg kell tanulni mindkét század vezetői nyelvén beszélni, mert a jelenlegi káoszban leggyakrabban a vezetői minta az, ami utat mutat. Ez pedig már a legkevésbé sem a szakmai mélysége a vezetőnek, hanem valami nagyon más. Erről is és még sok másról lesz szó az előadásban. 


REVERSE MENTORING – A MUNKAHELYI TUDÁSMEGOSZTÁS LEGÚJABB FORMÁJA

KOMÓCSIN LAURA, KULCU-GUSZTAFIK ANITA - BUSINESS COACH KFT.

Az a szokás, hogy a mentor szerepben a sok éves szakmai- és élettapasztalattal rendelkező személy áll. De mi történik, ha megfordítjuk és kiegészítjük a hagyományos mentor szerepeket? El tudjuk képzelni a mentorként a kezdő, legtöbb esetben fiatal kollégát? A reverse mentoring segítségével ez a felállás megvalósítható, és a mi értelmezésünkben ki is egészíthető. Hiszen ki mondta, hogy egy mentoring folyamatnak egyoldalúnak kell lennie?  Előadásunkban ránézünk a recruitmentre a generációs szemüvegen keresztül, és a feje tetejére állítjuk a mentoringot. Elmondjuk, hogy szerintünk miért lehet a reverse mentoring a jövő egyik leghatékonyabb cégen belüli tudásmegosztó/fejlesztő és elköteleződést elősegítő eszköze, megosztjuk kutatásunk eredményeit és nemzetközi esettanulmányokba, valamint saját tapasztalatokba is betekintünk.  



HOGYAN KÉSZÜLJÜNK FEL A JÖVŐ KIHÍVÁSAIRA?

NEMES ORSOLYA, GENERÁCIÓKUTATÓ

A közhiedelemmel ellentétben a generációk tagjait a születési év és a közösen átélt események csupán lazán kapcsolják egymáshoz, ennél sokkal több összetevő befolyásolja gondolkodásmódunkat, viselkedésünket és döntéseinket. Napjainkban olyan kihívásokkal (klímaváltozás, társadalmi és jövedelmi egyenlőtlenségek, mesterséges intelligencia) szembesülünk, melyek megoldásához az összes nemzedék tapasztalatára és tudására szükségünk lesz. A siker érdekében és ahhoz, hogy a szervezetünkben levő vélt vagy valós generációs feszültségeket kezelni tudjuk, sztereotípiák helyett adatokra érdemes támaszkodnunk a jövő trendjeit pedig szem előtt tartva kell meglévő és leendő munkavállalóinkat képeznünk. 



II. BLOKK / 3. SZEKCIÓ


KITŐL TANULHAT A HR-ES …?

A HR szakembereknek folyamatosan tanulniuk kell ahhoz, hogy a megváltozott toborzási folyamatokban rejlő lehetőségeket maximálisan ki tudják használni. A HR hatékonyságának növeléséhez, a társosztályoktól sokat tanulhatnak. Hogyan járul hozzá a sales, a marketing és a külső szakemberek, hogy a HR- t sikeresebbé tegyék?

 

TOBORZÁS MARKETING

KERÉK ZITA, ISOBAR

Mire számíthat a HR-es a marketingestől, mit tanulhat tőle és mi az amit nem fog megkapni? Milyen értelemben kell különbséget tenni a HR célú és egyéb márka célú kommunikáció között és milyen szempontokból nem szabad ezeket különválasztani? Mi az, amit a „HR”-es gondolkodásból  el kell engedni, azért hogy kapcsolódni tudjon a marketing területéhez és onnan segítséget kaphasson.? Hogyan kell másképp hozzányúlni egy márka HR vetületéhez, mint az ügyfeleknek vagy partnereknek szánt vetülethez? 


CANDIDATE EXPERIENCE: HOGYAN SEGÍTHETI A DESIGN THINKING A TOBORZÁST?

RADNAI TÓTH JUDIT, TALENTBRAND

Ma az élmény sok esetben az egyetlen eszköz, ami megkülönböztethet egy márkát a versenytársaitól, legyen szó fogyasztói vagy munkáltatói márkáról. Az "élményalapú gazdaságban" ha egy jelölt döntési helyzetbe kerül, akkor leginkább a vállalat márkájával kapcsolatos élmények hatnak rá. A jól megtervezett jelöltélmény azért is fontos, mert növeli a jelöltek elkötelezettségét és hatékonyabbá teszi a toborzási és kiválasztási folyamatot. Hogyan optimalizálhatjuk a munkavállalói életút kezdeti szakaszát? Hogy segíthet mindebben a design thinking? 



TUDATOS MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNYTERVEZÉS, MINT A MEGTARTÁS ESZKÖZE

UZSÁK ÉVA VIRÁG, KINCENTRIC

A Kincentric Magyarország ügyvezető igazgatója és a kelet-európai régió vezetője a tudatos munkavállalói élménytervezés szerepéről és új lehetőségeiről beszél a toborzás és a megtartás szempontjából, néhány egyedi, nemzetközi példával fűszerezve legfrissebb globális munkavállalói élmény kutatásunk eredményei alapján. 



MOTIVÁLÁS ÉS KIÉGÉS A DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ KORÁBAN

PORKOLÁB-MINARIK ANNAMÁRIA, SAPIENS MANAGEMENT CONSULTING KFT.

Vajon mennyire gondolkodtunk el azon, hogy pontosan mit is tesz a digitális transzformáció és a VUCA környezet az emberrel? A felgyorsult változásokhoz való alkalmazkodás, a megnövekedett stressz és igénybevétel, az állandó teljesítménynyomás, és a kiszámíthatatlan környezet hogyan csapódik le a munkavállalói motivációban, a pszichés jólétben?  Mit tud tenni egy szervezet azért, hogy ilyen környezetben is motiváló tudjon maradni, hogy minimalizálja a kiégés lehetőségét és maximalizálja a produktivitást? És mit tehetünk egyéni szinten, hogy energetizáltak és ellenállóak legyünk a megnövekedett terhelés alatt? Ezekre a kérdésekre ad választ az előadás, hangsúlyozva a pszichológiailag biztonságos  szervezeti kultúra motivációs és well-being támogató aspektusait. 


WORKSHOP


AZ EGÉSZSÉG, MINT VERSENYELŐNY

KISS ANDRÁS, BUDAI EGÉSZSÉGKÖZPONT

A munkavállalói egészség világszerte, így hazánkban is a humánerőforrás menedzsment egyik kulcsterületévé vált. A nemzetközi trendeket követve Magyarországon is a legnépszerűbb juttatási formák közé tartoznak a különböző egészségügyi juttatások. Elmondható tehát, hogy az éleződő versenyben csak azok a vállalkozások tudnak talpon maradni, melyek az egészségügyi kiadásokra nem kötelező költségelemként, hanem versenyképességet növelő stratégiai HR-eszközként tekintenek. A magán egészségügyi piac egyik meghatározó szereplőjeként bemutatjuk, hogy milyen megoldásokkal jöhetnek szóba annak érdekében, hogy ezeket a célokat közösen elérjük.


WORKSHOP

MUNKAVÁLLALÓI CSOPORTOKRA SPECIALIZÁLT DIGITÁLIS TOBORZÁSI MEGOLDÁSOK

DR. MESTER CSABA, EVOLUTION CONSULTING KFT.

A megfelelő munkaerő toborzása és az egyre kisebb jelentkezői körben végrehajtott hatékony kiválasztás kivétel nélkül MINDEN cégnek nagy kihívás. De minden vállalatnak más jellegű ez a kihívás az egyedi feltételeknek, működési területnek megfelelően. Miben különbözik a fehérgalléros, a kékgalléros és a diák munkaerőt igénylő állások betöltése és milyen eltérések mutatkoznak e célcsoportok toborzása során a folyamatokban, a digitális megoldásokban, a karrieroldalak felépítésében, a keresési csatornákban és az ezernyi meghatározó részletben? Ezekre a kérdésekre keressük a választ az egyes területeken aktív cégek valós kihívásainak és megoldásainak vizsgálatával, a bevált és követendő példák bemutatásával.



III. BLOKK


ÚJ TRENDEK, ÚJ ESZKÖZÖK

A klasszikus toborzási módszerek mellett megjelennek az új eszközök és az új csatornák. Ilyen például a mesterséges intelligencia vagy a data driven recruiting, amely a kiválasztás és utókövetés teljes folyamatát megkönnyítheti a toborzónak és a HR stratégiai szerepét is megerősítheti ezen eszközök használatával a cégen belül.   Milyen új eszközöket tud bevonni egy HR-es a kiválasztási folyamatba? Hogyan tudja jól kihasználni az employee referral adta lehetőségeket?



STOP SEARCHING, START ATTRACTING!

JIRÍ HALOUSEK, IRESOFT

El tudjátok képzelni milyen egy kis software cég, 70 alkalmazottal, Brnoban, amit a cseh Szilícium-völgynek is neveznek? A Dávid és Góliát történetre emlékeztet.  Eleinte úgy tűnt nincs igazán  lehetőség új munkatársakat találni és többet nyújtani a munkavállalóknak, mint amit a nagy IT vállalatok tudnak nyújtani.  Jirka megosztja történetét, hogy ő és cége hogyan győzték le ezeket az akadályokat. Megismerjük, hogy az IRESOFT hogyan választott nehezebb utat az alapértékek megtalálására és hogyan építettek ebből egy boldog cégkultúrát, ami vonzó az új munkavállalóknak. Azóta az IRESOFT minden évben publikálja ezt a cégkultúrájukról szóló könyvet, aminek a címe IREBOOK  valamint cégen belül boldogság menedzsert is alkalmaznak. 


ROBOTOK, RECRUITEREK ÉS A GIG ECONOMY

BALÁZSIK PÉTER, TALENTUNO

Az automatizáció és a mesterséges intelligencia alapú megoldások egyre több iparágat érnek el és gyökeresen felforgatják a világot. A recruitment iparág forradalmárja címért jelenleg is több mint 5000 startup verseng. De vajon milyen lehetőségek rejlenek még a területen? Merre tart a digitális transzformáció? Tényleg igaz, hogy 10 év múlva robotok fognak robotokat interjúztatni? Balázsik Péter, a Talentuno CEO-ja, bemutatja a recruitment iparág trendjeit és újdonságait.   


DIGITÁLIS KIVÁLASZTÁSI ESZKÖZÖK, AL-HIRE VUE

NÉMETH-HARMATI GRÉTA, UNILEVER

A videóinterjú már nem újdonság a HR szakmában, de a mesterséges intelligencia bevonása a folyamatokba még sok helyen gyermekcipőben jár. Mennyi idő, amíg tényleg megtanulja a tanuló algoritmus a jelöltek értékelését? Kizárhatjuk-e az emberi tényezőt az emberi erőforrás egyik kulcsterületéből, a recruitmentből? Helyettesíti a mesterséges intelligencia a toborzási szakembert? Ez a jövő? 


AUTOMATIZÁCIÓ ÉS DIGITALIZÁCIÓ A MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁCIÓBAN

G. NAGY BALÁZS, TRENKWALDER

A munkaügyi adminisztráció hatékonyságának növelése, a digitalizáció és az automatizáció eszközeivel. Hogyan tudjuk digitális eszközökkel támogatni a humán munka hozzáadott értékét? Lehet-e a hatékonyságot növelni egy szervezetben úgy, hogy ne kelljen folyamatosan a létszámcsökkentés lehetőségén, vagy a munkaerőhiány égető problémáján gondolkodni folyamatosan? Esettanulmányok, piaci trendek bemutatása.   


MILYEN ÚJ KOMPETENCIÁK KELLENEK EGY MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ÁLTAL DOMINÁLT JÖVŐBEN? 

SZERTICS GERGELY, MESTERSÉGES INTELLIGENCIA KOALÍCIÓ

A mesterséges intelligencia rengeteg témában segít. Automatizál, előrejelez, optimalizál, kategorizál… De milyen új kompetenciákra lesz szüksége a munkavállalóknak és a vezetőknek ahhoz, hogy élni tudjanak ezzel a lehetőséggel? Milyen átalakulásokat hoz a munkaszervezésben, a vezetésben, milyen új kompetenciák felvételével vagy fejlesztésével kell támogatnunk a szervezetünk jövőbe vezetését? Vannak eltűnő szakmák? Vannak eltűnő feladatok? Bánni fogjuk? Ezeket a kérdéseket járjuk körül Szertics Gergellyel a magyar Mesterséges Intelligencia Koalíció szakmai vezetőjével.  




 


Előadók

Baja Sándor


ügyvezető, Randstad Hungary Kft.

8 éve a Randstad (Fortune 500 company) cseh, magyar, román ügyvezetője. Előtte 15 évig volt a fogyasztási cikkek piacán, különböző cégek kereskedelmi és marketing vezetője Magyarországon és Franciaországban. Közgazdász, angol, francia, orosz és német nyelven beszél. Nős, 2 gyermek édesapja. 


Balázsik Péter


vezérigazgató és társalapító, Talentuno

A Talentuno, a tömeges toborzási platform vezérigazgatója és társalapítója. Péter egy igazi vállalkozó szellem, több mint 13 év tapasztalattal rendelkezik kisvállalkozások menedzselésében valamint több mint 6 éve dolgozik sokoldalú online platformoknak. Széleskörű tudással rendelkezik stratégiák és látásmódok fejlesztésében és stratégia kialakításban, szolgáltatásszervezésben és új piacok meghódításában.


Barathi Tamás


founder & CEO Colibri HR Solutions, co-founder Blue Colibri App, Co-founder Zyntern.com 

A hazai progresszív  HR  képviselője, a Colibri, a Zyntern.com és a Blue Colibri App  HR  Tech startupok alapítója és ügyvezetője, 2015. év  HR  Innovátora. Munkájában ötvözi a marketingkommunikáció, a HR és a technológia elmeit, így adva választ az employer branding, a toborzás, a megtartás és elkötelezés kihívásaira. Bátran próbál ki nem szokványos módszereket akár diagnosztika, stratégia alkotás és folyamatok fejlesztése során. 



Barcs Júlia


közgazdász, fitness - és táplálkozástudományi szakember, ügyfélkapcsolatok manager, All You Can Move

A Corvinus Egyetem gazdálkodástudományi karán végzett. A Noguchi Portel Novelli PR ügynökségénél kezdte pályafutását, majd a piacvezető Microsoft Magyarország felhő üzletágában partner menedzserként tevékenykedett, ahol viszonteladói kapcsolatokért, valamint kis- és középvállalkozások digitális transzformációs projektjeiért volt felelős. A sport iránti szenvedélyéből fakadóan elvégezte a csoportos fitnesz instruktor tanfolyamot, majd később az alkalmazott táplálkozástudományi menedzser képzést. Az All You Can Move Sportpass ügyfélmenedzsereként egyesíti eddig szerzett tapasztalatait, széles körben elterjesztve a munkavállalói sportoltatás fontosságát, és annak pozitív hozadékait. Előadásaiban a vállalati gondoskodást, a munkavállalói jóllét megteremtését emeli ki, mint üzleti sikerfaktor. 



Csépai Martin


igazgató, HR tanácsadó, Deloitte Magyarország 

A magyar Deloitte HR tanácsadási üzletágának vezetője, 20+ év humán erőforrás menedzsment tapasztalattal rendelkezik. 2013-tól több mint öt évig volt a Deloitte Magyarország HR igazgatója, ezt megelőzően pedig a Raiffeisen Bank kompenzációs és toborzási vezetőjeként dolgozott, és 13 évet töltött az Aon Hewitt-nál a magyarországi piacért felelős vezetőként és vezető tanácsadóként. Martin számos iparágban (bankszektor, biztosítási szektor, energiaipar, telekommunikációs szektor, gyáripar) vezetett HR témájú projekteket, így dolgozott többek között HR átvilágítással, HR stratégia kialakításával, HR transzformációval, valamint HR programok és megoldások kidolgozásával kapcsolatos megbízásokon is. 


Csikós Nagy Katalin


alapító, HR-Evolution Kft.

20 éve tevékenykedik HR területen, az elmúlt 5 évben fókuszáltan a fluktuáció kezelésével foglalkozik. Az elmúlt években számtalanszor adott elő szakmai rendezvényeken munkaerő megtartás témában. Fluktuáció kutatásukból kiderült, miért mennek és miért maradnak a munkavállalók ma Magyarországon. Kutatásból az is kiderült, hogy nem a pénz az elsődleges felmondási ok. 


 


Dr. Hárs Ágnes


közgazdász, a közgazdaságtudományok kandidátusa, vezető kutató,  Kopint-Tárki 

Fő kutatási témái a munkagazdaságtan, munkaerőpiac, a munkaerő kereslet és kínálat, munkaerő migráció, foglalkoztatáspolitika. Több más mellett, a migráció alakulását és szerkezetét, az atipikus munka értelmezését és változásait vizsgálta, a pénzügyi válság következményeinek csökkentésére kiírt hazai válságprogramok hatásértékelésének átfogó programját vezette. Nemzetközi szakértői csoportok magyar szakértőjeként vett részt számos EU szintű értékelési programban, és a CEDEFOP és az EUROFOUND projektjeiben.  Számos hazai és nemzetközi migrációs kutatás vagy munkacsoport vezetője, többek között a migráció magyarázatairól folytatott 10 országot átfogó európai összehasonlító kutatás, az Európa és Ázsia közötti migráció, a magyarországi elvándorlás magyarázata, így a munkaerőhiány és a kivándorlás vagy az orvos elvándorlás területén. Hazai és nemzetközi publikációi szakfolyóiratokban, tanulmánykötetekben jelentek meg. Tagja nemzetközi szakfolyóiratok szerkesztőbizottságának, hazai és nemzetközi szakmai társaságoknak, hosszú évekig titkára az MTA Munkatudományi Bizottságának és jelenleg is alelnöke a Menedék Migránsokat Segítő Alapítványnak.  


 


Dr. Mester Csaba


ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting Kft. 

A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglakozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 12 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhassanak ügyfeleiknek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz.


Friedl Zsuzsanna


CHRO, Magyar Telekom Nyrt.

A Külkereskedelmi Főiskolán diplomázott üzleti gazdálkodás szakirányon. Ezt követően a General Electric HR területén kezdte meg szakmai pályafutását, ahol tapasztalatot szerzett a toborzás és kiválasztás, akvizíciók és e-HR területén is. 2007-től a UPC Magyarországnál töltötte be a HR igazgatói pozíciót, ahol – többek között – az ő nevéhez köthető a teljesítményalapú kultúra megteremtése. 2014-ben a Microsoft magyarországi HR vezetője lett, ahol a nemzetközi teljesítmény és fejlődési szemléletet sikeresen implementálta, valamint számos vezetői pozícióban történő utódlási folyamat sikeres megvalósításáért volt felelős. 2017 májusa óta tölti be a Magyar Telekom Chief HR Officer-i pozíciót. 


G. Nagy Balázs


ügyvezető, Trenkwalder

16 éves vállalatvezetési és üzletfejlesztési tapasztalattal rendelkező szakember. Szakterülete az üzleti folyamatok fejlesztése, szervezetek transzformációja. Munkája során törekszik az erőteljes, motivált csapatok felépítésére és külön motivációt jelent számára a bonyolult üzleti/ügyviteli kihívások megoldása. Európai szinten ért el sikereket humán erőforrás alapú szolgáltatások tervezésében, valamint szolgáltatóközpontok felépítésében és átalakításában. Korábban magyar piacon az elsők között foglalkozott felhőalapú vállalati információs rendszerek kialakításával. Balázs tapasztalatait elsődlegesen a munkaerő piaci szolgáltatások tervezése és kialakítása, SSC üzemeltetés, a vállalati informatikai megoldások kialakítása és a vezetői tanácsadás területén szerezte.



Gombos Klára


személyügyi vezető, AUDI HUNGARIA Zrt.

A Szolnoki Főiskola Külkereskedelmi Karán szerzett diplomát, ezt megelőzően pedig a Miskolci Egyetemen folytatott állam- és jogtudományi tanulmányokat. Közel 40 éves szakmai pályája során tapasztalatot szerzett, mint oktató, tanácsadó, vezető és igazgató. 13 éven át HR igazgatói pozíciót töltött be a ZF Hungária Kft.-nél, ezt követően az AWT Rt. Corporate Governance és HR igazgatójaként dolgozott Prágában. 2011-től a Jabil Circuit Hungary Kft. HR igazgatója volt, majd 2012-től a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. és a Robert Bosch Power Tools Kft. HR igazgatói tisztségét töltötte be. 2016-ban csatlakozott az Audi Hungaria Zrt. személyügyi csapatához, ahol kezdetben a személyügyi stratégiáért felelős vezetői pozíciót töltötte be, majd 2017-től egészen napjainkig a Személyügyi Referensek / Személyügyi Marketing / Utánpótlásprogramok területet vezeti, emellett tagja a vállalat stratégiájáért felelős vezetői grémiumnak.


Hajdú Csongor


alapító és ügyvezető, Frissdiplomás Kft., főszervező, HVG Állásbörze


Csongor több mint két évtizede szervez toborzási rendezvényeket. Nevéhez fűződik a HVG Állásbörze létrehozása, és piacvezetővé fejlesztése. A 6 évig volt a BME Karrier Iroda vezetője és a Műegyetemi Állásbörze értékesítési vezetője. Elkötelezett a folyamatos fejlődés és innováció mellett, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektet a bevált, jó megoldások elterjesztésére, megőrzésére is. Megszállottan keresi azokat a lehetőségeket, melyek ügyfeleinek és az álláskeresőknek egyaránt értéket teremtenek, segítik a munkaerő-piac szereplőinek eredményes egymásra találását.


Hajnal Géza


Hajnal Géza, cégvezető partner, X-SIGHT Vezetési Tanácsadó Kft. 

A Telenor csoportban irányította felsővezetőként a termék- és szolgáltatásfejlesztés, IT fejlesztés, marketing és üzletfejlesztési területeket, hazai és nemzetközi projektekben 10 éven keresztül. 2008-ban partnereivel megalapította és azóta is vezeti Magyarország meghatározó vállalati tréning és tanácsadó cégét, ahol tanácsadóként, trénerként és coach-ként közel 100 cég szervezet- és vezetőfejlesztését valamint a HR terület irányítását támogatta a közép-európai régióban. 2017-2018-ban Közép-Európa egyik legnagyobb agrár-élelmiszer cégcsoportjának HR igazgatójaként a szervezeti kultúra, a felső vezetői működés, a csoport irányítás és a HR transzformáció voltak a fő fókuszai. Első diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Karán szerezte, melyet Gazdasági és Pénzügyi menedzsment, valamint vállalatmenedzsment diplomákkal bővített. Mester coach és szupervizor minősítését a KPMG-nél szerezte. 


Hamrák Viktor


munkerő-kölcsönzési üzletág vezető, Trenkwalder

Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik a HR szektorban. A kékgalléros foglalkoztatás a szakterülete. Viktor számos nagymultú és -nevű vállalatnál fordult meg, segítve a munkavállalók és cégek összekötését nem csak a kölcsönzés, de a közvetítés területén is. Jelenleg  negyedik éve vezeti sikeresen a Trenkwalder munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Országos szinten felelős a kölcsönzési projektekért. 


Iliásics Mónika


junior HR business partner, Bonafarm Zrt. 

2013-ban kezdett el dolgozni HR területen azon belül 2015-től erősíti a Bonafarm Zrt. csapatát. A Bonafarm Zrt.-nél lehetősége volt a mohácsi zöldmezős beruházásként megvalósuló vágóhíd megnyitását emberi erőforrás oldalról támogatni. Érdeklődési területe elsősorban a fizikai munkavállalókat érintő HR folyamatok.


Jász Márta


területi igazgató, MetLife 

A KKV szektorban eltöltött 15 év után, az Egyesül Államokba vezetett az útja, ahol 5 évig egy nemzetközi cég kereskedelmi vezetői pozícióját töltötte be. Hazatérve a hazai pénzügyi-biztosítási szektor meghatározó alakjává vált. Területi igazgatóként munkatársaival együtt azon dolgozik, hogy prémium pénzügyi megoldásokkal, teljes körű ügyfél kiszolgálással a legértékesebb dolgot: időt adhasson partnereinek, melyet családjukra, szeretteikre fordíthatnak. A Biztos Jövőkép csapatával együttműködve a felmerült ügyféligényekre válaszként létrehozott MyDoctor Egészségprogram alapítója.



Jiří Halousek


CEO (Chief Enthusiasm Officer), IRESOFT

Rendkívül energikus személyiség, aki a csapatával együtt dolgozva olyan munkahellyé teszi az IReSoft céget, ahol jó dolgozni. Véleménye szerint a munkát nem lehet elválasztani a magánélettől és ezért olyan céget szeretne építeni, ami inkább egy életstílus mint egy átlagos munkahely. Azt szeretné, ha munkatársai is hosszú távon vonódnának be a cég irányelveibe, épp ezért nem is magát tartja a cég legokosabb emberének. 


Joe Wilson


vezérigazgató, Rise

A holland Rise vezérigazgatója, mely startup cégeknek segít olyan döntések meghozatalában, amik igazi növekedést és értéket teremtenek. Csak felkérésre dolgozik, 4-5 megbízást fogad el évente, melyek során mélyen beleássa magát a vezetőséggel való munkába. Befektetőként is dolgozik Nyugat- és Kelet- Európában. A Rise 4 féle fő szolgáltatást nyújt: piaci kereslet feltérképezése, növekedési trigger meghatározása, vezetők és tehetségek válogatása, üzletfejlesztési szolgáltatás. A Rise közösségi gondolkodásra is sarkallja a vállalatokat, hogy ne csak profitot termeljenek, hanem adjanak is vissza. Joe korábban a Microsoft közép- és kelet-európai marketing igazgatója, valamint nemzetközi fejlesztési igazgatója volt. Joe igazi erőssége abban rejlik, hogy startup cégeket tesz prosperáló, milliárdos nagyvállalatokká.



Kenéz Áron


alapító, MyDoctor Egészségprogram

10 éves pénzügyi és ügyfélkapcsolati, valamint több évnyi recruitment tapasztalattal bíró szakember a Biztos Jövőkép pénzügyi közvetítő márka alapítója, a MyDoctor Egészségprogram alapító-vezetője. Csapatával a magán-egészségügyi szektorban egy új szemlélet meghonosításán dolgozik. A Nyugat-Európában már egyre szélesebb körben alkalmazott, személyre szabott, megelőzésen alapuló gyógyítási modell létjogosultságát a hazai kutatások is alátámasztják. Alapos ismereteit a foglalkozás-egészségügy területén is kamatoztatja, valamint a munkaerő megtartást segítő, értéket adó, béren kívüli juttatási programok kialakítására fókuszál.

 

 


Kerék Zita


közgazdász, kommunikációs üzletág vezető, Isobar A Corvinus Egyetem marketing szakán végzett. Már tanulmányai alatt is a kommunikációs szakmában helyezkedett el,  ügyfélkapcsolati oldalon. Közel 20 éve foglalkozik márkák építésével gondozásával, termékek és szolgáltatások létrehozásával és azok piacra vitelével. Integrált ügyfél megoldások szállításakor mindig is része volt feladatainak a vállalatok befelé irányuló kommunikációjának kezelése, de ez az utóbbi években a korábbinál is sokkal nagyobb hangsúlyt kapott.

Kiss András


marketing és értékesítési igazgató, Budai Egészségközpont

15 éve foglalkozik egészségügyi marketinggel és értékesítéssel, mindvégig a Budai Egészségközpont kötelékében. Aktív szerepet vállalt abban, hogy az intézmény mára az egyik meghatározó szereplővé vált a vállalategészségügyi piacon. Fő hitvallása, hogy az egészség a cégek számára nem költségelem, hanem hatékony humánpolitikai eszköz a versenyképesség növelésére. Csapatával kiemelt eredményeket ért el az online tartalom marketing területén, melyet nemcsak a forgalmi adatok, de szakmai- és közönségdíjak is fémjeleznek. Rendszeres előadó konferenciákon, emellett több cikke jelent meg az IME – Interdiszciplináris Magyar Egészségügy c. tudományos folyóiratban.





Kőhalmi Zoltán


humorista

A Dumaszínház és a Showder Klub állandó fellépője.


Komócsin Laura


ügyvezető, Business Coach Kft.

Nemzetközileg akkreditált executive coach, a Business Coach Kft ügyvezetője. Az International Coach Federation magyar tagozatának alapító-elnöke. A Mentor Oscar díj alapítója és zsűrielnöke. A Haszon Magazin 25 legfontosabb magyar nő listájára választotta 2010-ben. 2014-ben elindította a SPARKLE self coaching globális CSR programot, melynek eBookja már 21 nyelvre van lefordítva.  


Korsós Mónika


People Partner, Unilever 

Közel 20 éve dolgozik a HR szakmában, 13 évet töltött kiválasztásban, a közép- és felsővezetői keresésben élenjáró Korn/Ferry Internationalnél, majd az ügyfél oldalon. Az Unileverben az emberi erőforrás menedzsment teljes spektrumával foglalkozott már, legközelebb a jelenlegi People Partner munkakör áll hozzá. Nemcsak meghallgatni, de meg is hallani másokat, bizalmat ébreszteni és azzal jól élni, feltárni a munkavállalói egyéni ambíciókat és támogatni azok megvalósulását - ezek jelentik a szakmai öröm forrását Móni számára.  


Kristók Balázs


igazgató, HVG HR Center

Nyomdaipari mérnökként, majd a Külkereskedelmi Főiskolán, marketing-kommunikáció szakon szerezett diplomát. Pályafutását egy nemzetközi reklámügynökségnél kezdte, 2 évvel később az online média területére váltott. 15 éves tapasztalattal rendelkezik az online álláspiacon, 10 évet a Jobinfo.hu operatív vezetőjeként, ezt követően a Profession.hu külső tanácsadójaként dolgozott. A HVG HR Center vezetőjeként célja, hogy komplex megoldást kínáljon a HR szakemberek számára a  toborzási folyamat hatékonyabbá tételében.  


Kulcu-Gusztafik Anita


business coach, CX-Ray tanácsadó, Business Coach Kft.

A reverse mentoring kutatás és képzési projekt vezetője.  Saját tapasztalata alapján döntött úgy, hogy a reverse mentoringot és a kölcsönös tudásátadás gyakorlatát kutatni és terjeszteni fogja az országban.  


Marosi Viktor


műsorvezető
Fotós, rádiós műsorvezető, a Laikus c. Youtube-csatorna arca. Élt Los Angelesben, Londonban és Párizsban, fordított színházi szakkönyvet, dolgozott kulturális újságíróként. Műsoraiban örömmel felteszi a nemkívánatos kérdéseket is.

Nemes Orsolya


generációkutató, vezető tréner, Milestone Solutions Lab

A Milestone Solutions Lab vezető trénere, TEDx-előadó, a HVG magazinok és a Forbes vendégszerzője. Rendszeresen tart itthon és külföldön előadásokat, workshopokat és tréningeket. A Milestone Solutions Lab csapatával multinacionális vállalatokat, közép- és kisvállalkozásokat, valamint NGO-kat támogat egyrészt hatékony és emberközpontú szervezeti kultúra kialakításában, másrészt pedig piackutatásokkal, megvalósíthatósági tanulmányokkal és iparági trendek felmérésével. 2015-ben az 50 tehetséges magyar fiatal közé választották. Generációs mítoszok – Hogyan készüljünk fel a jövő kihívásaira című könyve, amely szerint a nemzedékeket többé nem a múlt, hanem a jövő alapján lenne érdemes definiálnunk, 2019. májusában jelent meg a HVG Könyvek gondozásában. 


Németh-Harmati Gréta


employer branding vezető, Unilever 

Öt éve foglalkozik emberi erőforrás menedzsmenttel, három éve az Unilever HR csapatát erősíti toborzás és munkáltatói márka oldalról. Szereti elsőként kipróbálni az új rendszereket, technológiákat, amelyek a HR területét még naprakészebbé és profibbá teszik. Ilyen volt három éve a mesterséges intelligencia bevonása a kiválasztásba, ami akkor még úttörő megoldásnak számított a szakmában. Vallja, hogy az új technológiák segítségével erőforrás szabadulhat fel, amely lehetővé teszi, hogy a területen dolgozó szakemberek stratégiai támogatást biztosítsanak az üzleti partnerek számára, így hozzájárulva a szervezet sikerességéhez. 



Pethő Anikó


szakmai vezető, Aarenson Consulting Kft.

Közel 20 éve fejvadászattal és toborzással foglalkozik. Rengeteg innovatív HR ötlettel törekszik az egyedi megoldásokra és ezek implementálására a magyar munkaerőpiacon. Céljai fókuszában mindig a munkavállalói, egyéni értékek állnak, a képességek, melyek kiaknázása a valódi potenciál a munkáltatók számára. Az első magyar start up állásbörze megszervezése után, a Restart-up projekt alapítójaként vált ismertté, ami a generációs foglalkoztatás fontosságára irányítja a figyelmet. Szerinte a siker a diverzitásban rejlik, a homogenitás csak rövidtávon hálálja meg magát.  


Porkoláb-Minarik Annamária


alapító, szervezetfejlesztő, klinikai szakpszichológus, Sapiens Management Consulting Kft.

Több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik Humán Erőforrás területen, vállalati és tanácsadói oldalon, vezetői és szakértői szerepekben egyaránt. Multinacionális cégek toborzási és HR vezetőjeként szervezeti oldalról támogatta a munkavállalók kiválasztását és motiválását, tehetséggondozását. Szervezetfejlesztőként a változásokhoz való adaptív alkalmazkodás a fő területe, egyéni és  szervezeti szinten. Pszichológusként pedig terápiás munkájában segíti a kiégés és egyéb stressz indukálta problémák kezelését,  a belső erőforrások megerősítése  és az önreflexivitás növelése révén. Elkötelezett híve a pozitív pszichológiának, az önismeretnek illetve a reziliencia és mindfulness alapú technikáknak.  


Radnai Tóth Judit


alapító, employer branding tanácsadó, kommunikációs és HR szakértő, Talentbrand

A Talentbrand alapítójaként munkáltatói márkaépítésben, munkavállalói élménytervezésben és sokszínű cégkultúra kialakításában segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a network alapú toborzási megoldások. 


Steigervald Krisztián


közgazdász, cégtulajdonos, piackutató és intergenerációs tréner, Parkway5521

20 éve foglalkozik a generációk megértésével, jelenleg az egyik legszélesebb tudással rendelkező generációs szakember. 2003-ig a Pécsi Tudományegyetemen, 2011-ig a GfK Hungária Kft-ben dolgozott. 2011-ben alapította az Emocionális Marketing Kft.-t, a cég integrált piackutatással foglalkozik. 2019-ben hozták létre Iglódi Csabával a ParkWay5521 formációt, a csoport specifikációja a 21. századi vállalat-vezetés. Krisztián szakterülete a kezdetekben a generációs marketing volt, lassan áttért a HR területére, a fókuszban a hatékony vállalati vezetés áll. Mindemellett családoknak, pedagógusoknak, könyvtárosoknak tart általános generációs tréningeket. Folyamatosan publikál szakmai, életmód és pszichológiai lapokban egyaránt. 


 


Szertics Gergely


szakmai vezető, Mesterséges Intelligencia Koalíció

Eredetileg közgazdász, szervezetfejlesztő, majd saját startupot alapított, ahol mesterséges intelligencia fejlesztéssel foglalkozott. Később több magyar és német szervezetnek segített tanácsadóként a mesterséges intelligencia által hozott lehetőségek felismerésében és a technológia bevezetésében. 2018-tól tanít a Frankfurt School of Finance and Management-en az MI üzleti alkalmazásairól és 2018 novembere óta az MI Koalíció szakmai vezetője, amelynek feladata Magyarország MI stratégiájának megalkotása. 



Szűcs Róbert


igazgatósági elnök, MULTI JOB cégcsoport 

19 éves korában alapította a MULTI JOB Iskolaszövetkezetet, ami egyetemistáknak, főiskolásoknak nyújt munkalehetőségeket több mint 20 éve. Mára több tízezer diákot foglalkoztatnak évente. Itt szerzett tapasztalatot a mindig épp aktuális fiatal generáció munkaerőpiacra lépéséről. 


Uzsák Éva Virág


régióvezető, Kincentric

2006-ban kezdte pályafutását a Kincentric jogelődjének a Hewitt Inside-nak kötelékében. Évekig üzletfejlesztési vezetőként, majd később a cég innovációs vezetőjeként számos piacformáló kezdeményezésben vállalt aktív szerepet, mint a jól ismert Legjobb Munkahelyek Program, a World of Work Moonshot projekt, az ország első Munkáltatói Márka Kutatása és Munkáltatói Video kampánya a MuVi, a #dolgoznielmeny kutatás vagy akár a HR szakma első számú eseményévé nőtt HR Fest, amelynek az indulás óta mentora. A globális szervezet innovációs motorjaként működő magyarországi csapat vezetését 2018 elejétől vette át, 2019 júliusától a Kincentric kelet-európai régió vezetői szerepét tölti be. 


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093, Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Simon Sinek

Kezdj a miérttel!

Az inspiráló vezetés titka (Javított, átdolgozott magyar kiadás)
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor