Az emberek szeretnek vásárolni, de nem szeretik, ha valaki el akar nekik adni valamit - ez a gondolat talán sosem volt annyira igaz az üzleti életben, mint manapság. A döntéshozók egyre tudatosabbak, az érvelés egyre nehezebb. Az ügyfél lett az értékesítő legfontosabb konkurenciája. Hogyan lehet valakiből mégis sikeres értékesítő?
A 21. század új környezetet és feltételrendszert teremtett az értékesítői szakma számára is. Ami tegnap még működött, ma már nem hatékony, hiszen a változás, fejlődés a partnereinket sem kerüli el. Egyszerűen „eladni” ma már lehetetlen, nem csak újfajta termékeket, de újfajta módon is kell értékesítenünk - azokat a csatornákat kell alkalmazzuk, ahol valóban elérjük ügyfeleinket.
Szemináriumunkon azokra a mindenkit foglalkoztató kérdésekre adunk válaszokat, hogy miért lesz valaki szimplán termékeladó, míg más sztárértékesítő, ugyanazon a pályán? Hogyan lehet valódi értéket teremteni az ügyfélnek a 21. században? Hogyan segítheti a digitalizáció nemcsak az ügyfél információszerzését, hanem az értékesítő napi munkáját és prioritásainak meghatározását? Hogyan azonosítható be az 5 értékesítői, és a 4 ügyféltípus?
11:30 | 12:30 |
Érkezés, regisztráció
|
12:30 | 12:40 |
Bevezetés
|
12:40 | 13:00 |
Értékesítési környezet a 21. században
Miért nem hatékonyak a „hagyományos” értékesítési technikák? |
13:00 | 13:30 |
Az értékteremtést segítő digitális eszközök
Ügyfélkezelő rendszerek (CRM, MiniCRM, Sales Force, stb) |
13:30 | 14:00 |
Értékesítés csapatban, avagy „one-man show” helyett valódi stratégia
Sikeres csapatok a sales területén – best practice |
14:00 | 14:20 |
Személyiségtípusok az értékesítésben (1. rész)
Online tesztek |
14:20 | 14:45 |
KÁVÉSZÜNET
|
14:45 | 15:30 |
Panelbeszélgetés
Varga Gabriella, TTI Success Insights - Byssz Róbert, Philips Sales vezető - Molnár Gergely, Raiffeisen Bank CRM vezető |
15:30 | 15:40 |
Személyiségtípusok az értékesítésben (2. rész)
Az 5 értékesítői alaptípus |
15:40 | 16:20 |
Az emberi tényező, mint üzleti előny
A „hideg kapcsolatok” előmelegítésének eszközei (networking, kapcsolati hálóm) |
16:20 | 16:30 |
Közös zárás, akciótervek
|
globális értékesítési képesség fejlesztési vezető, Philips Magyarország
Róbert 1998-tól 2003-ig saját befektetési vállalkozását építette. Multinacionális karrierjét 2003-ban kezdte a T-Mobile-nál, mint senior projektmenedzser, és egészen a vállalati értékesítési igazgatóság vezetéséig jutott. A Philips Magyarországnál 2013-tól a Közép-Kelet-Európai szervezetet építette. 2015 óta a globális értékesítési kiválóságért felelős vezető a cégen belül. Elmondása szerint azért csatlakozott annak idején Philipshez, mert olyan szervezet része lehet, amely megváltoztatja azt, ahogy a világ az egyre növekvő egészségügyi kihívásait kezeli.
ügyvezető igazgató, humán fejlesztési tanácsadó, senior tréner és coach, Human DigitalKrauthammer Magyarország
Nemzetközi cégeknél szerzett sokéves vezetői és értékesítői tapasztalata, pozitív hozzáállása és lendülete beindítója tud lenni egyéni és szervezeti változásoknak. Hisz az egyéni fejlődés szükségszerűségében és a kollektív intelligencia erejében. Csak csapatban tudja elképzelni magát. Eredeti pénzügyi végzettsége mellett a Clevelandi Case Western Reserve University Master of Business Administration diplomájával rendelkezik Nemzetközi management és HR szakirányon. 10 éve részt vesz és oktat is Krauthammer magas színvonalát biztosító nemzetközi szinten megrendezésre kerülő belső egyetemen. Hozzá legközelebb álló fejlesztési témák: felsővezetői csapatok együttműködése, Personal Branding és kapcsolatmenedzsment valamint értékesítés és salesmanagement fejlesztés.
tanácsadó, tréner, coach, Krauthammer Magyarország
Mielőtt a tanácsadói hivatást választotta közvetlen és széles körű tapasztalatokat szerzett a mobilkommunikációs szolgáltatások értékesítésében, üzlet-, és régióvezetőként különböző létszámú értékesítői csapatok vezetésében, illetve a kommunikáció különböző területein. Jellemzően multinacionális ügyfélkörrel dolgozik, fő célcsoportjai: értékesítői csapatok, közép- és felsővezetők. Volt sajtókapcsolatokért felelős szakértő, magazin-főszerkesztő, rádióműsor szerkesztő, noha eredendően közlekedésmérnökként végzett. A Dumaszínház munkatársaként írt egy interjúkönyvet a magyar stand-up comedy sztárjait szólaltatva meg. Kommunikációs szakértőként és trénerként is a személyközi kommunikáció hatékonyságának növelése érdekli leginkább.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő (bruttó 43905 Ft, amely 27%-os és 5%-os áfakulccsal rendelkező tételt is tartalmaz) • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, amely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben tehető meg jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!