A webinárium jelentkezési és fizetési határideje: szeptember 10. 15:00.
A WEBINÁRIUM IDŐTARTAMA: 90 PERC
2021.07.01-től gyökeresen új alapokra került az online értékesítés szabályozása az EU-ban, az unió teljes területén megváltoztak az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfa- és vámszabályok.
Kiknek kell felkészülni az új szabályokra, kik érintettek a változásokban?
A gazdasági élet minden olyan szereplőjét érintik a változások, aki interneten keresztül kínál termékeket, szolgáltatásokat.
Tehát, aki
• webáruházat működtet;
• platformként (online piactérként) működik, platformok vagy webáruházak számára nyújt szolgáltatásokat;
• EU-n belüli és/vagy EU-n kívüli társaságokkal tart fenn kereskedelmi kapcsolatot;
• EU-n belüli és/vagy EU-n kívüli vásárlók részére értékesít terméket, nyújt szolgáltatást.
Tartson velünk az online webináriumon és az utána következő konzultáción, amelyen a résztvevők kérdéseket tehetnek fel az előadónak, ezzel segítve a felkészülést a változásokra.
• Távértékesítés fogalma
• Távértékesítések adóztatásának elvi szabályai
• Tagállami hatáskörök megszűnése, egységes közösségi szabályozás
• Közösségi távértékesítés fogalmának bevezetése
• MOSS-rendszer megszűnése
• MOSS-rendszert felváltó OSS-rendszer működése és funkciója
• Harmadik országból importált termék távértékesítése
• Harmadik országból importált csomagküldeményekre vonatkozó szabályok módosulása
• IOSS-rendszer működése és funkciója
• IOSS-rendszeren kívüli adózás
• Konzultáció
Zsolt végzettségét tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó és bejegyzett adószakértő, akinek 25 éves tapasztalata van az adózás területén. Szakterülete az általános forgalmi adó, illetve az adóhatósági ellenőrzés módszertana és eljárási szabályai.
Webex
Az online előadás részvételi díja: 5490 Ft+áfa/fő • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.