HVG Future of Marketing konferencia

A jó marketing ott kezdődik, ahol a tartalom és az adat összeér


Teljes ár: 34 900 Ft + áfa (bruttó: 44 323 Ft) | További kedvezmények

Azzal, hogy minden mérhetővé vált megváltozott, ahogyan tervezünk, optimalizálunk és kivitelezünk. Az adatok ugyanakkor a tartalom minőségére is hatással vannak - segítenek, hogy a márkák egyedi vásárlói élményt nyújthassanak. A tartalom folyamatosan új formát ölt és felértékelődik, mert a jó content a kulcs az elkötelezett vásárlókhoz. Ez az a pont, ahol tartalom és adat összeér!

A jövő marketingje minden bizonnyal sokrétűbb és emberibb lesz - egy kis csavarral. Sokrétűbb, mert egyre több csatorna áll a rendelkezésre, egyre több technológia. Emberibb, mert az üzenetek csak akkor érik el a fogyasztók ingerküszöbét, ha bevonóak, ha általuk bárki a márkaélmény részesévé válhat, akár alakíthatja is a terméket magát. A csavar pedig ott lesz, hogy az emberibb kommunikációhoz a gépi eszközök és az adatalapú kommunikáció fog segítséget nyújtani. 

De merre vezet az út az adatokon és a márkatörténeteken keresztül? Hogyan tudom személyre szabni az üzenetem, a felhasználói élményt, a tartalmat, vagy akár az eszközt és a csatornát magát? Hogyan tudom hasznosítani a tartalomgyártásban az adatokból nyert tudást? Már most látható hogy a jövő marketingesére sokkal összetettebb kihívások várnak - a mainál specializáltabb tudással és elemzőbb szemlélettel tud majd igazán eredményes lenni.

A Future of Marketing konferencián nem elméletekről, hanem azokról a marketingmegoldásokról és skill-setről beszélünk, amik már ma is aktívan formálják a szakma jövőjét. 


KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hogyan győzz meg egy cégvezetőt a tartalommarketing valódi értékéről? ...bővebben

Social Listening - az online kapcsolati tanácsadó márka és ember között ...bővebben

Mennyit ér a tartalommarketing? Így spórolok évi ~20 milliót Google Adwords-ön ...bővebben


SZERKESZTŐI AJÁNLÓ:

A jövőt kutatni mindig izgalmas, ráadásul a marketing olyan terület, ahol napról napra kerülnek elő új megoldások, technikák. Ami tavaly még science fiction volt, mára „régi lemez”, és ez a folyamat várhatóan csak gyorsulni fog. Ezért is fontos ránézni, merre halad a szakma, merre mozdulnak el a jelenlegi gyakorlatok, és mi lesz a jövő marketingesének alapvető „skill-set”-je.

A konferencián összeillesztjük a marketing két alappillérét, a tartalmat és az adatalapú megoldásokat, mert a napi munkánkban látjuk, hogy a tervezéstől a kivitelezésig rengeteg ponton összeérnek, és egymásra gyakorolt hatásuk markánsan alakítja a marketing jövőjét.

Megvizsgáljuk, hogy a tartalom-előállítás milyen kihívásokkal, lehetőségekkel néz szembe, és ehhez milyen új eszközöket ad a technológia és a megváltozott felhasználói szokások. Felkutatjuk, honnan szerzünk adatokat, és hogyan épülnek be az adatalapú eszközeink a tartalom-előállításba, vagy akár az üzleti stratégiába.

A program összeállításakor azonban kiemelten fontosnak tartottuk, hogy megmutassuk, miként lehet a tartalommarketinget és az adatok végeláthatatlan sorait egy eszközzé kovácsolni. Mert ez a jövő marketingje! - Tóth-Czere Péter, LeadFlow



Program Program nyomtatása

09:00 09:50 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

09:50 10:00 Megnyitó

Tóbiás Andrea, HVG

TARTALOM

10:00 10:20 A kreatívok utálják / imádják az adatot - Az adat utálja / imádja a kreativitást

Pőcze Balázs, Mito

10:20 10:40 Hogyan számold ki a tartalommarketing megtérülését?

Papp Gábor, The Pitch

10:40 11:00 Technikák a jövőből, amit már ma is használunk

dr. Kádas Péter, 7Digits

11:00 11:20 Story livig - A közösségi marketing jövője

Tóth-Czere Péter, LeadFlow

11:20 11:40 Mikroinfluencerek, szakmai véleményvezérek és klasszikus médiasztárok – Kinek hiszünk?

Sápi Márton, Star Network

11:40 12:00 Történetek, amiket érdemes elmesélni - a drámai történetmesélés módszerei

Deák Kristóf, filmrendező

12:00 13:00 EBÉDSZÜNET

ADAT

13:00 13:20 A 'datatelling' jelenség - paradigmaváltás a Q&A módszertanban

Vida Eszter, Sentione

13:20 13:40 Ne csak nézegesd az adatokat!

Bay Áron, Mito

13:40 14:00 Hogyan lesz a Big Datából az üzleti tervünket támogató Smart Data

Boros Norbert, The Cave

14:00 14:20 Adatvezérelt kreativitás és online videók, beszámoló egy kísérletről

Ottlik Dávid, Synetiq

14:20 14:50 KEREKASZTAL: A jövő marketing szakembere

Tóbiás Andrea, HVG / Heiter Anita, Ferrero / Balogh Péter, Baconsult / Bárdossy Szabolcs, marketing tanácsadó / Papp Gábor, The Pitch

14:50 15:30 SZÜNET

MEGOLDÁS

15:30 15:50 Tudom, mit nézel jövő nyáron! - Youtube és videómarketing

Kovács Péter, Google

15:50 16:10 Remény vagy rettegés? - Drámai változások a közösségi médiában

Lévai Richárd, RG Stúdió

16:10 16:30 Growth Hacking szemlélet(váltás) - A modern kori marketing nem a régi új csomagolásban

Farkas Zsolt, 7Digits

16:30 16:50 Inbound vagy Account-Based Marketing a jövő digitális stratégiai trendje?

Bresztovszky Ádám, marketingDOT

16:50 17:00 Zárás

Témák

A kreatívok utálják / imádják az adatot - Az adat utálja / imádja a kreativitást - Pőcze Balázs, Mito

A szabadon szárnyaló kreativitás, aminek semmi nem szab határt, de különösen nem szab neki határt holmi SQL adatbázis vagy pivot tábla. Az adatvezérelt gondolkodás, aminek semmi szüksége a meglepetésre, az érzelmekre, a kreativitásra. Mi történik, amikor a két gondolkodásmód mégis találkozik?

Hogyan számold ki a tartalommarketing megtérülését? - Papp Gábor, The Pitch

A tartalom a király - az elmúlt években mindenhol ezt hallottuk. Nem véletlen, hogy szinte mindenki komoly erőforrásokat mozgósított annak érdekében, hogy tartalmat gyártson. Voltak, akik szó szerint öntötték a pénzt és munkaórákat a content marketingbe. Egyesek ésszel, mások ész nélkül. A nagy hype közepette viszont a tartalommarketing megtérülésének a kérdése mintha háttérbe szorult volna. Ha megkérdezünk egy online marketingest hogy mekkora egy fizetett hirdetés ROI-ja, nagy valószínűséggel tud válaszolni. De ha azt kérdezzük, hogy a content marketingnek milyen a megtérülése, akkor általában semmilyent választ nem kapunk. Mert a többség nem tudja. Még csak elképzelése sincs. Ebben az előadásban olyan módszereket és technikákat nézünk végig, amelyek segítenek számszerűsíteni a tartalommarketinget.

Technikák a jövőből, amit már ma is használunk – dr. Kádas Péter, 7Digits

Hét évvel ezelőtt alig több, mint száz cég foglalkozott a világon online marketing technológiákkal - tavaly már több, mint ötezer. Az adatvezérelt marketing és az automatizáció kombinációja partvonalra szorította az emberi kreativitás nélkülözhetetlensége mellett korteskedőket. Helyüket már a tartalommarketing technológiáinál is kíméletlenül foglalják el a tömeges tesztelést, a vásárolt adatbázisokat és a mesterséges intelligenciát használó megoldások. Nekünk, fogyasztóknak sokszor fogalmunk sincs, hogy milyen technológiák segítségével céloznak meg bennünket a megfelelő pillanatban, a megfelelő tartalommal, pont azon a csatornán, melyen másodpercnyi figyelmünk ezt épp lehetővé teszi. Az előadás során egy online marketing ügynökség által használt tartalommarketing-es manipulációk sokak számára kevéssé ismert mélységeiről lesz szó, és arról, hogy a már ma is létező technológiák milyen lehetőségeket rejtenek a közeljövő üzleti világában.

Story living – A közösségi marketing jövője – Tóth-Czere Péter, LeadFlow

2 másodperc. Ennyi idő alatt kell elérni a fogyasztót. 2 másodperc, arra, hogy megállítsuk, bevonjuk kapcsolatot létesítsünk vele, meggyőzzük, hogy maradjon és akár még vásároljon is. Már egy ideje ebben dolgozunk és élünk. Nem is olyan régen még elég volt a kiváló tartalom, a jó headline és a színes fotó. Mert akkor még 6 másodpercünk volt. A jövő marketingje azonban már (szinte) real time lesz, és az lesz a nyerő, aki tudja, hogyan lehet pont akkor és ott tartalmat generálni, amikor és ahol éppen ott van a felhasználó is a kijelző másik oldalán. A storytellinget felváltja a story living. A jövő közösségi marketingje.

Mikroinfluencerek, szakmai véleményvezérek és klasszikus médiasztárok – Kinek hiszünk? - Sápi Márton, Star Network

A cégek mindig is együttműködtek véleményvezérekkel termékeik és szolgáltatásaik népszerűsítésében. Ezen együttműködések keretei, részben a technológia fejlődésével, mára radikálisan megváltoztak. Az utóbbi években hatalmasat robbant az influencer-iparág. Egyre több cég csoportosít komoly marketingbüdzsét erre a területre. De kivel, hogyan, miért érdemes együtt dolgozni, ha márkaüzeneteket szeretnének eljuttatni célcsoportunkhoz? Még mindig igaz, hogy csak az lehet sztár aki a TV-ben szerepel? Hogy lehet több százezer követője, milliós nézettsége egy-egy tinédzsernek, aki még sosem szerepelt a hagyományos médiában? És „az online”-ban vajon csak az elérés számít? Akkor miért dolgoznak együtt világmárkák néhány ezres követőbázissal rendelkező influencerekkel is? Hogyan lehet megőrizni a hitelességét a terméknek és az influencernek is? Konkrét esettanulmányokon keresztül adunk válaszokat a fenti kérdésekre.

Történetek, amiket érdemes elmesélni -  a drámai történetmesélés módszerei - Deák Kristóf, filmrendező

Hogyan találjuk meg egy történet lényegét - és hogy milyen szemszögből meséljük el? Az érzelmi logika, az érzelmi szemszögek használata sokat adhat, vagy éppen vehet el egy történet erejéből. Az előadásban arról mesélünk, hogyan építsünk fel egy történetet, úgy, hogy a lehető legjobban hasson, de szó lesz a strukturális paradoxon elmélet és gyakorlati használata mellett olyan gyakorlati tényezőkről is, mint a vágás és tömörítés ereje.


A 'datatelling' jelenség - paradigmaváltás a Q&A módszertanban – Vida Eszter, SentiOne

Minden online történik, mert online minden megtörténik. Épp ezért a fogyasztói insightok megértése, az online márkapercepció- és trendváltozások követése, valamint a kampánysikerek validálása újfajta módszertani megközelítést követel. A közösségi média csatornák dinamikáját a megosztáson alapuló vágy hajtja, így az admin hatáskörön belül csak a fogyasztói fejezetek egy-egy részletét ismerhetjük meg. A teljes történet elmesélésére ugyanis sokszor máshol és máskor kerül sor, mint ahol elkezdődik. De sor kerül. Az internetes tudásmegosztásban az a gyönyörű, hogy a válaszok kérdések nélkül is jelen vannak. Az emberek továbbadják élményeiket akkor is, ha nem kérik őket. Sőt. Főleg akkor. Hol, mikor és hogyan válik az individuum történetéből közösségi márkatapasztalat? Miként tudsz márkaként becsatlakozni a történetbe? Social listening: Figyelj. Alkoss. Gyarapíts. És mindenre fény derül. 

Ne csak nézegesd az adatokat! – Bay Áron, Mito

A digitális analitika egyik legnagyobb félreértelmezése, hogy az adatokból csupán riportokat gyártunk konklúziók és hipotézisek nélkül. Egy jól beállított és használt mérés nem csupán utólagos döntéshozatalra alkalmas, hanem trendek előrejelzésére vagy a tartalomfejlesztési irányok meghatározására is használhatjuk az adatainkat. Előadásunkban azt is megmutatjuk, hogyan.

Hogyan lesz a Big Datából az üzleti tervünket támogató Smart Data – Boros Norbert, The Cave

A big data nagyon izgalmas, sőt egyenesen forradalmi technológia. Az adatok azonban csak akkor hasznosak, ha tudjuk, milyen üzleti cél vagy egyedi érték mentén értelmezzük őket. Sok vállalatot ragadott magával az elmúlt években a big data buzz és próbáltak annyi adatot felhalmozni, amennyit csak lehetett. Célt viszont nem rendeltek hozzá, így nem is tudták, mit kezdjenek a jellemzően strukturálatlan információ tömeggel. Ahhoz, hogy eredményesek legyünk, meg kell fordítanunk a folyamatot és az üzleti célból elindulnunk. Előadásunkban a különböző üzleti célok és az elérhető adataink egymásra hatásáról lesz szó.

Adatvezérelt kreativitás és online videók, beszámoló egy kísérletről – Ottlik Dávid, Synetiq

Mi történik, ha keresztezünk egy videóelemző robotot 50 millió videó megtekintés YouTube adatával és megfűszerezzük egy kis biometrikus adattal? Meg lehet-e mondani milyen videót kellene csináljon egy csatorna, hogy jobb eredményeket érjen el? Meg lehet-e jósolni hogyan fog teljesíteni egy új videó, úgy hogy még senki nem látta? Honnan tudjam, hogy melyik videómat mennyire szponzoráljam, hogy kihozzam belőle a maximumot? Megtudhatjuk-e mi működik a konkurenciánál? Mennyire lehet adatvezérelt egy videó és hol jön képbe a kreativitás? Előadásunkban egy konkrét projekten keresztül ezt a tudást osztjuk meg.

A JÖVŐ MARKETING SZAKEMBERE - KEREKASZTAL: Tóbiás Andrea, Heiter Anita, Balogh Péter, Bárdossy Szabolcs, Papp Gábor

Vajon a marketing specialistáké lesz a jövő, akik egy-egy témakörben a végletekig ki tudják élesíteni a szakmai képességeiket? Vagy inkább az átfogó és alapos tudás birtokában egy felkészült marketing generalista lesz az, akinél összpontosulni fognak az eredmények? Esetleg a kettő keverékéből fog megszületni az igazi T szintű szakértők köre? Vendégeinkkel ezekről a lehetőségekről fogunk beszélgetni.

Tudom mit nézel jövő nyáron! - Youtube és videómarketing - Kovács Péter, Google

Videós területen az előző egy év sokkal több kérdést hozott, mint választ. Történt-e változás a fogyasztási szokásokban vagy csak folytatódtak a tavaly még feltartóztathatatlannak hitt trendek? Tart-e már ott a videó marketing, hogy beszélhetünk elkésett, lekésett márkákról, vagy még mindig nem késő felszállni a vonatra? Milyen hatással van a mesterséges intelligencia egy KKV videós kampányaira? A kérdések végeláthatatlan sorát próbáljuk ritkítani a Google előadásán keresztül.

Remény vagy rettegés? - Avagy drámai változások a közösségi médiában – Lévai Richárd, RG Stúdió

A Facebook idei algoritmusváltozásai már cégek vesztét is okozták, de valóban ennyire rossz a helyzet? Szerencsére nem. De újra kell tervezni a hozzáállást, meg kell ismerni az új felületeket és többé már nem ússzuk meg, hogy kihasználjuk az adatokban és a folyamatokban rejlő lehetőségeket.

Growth Hacking szemlélet(váltás) - A modern kori marketing nem a régi új csomagolásban - Farkas Zsolt, 7Digits

Az, hogy egy marketing diploma már nem garancia szakmai feladatok elvégzésére, köztudott. A mai marketing feladatok, technológia és módszertanok messze túlmutatnak akár csak az 5 évvel ezelőtti jól bevált megoldásoknál. Ma már több kell, más kell és máshogyan kell tervezni, kivitelezni, de talán a legfontosabb - gondolkodni is. Az előadásban mini esettanulmányok, gyakorlati példák és egy új szemléletmód kerül bemutatásra egy growth hacker szemszögéből.

Inbound vagy Account-Based Marketing a jövő digitális stratégiai trendje? – Bresztovszky Ádám, marketingDOT

Lehet szó termékről, márkáról vagy szolgáltatásról, a kérdés mindig az, milyen stratégiai keretrendszer mentén valósíthatjuk meg legeredményesebben kampányainkat? Újfajta megoldást kínál erre online térben az account-based marketing, ami egyelőre főként a B2B szektorban arat sikereket, de fokozatosan teret nyer a B2C szektort stratégiai megoldásai között is. Az előadás során bepillantást nyerünk az inbound és az account alapú marketingstratégia kialakításába, megismerjük a fordított marketingfunnel elméletét és gyakorlati használatát. Bemutatjuk a főbb kapcsolódási pontokat, ahol a két módszert együttesen alkalmazva sikerre vihetjük cégünket az elkövetkezendő évek digitális piacán.

Előadók

Balogh Péter


Tech vállalkozó és angyal befektető

Nevéhez fűződik többek között a nemzetközi piacot is meghódító NNG, melynek társalapítója és vezetője volt. Itt vezérigazgatóként egy 850 fős csapatot épített fel és az ő motiválásukat tartotta legfőbb feladatának. Azóta angyal befektetőként több formációban is magyar tech startupoknak segít, többek között számos HR tech cégnek is.


Bárdossy Szabolcs


marketing tanácsadó

Szabolcs a Canon Hungáriánál a Közép-európai régió marketing aktivitások koordinációját segítette, később a Budapest Bank márka újrapozícionálásában volt kiemelt szerepe, majd a lakossági és a vállalati marketingkommunikációs területek vezetésével bízták meg. Ezután marketing igazgatói pozícióban az MKB Bank márkájának frissítésén és a folyamatok eredményfókuszú átalakításán dolgozott. Jelenleg tanácsadóként dolgozik elsősorban KKV ügyfeleknek. 



Bay Áron


Digital Analytics Team Lead, Mito

Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével, és 9 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során közel 1,5 milliárd Ft Google AdWords költést kezelt. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Google saját szervezésű Akadémiáinak előadója. A PPC Pro szakmai facebook csoport alapítója és a PPC & Analytics Meetup főszervezője. 2015 óta a Mitónál Digital Analytics Team Lead pozícióban dolgozik, többek között az OTP, a Deutsche Telekom, a Decathlon és a Szerencsejáték Zrt. digitális analitika projektjein.


Boros Norbert


Head of Digital, társalapító, The Cave

Norbert több mint 8 éve segíti jellemzően nagyvállalati ügyfeleit tanácsadóként, ügynökségi oldalon. Az elmúlt évek során lehetősége adódott számos iparágban közreműködni, a teljesség igénye nélkül banki, FMCG, idegenforgalmi, média és e-commerce területeken. Másodmagával 2016-ben alapította meg a The Cave full-service digitális ügynökséget. A vállalatuk legfontosabb célja, hogy az ügyfelek növekedését segítse digitális eszközökkel, valamint, hogy jövő ügynökségét építse. Norbert aktív szakmai blogger, a The Cave blog mellett rendszeresen közreműködik vendégszerzőként különböző médiumokban.



Bresztovszky Ádám


online marketing szakértő, marketingDOT.hu

Ádám 2014 óta foglalkozik aktívan online marketinggel. Fő szakterülete a webanalitikára, PPC kampánymenedzsmentre, SEO megoldásokra és a digitális marketingstratégiák teljes körű megalkotására és menedzselésére terjed ki. Szakmai tanácsadóként számos KKV szektorú cég digitális jelenlétéhez járult hozzá sikeresen az elmúlt évek alatt. Az online marketing iránt érdeklődőknek rendszeresen ír edukációs jelleggel szakmai cikkeket blogjára, a marketingDOT-ra.


Deák Kristóf


filmrendező

Kristóf Oscar-díjas és Balázs Béla díjas filmrendező, vágó, forgatókönyvíró és filmproducer. Rendezői munkái között olyan alkotások szerepelnek, mint a nagysikerű Mindenki című kisjátékfilm vagy a Hacktion című televíziós akciófilm-sorozat első két évadának 12 epizódja.


dr. Kádas Péter


tulajdonos, 7Digits Growth Agency

Orvos, közgazdász, online marketing szakértő. A Golden Blog Díjas szerző több vállalkozása mellett a Startupdate Bloggal és a Traction Tribe befektetési alappal vett részt a hazai startup ökoszisztéma építésében. A 7Digits online marketing ügynökség társalapítója, specialitása a tartalommarketing, az LPO és a pszichológia marketing-célú alkalmazása.



Farkas Zsolt


tulajdonos, social media marketing specialista, 7Digits Growth Agency

Korábban a Traction Tribe startup befektetési társaság marketingvezetője volt. Napjainkban számos nemzetközi és hazai konferencia - többek között a londoni Google Campus - előadója.  Szakterülete a Facebook, Instagram, és a Linkedin PPC. Vendégszerzője a Forbes.hu-nak.


Kovács Péter


fejlesztési és iparági menedzser, Google

Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte, ahol PPC-vel foglalkozott 2006-tól. 2008-ban megalapította az Omnicom Media Group keresőmarketing divízióját. Ezt követően a Nokia közép-európai régiójának digitális vezetője volt, ahol 5 ország digitális stratégiai irányításáért felelt. 2011-ben csatlakozott a Google budapesti csapatához, ahol a magyarországi ügynökségek fejlesztésén és iparági menedzserként dolgozik.


Lévai Richárd


marketing vezető, RG Stúdió

Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon” és a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvek szerzője. Az RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került, 2016-ban a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.


Ottlik Dávid


társalapító és ügyvezető, Synetiq

Tanulmányait Párizsban és Hong Kong-ban folytatta, 14 éves korától különböző vállalkozásokat indított. 14 évesen design termékeket tervezett, gyártott és értékesített, később média consulting vállalkozásával 5 kontinensen dolgoztak egyedi webes és branding megoldásokon, majd társalapítója volt egy online áruháznak melyet később bezártak. Divák Ádámmal 2014-ben alapították meg Synetiq-nevű ad-tech vállalkozásukat, ahol a legfrissebb biometrikus technológiák és a neurotudományokon alapuló algoritmusok segítségével vizsgálnak filmeket, videókat, TV-s és online reklámokat. A mérnökökből, data scientist-ekből, médiakutatókból és pszichológusokból álló startup-vállalkozás Európa-szerte szállít értékes business insight-okat hirdetőknek, filmgyártóknak és médiaügynökségeknek. Ügyfeleik között olyan cégeket találunk mint a BBC, HBO, Tesco, Spar, Telekom, Vodafone, Merck, Heineken, MOL, OTP, K&H, Teva, vagy a MediaMarkt.


Papp Gábor


társalapító, The Pitch

Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. 


Pőcze Balázs


kreatívigazgató, Mito

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta. Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, hét éve pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.


Sápi Márton


értékesítési vezető, Star Network

Márton 2009 óta foglalkozik ATL és BTL kampányok értékesítésével. Dolgozott a nemzetközi Time Out városmagazinnál, majd két és fél évig a Recorder zenei magazin print és online felületeit értékesítette. Az online tartalommarketing iránti érdeklődése vezette a Star Networkhöz, melynek 2016 óta erősíti a csapatát. 2018-as évtől már értékesítési vezetőként koordinálja a 190 partnerből és több, országos hírű online és fizikai rendezvényből álló portfólió szponzorációs együttműködéseit. 


Tóbiás Andrea


terjesztési és marketingigazgató, HVG Kiadó Zrt.

Voltam kezdő is és újrakezdő. Tudatos és ösztönös. A munkámban és a magánéletemben is. Van egy 10 éves fiam. Vannak ügyeim, álmaim, céljaim. Mindannyian tudjuk, hogy nem könnyű az élet minden területét egyensúlyban tartani úgy, hogy közben minden egyes pillanatban önazonosak, kiegyensúlyozottak és ami a legfontosabb boldogok tudjunk maradni. És nem is sikerül mindig. Van, hogy valamit be kell fejezni, hogy valami más elkezdődhessen. Van, hogy valamit, vagy valakit el kell engedni, hogy több, más jöhessen. Van, hogy újra a startmezőre kell állni. Én szeretem a startmezőt. Onnan izgalmasabb ránézni az útra, ami még bárhová vihet.



Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a CoffeeBreak Consulting társalapítója

Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.



Vida Eszter


kommunikációs vezető, SentiOne

Eszter a SentiOne, egy teljes Európát lefedő, 30 nyelven beszélő nemzetközi social listening cégcsoport magyarországi ügynökségénél kommunikációs vezető. Korábban kreatív ügynökségi oldalon dolgozott, így az ott megszeretett „storytelling” élményt hozta magával „adat oldalra" is. A social listeninggel való találkozást a véletlen, egész pontosan a LinkedIn hozta, és mint ilyen, egy teljesen új világot nyitott meg előtte. Új történetekkel. Más nézőponttal. Egy jó történet azonban mindenhol jó történet, épp csak a szerző változik. Ügyféloldalon nyilván az ügyfél írja. Social listening oldalon ugyanakkor az internetfelhasználók milliós nagyságrendű közönsége. 


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor