Az esemény időpontja:

2017-10-11 09:00:00

HVG Growth Hacking konferencia

Kreatív üzletszerzés adatvezérelt marketinggel


Teljes ár: 39 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 50 255 Ft) | További kedvezmények

A growth hacking – tévesen – elsősorban a startupok csodafegyvereként vált ismertté a marketingesek között. Való igaz, hogy a kezdő vállalkozások céljait nagyszerűen szolgálják azok a költséghatékony, kreatív marketingmegoldások, amelyek robbanásszerű üzleti növekedéssel járnak, de ugyanúgy működik ez a szemléletmód nagyvállalati közegben is. Ideje tehát másként gondolkodni az adatvezérelt, digitális marketingstratégiánkról!

A digitális marketing térnyerése az utóbbi évtizedekben töretlen volt ugyan, visszanézve mégis jól látszik, hogy a használt csatornák és módszerek leginkább a hagyományos média online leképezései voltak. A 21. század azonban a közösségi médián és a felhő-alapú szolgáltatásokon keresztül elhozta a marketing világába az adat aranykorát.

A growth hacking egy teljesen új üzletfejlesztési szemlélet: adatvezérelt marketing egy jó adag viselkedés-pszichológiával, ahol az sales funnel egészét folyamatos, nagysebességű teszteléssel és a tudatalattit célzó pszichológiával optimalizálják a growth hacker-ek. Szervezeti oldalról olyan előfeltételei vannak, mint például az agilis folyamatszervezés és a különböző részlegek, mint a termékfejlesztés és a marketing speciális kooperációja.


KEYNOTE


Nejc Skoberne, UBER


Kapcsolódó cikkek:

Ha elakadtál a growth hacking hárombetűs rövidítéseinél, akkor ez a magyar nyelvű growth hacking értelmező szótár hasznodra lehet!

Facebook marketing - 6 tipp, amivel növelheti hatékonyságát ...bővebben

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori ...bővebben

Growth hacking: ahol 1+1 =7 - marketing, adatbányászat és némi pszichológia ...bővebben

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban ...bővebben

Nullától 11 millió követőig – A natív tartalom hatalma ...bővebben


SZERKESZTŐI AJÁNLÓ

Régi bon-mot, hogy a marketing büdzsé fele kidobott pénz - csak azt nem tudja senki, melyik fele... A growth hacking szemléletmódját követő marketingesek és vállalkozók ezen ma már legfeljebb jót mosolyognak - ugyanis pontosan tudják; és kíméletlenül fel is használják ezt a tudást piaci versenyelőnyként. 

Az online felületekre csupán egy újfajta display-ként tekintő "régi" online marketing iskolának épp ezért leáldozóban van; az adat lett az új olaj. Az adatvezérelt marketing eredményesebb, hatékonyabb, gyorsabb és jóval olcsóbb is. Ennek ellenére még az amerikai nagyvállalati marketing vezetők közel harmadának sincs fogalma arról, hogy például melyik közösségi csatorna termel valóban bevételt a cégnek.

Pedig az adat elérhető, látható, mérhető, gyűjthető, és a Föld lakóinak 51%-a minden egyes kattintásával nap mint nap növeli a számát. Azok, akik képesek olvasni az adatokból, dekódolni azopkat, olyan üzleti előnyhöz jutnak, amivel szinte láthatatlan startupokból képesek néhány év alatt milliárd dolláros cégeket építeni. Hogy milyen stratégia mentén és milyen technikákkal, arról az első hazai growth hacking konferencián fog szó esni.

Kádas Péter, 7digits Growth Agency


Program Program nyomtatása

09:00 10:00 Érkezés, regisztráció

10:00 Megnyitó

Szurop István, HVG BrandLab

GROWTH

10:00 10:30 Növekedésre fókuszáló vállalkozások - vége a marketingnek, ahogyan eddig ismertük (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Nejc Skoberne, UBER

10:30 10:50 Tízszerezzük vagy tizedeljük az árbevételünk?

Egerszegi Krisztián, MiniCRM

10:50 11:10 Termékbe kódolt növekedés - Hogyan tervezz olyan alkalmazást, ami önmagában garantálja a gyors növekedést?

Pásztor Dávid, UX Studio

11:10 11:30 A mikro elköteleződések fontossága az ügyfélszerzés során

Kádas Péter, 7digits

11:30 11:50 Webshop-hacking

Tóth-Czere Péter, LeadFlow

11:50 12:50 EBÉDSZÜNET

HACKING

12:50 13:10 Nézz meg egy videót és megmondom ki vagy - érzelmek mérése és adat vezérelt kommunikáció a gyakorlatban

Ottlik Dávid, Synetiq

13:10 13:30 Hogyan szállíthatjuk az elvárt eredményeket kereszt funkcionális csapatokkal?

Karikás Péter, Grow Csoport

13:30 13:50 Hogyan kerülhetünk a Google 1. helyére? - SEO és Inbound Marketing tippek a gyakorlatban

Nagy Gábor, Growthery

13:50 14:10 A leghatékonyabb Facebook marketing stratégiák

Farkas Zsolt, 7digits

14:10 15:00 KÁVÉSZÜNET

STORIES

15:00 15:30 A világ legnagyobb autós tartalomszolgáltatójának születése és növekedése (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Szedlák Gábor, Car Throttle

15:30 15:50 Inspiráló történetek az üzleti kreativitásról

Takács Ákos, Red Bull Hungária

15:50 16:10 Növekedési sikertörténet

Love Akpan, Shinrai - Bitcoin

16:10 16:30 Egy felhasználó, több piac

Oláh Alexandra, Jófogás.hu

Témák

Növekedésre fókuszáló vállalkozások - vége a marketingnek, ahogyan eddig ismertük (angol nyelvű előadás)
Nejc Skoberne, UBER

Az olyan szuperplatformok (Facebook, a Twitter, az AppStore) korát éljük, ahol a potenciális vásárlóink millióihoz érhetünk el naponta pusztán pár klikkeléssel. Az új cégek és termékek egyre könnyebben válnak virálissá és aktivitásunk hatékonyságának visszamérése sem hónapok, sokkal inkább hetek vagy napok kérdése. Itt az idő, hogy másként gondolkodjunk, a marketingről, márkaismertségről és értékesítésről. Előadásomban arról mesélek, miben különbözik a growth hacking a hagyományos marketingtől és az olyan vállalkozások, mint az Uber hogyan alakították át a hagyományos piacokat azzal, hogy a cégek minden rezdülése a növekedésről szól.


Tízszerezzük vagy tizedeljük az árbevételünk?
Egerszegi Krisztián, MiniCRM

Értékesítés nélkül nincs árbevétel. Ha ezt nem jól csináljuk, akkor marad a túlélés vagy a lottó. Előadásunkban megmutatjuk, hol veszítik el az átlagos cégek az érdeklődők 80%, majd 50% és végül 90%-át. Nem vagy-vagy, hanem ilyen sorrendben, így a folyamat végére már csak 1% marad. Elmeséljük, hogyan védhetőek ki azok a tipikus hibák, amik miatt erről az 1%-ról indulunk. A megoldást nem pusztán az új ötletek és marketing tippek biztosítják, mert önmagukban ezek kevesek lesznek. Így nyer igazán üzleti értéket a Growth Hacking szemlélet.


Termékbe kódolt növekedés - Hogyan tervezz olyan alkalmazást, ami önmagában garantálja a gyors növekedést?
Pásztor Dávid, UXstudio

Hiába költ az ember rengeteget marketingre, ha nem jó a termék, az egész csak ablakon kidobott pénz. Dávid rengeteg digitális termék életébe belelátott már – tapasztalatait összefoglalva mesél a gyors növekedésre képes termékek legfőbb ismérveiről. De előadásából az is kiderül, hogyan lehet minél könnyebben megértetni a felhasználókkal, hogy a termék miért hasznos számukra, és milyen virális elemekben érdemes gondolkodni a tervezés és a kommunikáció során. 


A mikro elköteleződések fontossága az ügyfélszerzés során
Kádas Péter, 7digits Growth Agency

Mindannyian eladni akarunk. Terméket, szolgáltatást, időt, olykor pedig a reményt. De ha a piacunkat nem a megfelelő módon szólítjuk meg, akkor könnyen bukás lehet a vége. Túl korán, túl gyorsan akarunk eredményeket és nem tulajdonítunk nagy jelentőséget az ún. “mikro elköteleződéseknek”. Ezek azok a felhasználók által adott apró pozitív online visszacsatolások, melyeket sokkal gyakrabban és többször kellene begyűjtenünk, mielőtt bármilyen eladást generáló, vagy konverzió-alapú kampánynak nekifognánk. Ebben az előadásban ezeknek a visszacsatolásoknak a pszichológiáját vizsgáljuk meg konkrét példákon keresztül.


Webshop-hacking
Tóth-Czere Péter, Leadflow

A growth hacking nem a MarTech és a startupok sajátja! Legyen szó egy kis webshop lelkes tulajdonosáról, vagy egy hatalmas portfóliót kezelő óriásról, a növekedés mindkettő számára adott és szükséges. A sikerhez a nagy budget nem elég. Egy jó webshop dinamikusan terjed a Google keresőjében éppúgy, mint közösségi médiában és a vásárlók email inboxában is. Egy jól megtervezett ppc kampány pedig a hab a tortán, nem a siker maga. Mi kell ahhoz, hogy akár minimális budgettel végezzük mindezt hatékonyan? Milyen csatornákat használjunk? Mit tegyünk a saját oldalunkon, webshopunkon belül? Erre keressük a választ úgy, hogy ne marketing csatornákat, hanem marketing mixet építsünk fel, tökéletes összhangban, kifejezetten webshopos háttérhez. Ez a webshop hacking.


Nézz meg egy videót és megmondom ki vagy: érzelmek mérése és adat vezérelt kommunikáció a gyakorlatban
Ottlik Dávid, alapító, Synetiq

Minden hirdető a vásárlók tekintetéért és pénztárcájáért harcol. Mindannyiuknak rendelkezésére állnak ugyanazok az eszközök, csatornák és technikák, mégis néhányuk sokkal sikeresebb, mint a többiek. Mit tudnak ők, amit mások nem?A Synetiq olyan eszközöket fejleszt hirdetőknek, amelyek segítségével versenyelőnyt jelentő adatokat és insightokat kaphatnak célcsoportjukról. Gyorsan növekvő érzelmi adatbázisuk segítségével pedig olyan kommunikációt készíthetnek, amivel tervezhető és mérhető módon érnek el meghatározott tudatos és nem tudatos érzelmi reakciókat és benyomásokat célcsoportjukon. Ottlik Dávid előadásában betekintést nyújt a legsikeresebb hirdetők műhelytitkaiba és tippeket ad, hogyan tud bárki hatékonyabb marketinget csinálni néhány egyszerű elv megfogadásával.


Hogyan szállíthatjuk az elvárt eredményeket kereszt funkcionális csapatokkal?
Karikás Péter, Grow Csoport

A Growth Hacking összetett műfaj: több terület szakértőiből álló kereszt funkcionális csapatok végzik leghatékonyabban. Egy blogbejegyzés szerint: „Olyan ez, mint egy torta, melynek az egyes rétegeit a funkcionális csapatok adják. A vevő azonban legtöbbször nem egy piskótaalapot vagy csokimázat szeretne, hanem egy szelet tortát.” De mi kell ahhoz, hogy az összetevőkből összeálló végeredmény elbűvölje az érzékszerveinket? Hogyan lehetünk olyan cukrászmesterek, akik képesek a kiváló hozzávalókból valami többet, még jobbat létrehozni? Ennek járunk utána előadásomban: projektcsapatok, kereszt funkcionális csapatok összeállításának, vezetésének, motiválásának titkai, az elvárt eredmény szállításának feltételei dióhéjban, gondolatébresztőnek.


Hogyan kerülhetünk a Google 1. helyére? - SEO és Inbound Marketing tippek a gyakorlatban
Nagy Gábor, Growthery

A legtöbb cég azért küzd, hogy a fontos és releváns kifejezésekre az ő weboldala legyen a keresők találati listájának az élén. Van, aki erre külön belsős csapatot tart fent, mások ezt a tudást inkább kívülről vásárolják meg. De a cél mindig ugyanaz: "Legyünk mi az elsők és előzzük meg a versenytársakat!". A cél mögött a folyamat viszont sokszor kevesebb szerepet kap, főként mert a SEO sokak számára fekete dobozként működik. Az előadás ennek a doboznak a működésébe enged betekintést. Külön bemutatja, hogy egy hét fős budapesti csapat (Shapr3D) hogyan előz meg SEO-ban olyan versenytársakat, amelyeknek több ezer alkalmazottja vagy épp 40 milliárd (!) forint befektetése van. Illetve felfedi azt is hogyan lehet akár 8 hónap alatt eljutni a Google 1. helyére olyan kompetitív kifejezésre, mint a "keresőoptimalizálás".


A leghatékonyabb Facebook marketing stratégiák
Farkas Zsolt, 7digits Growth Agency

Jellemzően a cégek ugyan azt az 1-2 kampánycélt és pár hirdetéstípust használják Facebookon, melyeket a júzerek már nagyon jól ismernek és pontosan emiatt nem reagálnak rájuk olyan intenzitással, mint ahogy azt a hirdetők szeretnék. Vannak azonban olyan komplexebb kampány stratégiák, melyek rendkívül hatékony eredményeket tudnak produkálni, főleg, ha megtámogatjuk őket külső szoftverekkel. Ebben az előadásban ilyen stratégiákat mutatunk.


A világ legnagyobb autós tartalomszolgáltatójának születése és növekedése (angol nyelvű előadás)
Szedlák Gábor, Car Throttle

Amikor egy londoni közgazdász hallgatót, aki szabadidejében autós blogot ír, összehoz a sors egy hasonló érdeklődésű egyetemistával, aki szabadidejében egy jól menő autós Facebook oldalt kezel, valójában a tartalom és a disztribúció legideálisabb találkozásáról beszélhetünk. Egy ilyen találkozás indította útjára az angol Car Throttle vállalkozást, ami 5 év alatt egy rajongói blogból nőtte ki magát a világ vezető autós tartalomszolgáltatójává, ahol a 8 fős médiacsapat munkáját havi 180 milliós nézettség kíséri.


Inspiráló történetek az üzleti kreativitásról
Takács Ákos, Red Bull Hungária

A világ egyik legismertebb energiaital-márkáját merész, szokatlan marketingötletei tették naggyá.A Red Bull hazai marketingvezetője, a Pilvaker és a Liszt Remix egyik kiagyalója előadásában arról sztorizgat, honnan merítenek inspirációt, miként születnek jobbnál jobb ötleteik, mire jó az empátia, az asszociáció és a megfigyelés, tovább azt is elárulja, mi kell a folyamatos kreatív megújuláshoz és mik azok a „húsz ezer forintos gerillák”.


Növekedési sikertörténet
Love Akpan, Shinrai

Sokan kérdezik, hogyan értünk el több mint 15x-ös növekedést a cég indulása óta. Az igazat megvallva, egyáltalán nem szokványos megoldásokkal, hiszen egyáltalán nem szokványos piacon, a kriptovaluták, a digitális fizetőeszközök szinte még alig ébredező piacán építkeztünk. Itt olyan kérdésekkel szembesültünk, mint: hogyan építsünk brandet ha egy olyan technológiára épül a szolgáltatás, amelyet elsőre sokan megkérdőjeleznek, mit tegyünk, ha a médiában a szolgáltatásunkat sokszor összemossák, vagy együtt említik MLM rendszerekkel, pénzmosással, vagy éppen a terrorizmus finanszírozásával. De legfőképpen: hogyan növekedjünk, ha az elsők között lépünk egy piacra. Előadásomban elmesélem, milyen válaszokat találtunk a kérdéseinkre.


Egy felhasználó több piacon
Oláh Alexandra, Jófogas.hu

A 2010 óta működő Jófogás oldalain több mint 2 millió felhasználó fordul meg havonta. Az eleinte klasszikusan csak apróhirdetési piacon működő Schibsted magyarországi piactere idővel kitágult, és az elmúlt években az ingatlan, állás és autós piacokon is jelentős szereplővé nőtte ki magát. Vajon hogyan alakult az oldal árbevétele a vertikalizácó során? Hogyan tud az apróhirdetési óriás egy felhasználót többször is fizetésre bírni? Az előadás során ezekre a kérdésekre is választ kapunk, valamit megtudjuk, miért a felhasználóktól érkező bevételekben hisz a Jófogás magyarországi csapata.

Előadók

dr. Kádas Péter


tulajdonos, 7Digits Growth Agency

Orvos, közgazdász, online marketing szakértő. A Golden Blog Díjas szerző több vállalkozása mellett a Startupdate Bloggal és a Traction Tribe befektetési alappal vett részt a hazai startup ökoszisztéma építésében. A 7Digits Growth Agency társ-alapítója, specialitása a tartalommarketing, az LPO és a pszichológia marketing-célú alkalmazása.



Egerszegi Krisztián


cégvezető, MiniCRM Zrt.

Krisztián az elmúlt 15 évben több sikeres IT céget vezetett és épített fel. Szeretné átadni gyakorlati tapasztalait értékesítési, üzleti és menedzsment területeken. Rendszerük fejlesztése során a fő cél, hogy gyorsan bevezethető legyen és azonnali eredményeket adjon a KKV-k számára. A MiniCRM elnyerte a Telekom “Üzleti appok versenye” fődíját mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.


Farkas Zsolt


tulajdonos, social media marketing specialista, 7Digits Growth Agency

Korábban a Traction Tribe startup befektetési társaság marketingvezetője volt. Napjainkban számos nemzetközi és hazai konferencia - többek között a londoni Google Campus - előadója.  Szakterülete a Facebook, Instagram, és a Linkedin PPC. Vendégszerzője a Forbes.hu-nak.


Karikás Péter


tréner, tanácsadó, coach, ügyvezető partner és tulajdonos, Grow Csoport

Pályáját a Shell-nél, GE-nél kezdte. Az egyik legnagyobb ruházati világcég, a VF Corporation magyarországi vezetőjeként nevéhez fűződik többek között a The North Face márka magyarországi bevezetése és elterjesztése. Tanácsadói pályafutását 2006-ban kezdte, 2010-ben csatlakozott cége a Grow Csoporthoz. Azóta vezeti annak kis-és középvállalati üzletágát. Specialitása a kis- és középvállalatok vezetőinek támogatása, szervezetek fejlesztése, értékesítési csapatok eredményességének növelése, a belső- és ügyfél kommunikáció csiszolása.


Love Akpan


marketing & sales, Shinrai-bitcoin

Love pályafutását egy multi cégnél kezdte, azonban hamar felismerte hogy ambíciói inkább illenek egy, a piacra gyorsan reagáló, lendületes startup munka világához. Könnyen elmerül a legújabb üzleti trendek világában, nem véletlenül dolgozik több mint két éve az elsők között működő magyar FinTech startupnál. Korábban Sales és Marketing Managerként támogatta a csapatot, most már az ügyfél elégedettségért is ő felel és bitcoin témájú oktatás - és meetup sorozatokat is szervez.


Nagy Gábor


online marketing szakértő, SEO csapatvezető, Growthery

Szakterülete a keresőoptimalizálás és a tartalommarketing. Dolgozott többek között a Vodafone-nál és egy tech startupnál marketingesként, valamint Google Ground és Startup Pirates alumni. Rendszeres szerző a The Pitch online marketing blogon.



Oláh Alexandra


CMO, Jófogás.hu

2010-ben, a Jófogás indulásakor csatlakozott a mára piacvezetővé vált apróhirdetési oldalhoz. 2014.  augusztusa óta pedig marketing igazgatóként felel az oldal látogatottságáért, felhasználói bázisa növekedéséért, valamint a teljes marketing stratégiáért. 2016 novemberétől a Használtauto.hu, Autonavigator.hu, Autoalkatrész.hu, Nagyhaszon.hu és Szalonautó.hu márkák is hozzá tartoznak. 



Ottlik Dávid


társalapító és ügyvezető, Synetiq

Tanulmányait Párizsban és Hong Kong-ban folytatta, 14 éves korától különböző vállalkozásokat indított. Dávid 14 évesen design termékeket tervezett, gyártott és értékesített, később média consulting vállalkozásával 5 kontinensen dolgoztak egyedi webes és branding megoldásokon, majd társalapítója volt egy online áruháznak melyet később bezártak. A húszas éveikben járó Ottlik Dávid és Divák Ádám 2014-ben alapították Synetiq-nevű vállalkozásukat. A Synetiq egy dinamikusan növekvő ad-tech vállalkozás, mely a legfrissebb biometrikus technológiák és a neurotudományokon alapuló algoritmusok segítségével vizsgál filmeket, videókat, TV-s és online reklámokat. A mérnökökből, data scientist-ekből, médiakutatókból és pszichológusokból álló startup-vállalkozás Európa-szerte szállít értékes business insight-okat hirdetőknek, filmgyártóknak és médiaügynökségeknek. Ügyfeleik között olyan cégeket találunk mint a BBC, HBO, Tesco, Spar, Telekom, Vodafone, Merck, Heineken, MOL, OTP, K&H, Teva, vagy a MediaMarkt.


Pásztor Dávid


alapító, UX studio

Dávid a UX studio alapítója, a UX design című könyv szerzője. A 21 fős designcsapat berlini, londoni, san franciscói és budapesti ügyfelei között olyan márkák szerepelnek, mint az HBO vagy a KBC csoport. Nemzetközi piacra szánt, sok millió felhasználóval rendelkező alkalmazásokat terveznek. Dávid több, mint 10 éve foglalkozik digitális felületek tervezésével, rendszeresen tart UX-képzéseket Budapesten és 2016-tól már Berlinben is.


Szedlák Gábor (UK)


COO, Car Throttle

Gábor 12 évesen költözött ki Belgiumba, majd tanulmányait Angliában folytatta. Egy 4 éves klíma kutatói mester kurzus elvégzése után a londoni média startup, a Car Throttle közepébe csöppent, ahol marketing igazgatói pozíciót vállalt. A vállalkozás online autós tartalmai ekkor kezdték meg intenzív térhódításukat, amikkel ma több mint 200 millió felhasználót érnek el havonta. Gábor operatív igazgatóként a 20 fős vállalkozás mindennapi működéséért, növekedéséért és stratégiájáért felel. 


Szurop István


vezető tanácsadó, partner, HVG BrandLab

István nagyvállalati marketingvezetőből, felső vezetőből (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Raiffeisen International és Provident), nemzetközi márkaszakértőből (Garrison Group) lett tartalommarketinges, afféle gyakorlatias, adatvezérelt stratéga, akinek az újságírás, a weboldalkészítés, a PPC hirdetések vagy az e-mail marketing kampányok beállítása sem okoz gondot. Jelenleg a HVG BrandLabet vezeti.


Takács Ákos


Marketing Manager, Red Bull Hungária Kft.

Ákos diplomáját a budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi gazdálkodás szakán szerezte 2010-ben, már az egyetemi évek alatt is student brand managerként dolgozott a Red Bull-nál. 2010-től aztán komolyabb projektekbe is bevonták culture managerként. Fő feladata az volt, hogy egy új, hazai közönséghez szóló kulturális, zenei projektet hívjon életre – így született meg a Red Bull Pilvaker alapkoncepciója. 2013-2015-ig brand managerként dolgozott a cégnél, 2015 óta pedig a marketingosztályt vezeti.



Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a LeadFlow Consulting társalapítója

KKV és multinacionális háttérrel rendelkező, nyitott gondolkodású szakember. Szakterülete a tartalommarketing, annak minden leágazásával és a keresőoptimalizálás. Elsődlegesen e-kereskedelmi oldalak technikai és tartalmi optimalizálásával, illetve tartalomalapú marketing kampányok megvalósításával foglalkozik. Hiszi, hogy a felhasználó igényei a legfontosabb szempontok minden aktivitás tervezése során, mert ez garantálja a hosszú távon is működő megoldásokat. 



Helyszín

Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Berger, Jonah

Ragályos!

Hogyan terjed a siker?
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.