Az eseményig még hátravan:


HVG Growth Hacking konferencia

Kreatív üzletszerzés adatvezérelt marketinggel


Teljes ár: 39 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 50 255 Ft) | További kedvezmények

2017. 10. 11. 09:00
Budapest Music Center

A growth hacking – tévesen – elsősorban a startupok csodafegyvereként vált ismertté a marketingesek között. Való igaz, hogy a kezdő vállalkozások céljait nagyszerűen szolgálják azok a költséghatékony, kreatív marketingmegoldások, amelyek robbanásszerű üzleti növekedéssel járnak, de ugyanúgy működik ez a szemléletmód nagyvállalati közegben is. Ideje tehát másként gondolkodni az adatvezérelt, digitális marketingstratégiánkról!

A digitális marketing térnyerése az utóbbi évtizedekben töretlen volt ugyan, visszanézve mégis jól látszik, hogy a használt csatornák és módszerek leginkább a hagyományos média online leképezései voltak. A 21. század azonban a közösségi médián és a felhő-alapú szolgáltatásokon keresztül elhozta a marketing világába az adat aranykorát.

A growth hacking egy teljesen új üzletfejlesztési szemlélet: adatvezérelt marketing egy jó adag viselkedés-pszichológiával, ahol az sales funnel egészét folyamatos, nagysebességű teszteléssel és a tudatalattit célzó pszichológiával optimalizálják a growth hacker-ek. Szervezeti oldalról olyan előfeltételei vannak, mint például az agilis folyamatszervezés és a különböző részlegek, mint a termékfejlesztés és a marketing speciális kooperációja.


Kapcsolódó cikkek:

Ha elakadtál a growth hacking hárombetűs rövidítéseinél, akkor ez a magyar nyelvű growth hacking értelmező szótár hasznodra lehet!

Témák

GROWTH

  • Hogyan sokszorozzuk meg digitális marketingünk hatékonyságát?
  • Hogyan építhető olyan marketing, ahol az ügyfél, vásárló magától jön hozzánk?
  • Céges növekedési körök (growth circles), agilis tesztfolyamatok
  • Gyors növekedés korlátozott erőforrásokkal – hogyan lehetséges?
  • Growth hacking, tartalommarketing, inbound marketing – mi a különbség?


HACKING

  • Mire képes és miért számít fehér hollónak egy igazi growth hacker?
  • Hogyan generáljunk leadet micro-commitmentekkel, avagy az elköteleződés valódi pszichológiája
  • Tudatalatti kommunikáció online - a befolyásolás művészete
  • Hogyan alkossunk automatizált marketinggépezetet és drip marketing rendszereket?
  • SEO, PPC, email marketing – mitől működik hatékonyabban egy growth hacker kezében? 
  • Adatvezérelt LPO (landing page optimization) a gyakorlatban


STORIES

  • Nemzetközi és hazai growth hacking esettanulmányok
  • Hogyan lesz lesz profit a nyilvánosan hozzáférhető adatokból?
  • Új hirdetési csatornák: Snapchat, Musically és társaik
  • A jövő marketingese: a kreatív mérnök
  • Fekete, fehér, szürke: a growth hacking jogi és etikai kérdései
  • Kisvállalati, nagyvállalati sikertörténetek és lehetőségek a growth hackingben



Tízszerezzük vagy tizedeljük az árbevételünk?
Egerszegi Krisztián, MiniCRM 

Értékesítés nélkül nincs árbevétel. Ha ezt nem jól csináljuk, akkor marad a túlélés vagy a lottó. Előadásunkban megmutatjuk, hol veszítik el az átlagos cégek az érdeklődők 80%, majd 50% és végül 90%-át. Nem vagy-vagy, hanem ilyen sorrendben, így a folyamat végére már csak 1% marad. Elmeséljük, hogyan védhetőek ki azok a tipikus hibák, amik miatt erről az 1%-ról indulunk. A megoldást nem pusztán az új ötletek és marketing tippek biztosítják, mert önmagukban ezek kevesek lesznek. Így nyer igazán üzleti értéket a Growth Hacking szemlélet.

Termékbe kódolt növekedés - Hogyan tervezz olyan alkalmazást, ami önmagában garantálja a gyors növekedést?
Pásztor Dávid, UXstudio

Hiába költ az ember rengeteget marketingre, ha nem jó a termék, az egész csak ablakon kidobott pénz. Dávid rengeteg digitális termék életébe belelátott már – tapasztalatait összefoglalva mesél a gyors növekedésre képes termékek legfőbb ismérveiről. De előadásából az is kiderül, hogyan lehet minél könnyebben megértetni a felhasználókkal, hogy a termék miért hasznos számukra, és milyen virális elemekben érdemes gondolkodni a tervezés és a kommunikáció során. 

A mikro elköteleződések fontossága az ügyfélszerzés során
Farkas Zsolt, 7digits Growth Agency

Mindannyian eladni akarunk. Terméket, szolgáltatást, időt, olykor pedig a reményt. De ha a piacunkat nem a megfelelő módon szólítjuk meg, akkor könnyen bukás lehet a vége. Túl korán, túl gyorsan akarunk eredményeket és nem tulajdonítunk nagy jelentőséget az ún. “mikro elköteleződéseknek”. Ezek azok a felhasználók által adott apró pozitív online visszacsatolások, melyeket sokkal gyakrabban és többször kellene begyűjtenünk, mielőtt bármilyen eladást generáló, vagy konverzió-alapú kampánynak nekifognánk. Ebben az előadásban ezeknek a visszacsatolásoknak a pszichológiáját vizsgáljuk meg konkrét példákon keresztül.

Nézz meg egy videót és megmondom ki vagy: érzelmek mérése és adat vezérelt kommunikáció a gyakorlatban
Ottlik Dávid, alapító, Synetiq

Minden hirdető a vásárlók tekintetéért és pénztárcájáért harcol. Mindannyiuknak rendelkezésére állnak ugyanazok az eszközök, csatornák és technikák, mégis néhányuk sokkal sikeresebb, mint a többiek. Mit tudnak ők, amit mások nem?
A Synetiq olyan eszközöket fejleszt hirdetőknek, amelyek segítségével versenyelőnyt jelentő adatokat és insightokat kaphatnak célcsoportjukról. Gyorsan növekvő érzelmi adatbázisuk segítségével pedig olyan kommunikációt készíthetnek, amivel tervezhető és mérhető módon érnek el meghatározott tudatos és nem tudatos érzelmi reakciókat és benyomásokat célcsoportjukon. Ottlik Dávid előadásában betekintést nyújt a legsikeresebb hirdetők műhelytitkaiba és tippeket ad, hogyan tud bárki hatékonyabb marketinget csinálni néhány egyszerű elv megfogadásával.

Hogyan kerülhetünk a Google 1. helyére? - SEO és Inbound Marketing tippek a gyakorlatban
Papp Gábor, The Pitch

A legtöbb cég azért küzd, hogy a fontos és releváns kifejezésekre az ő weboldala legyen a keresők találati listájának az élén. Van, aki erre külön belsős csapatot tart fent, mások ezt a tudást inkább kívülről vásárolják meg. De a cél mindig ugyanaz: "Legyünk mi az elsők és előzzük meg a versenytársakat!". A cél mögött a folyamat viszont sokszor kevesebb szerepet kap, főként mert a SEO sokak számára fekete dobozként működik. Az előadás ennek a doboznak a működésébe enged betekintést. Külön bemutatja, hogy egy hét fős budapesti csapat (Shapr3D) hogyan előz meg SEO-ban olyan versenytársakat, amelyeknek több ezer alkalmazottja vagy épp 40 milliárd (!) forint befektetése van. Illetve felfedi azt is hogyan lehet akár 8 hónap alatt eljutni a Google 1. helyére olyan kompetitív kifejezésre, mint a "keresőoptimalizálás".

További témáink hamarosan!

Előadók

dr. Kádas Péter


tulajdonos, 7Digits Growth Agency

Orvos, közgazdász, online marketing szakértő. A Golden Blog Díjas szerző több vállalkozása mellett a Startupdate Bloggal és a Traction Tribe befektetési alappal vett részt a hazai startup ökoszisztéma építésében. A 7Digits Growth Agency társ-alapítója, specialitása a tartalommarketing, az LPO és a pszichológia marketing-célú alkalmazása.



Egerszegi Krisztián


cégvezető, MiniCRM Zrt.

Krisztián az elmúlt 15 évben több sikeres IT céget vezetett és épített fel. Szeretné átadni gyakorlati tapasztalait értékesítési, üzleti és menedzsment területeken. Rendszerük fejlesztése során a fő cél, hogy gyorsan bevezethető legyen és azonnali eredményeket adjon a KKV-k számára. A MiniCRM elnyerte a Telekom “Üzleti appok versenye” fődíját mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.


Farkas Zsolt


közgazdász, social media marketing specialista, 7Digits Growth Agency

Korábban a Traction Tribe startup befektetési társaság marketingvezetője volt. Napjainkban számos nemzetközi és hazai konferencia - többek között a londoni Google Campus - előadója.  Szakterülete a Facebook, Instagram, és a Linkedin PPC. Vendégszerzője a Forbes.hu-nak.


Karikás Péter


tréner, tanácsadó, coach, ügyvezető partner és tulajdonos, Grow Csoportban

Pályáját a Shell-nél, GE-nél kezdte. Az egyik legnagyobb ruházati világcég, a VF Corporation magyarországi vezetőjeként nevéhez fűződik többek között a The North Face márka magyarországi bevezetése és elterjesztése. Tanácsadói pályafutását 2006-ban kezdte, 2010-ben csatlakozott cége a Grow Csoporthoz. Azóta vezeti annak kis-és középvállalati üzletágát. Specialitása a kis- és középvállalatok vezetőinek támogatása, szervezetek fejlesztése, értékesítési csapatok eredményességének növelése, a belső- és ügyfél kommunikáció csiszolása.


Oláh Alexandra


CMO, Jófogás.hu

2010-ben, a Jófogás indulásakor csatlakozott a mára piacvezetővé vált apróhirdetési oldalhoz. 2014.  augusztusa óta pedig marketing igazgatóként felel az oldal látogatottságáért, felhasználói bázisa növekedéséért, valamint a teljes marketing stratégiáért. 2016 novemberétől a Használtauto.hu, Autonavigator.hu, Autoalkatrész.hu, Nagyhaszon.hu és Szalonautó.hu márkák is hozzá tartoznak. 



Ottlik Dávid


társalapító és ügyvezető, Synetiq

Tanulmányait Párizsban és Hong Kong-ban folytatta, 14 éves korától különböző vállalkozásokat indított. Dávid 14 évesen design termékeket tervezett, gyártott és értékesített, később média consulting vállalkozásával 5 kontinensen dolgoztak egyedi webes és branding megoldásokon, majd társalapítója volt egy online áruháznak melyet később bezártak. A húszas éveikben járó Ottlik Dávid és Divák Ádám 2014-ben alapították Synetiq-nevű vállalkozásukat. A Synetiq egy dinamikusan növekvő ad-tech vállalkozás, mely a legfrissebb biometrikus technológiák és a neurotudományokon alapuló algoritmusok segítségével vizsgál filmeket, videókat, TV-s és online reklámokat. A mérnökökből, data scientist-ekből, médiakutatókból és pszichológusokból álló startup-vállalkozás Európa-szerte szállít értékes business insight-okat hirdetőknek, filmgyártóknak és médiaügynökségeknek. Ügyfeleik között olyan cégeket találunk mint a BBC, HBO, Tesco, Spar, Telekom, Vodafone, Merck, Heineken, MOL, OTP, K&H, Teva, vagy a MediaMarkt.


Papp Gábor


társalapító, The Pitch

Online marketing és SEO szakértő, a Shapr3D growth marketingese és a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. 


Pásztor Dávid


alapító, UX studio

Dávid a UX studio alapítója, a UX design című könyv szerzője. A 21 fős designcsapat berlini, londoni, san franciscói és budapesti ügyfelei között olyan márkák szerepelnek, mint az HBO vagy a KBC csoport. Nemzetközi piacra szánt, sok millió felhasználóval rendelkező alkalmazásokat terveznek. Dávid több, mint 10 éve foglalkozik digitális felületek tervezésével, rendszeresen tart UX-képzéseket Budapesten és 2016-tól már Berlinben is.


Szurop István


vezető tanácsadó, partner, HVG BrandLab

István nagyvállalati marketingvezetőből, felső vezetőből (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Raiffeisen International, Provident), nemzetközi márkaszakértőből (Garrison Group) lett online marketinges, afféle gyakorlatias stratéga, akinek egy újságcikk megírása, egy WordPress-blog, egy Facebook-hirdetés vagy egy emailkampány beállítása sem okoz gondot.

Kiemelt szakterülete a tartalommarketing. Jelenleg a HVG BrandLabet vezeti.


Helyszín

Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Jonah Berger

Hogyan terjed a siker?
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!