Az esemény időpontja:

2021-02-17 10:00:00

Online adatszolgáltatás, befogadói adatszolgáltatás változásai 2021-től #2

Webinárium és konzultáció


Teljes ár: 5 490 Ft + áfa (bruttó: 6 972 Ft) | További kedvezmények

2021. január 1-i hatállyal tovább bővült az online számla-adatszolgáltatási kötelezettség alá tartozó számlák köre.

A szankciómentes időszak 2021. március 31-ig tart, a kormányzat ezzel segíti az új rendszerre történő zökkenőmentes átállást.

Most még időben felkészülhet a változásokra a bírságok elkerülése érdekében, melyben szakértőnk, Bonácz Zsolt bejegyzett adószakértő lehet a segítségére.

 

Tartson velünk az online webináriumon és az utána következő konzultáción, amelyen a résztvevők kérdéseket tehetnek fel az előadónak, ezzel segítve a felkészülést a változásokra.

Témák

  • Változások hatályba lépésének időpontja
  • Adatszolgáltatási kötelezettséggel érintett számlák körének bővülése
  • Adószámmal is rendelkező magánszemély vásárlása
  • Devizás számlák
  • Ingyenes ügyletekről kiállított számlák
  • Nem belföldön teljesített ügyletekről kiállított számlák
  • Kézi korrekciós (módosító, érvénytelenítő) számlákra vonatkozó adatszolgáltatási határidő
  • Előleg beszámítását tartalmazó számlák és azok lejelentése az áfabevallás M lapján
  • Elszámoló jellegű számlák (pl. közüzemi) kezelése az áfabevallás M lapján

Előadók

Bonácz Zsolt


Zsolt végzettségét tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó és bejegyzett adószakértő, akinek 25 éves tapasztalata van az adózás területén. Szakterülete az általános forgalmi adó, illetve az adóhatósági ellenőrzés módszertana és eljárási szabályai.



Helyszín

A webinárium jelentkezési és fizetési határideje február 16. 16.00 óra.


Az online előadás részvételi díja: 5490 Ft+áfa/fő  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.  Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.  A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor