Az esemény időpontja:

2015-09-16 12:30:00

Hatásgyakorlás mesterfokon

Kis változtatásokkal a nagy eredményekért


Teljes ár: 29 900 Ft + áfa (bruttó: 37 335 Ft) | További kedvezmények

Ha mások viselkedésének a befolyásolásáról van szó, gyakran a megközelítés legapróbb változtatásai eredményezik a legnagyobb különbséget.

A sikeres meggyőzés és értékesítés (érték adás) egyre inkább az információ átadás lélektanára épít.

Mik azok a nagy hatású kis változtatások, újítások, amiket rögtön alkalmazhatunk az üzletszerzésben és a mindennapi kommunikációnkban?

A szemináriumon az értékesítés-pszichológiai kutatások fényében a nagy hatású, ugyanakkor kis költségvonzatú változtatásokra koncentrálunk.

  • Hogyan építsünk kapcsolatokat és vásárlói lojalitást?
  • Hogyan szólíthatunk meg valakit, aki rossz tapasztalatokat szerzett, és akinek korábban nem értük el az ingerküszöbét?
  • Hogyan érhetünk el változásokat céges, civil szervezeti vagy akár társadalmi méretekben?
  • Hogyan juttathatunk el egy marketingüzenetet apró változtatások révén az eddigieknél jobb hatékonysággal a célközönségünkhöz?
  • Hogyan növelhetjük a vásárlási hajlandóságot az ajánlatunk átstrukturálásával vagy akár a helyszín megváltoztatásával?

Gyakorlatok, módszerek a személyes és a telefonos interakciók, csoportos megbeszélések, e-mailek, reklámkampányok hatékonyságának növelésére.

Videók

Program Program nyomtatása

Program
11:30 12:30 Érkezés, regisztráció

12:30 12:45 Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

12:45 13:15 Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?

13:15 14:00 A meggyőzés ereje az írásos kommunikációban

14:00 14:30 Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?

14:30 14:50 KÁVÉSZÜNET

14:50 15:25 Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

15:25 15:45 Személyes hatásgyakorlás az értékesítésben

15:45 16:05 Hatásgyakorlás a csoportos, céges és szervezeti működésben

16:05 16:30 Vezetői hatásgyakorlás

16:30 16:40 Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!

Témák

Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

  • Ízelítő a meggyőzés tudományából, avagy mi befolyásolja döntéseinket;
  • Példák, bemelegítő interakciók

Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?

  • Mik a küszöbértékek, küszöbkritériumok?
  • Hogyan épül fel a hatás, a személyes találkozásban mi történik köztünk?

A befolyásolás ereje az írásos kommunikációban

  • Létezik írásban is az első benyomás, létezik személyesség?
  • Mik az írásban érvényes befolyásolási alapelvek? Sok milliárd forintos példák.

Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?

  • A hatásgyakorlás tudatos használata, amikor hatni akarnak ránk.
  • Hogyan készíthetjük fel az értékesítőinket, tárgyalóinkat?

Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

  • Tippek és trükkök tipikusan jó és rossz példákon keresztül

Hatásgyakorlás az értékesítésben

  • Az értékesítés jövője eladó – az értékesítésben várható teljes átalakulásról.
  • Hogyan kamatoztatható az alkalmazott befolyás-pszichológia az értékesítésben?

Hatásgyakorlás a csoportos, céges, szervezeti működésben

  • A hatásgyakorlás csoportos dimenziói.
  • Hogyan befolyásolhatunk egy céget, egy közösséget – apró részletek, meglepően nagy hatással.

Vezetői hatásgyakorlás

  • Amit a legtöbb vezető nehezen hisz el magáról – a vezetői hatásgyakorlás ereje és lehetőségei a 21. században.
  • A hatásgyakorlás speciálisan vezetői vonatkozásai.

Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!

  • Interaktív motivációs prezentáció az erőforrás gazdálkodásról a tanult hatásgyakorlási elvek felvonultatásával.

Előadók

Pataki Katalin


senior tréner, tanácsadó, coach, Grow csoport

Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.


Helyszín

Hotel President
1054 Budapest, Hold u. 3-5.

Kapcsolódó kiadvány

Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini

Kis lépés, nagy hatás

Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja:
29900 Ft+áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:

  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk.
    Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk.
    (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.

Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor