Ha mások viselkedésének a befolyásolásáról van szó, gyakran a megközelítés legapróbb változtatásai eredményezik a legnagyobb különbséget.
A sikeres meggyőzés és értékesítés (érték adás) egyre inkább az információ átadás lélektanára épít.
Mik azok a nagy hatású kis változtatások, újítások, amiket rögtön alkalmazhatunk az üzletszerzésben és a mindennapi kommunikációnkban?
A szemináriumon az értékesítés-pszichológiai kutatások fényében a nagy hatású, ugyanakkor kis költségvonzatú változtatásokra koncentrálunk.
Gyakorlatok, módszerek a személyes és a telefonos interakciók, csoportos megbeszélések, e-mailek, reklámkampányok hatékonyságának növelésére.
11:30 | 12:30 |
Érkezés, regisztráció
|
12:30 | 12:45 |
Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?
|
12:45 | 13:15 |
Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?
|
13:15 | 14:00 |
A meggyőzés ereje az írásos kommunikációban
|
14:00 | 14:30 |
Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?
|
14:30 | 14:50 |
KÁVÉSZÜNET
|
14:50 | 15:25 |
Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?
|
15:25 | 15:45 |
Személyes hatásgyakorlás az értékesítésben
|
15:45 | 16:05 |
Hatásgyakorlás a csoportos, céges és szervezeti működésben
|
16:05 | 16:30 |
Vezetői hatásgyakorlás
|
16:30 | 16:40 |
Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!
|
Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?
Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?
A befolyásolás ereje az írásos kommunikációban
Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?
Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?
Hatásgyakorlás az értékesítésben
Hatásgyakorlás a csoportos, céges, szervezeti működésben
Vezetői hatásgyakorlás
Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!
senior tréner, tanácsadó, coach, Grow csoport
Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.
A szeminárium/konferencia részvételi díja:
29900 Ft+áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.
Kedvezmények:
A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.
Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.
Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.
Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!
Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.