Az esemény időpontja:

2018-09-25 09:00:00

HVG Future of Recruitment konferencia 2018 & Recruiters' Night

A HR AGILISRA VÁLT


Teljes ár: 39 900 Ft + áfa (bruttó: 50 453 Ft) | További kedvezmények

A KONFERENCIA MEGTELT, A JELENTKEZÉST LEZÁRTUK!

HA AZ AGILIS HR TÉMAKÖR MÉLYEBBEN ÉRDEKEL, FIGYELMEDBE AJÁNLJUK A HVG AKADÉMIA ŐSZI KÉPZÉSÉT, AZ AGILE RECRUITMENT EXPERT KÉPZÉST

A szervezetek digitális átállása már túllépett a tervezési szakaszon, az üzleti folyamatok felgyorsulnak, az elvárások nőnek, a reakcióidő rövidül. A változások pedig a HR szakmát sem kerülik el.

A hangsúly az élet szinte minden területén a technológia felé tolódik - olyan határponthoz értünk, ahol a gyors tanulás, az adaptáció és a készségszintű technológiahasználat az élvonalban maradás alapfeltétele. Az új kihívásokra új működési modellekkel tudnak csak felelni a szervezetek.

Az agilis módszertan ma már nemcsak az IT szektor számára varázsszó, megtalálta az útját a termékfejlesztéstől a gyártáson át a marketingig és most a HR-területét forradalmasítja. Itt az idő, hogy megtanuljuk, miként toborozzuk, fejlesszük, kötelezzük el és menedzseljük szakembereinket egy állandóan változó környezetben ahol az alkalmazkodás és a folyamatos innováció már nemcsak adódó lehetőség, sokkal inkább a versenyképesség megőrzésének stratégiai szintű követelménye.

Konferenciánkon a környezet változásából fakadó átalakuló vezetői skill-setről, a döntéshozókkal szembeni elvárásokról ugyanúgy beszélünk, mint a generációs elkötelezés kihívásairól és technikai megoldási lehetőségeiről. Megvizsgáljuk, milyen kiaknázható lehetőségek rejlenek a biometrikus mérésekben, hogyan alkalmazható a mesterséges intelligencia és a mély tanulás a HR-ben, hol ér össze az üzlet és a technológia. A toborzásban is alkalmazható gyakorlati technikákat mutatunk olyan társterületekről, mint a sales vagy a marketing.


SZERKESZTŐI AJÁNLÓ

Korábbi, Online Toborzási Konferenciánk a HR szakma egyik legjelentősebb rendezvényévé nőtte ki magát. Az elmúlt 4 évben azonban fokozatosan éreztük, hogy a szakmánkra jellemző kihívások, folyamatos változások túllépték azt a keretet, amit a korábbi platform biztosított. A toborzás a HR szakma kiemelt területe, de már korántsem választható el a többi HR folyamattól olyan élesen. Ahogy a különböző területek - a toborzástól a megtartson át a belső fejlesztésekig - hatással vannak egymásra, úgy a jövő kihívásai és lehetőségei sem szegmentálhatóak, valamennyi területet együtt és egyszerre érintik. Ezt  bőrünkön tapasztaljuk a mindennapi munkánk során. Ebből a tapasztalatból született meg a Future of Recruitment konferencia gondolata, ahol a toborzás korábban még jól elhatárolható témaköre mellé olyan területeket is beemeltünk, melyekkel mára a gyakorlatban is elválaszthatatlanul összeér.

A célunk egy olyan magas színvonalú esemény megszervezése, ami a tőlünk megszokott szakmaisággal fordul a HR területeit érintő új kihívások felé és a közeli jövőre készíti fel közönségét. - Blaski Judit igazgató, HVG HR Center




KEYNOTE SPEAKERS

Jonna Pitkanen - COO és csapatvezető, Team Mightifier

 

Petr Novotnytoborzási vezető, EMEA&TRMS - Amazon.com



HVG Future of Recruitment konferenciát követően 18 órától kezdődő partnereseményünkön, a TALENTUNO RECRUITERS' NIGHT programján a konferencia közönsége ingyenesen vehet részt.



KAPCSOLÓDÓ CIKKEK:

A HR agilisra vált - 1. rész ...bővebben
A HR agilisra vált - 2. rész ...bővebben

Megújuló HR az élményalapú gazdaságban ...bővebben


Program Program nyomtatása

08:30 10:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:45 WORKSHOPOK

- Törvényes élmény, avagy hogy adjunk jelöltélményt a toborzás során a GDPR szabályzás maximális betartásával? - dr. Mester Csaba, Evolution Consulting
- Kékgalléros backstage: a színfalak mögött - Mi kérdezünk, az internet válaszol - LIVE datatelling 45 percben - Vida Eszter, SentiOne

09:45 10:00 Szünet

FUTURE OF LEADERSHIP & RECRUITMENT

10:00 10:05 Megnyitó

Blaski Judit, HVG HR Center
Szabó Fruzsina, Eduline

10:05 10:25 Vezetők a prés alatt - Mit kezdhetünk a "nemtudással"?

Simó György szociológus, üzletemberrel Szabó Fruzsina beszélget

10:25 10:45 Agilis toborzás - Legyen a HR a változás motorja!

Jurecska Andrea, NN Biztosító & Tornai Balázs, HVG Akadémia

10:45 11:05 Az erősségekre építő kultúra - A fenntartható siker kulcsa

Jonna Pitkänen, Mightifier

11:05 11:35 Milyen lesz a jövő HR-vezetője?

Kerekasztal:
Kovács Judit, Profiles International / Uzsák Éva, Aon Hungary / Demény Soma, GE / Simó György szociológus, üzletember

11:35 11:45 HR TECH STARTUP PITCH

- BATTLEJUNGLE
- CX-RAY
- PLENUUM

11:45 13:15 SZÜNET

12:15 13:00 WORKSHOPOK

- 5 könnyű lépés az értékteremtő toborzásért - Tornai Balázs, HVG Akadémia
- „Career Reloaded”-Branding, storytelling, agilitás, design thinking a karriertervezésben - Juhász Erika, Business Coach

FUTURE OF ENGAGEMENT

13:15 13:35 Nem csak a 20 éveseké? - Generációk találkozása a munkahelyeken

Guld Ádám, PTE

13:35 13:55 Kik teszik "okosabbá" a csapatot?

Sági György, Bondweaver Hálózatelemző

13:55 14:15 Elkötelezettség vs. Munkavállalói élmény - A legfrissebb globális és magyarországi trendek

Uzsák Éva, Aon Hungary

14:15 14:35 "Dos & Don'ts" - Gyakorlati példák agilis transzformációra

Farkas Szabolcs, Easy Monday

14:35 14:45 HR TECH STARTUP PITCH

- QUANTIFIED COMPANY
- SELFMAPPING HR SOLUTIONS
- TALK-A-BOT

14:45 16:15 SZÜNET

15:15 16:00 WORKSHOPOK

- Mérföldkövek az integrált employer branding stratégiában: 3 lépés a vezetők bevonásától a munkavállalói élményig - Brandfizz workshop
- Találd meg a miérted! - Szörnyi Krisztina és Berta Ferenc, TEDxYouth@Budapest

QUICK WINS

16:15 16:35 Sales technikák a toborzásban

Petr Novotny, Amazon.com

16:35 16:55 Employee Advocacy - Hogyan érd el, hogy a dolgozóid legyenek a legnagyobb rajongóid és így támogassák a toborzást?

Tóth-Czere Péter, CoffeeBreak Consulting

16:55 17:15 Tool hacking a munkavállalói élménytervezésben

Radnai Tóth Judit, Worki

17:15 17:35 Személyes toborzási technikák

Kerekasztal:
Kiss Adél, T-Systems / Hajdú Csongor, Frissdiplomás / Kelliár Zsolt, GWS Hub

17:35 17:45 Zárás

Témák

I. SZEKCIÓ - Future of leadership & recruitment

Konferenciánk első blokkjában arról beszélgetünk vállalatvezetőkkel, tanácsadókkal és HR vezetőkkel, hogy milyen tudás és eszközök szükségesek ahhoz, hogy „jövőbiztos” HR vezetőként a leghatékonyabb kiválasztási, elkötelezési és megtartási technikákkal támogassuk a szervezeti stabilitást.

Vezetők a prés alatt - Mit kezdhetünk a „nemtudással”?
Simó György, Day One Capital

A „kontroll illúziójában” szenvedünk – valószínűleg világszerte sok vállalati vezető és HR-igazgató fülében cseng vissza Ellen Langer harvardi pszichológus sokat idézett és igen kíméletlen kijelentése, miközben újabb és újabb stratégiát gyártanak, megkísérelve a (majdnem) lehetetlent: a folyamatosan és egyre nagyobb sebességgel változó körülmények között sikerre vinni vállalatukat. De mit tehet egy döntéshozó, ha azzal szembesül, hogy egyre kevésbé támaszkodhat saját tudására és korábbi tapasztalataira, mert ami tegnap még működött, az ma már fabatkát sem ér? Hogyan lehet megfelelni a „mindig tudja, mi a következő lépés” elvárásnak? Mit lehet kezdeni HR-esként és cégvezetőként a „nemtudással”? Mi a mindset a túléléshez és a csúcson maradáshoz? Ezekről a kérdésekről is beszélgetünk Simó Györggyel, a Day One Capital ügyvezető partnerével.

Agilis toborzás - Legyen a HR a változás motorja!
Jurecska Andrea, NN Biztosító & Tornai Balázs, HVG Akadémia

Az agilis módszertan lassan másfél évtizede van jelen az informatikában és sokan még ma is kizárólag a geekek „játékszerének” tartják, miközben egyre több üzleti területet hódit meg és a világ vezető vállalatai alkalmazzák. A merev szabályokra építő HR még csak most ismerkedik a módszertan előnyeivel, holott a HR-nek különleges szerepe van a szervezet agilissá alakításában. A kérdés az, mire tudjuk használni toborzásban, képzésben, szervezetfejlesztésben? Felvehetünk-e kevesebb idő alatt jobb jelölteket, építhetünk-e mérhetően hatékonyabb, folyamatosan fejlődő csapatokat? Mi azt állítjuk, hogy igen: az agilis HR a jövő! Lehet a HR agilis egy nem agilis szervezetben is, de az agilis vállalati átalakulás élére is állhat a HR osztály. Mi ez, ha nem stratégiai szerep a vállalaton belül?

Az erősségekre építő kultúra - A fenntartható siker kulcsa
Jonna Pitkänen, Teami Mightifier

Képzeld el, mi történne, ha a egy szervezet minden tagja, társai elismerésén keresztül, tisztában lenne saját erősségeivel? A legújabb kutatások szerint az egyéni erősségek felismerése révén a szervezetek nagy hatással lehetnek az alkalmazottak elégedettségére, elköteleződésére, teljesítményére és persze elmaradásaikra, hiányzásaikra is. A vezetőkre kiemelt feladat hárul abban, hogy munkatársaik tisztában legyenek legjobb képességeikkel, illetve, hogy a csapattagok egymás erősségeit is elismerjék és így egy újfajta, hatékonyabb csoportdinamika vigye előre a projekteket. Előadásunkban megmutatjuk, hogyan lehet kiaknázni a csapattagokban rejlő lehetőségeket a fenntartható siker érdekében!

Milyen lesz a jövő HR-vezetője? - kerekasztal-beszélgetés
Uzsák Éva, Aon / Demény Soma, GE / Simó György, Day One Capital / moderátor: Szabó Fruzsina, eduline

Tényleg igazi polihisztornak kell lenniük azoknak, akik jó HR-vezetővé szeretnének válni?  Az ma már egyértelmű, hogy a digitális transzformáció miatt otthonosan kell mozogniuk a technológia világában, de mennyire kell ismerniük azokat a digitális megoldásokat, amelyek egyre fontosabb szerepet kapnak a HR-ben? Milyen egyéb tulajdonságokra, készségekre lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is megszerezzék és megtartsák a legtehetségesebb munkatársakat? Valóban át kell formálniuk gondolkodásmódjukat ahhoz, hogy megfeleljenek a digitális átalakulás és a megváltozott munkaerőpiac által támasztott kihívásoknak? És miért fontosabb az „emberi oldal”, mint valaha?

II: SZEKCIÓ - Future of engagement

A megtartás, azaz a hosszútávon sikeres toborzás alapfeltétele az elkötelezés. Ehhez tudnunk kell, hogyan érhetjük el, hogy a különböző generációk is megtalálják egymással a hangot, hogyan aknázzuk ki a cégen belüli formális és informális hálózatokban rejlő lehetőségeket, és hogyan támogatja a mesterséges intelligencia a toborzási feladatainkat?

Nem csak a 20 éveseké? - Generációk találkozása a munkahelyen
Guld Ádám, PTE Társadalom- és Médiatudományi Intézet

Az elmúlt évek során egyre sürgetőbb igény mutatkozik arra vonatkozóan, hogy a különböző generációk viselkedését megértve tegyük hatékonyabbá a munkahelyi környezetet. Ez az igény egyértelműen rámutat arra, hogy a gyakran eltérően viselkedő, gondolkodó és kommunikáló generációk hatékony együttműködésének elősegítése ma már komoly kihívást jelent. E tekintetben a legnagyobb figyelem jelenleg a Z generációs fiatalokra hárul, akik pár éven belül felforgathatják a munkakeresés és munkavállalás játékszabályait. De mire számítsunk velük kapcsolatban? Milyen attitűdöket, célokat, munkamorált és főleg kommunikációs stílust hoznak a munkahelyekre? Hogyan viszonyulnak az érettebb generációkhoz, illetve hogyan tudjuk őket megszólítani és megtartani? Az előadás során főleg ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat.

Kik teszik „okosabbá” a csapatot?
Sági György, Bondweaver

Hogyan tudunk igazán eredményes, üzletileg hatékony és emberileg is jól együttműködő csapatokat toborozni? A hálózattudományi kutatások és a szervezeti hálózatelemzés választ ad erre a kérdésre. A kapcsolati adatok elemzése második dimenziót nyit az egyéni attribútumok mellett a people analitika világában. 5 egyszerűen alkalmazható szempont kerül bemutatásra, amellyel a megfelelő munkatársat lehet kiválasztani és sikeresen beilleszteni.

Elkötelezettség vs. Munkavállalói élmény - A legfrissebb globális és magyarországi trendek
Uzsák Éva, Aon

Az Aon Magyarország tanácsadói csapata tavaly október végén megálmodott egy kutatást a munkavállalói élmény témakörében. Hogyan értelmezik a vállalatok és a HR szakma a munkavállalói élmény fogalmát, milyen dolgokat tesznek, mi az, amit mérnek és ennek mentén tudatosan fejlesztenek, és milyen változásokra számíthatunk ezen a területen a következő években. Az álomból idén februárra valóság lett, abból pedig óriási nemzetközi siker és egy világszinten egyedülálló globális kutatás. Előadásunkban ennek a kutatásnak az eredményeire építve mutatunk be valós tendenciákat, működő gyakorlatokat, globális trendeket és hazai kihívásokat, de szó lesz az elkötelezettség mérésének és fejlesztésének evolúciójáról, és a munkavállalói élménytervezés fontosságáról is. 

„Dos & Don'ts” - Gyakorlati példák agilis transzformációra
Farkas Szabolcs, Easy Monday

Az elmúlt években egyre több közép- és nagyvállalat foglalkozik az agilis működés gondolatával, vagy azért mert szeretnék szervezetüket rugalmasabbá és hatékonyabbá tenni,  emelnék az ügyfél kiszolgálás minőségét, vagy mert ebben látják a megoldást a növekvő munkaerőhiány és fluktuáció leküzdésére. Az előadásban olyan sikeres és kudarcokkal teli agilis transzformációs folyamatokat mutatunk be, amelyekből mindenki tanulhat, akit foglalkoztat az agilis működés gondolata. A gyakorlati tapasztalatok mellett szó lesz olyan módszertanok alkalmazásáról is, amelyek tudatos használatával támogatni tudjuk a szervezeti változásokat. 


III. SZEKCIÓ - Quick wins

Mit tud mondani egy sales-es vagy egy marketinges egy HR-szakembernek? Hogyan lehet újraértelmezni az eddig bevált digitális eszközeinket, hogy a folyamatalapú gondolkodásból munkavállalói élménytervezés lehessen? Olyan gyakorlati tippeket, technikákat mutatunk, amikkel könnyen és gyorsan hatékonyabbá tehető a toborzás és a megtartás.

Sales technikák a toborzásban
Petr Novotny, Amazon.com

Mi a különbség egy átlagos eladó és egy kiemelkedő értékesítő között? Talán, hogy az ügyfél-igényeket és a rendelkezésre álló adatokat alapul véve törekszenek a kölcsönösen legjobb megoldásra. Nagyon hasonlóan dolgozik egy jó recruiter is. Ha ennyire hasonlít a két terület egymáshoz, mik azok a fogások, amiket a siker érdekében átvehetünk a sales-től, mint társterülettől? Az Amazon.com nemzetközileg elismert toborzási vezetője beszédében az adatgyűjtésre épülő hatékony toborzási és értékesítési stratégiákról mesél, arról, ahol ez a két terület összeér: hogyan lehet a fellelhető adatokból megismeri egy-egy történetet, ami segítheti az ügyfelekkel a közös munkát.

Employee Advocacy - Hogyan érd el, hogy a dolgozóid legyenek a legnagyobb rajongóid és így támogassák a toborzást?
Tóth-Czere Péter, CoffeeBreak Consulting

Mára a HR is megérett rá, mind feladatkörét, mind méretét tekintve, hogy ne csak mint az erőforrások kezeléséért felelős terület működjön. Egy jól felépített HR terület azért is felel, hogy a munkavállalók ne akarjanak munkahelyet váltani, szeressenek ott dolgozni, ahol vannak. Erre született meg az Employer Branding, ami egy egyszerre befelé és kifelé történő márkaépítés a munkaadóról. De ezen felül más funkciót (egyelőre) nem tölt be, ami vétek. Ha már elérjük, hogy ügyfeleink, a külvilág jó szívvel gondoljon a vállalatunkra vagy a márkánkra, akkor miért ne hívjuk fel a munkavállalókat is közös aktivitásra? Miért ne lehetnének ők a márka vagy a cég „szóvivői, nagykövetei”? Erről szól az Employee Advocacy, ahol a teljes cég része lehet a nagy marketing gépezetnek, saját akaratából, szívből.

Tool hacking a munkavállalói élménytervezésben
Radnai-Tóth Judit, Worki

Az élménytervezés a jelölt és a dolgozói elkötelezettség növelésének egyik leghatékonyabb eszköze. Segít, hogy hatékonyabbá tegyük a toborzást és a HR-t mégpedig úgy, hogy a korábban jellemző folyamat alapú gondolkodást egy ember és élmény központú gondolkodásra váltja. Az élmény tervezését és optimalizálását számos digitális eszköz segítheti, akár olyanok is, amik eredetileg nem erre a célra készültek. Vajon hogyan lehet a szoftverfejlesztésben, a designban, vagy a UX-ben bevált eszközöket újraértelmezni és a munkavallói élményfejlesztés szolgálatába állítani? Melyek a legjobb eszközök vagy épp "tool hackek" amelyek segítségével a HR és a recruitment képes megfelelni a megváltozott elvárásoknak és felkészülni a jövő kihívásaira?

A találkozás ereje - Személyes toborzási technikák - Kerekasztal-beszélgetés
Hajdú Csongor, Frissdiplomás / Kelliár Zsolt, Talentuno, SSC Heroes

Ma már szinte közhely: a hagyományos toborzási megoldások egyre kevésbé működnek. Ám a személyes találkozásnak - vélik HR-vezetők - még mindig megvan az ereje. Hogyan egészíthetik ki az online eszközöket a toborzási rendezvények - állásbörzék, karriernapok, lazább találkozók? Mitől "szexi" egy karrierprogram, hogyan lehet a potenciális pályázókat - például a Z generációt - elérni egy-egy rendezvénnyel? Mire jók (és mire nem) a személyes toborzási eszközök?  Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ kerekasztal-beszélgetésünkön.


WORKSHOPOK

09:00-09:45

NAGYTEREM (fsz.)

Törvényes élmény, avagy hogy adjunk jelöltélményt a toborzás során a GDPR szabályzás maximális betartásával?
dr. Mester Csaba, Evolution Consulting

Nagy kihívás a recruiterek számára, hogy a május 25. óta megszigorodott adatkezelési szabályzások betartását úgy valósítsák meg, hogy emellett a jelöltekre minél kevesebb teher és kellemetlenség háruljon. Tekintsük át, hogy mik azok a pontok, melyeket a toborzási folyamatban kiemelten kell kezelnünk és milyen óvintézkedéseket kell tennünk a bírság elkerülése érdekében. Mindezt természetesen úgy építsük fel digitális HR megoldások alkalmazásával, hogy a jelentkezőknek továbbra is élményt tudjunk biztosítani. Így juthatunk el a törvényes élmény szintjére!

KÖNYVTÁR (1. em.)

Kékgalléros backstage: a színfalak mögött - Mi kérdezünk, az internet válaszol - LIVE datatelling 45 percben
Vida Eszter, SentiOne

Ki? Mit? Mikor? Hol? Honnan hová tart egy kékgalléros a weben? Milyen trendek körvonalazhatók? Mik a legjellemzőbb panaszok és a legmarkánsabb elvárások a kékgalléros állásajánlatok és álláskeresők online kontextusában? Hogyan találjuk, és, hogyan szólítsuk meg őket? Közönségként nem biztos, hogy bejárásunk van a backstage-be. Datatellerként garantált. Járjuk be velük az e-utat. Ezernyi forgatókönyv és milliónyi adat - az első sorból, és a social listening technológiával karöltve.


12:15-13:00

NAGYTEREM (fsz.)

5 könnyű lépés az értékteremtő toborzásért
Tornai Balázs, HVG Akadémia

Pár egyszerű és szórakoztató lépésben a recruitment folyamatok optimalizálására, a való életben végrehajtható modelleket hozunk létre. Az itt tanult gyakorlatot más területeken, bármilyen stakeholderrel később biztonsággal alkalmazhatjátok. A résztvevők a workshop utáni egy hónapban 3 órányi konzultációt kapnak a HVG Akadémia Agile Recruitment Expert mentoraitól!


KÖNYVTÁR (1.em.)

„Career Reloaded”-Branding, storytelling, agilitás, design thinking a karriertervezésben
Juhász Erika, Business Coach

Napjainkban a karriertervezés fontos része, hogy időről-időre felülvizsgáljuk, meddig jutottunk az önmagunk számára kijelölt úton. Ahogy ezt megtesszük mi is, megteszik az általunk toborzott, alkalmazott munkatársaink is. A cégek hosszútávú sikerének fontos eleme, ha az ilyen egyéni újratervezési pontoknál is segítséget tudnak nyújtani a céges HR szakemberek - a megtartás, elköteleződés esetében ez kiemelt terület lehet. A coaching-szemléletű workshopon megmutatjuk a résztvevőknek, hogyan lehet létrehozni olyan gondolati keretet, amely célirányos, rendezi az elképzeléseket, konkretizálja a célokat, tudatosítja az erőforrásokat és segít a következő lépés megtervezésében. A program azon elemeire helyezzük a hangsúlyt, melyek eredményesen használhatók emberi erőforrás (toborzás, fejlesztés, megtartás) területen dolgozó szakemberek számára.


15:15-16:00

NAGYTEREM (fsz.)

Mérföldkövek az integrált employer branding stratégiában: 3 lépés a vezetők bevonásától a munkavállalói élményig
Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, Brandfizz Employer Branding

"Mennyi lesz pontosan az employer brandünk ROI-ja?" - kérdezi a vezető és Te kényelmetlenül érzed magad. Mérhető eredményeket várnak Tőled, pedig épp csak belefogtál. Volna. Tűzoltás és kapkodás helyett a fenntartható működésre szavazol. Munkáltatói márka stratégiát építenél, ahogyan azt a versenytársaid már sikeresen teszik. Tudod, hogy a megtartás az új toborzás, de a nyitott pozíciók száma valahogy nem akar csökkenni. Tenni kell valamit! És a vezetőd még mindig ott ül Veled szemben, a válaszodra várva. Mit lépsz?


KÖNYVTÁR (1.em.)

Találd meg a miérted!
Szörnyi Krisztina és Berta Ferenc, TEDxYouth@Budapest

Miért végzik egyesek lelkesedéssel a munkájukat, míg másoknak akár mindennapi nyomasztó terhet jelent? Mindannyiunknak megvan a saját miértünk, az a mélyen rögzült cél, indíték vagy hit, amelyből szenvedélyünket és inspirációnkat merítjük. Ennek felfedezése lehet a kulcs ahhoz, hogy értelmet találjunk és kiteljesedhessünk a munkánkban, majd másokat is erre inspiráljunk magunk körül. Hiszünk abban, hogy a saját miértünk, majd a csapatunk, cégünk miértjének feltárása elégedettebb munkatársakat, hatékonyabb együttműködést és biztonságosabb környezetet teremt. A workshopon izgalmas kalandra hívjuk, hiszen a miértek nyomába eredünk.

Előadók

Berta Ferenc


senior tréner, szervezetfejlesztő, TEDxYouth@Budapest felkészítő coach

Trénerként, mediátorként, coachként fontos számomra létrehozni teret és kereteket az érzelmek számára. Az érzelmek, illetve ezek hiánya miatt keletkeznek konfliktusok akár a párkapcsolatban, akár a csapatban vagy közösségben. Az előadói felkészítés során is a személyes érintettséget keressük, vagyis az érzelmi szálakat, fonalakat, amelyek hitelesítik az előadót és a mondandóját. Ezen szálak megtalálásával, kibogozásával létrejön egyfajta szövet, ami energetizálja az előadót, a párkapcsolatot, a közösséget. 


Blaski Judit


igazgató, HVG HR Center

Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.


Demény Soma


HR Manager GGO/GOF CEE, GE

Végzettsége szerint közgazdász, karrierjét a T-Mobilnál kezdte, majd a General Electric több üzletágánál töltött be különböző HR szerepköröket, a GE HR vezetőképző programjának végzettje. Elsődleges megkülönböztető jegye, hogy nincs olyan nehéz helyzet vagy stresszes időszak, amiben ne tudná ő és a csapata jól érezni magát. Kétgyermekes apaként és a vállalat kulturális nagyköveteként egyaránt ezt képviseli. Az SSC világba becsöppenve 4 éve építi az egyik leggyorsabban növekedő szolgáltató központot GE Global Operations néven és támogat globális funkciókat.


dr. Guld Ádám


egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak. 


dr. Mester Csaba


ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting

A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglalkozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 10 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A cég stratégiai irányait kezdetektől fogva meghatározó módon alakítja, a vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhasson ügyfeleinek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz, amit magas fokon művelt agilis szoftverfejlesztési módszertannal öntenek gyakorlati formába.


Farkas Szabolcs


Entrepreneur, Organization designer, Agile coach, Easy Monday

Szabolcs a 90-es években végzett programozóként, ezt követően több sikertelen és néhány sikeres IT vállalkozás alapítójaként és vezetőjeként dolgozott. Fő érdeklődési köre már a kétezres évektől a hatékony, jól skálázható, önmagukat menedzselő szervezetek voltak. 2011-ben a Tan Kapuja Budhista Főiskolán többek között a kollektív archetipusos mintázatok közösségekre és szervezetekre gyakorolt hatását tanulmányozta. 2014-ben több cégvezetővel közösen létrehozták a Circle 43 kutatókört, ahol a Holacracy módszertanon alapuló és agilis szervezeti modelleket teszteltek valós céges környezetekben. Szabolcs 2016 óta szervezeti tanácsadóként tart workshopokat közép- és nagyvállalati környezetben, ahol az Easy Monday néven létrehozott agilis szervezetfejlesztési keretrendszert alkalmazza.


Hajdú Csongor


alapító és ügyvezető, Frissdiplomás Kft., főszervező, HVG Állásbörze


Csongor több mint két évtizede szervez toborzási rendezvényeket. Nevéhez fűződik a HVG Állásbörze létrehozása, és piacvezetővé fejlesztése. A 6 évig volt a BME Karrier Iroda vezetője és a Műegyetemi Állásbörze értékesítési vezetője. Elkötelezett a folyamatos fejlődés és innováció mellett, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektet a bevált, jó megoldások elterjesztésére, megőrzésére is. Megszállottan keresi azokat a lehetőségeket, melyek ügyfeleinek és az álláskeresőknek egyaránt értéket teremtenek, segítik a munkaerő-piac szereplőinek eredményes egymásra találását.


Horváth Ádám


Chief Sparkle Officer, Brandfizz Employer Branding

10 éve foglalkozik munkáltatói márkával, Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Keresett előadója szakmai rendezvényeknek itthon és külföldön, rendszeresen publikál munkáltatói márka témában. Médiaszerepléseivel az integrált employer branding szemlélet népszerűsítését támogatja. Szerinte a sikeres munkáltatói márkához a vezetők aktív bevonása, akciók helyett stratégia és mérhető üzleti eredmények kellenek. 


Jonna Pitkänen


csapatvezető és COO, Mightifier

Jonna szenvedélyes vezető és vezető fejlesztő, aki COO-ként a finn oktatási technológiával foglalkozó start-up, a Mightifier globális működéséért felel. Jelentős tapasztalatokkal rendelkezik nemzetközi csapatok koordinálásában, kiemelten a vásárlói elégedettség és értékesítés területén. A vállalat globális hálózatát (az Egyesült Államok kivételével) Helsinkiből irányítja. Kiemelkedően sikeres a csapatok motiválása és a csapattagok egyéni erősségeinek felkutatása és erősítése terén.


Juhász Erika


fejvadász, karrier coach, Business Coach

Erika 1989 óta dolgozik a HR tanácsadásban, elsősorban az executive search területén. Pályafutása elején nemzetközi toborzó és fejvadász irodák tanácsadója, majd az elmúlt több mint 20 évben az EastEuroCo Executive Search Group partnereként. Tanácsadóként támogatott szinte minden iparágat, foglalkozott hirdetéses szelekcióval, executive search-el, talent kutatással, a toborzási folyamatban megjelenő employer brandinggel és a megtartással. Az utóbbi években felsőoktatási intézmények meghívott oktatója. 2018 óta a Business Coach Kft. stratégiai partnere, coach, tréner. A Recruitment Institute képzési programjának szakmai vezetője. Szívügyének tekinti a toborzásban résztvevők képzési támogatását, akár recruitment szakemberek, akár funkcionális terület vezetői. Érdeklődésének fókusza a toborzás aktuális kihívásai, az életpálya tervezés, a munkahelyen megjelenő generációs kihívások és a vezetői kompetenciakészlet fejlesztése.


Jurecska Andrea


Recruitment & Employer Branding osztályvezető, NN Biztosító

A hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember több szakmai szövetség aktív tagja. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon. Pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél, mely tapasztalata nagyban meghatározza mai employer branding szemléletét. Ma már a klasszikus HR feladataiba, kiválasztási és toborzási folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan tudja alkalmazni az ún. munkavállalói élmény alapú felfogást. Jelenlegi munkahelyén az NN Biztosítónál folyamatosan innovatív és gondolkodást formáló eszközök kidolgozására törekszik, mely eszközök folyamatosan beépülnek a cég mindennapi kiválasztási folyamataiba.


Kelliár Zsolt


CEO, Talentuno & SSC Heroes

Zsolt 10 évig olyan nemzetközi nagyvállalatok szolgáltató-központjaiban dolgozott, mint a T-Systems, a Getronics és a BT.  Eleinte az operáció területén szerzett tapasztalatokat, majd növekedéssel kapcsolatos projektekkel foglalkozott, amelyek mindig szorosan kapcsolódtak a toborzáshoz. Emellett felépített egy saját szoftverfejlesztő céget, ahol webes technológiákkal készítenek üzleti alkalmazásokat. Társaival 3 évvel ezelőtt ezekre a tapasztalatokra építve indították el saját vállalkozásukat, azzal a céllal, hogy a toborzás digitalizálásában élen járó megoldásokat dolgozzanak ki. Így született meg a GWS Hub és indult el az SSC Heroes brand, amely jóval több lett egy egyszerű toborzási felületnél. Hamarosan pedig útjára indítják a Talentuno platformot is, egy az SSC szektoron túlmutató innovatív toborzási megoldásukat.


Kiss Adél


munkáltatói márka szakértő, T-Systems Magyarország Zrt.(A Magyar Telekom Csoport tagja)

„Ha dolgozom, megnő bennem a szeretet” – írta Esterházy Péter egy helyütt, én pedig magamra ismertem benne. Szeretek inspirálódni és inspirálni, innoválni, az élet különböző területén dolgozó embereket egy csapatba szervezni egy közös, értelmes ügyért. Legutóbbi kedvenc projektem a diákoknak szervezett alkotótáborunk, az augusztusi  T-Systems Ötletcampus. Hogy miért hiszek a toborzás ezen fajtájában? A kerekasztalon erről is fogok mesélni. 



Kovács Judit


ügyfélkapcsolati és szolgáltatásfejlesztési igazgató, Profiles International Hungary 

Több mint 10 éve már a Profiles értékelő eszközeire épülő programok (képzések, fejlesztések, tréningek, coaching folyamatok) fejlesztésével, értékesítésével, lebonyolításával foglalkozik. Az elmúlt időszak egyik legizgalmasabb feladatának a szervezetek HR-stratégiájának kidolgozásában való közreműködését és a generációmenedzsment elemeinek gyakorlatba illesztését tartja. Csapatával számos kutatás és esettanulmány  tapasztalatával igyekszik gondolatébresztő és katalizátor lenni a munka világában, hogy az exponenciális sebességgel gyorsuló változással könnyedén és rugalmasan tudjunk lépést tartani mind munkáltatói, mind munkavállalói oldalon.



Petr Novotny


toborzási vezető,  HR Services, EMEA & TRMS, Amazon.com

Petr az elmúlt 15 évben toborzással foglalkozott – ügyfeleinek a legmegfelelőbb jelölteket kutatta házon belül és ügynökségeken keresztül egyaránt. Az Amazon csapatához 2017-ben csatlakozott, ahol jelenleg a közép-kelet európai régióért felelős, több különböző üzleti egységet támogató toborzási részleget vezeti. Ezt megelőzően a szintén nemzetközi hálózattal működő O2 telekommunikációs cég prágai központjában szerzett szakmai tapasztalatokat. 


Radnai Tóth Judit


társalapító, Worki - The Future Workplace Experience 

Kommunikációs és HR szakértő a Worki - The Future Workplace Experience alapító partnereként munkavállalói élménytervezésben, sokszínű cégkultúra kialakításában és munkáltatói márkaépítésben segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a network alapú toborzási megoldások.


Sági György


alapító, product architect, Bondweaver Hálózatelemző

A Bondweaver Hálózatelemző kft. alapítója. Két évtizede foglalkozik hálózat elemezéssel. Olyan kritikus üzleti kérdésekre ad választ, mint pl.: kik készülnek elhagyni a szervezetet, hogyan javulhat a visszajelzés kultúrája, hogy kell feloldani a kommunikációs elakadásokat? Pályája kezdetén az orvoslásban felhasználható IT alkalmazásokról tanított a DOTE-n,  majd a Generali régió-igazgatójaként szerzett vezetői tapasztalatokat. Emellett pszichodráma terapeuta, szervezeti analitikus és változásmenedzsment tanácsadó képzéseken vett részt, ’94-től menedzsment tanácsadó. Egyetemek és üzleti konferenciák rendszeres előadója. Kutatási eredményei cikkekben és ismeretterjesztő filmekben jelentek meg (Spektrum, MTV).


Simó György


szociológus, üzletember, kockázati tőkebefektető

Alapítója volt a Tilos Rádiónak és az Origónak. Közel 20 éve, a T-Online Zrt. jogelődjének tartalomszolgáltatási vezetőjeként állt menedzsernek, ezt követően részt vett a Matáv/Telekom internet és tartalomszolgáltatási üzletágának felépítésében, 2006 után pedig már nem csak a T-Online Magyarország Zrt., de a T-Com vezérigazgatója is lett. 2009 óta befektető, a Day One Capital alapító partnereként egész Közép-és Kelet-Európában keresi az ígéretes technológiai startupokat. Emellett a hazai 3D nyomtatás „apostola", a Fredee Printing tulajdonosa. Szervezeti tapasztalatai az egyszemélyes befektetésektől a kisvállalkozásokon át a tízezer fős nemzetközi nagyválallatokra terjednek ki. Elkötelezett híve a vállalkozói kultúra és mentalitás magyarországi elterjesztésének.  


Szabó Fruzsina


felelős szerkesztő, eduline.hu

Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban. 



Szörnyi Krisztina


HVG Extra Magazinok főszerkesztő; TEDxYouth@Budapest, TEDxBudapest kurátor, coach

Újságíróként, szerkesztőként, főszerkesztőként folyamatosan új formákat, megközelítéseket keresek a minőségi tartalmak kialakításához és célba juttatásához. Azok a gondolatok jelentik számomra a miértet, amelyek megtermékenyítik egymást, és elindítják a változást. A kezdetek óta részt veszek a TED konferenciák hazai meghonosításában, a fiatalokról nem csak fiataloknak szóló TEDxYouth@Budapest és a TEDxBudapest tartalomért és kommunikációért felelős főszervezőjeként.


Tornai Balázs


agile coach, Apertus Kft., módszertani vezető, HVG Akadémia

Több mint 15 év tapasztalattal rendelkezik folyamatmenedzsment, termék-, illetve szervezetfejlesztés és módszertani tranzíció területeken. Dolgozott telekommunikációs, kereskedelmi, egészségügyi és gyártó szektorban, startupokkal és software-fejlesztő cégekkel. Az agilis módszertani átállás során a szervezetek egységnyi időre vetített termelő képessége átlagosan 150-300%-kal nőtt. A HVG Akadémia, Agile Recruiter sorozatának módszertani vezetője.



Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a CoffeeBreak Consulting társalapítója

Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.



Uzsák Éva Virág


régióvezető, Kincentric

2006-ban kezdte pályafutását a Kincentric jogelődjének a Hewitt Inside-nak kötelékében. Évekig üzletfejlesztési vezetőként, majd később a cég innovációs vezetőjeként számos piacformáló kezdeményezésben vállalt aktív szerepet, mint a jól ismert Legjobb Munkahelyek Program, a World of Work Moonshot projekt, az ország első Munkáltatói Márka Kutatása és Munkáltatói Video kampánya a MuVi, a #dolgoznielmeny kutatás vagy akár a HR szakma első számú eseményévé nőtt HR Fest, amelynek az indulás óta mentora. A globális szervezet innovációs motorjaként működő magyarországi csapat vezetését 2018 elejétől vette át, 2019 júliusától a Kincentric kelet-európai régió vezetői szerepét tölti be. 


Vida Eszter


kommunikációs vezető, SentiOne

Eszter a SentiOne, egy teljes Európát lefedő, 30 nyelven beszélő nemzetközi social listening cégcsoport magyarországi ügynökségénél kommunikációs vezető. Korábban kreatív ügynökségi oldalon dolgozott, így az ott megszeretett „storytelling” élményt hozta magával „adat oldalra" is. A social listeninggel való találkozást a véletlen, egész pontosan a LinkedIn hozta, és mint ilyen, egy teljesen új világot nyitott meg előtte. Új történetekkel. Más nézőponttal. Egy jó történet azonban mindenhol jó történet, épp csak a szerző változik. Ügyféloldalon nyilván az ügyfél írja. Social listening oldalon ugyanakkor az internetfelhasználók milliós nagyságrendű közönsége. 


Zvezdovics Anita


Chief Fizz Officer, Brandfizz Employer Branding

Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója, munkáltatói márka rendezvények népszerű előadója, cikkek szerzője. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója és a Zukunft Personal Hungary Employer Branding Szakértője. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Nap mint nap azon dolgozik, hogy jobb legyen az emberek számára a munkahelyen eltöltött idő, és ennek üzleti értéke a vezetők számára láthatóvá váljon. Az elmúlt években a Brandfizz több,  mint 10 000 munkavállaló munkahelyi élményére volt hatással, és közel 5000 pozíció betöltésében támogatta partnereit.


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Simon Sinek; David Mead

Találd meg a miérted!

Mi motivál minket és csapatunkat?
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor