A KONFERENCIA MEGTELT, A JELENTKEZÉST LEZÁRTUK!
HA AZ AGILIS HR TÉMAKÖR MÉLYEBBEN ÉRDEKEL, FIGYELMEDBE AJÁNLJUK A HVG AKADÉMIA ŐSZI KÉPZÉSÉT, AZ AGILE RECRUITMENT EXPERT KÉPZÉST.
A szervezetek digitális átállása már túllépett a tervezési szakaszon, az üzleti folyamatok felgyorsulnak, az elvárások nőnek, a reakcióidő rövidül. A változások pedig a HR szakmát sem kerülik el.
A hangsúly az élet szinte minden területén a technológia felé tolódik - olyan határponthoz értünk, ahol a gyors tanulás, az adaptáció és a készségszintű technológiahasználat az élvonalban maradás alapfeltétele. Az új kihívásokra új működési modellekkel tudnak csak felelni a szervezetek.
Az agilis módszertan ma már nemcsak az IT szektor számára varázsszó, megtalálta az útját a termékfejlesztéstől a gyártáson át a marketingig és most a HR-területét forradalmasítja. Itt az idő, hogy megtanuljuk, miként toborozzuk, fejlesszük, kötelezzük el és menedzseljük szakembereinket egy állandóan változó környezetben ahol az alkalmazkodás és a folyamatos innováció már nemcsak adódó lehetőség, sokkal inkább a versenyképesség megőrzésének stratégiai szintű követelménye.
Konferenciánkon a környezet változásából fakadó átalakuló vezetői skill-setről, a döntéshozókkal szembeni elvárásokról ugyanúgy beszélünk, mint a generációs elkötelezés kihívásairól és technikai megoldási lehetőségeiről. Megvizsgáljuk, milyen kiaknázható lehetőségek rejlenek a biometrikus mérésekben, hogyan alkalmazható a mesterséges intelligencia és a mély tanulás a HR-ben, hol ér össze az üzlet és a technológia. A toborzásban is alkalmazható gyakorlati technikákat mutatunk olyan társterületekről, mint a sales vagy a marketing.
SZERKESZTŐI AJÁNLÓ
Korábbi, Online Toborzási Konferenciánk a HR szakma egyik legjelentősebb rendezvényévé nőtte ki magát. Az elmúlt 4 évben azonban fokozatosan éreztük, hogy a szakmánkra jellemző kihívások, folyamatos változások túllépték azt a keretet, amit a korábbi platform biztosított. A toborzás a HR szakma kiemelt területe, de már korántsem választható el a többi HR folyamattól olyan élesen. Ahogy a különböző területek - a toborzástól a megtartson át a belső fejlesztésekig - hatással vannak egymásra, úgy a jövő kihívásai és lehetőségei sem szegmentálhatóak, valamennyi területet együtt és egyszerre érintik. Ezt bőrünkön tapasztaljuk a mindennapi munkánk során. Ebből a tapasztalatból született meg a Future of Recruitment konferencia gondolata, ahol a toborzás korábban még jól elhatárolható témaköre mellé olyan területeket is beemeltünk, melyekkel mára a gyakorlatban is elválaszthatatlanul összeér. A célunk egy olyan magas színvonalú esemény megszervezése, ami a tőlünk megszokott szakmaisággal fordul a HR területeit érintő új kihívások felé és a közeli jövőre készíti fel közönségét. - Blaski Judit igazgató, HVG HR Center KEYNOTE SPEAKERS
Jonna Pitkanen - COO és csapatvezető, Team Mightifier
Petr Novotny - toborzási vezető, EMEA&TRMS - Amazon.com A HVG Future of Recruitment konferenciát követően 18 órától kezdődő partnereseményünkön, a TALENTUNO RECRUITERS' NIGHT programján a konferencia közönsége ingyenesen vehet részt. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK: A HR agilisra vált - 1. rész ...bővebben |
08:30 | 10:00 |
Érkezés, regisztráció
|
09:00 | 09:45 |
WORKSHOPOK
- Törvényes élmény, avagy hogy adjunk jelöltélményt a toborzás során a GDPR szabályzás maximális betartásával? - dr. Mester Csaba, Evolution Consulting |
09:45 | 10:00 |
Szünet
|
FUTURE OF LEADERSHIP & RECRUITMENT
|
||
10:00 | 10:05 |
Megnyitó
Blaski Judit, HVG HR Center |
10:05 | 10:25 |
Vezetők a prés alatt - Mit kezdhetünk a "nemtudással"?
Simó György szociológus, üzletemberrel Szabó Fruzsina beszélget |
10:25 | 10:45 |
Agilis toborzás - Legyen a HR a változás motorja!
Jurecska Andrea, NN Biztosító & Tornai Balázs, HVG Akadémia |
10:45 | 11:05 |
Az erősségekre építő kultúra - A fenntartható siker kulcsa
Jonna Pitkänen, Mightifier |
11:05 | 11:35 |
Milyen lesz a jövő HR-vezetője?
Kerekasztal: |
11:35 | 11:45 |
HR TECH STARTUP PITCH
- BATTLEJUNGLE |
11:45 | 13:15 |
SZÜNET
|
12:15 | 13:00 |
WORKSHOPOK
- 5 könnyű lépés az értékteremtő toborzásért - Tornai Balázs, HVG Akadémia |
FUTURE OF ENGAGEMENT
|
||
13:15 | 13:35 |
Nem csak a 20 éveseké? - Generációk találkozása a munkahelyeken
Guld Ádám, PTE |
13:35 | 13:55 |
Kik teszik "okosabbá" a csapatot?
Sági György, Bondweaver Hálózatelemző |
13:55 | 14:15 |
Elkötelezettség vs. Munkavállalói élmény - A legfrissebb globális és magyarországi trendek
Uzsák Éva, Aon Hungary |
14:15 | 14:35 |
"Dos & Don'ts" - Gyakorlati példák agilis transzformációra
Farkas Szabolcs, Easy Monday |
14:35 | 14:45 |
HR TECH STARTUP PITCH
- QUANTIFIED COMPANY |
|
||
14:45 | 16:15 |
SZÜNET
|
15:15 | 16:00 |
WORKSHOPOK
- Mérföldkövek az integrált employer branding stratégiában: 3 lépés a vezetők bevonásától a munkavállalói élményig - Brandfizz workshop |
QUICK WINS
|
||
16:15 | 16:35 |
Sales technikák a toborzásban
Petr Novotny, Amazon.com |
16:35 | 16:55 |
Employee Advocacy - Hogyan érd el, hogy a dolgozóid legyenek a legnagyobb rajongóid és így támogassák a toborzást?
Tóth-Czere Péter, CoffeeBreak Consulting |
16:55 | 17:15 |
Tool hacking a munkavállalói élménytervezésben
Radnai Tóth Judit, Worki |
17:15 | 17:35 |
Személyes toborzási technikák
Kerekasztal: |
17:35 | 17:45 |
Zárás
|
senior tréner, szervezetfejlesztő, TEDxYouth@Budapest felkészítő coach
Trénerként, mediátorként, coachként fontos számomra létrehozni teret és kereteket az érzelmek számára. Az érzelmek, illetve ezek hiánya miatt keletkeznek konfliktusok akár a párkapcsolatban, akár a csapatban vagy közösségben. Az előadói felkészítés során is a személyes érintettséget keressük, vagyis az érzelmi szálakat, fonalakat, amelyek hitelesítik az előadót és a mondandóját. Ezen szálak megtalálásával, kibogozásával létrejön egyfajta szövet, ami energetizálja az előadót, a párkapcsolatot, a közösséget.
igazgató, HVG HR Center
Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.
HR Manager GGO/GOF CEE, GE
Végzettsége szerint közgazdász, karrierjét a T-Mobilnál kezdte, majd a General Electric több üzletágánál töltött be különböző HR szerepköröket, a GE HR vezetőképző programjának végzettje. Elsődleges megkülönböztető jegye, hogy nincs olyan nehéz helyzet vagy stresszes időszak, amiben ne tudná ő és a csapata jól érezni magát. Kétgyermekes apaként és a vállalat kulturális nagyköveteként egyaránt ezt képviseli. Az SSC világba becsöppenve 4 éve építi az egyik leggyorsabban növekedő szolgáltató központot GE Global Operations néven és támogat globális funkciókat.
egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak.
ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting
A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglalkozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 10 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A cég stratégiai irányait kezdetektől fogva meghatározó módon alakítja, a vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhasson ügyfeleinek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz, amit magas fokon művelt agilis szoftverfejlesztési módszertannal öntenek gyakorlati formába.
Entrepreneur, Organization designer, Agile coach, Easy Monday
Szabolcs a 90-es években végzett programozóként, ezt követően több sikertelen és néhány sikeres IT vállalkozás alapítójaként és vezetőjeként dolgozott. Fő érdeklődési köre már a kétezres évektől a hatékony, jól skálázható, önmagukat menedzselő szervezetek voltak. 2011-ben a Tan Kapuja Budhista Főiskolán többek között a kollektív archetipusos mintázatok közösségekre és szervezetekre gyakorolt hatását tanulmányozta. 2014-ben több cégvezetővel közösen létrehozták a Circle 43 kutatókört, ahol a Holacracy módszertanon alapuló és agilis szervezeti modelleket teszteltek valós céges környezetekben. Szabolcs 2016 óta szervezeti tanácsadóként tart workshopokat közép- és nagyvállalati környezetben, ahol az Easy Monday néven létrehozott agilis szervezetfejlesztési keretrendszert alkalmazza.
alapító és ügyvezető, Frissdiplomás Kft., főszervező, HVG Állásbörze
Csongor több
mint két évtizede szervez toborzási rendezvényeket. Nevéhez fűződik a HVG
Állásbörze létrehozása, és piacvezetővé fejlesztése. A 6 évig volt a BME
Karrier Iroda vezetője és a Műegyetemi Állásbörze értékesítési vezetője. Elkötelezett
a folyamatos fejlődés és innováció mellett, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektet a
bevált, jó megoldások elterjesztésére, megőrzésére is. Megszállottan keresi
azokat a lehetőségeket, melyek ügyfeleinek és az álláskeresőknek egyaránt
értéket teremtenek, segítik a munkaerő-piac szereplőinek eredményes egymásra
találását.
Chief Sparkle Officer, Brandfizz Employer Branding
10 éve foglalkozik munkáltatói márkával, Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Keresett előadója szakmai rendezvényeknek itthon és külföldön, rendszeresen publikál munkáltatói márka témában. Médiaszerepléseivel az integrált employer branding szemlélet népszerűsítését támogatja. Szerinte a sikeres munkáltatói márkához a vezetők aktív bevonása, akciók helyett stratégia és mérhető üzleti eredmények kellenek.
csapatvezető és COO, Mightifier
Jonna szenvedélyes vezető és vezető fejlesztő, aki COO-ként a finn oktatási technológiával foglalkozó start-up, a Mightifier globális működéséért felel. Jelentős tapasztalatokkal rendelkezik nemzetközi csapatok koordinálásában, kiemelten a vásárlói elégedettség és értékesítés területén. A vállalat globális hálózatát (az Egyesült Államok kivételével) Helsinkiből irányítja. Kiemelkedően sikeres a csapatok motiválása és a csapattagok egyéni erősségeinek felkutatása és erősítése terén.
fejvadász, karrier coach, Business Coach
Erika 1989 óta dolgozik a HR tanácsadásban, elsősorban az executive search területén. Pályafutása elején nemzetközi toborzó és fejvadász irodák tanácsadója, majd az elmúlt több mint 20 évben az EastEuroCo Executive Search Group partnereként. Tanácsadóként támogatott szinte minden iparágat, foglalkozott hirdetéses szelekcióval, executive search-el, talent kutatással, a toborzási folyamatban megjelenő employer brandinggel és a megtartással. Az utóbbi években felsőoktatási intézmények meghívott oktatója. 2018 óta a Business Coach Kft. stratégiai partnere, coach, tréner. A Recruitment Institute képzési programjának szakmai vezetője. Szívügyének tekinti a toborzásban résztvevők képzési támogatását, akár recruitment szakemberek, akár funkcionális terület vezetői. Érdeklődésének fókusza a toborzás aktuális kihívásai, az életpálya tervezés, a munkahelyen megjelenő generációs kihívások és a vezetői kompetenciakészlet fejlesztése.
Recruitment & Employer Branding osztályvezető, NN Biztosító
A hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember több szakmai szövetség aktív tagja. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon. Pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél, mely tapasztalata nagyban meghatározza mai employer branding szemléletét. Ma már a klasszikus HR feladataiba, kiválasztási és toborzási folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan tudja alkalmazni az ún. munkavállalói élmény alapú felfogást. Jelenlegi munkahelyén az NN Biztosítónál folyamatosan innovatív és gondolkodást formáló eszközök kidolgozására törekszik, mely eszközök folyamatosan beépülnek a cég mindennapi kiválasztási folyamataiba.
CEO, Talentuno & SSC Heroes
Zsolt 10 évig olyan nemzetközi nagyvállalatok szolgáltató-központjaiban dolgozott, mint a T-Systems, a Getronics és a BT. Eleinte az operáció területén szerzett tapasztalatokat, majd növekedéssel kapcsolatos projektekkel foglalkozott, amelyek mindig szorosan kapcsolódtak a toborzáshoz. Emellett felépített egy saját szoftverfejlesztő céget, ahol webes technológiákkal készítenek üzleti alkalmazásokat. Társaival 3 évvel ezelőtt ezekre a tapasztalatokra építve indították el saját vállalkozásukat, azzal a céllal, hogy a toborzás digitalizálásában élen járó megoldásokat dolgozzanak ki. Így született meg a GWS Hub és indult el az SSC Heroes brand, amely jóval több lett egy egyszerű toborzási felületnél. Hamarosan pedig útjára indítják a Talentuno platformot is, egy az SSC szektoron túlmutató innovatív toborzási megoldásukat.
munkáltatói márka szakértő, T-Systems Magyarország Zrt.(A Magyar Telekom Csoport tagja)
„Ha dolgozom, megnő bennem a szeretet” – írta Esterházy Péter egy helyütt, én pedig magamra ismertem benne. Szeretek inspirálódni és inspirálni, innoválni, az élet különböző területén dolgozó embereket egy csapatba szervezni egy közös, értelmes ügyért. Legutóbbi kedvenc projektem a diákoknak szervezett alkotótáborunk, az augusztusi T-Systems Ötletcampus. Hogy miért hiszek a toborzás ezen fajtájában? A kerekasztalon erről is fogok mesélni.
ügyfélkapcsolati és szolgáltatásfejlesztési igazgató, Profiles International Hungary
Több mint 10 éve már a Profiles értékelő eszközeire épülő programok (képzések, fejlesztések, tréningek, coaching folyamatok) fejlesztésével, értékesítésével, lebonyolításával foglalkozik. Az elmúlt időszak egyik legizgalmasabb feladatának a szervezetek HR-stratégiájának kidolgozásában való közreműködését és a generációmenedzsment elemeinek gyakorlatba illesztését tartja. Csapatával számos kutatás és esettanulmány tapasztalatával igyekszik gondolatébresztő és katalizátor lenni a munka világában, hogy az exponenciális sebességgel gyorsuló változással könnyedén és rugalmasan tudjunk lépést tartani mind munkáltatói, mind munkavállalói oldalon.
toborzási vezető, HR Services, EMEA & TRMS, Amazon.com
Petr az elmúlt 15 évben toborzással foglalkozott – ügyfeleinek a legmegfelelőbb jelölteket kutatta házon belül és ügynökségeken keresztül egyaránt. Az Amazon csapatához 2017-ben csatlakozott, ahol jelenleg a közép-kelet európai régióért felelős, több különböző üzleti egységet támogató toborzási részleget vezeti. Ezt megelőzően a szintén nemzetközi hálózattal működő O2 telekommunikációs cég prágai központjában szerzett szakmai tapasztalatokat.
társalapító, Worki - The Future Workplace Experience
Kommunikációs és HR szakértő a Worki - The Future Workplace Experience alapító partnereként munkavállalói élménytervezésben, sokszínű cégkultúra kialakításában és munkáltatói márkaépítésben segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a network alapú toborzási megoldások.
alapító, product architect, Bondweaver Hálózatelemző
A Bondweaver Hálózatelemző kft. alapítója. Két évtizede foglalkozik hálózat elemezéssel. Olyan kritikus üzleti kérdésekre ad választ, mint pl.: kik készülnek elhagyni a szervezetet, hogyan javulhat a visszajelzés kultúrája, hogy kell feloldani a kommunikációs elakadásokat? Pályája kezdetén az orvoslásban felhasználható IT alkalmazásokról tanított a DOTE-n, majd a Generali régió-igazgatójaként szerzett vezetői tapasztalatokat. Emellett pszichodráma terapeuta, szervezeti analitikus és változásmenedzsment tanácsadó képzéseken vett részt, ’94-től menedzsment tanácsadó. Egyetemek és üzleti konferenciák rendszeres előadója. Kutatási eredményei cikkekben és ismeretterjesztő filmekben jelentek meg (Spektrum, MTV).
szociológus, üzletember, kockázati tőkebefektető
Alapítója volt a Tilos Rádiónak és az Origónak. Közel 20 éve, a T-Online Zrt. jogelődjének tartalomszolgáltatási vezetőjeként állt menedzsernek, ezt követően részt vett a Matáv/Telekom internet és tartalomszolgáltatási üzletágának felépítésében, 2006 után pedig már nem csak a T-Online Magyarország Zrt., de a T-Com vezérigazgatója is lett. 2009 óta befektető, a Day One Capital alapító partnereként egész Közép-és Kelet-Európában keresi az ígéretes technológiai startupokat. Emellett a hazai 3D nyomtatás „apostola", a Fredee Printing tulajdonosa. Szervezeti tapasztalatai az egyszemélyes befektetésektől a kisvállalkozásokon át a tízezer fős nemzetközi nagyválallatokra terjednek ki. Elkötelezett híve a vállalkozói kultúra és mentalitás magyarországi elterjesztésének.
felelős szerkesztő, eduline.hu
Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban.
HVG Extra Magazinok főszerkesztő; TEDxYouth@Budapest, TEDxBudapest kurátor, coach
Újságíróként, szerkesztőként, főszerkesztőként folyamatosan
új formákat, megközelítéseket keresek a minőségi tartalmak kialakításához és
célba juttatásához. Azok a gondolatok jelentik számomra a miértet, amelyek
megtermékenyítik egymást, és elindítják a változást. A kezdetek óta részt
veszek a TED konferenciák hazai meghonosításában, a fiatalokról nem csak
fiataloknak szóló TEDxYouth@Budapest és a TEDxBudapest tartalomért és
kommunikációért felelős főszervezőjeként.
agile coach, Apertus Kft., módszertani vezető, HVG Akadémia
Több mint 15 év tapasztalattal rendelkezik folyamatmenedzsment, termék-, illetve szervezetfejlesztés és módszertani tranzíció területeken. Dolgozott telekommunikációs, kereskedelmi, egészségügyi és gyártó szektorban, startupokkal és software-fejlesztő cégekkel. Az agilis módszertani átállás során a szervezetek egységnyi időre vetített termelő képessége átlagosan 150-300%-kal nőtt. A HVG Akadémia, Agile Recruiter sorozatának módszertani vezetője.
digitális marketing stratéga, a CoffeeBreak Consulting társalapítója
Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.
régióvezető, Kincentric
2006-ban kezdte pályafutását a Kincentric jogelődjének a Hewitt Inside-nak kötelékében. Évekig üzletfejlesztési vezetőként, majd később a cég innovációs vezetőjeként számos piacformáló kezdeményezésben vállalt aktív szerepet, mint a jól ismert Legjobb Munkahelyek Program, a World of Work Moonshot projekt, az ország első Munkáltatói Márka Kutatása és Munkáltatói Video kampánya a MuVi, a #dolgoznielmeny kutatás vagy akár a HR szakma első számú eseményévé nőtt HR Fest, amelynek az indulás óta mentora. A globális szervezet innovációs motorjaként működő magyarországi csapat vezetését 2018 elejétől vette át, 2019 júliusától a Kincentric kelet-európai régió vezetői szerepét tölti be.
kommunikációs vezető, SentiOne
Eszter a SentiOne, egy teljes Európát lefedő, 30 nyelven beszélő nemzetközi social listening cégcsoport magyarországi ügynökségénél kommunikációs vezető. Korábban kreatív ügynökségi oldalon dolgozott, így az ott megszeretett „storytelling” élményt hozta magával „adat oldalra" is. A social listeninggel való találkozást a véletlen, egész pontosan a LinkedIn hozta, és mint ilyen, egy teljesen új világot nyitott meg előtte. Új történetekkel. Más nézőponttal. Egy jó történet azonban mindenhol jó történet, épp csak a szerző változik. Ügyféloldalon nyilván az ügyfél írja. Social listening oldalon ugyanakkor az internetfelhasználók milliós nagyságrendű közönsége.
Chief Fizz Officer, Brandfizz Employer Branding
Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója, munkáltatói márka rendezvények népszerű előadója, cikkek szerzője. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója és a Zukunft Personal Hungary Employer Branding Szakértője. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Nap mint nap azon dolgozik, hogy jobb legyen az emberek számára a munkahelyen eltöltött idő, és ennek üzleti értéke a vezetők számára láthatóvá váljon. Az elmúlt években a Brandfizz több, mint 10 000 munkavállaló munkahelyi élményére volt hatással, és közel 5000 pozíció betöltésében támogatta partnereit.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.