A jövőt ma építjük - de vajon ráérzünk-e a jövő trendjeire? Víziókat vázolunk, esélyeket latolgatunk, nagy terveket szövünk. Nehezíti azonban a dolgunkat, hogy egy cégen belül sincs egységes megértés arról, hogyan fog hatni a piacainkra a technológia változása. Arról még kevésbé, hogy pontosan mit kellene tennünk, hogy a változás nyertesei lehessünk.
Ennek ellenére mind érezzük: ma kell meghoznunk azokat a döntéseket és meglépnünk azokat a változtatásokat, amik meghatározzák a következő éveinket.
A jó hír azonban, hogy a jövő algoritmizálható. A digitális transzformáció lépései és sikerkritériumai már ma is láthatóak, a jövőbe vezető út pedig konkrét lépésekre bontható és menedzselhető. A sikeres transzformáció az alkalmazkodóképességen, a gyorsaságon, a nyitottságon és sokszor a vakmerőségen múlik. Feszegetnünk kell a határokat és sokszor át kell lépnünk saját árnyékunkat is.
A konferencián ennek az átalakulásnak a legfontosabb állomásait vesszük végig a jövő központú gondolkodásmódtól a radikális üzleti modellek alapelemein keresztül az üzleti folyamatok technológiai, szervezeti és emberi aspektusáig.
KEYNOTE
Professor Yusaf Akbar, CEU
Pim van den Berg és Justin Collinge - TAO Leadership (UK)
Spark Institute at IBS A konferenciánk szakmai szervezőpartnere a Spark Institute at IBS transzformatív vezetőképző intézet, ami a jövő képességeire és a digitális transzformációra készíti fel a nagy- és középvállalati vezetőket, szakértőket. Az intézet oktatói nemzetközi és hazai gyakorló szakemberek, kiváló tudósok, sikeres vezetők, előremutató nézeteket valló vállalkozók, akik saját területük elismert képviselői. Hiszünk abban, hogy korosztálytól függetlenül mindenkiben megvannak azok a képességek, amik szükségesek a jövő kihívásainak sikeresen teljesítéséhez, amiket ha felszínre hozunk és megerősítünk, egy jobb világban élhetünk a technológiával karöltve. |
08:30 | 10:00 |
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
|
WORKSHOP
|
||
09:00 | 09:45 |
Hogyan alkalmazzunk mesterséges intelligencia (AI) alapú megoldásokat munkánkban? - Élmény alapú Design Thinking workshop
Frankó-Csuba Dea, Spark Inst. at IBS és Szalai Ferenc Navega Strategies Ltd. |
|
||
09:45 | 10:00 |
SZÜNET, ÉRKEZÉS
|
10:00 | 10:05 |
Köszöntő
Frankó-Csuba Dea, Spark Inst. at IBS |
10:05 | 10:30 |
Megvalósult sci-fiben élünk – a technológia múltjából a jelenen át a jövőig és tovább
Pintér Róbert, Corvinus Egyetem |
10:30 | 10:50 |
Radikális technológiák – az üzleti világ digitális útkeresése
Frankó-Csuba Dea, Spark Inst. at IBS |
10:50 | 11:10 |
Innovatív üzleti modellek mesterséges intelligencia alapokkal
Byssz Róbert, Philips Magyarország |
11:10 | 11:30 |
Hogyan éljük túl a megosztáson alapuló gazdaságot – pénzcsinálás az információs korban (angol nyelvű előadás)
prof. Yusaf Akbar, CEU |
11:30 | 11:50 |
Mesterséges Intelligencia Stratégiák - Avagy a jövő itt van és sosem ér véget
Szalai Ferenc, Navega Strategies Ltd. |
11:50 | 13:20 |
EBÉDSZÜNET
|
WORKSHOP
|
||
12:20 | 13:05 |
Mindful Leadership workshop – Hatékonyságunk növelése a tudatos jelenlét eszközeivel
Márky Ádám, cfml |
13:05 | 13:20 |
SZÜNET
|
13:20 | 13:40 |
A jövő munkahelyei, a munka jövője - digitális kultúrsokk
Veres Rita, AON Hewitt |
13:40 | 14:20 |
Szervezeti- és egyéni adaptivitás (angol nyelvű előadás)
Pim van den Berg és Justin Collinge, Tao Leadership |
14:20 | 14:40 |
Egy a csapat - A bizalom és az odafigyelés nem megy ki a divatból
Fazekas Barbara, Greenfox |
14:40 | 15:25 |
KÁVÉSZÜNET
|
15:25 | 15:45 |
A digitális generáció üzleti értéke
Beszélgetés: Simó György, Day One Capital |
15:45 | 16:05 |
Design gondolkodás
Dobó Mátyás, Endless.Consulting |
16:05 | 16:25 |
Közösségi. Kreatív. Körforgásos.
Német G. Dániel, Ususty |
16:25 | 16:45 |
Lélek lép a lajtorján
Sas István, reklámpszichológus, filmrendező |
16:45 | 17:00 |
ZÁRÁS
|
ELŐADÓINK LISTÁJA FOLYAMATOSAN BŐVÜL!
globális értékesítési képesség fejlesztési vezető, Philips Magyarország
Róbert évek óta vezeti globális szinten a Philips egészségügyért felelős sales-szervezeti transzformációját. Ennek során több mint 100 ország közel nyolcezer értékesítőjét készíti fel egy, a mainál jóval digitálisabb világra. A Philips árbevételének ugyanis közel 50%-a (mintegy 11 Mrd EUR) származik az egészségügyi szektorból, és abban minden szakértő egyetért, hogy az ágazatban a következő 5-10 évben szinte elképzelhetetlen mértékű változás prognosztizálható. A Philips 2011-ben indította el nagyszabású átalakítását, ezzel iparágát jóval megelőzve állt a digitalis transzformáció élére. Az eredmények mára már kézzel foghatóakká váltak: nemcsak pénzügyi téren látható az egyértelmű növekedés, de az átalakítás a cég működési modelljére és kultúrájára is nagy hatással volt.
ügyvezető, Endless.Consulting
Mátyás 2000 óta dolgozik digitális területen, karrierjét a startup piacon kezdte videós platformok fejlesztésével - és sikeres exittel -, vont be kockázati tőkét nemzetközi terjeszkedéshez, amerikai és hazai piacra dolgozott alkalmazásfejlesztési területen, a Telekommunikációs szektorban üzletfejlesztési igazgatóként IoT-val, adattermékekkel és személyes digitális biztonsággal foglalkozott, jelenleg főleg nagyvállalatoknak segít üzletfejlesztési-, automatizálási- és digitális transzformációs projektekben.
Longevity Project alapító
Dr. Márky Ádám a hazai vállalati mindfulness oktatás egyik úttörője. A Longevity Project orvosigazgatójaként, a harvardi Culture of Health modell alapján vezet vállalti egészségprogramokat, oktat orvostanhallgatókat és szervezetpszichológusokat.
CEO, társalapító, Green Fox Academy
Az oktatás, mint iparág szerelmese. A Green Fox Academy csapatával célja, hogy felépítsen egy olyan iskolát, ami több téren példát mutathat a hazai felnőttképzés megreformálásában. Tanulmányait a BGE marketingkommunikáció szakán végezte. A reklámügynökségeknél eltöltött gyakornoki évek után a TEDxDanubia program koordinátoraként, majd pedig a KÜRT Akadémia marketing vezetőjeként dolgozott azért, hogy a jó minőségű oktatási és konferencia termékek minél többekhez eljuthassanak.
CEO, Spark Institute at IBS, Singularity University executive alumni tag
A Spark Institute transzformatív képzőközpont keretében a jövő képességeire készíti fel a hallgatókat egy nemzetközi oktató és mentor közösség segítségével. 10 éve fejleszt innovatív, élmény alapú képzési programokat vezetőknek és szakembereknek, mentorként pedig Európa-szerte támogat digitális transzformációs projekteket. Kedvenc témája a jövő munkahelye, a munka jövője, valamint a digitalizáció és az ember kapcsolata. Kiemelten foglalkozik az ember és a szervezet változási képességével, valamint az egyéni és szervezeti alkalmazkodóképesség fejlesztésével. Ez utóbbi témában sokat merít személyes meditációs gyakorlatából és több, mint 10 éves jóga és meditációs oktatói tapasztalatából. Ennek a munkának egyik alapköveként számos vállalat vezetőjével és munkatársával dolgozik reziliencia fejlesztés és stresszkezelés projekteken.
igazgató, Tao Leadership
Justin változatos karriert tudhat maga mögött. 12 éves tanári, 10 éves lelkipásztori, 8 éves szenior egyetemi oktatói, 15 éves tűzoltói és 15 éves magánvállalkozói tapasztalattal rendelkezik. Ezek eredményeként az üzleti kihívásokat különböző nézőpontokból látja át, ami új lehetőségekbe enged betekintést. A Tao Leadership vezetőjeként az emberi viselkedés változásainak megfigyelésére specializálódott, ahol adatokból nyer ki megoldási lehetőségeket. Így alkot olyan díjnyertes programokat, amik nagyvállalati szinten képesek hosszú távú változásokat hozni.
vezető, Ususty
Dani főállásban az Ususty fenntarthatósági innovációs ügynökséget vezeti, ahol jelenleg a jövő városának működési modelljét kutatja elméletben és gyakorlatban. A Pál utcai fiúk Grundján living lab-ot fejleszt mindamellett, hogy a Night Mayor Budapest alapítói feladatit is viszi.
egyetemi adjunktus, Corvinus Egyetem, kutatásvezető (Head of Consumer Research), eNet Internetkutató és Tanácsadó Kft.
Róbert szociológusként és politológusként végzett az ezredfordulón az ELTE-n. Internet és okostelefon kutató, sokszor szokták jövőkutatóként is aposztrofálni, mivel elsősorban mindig az érdekli, hogy a jelen és jövő határán lévő új technológiai trendek hogyan hatnak a társadalomra és az emberek életére. Jelenleg az eNET Internetkutató Kft. lakossági és e-kereskedelmi területeinek kutatásvezetője. Korábban dolgozott az Információs Társadalom- és Trendkutató Központban (BME), majd ezt követően 2008 és 2012 között a Szonda Ipsosban és az Ipsos Interactive Services-ben. Számos internettel és információs társadalommal kapcsolatos kutatásban és stratégiaalkotásban vett részt az évek során. A Médiakutató és az Információs Társadalom folyóiratok szerkesztőbizottságának tagja. A hazai konferenciák kedvelt előadója. 2012-ben megkapta a Ringier Mobile Influencer díját a hazai mobil piacon végzett edukációs tevékenységéért. 2004 óta aktív blogger.
Partnership Manager, Tao Leadership
Pim változatos tapasztalatokat szerzett a sport, a vállalkozások és az üzleti pszichológia területén. Szakdolgozatát a vállalati környezetben tanúsított innovatív viselkedések témájában írta. A Tao Leadership csapatában jelenlegi fókusza a vállalati kultúrák fejlesztése, a szervezeteken belüli informális véleményvezérek felkutatásával, és a viselkedés megváltoztatására kidolgozott többszörös díjnyertes program alkalmazásával, melyekkel hosszú távú változások érhetőek el.
reklámpszichológus, filmrendező, kommunikációs szakértő
Sas István a 70-es évek legendás reklámfilmjeinek (Skála kópé, Pécsi kesztyű, Hurka Gyurka, Cascót akarok, OTP forgóajtó) alkotója, Balázs Béla díjas, Érdemes művész. A Cannesi Reklámfesztivál hétszeres Oroszlán-díjasa. A reklámszakma doyenjének is szokták nevezni. Eredeti végzettsége pszichológus. Két évtizede oktat marketingkommunikációval kapcsolatos tárgyakat (kampánytervezést, reklámlélektant, médiaismereteket) Címzetes főiskolai tanár, mestertanár, több hazai és külföldi egyetem népszerű előadója. Jelentősebb könyvei: Reklám a jóért. Az ötletes reklám. Reklám és pszichológia a webkorszakban.
CTO, Navega Strategies Ltd.
Fizikusként számos technológiai vállalkozás alapítója,
tanácsadója vagy befektetője vagyok az elosztott, nagyteljesítményű
számítástechnikai rendszerektől a biotechnológián át a fintechig. Jelenleg
különféle szervezeteket segítek, hogy a mesterséges intelligencia és gépi
tanulás legújabb eredményeit minél hamarabb és könnyebben be tudják illeszteni
az üzleti stratégiájukba és napi üzleti folyamataikba.
Aon
Hewitt, cégvezető, európai üzletágvezető
Rita a világ első számú humánerőforrás és outsourcing tanácsadó vállalatának cégvezetője, európai üzletágvezetője és a SingularityU budapesti nagykövete. 15 éve gyakornokként csatlakozott az Aon Hewitt-hoz, és példaértékű karrierúttal mára az egyik legsikeresebb vezetője lett. 2012-ben, egy jelentős átalakítást követően vette át a cég vezetését, és már abban az évben az előző hat év legsikeresebb időszakát zárták. A magyar csapat elkötelezettsége és az innovációban való hitük legendás. Rita vezetőként hisz abban, hogy amit csinálunk, annak a jövőről kell szólnia.
Veres Rita tavaly elnyerte azt a Női Menedzser Díjat, amelyet 2014-ben hagyományteremtő céllal alapított a PWA. A díj célja, hogy a nők gazdasági szerepvállalását jó példák kiemelésével ösztönözzék és segítsék a nőket vezetői ambícióik elérésében.
egyetemi docens, CEU üzleti és gazdaságtudományi tanszék
Stratégiai gondolkodó, vezetői és start-up mentor, oktató. Széles körű oktatási, kutatási és tanácsadói tapasztalattal rendelkezik a feltörekvő piacok területén, melyekről jelenleg tanácsadói és vezetői oktatóként ad elő Bulgáriában, Kínában, Franciaországban, Magyarországon, Olaszországban, Litvániában, Marokkóban, Lengyelországban, Romániában, Oroszországban, Svédországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Arab Emírségekben. Tanácsadóként olyan cégekkel dolgozott, mint a Citibank, a Deutsche Telekom, az Illy Caffè, a Siemens, a Telenor vagy a Toyota. Jelenlegi kutatási területe a megosztáson alapuló gazdaság, és a hagyományos vállalatok stratégiai lehetőségei megosztási platformokkal és hálózatokkal. A Feltörekvő Piacok Nemzetközi Folyóirat alapító szerkesztője, kormányzati tanácsadó.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. A közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.