Az esemény időpontja:

2015-10-21 12:30:00

Csak egyszerűen!

Hatékony stratégiák az üzleti sikerhez


Teljes ár: 29 900 Ft + áfa (bruttó: 37 973 Ft) | További kedvezmények

„A japánok úgy tartják, hogy az egyszerűség csak kemény munkával érhető el. Bonyolultnak lenni sokkal könnyebb.” Carlos Ghosn, a Renault–Nissan vezérigazgatója

Miként gondolkodjunk „minimalista módon” az üzleti élet minden területén – legyen az stratégiaalkotás, marketing, termékek és szolgáltatások tervezése vagy üzleti kommunikáció? A legszigorúbban csak az az elem maradjon az, csak azt tartsuk meg, aminek jelentése van.

Ha már tettük le a kagylót frusztráltan 9 menüpont és 3 termékismertető után az internet szolgáltatónknál vagy éreztük magunkat elveszettnek a bürokratikus vállalati folyamatok útvesztőiben, akkor tudjuk, hogyan hat a felhasználókra a felesleges komplexitás, és milyen előnyökkel járhat az egyszerűsítés.

Nem véletlen a végletekig leegyszerűsített  Apple-termékek óriási sikere, és hogy a legsikeresebb üzleti szakértők és vállalatvezetők folyamatosan próbálják leegyszerűsíteni a folyamatokat.

Szemináriumunk során az egyszerűsítés stratégiáiba és eszközeibe nyerünk betekintést.

Program Program nyomtatása

Program
11:30 12:30 Érkezés, regisztráció

12:30 12:45 21. század: az egyszerűsítés kora - példák és érvek az egyszerűsítés mellett

12:45 13:15 Az egyszerűsítés 5 alaptétele

13:15 14:00 Felesleges komplexitás és hatékony egyszerűsítés vállalati szinten

14:00 14:30 Simplicity quotient – Állapítsuk meg a szervezetünk egyszerűségi hányadosát?

14:30 14:50 KÁVÉSZÜNET

14:50 15:15 Folyamatos tökéletesítés játékos alkalmazása

15:15 15:45 Egyszerűsítés a vezetői munkában

15:45 16:05 A hatékony egyszerűsítés személyes szinten –a 3 legfontosabb kérdés, a 4D modell és az automatizálás

16:05 16:30 Simplicity Design: tervezd meg a következő egyszerűsítési projektedet

16:30 16:45 Közös zárás – tapasztalatok és megértések konkretizálása és megosztása

Témák

21. század: az egyszerűsítés kora - Példák és érvek az egyszerűsítés mellett:

  • Az ember életében számtalanszor előfordul, hogy túlbonyolítja a dolgokat – mind a magánéletben, mind a szervezeti környezetben - és erre többségében csak utólag jön rá…
  • Tudatosítani kell magunkban az egyszerűsítést! Erre adunk közérthető, a hétköznapi életből vett példákat.

Az egyszerűsítés 5 alaptétele:

  • Átalakítás - rendezzük át a dolgokat!
  • Kihagyás - delegáljunk néhány tevékenységet!
  • Hozzáadás - bővítsük az előnyöket!
  • Helyettesítés - váltsunk koncepciót!
  • Érzékelés - rövidítsük le az érzékelt időt!

Felesleges komplexitás és hatékony egyszerűsítés vállalati szinten:

  • Milyen elvekre támaszkodva, és hogyan vigyük véghez az egyszerűsítést a szervezetünkben? Óvakodjunk a túlszervezéstől, túlértékesítéstől, valamint a túlbonyolított alá-fölérendeltségi viszonyoktól.
  • Kicsi és okos átalakításokkal felruházhatjuk cégünket az egyszerűség erejével!

”Simplicity quotient” - Állapítsuk meg a szervezetünk egyszerűségi hányadosát?

  • Rövid felmérés a résztvevők vállalatának komplexitás avagy egyszerűség szintjéről.

Folyamatos tökéletesítés

  • Tapasztaljuk meg az egyszerűsítés erejét!

Egyszerűsítés a vezetői munkában

  • Miként bonyolítják a vezetők átgondolatlan tettei a dolgozók és a vállalat életét
  • Milyen viselkedésmódokat kellene elhagyni illetve felvenni.

A hatékony egyszerűsítés személyes szinten

  • A „3 legfontosabb kérdés”: állítsd irányba magadat és az elmédet
  • 4D modell: miként szűrjük a bejövő feladatainkat tudatosan? Pofonegyszerű, de a tudatos használata csodákra képes!
  • Automatizált tevékenységek: mely életterületeket és miként érdemes egyszerűsíteni vagy egyenesen automatizálni, hogy több idő és energia maradjon a kreativitást igénylő területekre?

Simplicity design és közös zárás

  • Személyes akciótervek kialakítása, megfogalmazása.

Előadók

Galambos Ágnes


ügyvezető igazgató, humán fejlesztési tanácsadó, senior tréner és coach, Human DigitalKrauthammer Magyarország

Nemzetközi cégeknél szerzett sokéves vezetői és értékesítői tapasztalata, pozitív hozzáállása és lendülete beindítója tud lenni egyéni és szervezeti változásoknak. Hisz az egyéni fejlődés szükségszerűségében és a kollektív intelligencia erejében. Csak csapatban tudja elképzelni magát. Eredeti pénzügyi végzettsége mellett a Clevelandi Case Western Reserve University Master of Business Administration diplomájával rendelkezik Nemzetközi management és HR szakirányon. 10 éve részt vesz és oktat is Krauthammer magas színvonalát biztosító nemzetközi szinten megrendezésre kerülő belső egyetemen. Hozzá legközelebb álló fejlesztési témák: felsővezetői csapatok együttműködése, Personal Branding és kapcsolatmenedzsment valamint értékesítés és salesmanagement fejlesztés.


Horváth Gábor


szenior tréner, coach, üzletviteli tanácsadó, Human Digital Group/Krauthammer Magyarország,

Az elmúlt 10 évben közel 10 országban tartott képzéseket vagy végzett tanácsadói munkát, Svájctól egészen Indonéziáig. Fő célcsoportja a közép- és felsővezetők.  Élt az USA-ban, volt terapeuta, nyelvtanár, mentor, és alternatív zenei DJ.

Az elmúlt 12 évben a Krauthammer csapatát erősíti. Hisz a határokon átnyúló csapat együttműködés erejében. Szenvedélye az NLP és a Mindfulness; munkája során gyakran merít ezen eszköztárakból. Holisztikus megközelítéssel nyúl bármely fejlesztési témához, legyen az egyéni coaching, csapatok együttműködése, vagy szervezetfejlesztés.



Helyszín

Larus Rendezvényközpont
1124 Budapest, Csörsz utca 18/b


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 29900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -20% Diákkedvezmény: -20% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor