Az esemény időpontja:

2020-09-01 10:00:00

Online adatszolgáltatás részletkérdései

Webinárium és konzultáció


Teljes ár: 5 490 Ft + áfa (bruttó: 6 972 Ft) | További kedvezmények

Ha lemaradt az előadásról, itt meg tudja vásárolni az esemény videóját.

2020. július 1-jén hatályba lépett az online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség bővítéséről szóló jogszabály. A NAV meghatározott feltételek fennállásakor 2020. szeptember 30-áig még nem szab ki mulasztási bírságot abban az esetben, ha az adóalany a számlaadat-szolgáltatási kötelezettségét nem, vagy pedig nem megfelelően teljesíti. 

Ez a türelmi időszak azonban hamarosan lejár, ezért már csak rövid idő áll rendelkezésre, hogy tisztázzuk a változások hatályba lépése óta felmerült kérdéseket.


Tartson velünk az online webináriumon, aminek keretében az adatszolgáltatással összefüggő részletkérdések megválaszolásával igyekszünk segítségére lenni az ebbéli kötelezettsége teljesítésében! A tárgyalt kérdések azok, amelyek az Adózóna olvasóit és ez eddigi webes szemináriumainkon résztvevőket a leginkább érdekelték a témával kapcsolatban. 

Ilyenek többek között:

- az ingatlan bérbeadásáról kiállított számlák, 

- a téves adatokat tartalmazó számlák kezelése vagy

- az áfacsoport tagja részére kiállított számlával kapcsolatos szabályok stb.

A webinárium időtartama 90 perc.

Témák

  • Ingatlan bérbeadásáról kiállított számlák kezelése.
  • Téves adatokat (pl. nem létező adószám) tartalmazó számla kezelése.
  • Az áfacsoport tagja részére kiállított számlával kapcsolatos szabályok.
  • Az áfatörvény tárgyi hatálya alá nem tartozó gazdasági eseményekről kiállított számlák kezelése.
  • Külföldi magánszemély részére kiállított számlák kezelése. 
  • Külföldi vállalkozásnak kiállított számlák kezelése.
  • Gépi és kézi számlázás egyidejű alkalmazása.
  • Az áfabevallás keretében teljesítendő adatszolgáltatás részletkérdései (pl. van-e adatszolgáltatási kötelezettség, ha a számla alapján áfát nem vontak le, fordított adózással kiállított szállítói számla kezelése).
  • Egyéb témák (pl. adatlekérdezés a "NAV online számla" rendszeréből, korrekciós számlával kapcsolatos adatszolgáltatás, ha az eredeti számlára nem vonatkozott az adatszolgáltatási kötelezettség).
  • Konzultáció.

Előadók

Bonácz Zsolt


Zsolt végzettségét tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó és bejegyzett adószakértő, akinek 25 éves tapasztalata van az adózás területén. Szakterülete az általános forgalmi adó, illetve az adóhatósági ellenőrzés módszertana és eljárási szabályai.



Helyszín

A webinárium jelentkezési és fizetési határideje augusztus 31. 16.00 óra.


Az online előadás részvételi díja: 5490 Ft+áfa/fő  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25%Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.  A programváltoztatás jogát fenntartjuk.

Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor