Az eseményig még hátravan:


Adóellenőrzésről érthetően


Teljes ár: 23 990 Ft + áfa (bruttó: 30 467 Ft) | További kedvezmények

2024. 09. 12. 10:00
Webex

A webinárium jelentkezési és fizetési határideje: 2024. szeptember 11., 15:00


Adóellenőrzés érthetően! Tudjon meg mindent, amit az adóellenőrzésről érdemes az Adózóna webináriumán!


Szerezzen releváns ismereteket a NAV-ellenőrzések főbb szabályairól, az adóellenőrzés és hatósági eljárások során szerzett gyakorlati tapasztalatokról szakértő előadóinkkal!
Ez a webinárium kifejezetten azoknak szól, akik szeretnének elméleti ismeretekkel gazdagodni, és valós gyakorlati tapasztalatok és példák tanulságaival gyarapítani szeretnék szakmai eszköztárukat, fejleszteni felkészültségüket az adóellenőrzések területén.

Szakértő előadóink részletes betekintést nyújtanak az ellenőrzési és hatósági eljárások lefolytatásába, bemutatják a leggyakoribb ellenőrzési típusok – a jogkövetési vizsgálatoknál az egyes adókötelezettségek teljesítése vizsgálatának – fókuszpontjait, továbbá az egyes bizonyítási eszközöket és jogorvoslati lehetőségeket.

Tartson velünk online rendezvényünkön 2024. szeptember 12-én, csütörtökön 10 órától, ahol szakértő előadóink segítségével betekintést nyerhet az adóellenőrzés rejtelmeibe!


A rendezvény díja: 23 990 Ft + áfa/fő 

Az Adózóna előfizetők további kedvezményt kapnak a rendezvény árából, amelyről e-mailben kapnak pontos információkat, amennyiben marketing célú hírlevelekre is feliratkoznak.

Az Adózóna Extra csomag előfizetők számára a webinárium ingyenes, regisztráció nem szükséges. Az online eseményhez való csatlakozáshoz szükséges információkat a webináriumot megelőző napon e-mailben küldjük részükre.



Program Program nyomtatása

10:00 10:05 MEGNYITÓ

10:05 11:05 Adóellenőrzés: elméleti szabályok és adóhatósági gyakorlat

dr. Juhász Péter, Makai Miklós (HÍD Consulting)
I. rész: Az ellenőrzések elmélete, azok rendszere és szabályai
II. rész: Az ellenőrzések gyakorlata

11:05 11:30 III. rész: Hogyan készüljünk adóalanyként az adóellenőrzésre?

dr. H. Nagy Dániel LL.M. (Forvis Mazars)

11:30 12:00 Kérdések & válaszok

Témák

I. rész: Az ellenőrzések elmélete, azok rendszere és szabályai

  • A NAV ellenőrzésének fajtái és ezek összefüggése az önellenőrzési lehetőséggel
  • Az ellenőrzések határideje, az egyes ellenőrzési típusok lefolyásának főbb szabályai, szakaszai (ellenőrzési és hatósági eljárás)
  • A bizonyítási eszközök rendszere és a jogorvoslati lehetőségek

II. rész: Az ellenőrzések gyakorlata

  • Az ellenőrzéseket megelőző kockázatelemzés és kiválasztás szerepe
  • A jogkövetési vizsgálatok és azok fókuszpontjai, kiemelt figyelemmel a leggyakoribb ellenőrzési típusra, az egyes adókötelezettségek teljesítésének vizsgálatára
  • Az adóellenőrzések során született gyakori adóhatósági megállapítások, ezzel összefüggő gyakorlati példák (és „kulisszatitkok”) az elmúlt időszakból

III. rész: Hogyan készüljünk adóalanyként az adóellenőrzésre?

  • Ellenőrzési tendenciák az elmúlt évek tapasztalatai alapján
  • A megváltozott ellenőrzési módszertan
  • Óvintézkedések, felkészülés az ellenőrzésre
  • Stratégiák és döntési pontok az ellenőrzés folyamán
  • Az ellenőrzéshez kapcsolódó egyéb teendők

Kérdések & válaszok

Előadók

dr. H. Nagy Dániel LL.M.


Partner, Adó- és Jogi Szolgáltatások, Forvis Mazars

Dr. H. Nagy Dániel a Forvis Mazars Kft. Partnere. 2016-ban csatlakozott a Forvis Mazars-hoz. Szakvizsgázott jogász, továbbá mérlegképes könyvelő és adótanácsadó végzettséggel rendelkezik. A hazai adórendszer mellett kiválóan ismeri az adóhatóság működését, és sokéves rutint szerzett a cégeket terhelő közterhekkel kapcsolatos jogszabályok értelmezésében és alkalmazásában. A jogszabály-értelmezésen túl számottevő gyakorlati tapasztalatra tett szert az adóellenőrzési és végrehajtási eljárások vizsgálata kapcsán. Adótanácsadóként számos nemzetközi adóstruktúra kidolgozásában, véleményezésében vett részt, továbbá kettős adóztatási helyzetek elemzésében is számottevő gyakorlattal bír. Ebben LL.M. (Master of Law) minősítése is támogatta őt, melyet a londoni King's College egyetemen szerzett, nemzetközi adózási területen. Dr. H. Nagy Dániel az adójogi szakemberképzésben is nagy gyakorlattal rendelkezik, angolul és németül beszél.


dr. Juhász Péter


jogász, adószakértő, HÍD Consulting

2001-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnál az eljárási, a tájékoztatási majd a törvényességi szakterületeken dolgozott. 2007-től a kiutalás előtti általánosforgalmiadó-ellenőrzések területén osztályvezető volt, majd az APEH Közép-magyarországi Regionális Igazgatóságán a Különleges Ügyek Ellenőrzési Főosztály vezetőjeként összetett és mind az adózói kört, mind az adózók által folytatott tevékenységeket tekintve kiemelt jelentőségű ellenőrzéseket koordinált. 2010-től a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kelet-budapesti Adóigazgatóságán a Kiutalás Előtti Áfa Ellenőrzési Főosztályt, majd 2011-től a Kiemelt Adózók és Társas Vállalkozások Ellenőrzési Főosztályát vezette. 2014 óta a HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt. cégvezetője, az adószakmai terület szakmai vezetője. Munkája mellett aktív publikációs tevékenyéget fejt ki, az Adózóna állandó szakértője, számos szakmai cikk szerzője, és több esetben lektorált adószakmai kiadványokat.


Makai Miklós


mérlegképes könyvelő, igazgatásszervező, HÍD Consulting

2008 januárjától revizorként dolgozott az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) Közép-magyarországi Regionális Igazgatóságán, ahol kezdetben a felszámolási eljárásokhoz kapcsolódó ellenőrzésekkel foglalkozott, majd a Különleges Ügyek Főosztályára került, ahol az összetett tényállású adócsalások felderítése volt a feladata. 2009 decembere és 2012 szeptembere között az APEH Közép-magyarországi Regionális Igazgatóságán, majd később a NAV Kelet-budapesti Adóigazgatóságán vezetőként a kiutalást megelőző általánosforgalmiadó-ellenőrzéseket végző szakterület egyik osztályát irányította. 2012-től a HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt. senior tanácsadója, ahol többek között az adóellenőrzések során képviseli az ügyfelek érdekeit, emellett 2020-tól a HÍD Consulting könyvelési üzletága fejlesztéséért is felel.


Helyszín

Webex


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 23990 Ft + áfa/fő  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor