A legújabb tudományos kutatások szerint a meggyőzés titka nem is magában az üzenet megfogalmazásában rejlik, hanem annak kontextusában. El kell érnünk, hogy közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt.
Robert B. Cialdini szociálpszichológus, a befolyásolás szakértője szerint a meggyőzés valójában időzítés kérdése. Minden beszélgetés alkalmával beazonosíthatóak azok a pontok az időben, amikor a befogadó fél különösen fogékony az üzenetünkre.
Nem titok, hogy az üzleti eredményesség egyszerre múlik a kapcsolati hatékonyságon, és a technológia lehetőségek ismeretén, alkalmazásán. Mindezek fordulatot hoztak a hatásgyakorlás szerepében is az értékesítési, a vezetői és az üzleti kommunikációban egyaránt. A legújabb ismeretek alkalmazása éppen ezért elengedhetetlen a szakmai fejlődéshez, sikerességhez.
Izgalmas tényekkel és gyakorlatokkal tesszük könnyen emészthetővé, gyakorlatban is azonnal alkalmazhatóvá a meggyőzés legújabb technikáit.
11:30 | 12:30 |
Regisztráció, szendvicsebéd
|
12:30 | 12:45 |
Köszöntés, ráhangolódás, bevezetés
|
12:45 | 13:35 |
A kiváltságos pillanatok
• A hatásgyakorlás alapelvei. A bizalomépítés tudattalan hatóeszközei. |
13:35 | 14:20 |
A figyelem fókusza
• Hogyan érhetjük el, hogy más, konkuráló üzenetekhez képest tartósabban tudjuk az általunk kiválasztott tartalmat a befogadó fókuszában tartani? |
14:20 | 14:50 |
KÁVÉSZÜNET
|
14:50 | 15:40 |
A hatásgyakorlás általános alapelvei a döntéshozatalban
|
15:40 | 16:20 |
Hogyan működik a hatásgyakorlás, amikor nem is vagyunk jelen?
|
16:20 | 16:30 |
Zárás
|
A kapcsolatteremtésben is vannak olyan pillanatok, amikor partnerünk sokkal nyitottabb az üzenetünk, a mondandónk befogadására, mint általában.
senior tréner, tanácsadó, coach, Grow csoport
Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.
nemzetközi üzletember
Sandy Vaci, vagy akkor még Váci Sándor, fiatalemberként disszidált a kommunista Magyarországról, a 70-es évek végén. Kanadában végezte az egyetemet, vegyészmérnökként–fejlesztőmérnökként szerzett diplomát. Ott is kezdett dolgozni, először termékfejlesztőként, majd marketingesként a Procter & Gamble-nél, később Kanada legnagyobb pénzügyi csoportjánál, a Royal Banknél helyezkedett el. Az eltelt 30 évben mintegy 50 országban dolgozott, különféle multinacionális cégek vezetőjeként, újabban pedig vezetői tanácsadóként. Négy értékesítési és marketingkönyv szerzője, angol, holland és magyar üzleti iskolák népszerű előadója. Az üzletember jelenleg Budapest, Bécs és Toronto között ingázik magyar származású feleségével.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. A közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.