Az esemény időpontja:

2017-03-22 09:00:00

Tartalommarketing 2017

Olvasóból vásárló - történetmesélés és közösségépítés a márkák mögött


Teljes ár: 34 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 44 323 Ft) | További kedvezmények

Mitől lesz egyedi a tartalmam? Mitől lesz hiteles és szerethető a márkám? Hogyan gyűjthetek értékes követőket és növelhetem a vásárlóim számát? Ezeket a kérdéseket újra és újra fel kell tennünk magunknak, hiszen a folyamatosan fejlődő technológiai lehetőségek, az újfajta csatornák nemcsak a marketingesek napi munkáját befolyásolják, de aktívan alakítják a vásárlói igényeket is.

Idei konferenciánk központi kérdése: hogyan építhetjük és népszerűsíthetjük márkánkat a történetmesélés eszközével? Hogyan meséljek olyan történeteket, amik közösséget építenek, amik hatására az egyszeri olvasóból rendszeres követő, majd elkötelezett vásárló válik? Valóban elég információm van a célcsoportomról, hogy egyedi, releváns, szórakoztató, informatív és hiteles tartalmat adhassak? 

A történetmeséléstől indulva a közösségépítésen át a tartalommárkák-építéséig vizsgáljuk a kommunikációs folyamatokat, amikor a tartalom már szerves része a márkának.

Hisszük, hogy a jövő azoké a vállalatoké, márkáké és szolgáltatóké, akik olyan kapcsolatot képesek kialakítani célcsoportjukkal, ahol kétirányú a kötődés - már nem csak mi keressük a kapcsolatot a fogyasztóinkkal, de Ők is keresnek minket, mellettünk döntenek.


2013-ban az elsők között rendeztünk tartalommarketing konferenciát előrevetítve jelentőségét és együttgondolkodásra inspirálva a szakmát. Azóta évente teremtünk fórumot több száz marketingszakembernek, vállalatvezetőnek, tanácsadónak és ügynökségi szakembernek, hogy megvitathassa a legújabb trendeket, fejlődési és fejlesztési lehetőségeket.

Idén is mindenkit várunk, aki kíváncsi, hogyan lehet jól tartalommarketinget csinálni!


Kapcsolódó cikkek:

Ha nem tudja, talán észre sem veszi, hogy robotokkal beszél ...bővebben

UX tippek a jobb tartalom-stratégiáért ...bővebben

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai? ...bővebben


Tavalyi konferenciánk képekben:
Tartalommarketing 3.0 - 2016


Program Program nyomtatása

08:30 10:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:30 SZAKMAI WORKSHOP - Mik a leghatékonyabb tartalommarketing megoldások a B2B szektor számára?

Wolf Zita, HVG BrandLab

09:30 10:00 SZÜNET

TARTALOM, AMI MEGKÜLÖNBÖZTET - Miért fontos, hogy legyenek történeteink?

10:00 10:10 Megnyitó

Szurop István, HVG BrandLab

10:10 10:30 Hiába van egy remek történeted, ha nem jól meséled el - Hogyan születnek az emlékezetes tartalmak?

Vészits Andrea író, forgatókönyvíró

10:30 10:50 Hogyan segíthetik a történetek a keresőoptimalizálást? - A SEO és a storytelling kapcsolata

Papp Gábor, The Pitch

10:50 11:10 Miért költs tartalomterjesztésre, avagy értelmezzük újra a fizetett hirdetések célját

Tóth-Czere Péter, Leadflow

11:10 11:30 Brandjournalism

Majoros Krisztina, brand stategist

11:30 11:50 Irányított tartalommarketing - különböző felhasználóknak, különböző tartalmat

Lévai Richárd, RG Stúdió

11:50 12:50 EBÉDSZÜNET

ESZKÖZÖK & CSATORNÁK - Hol és hogyan meséljünk márkatörténeteket?

12:50 13:10 Tartalmi stratégia és felhasználói élmény kéz a kézben - UX tippek a jobb tartalomért

Boros Norbert, The Cave

13:10 13:30 Az email marketing reneszánsza

Kiss Tamás, LeadFlow

13:30 13:50 Újragondolt videós tartalmak - Az élő és a virtuális történetek marketingértéke

Kovács Péter, Google

13:50 14:10 Hatékony értékesítés a digitális korban - Bevezetés a social selling-be

Bodnár Ákos, socialselling.hu

14:10 14:30 A chatbotokban rejlő marketinglehetőségek

Rátz Tibor, Telenor

14:30 15:00 SZÜNET

TOOLKIT & BEST PRACTICE - Hogyan működik mindez a gyakorlatban?

15:00 15:20 Ha csak egy előadást hallgat meg ma, ez legyen az!

Rácz Johanna, hvg.hu

15:20 15:40 Trump győzelme és egy Arany Effie - Új világrend, a tömeges reklám halála

dr. Kertész Mihály és Tábori Viktor, Artisan Marketing

15:40 16:00 Kire hallgatunk az online vásárlásoknál? - Milyen kommentek alakítják döntéseinket?

Baittrok Borbála, Gemius

16:00 16:20 Márkakommunikáció Youtuberekkel - Kiket és hogyan érünk el a videós tartalmakkal?

Farkas Dániel, Star Network

16:20 16:40 Ügyfélből tudatos felhasználó - A brandjournalism kiaknázható lehetőségei

Koronczi László, Invitel

Témák


SZERKESZTŐI AJÁNLÓ - Tóth-Czere Péter, a konferencia szakmai szerkesztője
Az ember történetek iránti fogékonysága genetikailag kódolt. Egy jó történet segít kapcsolatot építeni, ezért kell komolyan vennie minden cégnek, márkának a storytelling fontosságát. Legyen az szöveg, kép vagy videó, a jó történetnek ereje van – általa nem egy terméket, de magát a márkát szereti meg az ember.
Saját tapasztalatom, hogy az igény a tartalommarketing iránt megvan, csak élnünk kell vele. Jól. A felhasználási lehetőségek szinte korlátlanok, de a jó történetért meg kell dolgozni és folyamatosan tanulnunk kell. Erről szól ez a konferencia is!

Hiába van egy remek történeted, ha nem jól meséled el - Hogyan születnek az emlékezetes tartalmak?
Vészits Andrea író, forgatókönyvíró, dramaturg

Az ajándék című  rövid animációs film több, mint ötven díjat nyert. Egy undok kisfiú naphosszat a sötét szobában kuksolva egyedül videojátékozik. Kap ajándékba egy kiskutyát, de csalódottan és dühösen eldobja, mert a kutyusnak csak három lába van. Csakhogy a kiskutya fel sem veszi az elutasítást, inkább kedvesen játékba hívja a kisfiút. Szemmel láthatóan boldog három lábbal is. Végül a kisfiú nem tud ellenállni a barátságos közeledésnek, s amikor feláll a labdáért, kiderül, hogy csak fél lába van. Egyszerre mindent megértünk. A kisfiú és a kiskutya meg együtt kibicebócáznak a kertbe, az életbe. Megrendítő és felemelő. De oda lenne az elementáris érzelmi hatás, ha úgy kezdenénk ezt a történetet, hogy egy féllábú kisfiú kap egy háromlábú kiskutyát.

Hogyan segíthetik a történetek a keresőoptimalizálást? - A SEO és a storytelling kapcsolata
Papp Gábor, The Pitch

Ha weboldalunkon jó elérési mutatókat szeretnénk, érdemes az embereknek írni, de az algoritmusoknak optimalizálni a tartalmunkat. Emiatt egyre jobban felértékelődik a szövegírás és a storytelling szerepe is az online marketingben. Előadásunkban gyakorlati példákon keresztül vizsgáljuk, hogyan lehet SEO-barát történeteket írni.

Miért költs tartalomterjesztésre, avagy értelmezzük újra a fizetett hirdetések célját
Tóth-Czere Péter, LeadFlow

Ha már aktívan folytatunk tartalommarketing tevékenységet, akkor biztosan felmerült a kérdés, hogy miként lehetne azt leghatékonyabban, a lehető legnagyobb közönséghez eljuttatni. A fizetett média használata, a PPC és a natív hirdetések erre tökéletes eszközök. Hogyan használjuk ezeket jól? Erre keressük a választ most.

Irányított tartalommarketing - különböző felhasználóknak, különböző tartalmat
Lévai Richárd, RG Stúdió

Ha már legyártottunk komoly költségen egy jó minőségű tartalmat, minden azt kívánja, hogy azt azonnal, mindenkinek mutassuk meg.De biztos, hogy ez a legjobb megoldás? Érdemes a pontos céllal előállított tartalmainkat válogatás nélkül terjeszteni? Vagy inkább mutassuk meg csak annak, akinek az éppen a leghasznosabb lehet? A korszerű megoldások erre is lehetőséget adnak. Szinte név szerint, a megfelelő vásárlási fázisokhoz igazítva tudjuk megmutatni azt a tartalmat, ami az adott emberre a legnagyobb hatással lehet.

Tartalmi stratégia és felhasználói élmény kéz a kézben - UX tippek a jobb tartalomért
Boros Norbert, The Cave

Talán alkotói túlzásnak tűnik, de lehetetlen kiváló felhasználói élményt létrehozni gyenge tartalommal. Technikailag jóllehet a tartalom stratégia nem része a UX stratégiának (és viszont), a gyakorlatban mégis elválaszthatatlanok, hiszen közös célokért dolgoznak. Az előadásban UX-es szemléletű útbaigazítást adunk arról, hogyan tervezed, készítsd és implementáld tartami stratégiádat.

Az email marketing reneszánsza
Kiss Tamás, LeadFlow

Az email marketinget már sokadik éve temetik. De valahogy mégis itt van. Ebben sokat segít, hogy képes folyamatosan megújulni. Egyre többen jönnek rá, hogy az email marketing tartalommal megtöltve olyan eszközt ad a marketingesek kezébe, amivel a tartalommarketing a performance marketing eszközök eredményeit tudja hozni akár már rövidtávon. Azt azonban fontos fejben tartani, hogy nem mindenki reagál ugyanúgy ugyanarra a tartalomra. Viszont erre is van megoldás!

Újragondolt videós tartalmak - Az élő és virtuális történetek marketingértéke
Kovács Péter, Google

Régóta közhelynek számít, hogy alapvetően megváltozott, ahogyan videós tartalmat fogyasztunk, a platformok közötti határok végképp elmosódtak. A nagy kérdés viszont az, hogy az emberek továbbra is igénylik-e a történeteket vagy csak a lehető leggyorsabban szeretnének információhoz jutni? Mennyire számít, hogy egy videóban körbe lehet nézni, hogy élőbe láthatjuk a történéseket vagy hogy a technológia segítségével akár a történetek részesei is lehetünk? Ezekre a kérdésekre keressük a választ a Google előadásán keresztül

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?
Bodnár Ákos, Socialselling.hu

Hogyan érhetsz el egy Y generációs ügyfelet? Miért nem működnek a hagyományos értékesítési technikák és a hideg hívások? Hogyan szervezi át a sales folyamatokat a közösségi értékesítés? Előadásunkban meglepő válaszokat adunk a fenti kérdésekre.

A chatbotokban rejlő marketinglehetőségek
Rátz Tibor, Telenor

A chatbotok 2016-ban a Facebook Messenger bot fejlesztési platformjának bejelentésével robbantak be a felhasználók életébe. Népszerűségük alapja, hogy egy botnak nincs betöltési ideje, a kért információt pillanatokon belül megjeleníti, és csak azt, semmi mást - olyan, mint egy határozott, lényegre törő ember. Ki ne szeretne egy ilyen munkatársat a csapatába? A vállalkozások számára megérett az idő, hogy kihasználják a chatbotokban rejlő lehetőségeket például a látogatóterelésben. Előadásunkban gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be, hogy hasznosíthatjuk a botokat mindennapi munkánkban.

Ha csak egy előadást hallgat meg ma, ez legyen az!
Rácz Johanna, hvg.hu

Hogyan tudjuk az állandó információs zajban egyetlen címmel észrevétetni tartalmainkat? Jók-e a hosszú címek? Melyik mondatrész ne maradjon ki a címből? Kontraproduktív-e a "clickbait", a kattintásvadász címek alkalmazása? Gyakorlati ismeretek a jó címadás egészen egyszerű, de nem mindig logikus szabályairól.

Trump győzelme és egy arany Effie: új világrend, a tömeges reklám halála
dr. Kertész Mihály, Tábori Viktor, Artisan Marketing

A világ a feje tetejére állt. Az évtizedig Szent Grálnak tekintett tömeges kommunikáció felett elsöprő győzelmet aratott a viselkedésre és egyéni pszichometriára épített Trump kampány, amit fő ellenfele, Hillary Clinton rekláköltésének töredékéből ért el. Az előadók lépésről lépésre bemutatják, hogy ezt a trendet hogyan lovagolták meg az arany Effie díjat nyert Szallas.hu kampányukkal, ahol a Springer & Jacoby ügynökséggel közösen 905.000.000 forinttal több bevételt generáltak, mint az előzetesen kitűzött optimista célszám. Továbbá pontosan megmutatják, hogy a gyorsan dönteni képes kis piaci szereplők miért kerültek előnybe a pénzzel kitömött, de lomha multikkal szemben, és ezt a stratégiai szemléletváltást hogyan tudják azonnal a gyakorlatba ültetni.

Kire hallgatunk az online vásárlásoknál? - Milyen kommentek alakítják döntéseinket?
Baittrok Borbála, Gemius

Tisztában vagyunk vele, mennyire befolyásolják vásárlóinkat a véleményvezérek egy-egy online tranzakció előtt? Tudjuk, kik és milyen forrásból származó minősítést tekintenek hitelesnek? Esetleg termék és szolgáltatás függő, hogy az emberek odafigyelnek mások tanácsaira egy döntési folyamatban? Marketingszakemberként különösen fontos tudnunk, kire vagy mire hallgatunk online vásárlásaink során.

Márkakommunikáció YouTuberekkel - Kiket és hogyan érünk el a vloggerekkel?
Farkas Dániel, Star Network

Egyre megkerülhetetlenebb marketingtényezők a YouTuberek, de valóban mindenkinek Ők jelentik a testhezálló megoldást? Hogyan dönthetjük el, hogy a mi márkánknak, termékünknek vagy szolgáltatásunknak megfelelő-e ez a kommunikációs forma? Kiket érhetünk el velük és milyen üzeneteket bízhatunk rájuk? Előadásunkban gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be a videós influencerekkel való együttműködés módját és választ adunk arra is, hogy milyen típusú márkákkal, szolgáltatásokkal működik a legjobban ez a fajta kommunikációs csatorna.

Ügyfélből tudatos felhasználó – A brand journalism kiaknázható lehetőségei
Koronczi László, Invitel

Egy baráti viszonyban mindig számíthatunk a másik fél tanácsaira és támogatására. Ezáltal még közelebb kerülünk egymáshoz, és egyre erősebb lesz közöttünk a bizalmi kapocs. Hogyan alakítható ki egy hasonló kötődés szolgáltató és ügyfél között egy olyan blog segítségével, amelynek elsődleges célja az edukáció? Honnan indul egy ilyen kapcsolat és hová tart? Milyen támogatásra lehet szüksége egy ügyfélnek és milyen témában? Ezt meséljük el a NetBarát blog bemutatásán keresztül.

SZAKMAI WORKSHOP

Mik a leghatékonyabb tartalommarketing megoldások a B2B szektor számára?
Wolf Zita, HVG BrandLab

A B2B szektor felé kommunikálók lehetőségei pont annyira széleskörűek, mint azoké, akik a lakossági fogyasztóknak szeretnének eladni, feléjük kommunikálni vagy épp brandet építeni. Nehézség abban van, hogy a B2B vásárlási folyamatok összetettebbek, többen és hosszabb ideig hoznak döntést, ill. a döntéshozókat különfélő információkkal és edukációval is el kell látni. Hogyan válasszuk ki a megfelelő döntéshozót, milyen eszközökkel, megoldásokkal közvetítsük az üzenetünket, hogyan osszuk be hatékonyan az erre szánt büdzsét? Klasszik PR, blog vagy natív hirdetés, melyik lesz hatékony? A workshopon kiderül.

Előadók

Baittrok Borbála


konzultációs divízió vezető, Gemius Hungary Kft.

Az ELTE Társadalomtudományi karán végzett szociológusként. Tizenegy éves tapasztalattal rendelkezik a piackutatás területén, melyet főleg online területen szerzett. 2011 óta a Gemius Hungary Kft. Konzultációs Divíziójának vezetője. Főbb feladatai közé tartozik a kampányoptimalizálási tanácsadás hirdetők számára, stratégiai tervezés ügynökségeknek és az ügyfélre szabott kutatások menedzselése. Ezen kívül szakterülete még az online közönségmérés fejlesztéseinek kérdése is.


Bodnár Ákos


alapító, Socialselling.hu

Az értékesítést legalulról kezdtem még egyetemista koromban, később a biztosítási piacon próbáltam karriert építeni. Jelenleg egy nyelvi- és soft skill képzésekkel foglalkozó világcég vállalati értékesítője vagyok. Szakmai sikereim legnagyobb részét a social selling filozófiájának köszönhetem, és annak, hogy örökre szakítottam a hagyományos sales módszerével. A socialselling.hu-val vállalati ügyfeleknek segítünk a tartalom- és közösség alapú értékesítés bevezetésében. 



Boros Norbert


stratégiai igazgató, a The Cave társalapítója

Norbert több mint 7 éve segíti jellemzően nagyvállalati ügyfeleit tanácsadóként, ügynökségi oldalon. Az elmúlt évek során lehetősége adódott számos iparágban közreműködni, a teljesség igénye nélkül banki, FMCG, idegenforgalmi, média és e-commerce területeken. Másodmagával 2016-ben alapította meg a The Cave-t, ami hiánypótló módon a magyar piacon egy UX-re, digitális analitikára, és performance marketingre berendezkedett ügynökség. Aktív szakmai blogger, a The Cave blog mellett rendszeresen közreműködik vendégszerzőként különböző médiumokban. 


dr. Kertész Attila Mihály


társalapító, Artisan Marketing

Kutató állatorvosból lett kommunikációs stratéga. A reklámszakma Harvardjaként számon tartott Miami Ad School New Yorki-i campusán szerzett diplomát reklámstratégiából. Stratégiai reklámügynökséget alapított, ahol vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére építenek reklámkampányokat.


Farkas Dániel


divízióvezető, Star Network MCN Kft.

Marketing szakos közgazdász, 6 éve foglalkozik online marketinggel, 5 éve kifejezetten online videókkal tölti minden napját. Rendszeres előadója szakmai konferenciáknak. Hazánkban elsők között ismerték fel a Star Network-nél a YouTube-ban rejlő lehetőségeket, így mára egy 190 partnerből álló, 60 milliós havi megtekintést elérő videós hálózatot építettek hazánk legnépszerűbb vloggereivel karöltve. Véleménye szerint az online influencerekkel való együttműködés a következő évtized egyik legizgalmasabb marketingeszköze lesz.



Kiss Tamás


digitális marketing stratéga, LeadFlow

A LeadFlow Consulting társalapítója és Performance Marketing vezetője. Ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott mielőtt saját ügynökséget alapított volna. A PPC, az email marketing, a marketingautomatizálás és a konverzióoptimalizálás területével kiemelten foglalkozott az elmúlt években. Vallja, hogy a tartalomalapú marketing adta lehetőségeket a performance marketing területén is megfelelően lehet és kell is használni.



Koronczi László


junior online tartalom menedzser, Invitel 

2014-ben diplomáztam az ELTE Bölcsészettudományi karán. Utolsó egyetemi éveim alatt belekóstolhattam a sportújságírásba, egy kifejezetten futballra szakosodott online lapnál. Később is maradtam a sportnál, és a Ferencvárosi Torna Club webáruházának fejlesztését irányítottam. Az írás és a digitális terület iránti érdeklődésem vezetett az Invitel online csapatába, ahol jelenleg edukációs tartalmak írása mellett microsite-ok tervezésének koordinálásával, weboldal tartalomfrissítéssel és eDM kampányok koordinálásával foglalkozom.


Kovács Péter


fejlesztési és iparági menedzser, Google

Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte, ahol PPC-vel foglalkozott 2006-tól. 2008-ban megalapította az Omnicom Media Group keresőmarketing divízióját. Ezt követően a Nokia közép-európai régiójának digitális vezetője volt, ahol 5 ország digitális stratégiai irányításáért felelt. 2011-ben csatlakozott a Google budapesti csapatához, ahol a magyarországi ügynökségek fejlesztésén és iparági menedzserként dolgozik.


Lévai Richárd


marketing vezető, RG Stúdió

Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon” és a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvek szerzője. Az RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.


Papp Gábor


társalapító, The Pitch

Online marketing és SEO szakértő, a Shapr3D growth marketingese és a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. 


Rácz Johanna


rovatvezető, hvg.hu newsroom 

A hírek szerelmese váltott műszakban. 2000-től kezdve a nyomtatott és az online lappiac meghatározó szereplőinél gyakorolta az újságírást, legszívesebben szociális és kulturális területen. A 2010-es évektől figyelmét egyre inkább az online tartalomszerkesztés felé fordította; a hvg.hu-nál előbb mint vezető szerkesztő, majd a hírrovat vezetőjeként. Hiszi, hogy az online hírpiaci versenyben tilos hátat fordítani a tömegeket megmozgató témáknak, ezek segítségével értékes, de nehezebben fogyasztható tartalmainknak is könnyebben közönséget találhatunk.




Rátz Tibor


közösségi média és online PR szakértő, Telenor

A Telenor vállalti kommunikációs igazgatóságán dolgozom közösségi média és online PR szakértőként. Mindig is feladatomnak éreztem, hogy a digitális világ legújabb trendjeit figyeljem és elsők között használjam a már kialakulóban lévő eszközöket. A csevegő alkalmazásokban rejlő marketing lehetőségek keresése során jutottam el a chatbotok kihívásokkal teli világához, ami rögtön megragadott. Projekt menedzserként lehetőségem volt részt venni egy maroknyi partizán munkájában, akik megalkották a Telenor első chat robotját Facebook Mesengerre.



Szurop István


vezető tanácsadó, partner, HVG BrandLab

István nagyvállalati marketingvezetőből, felső vezetőből (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Raiffeisen International, Provident), nemzetközi márkaszakértőből (Garrison Group) lett online marketinges, afféle gyakorlatias stratéga, akinek egy újságcikk megírása, egy WordPress-blog, egy Facebook-hirdetés vagy egy emailkampány beállítása sem okoz gondot.

Kiemelt szakterülete a tartalommarketing. Jelenleg a HVG BrandLabet vezeti.


Tábori Viktor


társalapító, Artisan Marketing

Informatikus, közgazdász, hacker. A régió legnagyobb e-kereskedelmi oldalainak stratégiai tanácsadója, a technológiai skálázhatóság és fogyasztói pszichológia megszállotja. Két sikeres startup társalapítója (Fesh.hu, Doklist.com).


Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a LeadFlow Consulting társalapítója

KKV és multinacionális háttérrel rendelkező, nyitott gondolkodású szakember. Szakterülete a tartalommarketing, annak minden leágazásával és a keresőoptimalizálás. Elsődlegesen e-kereskedelmi oldalak technikai és tartalmi optimalizálásával, illetve tartalomalapú marketing kampányok megvalósításával foglalkozik. Hiszi, hogy a felhasználó igényei a legfontosabb szempontok minden aktivitás tervezése során, mert ez garantálja a hosszú távon is működő megoldásokat. 



Vészits Andrea


író, forgatókönyvíró, dramaturg

Az ELTE Bölcsészettudományi Karán szerzett pszichológus diplomát, majd harminc évig az Objektív Filmstúdió dramaturgja volt. Jelenleg szabadúszó. Számtalan film forgatókönyvírója (Rokonok, Ajtó - Szabó Istvánnal,  Társas játék - HBO ) és dramaturgja (Csinibaba,  Sztracsatella, Nincs kegyelem ) volt. Dédapjáról, Móra Ferencről életregényt írt és filmet készített. A nagysikerű Időfutár rádiójáték- és könyvsorozat egyik szerzője. Több bábjátékát és színdarabját mutatták be. Balázs Béla díjas.


Wolf Zita


HVG BrandLab, content és performance menedzser

Bölcsészként végzett, majd webdizájnnal foglalkozó ügynökségeknél dolgozott webmesterként, ahol tartalomírással, tartalomtervezéssel foglalkozott partnerek számára. A hvg.hu content menedzsereként feladata az online tartalmi együttműködések megalapozása és tartalmi oldalon történő megvalósítása.


Videók

Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő (bruttó 44323 Ft, amely 27%-os és 5%-os áfakulccsal rendelkező tételt is tartalmaz)  A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, amely közvetített szolgáltatás.  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.  Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben tehető meg jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk!