Az esemény időpontja:

2017-09-27 09:00:00

Online Toborzási Konferencia 2017

The Big Picture - üzleti fókusz a HR-ben


Teljes ár: 39 900 Ft + áfa (bruttó: 50 255 Ft) | További kedvezmények

Idén 4. alkalommal rendezzük meg a HR szakma egyik legnépszerűbb tudásmegosztó eseményét, együttgondolkodásra inspirálva szakembereket, vállalatvezetőket és tanácsadókat. Évről évre teremtünk fórumot a legújabb toborzási trendek, személyes és vállalati szintű fejlődési és fejlesztési irányok bemutatására és megvitatására. 



A HR-szakmát alapvetően átformáló digitális korszak küszöbén állunk. Évek óta beszélünk a legújabb online eszközökről és csatornákról, amelyek mellett ma már applikációkról, szoftveres és felhő-megoldásokról, digitalizált HR folyamatokról, mérhetőségről, ROI-ról és adatalapú toborzásról kell gondolkodnunk. 

A világ vezető szakemberei mind egyetértenek abban, hogy a hagyományos eszközeink, a személyes hálózatunk fenntartása és bővítése mellett fejlesztenünk kell digitális tudásunkat is. Főként a most piacra lépő generációk elérése, bevonzása és elkötelezése, valamint a sorra születő új szakmák, feladatkörök és speciális szervezeti kultúrák sikeres kiszolgálása érdekében. 

A HR felé megfogalmazott üzleti elvárásokat már évek óta olyan hatások alakítják, amelyeknek csak akkor tudunk megfelelni, ha a toborzásra nem pusztán támogató funkcióként, de üzleti fókusszal tekintünk. Konferenciánkon a legújabb online és digitális megoldások továbbá sikeres hazai, illetve nemzetközi gyakorlatok bemutatásával erre a szemléletváltásra helyezzük a hangsúlyt.


KEYNOTE


Benoit Bliard (FR) - alapító, Inhiro/Esther Ellis 


Ian Dykes (UK) - tehetségek toborzásáért felelős alelnök, SAP



A konferenciaprogram után 18 órától állófogadásra várjuk vendégeinket a MOM Kulturális Központ kupolatermében, ahol a Pomo D'oro csapatával látjuk vendégül a résztvevőket.



Kapcsolódó cikkek:
Screenagerek - mit érdemes tudni a munkaerő-piacra lépő Z generációról? ...bővebben

A jelöltbarát munkahelyeké a jövő ...bővebben

Adatvédelmi paradoxon: Ellentmondásosan és veszélyesen viselkedünk a közösségi médiában ...bővebben

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka ...bővebben



Részvételi díj: 39.900 FT+Áfa

HR szolgáltatók számára a részvételi díj: 59.900 FT+Áfa*

Amennyiben HR szolgáltatóként jelentkezik, kérjük a "Megjegyzés" rovatba tüntesse fel az alábbi kódot: HRSZOLG

*HR szolgáltatóként kérjük a rendszer általautomatikusan küldött díjbekérőt ne vegye figyelembe. A szolgáltatók számára módosított díjbekérő a jelentkezést követő 48 órán belül kerül kiküldésre.


Galéria

Videók

Program Program nyomtatása

08:30 10:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

HR Evolution workshop:
Tehetetlen a fluktuációval szemben? A kezelés 3 pillére

SAP workshop:
Tudja, mennyire hatékonyak toborzási csatornái? - Adatokon alapuló döntésekkel valóban eredményes a toborozás!

HUMANFIELD workshop:
A keresés-kiválasztás legnagyobb buktatói – Hogyan ne veszítsük el a kiválasztási folyamat során a legjobb jelölteket?

TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS.HU workshop:
Élményekkel az eredményesebb toborzásért!

09:45 10:00 Szünet, érkezés

1. Blokk - TRENDEK

10:00 10:05 Megnyitó

Blaski Judit, HVG HR Center

10:05 10:30 Globális recruitment trendek

Buda Szabolcs, senior tanácsadó

10:30 10:50 A HR szerepe az exponenciális szervezetekben - Elszenvedője, vagy formálója leszel a jövő eseményeinek?

Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst. at IBS

10:50 11:10 Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik

Zvezdovics Anita, Horváth Ádám, Brandfizz Employer Branding

11:10 11:40 Kerekasztal: Digitális forradalom a munkahelyeken - Hogyan alkalmazkodhatunk az állandó változáshoz?

moderátor: Szabó Fruzsina, eduline - Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst. / Forgács Judit, fOrgXpert International / Kákosy Csaba, Day One Capital / Gecser Ottó, Personal Brand Institute

11:40 13:10 SZÜNET

12:00 12:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

NEXTENT workshop:
Miért legyen a munkahelyi elismerés az üzleti stratégia szerves része? - Avagy, hogyan használjunk gamification-t az üzleti sikereket támogató viselkedés ösztönzésére?

EVOLUTION CONSULTING workshop:
Két legyet egy csapásra - avagy hogyan garantáljuk a kiemelkedő jelöltélményt és a recruterek boldogságát egyszerre?

PARRISH&CRAWLER workshop:
Recruiter Superhero Skill Set - Amikor a recruiter egyszerre fejlesztő szakember, coach, sales rep, IT specialista, pályatervezési tanácsadó és kommunikációs guru

2. Blokk - CSATORNÁK

13:10 13:30 Passzív jelöltek felkutatása - A Google kiaknázatlan lehetőségei (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Benoit Bliard, Inhiro/Esther Ellis

13:30 13:50 Hogyan hirdess állást minimális költséggel, hogy sorban álljanak a tehetségek?

dr. Kertész Attila Mihály, Artisan Marketing

13:50 14:10 Automatizált munkavállalói kommunikáció - Milyen változásokat hoznak a chatrobotok a toborzásban?

Istvánffy Zoltán, Talk-a-bot

14:10 14:30 Bedrótozott nemzedék – Milyen csatornákon és tartalommal érhetőek el leghatékonyabban a fiatal munkavállalók?

dr. Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem

14:30 14:50 Munkavállalók és munkáltatók a világhálón – Jogok és kötelezettségek az online térben

dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda

14:50 16:20 SZÜNET

15:00 15:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

BRANDFIZZ workshop:
Employer branding stratégiai first-aid toolkit – Ha a vezetők azonnali választ várnak arra, hogyan lehetne hatékonyabb a toborzás

PROFILES workshop:
Generációs különbségek Y-os toborzókból lett tanácsadók szemszögéből

FIRSTBIRD-SOCIAL TALENT workshop:
A jól működő dolgozói ajánlási rendszer 5 titka – angol nyelvű workshop

3. Blokk - TOOLKIT

16:20 16:40 Utazás a felhőbe – felhőalapú toborzás a munka új világában (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Ian Dykes, SAP

16:40 17:00 Egy sikeres márka beépítése az online toborzásba

Pálfalvi Márta, Heineken Hungária

17:00 17:20 Munkaerő toborzás egy kívülálló módszerével – HR Hacking a gyakorlatban

Papp Gábor, The Pitch

17:20 17:40 Hogyan toborozzunk informatikusokat? - Avagy kedves Mark Zuckerberg, szeretném megkérni a kutyája kezét

Horváth Lajos, Cluso

18:00 ÁLLÓFOGADÁS

Témák

Globális recruitment trendek
Buda Szabolcs, senior tanácsadó

Áttekintjük, mely trendek formálják a toborzást és a munkaerőpiacot 2018-ban.
Aztán messzebbre utazunk: képzeljük el, hol leszünk, kik leszünk 2028-ban és hogyan készüljünk fel a változásokra.
...De hogy jönnek ide a varjak?

A HR szerepe az exponenciális szervezetekben - Elszenvedője, vagy formálója leszel a jövő eseményeinek?
Frankó-Csuba Dea, Spark Institute az IBS

Van egy jó hírem: óriási lehetőségek állnak azok előtt a cégek előtt, akik ügyesen tudják összehangolni az emberek és szervezet világát az intelligens technológiák és algoritmusok világával. Ami még ennél is jobb hír, hogy a HR szakmának hatalmas szerepe van ebben a folyamatban. A lehetőségek viszont nem jönnek ingyen, mert már nem elég jól beszélni az emberek nyelvén, hanem komplex rendszerekben és a technológiai világban is otthonosan kell mozogni. Előadásomban az alkalmazkodni képes szervezetek titkos összetevőiről és a HR szakemberek szerepéről fogok mesélni és mutatok néhány szempontot azoknak, akik szeretnének ennek a digitális transzformáció élére állni.

Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik
Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, Brandfizz

Hogyan kötelezd el a vezetőd, ha munkáltatói márkáról van szó? Mik azok a kérdések, amik őt foglalkoztatják, de talán még nem vagyunk teljesen komfortosak a megválaszolásában? Öt konkrét lépésben bemutatjuk, hogyan hozhat valódi üzleti eredményeket a nemzetközi szakmai környezetben már ismert és bevált intergrált employer branding megközelítés. Hozzávalók: miért az üzleti igényektől indulunk és hogy néz ki ez a gyakorlatban? Szervezeti bevonás, elkötelezés a folyamat során. Mese(?) a Quick Winekről: azonnali eredmények az employer brandingben. Mérhetőség, ROI, KPI-ok, eredmények követése. Végezetül elérkezik a pillanat, amikor az employer branding akciók sorozata helyett egy átfogó szemléletté és a vezetői célok részévé válik. Ezen az úton fogjuk végigkalauzolni a közönséget.

Kerekasztal: Digitális forradalom a munkahelyeken - Hogyan alkalmazkodhatunk az állandó változáshoz?
moderátor: Szabó Fruzsina, eduline.hu
résztvevők: Forgács Judit fOrgXpert International Kft. / Kákosy Csaba, Day One Capital / Frankó-Csuba Dea, Spark Institute/ Gecser Ottó, Personal Brand Institute

Kerekasztal-beszélgetésünkön arra keressük a választ, hogyan lehet alkalmazkodni munkavállalóként és munkaadóként is a digitális változásokra. Nyitottak-e az új skillek, ismeretek megszerzésére a pályakezdők és a több évtizedes tapasztalattal rendelkezők? Hogyan lehet és érdemes-e „visszaintegrálni” a digitális forradalom miatt teljesen átalakult munkaerőpiacra a 45 évnél idősebbeket? Munkaadói oldalon milyen erőforrásokkal, stratégiával és digitális ismeretekkel kell rendelkeznünk, ha Y és Z generációsokat szeretnénk foglalkoztatni? Felkészít-e az állandó változásra az oktatási rendszer, és felkészültek-e a munkaadók erre a feladatra?

Passzív jelöltek felkutatása - A Google kiaknázatlan lehetőségei (angol nyelvű előadás)
Benoit Bliard, Inhiro (FR)

Posztolhatunk és hirdethetünk vonzó állásokat és várhatjuk a jelentkezőket, de mindannyian tudjuk, ez ma már nem elég. A fejlesztők, programozók és más specialisták ma már szinte nem is jelentkeznek hirdetésekre. Hogyan találjuk meg mégis a számunkra megfelelő jelölteket a weben, ha azok passzívak vagy kifejezetten rejtőzködnek? Hogyan váljunk az online kutatás mestereivé a világ legnagyobb keresőmotorjának segítségével? Benoit Bilard bemutatja a Google-ben rejlő, ritkán kihasznált lehetőségeket, megtanítja, hogyan hozzunk létre saját lekérdezéseket és azonosítsuk be és gyűjtsük össze a legjobb jelölteket.

Hogyan hirdess állást minimális költséggel, hogy sorban álljanak a tehetségek?
dr. Kertész Mihály Attila és Tábori Viktor, Artisan Marketing

Biztosan tudjuk, milyen munkára vágyik a célcsoportunk és ez alapján hogyan építsük fel az álláshirdetésünket anélkül, hogy szakértői lennénk az adott területnek? Előadásunkban megmutatjuk, hogyan tesztelhető ki tudományos megközelítéssel, mi számít valóban a jelentkezőknek és hogyan pontosíthatók online célzásaink, úgy hogy bőven túlteljesítsük addigi legjobb hirdetéseink hatékonyságát. Olyan módszertant és eszközöket mutatunk, amivel már holnap legalább 50%-kal jobb álláshirdetések írhatók.

Automatizált munkavállalói kommunikáció - Milyen változásokat hoznak a chatrobotok a toborzásban?
Kalydi Gergely, Talk-A-Bot Kft.

Az emberek úgy akarnak cégekkel is kommunikálni, ahogy egymással: könnyen, gyorsan, ingyen - leginkább chaten. A chatbotok lehetőséget adnak arra, hogy cégek a vásárlóikkal, alkalmazottaikkal, vagy éppen leendő munkavállalóikkal automatizáltan beszélgessenek. A közösségi oldalakon elérhető chatbotok egy új kommunikációs és marketing csatornát teremtenek, ami a HR területen is változásokat hoz. Hogyan segítheti a toborzási folyamatot a mesterséges intelligencia? Hogyan automatizálható a munkavállalói kommunikáció nagy része? Ez milyen hatással van a céges HR folyamatokra és kultúrára? Elmeséljük!

Bedrótozott nemzedék – Milyen csatornákon és tartalommal érhetőek el leghatékonyabban a fiatal munkavállalók?
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem

Az eltérő kommunikációs és médiahasználati gyakorlatok jelentősége ma olyannyira meghatározó tapasztalat, hogy gyakran ezek mentén határoljuk le a különböző generációkat is. Az úgynevezett médiagenerációk közül jelenleg a Z generációra irányul a legnagyobb figyelem; ők azok a fiatalok, akiket mobil nemzedékként vagy bedrótozott nemzedékként emlegetünk. A Z generáció tagjai a közeljövőben egyre nagyobb számban jelennek meg a munkaerőpiacon, így egyre fontosabb, hogy a digitális nemzedéket a megfelelő csatornákon, a megfelelő eszközökkel és tartalommal szólítsuk meg. Az előadás erre vonatkozó tippeket és best practice példákat mutat be, miközben megismerhetjük a Z generáció magatartásának és kommunikációjának főbb jellemvonásait is.

Munkavállalók és munkáltatók a világhálón – Jogok és kötelezettségek az online térben
dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda

Az életünk jelentős százalékát már a virtuális térben éljük. Nyilvános közösségi felületeken tartjuk a kapcsolatot barátokkal, rokonokkal és mesélünk magunkról, magánéletünkről. Kérdés, hogy ha a munkánkkal, munkahelyünkkel kapcsolatban osztunk meg információkat az mennyire magánügy? Mire figyeljek munkavállalóként, ha közösségi oldalakra posztolok, kommenttelek? Tabu-e a munkaidőben folytatott magán levelezés? Munkaadóként hogyan szabályozhatjuk munkavállalóink közösségi oldalakon való jelenlétét? Mit tilthatunk, mit korlátozhatunk? Tanácsok munkáltatóknak és munkavállalóknak az internetes jelenlétről.

Utazás a felhőbe – felhőalapú toborzás a munka új világában (angol nyelvű előadás)
Ian Dykes, SAP (UK)

Előadásomban arról az utazásról mesélek, amit az SAP-nál bejártunk amíg a munkavállalók és munkáltatók új világában a legmeghatározóbb  felhőalapú szolgáltatóvá váltunk.  Szó lesz továbbá a HR-szakma digitális átalakulásáról, valamint arról, hogy ebben a transzformációban milyen kulcsszerep jut a tehetségek elkötelezésének, illetve a gyakorlati tapasztalatnak.

Egy sikeres márka beépítése az online toborzásba
Pálfalvi Márta, Heineken Hungária

A Heineken márkanév egyet jelent a trendeket meghatározó reklámokkal. A vállalat zászlóshajó termékének hirdetései ikonikussá váltak az elmúlt évtizedekben, de ez nem feltétlenül jelent meg a toborzási tevékenységében. A Go Places kampány viszont pontosan erre a szinergiára épít, és egy újfajta digitális toborzási eszközt hozott be a vállalat HR tevékenységébe. Előadásomban az új eszköz hatékonyságáról és a kampányban megjelenő perszónák kialakításáról is szó lesz majd.

Munkaerő toborzás egy kívülálló módszerével – HR Hacking a gyakorlatban
Papp Gábor, The PItch

A megfelelő munkaerőt megtalálni rettenetesen nehéz, legyünk bárhol is a világon. Globális szinten azonban egyre terjed egy új, az eddigi rutint átformáló személet, ami szokatlan eszközökkel teszi hatékonyabbá a tehetségek bevonzását. Nemzetközi szinten a „HR hacking” egyet jelent olyan – még – szokatlan megoldásokkal, amik egyszerűsítik, gyorsítják és hatékonyabbá teszik a kiválasztás folyamatát. Előadásunkban esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan működik a Growth Hacking marketing-szemlélet és számos online befolyásolási módszer tudatos alkalmazása a HR területén is. 

Hogyan toborozzunk informatikusokat? - Avagy kedves Mark Zuckerberg, szeretném megkérni a kutyája kezét
Horváth Lajos, Cluso

Nincs könnyű helyzetben az a frissen végzett informatikus, akinek arról kell döntenie, mi legyen az első munkahelye. Az egyik karját a Microsoft rángatja, a másikat az IBM. A sarokból a BT kacsintgat rá, míg a szomszéd asztaltól a T-Systems küld felé szerelmes pillantásokat. De hogy segít neki a döntésben, ha egy budapesti puli beleszeret egy szilícium-völgyi puliba? Egy igazán rendhagyó toborzási kampány eredményei igazolják: megéri a dobozon kívül gondolkodni!

SZAKMAI WORKSHOPOK

Tehetetlen a fluktuációval szemben? A kezelés 3 pillére
Csikós-Nagy Katalin és Gégöl Júlia, HR-Evolution Kft.

Hogyan érjünk el valódi eredményt a fluktuációkezelésben? Mi kell ma ahhoz, hogy a munkavállalók ne átjáróházként tekintsenek ránk? Az elvándorlás sok időt, és hatalmas költségeket emészt fel, miközben a legjobb megoldások gyakran csupán fillérekbe kerülnek. Workshopunkban ismertetjük a fluktuációs lépcsőt és a fluktuációkezelés 3 pillérét. Programunkat kimondottan vállalati HR szakembereknek, felsővezetőknek ajánljuk.

Élményekkel az eredményesebb toborzásért!
Gyetvai Csilla, teljesitmenyertekeles.hu

Toborzás és kiválasztás sikerességét ma már jelentősen meghatározza, hogy jelöltjeink és dolgozóink milyen élményeket szereznek cégünkkel kapcsolatban. Hirdethetjük mi akármilyen kreatív kampánnyal, hogy milyen jó nálunk dolgozni, ha közben a közösségi médiában sorozatosan jelennek meg negatív élménybeszámolók olyanoktól, akik hozzánk jelentkeztek, nálunk dolgoznak vagy dolgoztak. Workshopunkon inspiráló környezetben olyan ötletekkel gazdagodhat, melyek alkalmazásával sikeresebb lehet a tehetségekért folytatott kiélezett versenyben.

A keresés-kiválasztás legnagyobb buktatói – Hogyan ne veszítsük el a kiválasztási folyamat során a legjobb jelölteket?
Krasznai Tibor és Dr. Molontay Patrik, HumanField Kft.

Közhelyszámba menő állítás, hogy óriási a munkaerőhiány Magyarországon, a keresések során pedig tömegesen lépnek vissza a nagy nehezen felkutatott jelöltek. Manapság a cégeknek fejvadász nélkül szinte lehetetlen betöltenie kulcspozícióit. De hiába bízza meg egy vállalat a legjobb fejvadászt, a keresés-kiválasztás csak akkor lesz sikeres, ha a korábbi módszerek helyett gyökeresen új megoldásokra és szemléletmódra váltunk. A workshopon végigvesszük, hogy melyek a keresés-kiválasztási folyamat leggyakoribb buktatói, megoldási javaslatokat kínálunk arra, hogy a jövőben ne apró részleteken csússzon el a legjobb jelölt felvétele. 

Tudja, mennyire hatékonyak toborzási csatornái? - Adatokon alapuló döntésekkel valóban eredményes a toborozás!
Majoros Gábor, SAP Hungary Kft.
Érdi Gábor, Easycon Kft.

Megmutatjuk, hogy a SAP SuccessFactors Toborzás felhő alkalmazással hogyan lehetséges hatékonyabban felkutatni, megszólítani, bevonzani és kiválasztani a legmegfelelőbb munkaerőt. Adatokon alapuló elemzésekkel segítünk beazonosítani azokat a hirdetési forrásokat, ahol legjobban megtérülnek a munkaerő felvételek, illetve melyek azok a területek, ahol a munkaerő megszerzésére fordított összegek valójában csak felesleges kiadások. Megmutatjuk, hogyan toborozhat hatékonyabban adatokon alapuló döntésekkel.

Miért legyen a munkahelyi elismerés az üzleti stratégia szerves része? - Avagy, hogyan használjunk gamification-t az üzleti sikereket támogató viselkedés ösztönzésére?
Bodnár Anita, Selfdrvn-Nextent

Számos kutatás bizonyítja, hogy alkalmazottaink távozásának egyik legfőbb oka az elismerés hiánya. A főleg globális jelenléttel bíró szervezetek, ahol már vannak kezdeményezések elismerési programok bevezetésére, az elismerés fogalmát sok esetben "tranzakcionálisan", adok-kapok alapon értelmezik. Tapasztalataink alapján azonban ahhoz, hogy az elismerésnek igazán teljesítménynövelő hatása legyen, olyan kérdésekre kell tudnunk válaszolni, mint 
- Biztosan olyan viselkedési formákat motiválunk, melyek a szervezetünk értékeit képviselik?
- Tisztában vannak alkalmazottaink azzal, melyek azok a tevékenységek, amik dicsérethez, fizetés emeléshez vagy előléptetéshez vezetnek?
- Olyan emberektől kapnak-e elismerést, akiktől igazán igénylik?
- Alá tudjuk támasztani objektív adatokkal az elismerésen alapuló szervezeti kultúránk üzletre mért befolyását?
Előadásomban esettanulmányokon keresztül mutatom be hogyan növelhető az üzleti sikeresség gamification eszközökkel és egy  a hatékonyságra kifejlesztett elismerési rendszer segítségével. Különböző példákkal támasztom alá az elismerés közösségépítésben, folyamatos visszajelzésben és kiemelkedő teljesítményben mért jótékony szerepét.

Két legyet egy csapásra - avagy hogyan garantáljuk a kiemelkedő jelöltélményt és a recruterek boldogságát egyszerre?
Dr. Mester Csaba, Evolution Consulting

Napjainkban a munkaerőért folytatott harc egyre éleződik és a leendő munkavállaló elköteleződését már a toborzás során el kell kezdeni. Az employer branding mindennél meghatározóbb tényezője lesz, hogy a cégünkhöz jelentkező jelölt milyen tapasztalatokat szerez a kiválasztás során. Mindezt természetesen annak ellenére kell kiemelkedő szinten biztosítani, hogy a recruiterek munkája egyre nehezebb és leterhelőbb. Nincs más út, mint a digitalizáció bekapcsolása a toborzási és kiválasztási folyamatokba. Amennyi munkát csak lehet, adjunk át az informatikai támogató eszközöknek, hogy az emberre koncentrálhassunk.

Recruiter Superhero Skill Set - Amikor a recruiter egyszerre fejlesztő szakember, coach, sales rep, IT specialista, pályatervezési tanácsadó és kommunikációs guru
Nagy Andrea, Parrish&Crawler Int.

A recruiterek és sourcerek munkája összetett feladat. A technikai és szakmai tudásuk csúcsra járatása mellett most a soft skill készletről beszélünk majd. Mindarról, ami ahhoz szükséges, hogy sikeresek és eredményesek legyenek hivatásukban és ne jelentsen terhelést az sem, amikor „pszichológusként” kell támogatni, „tündérkeresztanya/apaként” segíteni vagy éppen „MézgaAladárként” kütyüzni. És az sem, ha „Bondként” kell a helyzetet feltérképezni vagy „Macgyverként” a semmiből megoldani vagy „mediátorként” a felek közti egyetértést összehozni…

Employer branding stratégiai first-aid toolkit – Ha a vezetők azonnali választ várnak arra, hogyan lehetne hatékonyabb a toborzás
Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, Brandfizz

Employer branding akciókból építkezve próbálod betölteni a nyitott pozíciókat? Félsz, hogy ez így nem fenntartható, de nehéz megragadni, mi lenne a megoldás?
Szeretnél kapni egy gyors eszközt ahhoz, hogy felmérd és láthatóvá tedd az üzleti stratégia, a toborzási célok és az employer branding kapcsolatát?
Olyan módszert mutatunk meg, ami segít láthatóvá tenni, hogy az ütős hashtageken, munkáltatói videókon és céges bulikon túl mi minden kell ahhoz, hogy mérhetően eredményes legyen az employer branding.
Hozzávalók: üzleti stratégia lefordítása toborzási és megtartási célokra, érintettek feltérképezése és bevonási terv felvázolása, munkaerőpiaci célcsoport definiálása és munkavállalói szükségletek rangsorolása, hatékony EVP fejlesztése, employer branding célok és eredményességi mutatók meghatározása, munkavállalói élménytérkép felrajzolása, integrált employer branding eszközök kiválasztása, éves terv elkészítése, kivitelezés utókövetése és eredmények visszamérése.
Elkészítés: a hozzávalókat friss, kitölthető és elvihető feladatlapokon szolgáljuk fel pezsgő szakmai tippek kíséretében.

A jól működő dolgozói ajánlási rendszer 5 titka (ANGOL NYELVEN)
Toldi Gábor, Social Talent
Matthias Wolf , Firstbird

Napjainkban a leghatékonyabb toborzási csatorna a dolgozói ajánlási rendszer, aminek segítségével akár a nyitott pozíciók 30%-át meghaladó mértékben tölthetjük be a vállalatunknál felmerülő munkaerő igényt. A workshop-on a legjobb vállalati gyakorlatokat mutatja be a FirstBird munkavállalói ajánlási rendszer egyik társalapítója, Matthias Wolf. Kitérünk arra, hogy miként lehet egyszerűsíteni a rendszer adminisztrációs feladatait, hogyan tudjuk rávenni a kollégákat, hogy a közösségi média használatával, illetve az állások megosztásával segítség munkánkat, valamint, hogy miként lehet játékosított megoldással fenntartani az aktív részvételt és figyelmet.

Generációs különbségek Y-os toborzókból lett tanácsadók szemszögéből
Tene Katalin és Märcz Balázs, Profiles International Hungary Kft.

Harmadik éve kutatjuk a megoldásokat a generációk közti feszültségekre, mert egyre gyakrabban látunk karrierutakat félrefutni, és egyre több nehezen kezelhető helyzettel találkozunk. Legfrissebb kutatásunkban 32 vállalat eddig összesen több mint 520 munkatársa vett részt. A kutatás célja a generációk közötti együttműködés fejlesztése. A toborzói munka során szerzett tapasztalataink és a kutatás eredményei együttesen hozzájárultak ahhoz a szemléletváltáshoz, ami segíti a hatékony munkafolyamatok kialakításához a különböző generáció tagjaival. A workshopon a generációk szempontjairól, prioritásairól és kommunikációs eszköztárairól mesélünk. Tippeket adunk a közös munka hatékonyabbá tételéhez X és Y generációsoknak egyaránt.

Előadók

Benoit Bliard


alapító, InHiro/Esther Ellis

Benoit több mint 20 éve foglalkozik munkaerő kiválasztással, a digitális toborzás szakértője. A korábban a Publicis-nél és a TMP Worldwide-nál szerzett tapasztalatait jelenlegi vállalkozásánál, a webes alapú toborzással és jelöltfelkutatással és -kiválasztással foglalkozó francia-szlovák Inhiro/Esther Ellis-nél kamatoztatja.



Blaski Judit


igazgató, HVG HR Center

Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.


Bodnár Anita


Engagment Evangelist, Selfdrvn-Nextent

Anita, tanult Amerikában, Spanyolországban valamint Svédországban. A Budapesti Corvinus Egyetemen társadalom és magatartástudományi karon végzett. Mester fokozatát a svédországi Lundi Egyetemen szerezte, disszertációjában a szervezeti e-learning teljesítménynövelő hatását vizsgálta és kutatási tapasztalatait a Clerk.io koppenhágai startup vállaltnál kamatoztatta, mint HR vezető. Jelenleg Malajziában, Kuala Lumpurban él és dolgozik. Küldetése, hogy segítse a vállalatokat a munkavállalói szerepvállalás és elköteleződés stratégiájának kialakításában. Jelenleg olyan komplex digitális transzformációs projekteket vezet, melyek a gamification ideológiáját hasznosítva az alkalmazottak elismerését helyezi előtérbe az üzleti sikerek eléréséhez. Megoldásai hatékonyabbá teszik az alkalmazottak teljesítményét és mérhető eredményeket hoznak.


Buda Szabolcs


senior tanácsadó

Szabolcs a BME-n végzett az ezredfordulón. Mérnök, informatikus. 15 évig töltött be hazai és regionális pozíciókat termékfejlesztési, marketing területen és általános vezetőként a világ vezető online toborzási oldalánál. 2015 óta cégek online toborzási folyamatait segíti jobbá tenni, stratégiai- és startuptanácsadó, kutatás-fejlesztési projektvezető. Gyakorta utazik időben és térben konferenciákra.


Csikós-Nagy Katalin


fluktuációkezelő szakértő, HR-Evolution Kft.

18 éve tevékenykedik a HR területen, az elmúlt 2 évben specializálódott a fluktuációkezelésre. Számos előadás felkérést kapott, folyamatosan jelennek meg publikációi a témában, mint szakértő. Cégével 3-6 hónap alatt 60%-ról 20%-ra, valamint 25%-ról 12%-ra csökkentették partnereiknél az elvándorlást.


dr. Guld Ádám


egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak. 


dr. Kertész Attila Mihály


társalapító, Artisan Marketing

Kutató állatorvosból lett kommunikációs stratéga. A reklámszakma Harvardjaként számon tartott Miami Ad School New Yorki-i campusán szerzett diplomát reklámstratégiából. Stratégiai reklámügynökséget alapított, ahol vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére építenek reklámkampányokat.


dr. Mester Csaba


ügyvezető, termékfejlesztési vezető, Evolution Consulting

A Miskolci Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát, majd PhD fokozatot. Ennek keretében már informatikai rendszerek bevezetésével és üzleti folyamatok átalakításával foglalkozott. Dolgozott multinacionális tanácsadó cégnél, magyar tulajdonú középvállalat vezetőjeként és szabadúszó tréner-tanácsadóként is, mielőtt 10 évvel ezelőtt megalapította volna az Evolution Consulting Kft.-t. A cég stratégiai irányait kezdetektől fogva meghatározó módon alakítja, a vállalat ügyvezetője és az általuk fejlesztett hrMaster személyügyi szoftver termékfejlesztési vezetője. A hrMaster rendszer bevezetését számos cégnél irányította, többek között a Budapest Banknál, aki már minden személyügyi folyamatát e szoftverrel támogatja. Célja, hogy olyan megoldást kínálhasson ügyfeleinek, mely bármely nagy nemzetközi konkurens HR szoftvernek is méltó versenytársa. A maximális rugalmasságban és a partnerekkel való együttgondolkodásban hisz, amit magas fokon művelt agilis szoftverfejlesztési módszertannal öntenek gyakorlati formába.


Dr. Molontay Patrik


ügyvezetőigazgató-helyettes, HumanField Kft.

A közgazdász, jogász végzettségű szakemberként az egyetem elvégzése után a KPMG-nél kezdett el dolgozni. Fejvadász-karrierjét a HumanFieldben kezdte. Kezdetben Hr-tanácsadóként, később az Executive Search üzletág vezetőjeként dolgozott a cégben, 2015 januárja óta ügyvezetőigazgató-helyettesként vezeti a legnagyobb magyar vezetőkiválasztó fejvadászirodát. 



dr. Ormós Zoltán


ügyvéd, internetjogász, vezető, Ormós Ügyvédi Iroda

2000-ben alapította az Ormós Ügyvédi Irodát, amely az informatikai-távközlési szakterületre koncentráló jogi tanácsadási tevékenység Magyarországon elsőként alkalmazott sikeres koncepciójára építve nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az elektronikus kereskedelmi jog, az informatikai jog, a távközlési jog, a szoftverjog, az adatvédelmi jog, valamint a szerzői jog területén. Megbízói körébe nemcsak az infokommunikációs szektor vezető szereplői tartoznak, hanem a „régi gazdaság” prominens képviselői is. Munkája mellett blogol is, az internet-ugyved.com hasábjain osztja meg olvasóival az internet világának aktuális jogi vonatkozású híreit.



Érdi Gábor


vezető tanácsadó, Easycon Kft.

Gábor 20 éves nemzetközi HR informatikai tapasztalattal rendelkezik. Az SAP HR / HCM megoldások szakértője, különös tekintettel a HR anatitikai eszközök alkmazására. A SAP partnereként az Easycon Tanácsadó Kft. munkatársa, ahol az SAP SuccessFactors felhő megoldások tanácsadási üzletágáért felelős.


Forgács Judit


ügyvezető igazgató, fOrgXpert International Kft, elnökségi tag HOA (Hungarian Outsourcing Association)

Judit a Budapesti Műszaki Egyetem Gépészmérnöki karán tanult, MBA minősítését az Open University Business School- ban (Egyesült Királyságban) szerezte. Több mint 20 éves, széleskörű tapasztalattal rendelkezik stratégiai tervezés és üzleti menedzsment terén. Szakmai pályafutása során, jellemzően IT és shared service ágazatokban működő nemzetközi vállalatoknál, többek között a Hewlett Packardnál, valamint a Convergys-nél látott el vezetői feladatokat Operations Management és Emberi Erőforrás területeken. Vendég professzor a Budapesti Corvinus Egyetemen. 2009-2016 között az IT Services Hungary HR ügyvezetőjeként a dolgozói létszámot irányításával csapata 1200 főről 4500 -ra növelte. Az SSC szektorban kiemelkedő dolgozói és középvezetői programot vezetett be. 2014-ben cége elnyerte a legjobb munkáltató és az év befektetője díjakat, 2015-ben pedig Judit 5-ik helyezett lett az ICT szektor 25 legjobb vezetője versenyben. Jelenleg a fOrgXpert International ügyvezetőjeként közép és nagyvállalatok vezetői tanácsadója valamint a Cludstorm Robotic Process Automation-al foglalkozó start up cég mentora.


Frankó-Csuba Dea


CEO, Spark Institute at IBS, Singularity University executive alumni tag

A Spark Institute transzformatív képzőközpont keretében a jövő képességeire készíti fel a hallgatókat egy nemzetközi oktató és mentor közösség segítségével. 10 éve fejleszt innovatív, élmény alapú képzési programokat vezetőknek és szakembereknek, mentorként pedig Európa-szerte támogat digitális transzformációs projekteket. Kedvenc témája a jövő munkahelye, a munka jövője, valamint a digitalizáció és az ember kapcsolata. Kiemelten foglalkozik az ember és a szervezet változási képességével, valamint az egyéni és szervezeti alkalmazkodóképesség fejlesztésével. Ez utóbbi témában sokat merít személyes meditációs gyakorlatából és több, mint 10 éves jóga és meditációs oktatói tapasztalatából. Ennek a munkának egyik alapköveként számos vállalat vezetőjével és munkatársával dolgozik reziliencia fejlesztés és stresszkezelés projekteken.


Gecser Ottó


ügyvezető partner, Personal Brand Institute

Ottó kutatóként, fejlesztőmérnökként és oktatóként dolgozott a Műegyetemen. A Közgazdasági Egyetem mellett tanult a Harvard, a Columbia és az INSEAD egyetemeken is. A Marubeni Kereskedőháznál megismerte a japán üzleti és viselkedési kultúrát. Az itt szerzett tapasztalatait a Fujifilm Hungary, az első 100%-ban japán tulajdonú magyarországi cég vezetői székében kamatoztatta. Később dolgozott a kiemelkedően sikeres Fotex Nyrt. és a Brokernet Zrt. csapataiban, illetve magyar és külföldi multikörnyezetben a Matávnál és a Credit Suisse/AXA-nál. Emellett részt vett két cég, a Fotex és a Matáv IPO tőzsdére vezetésénél. Vezetői tapasztalatával most a Personal Brand Institute csapatát erősíti.


Gégöl Júlia


HR tanácsadó, tréner, HR-Evolution Kft.

Júlia 5 éve tevékenykedik HR területen: a pszichológia vizéről evezett a szervezetfejlesztés irányába. Tanácsadóként, trénerként, segíti a fluktuációkezelő programokban ügyfeleiket. Munkája nagy részét „a terepen” tölti: ennek megfelelően számos gyakorlati tapasztalata, élő, konkrét példája van a munkaerő-megtartó programok beválásáról.


Gyetvai Csilla


tréner, tanácsadó, teljesitmenyertekeles.hu

Csilla a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaság karán, Menedzsment and Consulting szakon végzett, Business Management diplomáját pedig a hollandiai Avans Hogeschool- ban szerezte. Pályafutása során dinamikusan növekvő vállalatoknál töltött be HR vezetői pozíciót, mely terülten 17 éves tapasztalattal rendelkezik. Jelenleg trénerként és tanácsadóként támogatja ügyfeleit vezetőfejlesztés, és HR folyamatoptimalizálás területeken.


Horváth Ádám


Chief Sparkle Officer, Brandfizz Employer Branding

10 éve foglalkozik munkáltatói márkával, Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Keresett előadója szakmai rendezvényeknek itthon és külföldön, rendszeresen publikál munkáltatói márka témában. Médiaszerepléseivel az integrált employer branding szemlélet népszerűsítését támogatja. Szerinte a sikeres munkáltatói márkához a vezetők aktív bevonása, akciók helyett stratégia és mérhető üzleti eredmények kellenek. 


Horváth Lajos


kreatív igazgató, Cluso

Lajos a Cluso kommunikációs ügynökség alapítója és kreatívigazgatója, számos díjnyertes reklámkampány szülőatyja, a British Design and Art Directors Club választott tagja. A Kreatív Magazin Magyarország 25 legkreatívabb embere közé választotta.



Ian Dykes (UK)


Vice President Talent Acquisition, SAP

Ian szenvedélye az új tehetségek felkutatása: ebben pedig nagy segítségére vannak a világ vezető telekommunikációs és technológiai cégeinél (Sky, Yahoo, 3) szerzett tapasztalatai. Az SAP-nál először az EMEA / MEE régió Talent Acquisition-jét tartotta kézben, 2016 eleje óta pedig alelnökként azért felel, hogy a cég a világ minden táján megtalálja a legtehetségesebb jelölteket.  


Istvánffy Zoltán


kreatívigazgató, Talk-A-Bot

Zoltán a Közgazdasági Egyetem elvégzése után a reklámszakmában kezdte a karrierjét, először ügyfélkapcsolatosként, majd pár év múlva átült a kreatív osztályra. Több mint 20 évi reklámszakmai tapasztalattal a háta mögött, melyből több mint egy évtizedet kreatívigazgatóként töltött, az új technológiák felé fordult. Jelenleg a Talk-A-Bot chatrobot fejlesztő startupot segíti kommunikációs tapasztalataival.



Kákosy Csaba


alapító, ügyvezető partner, Day One Capital

Csaba szakmai pályafutását a Magyar Nemzeti Bankban kezdte, és ennek részeként 5 évet dolgozott Párizsban az OECD mellett működő magyar diplomáciai misszión. Közel tízéves jegybanki karrier után 2004-től a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kabinetfőnöke, 2007 végétől a kormányzó koalíció felbomlásáig pedig gazdasági és közlekedési miniszter volt. 2008 nyarán megalapította tanácsadó cégét, ahol elsősorban vállalkozásfinanszírozási projektekkel foglalkozott. 2010-től alapítója és ügyvezető partnere Magyarország első magvető és korai fázisú befektetésekre fókuszáló kockázati tőke alapkezelő cégének, a Day One Capital-nak.


Kiss László


tudományos és nemzetközi kutatásokért felelős szakértő, Parrish & Crawler International

László gyakorlott vezetőként, interim menedzserként, közgazdászként, nemzetközi, nagyvállalati és start-up tapasztalattal rendelkező szakemberként készül arra, hogy segítsen kitekinteni a „szokásos” keretek közül. Lászlóval dolgozni, tanulni, beszélgetni izgalmas élmény, hiszen gyakorlati tudáson és tudományágakon átívelő, összetett kérdéseken gondolkodó, a versenyszférában és az akadémiai világban egyszerre jelenlévő „különccel” van dolgunk. Aki ezúttal is kérlelhetetlenül őszintén és gyakorlatiasan kalauzolja majd a workshop résztvevőit egy merész témában.



Märcz Balázs


tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.

4 évet töltöttem toborzói a munkakörben. Bőven szereztem tapasztalatot a különböző generációkhoz tartozó vezetőkkel és sok esetben kihívás volt számomra, hogy az idősebb generáció elfogadjon és partnerként tekintsen rám a munkám során. Jelenleg a Profiles Internationa Hungary tanácsadó csapatát erősítem, ahol egyik fő fókuszpontunk a generációk közötti együttműködés elsegítése.


Matthias Wolf


társalapító, COO, Firstbird

Matthias a 2013-ban létrehozott osztrák Firstbird társalapítója. Ő felelős az értékesítésért, üzletfejlesztésért, valamint a partneri kapcsolatokért. Tanulmányait nemzetközi üzleti szakon végezte az Arizónai Állami Egyetemen, 24 éves korára pedig az Ausztriában működő Great Place to Work Institute ügyvezető igazgatója lett. A Firstbird alapítása előtt az egyik legnagyobb osztrák médiavállalat értékesítési vezetője volt.


Pálfalvi Márta


humán erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgató, HEINEKEN Hungária

Karrierjének első 25 évében kommunikációs és vállalati kapcsolatok szakemberként szerzett tapasztalatot. 2017-ben kapott lehetőséget a HEINEKEN Hungáriánál, hogy a HR és a kommunikációs területek közötti szinergiákat kihasználva az emberi erőforrás területén is bizonyítson. Meggyőződése, hogy a két szakma közötti határvonal egyre inkább elmosódik, és a közös halmaz tágul. Nagyon hisz a digitális alkalmazásokban, és ezek tudatos használatában a HR és a kommunikáció területén. 


Papp Gábor


társalapító, The Pitch

Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch online marketing blog társalapítójaként szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. 


Szabó Fruzsina


felelős szerkesztő, eduline.hu

Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban. 



Tene Katalin


tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.

Pszichológus végzettséggel több mint 7 évet töltött multinacionális cégeknél vállalati oldalon különböző HRes pozíciókban. Kezdetben toborzás-kiválasztás volt a feladatai fő fókusza, majd HR generalistaként elsősorban stratégiai HR tanácsadással, teljesítményértékeléssel, talent managementtel foglalkozott. Jelenleg tanácsadóként dolgozik. 


Toldi Gábor


Social Talent, partner
Karrierje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 16 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként az Aon Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia rendezvények, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
 

 


Zvezdovics Anita


Chief Fizz Officer, Brandfizz Employer Branding

Magyarország legkeresettebb employer branding ügynökségének társalapítója, munkáltatói márka rendezvények népszerű előadója, cikkek szerzője. A HVG HR Center és a Brandfizz együttműködésében létrejött Employer Brand Akadémia létrehozója és a Zukunft Personal Hungary Employer Branding Szakértője. Vezető szerepe volt az Employer Brand International által Budapesten szervezett 2017-es World Employer Branding Day megvalósításában, amely a világ legjelentősebb munkáltatói márka rendezvénye. Csapatának munkáját nemzetközi szinten jegyzik, elismerik, díjazzák. Nap mint nap azon dolgozik, hogy jobb legyen az emberek számára a munkahelyen eltöltött idő, és ennek üzleti értéke a vezetők számára láthatóvá váljon. Az elmúlt években a Brandfizz több,  mint 10 000 munkavállaló munkahelyi élményére volt hatással, és közel 5000 pozíció betöltésében támogatta partnereit.


Helyszín

MOM Kulturális Központ
1124 Budapest, Csörsz u. 18.

Kapcsolódó kiadvány

Sinek, Simon

A jó vezetők esznek utolsónak

Hogyan építsünk összetartó, lelkes és sikeres csapatot?
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. A közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor