Az eseményig még hátravan:


Online Toborzási Konferencia 2017

The Big Picture - üzleti fókusz a HR-ben


Teljes ár: 39 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 50 255 Ft) | További kedvezmények

2017. 09. 27. 09:00
MOM Kulturális Központ

20%-OS EARLY BIRD KEDVEZMÉNY AUGUSZTUS 27-IG!


Idén 4. alkalommal rendezzük meg a HR szakma egyik legnépszerűbb tudásmegosztó eseményét, együttgondolkodásra inspirálva szakembereket, vállalatvezetőket és tanácsadókat. Évről évre teremtünk fórumot a legújabb toborzási trendek, személyes és vállalati szintű fejlődési és fejlesztési irányok bemutatására és megvitatására. 



A HR-szakmát alapvetően átformáló digitális korszak küszöbén állunk. Évek óta beszélünk a legújabb online eszközökről és csatornákról, amelyek mellett ma már applikációkról, szoftveres és felhő-megoldásokról, digitalizált HR folyamatokról, mérhetőségről, ROI-ról és adatalapú toborzásról kell gondolkodnunk. 

A világ vezető szakemberei mind egyetértenek abban, hogy a hagyományos eszközeink, a személyes hálózatunk fenntartása és bővítése mellett fejlesztenünk kell digitális tudásunkat is. Főként a most piacra lépő generációk elérése, bevonzása és elkötelezése, valamint a sorra születő új szakmák, feladatkörök és speciális szervezeti kultúrák sikeres kiszolgálása érdekében. 

A HR felé megfogalmazott üzleti elvárásokat már évek óta olyan hatások alakítják, amelyeknek csak akkor tudunk megfelelni, ha a toborzásra nem pusztán támogató funkcióként, de üzleti fókusszal tekintünk. Konferenciánkon a legújabb online és digitális megoldások továbbá sikeres hazai, illetve nemzetközi gyakorlatok bemutatásával erre a szemléletváltásra helyezzük a hangsúlyt.


KEYNOTE


Benoit Bilard (FR) - alapító, Inhiro/Esther Ellis 


Ian Dykes (UK) - tehetségek toborzásáért felelős alelnök, SAP


Kapcsolódó cikkek:
Screenagerek - mit érdemes tudni a munkaerő-piacra lépő Z generációról? ...bővebben

A jelöltbarát munkahelyeké a jövő ...bővebben

Adatvédelmi paradoxon: Ellentmondásosan és veszélyesen viselkedünk a közösségi médiában ...bővebben

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka ...bővebben



A konferenciaprogram előreláthatóan reggel 9 órától 17 óráig tart majd.

A konferenciaprogramot 18 órától állófogadással zárjuk.


Részvételi díj: 39.900 FT+Áfa

HR szolgáltatók számára a részvételi díj: 59.900 FT+Áfa*

Amennyiben HR szolgáltatóként jelentkezik, kérjük a "Megjegyzés" rovatba tüntesse fel az alábbi kódot: HRSZOLG


*HR szolgáltatóként kérjük a rendszer általautomatikusan küldött díjbekérőt ne vegye figyelembe. A szolgáltatók számáramódosított díjbekérő a jelentkezést követő 48 órán belül kerül kiküldésre.


Program Program nyomtatása

08:30 10:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

09:45 10:00 Szünet, érkezés

TRENDEK

10:00 10:05 Megnyitó

Blaski Judit, HVG HR Center

10:05 10:30 Globális online toborzási trendek

10:30 10:50 A HR szerepe az exponenciális szervezetekben - Elszenvedője, vagy formálója leszel a jövő eseményeinek?

Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst.

10:50 11:10 Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik

Zvezdovics Anita, Horváth Ádám, Brandfizz Employer Branding

11:10 11:40 Kerekasztal: Digitális forradalom a munkahelyeken - Hogyan alkalmazkodhatunk az állandó változáshoz?

moderátor: Szabó Fruzsina - Frankó-Csuba Dea, SPARK Inst. / Pető Anikó, Re-startup / Kákosy Csaba, Day One Capital,

11:40 13:10 SZÜNET

12:00 12:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

CSATORNA - ELÉRÉS

13:10 13:30 Passzív jelöltek felkutatása - A Google kiaknázatlan lehetőségei (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Benoit Bilard, Inhiro/Esther Ellis

13:30 13:50 Hogyan hirdess állást minimális költséggel, hogy sorban álljanak a tehetségek?

dr. Kertész Attila Mihály, Tábori Viktor, Artisan Marketing

13:50 14:10 Automatizált munkavállalói kommunikáció - Milyen változásokat hoznak a chatrobotok a toborzásban?

Kalydi Gergő, Talk-a-bot

14:10 14:30 Bedrótozott nemzedék – Milyen csatornákon és tartalommal érhetőek el leghatékonyabban a fiatal munkavállalók?

Guld Ádám, Pécsi Tudomány Egyetem

14:30 14:50 Munkavállalók és munkáltatók a világhálón – Jogok és kötelezettségek az online térben

dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda

14:50 16:20 SZÜNET

15:00 15:45 SZAKMAI WORKSHOPOK

TOOLKIT

16:20 16:40 Utazás a felhőbe – felhőalapú toborzás a munka új világában (ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS)

Ian Dykes, SAP

16:40 17:00 Egy sikeres márka beépítése az online toborzásba

Pálfalvi Márta, Heineken Hungária

17:00 17:20 Munkaerő toborzás egy kívülálló módszerével – HR Hacking a gyakorlatban

Kádas Péter, 7digits

17:20 17:40 Hogyan toborozzunk informatikusokat? - Avagy kedves Mark Zuckerberg, szeretném megkérni a kutyája kezét

Horváth Lajos, Cluso

18:00 ÁLLÓFOGADÁS

Témák

A HR szerepe az exponenciális szervezetekben - Elszenvedője, vagy formálója leszel a jövő eseményeinek?
Frankó-Csuba Dea, Spark Institute

Van egy jó hírem: óriási lehetőségek állnak azok előtt a cégek előtt, akik ügyesen tudják összehangolni az emberek és szervezet világát az intelligens technológiák és algoritmusok világával. Ami még ennél is jobb hír, hogy a HR szakmának hatalmas szerepe van ebben a folyamatban. A lehetőségek viszont nem jönnek ingyen, mert már nem elég jól beszélni az emberek nyelvén, hanem komplex rendszerekben és a technológiai világban is otthonosan kell mozogni. Előadásomban az alkalmazkodni képes szervezetek titkos összetevőiről és a HR szakemberek szerepéről fogok mesélni és mutatok néhány szempontot azoknak, akik szeretnének ennek a digitális transzformáció élére állni.

Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik
Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, Brandfizz

Hogyan kötelezd el a vezetőd, ha munkáltatói márkáról van szó? Mik azok a kérdések, amik őt foglalkoztatják, de talán még nem vagyunk teljesen komfortosak a megválaszolásában? Öt konkrét lépésben bemutatjuk, hogyan hozhat valódi üzleti eredményeket a nemzetközi szakmai környezetben már ismert és bevált intergrált employer branding megközelítés. Hozzávalók: miért az üzleti igényektől indulunk és hogy néz ki ez a gyakorlatban? Szervezeti bevonás, elkötelezés a folyamat során. Mese(?) a Quick Winekről: azonnali eredmények az employer brandingben. Mérhetőség, ROI, KPI-ok, eredmények követése. Végezetül elérkezik a pillanat, amikor az employer branding akciók sorozata helyett egy átfogó szemléletté és a vezetői célok részévé válik. Ezen az úton fogjuk végigkalauzolni a közönséget.

Kerekasztal: Digitális forradalom a munkahelyeken - Hogyan alkalmazkodhatunk az állandó változáshoz?
moderátor: Szabó Fruzsina, eduline.hu
résztvevők: Pethő Anikó, Restart-Up / Kákosy Csaba, Day One Capital / Frankó-Csuba Dea, Spark Institute

Kerekasztal-beszélgetésünkön arra keressük a választ, hogyan lehet alkalmazkodni munkavállalóként és munkaadóként is a digitális változásokra. Nyitottak-e az új skillek, ismeretek megszerzésére a pályakezdők és a több évtizedes tapasztalattal rendelkezők? Hogyan lehet és érdemes-e „visszaintegrálni” a digitális forradalom miatt teljesen átalakult munkaerőpiacra a 45 évnél idősebbeket? Munkaadói oldalon milyen erőforrásokkal, stratégiával és digitális ismeretekkel kell rendelkeznünk, ha Y és Z generációsokat szeretnénk foglalkoztatni? Felkészít-e az állandó változásra az oktatási rendszer, és felkészültek-e a munkaadók erre a feladatra?

Passzív jelöltek felkutatása - A Google kiaknázatlan lehetőségei (angol nyelvű előadás)
Benoit Bilard, Inhiro (FR)

Posztolhatunk és hirdethetünk vonzó állásokat és várhatjuk a jelentkezőket, de mindannyian tudjuk, ez ma már nem elég. A fejlesztők, programozók és más specialisták ma már szinte nem is jelentkeznek hirdetésekre. Hogyan találjuk meg mégis a számunkra megfelelő jelölteket a weben, ha azok passzívak vagy kifejezetten rejtőzködnek? Hogyan váljunk az online kutatás mestereivé a világ legnagyobb keresőmotorjának segítségével? Benoit Bilard bemutatja a Google-ben rejlő, ritkán kihasznált lehetőségeket, megtanítja, hogyan hozzunk létre saját lekérdezéseket és azonosítsuk be és gyűjtsük össze a legjobb jelölteket.

Hogyan hirdess állást minimális költséggel, hogy sorban álljanak a tehetségek?
dr. Kertész Mihály Attila és Tábori Viktor, Artisan Marketing

Biztosan tudjuk, milyen munkára vágyik a célcsoportunk és ez alapján hogyan építsük fel az álláshirdetésünket anélkül, hogy szakértői lennénk az adott területnek? Előadásunkban megmutatjuk, hogyan tesztelhető ki tudományos megközelítéssel, mi számít valóban a jelentkezőknek és hogyan pontosíthatók online célzásaink, úgy hogy bőven túlteljesítsük addigi legjobb hirdetéseink hatékonyságát. Olyan módszertant és eszközöket mutatunk, amivel már holnap legalább 50%-kal jobb álláshirdetések írhatók.

Automatizált munkavállalói kommunikáció - Milyen változásokat hoznak a chatrobotok a toborzásban?
Kalydi Gergely, Talk-A-Bot Kft.

Az emberek úgy akarnak cégekkel is kommunikálni, ahogy egymással: könnyen, gyorsan, ingyen - leginkább chaten. A chatbotok lehetőséget adnak arra, hogy cégek a vásárlóikkal, alkalmazottaikkal, vagy éppen leendő munkavállalóikkal automatizáltan beszélgessenek. A közösségi oldalakon elérhető chatbotok egy új kommunikációs és marketing csatornát teremtenek, ami a HR területen is változásokat hoz. Hogyan segítheti a toborzási folyamatot a mesterséges intelligencia? Hogyan automatizálható a munkavállalói kommunikáció nagy része? Ez milyen hatással van a céges HR folyamatokra és kultúrára? Elmeséljük!

Bedrótozott nemzedék – Milyen csatornákon és tartalommal érhetőek el leghatékonyabban a fiatal munkavállalók?
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem

Az eltérő kommunikációs és médiahasználati gyakorlatok jelentősége ma olyannyira meghatározó tapasztalat, hogy gyakran ezek mentén határoljuk le a különböző generációkat is. Az úgynevezett médiagenerációk közül jelenleg a Z generációra irányul a legnagyobb figyelem; ők azok a fiatalok, akiket mobil nemzedékként vagy bedrótozott nemzedékként emlegetünk. A Z generáció tagjai a közeljövőben egyre nagyobb számban jelennek meg a munkaerőpiacon, így egyre fontosabb, hogy a digitális nemzedéket a megfelelő csatornákon, a megfelelő eszközökkel és tartalommal szólítsuk meg. Az előadás erre vonatkozó tippeket és best practice példákat mutat be, miközben megismerhetjük a Z generáció magatartásának és kommunikációjának főbb jellemvonásait is.

Munkavállalók és munkáltatók a világhálón – Jogok és kötelezettségek az online térben
dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda

Az életünk jelentős százalékát már a virtuális térben éljük. Nyilvános közösségi felületeken tartjuk a kapcsolatot barátokkal, rokonokkal és mesélünk magunkról, magánéletünkről. Kérdés, hogy ha a munkánkkal, munkahelyünkkel kapcsolatban osztunk meg információkat az mennyire magánügy? Mire figyeljek munkavállalóként, ha közösségi oldalakra posztolok, kommenttelek? Tabu-e a munkaidőben folytatott magán levelezés? Munkaadóként hogyan szabályozhatjuk munkavállalóink közösségi oldalakon való jelenlétét? Mit tilthatunk, mit korlátozhatunk? Tanácsok munkáltatóknak és munkavállalóknak az internetes jelenlétről.

Utazás a felhőbe – felhőalapú toborzás a munka új világában (angol nyelvű előadás)
Ian Dykes, SAP (UK)

Előadásomban arról az utazásról mesélek, amit az SAP-nál bejártunk amíg a munkavállalók és munkáltatók új világában a legmeghatározóbb  felhőalapú szolgáltatóvá váltunk.  Szó lesz továbbá a HR-szakma digitális átalakulásáról, valamint arról, hogy ebben a transzformációban milyen kulcsszerep jut a tehetségek elkötelezésének, illetve a gyakorlati tapasztalatnak.

Egy sikeres márka beépítése az online toborzásba
Pálfalvi Márta, Heineken Hungária

A Heineken márkanév egyet jelent a trendeket meghatározó reklámokkal. A vállalat zászlóshajó termékének hirdetései ikonikussá váltak az elmúlt évtizedekben, de ez nem feltétlenül jelent meg a toborzási tevékenységében. A Go Places kampány viszont pontosan erre a szinergiára épít, és egy újfajta digitális toborzási eszközt hozott be a vállalat HR tevékenységébe. Előadásomban az új eszköz hatékonyságáról és a kampányban megjelenő perszónák kialakításáról is szó lesz majd.

Munkaerő toborzás egy kívülálló módszerével – HR Hacking a gyakorlatban
Kádas Péter, 7digits

A megfelelő munkaerőt megtalálni rettenetesen nehéz, legyünk bárhol is a világon. Globális szinten azonban egyre terjed egy új, az eddigi rutint átformáló személet, ami szokatlan eszközökkel teszi hatékonyabbá a talent-ek bevonzását. Nemzetközi szinten a „HR hacking” egyet jelent olyan – még – szokatlan megoldásokkal, amik egyszerűsítik, gyorsítják és hatékonyabbá teszik a kiválasztás folyamatát. Megkönnyíthetjük a dolgunkat, ha például egy a marketing pszichológiában jártas bloggert is bevonunk a projektbe és az álláshirdetésünk nemcsak virálisan kezd terjedni, de a hirdetés maga teremt olyan brading-et a pozíció köré, ami tömegeket sarkall jelentkezésre. Előadásunkban egy hazai esettanulmányon keresztül mutatjuk be, hogyan működik a Growth Hacking marketing-szemlélet és számos online befolyásolási módszer tudatos alkalmazása a HR területén is. 

Hogyan toborozzunk informatikusokat? - Avagy kedves Mark Zuckerberg, szeretném megkérni a kutyája kezét
Horváth Lajos, Cluso

Nincs könnyű helyzetben az a frissen végzett informatikus, akinek arról kell döntenie, mi legyen az első munkahelye. Az egyik karját a Microsoft rángatja, a másikat az IBM. A sarokból a BT kacsintgat rá, míg a szomszéd asztaltól a T-Systems küld felé szerelmes pillantásokat. De hogy segít neki a döntésben, ha egy budapesti puli beleszeret egy szilícium-völgyi puliba? Egy igazán rendhagyó toborzási kampány eredményei igazolják: megéri a dobozon kívül gondolkodni!



+ SZAKMAI WORKSHOPOK
+ NETWORKING

További témák pontosítása folyamatban!

Előadók


ELŐADÓINK LISTÁJA FOLYAMATOSAN BŐVÜL!


Benoit Bliard


alapító, InHiro/Esther Ellis

Benoit több mint 20 éve foglalkozik munkaerő kiválasztással, a digitális toborzás szakértője. A korábban a Publicis-nél és a TMP Worldwide-nál szerzett tapasztalatait jelenlegi vállalkozásánál, a webes alapú toborzással és jelöltfelkutatással és -kiválasztással foglalkozó francia-szlovák Inhiro/Esther Ellis-nél kamatoztatja.



Blaski Judit


HVG HR Center, igazgató

Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.


dr. Kádas Péter


tulajdonos, 7Digits Growth Agency

Orvos, közgazdász, online marketing szakértő. A Golden Blog Díjas szerző több vállalkozása mellett a Startupdate Bloggal és a Traction Tribe befektetési alappal vett részt a hazai startup ökoszisztéma építésében. A 7Digits Growth Agency társ-alapítója, specialitása a tartalommarketing, az LPO és a pszichológia marketing-célú alkalmazása.



dr. Kertész Attila Mihály


társalapító, Artisan Marketing

Kutató állatorvosból lett kommunikációs stratéga. A reklámszakma Harvardjaként számon tartott Miami Ad School New Yorki-i campusán szerzett diplomát reklámstratégiából. Stratégiai reklámügynökséget alapított, ahol vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére építenek reklámkampányokat.


dr. Márky Ádám


alapító, Center for Mindful Leadership

Márky Ádám az orvosi egyetemen került kapcsolatba a mindfulnessel, az MRSZE pszichokardiológia- és neuroimmunológiai munkacsoportjának alapító tagja, melynek fő célja a stressz, az immun- és idegrendszer, valamint a meditáció közötti kapcsolat kutatása. 2015-ben előadott a TEDxYouth Budapesten, azóta rendszeres előadója szakmai konferenciáknak, egyetemi kurzusoknak, vállalati rendezvényeknek. Az I. HVG Mindfulness konferencia szakmai szerkesztője. A versenyszféra mellett, a Budapesti Corvinus és a Semmelweis Egyetem hallgatóinak is tart mindfulness tréningeket. Tanácsadóként felsővezetőknek segít, hogy a mindfulness és a neurobiológia legújabb eredményei alapján maximalizálhassák és fenntarthatóvá tegyék  személyes hatékonyságukat.


dr. Ormós Zoltán


ügyvéd, internetjogász, vezető, Ormós Ügyvédi Iroda

2000-ben alapította az Ormós Ügyvédi Irodát, amely az informatikai-távközlési szakterületre koncentráló jogi tanácsadási tevékenység Magyarországon elsőként alkalmazott sikeres koncepciójára építve nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az elektronikus kereskedelmi jog, az informatikai jog, a távközlési jog, a szoftverjog, az adatvédelmi jog, valamint a szerzői jog területén. Megbízói körébe nemcsak az infokommunikációs szektor vezető szereplői tartoznak, hanem a „régi gazdaság” prominens képviselői is. Munkája mellett blogol is, az internet-ugyved.com hasábjain osztja meg olvasóival az internet világának aktuális jogi vonatkozású híreit.



Frankó-Csuba Dea


Spark Institute at IBS vezető, Singularity University executive alumni tag

A Spark Institute transzformatív képzőközpontban a jövő képességeire készíti fel a hallgatókat egy nemzetközi oktató és mentor közösség segítségével. A Spark élményalapú, problémafókuszú oktatási programjai módszertani és szemléletmódbeli támogatást nyújtanak cégeknek a digitális világ felé vezető úton. Dea 10 éve fejleszt innovatív képzési programokat vezetőknek és szakembereknek, mentorként pedig Európa-szerte támogat digitális transzformációs projekteket. Kedvenc témája a jövő munkahelye, a munka jövője, valamint a digitalizáció és az ember kapcsolata. Szenvedélyesen kutatja a digitális cégkultúrát mozgató tényezőket, azt hogy hogyan lehet fejleszteni a szervezetek alkalmazkodóképességét, illetve, hogy miként lehet az egyéni és közösségi gondolati torzításokat feltárni és, fellazítani. Amellett, hogy vállalatokat segít a digitális átállásban, szabadidejében elkötelezett jóga- és meditációs oktató immáron 10 éve.  



Guld Ádám


egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak. 


Horváth Ádám


Partner, Chief Sparkle Officer, Brandfizz Employer Branding

10 évvel ezelőtt véletlenül alapított branding startupot. Pár évvel később már employer branding ügynökségi kivitelezésre specializálódva dolgozott globális márkák social jelenlétének építésén. A Tata Consultancy Services Hungary számára készített munkájából esettanulmány készült, melyet az Employer Brand International beválogatott a 2017-es év 24 legjobb best practice-e közé. A Brandfizz Employer Branding társalapítóként célja, hogy Magyarország felkerüljön a nemzetközi employer branding térképre. Első lépéseként idén tavasszal elhozták Budapestre a világ legnagyobb munkáltatói márka rendezvényét, a World Employer Branding Day-t.



Horváth Lajos


kreatívigazgató, Cluso

Lajos a Cluso kommunikációs ügynökség alapítója és kreatívigazgatója, számos díjnyertes reklámkampány szülőatyja, a British Design and Art Directors Club választott tagja. A Kreatív Magazin Magyarország 25 legkreatívabb embere közé választotta.



Ian Dykes (UK)


Vice President Talent Acquisition, SAP

Ian szenvedélye az új tehetségek felkutatása: ebben pedig nagy segítségére vannak a világ vezető telekommunikációs és technológiai cégeinél (Sky, Yahoo, 3) szerzett tapasztalatai. Az SAP-nál először az EMEA / MEE régió Talent Acquisition-jét tartotta kézben, 2016 eleje óta pedig alelnökként azért felel, hogy a cég a világ minden táján megtalálja a legtehetségesebb jelölteket.  


Kákosy Csaba


alapító, ügyvezető partner, Day One Capital

Csaba szakmai pályafutását a Magyar Nemzeti Bankban kezdte, és ennek részeként 5 évet dolgozott Párizsban az OECD mellett működő magyar diplomáciai misszión. Közel tízéves jegybanki karrier után 2004-től a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kabinetfőnöke, 2007 végétől a kormányzó koalíció felbomlásáig pedig gazdasági és közlekedési miniszter volt. 2008 nyarán megalapította tanácsadó cégét, ahol elsősorban vállalkozásfinanszírozási projektekkel foglalkozott. 2010-től alapítója és ügyvezető partnere Magyarország első magvető és korai fázisú befektetésekre fókuszáló kockázati tőke alapkezelő cégének, a Day One Capital-nak.


Kalydi Gergely


társalapító, problémamegoldó, Talk-A-Bot Kft.

Gergely több, mint 13 év nemzetközi tapasztalattal rendelkezik szoftverfejlesztői, üzemeltetői és agilis projektmanagement területeken. Dolgozott évekig Németországban és az USA-ban. A különböző területekről szerzett tapasztalatait felhasználva, végül három IT profilú céget is alapított itthon. Ahhoz hogy naprakész tudást tudjon vinni saját vállalkozásaiba, folyamatosan képzi magát, így a Közép-európai Egyetemen kezdett el tanulni, ahol 2016-ban Executive Master of Business Administration szakirányon végzett. 2017-től pedig ismét a CEU hallgatójaként Business Analytics szakon folytatja tanulmányait. 



Pálfalvi Márta


humán erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgató, HEINEKEN Hungária

Karrierjének első 25 évében kommunikációs és vállalati kapcsolatok szakemberként szerzett tapasztalatot. 2017-ben kapott lehetőséget a HEINEKEN Hungáriánál, hogy a HR és a kommunikációs területek közötti szinergiákat kihasználva az emberi erőforrás területén is bizonyítson. Meggyőződése, hogy a két szakma közötti határvonal egyre inkább elmosódik, és a közös halmaz tágul. Nagyon hisz a digitális alkalmazásokban, és ezek tudatos használatában a HR és a kommunikáció területén. 


Pethő Anikó


tulajdonos, Aarenson Consulting Kft./ alapító, Restart-Up közösségi projekt 

15 éve foglalkozik személyiségkutatással. Az ez idő alatt szerzett tapasztalatait jelenleg toborzás-kiválasztás során kamatoztatja. Több mint 10 éve alapította fejvadász cégét, ahol egyedi kiválasztási technikákat kidolgozva fókuszál a jelöltek mélyebb megismerésére. Idei missziója, hogy a Restart-Up közösségi projekttel felhívja a figyelmet a középkorúak foglalkoztatásában rejlő versenyelőnyre.



Szabó Fruzsina


felelős szerkesztő, eduline.hu

Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban. 



Tábori Viktor


társalapító, Artisan Marketing

Informatikus, közgazdász, hacker. A régió legnagyobb e-kereskedelmi oldalainak stratégiai tanácsadója, a technológiai skálázhatóság és fogyasztói pszichológia megszállotja. Két sikeres startup társalapítója (Fesh.hu, Doklist.com).


Zvezdovics Anita


Partner, Chief Fizz Officer, Brandfizz Employer Branding

Employer Brandinggel 8 éve foglalkozik. Ez idő alatt számos kihívással találkozott és szerzett sikeres nagyvállalati tapasztalatot is. Jelenleg a Brandfizz alapítójaként a szakma erősítésére került a fő fókusz. Tapasztalatait felhasználva vállalatvezetőknek és HR szakembereknek segít megmutatni mitől lesz az Employer Branding stratégia mérhetően sikeres és  hogyan válhatnak a holnap szervezetei a jövő munkahelyeivé. Emellett a Wold Employer Branding Day 2017 szervezőjeként és az Employer Brand International lokális partnereként 40 országból segített elhozni a legjobb gyakorlatokat Magyarországra. A közreműködésével készített lokális social employer branding stratégiát az Employer Branding Online a világ 24 legjobb esettanulmánya közé válogatta. A Brandfizzben minden nap megkérdőjelezi, hogy a cégek problémái valóban a munkaerőhiányból fakadnak-e.


Helyszín

MOM Kulturális Központ
1124 Budapest, Csörsz u. 18.

Kapcsolódó kiadvány

Sinek, Simon

A jó vezetők esznek utolsónak

Hogyan építsünk összetartó, lelkes és sikeres csapatot?
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!