Az eseményig még hátravan:


A meggyőzés forradalma

Új értékesítési és vezetői stratégiák személyesen és online


Teljes ár: 34 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 43 905 Ft) | További kedvezmények

2017. 11. 22. 12:30
BMC - Budapest Music Center

A legújabb tudományos kutatások szerint a meggyőzés titka nem is magában az üzenet megfogalmazásában rejlik, hanem annak kontextusában. El kell érnünk, hogy közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt.

Robert B. Cialdini szociálpszichológus, a befolyásolás szakértője szerint a meggyőzés valójában időzítés kérdése. Minden beszélgetés alkalmával beazonosíthatóak azok a pontok az időben, amikor a befogadó fél különösen fogékony az üzenetünkre. 

Nem titok, hogy az üzleti eredményesség egyszerre múlik a kapcsolati hatékonyságon, és a technológia lehetőségek ismeretén, alkalmazásán. Mindezek fordulatot hoztak a hatásgyakorlás szerepében is az értékesítési, a vezetői és az üzleti kommunikációban egyaránt. A legújabb ismeretek alkalmazása éppen ezért elengedhetetlen a szakmai fejlődéshez, sikerességhez. 

  • A szemináriumon a kapcsolati hatékonyság, ezen belül is a hatásgyakorlás új dimenzióival dolgozunk.
  • Sorra vesszük a legjobb vezetők, sales-esek, kommunikátorok, kapcsolatteremtők és kapcsolatépítők eszköztárának kellékeit.
  • Megmutatjuk, hogyan ismerhetők fel a kritikus időpillanatok vagy alakíthatóak ki a megfelelő figyelmi állapotok, hogy elérjük, csapatunk, munkatársunk vagy éppen ügyfeleink támogassák törekvéseinket.

Izgalmas tényekkel és gyakorlatokkal tesszük könnyen emészthetővé, gyakorlatban is azonnal alkalmazhatóvá a meggyőzés legújabb technikáit.

Témák

A kiváltságos pillanatok

A kapcsolatteremtésben is vannak olyan pillanatok, amikor partnerünk sokkal nyitottabb az üzenetünk, a mondandónk befogadására, mint általában. 

  • Hogyan befolyásolja egy-egy üzenetünk fogadtatását a fogadó fél aktuális állapota? 
  • Hogyan időzíthetünk jól egy-egy üzenetet?

 

A középpontba kerülő üzenetek 

  • Hogyan helyezhetjük üzenetünket beszélgetőtársunk figyelmének középpontjába? 
  • Milyen figyelemfelkeltő erők hatnak ilyenkor a befogadó félre?

 

Az asszociációk természete és hatalma

  • Hogyan érhetjük el, hogy más, konkuráló üzenetekhez képest tartósabban tudjuk az általunk kiválasztott tartalmat a befogadó fókuszában tartani?
  • Hogyan építhetjük fel ügyfeleink, vagy csapatunk fejében azt az asszociációs hálót, amihez aztán sikeresen kapcsolódhatunk?
  • Mire van szükségünk a stratégiai üzenetek hatékony beágyazásához? 


A hatásgyakorlás általános alapelveinek alkalmazása a döntéshozatalban

  • Milyen ösztönös preferenciák határozzák meg a működésünket a döntéshozáskor? 
  • Milyen tipikus hibák jellemzőek saját döntéshozatali mintázatainkra? 
  • Hogyan befolyásolhatjuk a döntéshozatalt másoknál, hogyan csiszolhatjuk saját döntéshozatali hibáinkat? 

 

Hogyan működik a hatásgyakorlás akkor, amikor nem is vagyunk jelen? 

  • Hogyan tudom írásban, online felületeken keresztül megnyerni a másikat?
  • Miért használunk egy online céges felületet szívesebben?
  • Hogyan működik a hatásgyakorlás a multikulturális online környezetben? 

Előadók

Lénárt Viktor

szenior tanácsadó, vezérigazgató, GROW Csoport

vezérigazgató, szenior tanácsadó, GROW Zrt.

Viktor több mint 10 éve foglalkozik vezetők, értékesítési szervezetek és csapatok fejlesztésével. Gyakran tart motivációs beszédeket nagy létszámú csapatoknak ahol a fő cél, hogy az értékesítők új lendületet, új szemléletmódot kapjanak. Tanult Budapesten, Bécsben, Cambridge-ben, az USA-ban és Hollandiában. Hallgatott közgazdaságtant, filozófiát, teológiát és pszichológiát, dolgozik Pszichodrámával, KIP-el , Fókuszolással, és Enneagrammal, fordított könyveket, 13 évig volt zenekara, néhány évig rádióműsora és színháza is. Fontos kihívásnak tartja a 21. században sikeres új vezetői és értékesítési modell kutatását és meghonosítását.


Pataki Katalin


senior tréner, tanácsadó, coach, Grow csoport

Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Cialdini, Robert B.

Előhatás

A meggyőzés forradalma
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.közvetített szolgáltatások díjából nem biztosítunk kedvezményt. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!