PhD Pintér Róbert
egyetemi adjunktus, Corvinus Egyetem, kutatásvezető (Head of Consumer Research), eNet Internetkutató és Tanácsadó Kft.
Róbert szociológusként és politológusként végzett az ezredfordulón az ELTE-n. Internet és okostelefon kutató, sokszor szokták jövőkutatóként is aposztrofálni, mivel elsősorban mindig az érdekli, hogy a jelen és jövő határán lévő új technológiai trendek hogyan hatnak a társadalomra és az emberek életére. Jelenleg az eNET Internetkutató Kft. lakossági és e-kereskedelmi területeinek kutatásvezetője. Korábban dolgozott az Információs Társadalom- és Trendkutató Központban (BME), majd ezt követően 2008 és 2012 között a Szonda Ipsosban és az Ipsos Interactive Services-ben. Számos internettel és információs társadalommal kapcsolatos kutatásban és stratégiaalkotásban vett részt az évek során. A Médiakutató és az Információs Társadalom folyóiratok szerkesztőbizottságának tagja. A hazai konferenciák kedvelt előadója. 2012-ben megkapta a Ringier Mobile Influencer díját a hazai mobil piacon végzett edukációs tevékenységéért. 2004 óta aktív blogger.