Jurecska Andrea
Certified Organizational Design Professional, Interim HR Director
Andrea a hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, hr design szakértő, oktató, Interim HR igazgató. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon. HR területen szerzett több éves tapasztalata mellett pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél. Emellett agilis szervezeti transzformációban, vállalati kultúrafejlesztésben szerzett tapasztalatot és ez a szakmai háttér nagyban meghatározza mai HR stratégiai fókuszát, employee experience szemléletét. Célja, hogy erősítse a szervezetek jövőtálló, adaptív működését ezért már a klasszikus HR feladatokba és folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan alkalmazza a munkavállalói élményalapú megközelítést. Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni agilisan működő szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket teremteni és maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában. Folyamatosan tanul, nemzetközi szervezetfejlesztési gyakorlatokat implementál és kutatja az összefüggéseket a digitális transzformáció humán aspektusai és a munkavállalói élmény kapcsolatában.