Az esemény időpontja:

2020-06-23 10:00:00

Online adatszolgáltatás szabályai

Webinárium és konzultáció


Teljes ár: 5 490 Ft + áfa (bruttó: 6 972 Ft) | További kedvezmények

Ha lemaradt az előadásról, itt meg tudja vásárolni az esemény videóját.

2020. július 1-jétől eltörlésre kerül a NAV online számlaadat-szolgáltatás értékhatára, az érintettek köre pedig kibővül. Az online számlaadat-szolgáltatásra kötelezett adózóknak fel kell készülniük a hatályba lépő változásokra, amelyek többek között az érintett ügyleti kört, valamint a beküldendő adatokat is érintik.

Ebben nyújt segítséget a webinárium és az utána következő konzultáció, amikor a résztvevők kérdéseket tehetnek fel az előadónak, ezzel segítve a felkészülést a változásokra.

A webinárium időtartama 90 perc.


Témák

A számla kötelező adattartalmának módosulása;

az adatszolgáltatásra kötelezettek körének bővülése;

hatályba léptető rendelkezések ismertetése;

korrekciós (módosító, érvénytelenítő) számlákra vonatkozó szabályok;

előleg beszámítását tartalmazó végszámlára vonatkozó új szabályok;

áfamentes ügyletekről kiállított számlák kezelése;

fordított adózás hatálya alá tartozó ügyletről kiállított számlák kezelése;

különbözet szerinti adózással kibocsátott számlák kezelése;

alanyi adómentes vállalkozások adatszolgáltatási kötelezettsége;

konzultáció.

Előadók

Bonácz Zsolt


Zsolt végzettségét tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó és bejegyzett adószakértő, akinek 25 éves tapasztalata van az adózás területén. Szakterülete az általános forgalmi adó, illetve az adóhatósági ellenőrzés módszertana és eljárási szabályai.



Helyszín

A webinárium jelentkezési és fizetési határideje június 22. 16.00 óra.


Az online előadás részvételi díja: 5490 Ft+áfa/fő Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor