2021. január 1-i hatállyal tovább bővül az online
számla-adatszolgáltatási kötelezettség alá tartozó számlák köre.
A koronavírus okozta rendkívüli helyzetre tekintettel – a
kormányzat egy 3 hónapos - 2021. március 31-ig tartó - szankciómentes
időszakkal segíti az új rendszerre történő zökkenőmentes átállást.
Tartson velünk az online webináriumon és az utána következő konzultáción, amelyen a résztvevők kérdéseket tehetnek fel az előadónak, ezzel segítve a felkészülést a változásokra. A webinárium 90 perces. Itt találja webex eseményhez való csattlakozás útmutatóját.
·
Változások hatályba lépésének időpontja
·
Adatszolgáltatási kötelezettséggel érintett
számlák körének bővülése
·
Adószámmal is rendelkező magánszemély
vásárlása
·
Devizás számlák
·
Ingyenes ügyletekről kiállított számlák
·
Nem belföldön teljesített ügyletekről
kiállított számlák
·
Kézi korrekciós (módosító,
érvénytelenítő) számlákra vonatkozó adatszolgáltatási határidő
·
Előleg beszámítását tartalmazó számlák
és azok lejelentése az áfabevallás M lapján
·
Elszámoló jellegű számlák (pl.
közüzemi) kezelése az áfabevallás M lapján
Zsolt végzettségét tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó és bejegyzett adószakértő, akinek 25 éves tapasztalata van az adózás területén. Szakterülete az általános forgalmi adó, illetve az adóhatósági ellenőrzés módszertana és eljárási szabályai.
Az online előadás részvételi díja: 5490 Ft+áfa/fő • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény (kizárólag magánszemélyként vehető igénybe, és csak az igazolvány tulajdonosa jogosult a kedvezményre): -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.