Rólunk


Marketing

A marketing az egyik olyan gazdasági kifejezés, amire nincs egységes definíció. Tágabb értelemben a marketing egy olyan vállalati tevékenység, ami a vevők, vagy felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat. A fogyasztói igényt az innováció révén befolyásolhatja, jó példa erre a világ vezető márkaértékét előállító Apple. Szűkebb értelemben a marketing egy eszközrendszer, melynek végső célja a vállalat profittervének teljesítése az összes elérhető és releváns marketingeszköz alkalmazásának segítségével.


Értékesítés

Az értékesítés olyan folyamat, amelynek során az értékesítők, a megfelelő információk ismeretében, a vállalati tevékenységhez, működéshez kapcsolódó anyagokat eladják. Ez a tevékenység összetett feladat, mert különböző csoportok és egyének vesznek részt a megvalósításában. A döntés az értékesítés oldaláról akkor lehet jó, ha az alapvető adatok, úgymint az értékesítési ár, a termékminőség, a mennyiség és az értékesítés helye, a vevő rendelkezésére állnak.


Módszertan

A módszernek elmélete, vagyis azon tan, mely a módszerek nemeit ismerteti, pl. az oktatásra nézve előadja azon kölönféle módokat, melyeket a legjelesebb szakértők e nemben ajánlanak, és követnek. Mint az észtannak alkalmazott része azon szabályokat és módokat adja elé, melyek szerént az elvont észtani szabályokat az ismeretek szerzésére alkalmazni kell.