Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A tartalommarketing egyre divatosabb beszédtéma a szakemberek körében, ám Magyarországon még csak kevés cég ültette át sikerrel a gyakorlatba ezt a taktikát. Műhelyfoglalkozásunkon olyan gyakorlati módszereket, fogásokat mutatunk be és próbálunk ki, melyek segítségével a résztvevők mindennapi munkájuk során hasznosítható tudással távoznak.

Témák
Stratégia
  • célcsoport meghatározás
  • ügyfélkarakter kidolgozás

Tartalomtervezés
  • témagyűjtés
  • csatornázás

Content mapping
  • vásárlási utak és a tartalom összeillesztése
  • időzítés

Mérés és visszacsatolás


A WORKSHOP LÉTSZÁMA KORLÁTOZOTT!


Program

11:30 - 12:30 Regisztráció

12:30 - 12:50 A tartalommarketing ciklus bemutatása

12:50 - 14:10 Stratégia: célok, personák, fő üzenetek, döntési út kidolgozása

14:10 - 14:55 Tervezés 1. fázis: témakörök, tartalomtípusok, csatornák meghatározása

14:55 - 15:20 KÁVÉSZÜNET

15:20 - 15:45 Tervezés 2. fázis: tartalomnaptár elkészítése képzeletbeli cégünkre

15:45 - 16:25 Terjesztés: content mapping, automatizálás

16:25 - 16:40 Mérés: tartalommarketing eredmények elemzése

16:40 - 17:00 Közös zárás, akciótervek


Tartalom

A tartalommarketing-ciklus bemutatása
A tartalommarketing nem kezdő- és végponttal rendelkező kampányokból áll, hanem egy ciklikus folyamat. A workshop folyamán a tartalommarketing-ciklusnak ez egyes kiemelt részivel foglalkozunk, de bevezetőnkben bemutatjuk az egész ciklust. „Létrehozunk” egy képzeletbeli céget is, aminek a workshop folyamán kidolgozzuk tartalommarketinges megjelenését.

Stratégia: célok, personák, fő üzenetek, döntési út kidolgozása
Elkészítjük cégünk egy-egy vásárlói személyiséget (personát), mely nélkülözhetetlen egy sikeres tartalommarketing aktivitás elindításához. A workshopon az is kiderül, hogy miért nem jó a hagyományos, célcsoportos megközelítés. Kidolgozzuk példacégünkre a tartalommarketingben használt fő üzeneteket és a résztvevők segítséget kapnak ahhoz is, hogyan tudják az egyes vásárlói karakterekhez kidolgozni azok döntési útvonalait.

Tervezés: témakörök, tartalomtípusok, csatornák meghatározása
A tartalommarketing fontos jellemzője, hogy az ügyfelek valós igényeihez igazodó tartalmakkal dolgozik. Egy témához többféle feldolgozás, többféle tartalomtípus (pl. blogbejegyzés, videó, prezentáció) tartozhat. Fontos, hogy az ügyfélhez a megfelelő pillanatban, a megfelelő csatornán keresztül a megfelelő tartalom jusson el.

Tervezés: tartalomnaptár elkészítése képzeletbeli cégünkre
A tervezési folyamat kimenete a tartalomnaptár, ami az egyes tartalmak a megfelelő csatornákon publikálását határozza meg.

Terjesztés: content mapping, automatizálás
A tartalommarketing nem egyszerűen csak tartalmak előállításáról szól. Legalább ilyen fontos, hogy a megfelelő tartalmaink a megfelelő időben a megfelelő személyekhez jussanak el. Érvényes ez az újonnan készülő tartalmakra éppúgy, mint a már meglévő, újra felhasználandó tartalmakra. Segítséget adunk a vásárlói utakat megfelelő meghatározásában, illetve ennek alapján tervezzük meg tartalmaink megjelenését és megosztását. Természetesen mindez manuálisan nem végezhető el - erre szolgál a marketingautomatizálás, amit szintén érintünk előadásunkban.

Mérés: tartalommarketing eredmények elemzése
Gyakori tévhit, hogy a tartalommarketing nem mérhető. Most bemutatjuk azokat a mérési módszertanokat és mérőszámokat, amiket használva nemcsak az egész tartalommarketing sikerességét, hanem az egyes tartalmainkat is értékelni tudjuk. Ennek alapján megtudhatjuk, hogy valóban a megfelelő tartalmakat használjuk-e, illetve hogy hol szükséges a tartalmakat javítanunk.

Közös zárás, akciótervek
Tanácsokat adunk a résztvevőinknek ahhoz, hogy maguk is elindulhassanak saját tartalommarketing-programjukkal.



Szakmai szerkesztő

Szurop István, HVG partner, senior tartalommarketing-tanácsadó
István újságíróból, marketingvezetőből lett tanácsadó. Az „asztal” mindkét oldalán ült már. Volt nagyvállalati marketingvezető itthon (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Provident) és külföldön (Raiffeisen International), de nemzetközi brand szakértőként (Garrison Group) is dolgozott korábban. 2012 óta foglalkozik tartalommarketing-projektmenedzsmenttel, emellett tréningek, konferenciák szervezésével. A Tartalommarketing.hu szakmai blog alapító szerkesztője és az első magyarországi tartalommarketing-konferencia társszervezője.


Instruktorok


Kiss Tamás, inbound marketing szakértő
Tamás 2008-ban került közel az online marketinghez, dolgozott non-profit, kkv és multinacionális cég online marketing aktivitásán is, 2013 óta pedig inbound marketinggel is foglalkozik. Jelenleg független inbound marketing szakértőként, valamint a Maximize PPC és SEO stratégájaként dolgozik. Az adatvezérelt, tartalom alapú aktivitásban hisz.




Pécsi Ferenc, digitális kommunikációs szakértő
1998. óta foglalkozik hivatásszerűen digitális kommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing, a tartalomstratégia és a közösségi együttműködés. Az elmúlt 17 évben irányította DataNet Online tartalommarketing programját, a Dotkom Internet Consulting tartalomfejlesztési igazgatója volt, majd a KFKI Csoport online kommunikációjáért felelt. 2005 óta független digitális kommunikáció szakértőként dolgozik tartalomfejlesztési, tartalommarketing és közösségi kommunikációs projekteken. 2004. óta több szakmai blog szerzője. 




Raskó Attila, evocontent.hu, tartalommarketing-tanácsadó
A Budapesti Corvinus Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után multinacionális cégeknél szerezte meg marketingtapasztalatát, legutóbb a Trilak Magyarországért és Romániáért felelős marketingigazgatójaként. Itt került először kapcsolatba a tartalommarketinggel a szakembereknek szóló közösség kiépítésekor. Családi két éves külföldi távolléte alatt nyergelt át teljesen a tartalommarketing területére a Google Squared online digitális marketing képzésének elvégzése után. Szíve mélyén márkaépítőként a tartalommarketingben találta meg a márka és imidzsépítés online formáját. Két éve tanácsadóként segíti hazai cégek online növekedését tartalomalapú, stratégiai és vizuális megközelítéssel.



Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093 Budapest, Mátyás utca 8.

2016. május. 25. 12.30


Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 49900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!