Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Vásárlási döntéseinket egyre kevésbé a hagyományos marketing eszközök befolyásolják. Célcsoportunk már célzottan keres, tudatosan fogyaszt vagy kerül el tartalmat, hirdetést. Ahhoz, hogy átlépje a fogyasztók ingerküszöbét, a döntés folyamatában már másképpen kell jelen lennie egy adott cégnek vagy márkának. Ebben a folyamatban a minőségi tartalom hatalmas érték, ideje tehát úgy tekintenünk a tartalommarketingre, mint az értékesítés elengedhetetlen eszközére!

A marketing szakemberek körében az elmúlt évek talán legégetőbb kérdései, hogy miképpen hozhatunk létre hasznos tartalmat, hogyan juttathatjuk el azt a vevőkhöz, és hogyan profitálhatunk a tartalommarketingből?

Amellett, hogy az elmúlt évek tapasztalatai alapján láthatóvá váltak a tartalommarketing "gyerekbetegségei", rengeteg fejlődés és fejlesztés is kíséri a tartalomgyártás útját. Újabb és újabb eszközök kerülnek előtérbe, egyre több cég alakít ki saját tartalommarketing részleget és egyre több a tapasztalat a megtérülés terén is.

A konferencián elismert szakemberektől kaphatunk választ az alábbi kérdésekre:

  • Mi a tartalommarketing eszköztára?
  • Mitől lesz a tartalommarketing valóban hatékony eszköz?
  • Hogyan lehet profitálni a tartalomból?
  • Hogyan hat a jó tartalom egy márka életére?
  • Hogyan gondolkodik egy online és egy offline szerkesztőség?
  • Hogyan tudunk keresletet generálni tartalommal?
  • Milyen stratégiák mentén lehet jó tartalommarketing aktivitást kialakítani?


Kapcsolódó cikkek
Az 5 leggyakoribb AdWords hiba, amit a hirdetők elkövetnek...  bővebben
Nem csak ismertet, gyönyörködtet is - mi az?... bővebben
Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz? ... bővebben
7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban ... bővebben

Beszámoló a konferenciáról... bővebben



Program
08:30 - 09:45 Regisztráció, kávészünet

09:00 - 09:45 DIMSZ workshop - A tartalommarketing minőségi és jogi kérdései – az alapoktól - Keresztúri Gergely, Tartalomgyár / Bedi Viktor, 123RF /  Dr. Freidler Gábor, Freidler Ügyvédi Iroda

10:00 - 10:05 Megnyitó

Tervezz tartalmat és tedd elérhetővé

10:05 - 10:30 Hogyan adjuk el a tartalommarketinget, avagy „meggyőző” ötletek ügynökségeknek és marketingvezetőknek - Szurop István, Taktikon

10:30 - 10:50 Láthatatlan tartalom terjesztő gépezet - Fehér Márton, Online Marketing Akadémia

10:50 - 11:10 Tartalommarketing vagy PR, de nem mindegy? - Bedy Krisztina, Avantgarde Public Relations

11:10 - 11:30 Érdeklődési irányok a tartalomfogyasztásban - Győri Adél, TNS-Hoffmann

11:30 - 11:50 A gyűjtögetéstől a tartalomgondozásig - az átvett tartalom ereje - Pécsi Ferenc, Soreo.biz


 11:50 - 12:35 EBÉDSZÜNET


Készíts még jobb tartalmat

12:35 - 12:55 Print szerkesztőségi gondolkodás - Szörnyi Krisztina, HVG Extra Magazinok

12:55 - 13:15 Szerkesztett ellenfelek? - Balogh Csaba, hvg.hu

13:15 - 13:35 Gyönyörködtessünk tényekkel, avagy az infografikák világa – Zsubori Ervin, InfoTandem

13:35 - 13:50 Innen szép nyerni - A mobilos tartalommarketing nehézségei - Pőcze Balázs, Mito

13:50 - 14:00 Eszközt a stratégiához! Videómarketing szolgáltatások tudatos használata - Radnóczi Gergő, Ustream

14:00 - 14:20 Működő tartalom közösségi platformokon - Forgács Mariann, Be Social


 14:20 - 15:20 SZÜNET

14:30 - 15:15 HVG workshop - Hogyan érjem el, hogy olvassák a tartalmamat?
Salesforce workshop - The Customer Journey – A megfelelő tartalom  az út kezdete

Tanuld a legjobbaktól

15:20 - 15:40 A jó szöveg hatalom - Magyarósi Csaba, Appleblog, Egy nap a városban

15:40 - 15:55 Sikeres szakmai kooperáció - van rá egy jó receptünk! - Rácz Brigitta és Szabó Mariann, Femina Média

15:55 - 16:10 MVC: Minimal Viable Content, 3 szükséges lépés a valós keresletgeneráláshoz - Tábori Viktor, Kertész Mihály - Artisan Marketing

16:10 - 16:25 Laborkalandok - egy proaktív, közérdekű oktatási program a vállalati marketing szolgálatában - Szunyogh Gábor, Wessling

16:25 - 16:40 Ne nyomulj, azonosulj: branded content - Fodor Tamás, Off-beat blog

16:40 - 17:00 Egy tartalom fókuszú integrált kampány evolúciója - Boroznaki Gergő, Crane


Témák
Hogyan adjuk el a tartalommarketinget, avagy „meggyőző” ötletek ügynökségeknek és marketingvezetőknek - Szurop István, Taktikon
Miért érdemes a tartalommarketinggel foglalkozni? Hogyan magyarázzuk el a főnökünknek, megbízónknak, hogy miről is van szó (beleértve azt is, hogy miben különbözik a tartalommarketing, a public relations és a natív reklám), és miért éri meg egyáltalán belevágni? Hogyan állítsuk össze egy tartalommarketing-projekt megvalósítási tervét, hogyan készítsünk előrejelzést a várható eredményekről, és hogyan számoljuk ki a tervezett megtérülést (az ROI-t)? Érvek és jó tanácsok – egy elevator pitch-nél némileg hosszabban.

Láthatatlan tartalom terjesztő gépezet - Fehér Márton, OMA
Állíthatunk elő akármilyen értékes és érdekes tartalmat, ha az nem jut el a megfelelő közönséghez, akkor nem fogja eredményesen segíteni üzleti céljainkat. Ezért a tartalom terjesztésére meg kell ragadnunk minden rendelkezésre álló aktív és passzív eszközt. A tartalom előállítása után komoly szerep jut a tudatos tervezésnek, és a high-tech megoldásoknak. A cél, hogy eljussunk érdeklődőinkhez és rávegyük őket arra, hogy a megfelelő sorrendben és időben tálalt tartalommorzsák segítségével az előre megtervezett útvonalon szépen besétáljanak az ajtónkon és ügyfeleinkké váljanak, miközben az egész gépezet (a versenytársaink számára is) láthatatlan marad!

Tartalommarketing vagy PR, de nem mindegy? - Bedy Krisztina, Avantgarde Public Relations
Hogyan működhet jól együtt egy pr és egy marketing csapat? Miben és hogyan segíthetik egymást a két terület szakemberei? Hogyan állítsuk össze egy tartalommarketing projekthez a legjobb csapatot és osszuk fel a felelősségi köröket? Mi határozza meg a sikert a tartalommarketingben - az eladás vagy az elköteleződés? Előadásunkban ezeket a – pr és marketing szakmát is foglalkoztató - kérdéseket járjuk körbe.

Érdeklődési irányok a tartalomfogyasztásban - Győri Adél, TNS-Hoffmann
Tartalomfogyasztásban különbségek vannak a demográfiai csoportokban, vannak fiatalos, férfias, nőies vagy „magas státuszú” témák. És a különböző médiumokhoz másképp viszonyuló szegmensek tartalomfogyasztása is eltérő lehet. És ha csak az online informálódásra szűkítjük le a vizsgálódás, azt látjuk, hogy bizonyos témaköröknek kialakulóban van a tipikus platformja is. Ezekre az összefüggésekre világít rá az előadás sok-sok adat segítségével.

A gyűjtögetéstől a tartalomgondozásig - az átvett tartalom ereje – Pécsi Ferenc, Soreo
A tartalommarketing alapja a minőségi tartalom. A saját tartalom előállítása idő- és erőforrás-igényes. A gyengébb minőségű anyag használata veszélyezteti az egész tartalommarketing hatékonyságát. A megoldás a tartalomgondozás (content curation). Ez jóval többről szól, mint egyszerű tartalomgyűjtés és továbbadás. A tartalomgondozás megfelelő stratégia alapján történő szűrést, feldolgozást, rendszerezést és tervezett közreadást feltételez. A feldolgozás természetes része a minősítés és a megfelelő kontextusba emelés. A tartalomkurátor munkája során az "idegen" anyagok szoros kapcsolatba lépnek a saját tartalmakkal. 

Szerkesztett ellenfelek? - Balogh Csaba, hvg.hu
Találkoztak már azzal a szakmai közhiedelemmel miszerint a marketingesek, pr-esek és egy online szerkesztőség tagjai saját céljuk elérését megnehezítő, néha kifejezetten nehezen kezelhető félként tekintenek a másikra? Ennek főleg az az oka, hogy kevesen ismerik, milyen folyamatok zajlanak a másik oldalon. A 20 perces előadásban újságírói oldalról mutatjuk be, mi történik (és főleg: mi történhetne) egy közleményt tartalmazó e-mail kiküldése és az utóéletéről való döntés közti percekben.

Gyönyörködtessünk tényekkel, avagy az infografikák világa – Zsubori Ervin, InfoTandem
A tények ugyan magukért beszélnek, de hangjuk nem mindig jut el a célközönséghez – mert elsikkad a zajban, elmerül a szövegtengerben, értetlenségbe ütközik, vagy épp unalomba fullad. Az infografika ezt a hangot hivatott felerősíteni, s megszűrve, tisztán érthető és javarészt képpé alakított üzenetekké formálva – ha úgy tetszik: gyönyörködtetve – továbbítani. Tények alatt természetesen nem csak statisztikákat értünk, infografika szinte bármilyen tartalomból készülhet. Az előadás ennek szemléltetésére tesz kísérletet.

Innen szép nyerni - A mobilos tartalommarketing nehézségei – Pőcze Balázs, MITO
Megtanulni tartalmat előállítani vagy előállíttatni: kihívás. Megtalálni az egésznek a relevanciáját mobilon: még nagyobb kihívás. Negyed óra alatt végignézzük, milyen nehézségeket kell leküzdenünk, amikor mobilos tartalomszolgáltatásra adjuk a fejünket - és hogy ez általában milyen vállalatoknak szokott mégis sikerülni.

Eszközt a stratégiához! Videómarketing szolgáltatások tudatos használata - Radnóczi Gergő, USTREAM
Milyen a jó eszköz? Melyik a leghatékonyabb? Hogyan születik az ideális döntés? Videómarketing szolgáltatások, nézőpontok és prioritások termékfejlesztési szemmel.

Működő tartalmak közösségi platformokon – Forgács Mariann, BeSocial
Milyen a jó tartalommarketing stratégia és milyen a jó tartalom a social felületeken? Milyen marketingcélokra a legmegfelelőbbek ezek a felültek? Lehet-e itt keresletet, bevételt generálni vagy inkább „csak” márkaerősítésre jók ezek a platformok? Hogyan lehet jó tartalommarketing eszköz bármely közösségi tér? Hogyan működik mindez a gyakorlatban?

A jó szöveg hatalom - Magyarósi Csaba, Appleblog, Egy nap a városban
Mitől lesz jó egy szöveg? Hogyan alakult ki a modern tartalommarketing Magyarországon? Mik a lehetséges hatások? Milyen környezetben működik? Hogyan erősítse egymást a felület és a tartalom? Megtanulható-e a jó SEO-zás két percben? Mennyire fontos a termék minősége a tartalommarketingben? Miért fontos az őszinteség? Hogyan építsünk marketingcélokra létrehozott blogot? Hogyan teheti jobbá a világot a tartalommarketing? Előadásunkban ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat.

Sikeres szakmai kooperáció - van rá egy jó receptünk! - Rácz Brigitta és Szabó Mariann, Femina
Miért hatékony, amikor a tartalomszolgáltató, az ügynökség és az ügyfél együtt gondolkodik? A Rama és a Femina.hu sikeres kooperációján keresztül bemutatjuk, mi sülhet ki abból, ha egy kampányban a résztvevő felek az ötlettől a megvalósulásig együtt fejlesztenek egy projektet.

MVC: Minimal Viable Content, 3 szükséges lépés a valós keresletgeneráláshoz - Tábori Viktor és Dr. Kertész Attila Mihály, Artisan Marketing
Hogyan segíthet a megfelelően felépített tartalom marketing egy olyan teltházas Budapest Aréna koncert létrejöttében, ahol az előadók korábban szinte ismeretlenek voltak? Elmeséljük, hogyan értük el a tartalommarketing eszközeivel, hogy a viszonylagos ismeretlenség dacára végül mégis több ember váltott jegyet erre a koncertre, mint egy ismert pop énekes koncertjére.

Laborkalandok - egy proaktív oktatási program a vállalati marketing szolgálatában - Szunyogh Gábor, Wessling
Hogyan valósíthatunk meg egy valóban hasznos CSR-programot? Ezt hogyan alkalmazhatjuk a marketingben? Milyen módon érjük el a lehető legnagyobb sajtóvisszhangot? Hogyan csomagoljuk be üzeneteinket? Miként aktivizáljuk a kollégákat (milyen a legjobb team building)? Hogyan kapcsolódik össze egy élménypedagógiai program és a cég tartalommarketing tevékenysége?

Ne nyomulj, azonosulj: branded content - Fodor Tamás, Off-beat blog
Miért fontos a célcsoport feltérképezése és mire jó pontosan a branded content? Hogyan tud egy márka háttérbe húzódva mégis előtérbe kerülni? Milyen egy jó, bevonó, szórakoztató vagy intenzív tartalom? 15 perc, számtalan példa és egy utazás egy olyan világba, ahol a márkák már érzelmileg azonosulnak a fogyasztóval. Nem csak eladnak, hanem „megértenek”, tanítanak és tájékoztatnak is. 

Egy tartalom fókuszú integrált kampány evolúciója - Boroznaki Gergő, Crane
A MasterCard Úti Tippek kampány evolúciójának történetén keresztül bemutatjuk, hogyan lett egy klasszikus BTL kampányból az évek fejlődése során egy hazánkban fődíjas és egy nemzetközi versenyen is shortlistre kerülő content marketing fókuszú integrált kampány.



Workshopok

DIMSZ workshop - A tartalommarketing minőségi és jogi kérdései – az alapoktól
Előadók: Keresztúri Gergely, Tartalomgyár, partner / Bedi Viktor, 123RF, ügyvezető / Dr. Freidler Gábor, Freidler Ügyvédi Iroda
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség alapozó workshopján a tartalommarketing jogi kérdéseiről, gyakorlati kivitelezéséről, képi tartalom menedzsmentről beszélünk neves előadók segítségével. Célunk, hogy 45 percben átfogó képet adjunk a figyelemfelkeltő és minőségi tartalomgyártási technikákról, előállításáról és lehetséges buktatóiról.
  • A tartalommarketing ötletek száma végtelen - a büdzséd véges Hogyan vágjuk át ezt a gordiuszinak tűnő csomót? Az előadásban szó lesz szegmentációs technikákról, tartalommarketing ötletekről, a tartalom minőségéről és költségéről, s nem utolsó sorban arról, hogyan is tegyük ezt bele egy tervbe és hogyan valósítsuk meg. 
  • Vizuális tartalom - ha a szavak már nem elegek Márpedig nem azok: szükség van a figyelem felkeltésére, fenntartására, terelésére, a könnyebb megértésre, az érzelmek átadására, a megszemélyesítésre, a fantázia elindítására. Hogyan illusztráljuk a tartalmunkat? Saját fotót, fizetős stock fotót vagy ingyeneset használjunk? Vagy inkább mikor melyiket? Működhet a tartalommarketingünk szavak nélkül is?


HVG workshop - Hogyan érjem el, hogy olvassák a tartalmamat? 
Előadó: Kékesi Zsuzsa, HVG onlinedivízió-vezető
A hasznosság és a szórakoztatás a kulcs a sikeres tartalommarketinghez.
Honnan tudom, hogy hasznos a tartalmam és mi a megfelelő formája a közönség elérésének?
Hogyan lesz a közönségből közösség? 
A legfőbb sikerkritérium a customer delight.
Ez mérhető? A workshopon ez is kiderül.


Salesforce workshop - The Customer Journey – A megfelelő tartalom  az út kezdete
Előadó: Bükkösy Ádám, Snr. Account Executive, Salesforce CEE
Korunk vállalatainak egyik legnagyobb kihívása, legalábbis ha igazán ügyfélközpontúvá akarnak válni, hogy hogyan építik le a saját szervezeteiken belül található funkcionális silókat. Sok esetben a marketing, az értékesítés majd pedig az ügyfélszolgálat, de akár a HR vagy a pénzügy is más-más tartalommal és csatornán bombázza az érdeklődőket. Ez következetlen ügyfélélményhez vezet. Napjaink ügyfelei konzisztens és személyreszabott kommunikációban akarnak részesülni, azaz az út során, ahogy érdeklődőből ügyféllé válnak, következetes tartalmat akarnak kapni. Mindezt a megfelelő időben és csatornán. Azok a vállalatok, akik képesek végigkalauzolni ügyfeleiket az úton, több és elégedettebb vásárlóval számolhatnak. Elvégre “nem a cél a fontos, hanem az út maga”. 
 
A workshop során:
  • konkrét esettanulmányon keresztül megvizsgáljuk, mit is jelent a Customer Journey és hogy miért kulcsfontosságú a megfelelő tartalom, illetve
  • B2B, mind B2C szempontok mentén felrajzolunk egy egyszerűbb Customer Journey Map-et is.



Előadók

Balogh Csaba
rovatvezető, hvg.hu


A HVG Tech rovatának vezetője, néhány vonatkozó nyomtatott kiadvány felelős szerkesztője. A Szegedi Tudományegyetemen öt éve tanít online újságírást és tartalomfejlesztést, az intézmény mobilkommunikációs képzésének alapítója. Újságírói és egyetemi munkássága mellett rendszeresen ad (online) kommunikációs tanácsokat.
Bedi Viktor
123RF, ügyvezető


1998 óta fotóügynökségi területen dolgozik, évekig az Europress Fotóügynökségnél a jelentősebb nemzetközi ügynökségek képeit forgalmazta, ügyfelei a legnagyobb hazai kiadók és reklámügynökségek közül kerültek ki. Tanácsadóként számos induló vállalkozást segített vizuális eszközök beszerzésében és jogszerű használatában. Jelenleg ügyvezetőként tevékenykedik az egyik piacvezető stock ügynökség, az 123RF.com hazai képviseleténél.
Bedy Krisztina
Avantgarde Public Relations, ügyvezető igazgató


Újságíróként terepen, és nem irodában tanulta a kommunikációt, és ennek már több mint húsz éve. Azóta elkötelezettje a kommunikációnak. Sok év hír- és politikai műsorszerkesztés után public affairs területen kezdett el dolgozni ügynökségi oldalon, majd ügyféloldalon, a GSK-nál vállalta interim megbízással a vállalati kapcsolatok vezetését. A nagyhírű, szakmailag rendkívül erős ügynökséghez, az Avantgarde-hoz a kitérő után már vezetőként került vissza. Szeret tanítani, szereti a politikát, információfüggő. Nevéhez több nagy cég és termék sikeres magyarországi bevezetése fűződik, cégszinten ügyfeleik mind a piac vezető szereplőjévé váltak a közös munka során.
Boroznaki Gergő
Crane ügyfélkapcsolati igazgató


Több, mint 10 éves reklámos/marketinges pályafutásom során megjártam az ügynökségi és ügyféloldalt is. A direkt marketing, digitális, content marketing, social média a fő szak- és érdeklődési területem. A content marketinget nemcsak a stratégia tervezés „magaslati nézőpontjából”, de saját blogom révén „kétkezi munkásként” is ismerem.
Bükkösy Ádám
Snr. Account Executive, CEE Salesforce


Ádám, okleveles közgazdász, a Salesforce közép- és kelet európai régióért felelős értékesítési és marketing munkatársa. Szakmai karrierjét a Siemens-nél és a Bosch-nál kezdte 2006-ban, majd a LEWIS PR, egy díjnyertes nemzetközi pr-gynökség üzletfejlesztési igazgatójaként folytatta először Münchenben, majd Budapesten. Ezt követően a Cegedim, egy párizsi központú informatikai cég hazai leányvállalatánál felelt a kiemelt ügyfelekért. Kellő lokális, illetve nemzetközi értékesítési és marketing tudással felvértezve, 2013 óta a Salesforce EMEA központjából (Dublin, Írország) támogatja a vállalat növekedését a régióban.
Fehér Márton
Google-szakértő, az Online Marketing Akadémia alapítója és trénere


2001 óta foglalkozik online marketinggel. Magyarországon az elsők között kezdte professzionális szinten alkalmazni a keresőmarketinget, közel 300 sikeres projekten van túl, emellett számos (nem csak hazai) cég és médiaügynökség internet stratégiai tanácsadója. Számos vállalkozás neki köszönheti internetes sikereit mindenféle iparágban (az oktatástól az ingatlanokig, a pénzügyi szolgáltatásoktól az elektromos szabászollókig). Fő szakterületei a keresőmarketing és a webanalitika. Google Advertising Professional minősítéssel és Google AdWords Seminar Leader címmel is rendelkezik.
Fodor Tamás
Arvalicom, közösségi média szakértő, Off-beat blog, alapító


A „digitális Darwinizmus Y generációs híve, és a gyakorlati szociálpszichológia rajongója”. Főiskolásként kezdte írni az Off-beat! blogot, amely lázadó, szokatlan, innovatív és a konvenciókkal szembe menő marketingkommunikációs megoldásokkal foglalkozik. Több ismert márka közösségi média kommunikációjáért is felel. A tartalommarketingre úgy tekint, mint a modern udvarlásra egy digitális korban.
Forgács Mariann
Be Social, ügyvezető igazgató


A Be Social csapatával 2010 eleje óta segít eligazodni a közösségi kommunikáció útvesztőjében. Szakmai blogjai (besocial.hu/blog, marketingmorzsak.hu) és aktív Facebook oldalai segítségével igyekszik tanácsot adni magánfelhasználóknak, nonprofit szervezeteknek, vállalkozásoknak és ügynökségeknek.
Dr. Freidler Gábor
Freidler Ügyvédi Iroda


Ügyvéd, adatvédelmi szakértő. Jogászként immár 17 éve adatvédelemmel, ezen belül a direkt marketing, az internet adatvédelmi, szerzői jogi kérdéseivel foglalkozott, a témában több publikációja jelent meg. Ügyfelei között több, az online marketing területén tevékenykedő cég van, így ismeri azokat a kihívásokat, amelyek a tartalommarketinggel összefüggésben felmerülhetnek.
Győri Adél
vezető tanácsadó, TNS-Hoffmann


Szociológus, média-szociológus, diplomáját az ELTE Szociológiai Intézetében, marketing szakirányú végzettséget a The Chartered Institute of Marketing budapesti tagozatán szerzett. Karrierje első állomásaként 1994-ben a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézetnél piackutatóként dolgozott, majd a Sara Lee csapatához csatlakozott 1997-ben. Ezt követően a TGI Magyarország tanácsadója 1999-2000 között, 2005-ig kutatási igazgató, majd 2005-től ügyvezető. A Millward Brown Hungary-vel történő összeolvadást követően 2008-tól a TGI divíziót, majd a Millward Brown client service csoportot vezeti. 2011-ben a NOK projektvezetője volt, majd 2012-től ismét a TGI és Média divízió vezetője. 2015. március 1-től a TNS-Hoffmann-hoz került a TGI és Média divízió. Szakterülete a nagymintás fogyasztói és médiakutatások és az ahhoz kapcsolódó elemzési megközelítések, fejlesztések, de sokat dolgozott klasszikus piackutatásokban is. A Global TGI Network egyik legtapasztaltabb nemzetközi projektvezetője.
Kékesi Zsuzsa
HVG Kiadó Zrt., onlinedivízió-vezető


Közgazdászként végzett marketing szakon, majd a 90-es évek végén első látásra beleszeretett az internet és az informatika világába. 2001-től 2006-ig projektmenedzserként részt vett a Malév weboldalának, az azon történő online értékesítésnek, e-ticketingnek és a repülőtéri check-in automatáknak a kialakításában. 2006 végétől a HVG webes, mobilos és tabletes portfóliójának fejlesztését vezette először projektmenedzserként, majd a digitális produkciós divízió vezetőjeként.
Keresztúri Gergely
Tartalomgyár, partner


A legelsők között készített online reklámkampányt még az elmúlt évezredben. Szintén az elsők között alapított digitális ügynökséget, majd keresőmarketing - social media - performance marketing területen építkezett: iProspect Budapest és iProspect Istanbul. Az utóbbi években a Tartalomgyár mellett főleg hazai cégek külföldi piacra lépését egyengette.
dr. Kertész Attila Mihály
Artisan Marketing, társalapító


Állatorvos, közgazdász, marketing megszállott. Már az állatorvosi egyetem alatt is a marketing könyveket bújta szabadidejében. A diploma megszerzése után marketing tanácsadóként kezdett dolgozni. Első ügyfelei állatorvosi rendelők, egy diagnosztikai centrum és egy amerikai főiskola volt, majd gyerekkori barátjával digitális ügynökséget alapított.
Magyarósi Csaba
blogger, újságíró


A Szegedi Tudományegyetemen végzett kommunikáció szakon. Hat éve írja az ország egyik legolvasottabb blogját, az Appleblogot, öt éve az Egy nap a városban blogot, ami az egyik legnépszerűbb életmódoldal Magyarországon és ami jelentős hatással van a budapestiek választására, ha szórakozásról, kultúráról van szó. Az I love Balaton főszerkesztője, az Attraktor című, a Discovery Channelen több országban futó dokumentumsorozat alkotója és főszereplője.)
Pécsi Ferenc
digitális kommunikációs szakértő


1998. óta foglalkozik hivatásszerűen digitális kommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing, a tartalomstratégia és a közösségi együttműködés. Az elmúlt 17 évben irányította DataNet Online tartalommarketing programját, a Dotkom Internet Consulting tartalomfejlesztési igazgatója volt, majd a KFKI Csoport online kommunikációjáért felelt. 2005 óta független digitális kommunikáció szakértőként dolgozik tartalomfejlesztési, tartalommarketing és közösségi kommunikációs projekteken. 2004. óta több szakmai blog szerzője.
Pőcze Balázs
Mito, kreatívigazgató


A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója vagyok. Békásmegyeren nőttem fel, általában melegítőben jártam iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban interneteztem, füzetbe gyűjtöttem a kedvenc website-jaimat. A legjobbakat ki is nyomtattam. Közel tíz évig tévéztem; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgoztam a három nagy csatornánál. Voltam szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, hét éve pedig a Mito kreatív csapatát vezetem.
Radnóczi Gergő
Ustream, termékfejlesztési vezető


Gergő több, mint négy éve termékfejlesztési vezetőként dolgozik a Ustream-nél. Szakterületei közé tartozik a marketingeszközök, mobil alkalmazások és valós idejű analitikai termékek menedzsmentje. Stratégiai együttműködések vezetőjeként komoly tapasztalatra tett szert számos piacvezető partnerrel, köztük a Sony, Samsung, Amazon, Verizon és Google nagyvállalatokkal. Diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Rácz Brigitta
Femina.hu, Portfólió igazgató


Rácz Brigitta internetes szakember közel 15 éves szakmai tapasztalattal, speciális területe az online női elérés tartalmi, fejlesztési és marketing eszközei. 2001-ben kezdte pályafutását az akkor alakuló Nők Lapja Cafénál, ahol 7 éven keresztül először koordinátorként, majd projekt menedzserként a piacvezető női fórum felépítésétől kezdve a Nők Lapja Cafe szolgáltatásainak és háttérrendszerének fejlesztéséért felelt. 2006 év elején igazolt főszerkesztőként a Femina.hu oldalhoz, ahol egy erős látogatószámmal rendelkező női portál, egy professzionális szerkesztőség és nyereséges üzleti modell felépítése volt a feladata.
Szabó Mariann
Femina Média, értékesítési igazgató


Szabó Mariann több mint 6 éves értékesítési múlttal rendelkező szakember, aki 2009 márciusától erősíti a Femina Média csapatát. Direkt értékesítői munkakörben kezdett, majd 2010-ben jött a Key account kinevezés, aztán ugyanezen év szeptemberében értékesítési igazgatónak kérték fel. Feladata volt a bevételek stabilizálása, további bevételi lábak indítása, valamint új értékesítési stratégia tervezése a folyamatos növekedéshez. Kiszélesítette az értékesíthető termékek palettáját, több új hirdetési konstrukciót és formát vezetett be, és hozzá tartozik az értékesítést támogató teljes marketing stratégia kialakítása, kivitelezése is.
Szörnyi Krisztina
főszerkesztő, HVG Extra Magazinok


Újságíróként, szerkesztőként, főszerkesztőként 1996 óta ténykedek a tartalomiparban, folyamatosan új formákat, megközelítéseket keresve a minőségi tartalmak kialakításához és célba juttatásához. 2004-től az újságírás mellett főállásban a könyvszakmában dolgoztam felelős szerkesztőként és kommunikációs stratégaként, míg végül a HVG Könyvek mellett visszatértem a magazinokhoz: a HVG Extra tematikus lapcsalád főszerkesztőjeként keresem a médium megújulásának útjait. Jelszavam: content rulez. 
Szunyogh Gábor
WESSLING Hungary Kft., marketingvezető


Gábor az ELTE-n szerzett bölcsész diplomát, tizenöt éves újságírói, szerkesztői, PR-kommunikációs és marketinges tapasztalattal rendelkezik. Számos online újságot, közérdekű honlapot hozott létre. Az utóbbi években több sikeres médiakampány fűződik a nevéhez - a Content Marketing Award 2014 versenyen a proaktív kampánya döntőbe került, sőt a zsűri a kategória két legjobbja közé választotta.
Szurop István
Taktikon Kft, ügyvezető tanácsadó


Az első magyarországi tartalommarketinges rendezvény 
egyik ötletgazdája, társszervezője (link:http://konferencia.hvg.hu/online-marketing.html). Újságíróból, marketingvezetőből lett tartalommarketinges. A megbízói és a tanácsadói oldalon egyaránt dolgozott, volt nagyvállalati marketingvezető itthon (ABN AMRO, K&H) és külföldön (Raiffeisen International), de nemzetközi márkatanácsadást is folytatott, a Garrison Groupnál. Jelenleg főként tartalommarketinggel összefüggő projektmenedzsmenttel foglalkozik.
Tábori Viktor
Artisan Marketing, társalapító


Informatikus, közgazdász, hacker. A régió legnagyobb e-kereskedelmi oldalainak analitikai és SEO szakértője. Kiemelkedően sikeres hazai szereplők stratégiájának és megjelenésének alakítója és két sikeres startup társalapítója (fesh.hu, doklist.com).
Zsubori Ervin
InfoTandem, társalapító, vezetőszerkesztő


Közgazdász végzettségű újságíró, szerkesztő, infografikus. Két évtizedig állt a Figyelő alkalmazásában, ezen belül 1997 és 2011 között a hetilap vezetőszerkesztőjeként dolgozott. Barátjával és kollégájával – a Figyelő korábbi művészeti vezetőjével –, a grafikus és illusztrátor Dániel Andrással, 2012 szeptemberében indították el az InfoTandem projektet, amelynek keretében eddig mintegy kétszáz infografikát készítettek el, különféle nyomtatott magazinok, online portálok és civil szervezetek számára.
Helyszín és időpont

MOM Kulturális Központ

1124 Budapest, Csörsz u. 18.

2015. április. 29. 09.00


Kapcsolódó kiadvány

Seth Godin
Minden marketinges sztorizik

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!