Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat. Ez idő alatt az is bebizonyosodott, hogy a tartalommarketing nem egy múló jelenség, hanem – ahogy Seth Godin marketingguru mondta – az egyetlen marketing, amely megmaradt.


Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők. Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek:
  • az erős fogyasztói insightokon alapuló stratégiai tervezés,
  • a tartalom megismertetését, célba juttatását elősegítő terjesztési és kommunikációs csatornák, közösségimédia-platformok,
  • valamint a munkaszervezést, automatizálást és analitikát támogató, forradalmasító technológiák tekintetében.

Idei konferenciánk célja, hogy a legújabb szakmai trendek, újdonságok és hazai sikertörténetek bemutatása mellett elmélyedjünk a részletekben is.


Kapcsolódó cikkek
Tudja mi az agilis marketing? - A sikeres tartalomsttratégia kulcsa...bővebben
5+1 hatékony tartalommarketing tipp, mait érdemes használnia, ha webshopja van...bővebben



Program

08:30 - 10:00 Regisztráció
09:30 - 10:00 HVG workshop - Hogyan születnek az ötletek? - Wolf Zita, hvg.hu


10:00 - 10:15 SZÜNET
10:15 - 10:20 Megnyitó
Szurop István, Taktikon
TERVEZÉS & TERJESZTÉS

10:20 - 10:40 A tartalompiramison alapuló tartalomstratégia
Pécsi Ferenc, Soreo.biz

10:40 - 11:00 Pillantás az álarc mögé - Hogyan ismerhetjük meg a
tartalomkészítéshez szükséges ügyfélkarakterünket
Mészáros József, Cognative

11:00 - 11:20 Tartalommarketinget agilisan?
Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting

11:20 - 11:40 Tartalommarketing eredményességének mérése
Raskó Attila, Evocontent

11:40 - 12:00 Webshopok tartalommarketingje
Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország Zrt.

12:00 - 12:20 Social média a Facebookon túl
Boroznaki Gergő, Crane


12:20 - 13:10 EBÉDSZÜNET


TECHNOLÓGIÁK & TRENDEK

13:10 - 13:30 Inbound vagy tartalommarketing? Lépjünk túl a definíciókon és döntsünk jól!
Kiss Tamás

13:30 - 13:50 Marketingautomatizálási rendszerek: robotok jönnek a marketingesek helyére?
Mozsik Tibor, Invitel

13:50 - 14:10 Tartalommarketing és programmatic hirdetések: az ellentétek vonzása
Szabó Ákos, Project Agora

14:10 - 14:30 A tartalommarketing szereti a startup-okat!
Pásztor Krisztina

14:30 - 15:00 Tartalommarketing Magyarországon - jelen vagy jövő?
DIMSZ Kerekasztal:
Juhász György, DIMSZ tartalommarketing tagozat, elnök
Kékesi Zsuzsa, HVG Kiadó Zrt., onlinedivízió-vezető
Rácz Brigitta, Femina.hu, portfólió igazgató
Szalay Rita, Nestlé Magyarország, brand & media services manager
Varga Gábor, Café Next, digital business director


15:00 - 15:20 SZÜNET

ESZKÖZÖK & ESETTANULMÁNYOK

15:20 - 15:40 A tartalom születése
Szörnyi Krisztina, HVG Extra Magazinok

15:40 - 16:00 A YouTuberek marketingértéke
Szabó Gergő, Special Effects Media

16:00 - 16:20 Hol a sztori? A Nagy Frissítés rövid története
Pőcze Balázs, Mito

16:20 - 16:40  Egy mese az életről
Csanda Gergely, NN Biztosító

16:40 - 17:00  Cégbirodalom blogolásból
Magyarósi Csaba és Szűcs Ádám, Egy nap a városban blog





Tartalom
WORKSHOP

Hogyan születnek az ötletek? - Wolf Zita, hvg.hu
Kinek való a natív hirdetés? Mit várunk tőle? Mit ne várjunk tőle? Hogyan lehetne úgy használni, hogy mindenkinek való legyen? Mire figyeljünk, hogy tartalmi ötleteink legyenek, hogyan gyűjtsünk témákat és ha már vannak, hogyan rendszerezzük ezeket? Ilyen és hasonló kérdésekre keressük a választ, miközben megpróbáljuk bebizonyítani, hogy a natív hirdetés előkészítése és megvalósítása több mint kreatív folyamat.


TERVEZÉS & TERJESZTÉS

A tartalompiramison alapuló tartalomstratégia – Pécsi Ferenc, Soreo.biz
A tartalomalapú marketing egyik alapvető kérdése, hogy mikor, mennyi tartalmat kell készítenünk. Az előadásban egy olyan módszert kívánok bemutatni, ami maximálisan figyelembe veszi a vállalat marketing stratégiáját, ugyanakkor képes rugalmasan alkalmazkodni az időben változó igényekhez. Az egyes feladatok alá épülő, azokat támogató tartalompiramisok rendszere nem csak kiszámíthatóvá, de pénzügyileg ellenőrizhetővé is teszik a tartalomkészítést.


Pillantás az álarc mögé - Hogyan ismerhetjük meg a tartalomkészítéshez szükséges ügyfélkarakterünket? - Mészáros József, Cognative
A vásárló személyiségének, szándékainak és viselkedésének megértésében fontos a rendelkezésre álló adatok értő felhasználása. Égető kérdések, hogy hogyan ismerhetjük meg ügyfélkarakterünket, és hogyan kaphatunk teljesebb képet társadalmi jelenségekről, mint például a buyer persona köreiről? Az előadásban megvizsgáljuk a lehetséges adatforrások előnyeit-hátrányait, hogy mely kvantitatív adatforrásokat, milyen módon érdemes faggatni. Javaslatokat adunk arra, hogyan egészíthetők ki a kvantitatív adatok – kvalitatív technikákkal és hibrid technikákkal. Sorra vesszük mik azok a folyamatok a felhasználók oldalán, amelyek szükségesek az insight létrejöttéhez, segíthetik a buyer persona működésének megértését.


Tartalommarketinget agilisan? - Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting
Mivel a legelterjedtebb agilis módszertan, a Scrum a szoftver iparban alakult ki, az agilis módszertanokat gondolatban ehhez az iparághoz kötjük. Ezért nem csoda, ha sokan úgy vélekednek, hogy az agilitás csupán szoftveres környezetben alkalmazható igazán. Azonban, ha megnézzük az agilitás alapelveit gyorsan rájövünk, hogy ezek nem kimondottan az IT-ról, hanem elsősorban emberekről szólnak. Következésképpen, az agilis módszertanok ott alkamazhatók, ahol emberek dolgoznak együtt, csapatban. Az izgalmas előadás egy bevezetés az agilis módszertanok világába, tartalommarketing-specifikus szempontok felvillantásával.


Tartalommarketing eredményességének mérése - Raskó Attila, evocontent.hu
A tartalommarketing egy hosszútávú befektetés, ugyanúgy mint a márkaépítés. Ezt már lassan mindenki tudja. Ahhoz, hogy a befektetés megtérülését tisztán lássuk a tartalommarketing sikerességét is ugyanúgy mérni kell,ahogy egyéb marketingaktivitásokét. Hogy mik ezek a mutatószámok, honnan lehet kinyerni és hogyan lehet kiszámolni őket? Ezekre a kérdésekre adunk választ előadásunkban, a vásárlói döntési út különböző szakaszain bemutatva azokat.

Webshopok tartalommarketingje – Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország
A tartalommarketing nem a blogok kiváltsága! Tartalom minden weboldalon van és minden felületen fontos. Nem kivételek ez alól a webshopok sem. Sőt! De hogyan csináljunk jó contentet egy webshopnak? Miért ne funnelekben gondolkodjunk? Hogyan alakítsuk ki termékoldalainkat, és milyen más további eszközökben gondolkodjunk? Hogyan szolgálja az értékesítést a szórakoztató tartalom? A fenti kérdések megválaszolása mellett elméleti és gyakorlati tanácsokat adunk a tervezéshez és a megvalósításhoz.

Social média a Facebookon túl – Boroznaki Gergő, Crane
A social média nem egyenlő a Facebookkal, bár megkerülhetetlen eszköz, a fiatalok és trendkövetők körében egyre nagyobb mértékben jönnek fel az olyan alternatív platformok, mint a Pinterest, a Tumblr vagy az Instagram. Ez utóbbi – köszönhetően a „cool-faktornak” és a felhasználószám meredek emelkedésének – mára stabil helyet kapott a közösségi térben. A Crane által 1350 magyar felhasználó bevonásával készített Magyar Instagram Körképe és friss külföldi trendek, esettanulmányok alapján áttekintjük, hogyan tudnak hiteles és érdekes tartalmat készíteni márkázott profilok a legnagyobb fotómegosztó alkalmazásban.


TECHNOLÓGIA & TRENDEK

Inbound vagy tartalommarketing? – Lépjünk túl a definíciókon és döntsünk jól! - Kiss Tamás
Hazánkban is egyre többen fedezik fel a tartalom alapú marketing adta különböző lehetőségeket, ám amikor dönteni kell, hogy melyiket érdemes egy adott cég esetében bevezetni, már meg is jelenik az első komoly kérdés: mi alapján válasszunk? Nem könnyű a döntés, ami komoly összegekről szól. Előadásunk célja példákon keresztül megmutatni, milyen folyamaton és kérdéseken kell végigmennünk egy-egy ilyen döntés meghozatala során.

Marketingautomatizálási rendszerek: robotok jönnek a marketingesek helyére? - Mozsik Tibor, Invitel
A korszerű marketing tevékenység - nevezzük tartalommarketingnek, inbound marketingnek vagy revenue marketingnek - elképzelhetetlen szoftveres támogatás nélkül. Miben tudnak többet az integrált marketingautomatizálási rendszerek más marketingtámogató szoftverekhez vagy egy CRM-hez képest? Milyen funkciókra lesz szükségünk, ha a tartalommarketinges módszereket lead generálásra szeretnénk használni? Hogyan fogjunk neki a tervezésnek, hogy a végén ne csak egy rendkívül drága hírlevélküldő rendszerre égessük el a cégünk pénzét?


Tartalommarketing és programmatic hirdetések: az ellentétek vonzása - Szabó Ákos, Project Agora
Első hallásra a címben szereplő fogalmak egymás ellentétei. Míg a tartalommarketing célja az értékteremtés, addig a programmatic  eddig inkább a közvetlen értékesítéssel kapcsolatos buzzword...VOLT. Előadásomban konkrét példákon keresztül mutatom be, a két megközelítés közti szinergiákat, avagy a művészet és a tudomány találkozását.


A tartalommarketing szereti a startup-okat! – Pásztor Krisztina
Végre egy marketingkommunikációs eszköz, ami nem csak a nagyoknak kedvez, sőt! Egy dinamikus, „lapos” szervezet sokszor könnyebben és gyorsabban profitálhat a tartalommarketingben rejlő lehetőségekből, mint a nagytestvérei. A kisvállalkozások, startupok gyakran még arra is képesek, hogy a content marketing (egyébként viszonylag hosszú) kifutási idejét lerövidítsék. Magától értetődő tehát, hogy ez egy megfizethető, hatásos és kihagyhatatlan lehetőség szinte minden startup számára. De hogyan kezdjünk neki, milyen alapokra építsük a content stratégiánkat? … Vágjunk bele, mert a tartalommarketing bizony szereti a startupokat!


Tartalomalapú marketing Magyarországon - jelen vagy jövő? - DIMSZ kerekasztal
Moderátor: 
Szurop István, Taktikon Kft.
Résztvevők: 
Juhász György, DIMSZ tartalommarketing tagozat
Kékesi Zsuzsa, HVG Kiadó Zrt.
Rácz Brigitta, Femina.hu
Szalay Rita, Nestlé Magyarország
Varga Gábor, Café Next 
Miközben már hazánkban is sokat hallott, igazi buzzword a tartalomalapú marketing, a gyakorlati használata még nem kiforrott, a piaci még épülőben van. Hogyan látják ezt a területet a piac szereplői, a médiatulajdonosok, ügynökségek és a megbízók? Hogyan hat a tartalomalapú marketing térnyerése a médiára, a vállalatok működésére és a fogyasztói szokásokra? Kinek fenyegetés, kinek lehetőség?


ESZKÖZÖK & ESETTANULMÁNYOK

A YouTuberek marketing értéke – Szabó Gergő, Special Effects Media
Miért és hogyan alakultak ki a mára óriási eléréssel rendelkező YouTube csatornák Magyarországon is? Hol tart a hazai a vizuális tartalomfejlesztési piac nemzetközi összehasonlításban? Kinek, hogyan és miért érdemes hirdetőként megjelennie a YouTube csatornákon? Brandként mit tanulhatunk a sikeres csatornáktól? Csak néhány azokból a kérdésekből, amik napi szinten mozgatják a marketingeseket, márkamenedzsereket. Előadásunkban körbejárjuk, mit tanulhatunk a legjobbaktól vizuális tartalomkészítőként, hirdetőként.

Hol a sztori? A Nagy Frissítés rövid története – Pőcze Balázs, Mito
Sok jó briefet kapunk, gyakran adunk rájuk jó választ, mégis, a kampányok, amikre a legszívesebben emlékezünk, szinte mindig tartalomként kezdték, vagy fejezték be a pályafutásukat. Írattunk már slágert, tartottunk klippremiert termékoldalon, szerveztünk kiállítást, értelmeztünk újra költői életutakat.Tavaly pedig a Windows 10 bevezetése mögötti sztorit próbáltuk megtalálni.


Egy mese az életről - Csanda Gergely, NN Biztosító
Érdekes a terméked (azaz szexi)? Szép, netán finom? Könnyen megélhető az ügyfélélmény? Ha mindhárom kérdésre nem a válasz, akkor lehet, hogy az életbiztosítási szektorban dolgozol. És akkor bajban vagy, mert amit árulsz, azt nem lesz könnyű eladni. Kell egy sztori. A történetmesélés ebben az iparágban nem egy tartalommarketinges kunszt, hanem a túlélésed esélye. Hogyan lehet nagyvállalati márkát építeni tartalommarketinggel ezen a nehezített terepen? Erre ad választ friss példákon keresztül az előadás.


Cégbirodalom blogolásból - Magyarósi Csaba és Szűcs Ádám, Egy nap a városban blog
Vajon meg tud-e élni egy blog abból, hogy népszerű, sokak által kedvelt írásokat publikál? Mi a tapasztalat, hogyan változtatják pénzzé a tartalmat ma Magyarországon a szerzők általában, és hogyan csinálja ezt az Egy nap a városban blog? A két szerző szokatlan módon világít rá arra, hogy miként lehet többféle sikeres üzleti tevékenységet építeni egyetlen tartalomra úgy, hogy a tartalmat nem is adják el. 





Kiknek ajánljuk
  • Marketing- és ügynökségi szakembereknek
  • Marketing- és vállalatvezetőknek
  • PR szakembereknek
  • Azoknak, akiket szeretnének többet megtudni a legújabb tartalommarketing-trendekről


Előadók

SZERKESZTŐI AJÁNLÓ

Szurop István
a konferencia szerkesztője


Lassan hagyománnyá válik a HVG Tartalommarketing konferencia, hiszen most tavasszal már a harmadikra készülünk – idén is majd 7 órányi szakmai inspirációval, érdekességgel és gyakorlati ötletekkel.

Az idei program összeállításakor a vizuális tartalomfejlesztés (pl. YouTube, Instagram), a natív reklámok, az inbound marketing és a haladó munkaszervezés (agile marketing) témáin túl a biztos alapokat jelentő stratégiaalkotásról és karakterkészítésről sem feledkeztünk meg. A pergő előadások mellett egy szakmai műhellyel, valamint izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel várunk minden kedves résztvevőt.



dr. Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting, alapító
A szoftveripar jeles képviselőinél, az akadémiai szférában két ország három egyetemén, továbbá konferenciákon tart oktatásokat és előadásokat. Képzéseit és egyetemi tárgyait a gyakorlatiasság teszi értékessé. Eddig 11 országban közel 3000 főt tanított, coacholt. Fontos tanulság számára, hogy a siker és biztonság záloga a helyes fókusz, azaz elsősorban az ügyfeleinek nyújtott érték. Munkájának sikere és a Sprint Consulting piacvezetői pozíciója nagyban annak köszönhető, hogy oly korán oly sok lehetősége volt az elméleteket gyakorlatba ültetni és szembesülni azzal, hogy kreativitás és csapatmunka nélkül csak részsikerek érhetők el. Mivel a kiváló agilis bevezetések sikerének egyik kulcsa a szakmai tapasztalat, szívesen osztja meg gyakorlati tudását az érdeklődőkkel, ezért is fogott a Budapest Agile Meetup és az Optional Conference szervezésébe.
Boroznaki Gergő, Crane, ügyfélkapcsolati igazgató
Több mint 10 éves reklámos-marketinges pályafutása során megjárta az ügynökségi és az ügyféloldalt is. Fő szak- és érdeklődési területe a direkt marketing, a digitális és a tartalommarketing, illetve a közösségi média – ezekről rendszeresen ír is a Crane szakmai blogján, a salesactivation.hu-n. A content marketinget és a social mediát nemcsak a stratégiai tervezés „magaslati nézőpontjából”, de saját blogja, a sneakerbox.hu napi üzemeltetésének révén „kétkezi munkásként” is ismeri.
Csanda Gergely, NN Biztosító, kommunikációs vezető
Alkalmazott matematikusnak indult piackutatóból lett marketing szakember. Dolgozott macskaeledel innováción és mobiltelefon fejlesztésen, árult LED lámpát és digitális fényképezőgépeket, részt vett a Sony mobil és az NN Biztosító átmárkázásában. Kíváncsian kutatja a diszruptív megoldásokat, és keresi a közeget, amiben elsőként próbálhatja ki ezeket. Most azon dolgozik, hogy Magyarország piacvezető életbiztosítója egyértelműen a leginnovatívabb legyen a piacon.
Kiss Tamás, inbound marketing szakértő
Tamás 2008-ban került közel az online marketinghez, dolgozott non-profit, kkv és multinacionális cég online marketing aktivitásán is, 2013 óta pedig inbound marketinggel is foglalkozik. Jelenleg független inbound marketing szakértőként, valamint a Maximize PPC és SEO stratégájaként dolgozik. Az adatvezérelt, tartalom alapú aktivitásban hisz.
Magyarósi Csaba, blogger, újságíró
A Szegedi Tudományegyetemen végzett kommunikáció szakon. Hét éve írja az ország egyik legolvasottabb blogját, az Appleblogot, hat éve az Egy nap a városban blogot, ami az egyik legnépszerűbb életmódoldal Magyarországon és ami jelentős hatással van a budapestiek választására, ha szórakozásról, kultúráról van szó. Az I love Balaton főszerkesztője, az Xtractor (korábban Attraktor) című, a Discovery Channelen több országban futó dokumentumsorozat alkotója és főszereplője. Legfrissebb projektje pedig a Város Hőse, a gyermekéhezés felszámolására feltalált online örökmozgó.
Mészáros József, Cognative, ügyvezető igazgató
Pszichológus és menedzsment (MBA) végzettséggel is rendelkezik. 20 éve van a szakmában, korábban a Modus kutatója, az AMER Nielsen tanácsadója, majd a Mareco/TGI partnere volt. Szakterületei a kulturális antropológia, behavioral economics. 13 éve csatlakozott az ESOMAR-hoz, 2010. óta ESOMAR nemzeti képviselő, illetve korábban már kétszer is volt a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnökségi tagja. Óraadó tanárként tartott már előadást az ELTE Pszichológia Szakán, a CEU-n, a Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Karán, a MÜTF/Edutus budapesti karán.
Mozsik Tibor, Invitel, marketing menedzser
Végzettsége szerint jogász, de 15 évig gazdasági és üzleti informatikai újságíróként dolgozott, emellett hosszú időn át szervezett szakmai konferenciákat vállalati informatikai vezetők számára. Néhány éve váltott az inbound marketing területére, ahol a tartalomgyártási tapasztalatait és az új technológiák iránti érdeklődését is kamatoztathatja. 2012-től a Gartner IT elemzőcég hazai képviseleténél foglalkozott tartalommarketinggel, majd a DBH Groupnál az Act-On marketingautomatizálási szoftver első hazai felhasználója volt. Jelenleg az Invitel Vállalati Üzletágánál egységes tartalomstratégia, ezzel párhuzamosan pedig egy marketingautomatizálási rendszer bevezetésén dolgozik.
Pásztor Krisztina digitális kommunikációs tanácsadó
Közgazdász, másoddiplomáját online marketingből szerezte. Több mint 10 éve foglalkozik marketingkommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing és az inbound marketing. Dolgozott nagyvállalati és kisvállalati közegben, itthon és Ázsiában. Jelenleg független tanácsadóként tevékenykedik. Elsősorban közép- és nagyvállalatok content stratégiájáért felel. Hobbiból fordult a startupok felé, ma már több startup projekt content marketing tanácsadója.
Pécsi Ferenc, digitális kommunikációs szakértő
1998. óta foglalkozik hivatásszerűen digitális kommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing, a tartalomstratégia és a közösségi együttműködés. Az elmúlt 17 évben irányította DataNet Online tartalommarketing programját, a Dotkom Internet Consulting tartalomfejlesztési igazgatója volt, majd a KFKI Csoport online kommunikációjáért felelt. 2005 óta független digitális kommunikáció szakértőként dolgozik tartalomfejlesztési, tartalommarketing és közösségi kommunikációs projekteken. 2004. óta több szakmai blog szerzője.
Pőcze Balázs, Mito, kreatívigazgató
A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója vagyok. Békásmegyeren nőttem fel, általában melegítőben jártam iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban interneteztem, füzetbe gyűjtöttem a kedvenc website-jaimat. A legjobbakat ki is nyomtattam. Közel tíz évig tévéztem; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgoztam a három nagy csatornánál. Voltam szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, hét éve pedig a Mito kreatív csapatát vezetem.
Raskó Attila, evocontent.hu, tartalommarketing-tanácsadó
A Budapesti Corvinus Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után multinacionális cégeknél szerezte meg marketingtapasztalatát, legutóbb a Trilak Magyarországért és Romániáért felelős marketingigazgatójaként. Itt került először kapcsolatba a tartalommarketinggel a szakembereknek szóló közösség kiépítésekor. Családi két éves külföldi távolléte alatt nyergelt át teljesen a tartalommarketing területére a Google Squared online digitális marketing képzésének elvégzése után. Szíve mélyén márkaépítőként a tartalommarketingben találta meg a márka és imidzsépítés online formáját. Két éve tanácsadóként segíti hazai cégek online növekedését tartalomalapú, stratégiai és vizuális megközelítéssel.
Szabó Ákos, country manager, Project Agora
Ákos mérnök-közgazdász diplomáját a Pannon Egyetemen szerezte 2000-ben. 2006-2010 között az M-Factory üzletfejlesztési és stratégiai igazgatójaként tevékenykedett, majd 2010-ben a Direkt Marketing Szövetség elnökségi tagja lett és még ebben az évbe átigazolt az Origo Zrt. csapatához, ahol mobil- és direktmarketing értékesítési vezetőként szerzett tapasztalatokat. 2011-2015 között a ThinkDigital sales-house hazai country managere lett, 2015. júliusa óta pedig a Project Agorát jegyző Tailwind EMEA Ltd. magyarországi country managere.
Szabó Gergő, Special Effects Media, igazgató
Digitális média és online videó szakértő. 2013 óta a Special Effects Media igazgatója és társalapítója. Cége Magyarország legnagyobb prémium YouTube videóhálózatának tulajdonosa (MCN - Multi-Channel Networks), amely feltörekvő YouTube videósoktól és nemzetközi médiavállalatoktól származó minőségi videótartalmakat hoz össze nézőkkel és hirdetőkkel. Több mint 11 éves nemzetközi tapasztalatát olyan prémium szórakoztatóipari cégeknél szerezte Budapesten és Londonban, mint az HBO, a The Walt Disney Company és a Sony Pictures Entertainment.
Szörnyi Krisztina, HVG Extra Magazinok, főszerkesztő
Újságíróként, szerkesztőként, főszerkesztőként 1996 óta ténykedek a tartalomiparban, folyamatosan új formákat, megközelítéseket keresve a minőségi tartalmak kialakításához és célba juttatásához. 2004-től az újságírás mellett főállásban a könyvszakmában dolgoztam felelős szerkesztőként és kommunikációs stratégaként, míg végül a HVG Könyvek mellett visszatértem a magazinokhoz: a HVG Extra tematikus lapcsalád főszerkesztőjeként keresem a médium megújulásának útjait. Jelszavam: content rulez.
Szűcs Ádám, blogger, tanácsadó
2008 óta írok blogokat, a saját oldalaim mellett - Appleblog, Egy nap a városban - cégeknek is segítek abban, hogy megtalálják a saját hangjukat. Másként, mint mások - ez az első tanácsom, ennek a kidolgozása pedig mindig egy izgalmas folyamat, ami lefoglalja a kreatív energiáimat. Lakberendező és céges csapatépítőket szervező céget is indítottunk üzlettársammal, feleségemmel pedig a velin.hu online kommunikációs cégben dolgozom együtt.
Szurop István, Taktikon, ügyvezető tanácsadó
István újságíróból, marketingvezetőből lett tanácsadó. Az „asztal” mindkét oldalán ült már. Volt nagyvállalati marketingvezető itthon (ABN AMRO Bank, K&H Bank, Provident) és külföldön (Raiffeisen International), de nemzetközi brand szakértőként (Garrison Group) is dolgozott korábban. 2012 óta foglalkozik tartalommarketing-projektmenedzsmenttel, emellett tréningek, konferenciák szervezésével. A Tartalommarketing.hu szakmai blog alapító szerkesztője és az első magyarországi tartalommarketing-konferencia társszervezője.
Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország, kereső- és tartalommarketing manager
Szabadúszóként főképp nemzetközi, nagyvállalati ügyfelekkel dolgozott, majd egy rövid kkv-s kerülő után a Telenornál horgonyzott le a főként SEO és tartalommarketing tapasztalattal rendelkező szakember. Munkája során folyamatosan keresi a legjobb megoldást, hogy ügyfelei mindig azt a tartalmat kapják, amit épp keresnek és azon a platformon jusson el hozzájuk, amelyik számukra a legmegfelelőbb. Jelenleg, lelkes "digital all rounder"-ként a fentiek mellett PPC és a közösségi média menedzsmenttel is foglalkozik, projektjeiben az alapvető aktivitásoktól a stratégiai tervezésig minden fázisban részt vesz.
Wolf Zita, hvg.hu, content és performance menedzser
Bölcsészként végzett, majd webdizájnnal foglalkozó ügynökségeknél dolgozott webmesterként, ahol tartalomírással, tartalomtervezéssel foglalkozott partnerek számára. A hvg.hu content menedzsereként feladata az online tartalmi együttműködések megalapozása és tartalmi oldalon történő megvalósítása.
Kapcsolódó kiadvány 
HVG Extra Business magazin - 1 éves előfizetés. 
Az előfizetés 4 lapszámot tartalmaz. 
Az előfizetés a következő lapszám megjelenésétől indul. 
A konferencia díja tartalmazza az előfizetést.



Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093 Budapest, Mátyás u. 8.

2016. március. 24. 09.30


Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 34900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!