Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A legnagyobb márkák, a legsikeresebb cégek, a leghatékonyabb üzletkötők mind történeteket mesélnek ügyfeleiknek, mert tudják, hogy a történetek fedik fel legjobban az ötletekben rejlő lehetőségeket.Egy izgalmas „sztori” akár üzleti sikerünk kulcsa is lehet – ehhez azonban tudnunk kell, hogyan meséljük el.


A szeminárium megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.

Amennyiben szeretne feliratkozni várólistánkra, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu mail címre. 


A főnököm hallgatja az üzleti beszámolót, bólogat, aztán az ötödik oldal után így szól: ”Látom a számokat, látom a trendeket, de mi a sztori?” Az esetet egy termelő cég ügyvezető igazgatója osztotta meg velünk egy HVG szemináriumon. Ritka, hogy a történet igénye ilyen közvetlenül kerül megfogalmazásra, többnyire csak arra leszünk figyelmesek, hogy lankad a figyelem a tárgyaláson, a tenderprezentáción többen a mobiljukat nyomkodják, a résztvevők egy része pedig nyitott szemmel alszik. 


Lehetnek bármennyire nagyszerű ötleteink, ha nem tudunk velük másokat inspirálni, bevonni, nem érjük el céljainkat.  Az ötletek a 21. század valutái – a tudásalapú gazdaságban mindenki pont annyira értékes, mint a gondolatai. Éppen ezért az a képesség, hogy ötleteinket történetekbe ágyazva tudjuk átadni, ma fontosabb, mint valaha.

Sokszor halljuk: hogyan magyarázhatnám el a projektemet, mutathatnám be a szolgáltatásomat vagy termékemet 5 percben? Hogyan győzzem meg a velem szemben ülőt, hogy legyen a partnerem, kössön velem üzletet mindössze ennyi idő alatt? A kulcs a történeteinkben rejlik, hiszen a legjobb beszélgetéseknek mindig egy történet a kiindulópontja. Egyetlen történet, ha jól mesélik, hatásosabb és emlékezetesebb a legátfogóbb prezentációnál, legrészletesebb beszámolónál. 

A szeminárium arra ad választ, hogy miként lehet a történetmesélést hatékonyan alkalmazni üzleti és értékesítési környezetben a figyelem megragadására és a munkatársaink mozgósítása érdekében.


PROGRAM
11:00 12:00 Érkezés, regisztráció

12:00 12:15 A történetek célja

Twitter, Elevator Pitch és Coctail Party

12:15 13:00 Történetek és a prezentáció

13:00 13:50 A történetmesélés trükkjei

13:50 14:10 KÁVÉSZÜNET

14:10 14:45
Az én történetem

Tervezés és gyakorlás I.

14:45 15:25 Amit a mesterektől érdemes megtanulni

15:25 16:05 Az én történetem

Tervezés és gyakorlás II.

16:05 16:20 Közös zárás, egyéni akcióterv

TARTALOM
A történetek célja:
  • Az üzleti kommunikáció kakukktojása
  • Miként hatnak a történetek? - A gondolat és az érzelem összekapcsolása
  • Anekdota vagy történet?

A történetek és a prezentáció:
  • Számok vagy sztorik - a narratíva és az emlékezet
  • Hogyan támogathatja a történet a prezentáció célját?
  • A történet mint a figyelemfelkeltés és érzelemközvetítés eszköze

A történetmesélés trükkjei:
  • Honnan merítsük a történeteinket?

A történetek típusai:
  • Tipizálás Anette Simmons és Carmine Gallo nyomán
  • Ami soha nem hiányozhat: az ütős story felépítése

Amit a mesterektől érdemes megtanulni:
  • Hogyan mesélnek történetet a legnagyobbak?
  • Steve Jobs, Abraham Lincoln, Ken Robinson történetei
  • Történetek elemzése

Az én történetem:
  • Alakítsuk ki saját történetünket!
  • Meséld el!
  • Visszajelzések


ELŐADÓK

DR. BARANYAI ATTILA

Develor International, Chief Learning Officer

Attila a Develor nemzetközi központjának egyik vezetőjeként a szolgáltatások és a munkatársak fejlesztéséért felel a hálózat 11 országában. 2003 óta közel 1000 nap tréninget tartott. Kiemelt szakterülete a vezetőfejlesztés és a nyilvános beszéd. A HVG szemináriumok, HR konferenciák elismert és közkedvelt előadója és moderátora, több szakkönyv lektora. Prezentációiban a humor és a tartalmas üzenetek remek párost alkotnak.


BÁNFAI ZOLTÁN

Develor Zrt., Szakmai Igazgató

Zoltán 18 éve van a tréneri pályán. Korábban sikeres értékesítőként dolgozott FMCG területen. Sportrajongó, üzleti történeteiben szívesen használ sportpéldákat és történetmondásban gyakran épít a vezetőként és két gyermekes apaként megszerzett élményekre. 


KIKNEK AJÁNLJUK
  • Vezetőknek, szakértőknek
  • Értékesítőknek
  • Mindenkinek, aki a hatásgyakorlási készségét az üzleti történetmondással szeretné fejleszteni és kész arra, hogy a szemináriumon saját üzleti történeteket dolgozzon ki és osszon meg másokkal
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás utca 8.

2016. november. 30. 12.00


Kapcsolódó kiadvány

Carmine Gallo
Storytelling - A történetmesélés ereje

Bővebben
A szeminárium megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni. Amennyiben feliratkozna várólistánkra, küldjön levelet a konferencia@hvg.hu címre.

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 34900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!