Az eseményig még hátravan:


Social media stratégia kialakítása és megvalósítása - WORKSHOP

A tartalom és a terjesztés összehangolása a közösségi platformokon


Teljes ár: 44 900 Ft + ÁFA | További kedvezmények

2017. 03. 24. 09:00
BMC - Budapest Music Center

A fogyasztók elvárják, hogy márkaként is folyamatosan kommunikáljunk: legyünk hasznosak és szórakoztatóak. Sőt, a legtöbb eseten már a fogyasztónk aktívan kapcsolatba is akar lépni a márkánkkal és formálni szeretné azt. Ezeknek az igényeknek leginkább a social media aktivitásokkal és tartalommarketinggel lehet megfelelni.

Facebook oldala és Instagram profilja szinte mindenkinek van, a puszta jelenlét ezeken a közösségi platformokon már egyáltalán nem versenyelőny – a kitűnési lehetőséget a jó minőségű tartalom és a hiteles, kétirányú kommunikáció jelenti. 

Mostanra szerencsére lekopott a „marketing csodafegyver” címke a social médiáról és letisztult, hogy milyen stratégiai célok elérésére alkalmas, és melyekre nem.  A workshopon először ezeket a stratégiai célokat tisztázzuk. 

A jó social media-szakembernek ugyanakkor naprakész információi vannak a platformok szinte folyamatos változásairól, fejlesztéseiről is. A résztvevőkkel sorra vesszük a legfrissebb trendeket.

Bár a közösségi média is alkalmas tartalom „hosztolására” de forgalomterelő szerepe még ennél is fontosabb. És hogy hová tereljen? Természetesen a saját kezelésű, owned mediába, ahol hasznos információkkal, érdekességekkel tudjuk fenntartani a fogyasztók érdeklődését és a vásárlás vagy a szolgáltatás igénybevétele felé konvertálni.  

A workshopon kiemelt figyelmet szentelünk a social media és a content marketing összefüggéseinek: hogyan áll össze a tartalom és a terjesztés egységes tartalmi ökoszisztémává.

Végigmegyünk azon, hogy a gyakorlatban ki, mit és hogyan csináljon, hogy létrejöjjön és minél több emberhez jusson el a megfelelő tartalom.

Minden marketing aktivitásnál fontos az eredmények mérhetősége, ezért azt is áttekintjük, hogy milyen mérési lehetőségek állnak rendelkezésre, és mely mutatószámokra érdemes odafigyelni.

A workshop második felében egy konkrét csoportokban végzett feladat keretében kell egy márka számára tartalmi ökoszisztémát felépíteni és azokat megtölteni jó tartalmi ötletekkel, majd prezentálni.


Workshopjaink létszáma korlátozott!

Program Program nyomtatása

08:00 09:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:15 Stratégiai tervezési alapok

- a csatornák felosztása a Paid / Earned-Organic / Owned kategorizálás szerint
- a social media és a content marketing elhelyezése
milyen marketing és kommunikációs célokat tud kiszolgálni a social media és a content marketing?
- hogyan illeszthetők be marketing és kommunikációs stratégiába?

09:15 09:30 Platformok és trendek

- a social media platformok rövid áttekintése a spontaneitás/tartalom térképen.
- friss trendek és hírek az egyes platformokról - kiemelten a Facebookés Messenger, Instagram és Snapchat

09:30 09:35 AZONNALI KÉRDÉSEK-VÁLASZOK

09:35 10:05 Tartalmi ökoszisztéma felépítése és üzemeltetése

- összefüggések a content marketing, social media és direkt kommunikáció között: gyakorlati példákon keresztül
- hol és hogyan lehet eredeti és jó tartalmat létrehozni, majd tovább hasznosítani más csatornákon
- sztoriképzési pontok, forgalomterelő funkciók megismerése

10:05 10:10 AZONNALI KÉRDÉSEK-VÁLASZOK

10:10 11:00 Tartalomkészítés és disztribúció a gyakorlatban

KI: virtuális szerkesztőség létrehozása és üzemeltetése; rent-a-celeb
MIT: core és kapcsolódó tematika meghatározása, saját tartalom vs. kurált tartalom vs. user-generated content
HOGYAN: tartalomkészítési és publikálási gyakoriság, tartalmi kalendárium
Instgram és Facebook etikett márkáknak; moderálás és ügyfélszolgálat

11:00 11:30 KÁVÉSZÜNET

11:30 12:00 Mérhetőség

- a "multi-funnel", mint összefoglaló mérési koncepció rövid bemutatása
- az eredményesség és a konverzió mérési lehetőségei a social mediában és a content marketing eszközöknél
- milyen mutatószámokat érdemes figyelni a Facebook és az Instagram esetében?

12:00 12:20 Gyakorlati feladat

- brief

12:20 12:50 Csoportfeladat

- 5-6 fős csoportokban javaslatok kidolgozása
- tartalmi ökoszisztéma felépítése a márka számára, platform javaslatok
- tartalmi és "sztori" ötletek összegyűjtése a márka számára
(folyamatos konzultációs lehetőség a trénerrel)

12:50 13:20 Prezentáció

- az ötletek prezentációja csoportokonként és azok közös értékelése

13:20 13:30 Lezárás

Előadók

Boroznaki Gergő


ügyfélkapcsolati igazgató, social media szakember, Crane - blogszerkesztő, sneakerbox.hu

Több mint 10 éves reklámos-marketinges pályafutása során megjárta az ügynökségi és az ügyféloldalt is. Fő szak- és érdeklődési területe a direkt marketing, a digitális és a tartalommarketing, illetve a közösségi média – ezekről rendszeresen ír is a Crane szakmai blogján, a salesactivation.hu-n. A content marketinget és a social mediát nemcsak a stratégiai tervezés „magaslati nézőpontjából”, de saját blogja, a sneakerbox.hu napi üzemeltetésének révén „kétkezi munkásként” is ismeri.


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 44900 Ft+áfa/fő (bruttó 57023 Ft, amely 27%-os áfakulccsal rendelkező tételt tartalmaz)  A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.   A programváltoztatás jogát fenntartjuk!


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!