Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Elgondolkodtató kettősség jellemzi az üzleti célú adatfelhasználást. Egyfelől egyre több információval rendelkezhetnek a vállalatok a felhasználókat, vásárlókat illetően, köszönhetően – többek között – a növekvő számú digitális csatornáknak és adatvételi pontoknak. Másfelől továbbra is kisebbségben vannak azok a hazai kis- és nagyvállalkozások, amelyek valóban okosan használják a begyűjtött adatokat.

Az egyre kifinomultabb, és a felhőalapú technológiáknak köszönhetően egyre megfizethetőbb CRM-rendszerek korában sok esetben még mindig alap szinten folyik az ügyfélkezelés és -kommunikáció. Az automatikus termékajánlások többnyire fantáziátlanok, az elektronikus levelek sablonosak, az igazán testre szabott szolgáltatások pedig a legtöbb magyar vállalkozásnál még váratnak magukra.

Konferenciánk az üzleti eredményességet és az ügyfél-elégedettséget növelő, stratégiailag átgondolt és taktikailag helyesen kivitelezett adatgyűjtéshez, -elemzéshez és -felhasználáshoz szeretne praktikus segítséget nyújtani.

Olvasatunkban a smart data az az egységnyi adat, amiből értelmezhető minták olvashatóak ki, célja pedig, hogy olyan már szűrt adatokkal tudjanak dolgozni a marketing szakemberek, amik értékes inputot adnak, a vállalatok üzleti problémáinak megoldásához.


View post on imgur.com
Témák
TISZTÁZZUK!

Big Data… Smart Data… Smart Users? – kitekintés a nagyvilágra – Sandy Váci, nemzetközi üzletember, CRM-szakértő
Az “okos adat” (Smart Data) okos felhasználókat igényel, hogy üzleti nyereséggé konvertálják. Hogyan oldják ezt meg a világ vezető cégei, felhasználói? Mit tanulhatunk a legjobbaktól? Előadásunkban világkörüli útra invitáljuk hallgatóságunk Bostontól Szingapúrig, Moszkvától Madridig, hogy bemutassuk a leginnovatívabb adatfelhasználásokat az üzleti életben. A főleg személyes tapasztalatokon alapuló áttekintés olyan példákat elemez, mint a Citibank Global Consumer Bank, City of Boston, Monsanto USA vagy Royal Trust of Canada.

Értelmet nyerő adatok – Mészáros József, Cognative
A piackutatás a 2008-as gazdasági világválság után egy egyre mélyülő belső válság jeleit mutatja. Azonban nem csak belső, hanem külső, környezeti okai is vannak ennek a válságnak. Az egyik kihívást intéző új iparág a nagy adatbázisok kezelését elemzését végző „Big Data industry”.  Ez az új terület rövid lappangási idő után a piackutatási ipar nagyságának három-négyszeresére növekedett. Az, hogy az utóbbi időben a nagy adatbázisok általános faggatása helyett a strukturált, célzott „smart data” adatgyűjtésekre és elemzésekre tolódott a hangsúly, új utakat nyitott.  Van-e esélye a piackutatásnak legalább a határterületeken bekapcsolódni az új üzleti értéklánc-modellekbe? Két példán keresztül mutatjuk meg, hogy mik a lehetőségek és a veszélyek.


Adatok az intelligens felhőben - Dudás Viktor, Microsoft Magyarország
Egy híres kockázati tőke befektető mondta egyszer, hogy a szoftverek bekebelezik a világot, s mára a szoftverek csakugyan a hétköznapjaink részévé váltak. Mostanra oda jutottunk, hogy a felhő falja fel a szoftvereket és a „Szoftver, mint Szolgáltatás” a domináns. A felhő ugyanakkor nem csak a szoftvereket, hanem az adatokat is bekebelezi. A legtöbb napjainkban keletkező adat közvetlenül a felhőben kerül tárolásra. Ha összeadjuk a felhőben futó szoftvereket és az ott tárolt adatokat, az nem más, mint az intelligencia platformja. Röviden az intelligens felhő születésének lehetünk szemtanúi. Előadásunkban ebben az intelligens felhőben rejlő lehetőségekről lesz szó.

Az adatfeldolgozás evolúciója - 1 gépből 100 000 - Mester Tamás, Adatlabor
Az adatelemzés 200 éve is létezett és éppen olyan hasznos volt, mint napjainkban. Két dolog változott azóta: az adatok mennyisége és a feldolgozás technikái. Ezért, ha Big Data-ról beszélünk, akkor első sorban nem arra kell gondolni, hogy milyen okosan elemezzük az adatainkat, hanem arra, hogy mi állhat a háttérben. Mi az a technológiai fejlődés, amin keresztülment a világ az elmúlt évtizedekben és mi az a technológiai fejlődés, amit a mi cégünk is végigjárhat onnantól, hogy megszületik az első Excel táblája, egészen odáig, amíg 200 gépes cluster-ek dolgoznak azon, hogy másodpercek alatt feldolgozzák a látogatói adatait. Az előadás erről a folyamatról fog szólni - mindezt természetesen közérthető és szórakoztató formában.


Üzleti célú adatgyűjtés és adathasznosítás kontra adatvédelem - Dr. Keszey Gábor, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
Bár nagy a kísértés, hogy a körülöttünk keringő sok milliárd adatot felhasználjuk üzleti céljainkra, nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az adat legtöbbször egy élő személyhez kötődik. Személyes adata felhasználásával hatással lehetünk életére, magánszférájára. Big data, profilalkotás, viselkedésalapú marketing, adatbázis kereskedelem – ezek olyan fogalmak, amely a laikus célközönség számára nehezen értelmezhetők, de adataikat egyre jobban féltik. És egyre jobban figyel az Adatvédelmi Hatóság is, egyre nagyobb összegű bírsággal „jutalmazza” a jogellenes adatgyűjtést, adatfelhasználást.Végül nem szabd elfelejteni, hogy közeledik az új uniós adatvédelmi rendelet elfogadása, amely számos változást hozhat. Mik tehát azok az adatkezeléssel, adatvédelemmel kapcsolatos hibák, amelyeket a piaci szereplők gyakran elkövetnek?
Hogyan lehet jogszerűen megvalósítani az általunk kitűzött célt? Előadásunkban ezeket a kérdésekre keressük a válaszokat.


A jövő marketingese – az emberi tényező az adatvezérlet marketingben - Buda Szabolcs, senior tanácsadó
A marketing feladatai folyamatosan változnak.  Most éppen szédületes ütemben minden adatvezéreltté válik, miután digitálissá lett. De ki a megfelelő ember a big- és smart data projektek végrehajtására? Milyen emberi- és szervezeti kompetenciákra van szükség a big-/smart  data sikerekhez? Hogyan találjunk ilyen szakembereket és hogyan képezzük magunkat adat-szakértővé? És vajon elveszi-e az “smart machine” a magyarok munkáját? Ezekre keresem a választ.

ADATKINYERÉS

Eszközökön át – felhasználói adatok mérése a multi-screen internetezés korában - Csepregi Dániel, MEC Hungary
Vajon hogyan alakítja át az okostelefonok és tabletek elterjedése az online felhasználói viselkedés mérését? Hogyan és mit mérhetünk egyáltalán a mobileszközökön? Mennyire követhető egy felhasználó különböző eszközein végzett tevékenysége? Technológiai kisokos és kézzelfogható tanácsok a cross-device mérések hazai alkalmazhatóságáról marketinges szemmel.


Inbound és a tartalomalapú adatbázisépítés - Damjanovich Nebojsa, Adplanky
Az inbound/content adatbázisépítés alapja olyan tartalom ami értékes, érdekes és edukál. Előadásunkban megismertetjük azokat a technikákat, amikkel ilyen tartalom készíthető, továbbá betekintünk a különböző content források és formátumok közé.


Adatközpontú médiavásárlási technikák a gyakorlatban - Szabó Ákos, Project Agora
A „régi világban” a médiára mint árucikkre tekintenek, és egy digitális médiumot sokszor csupán az elérés nagyságával és árával mértek. Az adatvezérelt „új világban” a közönség, és a közönségről elérhető adatok minősége kerül a középpontba. A hirdetők sikeressége inkább a célközönség hatékony elérésén és sikeres aktivizálásán múlik, és nem azon, mennyire sikerül a média költségeket leszorítani. A Project Agora közönségvezérelt piactér példáján keresztül ismerjük meg milyen adatokból építhetők fel közönségszegmensek. Mire figyeljünk a hirdetői célok felállításánál, és az adatok gyűjtésnél. Milyen lépéseket érdemes követni a közönségvezérelt kampánytervezésben és kivitelezésben. 

Social media mining - Rényi Balázs, HPS Digital
A közösségi média az önkifejezés egyik fontos formája lett.Az, hogy megmutatjuk, hol és mit eszünk, mennyit edzünk, hol nyaralunk, mit olvasunk – üzleti szempontból is definiál, meghatároz minket. Pusztán exhibicionizmusból vagy kényelemből rengeteg információt nyújtunk át tálcán a különböző közösségi oldalaknak, amelyek azokat könyörtelenül felhasználják és monetizálják mindennapi működésük során. Előadásuk fókuszában az alábbi kérdések állnak: Milyen következtetések vonhatóak le a felhasználókról a közösségi médiában tanúsított viselkedésük alapján? Miként használják fel ezeket a social alapú online szolgáltatások? Milyen adatok állnak rendelkezésre az üzleti felhasználók számáraMikor szükséges third-party-megoldásokat alkalmazni további adatok elérése érdekében?


ADATBÓL INSIGHT

Big Data a társadalom szolgálatában - James David Moffet, Central European University
Okostelefonunk folyamatosan továbbítja tartózkodási helyünket. Orvosi témájú kereséseink rögzítve vannak, személyhez köthetőek és annak értékesítik, aki a legtöbbet ajánlja érte. A Facebook azt állítja, képes megjósolni szinte bármely jövőbeni lépésünket, vásárlásainkat. A kérdés magától értetődő: képes a Big Data a felhasználók autonómiáját is biztosítani, nem csak elvenni? Az olyan szervezetek, mint az MIT Media Lab és a Sunlight Foundation szerint egyértelműen igen. Előadásunkban ezekről a kutatásokról, korai sikerekről, következményekről és technológiai lehetőségeinkről egyaránt szó lesz.

A telco adatok értéke - kihasználatlan aranybánya? - Salánki Viktor, Magyar Telekom
Minden szakértő egyetért abban, hogy a telekommunikációs szektor olyan értékes adattömegen ül, amely még mindig kiaknázásra vár. A kezdeti bizonytalan lépéseket követően mit várhatunk a telco iparágtól? Hazai és nemzetközi példákon keresztül próbálunk választ találni a kérdésre, hogy milyen jövő áll előttünk. Átalakítja-e a Big Data a teljes telekommunikációs piacot? És főleg, hogyan tudnak ebből profitálni a szektoron kívüli szereplők?


Üzleti célú adatfelhasználás a „beauty” szektorban – Boruzs Ákos, AVON
Milyen adatok generálódnak a szektorban és mely forrásokból juthatunk igazán értékes adatokhoz? Hogyan fordíthatjuk ezen adatokat később üzleti célokra, illetve hogyan készíthetünk ezek alapján adatvezérelt kampányokat és marketing stratégiát? Milyen eszközöket használhatunk akkor, ha nem rendelkezünk komplex, kiforrott CRM háttérrel? Előadásomban ezekre a kérdésekre próbálok konkrét példákon keresztül gyakorlati válaszokat adni.

CRM az FMCG-ben: miként mutatják meg a felhasználói adatok, mire fordítsuk erőforrásainkat? - Bacsa Ditti, Danone
Az elmúlt években lassacskán az FMCG vállalatok is ráeszméltek, mennyivel kisebb költséggel jár megtartani egy hűséges vásárlót és az ő fogyasztását növelni, mint új vevőkre lövöldözni és light userektől hűséget remélni. Tavaly decemberben a Danone is elindította CRM programját: a DanOn-t, amely egy intelligens recept-ajánlóra épülő életmód alkalmazás. Ám a felhasználói adatokból azt látjuk: a regisztrált felhasználók másképp használják a programot, mint ahogy mi azt vártuk. Előadásunkban azt foglaljuk össze, hogy a DanOn CRM program felhasználói adatainak értelmezése alapján miként mertünk változtatni a program pozícionálásán és az erőforrások allokálásán.

Smart Data és ügyfélélmény az egészségügyben – Kiss András, Budai Egészségközpont
Az egészségügy világszerte a Smart Data felhasználásának egyik leginnovatívabb, legizgalmasabb területe, legyen szó alapkutatásokról, klinikai kísérletekről vagy közvetlen terápiás célú alkalmazásokról. Az egészségügyi adatok ugyanakkor kifejezetten szenzitívek, ezért rendkívüli körültekintést igényelnek. Hogyan hangolhatja össze egy piaci alapokon működő szolgáltató az orvosi, az etikai és az üzleti szempontokat? Mennyire van speciális helyzetben az egészségügyi marketing, ahol a valóban személyre szabott kommunikáció nemcsak értékesítési célokat szolgál, de akár az ügyfél életét is megmentheti?

Életciklus alapú marketingeszközök és -stratégia az e-kereskedelemben – Németh Attila, Libri Shopline
A webáruházak látogatóinak több mint 90%-a vásárlás nélkül távozik az oldalakról, pedig mindenki úgy érkezik, hogy rendelkezik valamilyen vággyal vagy vásárlási szándékkal. Amennyiben sikerül megértenünk a látogatóink viselkedését és vásárlási életciklusuk pillanatnyi állapotát, akkor ehhez illeszkedő, személyre szabott marketingeszközökkel támogathatjuk őket. Ez a stratégia pedig egy okosabb és mindenekelőtt hatékonyabb marketingstratégia kialakítását teszi lehetővé számunkra. Fontos tehát megvizsgálni: milyen adatok és eszközök állnak rendelkezésünkre egy weboldal esetében az életciklus alapú marketingstratégia kialakításában?


WORKSHOPOK

Opten workshop: Smart Company Data
Céginformációs szolgáltatások használata ma már alapkövetelmény a sikeres vállalatok működtetéséhez. Azonban további versenyelőnyök biztosíthatóak a piacon, ha a vállaltirányítási folyamatokba hatékony módszerekkel kerülnek beépítésre a céginformációs adatkörök. Egyszerű, okos megoldások beépítése nem csak a vállalatok belső folyamatait tehetik költséghatékonyabbá, de a sales tevékenységet is erősíthetik.


Salesforce workshop: Marketing automatizálás az üzletkötés érdekében
A workshop során egy esettanulmányon keresztül szemléltetjük, miként képes egy cég marketing automatizálással:

  • megnövelni és erősíteni üzleti lehetőségei összességét,
  • értékes, "hot" leadeket generálni és azonnal lekövetni azokat,
  • fejleszteni és lerövidíteni az üzleti ciklust,
  • a potenciális ügyfeleket elemezni (lekövetni, hogy az illető mit nézett meg a honlapunkon, a landing pageken; mikor, hova klikkelt, nyomon követve ezzel érdeklődési körét; közösségi média platformokon megosztott cikkeink iránti érdeklődését)
  • 1:1 "nurturing" kampány kialakítására,
  • valóban személyre szabott hírleveleket küldeni a honlapon végzett tevékenység alapján,
  • elemezni marketing kampányait, megtérülés és sikeresség alapján.


Program

08:30 - 09:30 Regisztráció

09:00 - 09:45 Szakmai workshop
I. Opten workshop: Smart Company Data


09:45 - 10:00 SZÜNET


10:00 - 10:10 Megnyitó - Benkő Lívia, HPS PR divízióvezető

Tisztázzuk!
10:10 - 10:30 Big Data… Smart Data… Smart Users? – kitekintés a nagyvilágra
Sandy Vaci, nemzetközi üzletember, CRM-szakértő

10:30 - 10:50 Értelmet nyerő adatok
Mészáros József, Cognative

10:50 - 11:10 Adatok az intelligens felhőben
Dudás Viktor, Microsoft Magyarország

11:10 - 11:25 Az adatfeldolgozás evolúciója - 1 gépből 100 000 
Mester Tamás, Adatlabor
11:25 - 11:45 Üzleti célú adatgyűjtés és adathasznosítás kontra adatvédelem 
Dr. Keszey Gábor, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

11:45 - 12:05 A jövő marketingese – az emberi tényező az adatvezérlet marketingben
Buda Szabolcs, senior tanácsadó




12:05 - 12:50 EBÉDSZÜNET


Adatkinyerés

12:50 - 13:10 Eszközökön át – felhasználói adatok mérése a multi-screen internetezés korában
Csepregi Dániel, MEC Hungary
13:10 - 13:25 Big data nem csak nagyoknak - Google eszközök a kis- és nagyvállalatoknak
Polyák Balázs, Google Magyarország

13:25 - 13:40 Inbound és a tartalomalapú adatbázis építés
Damjanovich Nebojsa, Adplanky

13:40 - 13:55 Adatközpontú médiavásárlási technikák a gyakorlatban
Szabó Ákos, Project Agora

13:55 - 14:10 Social media mining
Rényi Balázs, HPS Digital

14:10 - 14:30 State of marketing
Polacsek Zsolt, Attention CRM



14:30 - 15:30 SZÜNET



14:45 - 15:30 Szakmai workshop
II. Salesforce workshop: Marketing automatizálás az üzletkötés érdekében

Adatból insight

15:30 - 15:45 Big Data a társadalom szolgálatában (angol nyelven)
James David Moffet, CEU

15:45 - 16:00 A telco adatok értéke - kihasználatlan aranybánya?
Salánki Viktor, Magyar Telekom

16:00 - 16:15 Üzleti célú adatfelhasználás a „beauty” szektorban
Boruzs Ákos, AVON

16:15 - 16:30  CRM az FMCG-ben: miként mutatják meg a felhasználói adatok, mire fordítsuk erőforrásainkat?
Bacsa Ditti, Danone
16:30 - 16:45 Smart Data és ügyfélélmény az egészségügyben
Kiss András, Budai Egészségközpont

16:45 - 17:00 Életciklus alapú marketingeszközök és -stratégia az e-kereskedelemben
Németh Attila, Libri Shopline



Előadók
SZERKESZTŐI ajánlás

Benkő Lívia, HPS PR, divízióvezető
A marketingkommunikáció bármelyik területén dolgozzunk, nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt a forradalmat, melynek jelenleg mi is részesei vagyunk: a technológiai fejlődés kapcsolódik össze a társadalom átalakulásával: a fogyasztók részéről egyszerre van igény arra, hogy minden felületen információt szerezzenek, kapcsolatba lépjenek egymással, ugyanakkor félnek attól, hogy privát szférájuk határa elmosódik. Az emberek közötti interakciók átalakultak, a távolságok megszűntek, a keresőmotoroknak köszönhetően megváltozott képünk a tudásról, online tevékenységünkkel mi alkotjuk meg azt a képet, amit a személyünknek targetált reklámokban láthatunk viszont. A Smart Data konferenciát ajánlom azoknak a szakembereknek, akik átfogó képet szeretnének kapni az adat- és insight vezérelt kommunikáció jelenlegi lehetőségeiről, gyakorlati megközelítéséről.
SZERKESZTŐI ajánlás

Szurop István, Taktikon, ügyvezető tanácsadó
Inspiráló, gyakorlati példákat szerettünk volna felsorakoztatni az üzleti célú adatfelhasználás világából. Egy olyan rendezvényt akartunk szervezni, ahová mi is elmennénk – az érdekes témák és az izgalmas előadók miatt. Azt hiszem, mindezt sikerült elérnünk, többek között annak köszönhetően, hogy a szokásos egy szerkesztő helyett ketten is dolgoztunk a program összeállításán.
Bacsa Ditti, Danone, CRM & Digital Marketing Manager
Bacsa Ditti a Budapesti Corvinus Egyetemen, illetve a Rotterdam School of Managementen folytatta közgazdasági tanulmányait, majd 2011-ben szerezte diplomáját. A Danone-nál előbb a brand marketing alapjait tanulta meg, majd fokozatosan igazolt át a digitális marketing területére. Jelenleg a Danone online platformjainak, kampányainak koordinálásért felel. Legnagyobb büszkesége a DanOn CRM Program bevezetése, amelyet elsőként Magyarországon vezetett be világszinten a Danone.
Boruzs Ákos, Avon, digital manager
Ákos közel 10 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce és a digitális marketing területén. Szakmai pályafutásának egyik jelentős állomásán, az Origo Zrt.-nél, senior e-commerce menedzser, illetve online gaming szakértő pozícióban, az üzletág vezetőjeként az online kereskedelmi üzletág területi stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelése volt a fő feladata. Ezt követően a Tchibo Budapest Kft.-nél szerzett tapasztalatot szintén vezetői pozícióban. Legfontosabb munkái közé tartozott a vállalat nemzetközi mintáján alapuló Tchibo webáruház sikeres magyarországi bevezetése, valamint a nemzetközi együttműködések és fejlesztések koordinálása is. Az Avon Cosmetics Hungary Kft. Digital manager pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felel. Feladatkörébe tartozik a marketing, a sales, az IT, a business intelligence, a szolgáltatási és ellátási lánccal való kapcsolattartás, valamint a régió célkitűzéseinek megfelelő, új webes technológiák felkutatása, kialakítása, illetve az AVON online rendelési platformjának további fejlesztése.
Buda Szabolcs, senior üzleti tanácsadó
Szabolcs a BME-n végzett az ezredfordulón. Mérnök, informatikus, toborzási szakember. Pontoson 15 évig töltött be hazai és közép-kelet európai regionális pozíciókat e-kereskedelmi, termékfejlesztési, marketing területeken és általános vezetőként Európa-, majd a világ első számú karrieroldalainál (jobpilot, monster). Varsóban, Prágában és Budapesten gyakran megfordul konferenciákon mind előadóként, mind hallgatóként. Év eleje óta senior üzleti tanácsadóként működik közre online toborzási, marketing-, termékfejlesztési és stratégiai téren.
Csepregi Dániel, MEC Hungary Kft. médiaügynökség, Data&Technology részlegvezető
A Budapesti Corvinus Egyetem Pénzügy és Marketing szakjainak hallgatójaként szerzett közgazdász diplomát. Még egyetemi évei alatt, 2010-ben került az MEC digitális divíziójába, ahol kezdetben gyakornokként dolgozott, 2011-től pedig junior digitális médiatervezőként folytatta munkáját. Ezt követően a digitális mérések és az adatelemzés iránti érdeklődése a kutatási részleg felé irányította, ahol digital analyst pozícióba került, ami után 2014-ben a frissen létrehozott Data&Technology részleg vezetője lett. A Data&Technology divízió a digitális adatok kezelésével, elemzésével és vizualizációjával segíti a felhasználók attitűdjének, viselkedésének és a kampányok működésének mélyrehatóbb megértését, optimalizációját . Fő területei közé a kampánymenedzsment, a webanalitika, a user testing és social listening kutatások, illetve adatintegrációs és egyéb technológiai fejlesztések tartoznak.
Damjanovich Nebojsa, Adplanky, alapító, online marketing szakértő
Az Adplanky megalapítása előtt inbound marketing tanácsadással foglalkozott Senpai Consulting tulajdonosaként. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, két évig volt az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója, valamint nagyvállaltok online marketing tanácsadója. Rendszeresen publikál szakmai cikkeket és tanulmányokat a magyar és angol offline és online médiában. Két saját könyve is megjelent, az “E-mail marketing” és a “Keresőmarketing”. Több online kommunikációval kapcsolatos felsőoktatási program kidolgozásában vett részt és aktívan dolgozik tanárként az Edutus Főiskoláján a nappali, másoddiplomás és szakirányú továbbképzésben.
Dudás Viktor, Microsoft Magyarország, data platform megoldás szakértő
Tanácsadóként kezdte pályáját, majd a Microsoft tanácsadói csapatában architekti pozíciót látott el, mely szerepkörben a pénzügyi szektor ügyfeleinek tervezett portál implementációkat. Jelenleg a Microsoft nagyvállalati üzletág megoldás csapatában az adat és üzleti intelligencia platformért felel.
dr. Keszey Gábor, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, ügyvéd
2004-ben a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi Karán végzett, majd az Adatvédelmi Biztos Irodájában adatvédelmi szakértőként kezdett dolgozni. Később a 2012. január 1-jén alakult Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál folytatta munkáját, ahol 2012. augusztus 1-jétől az adatvédelmi osztályt vezette. Munkája során a fogyasztói panaszok kivizsgálása mellett állásfoglalásokat és ajánlásokat készített, adatvédelmi projektek kialakításában és megvalósításában vett részt, az utóbbi években ezeken felül számos jogi és marketing konferencia előadója volt. 2015 nyarán átigazolt a versenyszférába, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda csapatába, ahol az adatvédelem területére eddiginél is nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog és direkt marketing mellett.
Kiss András, Budai Egészségközpont, marketing és értékesítési igazgató
A bölcsész diplomával rendelkező, közgazdaságtant hallgató szakember 2005 óta dolgozik magán egészségügyi marketing területen, 2007 óta a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatójaként tevékenykedik, pozíciójából adódóan az egészségközpont szakkórházaként működő Országos Gerincgyógyászati Központtal kapcsolatos teendőket is ellátja. Fő érdeklődési területe az adatbázis elemzésen alapuló ügyfélszegmentáció mellett a márka- és arculatépítés, illetve az egységes vállalati identitáson alapuló intézményi kommunikáció következetes megvalósítása.
Mester Tamás, Adatlabor, alapító, adatelemző
Korábban a prezi.com-nál dolgozott, most saját cégével főleg webshop-oknak (Butlers, Edigital, Eoptika, etc.), illetve befektetés után álló startup-oknak segít adatvezérelten gondolkodni. Az adatlaboros tréningek mellett rendseresen ad elő hazai és külföldi szakmai konferenciákon, de állt már a TEDxYouth@Budapest színpadán is. Tamás elsődleges célja, hogy minél több magyar és európai vállalkozás váljon 100%-osan adatvezéreltté.
Mészáros József, Cognative, ügyvezető igazgató
Pszichológus és menedzsment (MBA) végzettséggel is rendelkezik. 20 éve van a szakmában, korábban a Modus kutatója, az AMER Nielsen tanácsadója, majd a Mareco/TGI partnere volt. Szakterületei a kulturális antropológia, behavioral economics. 13 éve csatlakozott az ESOMAR-hoz, 2010. óta ESOMAR nemzeti képviselő, illetve korábban már kétszer is volt a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnökségi tagja. Óraadó tanárként tartott már előadást az ELTE Pszichológia Szakán, a CEU-n, a Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Karán, a MÜTF/Edutus budapesti karán.
James David Moffet, Center for Media, Data and Society, SPP CEU, Fulbright Research Fellow
2011 őszén, az USA legnagyobb szakszervezeténél töltött több évnyi adatkutatói munka után alkotói szabadságán egy sor nemzetközi építészeti és design konferencián vett részt. Innen visszatérve 2012 nyarán a Depave nonprofit városmegújító vállalkozás igazgatósági tagja és főtitkára lett. Emellett az ő nevéhez fűződik a Portland Design Múzeum alapítása is. A Harvardon, valamint a DePaul és a Columbia Egyetemeken tanult, jelenleg pedig a Fulbright Fellowship program keretében a Center for Media, Data and Society, SPP CEU egyik kutatója.
Németh Attila a Libri Shopline, e-kereskedelmi menedzser és webanalitikai szakértő
Tanulmányait a Budapesti Műszaki Egyetemen végezte mint ipari formatervező mérnök. Az egyetem elvégzését követően online ügynökségeknél dolgozott, eleinte mint grafikus, majd többek között a fejlesztés területén is tapasztalatokat szerezve már mint online projektmenedzser. Online fejlesztésekkel és webanalitikával 2009 óta foglalkozik, azóta elkötelezett híve a hatékonyságon alapuló projektszemléletnek és a jól megtervezett honlapoknak.
Pertics Richárd, az OPTEN Kft. céginformációs vezető
2003-ban végzett a Budapesti Műszaki Egyetem Gazdaságtudományi karán. Karrierjét az MKB Banknál fejlesztőként kezdte. 2005 és 2008 között a KFKI csoportnál volt elemző, majd az MKB Banknál csoportvezető. 2012 óta az OPTEN Informatikai Kft. céginformációs üzletágának vezetője.
Polyák Balázs, Google Magyarország, piaci elemző
Korábban az ING Biztosító online marketing specialistájaként dolgozta ki a szervezet online stratégiáját, a Budapesti Gazdasági főiskolán oktatott online marketinget, jelenleg a Google magyarországi és bolgár ügyfeleinek nyújt stratégiai tanácsokat és az országokra vonatkozó kutatásokkal foglalkozik. Hobbijai a szakmáján kívül a lego és a kütyük.
Rényi Balázs, HPS Digital, social media stratéga
Karrierjét a Sport 1 értékesítési menedzsereként kezdte, azonban a social media boom hajnalán Amsterdamban sajátította el a szakma alapjait. 2010-ben a LOWE GGK csábította haza, míg a HPS-nél 2011 óta social media stratégaként vezeti a social divíziót, amellyel csaknem 30 üzleti oldal közösségi média stratégiájáért és tartalommenedzsmentjéért felelős.
Salánki Viktor, Magyar Telekom, osztályvezető
A jogász és közgazdász végzettségű szakember a Magyar Telekomon belül eltöltött évek alatt több termékvonal stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felelt, többek között a harmadik feles mobilmarketing szolgáltatásért. Osztályvezetői Irányítása alatt kerültek bevezetésre olyan újdonságok, mint például a data-driven marketing vagy egyéb Big Data alapú megoldások. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetségen belül a Magyar Telekom képviselője, számos szakmai rendezvény rendszeres előadója.
Sandy Vaci, nemzetközi üzletember, CRM-szakértő
A magyar származású üzletember 35 éven keresztül vezetett és épített cégeket 4 kontinens 50 országában. Pályafutását Kanadában a Procter & Gamble-nél kezdte, majd helyi nagybankoknál folytatta. Nemzetközi tapasztalatot többek között a Cadbury Internationalnél, valamint a Citibanknál szerzett, ahol egy 26 országból álló régió CRM-igazgatója volt. Felsővezetőként dolgozott még a Raiffeisen International, továbbá vezérigazgatóként a Royal Bank of Scotland (Austria) színeiben. Jelenleg a világ számos országában elismert üzleti tanácsadóként, illetve egyetemi MBA-kurzusok népszerű előadójaként, vezetőjeként jegyzik a nevét. Angol nyelvterületen ez idáig 4 könyve jelent meg, különféle értékesítési és marketing témákban (pl. CRM, Big Data, előrejelző modellezés – Predictive Modeling).
Szabó Ákos, country manager, Project Agora
Ákos mérnök-közgazdász diplomáját a Pannon Egyetemen szerezte 2000-ben. 2006-2010 között az M-Factory üzletfejlesztési és stratégiai igazgatójaként tevékenykedett, majd 2010-ben a Direkt Marketing Szövetség elnökségi tagja lett és még ebben az évbe átigazolt az Origo Zrt. csapatához, ahol mobil- és direktmarketing értékesítési vezetőként szerzett tapasztalatokat. 2011-2015 között a ThinkDigital sales-house hazai country managere lett, 2015. júliusa óta pedig a Project Agorát jegyző Tailwind EMEA Ltd. magyarországi country managere.
Viz István, Salesforce, senior account manager
István a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi szakán szerzett közgazdász diplomát. Karrierjét a Grundig biztonságtechnikai szakágán kezdte el, mint Közép- és Kelet-európai kereskedelmi vezető. 4 év után az IT és az Oracle világa felé terelődött karrierje. Az Oracle prágai irodájában a magyar informatikai piacért volt felelős, mint account manager. Sok sikeres projekt levezénylése után azonban úgy döntött, hogy csatlakozik a Salesforce.com csapatához és a cloud világához, melyet jelenleg is erősít. Dublinban él és dolgozik, ahol a kis- és középvállalkozások sikerességéért felel Közép- és Kelet-Európában, Görögországgal és Máltával kiegészítve. Azért szeret a Salesforce-nak dolgozni, mert végig tudja követni az induló cégeket a sikeresség útján, látja miképpen törnek be új piacokra és segíti őket a növekedésben, viziójuk megvalósításában.


Kiknek ajánljuk
  • Kis- és nagyvállalati értékesítési -, ügyfélkapcsolati - és marketingvezetőknek,
  • Marketingszakembereknek, 
  • CRM-projektekben érintett döntéshozóknak, 
  • Kkv-tulajdonosoknak
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás u. 8.

2015. november. 10. 09.00


Kapcsolódó kiadvány

Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier
Big Data

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!