Az esemény időpontja:

2016-06-27 15:16:00

Smart data konferencia

Adatok az ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás szolgálatában


Teljes ár: 29 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 37 973 Ft) | További kedvezmények

Elgondolkodtató kettősség jellemzi az üzleti célú adatfelhasználást. Egyfelől egyre több információval rendelkezhetnek a vállalatok a felhasználókat, vásárlókat illetően, köszönhetően – többek között – a növekvő számú digitális csatornáknak és adatvételi pontoknak. Másfelől továbbra is kisebbségben vannak azok a hazai kis- és nagyvállalkozások, amelyek valóban okosan használják a begyűjtött adatokat. 

Az egyre kifinomultabb, és a felhőalapú technológiáknak köszönhetően egyre megfizethetőbb CRM-rendszerek korában sok esetben még mindig alap szinten folyik az ügyfélkezelés és -kommunikáció. Az automatikus termékajánlások többnyire fantáziátlanok, az elektronikus levelek sablonosak, az igazán testre szabott szolgáltatások pedig a legtöbb magyar vállalkozásnál még váratnak magukra.

Konferenciánk az üzleti eredményességet és az ügyfél-elégedettséget növelő, stratégiailag átgondolt és taktikailag helyesen kivitelezett adatgyűjtéshez, -elemzéshez és -felhasználáshoz szeretne praktikus segítséget nyújtani.

Olvasatunkban a smart data az az egységnyi adat, amiből értelmezhető minták olvashatóak ki, célja pedig, hogy olyan már szűrt adatokkal tudjanak dolgozni a marketing szakemberek, amik értékes inputot adnak, a vállalatok üzleti problémáinak megoldásához.

Helyszín

Budapest Music Center
1093, Budapest, Mátyás u. 8.


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 29900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -20% Diákkedvezmény: -20% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.