Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Célok, eszközök, elméletek, esettanulmányok

A szeminárium támpontokat és ötleteket ad a leghatékonyabb online marketingeszközök kiválasztásához, szem előtt tartva azt, hogy mik a konkrét marketingcélok, és mekkora büdzsé áll rendelkezésre.

  • Megtérülés az online marketingben. Célok és mérések – Mit és mivel tudunk mérni?
  • A márka és a ROI I. - Hogyan lesz kifizetődő a márkaélmény?
  • A márka és a ROI II. - A márkaépítéssel összefüggő média-befektetések megtérülése.
  • ROI a közösségi médiában
  • Teljesítményalapú megoldások, Google Analytics-mérések
  • Egy teljes online marketingfolyamat bevétel- és költségelemzése előre meghatározott célok mentén (esettanulmány)
  • Mit tudunk mérhetővé tenni a jövőben?

Program:

12:25 - Megnyitó - felvezető

12:30 - 13:10 - Megtérülés az online marketingben. Célok és mérések - Mit és mivel tudunk mérni?

13:10 - 13:50 - A márka és a ROI I. - Hogyan lesz kifizetődő a márkaélmény?

13:50 - 14:30 - A márka és a ROI II. - A márkaépítéssel összefüggő média-befektetések megtérülése.

14:30 - 14:50 - Szünet

14:50 - 15:30 - ROI a közösségi médiában

15:30 - 16:15 - Teljesítményalapú megoldások, Google Analytics-mérések

16:15 - 17:00 - Egy teljes online marketingfolyamat bevétel- és költségelemzése (esettanulmány)

17:00 - 17:30 - Mit tudunk mérhetővé tenni a jövőben?

Előadók:

Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.)
Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu)
Katona Zsuzsa (deepindata.com)
Lengyel Zoltán (CitiBank)
Mérő Ádám (Mindshare)
Pénzes Anna (MediaSpirit Consulting)
Radisics Milán (Social Times)
Szurop István (Taktikon)

***

Berényi Konrád 
közgazdász, internetes marketing tanácsadó 

Az Onlinemarketing.hu Kft. vezető tanácsadójaként elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a közösségi média marketingig. Ő írja és a szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu), amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társszerzője a Célzott online reklám (MKM Kiadó 2007.) és az Online üzlet és marketing (Akadémiai Kiadó, 2011.) című könyveknek.


Katona Zsuzsa
webanalitikai szakértő/deepindata.com

2008-ban kezdett keresőoptimalizálással foglalkozni, majd mélyebben megismerkedett a Google Adwords hirdetési rendszerével is. 2010 óta egyre nagyobb hangsúly fektetődött munkájában a Google Analytics használatára, és az analitikai adatok alapján történő termékfejlesztésre és optimalizálásra. 2012 végén döntött úgy, hogy saját vállalkozást indít, amelyben célja, hogy a magyar cégek kiaknázhassák a Google Analytics adta lehetőségeket, hogy a marketingköltések ésszerűsítésével és a vásárlási folyamat javításával növelhessék a profitjukat.
http://deepindata.com


Pénzes Anna
MediaSpirit Consulting -  tulajdonos, ügyvezető, Media Compass - tulajdonos, ügyvezető

A Publicitas Médiaügynökségnél kezdte médiás pályafutását 1992-ben. Ezt követően az EURO RSCG Havasinál dolgozott egy évig, majd 1994-től 2005 végéig a McCann Erickson média osztályán, az 1998-tól Universal McCann-ként működő média divíziónál gyűjtötte a médiaügynökségi tapasztalatokat. 2005 decemberétől független médiaauditorként és média-tanácsadóként dolgozik. 2006-ban tető alá hozta az A médiaauditori irányelvek piaci konszenzussal történő lefektetését. A reklám helye 2.0 című szakkönyv társszerzője.

Radisics Milán
Founder, CEO 

A SocialTimes.hu közösségi média infó-központ alapítója és aktív szerkesztője, több social media analitikai eszköz feltalálója, Facebook alkalmazások és kampányok alkotója. Social media üzletfejlesztéssel, tanácsadással, oktatással foglalkozik. 

Szurop István 
ügyvezető tanácsadó / Taktikon Kft.

Pályáját újságíróként, vállalati értékesítőként kezdte, majd egy évtizeden keresztül különféle nagyvállalatok marketingvezetőjeként dolgozott (többek között a Raiffeisen Internationalnél, ahol 9 ország marketingjét koordinálta).
Ügyféloldali pályafutását követően a Garrison Group vezető márkatanácsadója lett, ahol főként banki, kiskereskedelmi, FMCG és gyógyszeripari projektekben vett részt.
Jelenleg integrált marketing-tanácsadással, és online-offline tartalommarketinggel foglalkozik.A Szigszalagmarketing c. könyv (HVG Kiadó) szaklektora, valamint a Tartalommarketing.hu szakmai blog szerkesztője.
http://www.taktikon.hu/


Részvételi díj: 29 900 Ft +áfa / fő, amely tartalmazza Guy Powell - Steven Groves - Jerry Dimos ROI a közösségi médiában című könyvét, valamint a felszolgált frissítők árát.
 
Részvételi feltételek és kedvezmények: lásd lent.
Helyszín és időpont

Larus Étterem és Rendezvényközpont

1124 Budapest, Csörsz utca 18/B

2013. május. 08. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Guy Powell - Steven Groves - Jerry Dimos
ROI a közösségi médiában

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!