Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A toborzáshoz használt online megoldások között egyetlen év alatt is rengeteg újítás látott napvilágot. Sokat finomodtak a keresési lehetőségek és egyre kevésbé bizonyul hatékonynak, ha a bejáratott csatornáinkat a korábbi rutinok alapján működtetjük.

Kihívást jelent, hogy ezekhez az újfajta lehetőségekhez alkalmazkodtak a munkavállalók is. Egyre nehezebb felkelteni a figyelmüket, kimozdítani a passzivitásból és elkötelezni a megfelelő jelölteket.
Az Y generáció képviselői egyre gyakrabban kerültnek vezetői pozícióba, ami kihat a szervezetek működésére, a csapatok dinamikájára. Mindeközben pedig piacra lép a Z generáció is, akik a korábbiaktól teljesen eltérő hozzáállást képviselnek a munkaerő piacon.

Nézőpontváltásra van tehát szükség a napi szinten alkalmazott online platformok és a keresési szokásaink terén is. Kreatív szemlélet és technológiai jártasság nélkül hamar veszélybe kerülhet hatékonyságunk.

Konferenciánkon igyekszünk a bevált eszközökben és csatornákban rejlő mélyebb lehetőségeket körüljárni és első kézből bemutatni a legújabb technológiákat, amik Nyugat-Európában már a szakma újraértelmezésére motiválják a HR szakembereket.



Fotók: Asszonyi Eszter

Kapcsolódó cikkek
Pszichometria helyett mobiljátékok - gamification a toborzásban...bővebben
"Jó jelöltet felkutatni olyan,mintha kincskeresőset játszanánk"...bővebben
Akik már nem akarnak belehalni a munkába - a Z generáció a munkaerőpiacon...bővebben
Ilyen a Z-generáció álommunkahelye...bővebben
Egy jó álláshirdetés az érzelmeinkre hat...bővebben

Keynote Speakers

Irina Shamaeva, braingain (USA)
Robert Newry, Arctic Shores (GB)

Program

08:30 - 10:00 Érkezés, regisztráció


09:00 - 09:45 SZAKMAI WORKSHOPOK


Brain Gain Recruiting workshop - Hogyan találjuk meg a jelöltek kapcsolati információit – tippek és eszközök (angol nyelven)
Adecco workshop - Toborzási megoldások a bankszektoron belül - Avagy hogyan tud hatékonyan becsatlakozni egy fejvadász cég egy nemzetközi kereskedelmi bank toborzási stratégiájába
SAP workshop - SuccessFactors a hatékony toborzás szolgálatában





I. Blokk - TRENDEK

09:45 - 10:00 Szünet, érkezés

10:00 - 10:05 Köszöntő
Blaski Judit, HVG HR Center

10:05 - 10:10 Megnyitó
Krizsó Szilvia a rendezvény háziasszonya

10:10 - 10:30 Vezetőnek lenni egy exponenciális világban 
Veres Rita, Aon Hewitt

10:30 - 10:50 A munka jövője - Csak a szoftveresek maradnak talpon?
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország

10:50 - 11:10 Amikor a technológia forradalmasítja a HR szakmát
Balogh Péter, angyalbefektető, tech vállalkozó

11:10 - 11:30 Hogyan keressünk jól? - Az online jelöltkeresés trükkös szabályai (angol nyelven)
Irina Shamaewa, Brain Gain Recruiting



11:30 - 13:00 SZÜNET

12:00- 12:45 SZAKMAI WORKSHOPOK
Profiles workshop - Pozira szabott, cool figyelemfelkeltés
Beck & Partners worshop - Toborzás kompromisszumok nélkül - Ismerje meg a toborzásban rejlő változatos lehetőségeket és a legújabb trendeket
TESK workshop - A LinkedIn, mint a legígéretesebb passzív jelöltforrás - Hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet a toborzásaink során?



II. Blokk - CANDIDATE EXPERIENCE

13:00 - 13:15 Milyen üzleti elvárásokra lehet megoldás a toborzás kiszervezése?
Bogdán Szilvia, AVIS Group BSC Kft.

13:15 - 13:35 Fearless Employer Branding
Zvezdovics Anita, TATA Consultancy Services Hungary

13:35 - 13:45 Kreativitás az álláspiacon - Mitől működik egy álláshirdetés?
Antalicz-Márton Réka, HVG HR Center

13:45 - 14:15 Gamification újragondolva - Újabb trükk, vagy forradalmi megoldás? (angol nyelven)
Robert Newry, Arctic Shores



14:15 - 15:45 SZÜNET

14:45 - 15:30 SZAKMAI WORKSHOPOK

Brandfizz workshop - Sparkle to employer brand - Integrált employer branding az üzleti célok szolgálatában
Ad Sidera Workshop - A megtartás titka – Hogyan tudják a vezetők felgyorsítani az új belépők elköteleződését a cég iránt?
HVG HR Center workshopNe csak beszéljünk róla, készítsünk is hatékony álláshirdetést! - Gyakorlati megközelítés HR-eseknek egy marketingszakembertől
Aon Hewitt workshop - Zemployer Branding - Új eszközök a Z generáció megszólítására



III. Blokk - TOBORZÁSI TOOLKIT

15:45 - 16:15 Hogyan kötelezzük el a projekt-fókuszú Z generációs munkavállalókat?- kerekasztal
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus /Demény Soma, GE / 
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem / Pistyur Veronika, Bridge Budapest

16:15 - 16:30 A siker kulcsa a hiring managerek kezében van! - Taktikai munkaerő-tervezés 5 lépésben
Toldi Gábor, Social Talent

16:30-16:45 Diversity sourcing - A nyitott szervezetek előnyei
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand

16:45 - 17:00 Ha fókára akarsz vadászni, északra kell menned! - PR eszközök az employer branding szolgálatában
Bedy Krisztina, Avantgarde Group

17:00 - 17:15 Alternatívák a fizikai munkaerő kiválasztására és hosszú távú megtartására
Márton Miklós, ViVeTech


TARTALOM

Vezetőnek lenni egy exponenciális világban
Veres Rita, Aon Hewitt
Vannak, akik szerint a jövőben vezetőnek lenni a világ legnehezebb és legellentmondásosabb feladata lesz. De mikor volt könnyű és egyszerű embereket vezetni? A jövő kihívása abban rejlik, hogy egy exponenciálisan fejlődő világban kell jövőképet, útmutatást, biztonságot teremteni az embereknek. A jövő vezetőinek le kell bontaniuk a határokat, új vezetési és gondolkodási módszereket kell alkalmazniuk, miközben megjósolják a megjósolhatatlant, és folyamatos innovációra sarkallják szervezetüket.  Lehetetlen lenne ez a küldetés? Inkább a legfantasztikusabb, amivel egy vezető találkozhat!

A munka jövője - Csak a szoftveresek maradnak talpon?
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország
A munka világa rekordgyorsasággal változik. Nyakunkon a rengeteg technológiai innováció: jönnek az önvezető autók, a mobilapplikációk, a robotpincérek és a teljesen automatizált, szinte ember nélkül működő gyárak. Hogyan hat mindez a munka világára? Kinek lesz munkája 15-20 év múlva? Milyen pályát érdemes választania a mai bölcsődéseknek? És mi, már dolgozó felnőttek hogyan tudjuk megőrizni az alkalmazhatóságunkat hosszú távon? Mit fogunk csinálni a rengeteg szabadidőnkben? És mi lép a jövőben a munka biztonságának helyébe? Előadásomban arra biztatok mindenkit, hogy járjon nyitott szemmel és füllel a világban és készüljön tudatosan fel az elkerülhetetlen változásokra, mert úgy hiszem,: „Amit nem tudsz megváltoztatni, annak állj az élére”.


Amikor a technológia forradalmasítja a HR szakmát
Balogh Péter, angyalbefektető, tech-vállalkozó
Bár utolsó bástyaként sokáig kitartott, a digitális fejlesztések és a mérhető, innovatív, online megoldások a HR szakma egyre jelentősebb területeit hódítják meg. Korosztályváltás zajlik mind a csapatokban, mind a HR osztályokon, s ezzel párhuzamosan ezt a szakmát is mindinkább a technológiai szemlélet hatja át. Mit tehetünk, hogy tartani tudjuk a lépést? Mi vár még ránk? Hogyan tudunk ezekre a változásokra felkészülni? Vajon mit adhatnak a startupok a nagycégeknek? A mindkét világot megjárt, vezérigazgatói pozíciót startup-befektetésekre váltó Balogh Petya saját tapasztalataiból merítve válaszolja meg ezeket a kérdéseket.

Hogyan keressünk jól - Az online jelöltkeresés trükkös szabályai
Irina Shamaeva, Brain Gain Recruiting (angol nyelven)
Az online platformokon, mint a Google, a Linkedin, az Indeed.com vagy a különböző gyűjtőoldalakon a jelöltkeresés elraktározott szakmai információkon és számítógépes algoritmusokon alapul. S bár ezek a rendszerek mind támogatják a Boolean (logikai) keresést, rengeteg apró különbség van közöttük. Éppen ezért fontos, hogy a megfelelő nyelven kommunikáljunk minden egyes rendszerrel, hogy mihamarabb eljussunk a megfelelő jelölthöz. Előadásában Irina felvázolja a legfőbb online keresőrendszerek sajátosságait, összeveti a logikai és a szemantikai keresési funkciókat, bemutatja a Google RankBrain algoritmusát, elmagyarázza, hogyan kezeljük a „perszonalizált” eredményeket és mutat néhány bennfentes X-Ray keresési technikát, amik mind hatékonyabbá teszik kereséseinket.


Milyen üzleti elvárásokra lehet megoldás a toborzás kiszervezése?
Bogdán Szilvia, Avis Budget Group BSC Kft.
Amikor a toborzásról gondolkodunk, ma már nem csupán a jelöltek felkutatásáról és kiválasztásáról, sokkal inkább a tehetségek vonzásáról és elkötelezéséről beszélgetünk. De hogyan kell ezt jól csinálni? Szakértői kompetenciát építsünk a saját csapatunkban, vagy szervezzük ki erre specializálódott cégnek, vagy cégeknek? Esetleg építsünk hibrid modellt, azaz legyen saját csapatunk és csak a komplexebb kereséseket szervezzük ki? A teljes folyamatot vagy annak egy részét adjuk "idegen kezekbe"? Előadásunkban ezekre a kérdésekre adunk válaszokat.


Fearless Employer Branding
Zvezdovics Anita, TATA Consultancy Services Hungary
Employer Branding kapcsán vannak pillanatok, amikor elszorul a torkunk: Kinek a felelőssége? Mekkora a beruházás és mekkora a megtérülés? Hogyan tudja támogatni az üzleti célokat? Megtartás vagy toborzás? Ki is pontosan a célcsoport? Mit tudunk neki mi ajánlani, amit más nem? Hogyan támogatja az online toborzást? A megoldás kulcsa egy újfajta nézőpont és gondolkodásmód: az integrált employer branding stratégia, az üzleti stratégia része kell legyen!


Kreativitás az álláspiacon – mitől lesz jó egy álláshirdetés?
Antalicz-Márton Réka, HVG HR Center
Egyre többet halljuk, hogy a jelenkor toborzásának sikere a korábban vállalati marketing területén alkalmazott eszközök hatékony alkalmazásán múlik. Melyek ezek az eszközök és mitől lesz hatékony az alkalmazásuk? Mit jelent az, hogy az álláskeresési szokások megváltoztak? Mitől lesz vonzó egy álláshirdetés és mennyi időnk van arra, hogy megragadjuk vele a megcélzott tehetségek figyelmét? Előadásunkban mindezekre a kérdésekre megadjuk a válaszokat.


Gamification újragondolva – Újabb trükk vagy forradalmi megoldás?
Robert Newry, Arctic Shores (angol nyelven)
Most még nem látni tisztán, hogy a videojátékokéhoz hasonló technikák alkalmazásán alapuló gamification csak múló hóbort lesz vagy valóban forradalmi újítást hoz a toborzás világába. Elgondolkodtató előadásunkban sorra vesszük a játékos pszichometriai előszűrések gyakorlati tapasztalatait, amik a Deloitte, a McKinsey és a Vodafone toborzási szokásait is átalakították.


Új piacra lépők – Z generációs munkavállalók - kerekasztal 
moderátor: Krizsó Szilvia
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus / Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem / Demény Soma, GE / Pistyur Veronika, Bridge Budapest
Kerekasztal beszélgetésünkön a munkaadói, a pszichológiai, a civilszervezeti és a kutatói oldalt kérdezzük: milyen pszichológiai karakterekkel rendelkeznek a Z-generációsok, mire készüljenek a munkaadók, ha a Z-generáció belép a munkaerőpiacra, hogyan látják saját helyzetüket a "Z-genesek" és mit mondanak róluk a számok, kutatások?

A siker kulcsa a hiring mangerek kezében van! Taktikai munkaerő-tervezés 5 lépésben
Toldi Gábor, Social Talent
A toborzási-kiválasztási sebesség mindent eldönt. A recruiterek sikere a hiring managereken múlik, ők a belső megrendelőink, náluk van az információ a munkaerőigényekről, ők fogalmazzák meg a profilokkal szembeni elvárásokat, ők minősítik szakmailag a jelölteket. Jelentős részben rajtuk múlik az új belépők beválása. Előadásunkban sorra vesszük, melyek azok a kritikus témák ahol a reruiterek felelőssége a hiring managerek képzése, fejlesztése. Megvizsgáljuk, milyen folyamatra van szükség a toborzás során, hogy recruiterként megfelelhessünk a jelöltek és a vállalat igényeinek egyaránt illetve, hogy miként alakítható ki a taktikai munkaerő-tervezés folyamata 5 lépésben, aminek eredményeként drasztikusan csökkenthető a toborzási idő.

Diversity sourcing - A nyitott szervezetek előnyei
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand
A nyitott, befogadó szervezeti kultúra a fenntartható növekedés egyik kulcsa. A sokszínű munkakörnyezet pozitív hatással van a hatékonyságra, a csapatmunkára, a dolgozói motivációra és a munkáltatói márkára egyaránt. Hogyan támogathatja a nyitott szervezeti kultúrát a toborzási folyamat? Mit tehet a sourcer és a recruiter, azért, hogy minél sokszínűbb talent bázist érjen el?


Ha fókára akarsz vadászni, északra kell menned! - PR eszközök az employer branding szolgálatában
Bedy Krisztina, Avantgarde Public Relations
Ha igazán vonzó munkáltatók szeretnénk lenni, nem elég csak azokra lőni, akik éppen állást keresnek. Az employer branding sokkal előbb kezdődik: az üzeneteinknek már akkor el kell érniük a leendő munkavállalókat, amikor még nem számítanak rá. Ehhez viszont nekünk is ott kell lennünk, ahol ők időznek: a médiában, eseményeken és közösségi oldalakon. Ha sikeresen akarjuk becserkészni őket, nem csak azzal kell tisztában lennünk, hogy mit keresnek, hanem azzal is, milyen formában és stílusban szólhatunk hozzájuk. Hogyan érhetjük el, hogy mindenki arról beszéljen, hogy mennyire jó nálunk dolgozni? Erre mutatunk néhány hazai és külföldi példát.

Alternatívák a fizikai munkaerő kiválasztására és hosszú távú megtartására
Márton Miklós, ViVeTech Kft.
Az elmúlt két-három évben a hazai munkaerőpiac elképesztő mélységeket él meg. Már nem csak a fehérgalléros munkavállalók megtalálása, hanem a fizikai munkahelyek feltöltése is vért és izzadtságot kíván a toborzó kollégáktól. Milyen lehetőségei vannak egy gyártó vállalatnak arra, hogy a nyilvánvaló – és sokszor csak időleges vagy részmegoldást hozó – béremelés mellett alternatívákat találjon a munkaerő megtartására, a lehetséges kiesés, elvándorlás megakadályozására? Milyen programokat érdemes indítani ennek érdekében? Hogyan tud az ergonómia, az ember-munkahely-környezet kapcsolat rendszer szintű elemzése segíteni a lojális kollégák megtartásában, vagy akár a szűkös munkaerő-piaci kínálat hatékonyabb kihasználásában? Ha mégis bért kell emelni, akkor miként emelhető az ehhez fedezetet nyújtó hatékonyság anélkül, hogy túlterhelnénk a dolgozóinkat



SZAKMAI WORKSHOPOK

Brain Gain Recruting workshop - Hogyan találjuk meg a jelöltek kapcsolati információit – tippek és eszközök (angol nyelven)
Irina Shamaeva, Brain Gain Recruitment
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
Volt már, hogy rátaláltál egy ígéretes jelöltre vagy potenciális ügyfélre, de egyszerűen nem tudtál kapcsolatba lépni vele? Ha nincs elérhetőséged, minden a keresésbe fektetett energia kárba vész. A kapcsolatfelvételi lehetőségek kinyomozása rendszeres kihívás a toborzók számára mindenütt a világban. Bár „csodaszerünk” nekünk sincs, mégis akad pár hasznos eszköz és gyakorlati trükk, amivel hatékonyabb és könnyebb is lehet a kapcsolódási folyamat. A workshop a résztvevőket leginkább foglalkoztató kérdésekre és a leggyakoribb kihívásokra segít választ találni.


Adecco workshop -Toborzási megoldások a bankszektoron belül – avagy hogyan tud hatékonyan becsatlakozni egy fejvadász cég egy nemzetközi kereskedelmi bank toborzási stratégiájába
Szőke Ildikó, Raiffeisen Bank Magyarország és Szombathelyi Rita, Adecco Kft.
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
Hogyan tud egy nemzetközi kereskedelmi bank kevésbé támogató gazdasági környezetben tehetségeket bevonzani? Milyen új toborzási technikákat, eszközöket, megoldásokat kell bevetni a különböző szakmában, generációban fellelhető jelöltek meggyőzése kapcsán? Mire van szüksége egy vállalatnak a fejvadász cégektől és hogyan tudja hatékonyan kiszolgálni a toborzó cég, banki megbízójának igényeit? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a Raiffeisen Bank Zrt. HR igazgatója és az Adecco Kft. Vezető Toborzási és Kiválasztási Tanácsadója közös előadásában.


SAP workshop - SuccessFactors a hatékony toborzás szolgálatában
Turóczi Gábor, SAP és Sági Gábor, easyCON Kft.
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
A felgyorsult technológiai fejlődés és turbulens gazdasági környezet közepette elengedhetetlen, hogy a változásban az informatikai eszközök ne hátráltassák, hanem segítsék a szervezeteket talpon maradni. Számos vállalat, ha a toborzás szoftveres támogatásával néz szembe, akkor a kiválasztás folyamatára korlátozódik figyelmük, pedig legalább ilyen fontos a jelöltek figyelmét már az első találkozás előtt megragadni. Mondhatnánk, ez a csábítás mestersége. Az SAP és az easyCON közös előadására ellátogatók megismerkedhetnek azokkal az eszközökkel, technikákkal és módszerekkel, amiket az SAP a vállalatok számára kínál a vonzás, megnyerés és kiválasztás fázisában. A workshop keretében körbejárjuk a manapság divatos „candidate experience” fejlesztését, a mobil eszközökben rejlő lehetőségek kiaknázását és a közösségi média szerepét.


Profiles workshop - Pozira szabott, cool figyelemfelkeltés
Bach Dorottya és Kovács Judit, Profiles International Hungary Kft.
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
Talent Assessment-ből hogyan vezetnek kreatív utak a tapasztalt kollégák és a fiatal, lelkes „titánok” eléréséhez? Milyen kompetenciákkal rendelkeznek? Mit fogyasztanak és hogyan kommunikálnak? Mitől csillog a szemük, mi hozza lázba őket? De most tényleg, milyenek ők? Ha láthatóvá és objektíven mérhetővé válnak az egyéni kapacitások, akkor gyorsan meg is tudjuk találni hozzájuk a hívószavakat, és akkor mindjárt új megvilágításba is kerül az álláshirdetés-készítés.

Tesk workshop - A LinkedIn, mint a legígéretesebb passzív jelöltforrás - Hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet a toborzásaink során?
Tokár Péter, toborzási és employer branding szakértő, ügyvezető, TESK csoport
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
Nemzetközileg biztosan a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő a LinkedIn, de itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák itt jelölteket a nehezebb pozíciókra. Munkáltatói oldalról a LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált. De hogyan lehet ebből a lehető legtöbbet kihozni? Milyen lehetőségek rejlenek a LinkedIn-ben? Hogyan szerezhetünk követőket? Hogyan kereshetünk eredményesen jelölteket?


Beck & Partners worshop - Toborzás kompromisszumok nélkül - Ismerje meg a toborzásban rejlő változatos lehetőségeket és a legújabb trendeket
Beck Zsolt és Nagy Zoltán, Beck & Partners Kft.
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
A toborzás nem az álláshirdetés feladásánál kezdődik, és nem is ér véget az új kolléga megtalálásával. Az igazán sikeresen működő HR osztályok hosszú távlatokban gondolkodnak, ezzel megalapozva a sikeres kiválasztási folyamatokat. A sikeres HR branding egyik legfontosabb eleme a közösségi média felületekben rejlő lehetőségek kiaknázása is. Ma már nem elég egy LinkedIn profil létrehozatala, azt megfelelően karban is kell tartani, a kapcsolati hálót folyamatosan építeni, ami hosszú távú munkát igényel. Egy, a fiatalok számára vonzó cégnek elengedhetetlen a napi szinten frissített, vállalati Facebook oldal működtetése, és az azon való aktív kommunikáció is. A másik fontos eszköz a toborzási szoftver, ami egyben a jelöltélményt is növelheti, hiszen a megfelelő szoftver segítségével, a cégünkkel kapcsolatba kerülő munkavállalók olyan első impulzusokat kaphatnak cégünktől/cégünkről, amelyek nagyban hozzájárulnak a későbbi sikeres toborzási-kiválasztási projektjeinkhez. Workshopunkon ezeknek az eszközöknek a sikeres használatába adunk betekintést.

Brandfizz workshop - Sparkle to employer brand - Integrált employer branding az üzleti célok szolgálatában
Zvezdovics Anita, TATA Consultancy Services & Brandfizz community builder  és Horváth Ádám, FiveStar! Creative Consulting & Brandfizz community builder
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
Bevonzás, elkötelezés és megtartás. Az employer branding e három egyszerű cél érdekében felépített komplex rendszer, integrált stratégia. Számodra is a megfelelő mennyiségű és minőségű munkaerő felkutatása és megtartása az egyik legnagyobb üzleti kihívás? Hogyan támogatja ezt az employer branding? Miért fontos alapja a munkáltatói érték ígéret és ebből hogyan lesz egy erős munkáltatói márka, majd kreatív kommunikációs keretrendszer? A bevonzást vagy a megtartást támogatja? Mik a belső stratégia elemei? Hogyan fokozza a toborzás hatékonyságát? Milyen eszközei és csatornái vannak? Mi az erőforrás és költség igénye? Honnan tudjuk, hogy jól csináljuk? Hogyan mérjük? Mikor és hogyan használjuk a közösségi médiát? A workshopon gyakorlatias szempontrendszert mutatunk, és választ adunk az employer branding kapcsán felmerülő legfontosabb kérdésekre. A résztvevők nem csak ötleteket vihetnek haza, de energiát és pezsgést is a megvalósításához, hogy tudják mit kell tenniük jövő hétfőn.

Ad Sidera Workshop - A megtartás titka – Hogyan tudják a vezetők felgyorsítani az új belépők elköteleződését a cég iránt?
Czinege Andor, AdSidera Csoport, mestertréner
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
"Az új belépők a cég és a poszt miatt jönnek, majd a főnök miatt mennek el.” A legtöbb embert pedig nem főnöki, hanem végrehajtó szintre keresik. A felvétel után a közvetlen feletteseiken múlik a leginkább, hogy megtartják, vagy elüldözik az új munkatársat – s újrakezdhetjük a toborzást… A frontvonalban azonban ritka a profi vezető: főleg profi beosztottakat találunk itt, akiket jutalomból kiemeltek, de érdemi vezetőképzést nem kaptak. Termelő cégeknél a gyártás megszervezése épp elég stresszt jelent az állandó cserélődés miatt, és nincs energia a dolgozók „lelkivilágára”; szolgáltató, vagy kreatív szellemi munkakörökben pedig egyre nehezebb motiválni a belépőket, mert gyakran nem a pénz van előtérben. Többségében van tehát az olyan főnök, aki csak beosztását tekintve vezető, de nincs felkészítve a megváltozott munkaerő-piacból adódó kihívásokra. Workshopunkon azon kulcs-kompetenciákra összpontosítunk, amelyekkel elsősorban fel kell ruháznunk őket, hogy csökkentsük a fluktuációt beosztottaik körében.


HVG HR Center workshop - Ne csak beszéljünk róla, készítsünk is hatékony álláshirdetést! - Gyakorlati megközelítés HR-eseknek egy marketingszakembertől
Harangozó Ferenc marketing és kommunikációs szakértő
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
A HVG HR Center plenáris előadásában (Kreativitás az álláspiacon - mitől működik egy álláshirdetés?) feltett kérdésekre adott válaszok birtokában és a „jó álláshirdetés”-ről alkotott vélekedés ismérvei mentén közösen elemzünk néhány példát. Végigmegyünk egy folyamaton, amelynek eredményeképpen akár az is kiderülhet, hogy a „jó” és a „kreatív” valóban egymás szinonimája-e vagy sem. Lesz papír, olló, ceruza, grafikus program, kamera, ha esetleg szükségünk lenne rá. De a legfontosabb eszközünk a szaktudásunk és piacismeretünk mellett mégiscsak a kreativitásunk lesz. Vigyázat! Innovatív workshop, 45 perc közös munka! Az eredményeket pedig Y és Z generációs résztvevőkkel validáltatjuk.


Aon-Colibri workshop - Zemployer Branding - Új eszközök a Z generáció megszólítására
Szalay Nadja, Aon Hewitt és Barathi Tamás, Colibri HR Solution
A workshop megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni.
2016 legfelkapottabb szóösszetétele az Employer Branding. A sarki fűszerestől a záhonyi vastelepig mindenki munkáltatói márkát épít. Legalábbis szeretne.... Közben addig merengtünk az Y generáció integrálásán, amíg a felső vezetők közé be nem ültek és FIGYELEM, idén a Z generáció első tagjai gyakornokként, pályakezdőkként beléptek a munka világába. Hogyan szólítsuk meg a munkaerőpiacra éppen belépő fiatalokat, akik a nap 24 órájából legalább 18-ban a telefonjukat nyomkodják, chat alapon kommunikálnak és 3 másodperces videókat osztanak meg? A kulcsszavak szerintünk: aktív jelenlét az online térben, digitális eszközök, real time kommunikáció, hiteles üzenetek. Az Aon és a Colibri megmutatja hogyan tud párhuzamosan működni egy felgyorsított munkáltatói márka diagnózis és egy quick winekre fókuszáló kreatív kommunikációs stratégia. Workshopunkon bemutatjuk, hogy lehet az új generációk számára is vonzó mégis megalapozott employer brandinget építeni, amelyben az azonnaliság és a megalapozott HR kommunikációs stratégia egyszerre érvényesül.


Előadók
Blaski Judit, HVG HR Center igazgató
Idei Konferenciánkon fő témánkat - az online toborzás trendjeinek bemutatását - az életünk szinte valamennyi területét átható, gyorsuló ütemű változás és a változó környezetünkhöz való adaptáció témaköre színesíti. Fontosnak éreztük beszélni a munka világához kötődő szerepek, munkakörök, technológiák és metodikák átalakulásáról éppúgy, mint a munkavállalók megváltozott álláspiaci attitűdjéről és a munkaerő-piaci paradigmaváltás ihlette kreatív toborzási technikákról. Ismert hazai és nemzetközi előadóink az álláspiac legfrissebb innovációit mutatják be miközben hasznos gyakorlati tippeket adnak számunkra, hogy felkészülten nézhessünk szembe a változásokból fakadó kihívásokkal.
Antalicz-Márton Réka, HVG HR Center, Key account manager
Réka, közel tíz éve dolgozik HR szolgáltatói területen, hét éve pedig a HVG HR Center csapatát erősíti. Key account managerként a kiemelt ügyfelekért felel, így nap, mint nap szembesül a HR szakma kihívásaival, a cégek toborzási és kiválasztási nehézségeivel. Hisz az újdonság erejében, az egyediségben és az alternatív toborzási megoldásokban.
Bach Dorottya, Profiles International Hungary Kft., tanácsadó, tréner
Nemzetközi tréner/ humánfejlesztési szakértő; Y generációs előadó és kutató, aki 2 éve gazdagítja a Profiles International Hungary színes tanácsadói csapatát. Lelkes, kreatív, céltudatos, álmokkal teli fiatal munkavállaló, aki azon kevesek közé tartozik, aki imádja a munkáját. Tanácsadóként a hazai és nemzetközi piac kiválasztással, szervezet- és humánfejlesztéssel kapcsolatos kérdéseire ad választ kompetencia felmérések alapján, különös tekintettel a fiatal generáció által támasztott kihívásokra vonatkozóan.
Balogh Péter, tech vállalkozó és angyal befektető
Nevéhez fűződik többek között a nemzetközi piacot is meghódító NNG, melynek társalapítója és vezetője volt. Itt vezérigazgatóként egy 850 fős csapatot épített fel és az ő motiválásukat tartotta legfőbb feladatának. Azóta angyal befektetőként több formációban is magyar tech startupoknak segít, többek között számos HR tech cégnek is.
Barathi Tamás, Colibri HR Solution alapító, ügyvezető
Egyetemi hálózat építő, employer branding kommunikációs szakértő, HR témájú videós tartalom gyártó, régiós recruitment támogató kreatív kommunikációs projektek kitalálója, nem mellesleg 2015. év HR Innovátora. 2003-tól foglalkozik marketing-kommunikációs projektekkel. Fiatal csapatával a Y és Z generációs kihívásokra koncentrálnak, részt vesznek több gyakornoki program fejlesztésében. Jelenleg 30 egyetemen 50 fős diákambassador csapattal segítik partnereik targetált toborzási kampányait. Kollégáival a nyitott ajtók elkötelezett híve. Tavaly indították el a Colibri Internship Awards kezdeményezést, amely keretében felületükön interaktív módon mutatják be a gyakornoki és pályakezdő lehetőségeket. Jelenleg belső és külső HR kommunikációs projektek fejlesztésével foglalkoznak, több munkáltatónak fejlesztik és üzemeltetik a karrier témájú web és közösségi média felületeit. Idén már túl vannak egy online HR reality műsoron és több tucat legyártott employer branding videón.
Beck Zsolt, Beck & Partners Kft., ügyvezető igazgató
Zsolt a Beck & Partners ügyvezető igazgatója, a nagysikerű „Az álláskeresés kézikönyve” könyv írója. Pályája elején több nagy multinacionális vállalatnál töltött be vezető beosztást, az elmúlt több mint 15 évben pedig fejvadászattal és HR tanácsadással foglalkozott. Szakmai irányítása alatt a Beck & Partners kb. 2500 munkavállalót közvetített ki sikeresen a cég közel 500 vállalatot számláló ügyfélköréhez.
Bedy Krisztina, Avantgarde Public Relations, ügyvezető igazgató
Újságíróként terepen, és nem irodában tanulta a kommunikációt, és ennek már több mint húsz éve. Azóta elkötelezettje a kommunikációnak. Sok év hír- és politikai műsorszerkesztés után public affairs területen kezdett el dolgozni ügynökségi oldalon, majd ügyféloldalon, a GSK-nál vállalta interim megbízással a vállalati kapcsolatok vezetését. A nagyhírű, szakmailag rendkívül erős ügynökséghez, az Avantgarde-hoz a kitérő után már vezetőként került vissza. Szeret tanítani, szereti a politikát, információfüggő. Nevéhez több nagy cég és termék sikeres magyarországi bevezetése fűződik, cégszinten ügyfeleik mind a piac vezető szereplőjévé váltak a közös munka során.
Bogdán Szilvia, senior HR tanácsadó
A shared service-ben eltöltött HR Igazgatói pályafutásom alatt éreztem meg leginkább a toborzás - kiválasztás stratégiai szerepét. 2010-ben csatlakoztam a céghez, akkor 300-an voltunk de a vállalat rövid időn belül 1000 fősre növekedett, ami a korábbinál még dinamikusabb üzleti elvárást hozott magával a HR-rel szemben: gyors megoldásokat találni az üzleti igényekre változó környezetben . A tehetségek megtalálása, elkötelezése, fejlesztése és megtartása valamint a kultúrafejlesztés alappillérei lettek az emberi erőforrás- stratégiának.
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus
Gyöngyi a "Kávészünet pszichológussal" brand és YouTube csatorna megálmodójaként, aktívan kutatja az online tér pszichológiai aspektusait immár második éve. Hetedik éve foglalkozik klinikai szakpszichológiával, egyéni-, család- és pár terápiával. Elsődleges célja, hogy jobbító erőt képviseljen, így arra törekszik, hogy online és offline térben is minél több pszichológiai ismeretet adjon át.
Czinege Andor, AdSidera Csoport, partner
1993 óta, a Ken Blanchard Companies nemzetközi mestertrénereként 17 országban dolgozott összesen több, mint 10,000 vezetővel. Jelentősebb projektje között szerepel a MOL felső-és középvezetői közül 500 fő képzése, a Nokia vezetőinek és belső trénereinek képzése, a Nokia-kultúra hatékony átültetése érdekében Nyugat-Európától Japánig, az American Express indiai szolgáltató központjaiban dolgozó vezetők felkészítése egy felhatalmazáson és delegáláson alapuló vezetési stílus bevezetésére, a Nestlé oroszországi felső- és középvezetői, valamint belső trénereinek képzése a Helyzetfüggő Vezetés területén. Nevéhez fűződik a „blended” (ötvözött) tréningtartás módszerének honosítása, miután azt számos külföldi országban már sikeresen alkalmazta. A módszer lényege: a hagyományos tantermi, és az interneten keresztül történő élő virtuális képzés ötvözése a gyorsabb készségfejlesztés és hatékonyabb gyakorlati átültetés érdekében.
Demény Soma, GE, HR Manager GGO/GOF CEE
Végzettsége szerint közgazdász, karrierjét a T-Mobilnál kezdte, majd a General Electric több üzletágánál töltött be különböző HR szerepköröket, a GE HR vezetőképző programjának végzettje. Elsődleges megkülönböztető jegye, hogy nincs olyan nehéz helyzet vagy stresszes időszak, amiben ne tudná ő és a csapata jól érezni magát. Kétgyermekes apaként és a vállalat kulturális nagyköveteként egyaránt ezt képviseli. Az SSC világba becsöppenve 2,5 éve építi talán az egyik leggyorsabban növekedő szolgáltató központot GE Global Operations néven.
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem, egyetemi adjunktus
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak.
Harangozó Ferenc marketing és kommunikációs szakértő
Márkastratégiáért, belső- és külső kommunikációért felelős vezetőként jelentős tapasztalatokat szerzett telekommunikációs nagyvállalatnál. A média-, a felsőoktatási- és a kulturális szektorban a marketing terület irányítása mellett részt vállalt a szervezet- és folyamatfejlesztésben. Munkája során elsősorban a technológiai és a generációs trendekből adódó oktatási- és munkaerő piaci változások foglalkoztatják. Szakértőként közreműködik a HVG HR Center oktatási termék-és szolgáltatás-portfóliójának fejlesztésében.
Horváth Ádám, FiveStar! Creative Consulting, Executive Partner, Brandfizz Community Builder, 
Úgy volt, hogy véletlenül alapítottam egy startupot, csak 8 évvel ezelőtt még senki nem mondta, hogy sokkal menőbb, ha így hívom. Mára 50+ brand kampány van mögöttünk, Magyarországon elsőként specializálódtunk munkáltatói márkaépítés ügynökségi kivitelezésére. Ügyfeleink jellemzően FMCG, bank és pénzügy, SSC szektorból kerülnek ki, ami sokszínű és naprakész tapasztalatszerzést tesz lehetővé. „Civilben” a Toastmasters International Area Directoraként veszek részt közösségfejlesztésben és tehetségmenedzsmentben, rendszeresen tartok vállalati nyilvános beszéd tréningeket, de találkozhattál velem a Forbes Flow színpadán is.
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország; ügyvezető partner
Juhos Andrea az LHH (www.lhh.com) magyarországi vezetőjeként több mint 15 éve foglalkozik karrier tanácsadással. Ügyfelei közé tartoznak a hazai multinacionális és magyar vállalatok vezetői csakúgy, mint azok fiatal tehetségei. Kifejezetten érdeklik a munka és a munkahelyek jövőjével kapcsolatos témák, trendek és az, hogyan tudnak minderre felkészülni a munkavállalók. Foglalkoztatja az is, milyen új gyakorlatokat alkalmaznak a cégek HR szervezetei a vállalati és a külső környezeti változásokhoz való alkalmazkodás érdekében. Szakmai munkája mellett az Amerikai Kereskedelmi Kamara Igazgatósági tagja, és a Tehetség munkacsoport vezetője, illetve a megváltozott munkaképességűek munkaerőpiaci integrációját támogató Salva Vita Alapítvány kuratóriumi tagja is közel 10 éve.
Kovács Judit, Profiles International Hungary Kft., ügyfélkapcsolati igazgató 
2008. óta dolgozom a Profiles International Hungary-nél, az ügyfélkapcsolatokért felelős terület vezetője vagyok. A kompetencia-felmérésekhez, kiválasztáshoz és fejlesztéshez kapcsolódó, szervezetfejlesztési programok, tréningek, workshop-ok szakmai megtervezésével és megvalósításával foglalkozom. „Miért imádom csinálni? Mert adni jó! Adni nagyon jó!”
Márton Miklós, ViVeTech partner, kereskedelmi igazgató 
Az üzleti terület vezetőjeként felügyelete alá tartozik a társaság üzleti tevékenységének gerincét jelentő virtuális verifikációs illetve virtuális ergonómiai technológiákon alapuló termékek és szolgáltatások értékesítése a hazai és a nemzetközi piacokon egyaránt. Miklós jelentős gyakorlati tapasztattal rendelkezik mind a hazai, mind a régiós informatikai piacok és tendenciák terén, melyre multinacionális szoftverfejlesztő és hazai információbiztonsági és tanácsadó cégekben eltöltött közel húsz év alatt tett szert. Korábban a KÜRT ZRT üzleti vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát külgazdasági és Európai Unió szakirányon.
Nagy Zoltán, Beck & Partners Kft., HR Felhő Üzletágvezető
Zoltán több mint 15 éve dolgozik toborzás-kiválasztás területén. Az elmúlt 10 évben a Beck & Partners csapatát erősíti, egyik megálmodója és megalkotója a HR Felhő toborzási-kiválasztási szoftvernek. Jelenleg a HR Felhő üzletág vezetője, szakmai irányítása alatt folynak a szoftver bevezetési, fejlesztési és üzemeltetési munkálatai. Korábban évekig elsősorban IT recruitmenttel és informatikai fejlesztésekkel foglalkozott, így valós toborzási-kiválasztási tapasztalatokkal tudott hozzájárulni a HR Felhő rendszerének tervezési és fejlesztési feladataihoz.
Robert Newry, Arctic Shores, ügyvezető igazgató
Robert, miután első vállalkozását 2013-ban eladta a Xeroxnak, megalapította az Arctic Shores-t, egy díjnyertes, izgalmas start-up vállalkozást, ami játék-alapú pszichometrikus értékelések megalkotásán dolgozik. Rendszeresen ad elő HR rendezvényeken, fellépett már New Yorktól Szingapúrig szinte az egész világban.
Pistyur Veronika, Bridge Budapest, ügyvezető
A LogMeIn, a Prezi és a Ustream által alapított non-profit szervezet, a Bridge Budapest ügyvezetője korábban a Kitchen Budapestben, a Design Terminál TechLab startup programjában, jelenleg pedig a Telenor Accelerate és a Magyar Templeton Programban mentorál startupokat. Vezetett saját produkciós irodát, tévéműsort és kommunikációs ügynökséget. Attitűdlobbistaként a Bridge Budapestben célja, hogy Magyarországon egyre többen megtapasztalják, képesek a saját sorsukat felelősen alakítani, lehet értelmes munkával boldogulni, Magyarországról indulva is lehet világsikert építeni. Csapatával azon dolgozik, hogy kialakulhasson egy tudatosabb vállalkozói és munkavállalói réteg és Magyarország egy olyan hely legyen, ahol az önbizalom alapja a tudás és a teljesítmény.
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand employer branding, alapító
A munkáltatói márkaépítés és kommunikációs tanácsadás mellett feltörekvő nemzetközi startupok toborzási folyamatainak optimalizálásán dolgozik. Több éves startup-, és média háttere segíti jól működő folyamatok kialakításában, az employer brand építésben és a hatékony kommunikációban.
Sági Gábor, easyCON Kft, SAP SuccessFactors üzletágvezető
Pályafutása során már 1990-től vezetőként dolgozott kis és középvállalati, multinacionális környezetben, 1999-től az SAP hívására az SAP Hungary Kft-nél, ezt követően pedig az Magyar Államkincstár, illetve a gazdasági élet különböző szereplőinél dolgozott felső vezetőként. Az utóbbi 6 évben független tanácsadóként végzett vállalatszervezés/fejlesztés, valamint folyamatoptimalizálás és racionalizálás területén tevékenységet. Gábor, most az easyCON Kft-t és Partnereit segíti sok éves tapasztalatával, munkájával abban, hogy az alkalmazásra kerülő SAP SuccessFactors megoldásai többet nyújtsanak, mint egy informatikai rendszer „szürke” eleme, hiszen ez a kiváló eszköz, azon túl, hogy nagymértékben segíti a HR munkafolyamatokat -toborzás, onboarding, learning stb-, egyben hatékonyságával hozzájárul a vállalat eredményességének növeléséhez.
Irina Shamaeva, Brain Gain Recruiting, társalapító, vezető toborzó
Irina nemcsak a Brain Gain toborzó iroda kiemelt szakembere, de a nevéhez fűződik a Sourcing Certification Program elindítása is. Emellett professzionális keresési stratégiák és gyakorlati toborzási technikák elkötelezett oktatójaként online és személyes platformokon osztja meg a HR szakemberekkel. Felfedezései, tippjei és stratégiái a Boolean Strings blogján követhetők, de rendszeresen ad elő nemzetközi konferenciákon, tréningeken is, webináriumai pedig már több tízezer szakembert értek el. Emellett társszerzője a „300 Best Boolean strings” című e-könyvnek, tweetjei pedig a @braingain címen követhetők.
Szalay Nadja, Aon Hewitt, senior tanácsadó
Senior tanácsadóként dolgozom az Aon Hewittnál, 12 éve csatlakoztam a csapathoz. Legfontosabb feladatomnak azt tartom, hogy ügyfeleink számára olyan megoldásokat kínáljak, amik leginkább hozzásegítik a szervezeteket, hogy jobb munkahellyé váljanak: egy belül motiváló (elkötelezettség kultúrájának fejlesztése, elkötelező vezetők formálása), kifelé pedig hiteles és vonzó munkáltatói márka építésével. Eddigi munkám során különféle szervezetekkel, csapatokkal, vezetőkkel és munkatársakkal dolgozhattam együtt – legyen ez bármely iparág, bármely régió, bármilyen kultúrájú, bármekkora és bármilyen tevékenységet folytató cége – és velük olyan projekteken dolgoztam, amelynek célja volt, hogy munkahelyük barátságosabbá, izgalmasabbá, élvezetesebbé, vagy egyszerűen csak jobbá váljon.
Szombathelyi Rita, Vezető Toborzási és Kiválasztási Tanácsadó, Adecco Kft.
Rita 11 éve dolgozik a recruitment szakmában és négy éve az Adecco Kft. vezető toborzási és kiválasztási tanácsadójaként látja el a pénzügyi, banki területen fellelhető tehetségek felkutatását. Elkötelezett híve a mai kihívásokat rejtő toborzási környezetben is a magas szintű ügyfélkiszolgálásnak. Hisz a folyamatos megújulásban és az újabb recruitment technikák elsajátításában, melyeket a régi technikák vegyítésével hatékonyan tud alkalmazni az állandóan változó piaci környezetben. Fontos számára, hogy egyaránt elkötelezetten képviselje a jelöltek és a megbízók érdekeit, ezzel biztosítva a gyors elhelyezkedést/pozíció betöltést.
Szőke Ildikó, HR ügyvezető igazgató, Raiffeisen Bank Magyarország
Ildikó szakmai pályafutásának nagy részét a bankszektorban töltötte, ahol kezdetben képzés-fejlesztés területen, majd egész HR funkcióra kiterjedően szerzett több éves tapasztalatot az MHB-ban, ABN-AMRO-ban, majd az MNB-ben és rövid kitérővel az E.ON csoportban. Jelenleg a Raiffeisen Banknak és leányvállalatainak látja el HR vezetői teendőit. Legfőbb sikerkritériumnak egy szervezet életében az emberek minőségét, igényességét és munkához való hozzáállását tartja. Ezért nehezített gazdasági helyzetben vagy munkaerő-piaci körülmények között sem hajlandó kompromisszumot kötni a munkatársak kiválasztása és fejlesztése területén.
Tokár Péter, TESK csoport, toborzási és employer branding szakértő, ügyvezető
Péter a 2002-ben alapított TESK csoport ügyvezetője, toborzás-kiválasztási és employer branding szakértő. ’96-ban szerzett kiváló minősítéssel diplomát a BME Villamosmérnöki és Informatikai Karán. Fontosnak tartja a HR-es szakma támogatását azáltal is, hogy a legkorszerűbb toborzási módszerekről rendszeresen tart előadásokat, amelyeken a legkorszerűbb on-line és marketing ismereteket ötvözi a HR-feladatokkal, és konkrét, használható megoldásokat mutat a résztvevők számára a nehéz pozíciókra történő toborzásokhoz is. Publikált egyebek között az Üzlettársban, a Haszon Magazinban, a Világgazdaságban, Menedzser Magazinban, előadásokat tartott az M2 Karrieriskolájában, a Klubrádióban, az OHE konferencián, a Magyar Elektrotechnikai Egyesület Vándorgyűlésén, a BMF állásbörzén, valamint a saját rendezésű TESK Nyitott Ajtón, HR Cafén, illetőleg a KKV Klubbon. Eddig három, HR-es témájú könyvhöz nyújtott tanácsadóként és szerzőként segítséget (Márton-Koczó Ildikó: Lélekprofit c. könyve (Aline kiadó, 2011), Karrierklinika, 12. fejezet (H-Revolúció Kft / Koczó Ildikó), illetve Sztori-profit (Alinea, 2014)).
Toldi Gábor, Social Talent, partner
Karrierje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 16 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként az Aon Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia rendezvények, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
Turóczi Gábor, SAP Hungary Kft., senior értékesítési szakértő
Gábor hét éve segíti az SAP Hungary Kft. színeiben főként a nagyvállalati szektor szereplőit az igényeiket kielégítő üzleti alkalmazások megismerésében. Öt éve foglalkozik kiemelten a HR folyamatokat támogató SAP megoldásokkal, melyek szakértőjeként számos hazai és külföldi vállalat „humán életébe” nyert betekintést. Munkája során a legtöbb idejét a vállalatok HR transzformációjának elősegítésére és támogatására szánja, segíti őket a megújulásban, innovatív eszközök és szemléletek bevezetésében. Végzettségét tekintve mérnök informatikus, ezt később egy MBA diplomával egészítette ki.
Veres Rita, Aon Hewitt, cégvezető, európai üzletágvezető
Rita a világ első számú humánerőforrás és outsourcing tanácsadó vállalatának cégvezetője, európai üzletágvezetője és a SingularityU budapesti nagykövete. 15 éve gyakornokként csatlakozott az Aon Hewitt-hoz, és példaértékű karrierúttal mára az egyik legsikeresebb vezetője lett. 2012-ben, egy jelentős átalakítást követően vette át a cég vezetését, és már abban az évben az előző hat év legsikeresebb időszakát zárták. A magyar csapat elkötelezettsége és az innovációban való hitük legendás. Rita vezetőként hisz abban, hogy amit csinálunk, annak a jövőről kell szólnia. Veres Rita tavaly elnyerte azt a Női Menedzser Díjat, amelyet 2014-ben hagyományteremtő céllal alapított a PWA. A díj célja, hogy a nők gazdasági szerepvállalását jó példák kiemelésével ösztönözzék és segítsék a nőket vezetői ambícióik elérésében.
Zvezdovics Anita, Egyetemi Kapcsolatokért és Munkáltatói Arculatért felelős vezető, TATA Consultancy Services Hungary & Brandfizz Community Builder
Jelenleg a TATA Consultancy Services Egyetemi Kapcsolatokért és Munkáltatói Arculatért felelős vezetője vagyok és méginkább egy „change agent”. Employer Branding-gel a kapcsolatunk 7 éve kezdődött (még jóval a `Tinder korszak` előtt). Amit már magunk mögött tudhatunk: a kapcsolatunk kihívásokkal teli, de eredményes, energizáló és jövőbemutató, pezsgő és tanulságokkal teli kezdeti szakasza. Ami a jelenben már sokkal fontosabb: mitől lesz sikeres az employer branding? Mit is jelent ez és hogyan támogatja mindez az üzleti célokat? Hogyan mérjem a hatékonyságát? Hogyan építsek online employer branding stratégiát? A sok kérdéssel teli út számomra válaszokkal van kikövezve, amiben a megszerzett szemléletet és tudást szeretném minél többetekkel megosztani. Szenvedélyem, hogy kreatív megoldásokat találjak szervezeti problémákra, amik a holnap munkahelyét a jövő munkahelyévé teszik.
Helyszín és időpont

MOM Kulturális Központ

1124, Budapest, Csörsz utca 18.

2016. szeptember. 27. 09.00


A szeminárium megtelt, további jelentkezéseket sajnos nem tudunk fogadni. Amennyiben feliratkozna várólistánkra, küldjön levelet a konferencia@hvg.hu címre.

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!