Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A rendezvényre minden hely betelt,
jelentkezését így már sajnos nem tudjuk fogadni.

Visszamondások esetén a megüresedett helyeket felajánljuk jelentkezőinknek.
Jelentkezési szándékát kérjük a konferencia@hvg.hu mail címen jelezze.

Amennyiben már most lefoglalná helyét 2016-os konferenciánkra,
kérem küldjön levelet az o.andrasi@hvg.hu mail címre.
A legjobb munkaerőt megtalálni a lehető legrövidebb idő alatt és a legköltséghatékonyabb módon – ez a HR szakma napi szintű kihívása. A munkaerő toborzás és az álláskeresés elsődleges platformja az online tér lett, elengedhetetlen tehát lépést tartani a fejlesztésekkel. Konferenciánkon ebben a folyamatosan változó világban segítünk eligazodni.

Egyre több eszköz és szolgáltatás áll rendelkezésünkre, hogy megtaláljuk ügyfelünk számára a megfelelő jelöltet, de biztosan ismerjük a számunkra legmegfelelőbb megoldásokat és maximálisan ki is használjuk a lehetőségeinket? Egy jó recruiter munkája valóban az irodában, a monitor előtt kezdődik?

Konferenciáinkon a HR szakma alakulását befolyásoló trendekről és online eszközökről igyekszünk átfogó képet adni, olyan praktikus ötleteket bemutatni, melyek nemcsak megkönnyítik, de hatékonyabbá is teszik a mindennapi munkát.

Kapcsolódó cikkek
Mivel foglalkozik egy IT-sourcing szakember? ...bővebben




Témáink

TRENDEK


Az HR és a marketing kapcsolata egy új világban – Blaski Judit, HVG HR Center
A munkaadók egyik legjelentősebb HR-kihívása napjainkban, hogy miként tudják úgy pozícionálni vállalatukat, hogy ajánlataik felkeltsék a legmegfelelőbb tehetségek érdeklődését. A sikeres toborzás érdekében a vállalati HR-esek mind gyakrabban nyúlnak olyan marketing eszközökhöz, mint a hatékony targetálás és pozícionálás, az egyedi üzenetek, a közösségi média, a keresőoptimalizálás vagy a mobil felületeken való gyors elérhetőség HR-fókuszú felhasználása. Ennek kapcsán felvetődik, hogy az eddig külön üzletágakban vegytiszta halmazokként kezelt marketingnek és HR-nek van-e, lehet-e közös metszete, és ha igen, akkor annak mi a tartalma? Előadásunkban többek között olyan kérdéseket járunk körül, hogy miként tudjuk a marketing eszközrendszerét a toborzás során hasznosítani? Hogyan tudjuk egy-egy munkakör kapcsán hatékonyan meghatározni a célcsoportunkat? Hol, hogyan és mit üzenjünk a tehetségeknek? Milyen személyes-, generációs- vagy kulturális tényezőket kell figyelembe vennünk a top talentek bevonzása, motiválása és megtartása vonatkozásában? Hol hozzák a legnagyobb megtérülést toborzási befektetéseink? 


Tehetségpiac makro megközelítésben – Veres Rita, Aon Hewitt
Számos területen fennmaradó diplomás szakemberhiány, hiányos vállalati tervezés, a frissen végzettekkel szembeni fenntartások. Ezek a megállapítások is szerepelnek abban a kutatásban, amelyet a HVG HR Center megbízásából végzett a GVI és az Aon Hewitt. Az elkövetkező évek közép- és nagyvállalati diplomás munkaerő szükségletét feltáró prognózis segít abban, hogy tudatosabban készüljünk a jövőre és madártávlatból szemléljük a tehetségpiacot. Azt tapasztaljuk, hogy drasztikus változásokra kell a HR-nek és a vezetőknek mihamarabb megoldást találnia. Állandósuló változáskényszer, cél- és értékvezérelt szervezetek, digitális transzformáció az üzleti világban, vadászat a tehetségekre, állandóan „bekapcsolt” nemzedék, eltűnő és feltűnő szakmák, illetve egyre komplexebb megoldandó problémák – ezekkel a tényekkel kell már most szembenéznünk mind vezetőként mind HR szakemberként. Felkészültünk már erre a  jövőre? 

Stratégiai munkaerőtervezés – Somogyi András, Bosch
A Bosch Csoport az elmúlt években dinamikus fejlődésen ment át, ami kihatott a cég HR tevékenységére is és meghatározta a toborzási stratégiát. Sokkal (pro)aktívabb és rugalmasabb hozzáállást/szemléletet igényelt ez a bővülés, mint arra eredetileg számítottak a cég szakemberei. Előadásunkban az elmúlt évek jelentős létszámbővüléséből adódó, a toborzásban rejlő kihívásokról és az ebből megszületett, a mindennapi munkát megkönnyítő tervezési folyamatokba adunk bepillantást. Miként tud egy közel 10.000 fős szervezet reagálni a folyamatos létszámbővülésre és vonzó munkáltató maradni a számára kiemelt szakmacsoportokban.

Az in-house recruitment evolúciója - Yoel Zubizarreta, TATA
Nem is olyan régen még papír alapon kaptuk az önéletrajzokat, pályázati anyagokat és a vállalati toborzók munkaidejük nagy részében leginkább adminisztratív feladatokat végeztek. Ma azonban az üzleti világot is formáló technológiai újításoknak, közösségi platformoknak és a piaci trendeknek köszönhetően a szakembereknek már a legkülönfélébb módon kell elérniük a tehetségeket. A kérdés csak az, hogy elég jól csináljuk-e?

RPO - egy multinál működhet jól is - Pusztai Krisztina, Citi
Habár a Recruitment Process Outsourcing fogalma nem új a HR világában, még mindig rengeteg kérdés merül fel ezzel a témával kapcsolatban. Jó dolog? „Rossz” dolog? Megéri így toborozni egy cégnek? Mitől éri meg a cégnek? Tud ez jól működni egyáltalán? Azt gondoljuk, igenis lehet jól működtetni egy RPO megoldást megfelelő partnerekkel és az emberi oldalra való odafigyeléssel szárnyalni is lehet. Előadásunkban beszélünk a tanulságokról és egészen egyszerű jó tanácsokat adunk ahhoz hogy jól működtessük az RPO csapatunkat.

Az erős munkáltatói márka lehet a siker kulcsa - Andy Headworth, Sirona Consulting
A HR és a toborzás még közelről sem aknázta ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket - annak hihetetlen népszerűsége és mindennapjainkban való jelenléte ellenére sem. Előadásunkban a közösségi platformok előnyeiről, a felvétel, toborzás és a tehetséges jelöltek menedzselésében betöltött szerepéről beszélünk, illetve azt a kérdést feszegetjük, hogy mekkora a munkáltatói márka szerepe a jelöltek bevonzásában és elkötelezésében.


CANDIDATE EXPERIENCE

Candidate experience - a fagyi márpedig visszanyal - Paróczay Balázs, Randstad Sourceright
Vége a politikailag korrekt jelölteknek - vagy a politikailag inkorrekt toborzásnak? Az elmúlt évek egyik legdrasztikusabb fejleménye, hogy a jelöltek sokszor hangosabban brandelnek (fel- vagy lehúznak) egy munkáltatót, mint amire a vállalat - a teljes marketing és PR arzenált bedobva - képes. Elég egy rosszul kezelt pályázó, csorba a válaszadásban, egy ügyetlen elutasítás, és a jelölt százfelé kürtöli szét, mi történt vele. És míg egy jelölt „nem csinál nyarat", addig jó pár rossz candidate experience jelentős károkat tud okozni a - sokszor nehezen felépített - munkáltatói márkában. 
De mi is az a candidate experience? Hogyan épül fel? Milyen elemek teszik meghatározóvá? Tud-e, és ha igen, hogyan tud egy vállalat kialakítani egy jól működő candidate experience-t? Hogyan öntheti stratégiává a jelöltek „jóltartását"?


Ygen vagy nem? – HR az Y generáció szemével - Kaszás Krisztián
2020-ra a munkavállalók 50%-át Y generációsok adják, 2025-re pedig ez a szám közel 75%-ra alakul. Ez azt jelenti, hogy a velük folytatott cég- és HR-kommunikáció az üzleti siker, a profitabilitás és a gazdasági élet alakulásának sarkalatos pontja. A HR tevékenység eredményessége alapvetően az Y generációval kapcsolatos tudástól és insighttól függ. Milyenek ezek az ismeretek a gyakorlatban az Y generáció szemével nézve?

Applicant Tracking rendszerek jövője. A kocka el van veszve? - Buda Szabolcs, senior tanácsadó
10 éve azt mondtuk, a jövő recruitere marketinges... Így most marketingesként nem tudjuk, hogy a toborzási költségek melyik fele a kidobott pénz. Mára a technológia használata vált megkerülhetetlenné a HR-ben: a nagyvállalatok háromnegyede alkalmaz toborzásmenedzsment / pályázókezelő rendszereket (ATS), melyek egyre okosabbak, tanulékonyabbak, monotonitástűrőbbek, közösségibbek, játékosabbak, mobilabbak nálunk és gyakran a felhőből néznek le ránk kockás ingükben. De vajon elvehetik-e az ATS-ek a magyar recruiterek munkáját 2025-re?

Miért éri meg jól bánni a jelentkezőinkkel? - Bíró Noémi, PWC
Az, hogy egy jelöltet milyen - emberi, szakmai - benyomások érnek egy  kiválasztási folyamat során, alapvetően befolyásolják a döntését, hogy milyen munkahelyet, munkáltatót választ. Napjainkban a pályázók már pont olyan szigorú feltételek alapján szelektálnak, mint mi az interjúkon, a jövendő kollégánk kiválasztásánál. Már nem elegendő egy "menő" brand, aminek hatására tódulnak a tehetségek. A cégünk jóhíre egyre inkább abban mérhető, miként kezeljük az  irántunk érdeklődő pályázókat. A kiválasztási folyamat során tapasztaltak ugyanúgy a cég márkaértékét növelhetik (vagy csökkenthetik) mint egy jó (vagy rossz ) reklám. Kinek a feladata és felelőssége hogy a pályázóink a lehető legpozitívabb képet alakítsák ki rólunk? Ez vajon csak az online jelentkezési rendszerek és a toborzási szakember feladata és felelőssége? Egyértelműen nem. Lehet-e tenni azért, hogy a nem gyakorlott interjúztatók is tudják, sőt gyakorolják  "brand nagyköveti" felelősségüket egy interjún? 



TOBORZÁSI ESZKÖZÖK

Állások közösségi szemmel - Herczeg Attila, Socialmedialabs
A közösségi média átvette a hatalmat a felhasználók internetezésre szánt ideje felett, és már a keresőmotorok babérjaira törnek. Mit jelent ez a toborzásban? Kaland? Kihívás? Csak egy divathullám? Bármelyik is legyen igaz, ha jól használjuk a közösségi média által nyújtott lehetőségeket, gyorsabban, hatékonyabban, költségkímélően teljesíthetjük a toborzási feladatainkat. Ehhez semmi másra nincs szükség, minthogy a klasszikus nézőpontunk helyett váltsunk egy sokkal rugalmasabb, alkalmazkodóbb perspektívára, amiben nem jelöltekre vadászunk egy-egy pozíció kapcsán, hanem eladjuk a pozíciót a megfelelő célközönség felé. Lehetséges, hogy egy pozíció valójában egy eladandó termék? Játszunk el a gondolattal, és lássuk, mi történik, ha így kezdjük el használni a közösségi médiát.

Ajánlani vagy nem ajánlani? Ez itt a kérdés! - Kaszt Péter, Nokia Networks
Referral System - használjuk? Ne használjuk? A jól működő belső ajánlási rendszer hatékony eszköz a vállalat toborzóinak kezében, ugyanakkor vannak természetesen buktatói is. Előadásunkban a Nokia Networks példáján keresztül mutatjuk be a munkavállalói ajánlási rendszereket pro és kontra, nem utolsó sorban a költséghatékonyság fényében.

Az álláskeresők már mobilon válogatnak. Csináljunk belőlük pályázókat! - Száler György, jobline.hu
Ma már alapvetés a mobileszközeiken állásokat böngésző munkavállalók igényeire is felkészíteni a karrieroldalakat, állásközvetítő szolgáltatásokat. De hol tartunk ebben most? Mekkora a jelentősége ezeknek a felhasználói csoportoknak, illetve hogyan vehetjük rá a mobilon böngésző álláskeresőt arra, hogy pályázzon? Egy évvel ezelőtt indult útjára a Jobline.hu webes alapokon fejlesztett, mobileszközökre optimalizált változata. Eddigi tapasztalataink alapján sok kérdés már megválaszolásra került és kirajzolódtak a hirdetési hatékonyságot fokozó fejlesztések lehetséges irányvonalai is.


Kódfejtés mesterfokon – LinkedIn X-ray technikák - Kalocsai Lea, Karrier Hungária
Előadásunkban arról beszélünk, hogyan lehet előfizetés nélkül, egy titkos ügynök kreativitásával, néhány ügyes trükkel megtalálni valakit a Linkedinen, aki nincs is fent az oldalon. Vagy mégis fent van….?


Sourcing a gyakorlatban – Radnai Tóth Judit, prezi.com
A sourcing nem csupán arról szól, hogy tehetségek után kutatunk az online és offline univerzumban. Ezeket a tehetségeket meg is kell szólítani, mégpedig úgy, hogy felkeltsük érdeklődésüket a cég és az adott pozíció iránt. Előadásomban végigjárom a sourcing folyamat állomásait a tehetség felkutatásától, az első kapcsolatfelvételen át az elkötelezettség kiépítéséig választ keresve arra a kérdésre, hogy vajon hogyan teheti elkötelezetté a sok esetben nemzetközi környezetből érkező passzív jelölteket egy budapesti startup?



WORKSHOPOK

Leora Concept - Online profilok, Big Data és a prediktív analitika
Hogyan segíthet a nagy adathalmaz kutatások módszere a kiválasztási szakembereknek az emberi viselkedés előrejelzésében? Mit tudhatunk meg a jelölt alkalmasságáról személyes kapcsolatfelvétel nélkül? Hogyan javítható a beválás valószínűsége a prediktív viselkedésprofil alapján? Milyen előnyöket jelent a kiválasztásban, szervezeti integrációban, tehetség és motiváció menedzsmentben, és a munkakapcsolat optimalizálásban? Hogyan teremthetünk értéket az adatokból? Az ember és az algoritmus kapcsolata: korszakváltás az emberi erőforrások és kapcsolatok menedzselése területén.

Aon Hewitt - Instant tippek a jövőből
Nem csak az Y generációs, hanem az idősebb talentek is sorban állnak, hogy azoknál a népszerű vállalatoknál dolgozhassanak, amelyek korszerű technológiával, vonzó vállalati kultúrával és vezetési stílussal rendelkeznek. Viszont nem kell feltétlenül Google-nek lenni ahhoz, hogy megtaláljuk a legtehetségesebbeket. Rengeteg best practice-t és ötletet leshetünk el nem csak a start-upok, hanem a multik világából is, melyek segítségével olyan munkakörnyezetet hozhatunk létre, amely magától szippantja be a tehetségeket. Ezekből szemezgetünk a workshopon.

Humánia: Rejtett kockázatok – Az on-line toborzás adatvédelmi kérdései
Az alapvető konfliktus, hogy mik a munkáltató érdekei és a munkavállaló személyiségi jogai. Workshopunkon arra keressük a választ, hogy hogyan hat minderre a munkahelyi internetes adatkezelés?
  • Közösségi hálózatok, mint a priorizálás adatforrásai
  • Érzékeny adatok gyűjtése, értékelése (egészségügyi; politikai; világnézeti)
  • Származtatott adatok: primer adatokból levont következtetések 
  • Gyűjtött adatok megőrzése, további feldolgozása.
  • Jogszabályi keretek
  • Hatósági és bírósági esetek
  • Ágazati legjobb gyakorlatok

Sirona Consulting - Hogyan teremtsünk kapcsolatot jelentkezőinkkel mobilon és a közösségi médiában?
Mivel a legtöbb munkavállaló számára már a mobil eszközök és a közösségi platformok jelentik az elsődleges online kommunikációs csatornát, elengedhetetlen, hogy a toborzók is magas szinten értsék és ismerjék ezeket az eszközöket, módszereket és trükköket, hogy minél sikeresebben kötelezhessék el a legjobb jelölteket.

Adecco - Online média szerepe a toborzásban 2.0
A tavalyi előadásunk folytatásaként, most két előadóval közösen mutatjuk be gyakorlati példákon keresztül a marketing és a toborzás együttműködését. Ötleteket adunk arra, hogyan és miben egészítheti ki a két terület egymást és egy interaktív beszélgetés keretében szeretnénk  a jelenlévők tapasztalataival is színesíteni a programot. Bemutatjuk az on-line média néhány előző évi Adecco-s alkalmazását és eláruljuk, milyen háttérmunka vezetett a sikerhez az egyes projektek esetében. Várunk mindenkit, és kérünk, hogy hozzátok magatokkal és osszátok meg saját példáitokat, tapasztalataitokat is!


JOB Group: Munkáltatói márkaépítés újratöltve. Süssük el a csodafegyvert!
Ám mielőtt meghúznánk a ravaszt, vegyük célba kétségeinket:
  • „Több és jobb pályázót szeretnénk, de most nincs külön költségkeretünk arra, hogy átfogó márkaépítésbe kezdjünk. Ilyenkor mi a megoldás?”
  • „Tényleg a Facebook hirdetés a legjobb nekünk is?”
  • „Már én is belefutottam ötletes álláshirdetésekbe a Facebookon. Jót nevettem rajtuk, de vajon ezekre jelentkeznek is?”
  • „Egyébként mi hogyan tudnánk összerakni a saját Facebook hirdetésünket?”

Manpower: Boolean stringek: hogyan használjuk a Google-t jelölt adatbázisként?
Mit teszel, ha választ szeretnél kapni egy kérdésre, ha nem emlékszel az egri vár ostromának évszámára, vagy utána kell nézned, mik egy PS Core mérnök napi feladatai? A Google az első megoldás, ami eszünkbe jut. Miért ne használhatnánk jelöltek felkutatására is? A workshop célja, hogy betekintést nyújtson a keresőmotorok működésébe és megismertesse a résztvevőket a boolean stringek logikájával.

Chili Consulting - TalentBase: Amikor a kiválasztás és a vezetői riportstruktúra találkozik – avagy hogyan segítheti egy szoftver a vezetői munkát és a tervezést
Az online toborzási rendszerek bővülő palettája révén egyre újabb és jobb eszközök állnak rendelkezésünkre a jelöltkezelés, a kiválasztási folyamat-menedzsment, a jelölt-kommunikáció vagy éppen az employer branding területén. De tisztában vagyunk-e vele, hogy ezek használata során milyen értékes, közvetett információtömeget halmozunk fel? És azzal, hogy ennek kiaknázásával milyen hatékonyan juthatunk naprakész és pontos vezetői információkhoz? A workshop keretében bemutatjuk, hogy egy megfelelő eszköz használatával mennyire egyszerűen kaphatunk válaszokat olyan kérdésekre, amelyeket látszólag csak keserves kutató- és elemzési munka útján tudnánk megválaszolni. Meghívott vendégünk segítségével interaktív formában tartjuk a foglalkozást, ahol közös gondolkodásra és tapasztalatcserére hívjuk az érdeklődőket.


Fürgediák: Y toolkit – készítsünk közösen eszköztárat egy elvárásokkal teli generációhoz
Meetup a közönség bevonásával a Nestlé HR vezetőjével és Y gyakornokaival.

  • Miben más az Y generáció, mire kell reagálnia egy vállalatnak a toborzástól a felvételin keresztül az integrációig?
  • Működő belső gyakorlat
  • Drága tévutak
  • Segítő vállalatközi együttműködések


Program

08:30 - 09:45 Regisztráció

09:00 - 09:45 WORKSHOPOK

I. Leora Concept workshop: Online profilok, Big Data és a prediktív analitika

II. Aon Hewitt workshop: Instant Employer Branding tippek

III. Humánia workshop: Rejtett kockázatok – Az on-line toborzás adatvédelmi kérdései



09:45 - 10:00 Szünet



TRENDEK


10:00 - 10:15 A HR és a marketing kapcsolata egy új világban - Blaski Judit, HVG HR Center

10:15 - 10:30 Tehetségpiac makro megközelítésben - Veres Rita, Aon Hewitt

10:30 - 10:50 Stratégiai munkaerőtervezés - Somogyi András, Bosch

10:50 - 11:00 Az in-house recruitment evolúciója - Yoel Zubizarreta, TATA (angol nyelven)

11:00 - 11:10 RPO - egy multinál működhet jól is - Pusztai Krisztina, Citi

11:10 - 11:40 Az erős munkáltatói márka lehet a siker kulcsa - Andy Headworth, Sirona Consulting 
(angol nyelven)



11:40 - 13:10 Ebédszünet


 
11:50 - 12:35 WORKSHOPOK
I. Adecco workshop - Online média szerepe a toborzásban

II. JOB Group workshop - Munkáltatói márkaépítés újratöltve. Süssük el a csodafegyvert!

III. Sirona Consulting workshop - Hogyan teremtsünk kapcsolatot jelentkezőinkkel mobilon és a közösségi médiában? (angol nyelven)



CANDIDATE EXPERIENCE

13:10 - 13:35 Candidate experience - a fagyi márpedig visszanyal - Paróczay Balázs, Randstad

13:35 - 13:50 Ygen vagy nem? – HR az Y generáció szemével - Kaszás Krisztián

13:50 - 14:05 Applicant Tracking rendszerek jövője. A kocka el van veszve? - Buda Szabolcs

14:05 - 14:20 Miért éri meg jól bánni a jelentkezőinkkel? - Bíró Noémi, PWC



14:20 - 15:50 Szünet


14:30 - 15:15 WORKSHOPOK

I. Manpower workshop: Boolean stringek: hogyan használjuk a Google-t jelölt adatbázisként?

II. Chili Creative workshop: TalentBase: Amikor a kiválasztás és a vezetői riportstruktúra találkozik 
–avagy hogyan segítheti egy szoftver a vezetői munkát és a tervezést

III. Fürgediák workshop: Y toolkit – készítsünk közösen eszköztárat egy elvárásokkal teli generációhoz



TOOLKIT

15:50 - 16:05 Facebook toborzási toolkit - Herczeg Attila, Socialmedialab

16:05 - 16:20 Ajánlani vagy nem ajánlani? Ez itt a kérdés!  - Kaszt Péter, Nokia Networks

16:20 - 16:30 Az álláskeresők már mobilon válogatnak. Csináljunk belőlük pályázókat! - Száler György, Jobline.hu

16:30 - 16:45 Kódfejtés mesterfokon – LinkedIn X-ray technikák - Kalocsai Lea, Karrier Hungária

16:45 - 17:00 Sourcing a gyakorlatban - Radnai-Tóth Judit, Prezi.com



Videók
Online Toborzási Konferencia 2014.





Kiket várunk
  • HR-vezetők
  • Toborzási szakemberek
  • HR specialisták (tréning, kompenzáció, toborzás)
  • Munkaügyi, munkajogi szakemberek

Előadók
KEYNOTE SPEAKER
Andy Headworth, Sirona Consulting, alapító
A toborzási stratégia és marketing, illetve a felvételi eljárással kapcsolatos tanácsadással foglalkozó, közösségi médiára és technológiára specializálódott Sirona Consulting alapítója. Emellett a 'Social Media Recruitment - How To Successfully Integrate Social Media Into Recruitment Strategy' könyv szerzője és egy díjnyertes szakmai blog írója. Szerepelt a The Huffington Post “Top 100 Most Social HR Leaders on Twitter" listáján és felkerült az ERE "50 Most Popular Recruiting Influencers on Twitter" listájára is.
Rendszeresen tart szakmai előadásokat, workshopokat Angliában, Európában, a Közel-Keleten, Kanadában, Amerikában és az ázsiai térségben.
Balogh Zsolt György, egyetemi docens - Budapest Corvinus Egyetem
Jogász, programozó matematikus. A Budapesti Corvinus Egyetem oktatója és a Kúria informatikai jogi főtanácsadója. Korábban a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kara (PTE ÁJK) Informatikai- és Kommunikációs Jogi Tanszékének vezetője. 1995 és 2001 között az Országgyűlési Biztosok Hivatalában az adatvédelmi biztos tanácsadója volt. 2014-2015-ben a Kúria elnökének informatikai jogi tanácsadója. A PTE ÁJK Doktori Iskolájának és az ELTE ÁJK Doktori Iskolájának jogi informatikai programvezetője. Tagja a British and Irish Legal Education Technology Association (BILETA) és az International Association for Artificial Intelligence and Law (IAAIL) nevű nemzetközi tudományos egyesületeknek, valamint alapító tagja és társelnöke a European Academy of Law and ICT tudományos egyesületnek. Az Informatikai és Kommunikációs Jogi Kutatóintézet alapítója és szakmai vezetője.
Bíró Noémi – PwC Magyarország Kft., CEE regionális toborzási vezető
Noémi 12 éve foglalkozik toborzás-kiválasztással. A szakma alapjait egy munkaerő-közvetítő cégnél, a Grafton Recruitment-nél sajátította el, majd egy rövidebb a GE-nél töltött időszakot követően, egy Shared Services Centernél (Convergys, mai nevén NorhtgateArinso) recruitment project specialistaként helyezkedett el. Több mint 5 éve csatlakozott a PwC-hez ahol jelenleg, a PwC 29 országot tömörítő közép-kelet európai régiójának, toborzás-kiválasztási funkcióját vezeti. Az utóbbi években főként stratégiai munkáltatói márkaépítéssel, és hatékonyság fejlesztő projektekkel foglalkozik kiválasztás területen. Kifejezetten érdeklik az Y és Z generációt érintő kérdések, trendek, így a közösségi média és toborzás kapcsolata. Egyedülálló tapasztalattal rendelkezik gamification területen, melyet a PwC nemzetközileg is elismert online szimulációs játékának kidolgozása kapcsán szerzett.
Buda Szabolcs, senior tanácsadó
Szabolcs a BME-n végzett az ezredfordulón. Mérnök, informatikus. Pontosan 15 évig töltött be hazai és közép-kelet európai regionális pozíciókat termékfejlesztési, e-kereskedelmi, marketing területen és általános vezetőként Európa-, majd a világ első számú karrieroldalainál (jobpilot, monster). Közben legalább 5 ATS-rendszer honosításában, fejlesztésében, értékesítésében vett részt. Varsóban, Prágában és Budapesten gyakran megfordul konferenciákon mind előadóként, mind hallgatóként. Év eleje óta senior üzleti tanácsadóként működik közre online toborzási, marketing-, termékfejlesztési és stratégiai téren.
Blaski Judit, HVG HR Center, igazgató
Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015. májusától ismét a hvg-ben dolgozik.
Dubravszky József, Chili Creative Solutions, director & CTO
József több, mint 10 éve vesz részt webalkalmazások és online információs rendszerek fejlesztésében. Az utóbbi 5 évben kifejezetten a HR területhez kapcsolódó megoldások felé fordította figyelmét, ennek köszönhetően számos szervezetfejlesztési valamint toborzási folyamat- és döntéstámogató rendszeren dolgozott. Bár a Corvinus Egyetem Információ-menedzsment és Internet technológia szakán végzett, fejlesztőként mély rálátással bír a technológiai háttérre.

Greguss Csaba, Adecco, közvetítési üzletág igazgató
2005-ben diplomázott a Pénzügyi és Számviteli Főiskola Humán Erőforrás Menedzsment szakán, majd 2008-ban a Pécsi Egyetemen Munkajogi Szakokleveles Tanácsadó képesítést szerzett. Pályáját termelő cégeknél kezdte HR Generalistaként: a Pátria Nyomda Zrt-nél, majd a Flextronics International Kft-nél ezzel azonos munkakörben szerzett tapasztalatot. A fenti két vállalatnál 3,5 évig dolgozott, mialatt 100 új kolléga felvételét-, egy teljes cafeteria rendszer bevezetését irányította és vállalati képzési programokat szervezett, tréningeket tartott. 2008 és 2014 között a Grafton Kft munkaerő közvetítési területén dolgozott kezdetben tanácsadóként, majd Divízió Vezetőként a Pénzügyi és Számviteli területen. Ügyfélkapcsolati Vezetőként hozzá tartozott a kiemelt partnerek kezelése, valamint az üzletfejlesztés is. 2014- végétől az Adecco Group magyarországi munkaerő közvetítési üzletágát vezeti, országos felelősségi körrel.
Hadi László, BrandJob Communications, ügyvezető
Hadi László közgazdász, vezetési tanácsadó, HR- és kommunikációs szakember. 1992 óta tulajdonosa és vezetője hazánk egyik legnagyobb személyügyi szolgáltatójának, a JOBGROUP-nak. 2003-ban alapítója és első elnöke a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének (SZTMSZ). 2011 óta a HR kommunikáció és a munkáltatói márkaépítés a fő szakterülete.
Herczeg Attila, Socialmaedialab, tanácsadó
Attila több mint 15 éve dolgozik marketingkommunikációs területen, ebből az utóbbi 5 évben kiemelten a közösségi médiára fókuszálva. Az amerikai Social Media Academy közösségi média szakán szerzett Certified Social Media Strategist diplomát. Tagja az Akadémia végzős diákjai által alapított Social Business Consulting Group-nak, illetve a szintén ezen szervezet égisze alatt működő és az Európai Unió támogatásával létrehozott Digital Sunrise Europe egyik alapító tagja. A szervezet célja az európai cégek digitális felzárkóztatása, kiemelten segítve az európai startup cégek piacra lépését. Magyarországon közösségi média tanácsadóként dolgozik a socialmedialab vezetőjeként.
Kalocsai Lea, Karrier Hungária Személyzeti Tanácsadó Iroda, operációs vezető
2007-ben, a Pénzügyi és Számviteli Főiskola elvégzése után szinte sorsszerűen került a céghez, amikor megpályázott egy pozíciót. A felvételt követően előbb Researcher munkatársként dolgozott, majd a gyors sikereknek köszönhetően néhány éven belül egy 10 fős kutatói csapat vezetője lett. Ma a cég szakmai vezetőjeként ő felel a közel 40 fős tanácsadói és kutatói csapat irányításáért. Egy világutazó, akinek szenvedélye a toborzás, az újabb research technikák kipróbálása.
Kaszás Krisztián, YZ generáció(s) konzultáns, előadó és fordító
2010-ben az első budapesti TED XY konferencia nyitóelőadója, előadásának címe „Digitális bennszülöttek” volt. 2015-ben végzett az IBS Oxford Brookes University Bachelor’s in Business Studies és IAA kurzusain ahol diplomamunkájának témája az Y generáció és az oktatás/HR/marketing viszonya volt. Számos konferencia és kurzus előadója Y és Z generáció témakörben.
Kaszt Péter, Nokia Networks, Ecosystem Manager
Péter karrierjét az IT világában kezdte szerver üzemeltetőként. 2011-től foglalkozik toborzás-kiválasztással. Az Exact Solutions Kft.-nél szolgáltatói oldalon személyzeti tanácsadóként, majd mint az IT toborzással foglalkozó csapat vezetője és egyben szenior tagja szerzett tapasztalatokat. Vállalati oldalon a pénzügyi szektorba és a startupok világába is betekintést nyert. 2014 óta a Nokia Networks csapatát erősíti. Recruitment Project Managerként több száz fős bővülési projektet valósított meg, jelenleg pedig Ecosystem Managerként egyetemi és vállalati kapcsolatokkal, rendezvényekkel és campus recruitmenttel foglalkozik. Érdeklődési területe az online és offline sourcing hatékonyságnövelés, illetve a data science/big data technológiák alkalmazása a toborzás-kiválasztásban.
Köles Kitti, Manpower Business Solutions Kft, senior sourcing specialist
Okleveles pszichológus, az ELTE tanácsadás és iskolapszichológia szakirányán szerezte mesterdiplomáját. Az egyetemet követően gyógyszeripari cégnél szerzett tapasztalatot. A Manpower-hez 2014 tavaszán csatlakozott a sourcing csapat egyik első tagjaként. A megfelelő jelöltek gyors felkutatásán túl feladata a sourcing trendek követése és a kollégák folyamatos képzése is.
Molnár Rita, Leora Concept Ltd., viselkedés specialista, Hr szakértő, coach
Rita több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a teljes körű szervezetfejlesztés, HR menedzsment, képzés és üzleti pszichológia területén. Tréningjein, előadásain és projektjein keresztül számos vezetőnek nyújtott közvetlen segítséget a szervezeti igények feltárásában, a munkatársak és folyamatok fejlesztésében, a tehetségek kiválasztásában és megtartásában, munkahelyi kapcsolatok javításában és a teljesítménymenedzsmentben.
Nemes Orsolya, Y-consulting, Y generációs szakértő és prezentációs tréner
Munkája során abban segít cégeknek, hogy amellett, hogy megértsék, megszeressék, hatékonyabban toborozzák és tartsák meg a fiatal top tehetségeket, olyan vállalati kultúrát teremtsenek, ahol mindenki jól érzi magát – generációtól függetlenül. A TEDxYouth@Budapest és a TEDxDanubia előadója, 2015-ben az 50 tehetséges magyar fiatal közé választották. Rendszeresen tart itthon és külföldön előadásokat konferenciákon valamint nagyvállalatoknál. Következő külföldi útja Brüsszelbe vezet, ahol egy Y generációs konferencia elnöki pozícióját fogja betölteni.
Paróczay Balázs, Randstad Sourceright EMEA régiójáért felelős stratégiai és innovációs vezető
Mielőtt a Randstad Sourcerighthoz csatlakozott volna, Balázs már széles körű vezetői tapasztalatokat szerzett a vállalati és ügynökségi toborzás területén. Több mint egy évtizedes tapasztalatát a tökéletes jelöltek megszerzésében, innovatív toborzási eszközök és megoldások felkutatásában, illetve professzionális toborzási stratégiák kidolgozásában kamatoztatja. Elismert szakember a közösségi toborzás területén, és meghatározó szerepet játszik a globális toborzási közösségek életében. Mindezek mellett Balázs visszatérő előadó a legjelentősebb toborzási konferenciákon Európában (truLondon, sosueu, stb.).
Pusztai Krisztina, Citi közép-európai regionális toborzási vezető
A közgazdasági és jogi diplomával rendelkező szakember 2011-ben csatlakozott a Citihez, ahol az általa vezetett csapat öt ország toborzási tevékenységét támogatja a közép-európai régióban. Krisztina 20 éves szakmai tapasztalatát olyan cégeknél szerezte, mint a Marriott, a Vodafone Hungary és a Vodafone Operations Centre Hungary. Részt vett People Management programok kidolgozásában, fejlesztés/ tréning tervezésben, ugyanakkor végzett toborzási feladatokat és vezetett elköteleződési felméréseket , de hozzá tartoztak a teljesítmény management folyamatok is.
Radnai Tóth Judit, Prezi.com, sourcing team lead
Judit a Prezi Sourcing csapatának vezetője. Közösségi és kapcsolati hálózatokat kutat, hogy a Prezinél meghirdetett pozíciókra megtalálja a legtehetségesebb jelölteket. Több éves oknyomozó újságírói tapasztalata segíti az információk szűrésében, a tehetség, a szaktudás felfedezésében és a hatékony kommunikációban.
Simon Balázs
Humánia, jogi és kommunikációs igazgató
Közel 20 éves munkaügyi és munkajogi tapasztalatát a munkaerőpiac szolgáltatói oldalán szerezte. 1996 óta a Fürge Diák Iskolaszövetkezet igazgatósági tagjaként foglalkozik az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás jogi és szervezeti hátterével, míg az atipikus foglalkoztatási formák szakértőjeként 2001 óta a Humánia HRS Group Zrt.-nél is kamatoztatja tudását. Fő munkaterületei a public affair, a szervezeti és HR stratégia, valamint a minőségirányítási rendszerek jogszabályi megfelelőségének biztosítása. 2003-tól főtitkára, 2012-től alelnöke a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Szövetségének, valamint a Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének szakértője.
Somogyi András, Bosch Csoport, Humán erőforrás igazgató
András 2007 augusztusa óta dolgozik a magyarországi Bosch csoportnál, ahol 2015 óta a cégcsoport humán erőforrás igazgatója. Pozíciójában a magyarországi Bosch telephelyek, valamint a horvát, a szerb és a szlovén Bosch vállalatok humán erőforrás tevékenységének koordinálásért felel. Középiskolai tanulmányai befejezése után a Pécsi Tudomány egyetemen tanult, okleveles humánerőforrás szervező diplomáját 2007-ben szerezte. Egyetemi évei alatt Németországban ösztöndíjat teljesített a gölitzi főiskolán.
Strbik Ferenc, Human Score Consulting Kft., szervezetfejlesztési tanácsadó, pszichológus, coach
Több mint 17 éve dolgozik HR tanácsadóként, trénerként, többnyire multinacionális szervezetek fejlesztési projektjeiben vesz részt. Nyílt előadások, szakmai konferenciák, interaktív workshopok gyakori előadója, publikációi rendszeresen olvashatók a jelentősebb online szakmai magazinokban.
Szabó Renáta, Adecco, marketing manager
Alapdiplomáját a Pénzügyi és Számviteli Főiskola Humán Erőforrás Menedzsment szakon, mesterdiplomáját pedig 2015-ben Marketing Mester szakon szerezte meg. Pályáját szolgáltatói oldalon, toborzóként kezdte, 2011-től pedig egy online marketing ügynökségnél projektmenedzserként dolgozott, ahol elsősorban Facebook kampányok kialakításáért és megvalósításáért felelt. Az eltöltött 3 év alatt a legnagyobb márkáknak dolgozott és segített az online stratégiájuk kialakításában, céges profiljukhoz illő aktivitások sikeres megvalósításában. 2014 tavaszától dolgozik az Adecco Kft.-nél és felel a cég teljes marketingtevékenységéért kezdetben Marketing Specialistaként, majd ez év júliusától Marketing Manager-i pozícióban.
Száler György, Jobline.hu, termékmenedzser, szolgáltatás és UX tervező
Termék- és szolgáltatásmenedzserként immáron 10 éve foglalkozik online szolgáltatások fejlesztésével, termékstratégia-alkotással. Kezdetben a Sanoma Budapest (Centrál Médiacsoport) színeiben a Startapró majd a Startlap fejlesztéséért felelt. Nevéhez fűződik több webes termék újraalkotása és újrapozícionálása, 2008-ban a Startlap mobilplatformon való megjelentetése és új mobilos display felületek bevezetése, az elsők között alkalmazva ilyen megoldásokat a piacon. 2012-ben igazolt a HVG online üzletágához, ahol a Jobline.hu online szolgáltatásai kerültek hozzá, ezen belül is a felhasználói élmény biztosítása a megfelelő kutatások és egy új mérőrendszer felépítésével. 2014-ben pedig elindította a Jobline.humobilplatformra optimalizált változatát, tovább javítva a megjelenő álláshirdetések hatékonyságát.
Toldi Gábor
Social Talent, partner
Karriereje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 15 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként a Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia események, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
Veres Rita, Aon Hewitt, cégvezető
Európai vezetői szerepkört is betöltő szenior tanácsadóként Rita fő szakterületei az elkötelezettség fejlesztés és munkáltatói márkaépítés. Számos ország elkötelezettség projektjeiért felel Európában, ügyfelei főleg a Fortune 500 listájáról is jól ismert multinacionális cégek. Tanácsadói karrierjét 2000-ben gyakornokként kezdte a Hewitt-nál, 2004-től a magyar Legjobb Munkahely Felmérés projektvezetője lett, ezt követően 2006-ban az ugyan ezt a szerepkört már közép-kelet-európai szinten töltötte be. 2008-tól egész Európában felel a piacvezető Elkötelezettség üzletág sikeréért, és példaértékű utat bejárva, 2013 januárja óta a magyar cég vezetője. Idén elnyerte a PWA év női menedzsere díjat.
Verő Barbara, Nestlé, HR vezető
Barbara a Szent István Egyetemen szerzett humánerőforrás-menedzseri képesítést. 2001-ben egy tréningcégtől érkezett a Nestléhez, ahol néhány éves általános HR asszisztensi tevékenységet követően képzési, vezetőfejlesztési területen szerzett további tapasztalatot. 2008-ban megálmodta és elindította a vállalati kultúrafejlesztési projektet. Két évig közreműködött HR business partnerként, ebben a feladatkörben a központi iroda szervezeti egységei egyharmadának teljes körű humánpolitikai támogatásáért felelt, szakmai tanácsadói segítséget nyújtva az egységek vezetőinek. A HR vezető célja egy innovatív, a cég értékének növelésében aktív szerepet vállaló humánerőforrás-csapat kialakítása és vezetése. A korábbi segítőkész kiszolgáló, szolgáltató jellegű feladatokon túl kollégáival igyekeznek stratégiai tanácsadó szerepet kivívni maguknak. Különösen fontosnak tartja, hogy a Nestlé emberközpontú szemléletével, és a munkájuk iránt elkötelezett dolgozóival tűnjön ki a többi multinacionális vállalat közül.
Yoel Zubizarreta, Recruitment Manager, TATA Consultancy Services
Yoel azon ritka IT végzettségű HR MS elemző szakemberek egyike, aki egyszerre lelkes toborzó, folyamatfejlesztő, tréner és people manager. Karrierjét az AIESEC szervezet országos vezetőjeként non-profit területen kezdte Peruban és Macedóniában, majd dolgozott tréneri és tanácsadói pozíciókban kormányzati szervezeteknél Szerbiában. Innen került a vállalati szférába, a TATA Consultancy Services-hez. Széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik HR rendszerek implementálásában, nemzetközi gyakornoki programok kiépítésében és többnemzetiségű toborzási csapat vezetésében.
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás u. 8.

2015. október. 07. 09.00


Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!