Az esemény időpontja:

2015-10-07 09:00:00

Online toborzási konferencia

Azonosítani, felkutatni, elkötelezni


Teljes ár: 29 900 Ft + áfa (bruttó: 37 973 Ft) | További kedvezmények

A legjobb munkaerőt megtalálni a lehető legrövidebb idő alatt és a legköltséghatékonyabb módon – ez a HR szakma napi szintű kihívása. A munkaerő toborzás és az álláskeresés elsődleges platformja az online tér lett, elengedhetetlen tehát lépést tartani a f

Egyre több eszköz és szolgáltatás áll rendelkezésünkre, hogy megtaláljuk ügyfelünk számára a megfelelő jelöltet, de biztosan ismerjük a számunkra legmegfelelőbb megoldásokat és maximálisan ki is használjuk a lehetőségeinket? Egy jó recruiter munkája valóban az irodában, a monitor előtt kezdődik?

Konferenciáinkon a HR szakma alakulását befolyásoló trendekről és online eszközökről igyekszünk átfogó képet adni, olyan praktikus ötleteket bemutatni, melyek nemcsak megkönnyítik, de hatékonyabbá is teszik a mindennapi munkát.

Videók

Témák

Trendek


Az HR és a marketing kapcsolata egy új világban – Blaski Judit, HVG HR Center

A munkaadók egyik legjelentősebb HR-kihívása napjainkban, hogy miként tudják úgy pozícionálni vállalatukat, hogy ajánlataik felkeltsék a legmegfelelőbb tehetségek érdeklődését. A sikeres toborzás érdekében a vállalati HR-esek mind gyakrabban nyúlnak olyan marketing eszközökhöz, mint a hatékony targetálás és pozícionálás, az egyedi üzenetek, a közösségi média, a keresőoptimalizálás vagy a mobil felületeken való gyors elérhetőség HR-fókuszú felhasználása. Ennek kapcsán felvetődik, hogy az eddig külön üzletágakban vegytiszta halmazokként kezelt marketingnek és HR-nek van-e, lehet-e közös metszete, és ha igen, akkor annak mi a tartalma? Előadásunkban többek között olyan kérdéseket járunk körül, hogy miként tudjuk a marketing eszközrendszerét a toborzás során hasznosítani? Hogyan tudjuk egy-egy munkakör kapcsán hatékonyan meghatározni a célcsoportunkat? Hol, hogyan és mit üzenjünk a tehetségeknek? Milyen személyes-, generációs- vagy kulturális tényezőket kell figyelembe vennünk a top talentek bevonzása, motiválása és megtartása vonatkozásában? Hol hozzák a legnagyobb megtérülést toborzási befektetéseink?


Az erős munkáltatói márka lehet a siker kulcsa - Andy Headworth, Sirona Consulting

A HR és a toborzás még közelről sem aknázta ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket - annak hihetetlen népszerűsége és mindennapjainkban való jelenléte ellenére sem. Előadásunkban a közösségi platformok előnyeiről, a felvétel, toborzás és a tehetséges jelöltek menedzselésében betöltött szerepéről beszélünk, illetve azt a kérdést feszegetjük, hogy mekkora a munkáltatói márka szerepe a jelöltek bevonzásában és elkötelezésében.


Candidate experience


Candidate experience - a fagyi márpedig visszanyal - Paróczay Balázs, Randstad Sourceright

Vége a politikailag korrekt jelölteknek - vagy a politikailag inkorrekt toborzásnak? Az elmúlt évek egyik legdrasztikusabb fejleménye, hogy a jelöltek sokszor hangosabban brandelnek (fel- vagy lehúznak) egy munkáltatót, mint amire a vállalat - a teljes marketing és PR arzenált bedobva - képes. Elég egy rosszul kezelt pályázó, csorba a válaszadásban, egy ügyetlen elutasítás, és a jelölt százfelé kürtöli szét, mi történt vele. És míg egy jelölt „nem csinál nyarat", addig jó pár rossz candidate experience jelentős károkat tud okozni a - sokszor nehezen felépített - munkáltatói márkában. 

De mi is az a candidate experience? Hogyan épül fel? Milyen elemek teszik meghatározóvá? Tud-e, és ha igen, hogyan tud egy vállalat kialakítani egy jól működő candidate experience-t? Hogyan öntheti stratégiává a jelöltek „jóltartását"?


Ygen vagy nem? – HR az Y generáció szemével - Kaszás Krisztián

2020-ra a munkavállalók 50%-át Y generációsok adják, 2025-re pedig ez a szám közel 75%-ra alakul. Ez azt jelenti, hogy a velük folytatott cég- és HR-kommunikáció az üzleti siker, a profitabilitás és a gazdasági élet alakulásának sarkalatos pontja. A HR tevékenység eredményessége alapvetően az Y generációval kapcsolatos tudástól és insighttól függ. Milyenek ezek az ismeretek a gyakorlatban az Y generáció szemével nézve?


A keresés vége? - Big data, online marketing és UX a toborzás szolgálatában - Gönci Dániel, Lensa

Ma, ha egy álláskereső új munkát keres online felületeken, valójában pozíciónevekre keres és hosszasan válogat. Ma, ha egy munkaadó adatbázisban keres jelölteket, valójában néhány az önéletrajzban szereplő adatra, pl. korábbi pozíciókra keres és hosszasan válogat. És általában egyikük sem elégedett a folyamat hatékonyságával. Mert csak keveset árul el egy munkáról az, hogy mi a pozíció megnevezése, és csak keveset árul el egy munkavállalóról, hogy milyen pozíciókban dolgozott. Le kell egyszerűsítenünk a keresést. Ma. Holnap viszont már a nagy mennyiségű és összetett adatok elemzése alapján sokkal finomabb "match"-eket, sőt javaslatokat adhatnak a gépi algoritmusok. Az előadáson bemutatom a holnap már elvárható álláskeresői és toborzási élményt.


Toborzási eszközök


Az álláskeresők már mobilon válogatnak. Csináljunk belőlük pályázókat! - Száler György, jobline.hu

Ma már alapvetés a mobileszközeiken állásokat böngésző munkavállalók igényeire is felkészíteni a karrieroldalakat, állásközvetítő szolgáltatásokat. De hol tartunk ebben most? Mekkora a jelentősége ezeknek a felhasználói csoportoknak, illetve hogyan vehetjük rá a mobilon böngésző álláskeresőt arra, hogy pályázzon? Egy évvel ezelőtt indult útjára a Jobline.hu webes alapokon fejlesztett, mobileszközökre optimalizált változata. Eddigi tapasztalataink alapján sok kérdés már megválaszolásra került és kirajzolódtak a hirdetési hatékonyságot fokozó fejlesztések lehetséges irányvonalai is.


Kódfejtés mesterfokon – LinkedIn X-ray technikák - Kalocsai Lea, Karrier Hungária

Előadásunkban arról beszélünk, hogyan lehet előfizetés nélkül, egy titkos ügynök kreativitásával, néhány ügyes trükkel megtalálni valakit a Linkedinen, aki nincs is fent az oldalon. Vagy mégis fent van….?


Sourcing a gyakorlatban – Radnai Tóth Judit, prezi.com

A sourcing nem csupán arról szól, hogy tehetségek után kutatunk az online és offline univerzumban. Ezeket a tehetségeket meg is kell szólítani, mégpedig úgy, hogy felkeltsük érdeklődésüket a cég és az adott pozíció iránt. Előadásomban végigjárom a sourcing folyamat állomásait a tehetség felkutatásától, az első kapcsolatfelvételen át az elkötelezettség kiépítéséig választ keresve arra a kérdésre, hogy vajon hogyan teheti elkötelezetté a sok esetben nemzetközi környezetből érkező passzív jelölteket egy budapesti startup?


Workshopok


Leora Consulting - Online profilok, Big Data és a prediktív analitika

Hogyan segíthet a nagy adathalmaz kutatások módszere a kiválasztási szakembereknek az emberi viselkedés előrejelzésében? Mit tudhatunk meg a jelölt alkalmasságáról személyes kapcsolatfelvétel nélkül? Hogyan javítható a beválás valószínűsége a prediktív viselkedésprofil alapján? Milyen előnyöket jelent a kiválasztásban, szervezeti integrációban, tehetség és motiváció menedzsmentben, és a munkakapcsolat optimalizálásban? Hogyan teremthetünk értéket az adatokból? Az ember és az algoritmus kapcsolata: korszakváltás az emberi erőforrások és kapcsolatok menedzselése területén.


Sirona Consulting - Hogyan teremtsünk kapcsolatot jelentkezőinkkel mobilon és a közösségi médiában?

Mivel a legtöbb munkavállaló számára már a mobil eszközök és a közösségi platformok jelentik az elsődleges online kommunikációs csatornát, elengedhetetlen, hogy a toborzók is magas szinten értsék és ismerjék ezeket az eszközöket, módszereket és trükköket, hogy minél sikeresebben kötelezhessék el a legjobb jelölteket.


Adecco: Online média szerepe a toborzásban

Hogyan kamatoztatható a közösségi média a toborzásban? Milyen innovatív lehetőségekkel gyorsíthatjuk meg toborzási folyamatunkat az online média eszközeivel? Hogyan működhet együtt hatékonyan a toborzás és a marketing? Előadásunkban bemutatjuk az online média szerepét a toborzásban egy konkrét projekten, egy nagy létszámú szakértői csapat felépítésén keresztül, valamint a munkáltató márkaépítésfontosságát saját megoldásainkkal szemléltetve – Great Place to Work, CEO1Month programokon. Egyúttal az Adecco éves kutatásainak köszönhetően hazai és nemzetközi tendenciákat is ismertetünk, érintve többek közt a céges és személyes márkaépítést, a közösségi oldalakon megvalósuló álláskeresési és toborzási szokásokat, valamint a prognosztizált változásokat.


JOB Group: Munkáltatói márkaépítés újratöltve. Süssük el a csodafegyvert!

Ám mielőtt meghúznánk a ravaszt, vegyük célba kétségeinket:

  • „Több és jobb pályázót szeretnénk, de most nincs külön költségkeretünk arra, hogy átfogó márkaépítésbe kezdjünk. Ilyenkor mi a megoldás?”
  • „Tényleg a Facebook hirdetés a legjobb nekünk is?”
  • „Már én is belefutottam ötletes álláshirdetésekbe a Facebookon. Jót nevettem rajtuk, de vajon ezekre jelentkeznek is?”
  • „Egyébként mi hogyan tudnánk összerakni a saját Facebook hirdetésünket?”


Manpower: Boolean stringek: hogyan használjuk a Google-t jelölt adatbázisként?

Mit teszel, ha választ szeretnél kapni egy kérdésre, ha nem emlékszel az egri vár ostromának évszámára, vagy utána kell nézned, mik egy PS Core mérnök napi feladatai? A Google az első megoldás, ami eszünkbe jut. Miért ne használhatnánk jelöltek felkutatására is? A workshop célja, hogy betekintést nyújtson a keresőmotorok működésébe és megismertesse a résztvevőket a boolean stringek logikájával.


Chili Consulting: TalentBase: Amikor a kiválasztás és a vezetői riportstruktúra találkozik – avagy hogyan segítheti egy szoftver a vezetői munkát és a tervezést

Az online toborzási rendszerek bővülő palettája révén egyre újabb és jobb eszközök állnak rendelkezésünkre a jelöltkezelés, kiválasztási folyamat-menedzsment, jelölt-kommunikáció vagy éppen az employer branding területén. De tisztában vagyunk-e vele, hogy ezek használata során milyen értékes, közvetett információtömeget halmozunk fel? És azzal, hogy ennek kiaknázásával milyen hatékonyan juthatunk naprakész és pontos vezetői információkhoz? A workshop keretében bemutatjuk, hogy egy megfelelő eszköz használatával mennyire egyszerűen kaphatunk válaszokat olyan kérdésekre, amelyeket látszólag csak keserves kutató- és elemzési munka útján tudnánk megválaszolni. Meghívott vendégünk segítségével interaktív formában tartjuk a foglalkozást, ahol közös gondolkodásra és tapasztalatcserére hívjuk az érdeklődőket.

Előadók

Andy Headworth


Sirona Consulting, alapító

A toborzási stratégia és marketing, illetve a felvételi eljárással kapcsolatos tanácsadással foglalkozó, közösségi médiára és technológiára specializálódott Sirona Consulting alapítója. Emellett a 'Social Media Recruitment - How To Successfully Integrate Social Media Into Recruitment Strategy' könyv szerzője és egy díjnyertes szakmai blog írója. Szerepelt a The Huffington Post “Top 100 Most Social HR Leaders on Twitter" listáján és felkerült az ERE "50 Most Popular Recruiting Influencers on Twitter" listájára is. 

Rendszeresen tart szakmai előadásokat, workshopokat Angliában, Európában, a Közel-Keleten, Kanadában, Amerikában és az ázsiai térségben.


Bíró Noémi

PwC Magyarország Kft., CEE regionális toborzási vezető

PwC Magyarország Kft., CEE regionális toborzási vezető

Noémi 12 éve foglalkozik toborzás-kiválasztással. A szakma alapjait egy munkaerő-közvetítő cégnél, a Grafton Recruitment-nél sajátította el, majd egy rövidebb a GE-nél töltött időszakot követően, egy Shared Services Centernél (Convergys, mai nevén NorhtgateArinso) recruitment project specialistaként helyezkedett el. Több mint 5 éve csatlakozott a PwC-hez ahol jelenleg, a PwC 29 országot tömörítő közép-kelet európai régiójának, toborzás-kiválasztási funkcióját vezeti. Az utóbbi években főként stratégiai munkáltatói márkaépítéssel, és hatékonyság fejlesztő projektekkel foglalkozik kiválasztás területen. Kifejezetten érdeklik az Y és Z generációt érintő kérdések, trendek, így a közösségi média és toborzás kapcsolata. Egyedülálló tapasztalattal rendelkezik gamification területen, melyet a PwC nemzetközileg is elismert online szimulációs játékának kidolgozása kapcsán szerzett.


Blaski Judit


igazgató, HVG HR Center

Első diplomáját a SZTE kommunikáció-média szakán szerezte 2000-ben, majd 2003-ban a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán vette át nemzetközi marketing szakközgazdász diplomáját. 2007-ben pedig az ELTE-n szerzett jogi diplomát. Képzett coach, korábban a Munka-Társ című hetente jelentkező televíziós munkaügyi magazinműsor szerkesztője és állandó szakértője. Pályáját a hvg-nél kezdte, a ma jobline.hu néven márkázott szolgáltatás első projektmenedzsereként. Ezt követően több mint 15 éven át foglalkozott közép- és felsővezetők kiválasztásával hazai és nemzetközi tanácsadó cégek ügyvezetőjeként. Kiemelt területei a felsővezetői keresések, a személyes vezetői támogatás és a munkaügyi konfliktushelyzetek kezelése. Szakértő csapatával több ügyfélnél vett részt kompetencia-rendszerek sikeres kialakításában, kompetencia-felmérésekben, valamint számos munkajogi audit lebonyolításában. 2015-től ismét a hvg-ben dolgozik, mint a HR Center igazgatója.


Dubravszky József

Chili Creative Solutions, director & CTO

József több, mint 10 éve vesz részt webalkalmazások és online információs rendszerek fejlesztésében. Az utóbbi 5 évben kifejezetten a HR területhez kapcsolódó megoldások felé fordította figyelmét, ennek köszönhetően számos szervezetfejlesztési valamint toborzási folyamat- és döntéstámogató rendszeren dolgozott. Bár a Corvinus Egyetem Információ-menedzsment és Internet technológia szakán végzett, fejlesztőként mély rálátással bír a technológiai háttérre.


Gönci Dániel

Lensa, head of product

2005 óta toborzási szolgáltató cégeknél szerzett tapasztalatot a munkaerő toborzás- és kiválasztás különböző területein. Az Adecco Magyarország operatív igazgatójaként, majd az Adecco Malaysia ügyvezetőjeként a nemzetközi toborzási trendeket is megismerhette. 2011-től a toborzás online megoldásai felé fordította figyelmét, mint a profession.hu vezető termékmenedzsere dolgozott. 2015 júliusában csatlakozott a Lensa csapatához, mint Head of Product, akikkel szeptemberben indították új toborzási megoldásukat az amerikai piacon. Céljuk, hogy új korszakot nyissanak a legmodernebb technológiai és marketing megoldások ötvözetéből születő online toborzási szolgáltatásukkal.


Greguss Csaba

Adecco, közvetítési üzletág igazgató

2005-ben diplomázott a Pénzügyi és Számviteli Főiskola Humán Erőforrás Menedzsment szakán, majd 2008-ban a Pécsi Egyetemen Munkajogi Szakokleveles Tanácsadó képesítést szerzett. Pályáját termelő cégeknél kezdte HR Generalistaként: a Pátria Nyomda Zrt-nél, majd a Flextronics International Kft-nél ezzel azonos munkakörben szerzett tapasztalatot. A fenti két vállalatnál 3,5 évig dolgozott, mialatt 100 új kolléga felvételét-, egy teljes cafeteria rendszer bevezetését irányította és vállalati képzési programokat szervezett, tréningeket tartott. 2008 és 2014 között a Grafton Kft munkaerő közvetítési területén dolgozott kezdetben tanácsadóként, majd Divízió Vezetőként a Pénzügyi és Számviteli területen. Ügyfélkapcsolati Vezetőként hozzá tartozott a kiemelt partnerek kezelése, valamint az üzletfejlesztés is. 2014- végétől az Adecco Group magyarországi munkaerő közvetítési üzletágát vezeti, országos felelősségi körrel.


Hadi László

BrandJob Communications, ügyvezető

Hadi László közgazdász, vezetési tanácsadó, HR- és kommunikációs szakember. 1992 óta tulajdonosa és vezetője hazánk egyik legnagyobb személyügyi szolgáltatójának, a JOBGROUP-nak. 2003-ban alapítója és első elnöke a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének (SZTMSZ). 2011 óta a HR kommunikáció és a munkáltatói márkaépítés a fő szakterülete.


Herczeg Attila

Socialmaedialab, tanácsadó

Attila több mint 15 éve dolgozik marketingkommunikációs területen, ebből az utóbbi 5 évben kiemelten a közösségi médiára fókuszálva. Az amerikai Social Media Academy közösségi média szakán szerzett Certified Social Media Strategist diplomát. Tagja az Akadémia végzős diákjai által alapított Social Business Consulting Group-nak, illetve a szintén ezen szervezet égisze alatt működő és az Európai Unió támogatásával létrehozott Digital Sunrise Europe egyik alapító tagja. A szervezet célja az európai cégek digitális felzárkóztatása, kiemelten segítve az európai startup cégek piacra lépését. Magyarországon közösségi média tanácsadóként dolgozik a socialmedialab vezetőjeként.


Kalocsai Lea

Karrier Hungária Személyzeti Tanácsadó Iroda, operációs vezető

2007-ben, a Pénzügyi és Számviteli Főiskola elvégzése után szinte sorsszerűen került a céghez, amikor megpályázott egy pozíciót. A felvételt követően előbb Researcher munkatársként dolgozott, majd a gyors sikereknek köszönhetően néhány éven belül egy 10 fős kutatói csapat vezetője lett. Ma a cég szakmai vezetőjeként ő felel a közel 40 fős tanácsadói és kutatói csapat irányításáért. Egy világutazó, akinek szenvedélye a toborzás, az újabb research technikák kipróbálása.


Kaszás Krisztián

YZ generáció(s) konzultáns, előadó és fordító

2010-ben az első budapesti TED XY konferencia nyitóelőadója, előadásának címe „Digitális bennszülöttek” volt. 2015-ben végzett az IBS Oxford Brookes University Bachelor’s in Business Studies és IAA kurzusain ahol diplomamunkájának témája az Y generáció és az oktatás/HR/marketing viszonya volt. Számos konferencia és kurzus előadója Y és Z generáció témakörben.


Köles Kitti

Manpower Business Solutions Kft, senior sourcing specialist

Okleveles pszichológus, az ELTE tanácsadás és iskolapszichológia szakirányán szerezte mesterdiplomáját. Az egyetemet követően gyógyszeripari cégnél szerzett tapasztalatot. A Manpower-hez 2014 tavaszán csatlakozott a sourcing csapat egyik első tagjaként. A megfelelő jelöltek gyors felkutatásán túl feladata a sourcing trendek követése és a kollégák folyamatos képzése is.


Molnár Rita

Leora Consulting, viselkedés specialista, Hr szakértő, coach

Rita több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a teljes körű szervezetfejlesztés, HR menedzsment, képzés és üzleti pszichológia területén. Tréningjein, előadásain és projektjein keresztül számos vezetőnek nyújtott közvetlen segítséget a szervezeti igények feltárásában, a munkatársak és folyamatok fejlesztésében, a tehetségek kiválasztásában és megtartásában, munkahelyi kapcsolatok javításában és a teljesítménymenedzsmentben.


Paróczay Balázs

Randstad Sourceright EMEA régiójáért felelős stratégiai és innovációs vezető

Mielőtt a Randstad Sourcerighthoz csatlakozott volna, Balázs már széles körű vezetői tapasztalatokat szerzett a vállalati és ügynökségi toborzás területén. Több mint egy évtizedes tapasztalatát a tökéletes jelöltek megszerzésében, innovatív toborzási eszközök és megoldások felkutatásában, illetve professzionális toborzási stratégiák kidolgozásában kamatoztatja. Elismert szakember a közösségi toborzás területén, és meghatározó szerepet játszik a globális toborzási közösségek életében. Mindezek mellett Balázs visszatérő előadó a legjelentősebb toborzási konferenciákon Európában (truLondon, sosueu, stb.).


Radnai Tóth Judit


társalapító, Worki - The Future Workplace Experience 

Kommunikációs és HR szakértő a Worki - The Future Workplace Experience alapító partnereként munkavállalói élménytervezésben, sokszínű cégkultúra kialakításában és munkáltatói márkaépítésben segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a network alapú toborzási megoldások.


Strbik Ferenc

Leora Consulting, szervezetfejlesztési tanácsadó, pszichológus, coach

Több mint 17 éve dolgozik HR tanácsadóként, trénerként, többnyire multinacionális szervezetek fejlesztési projektjeiben vesz részt. Nyílt előadások, szakmai konferenciák, interaktív workshopok gyakori előadója, publikációi rendszeresen olvashatók a jelentősebb online szakmai magazinokban.


Szabó Renáta

Adecco, marketing manager

Alapdiplomáját a Pénzügyi és Számviteli Főiskola Humán Erőforrás Menedzsment szakon, mesterdiplomáját pedig 2015-ben Marketing Mester szakon szerezte meg. Pályáját szolgáltatói oldalon, toborzóként kezdte, 2011-től pedig egy online marketing ügynökségnél projektmenedzserként dolgozott, ahol elsősorban Facebook kampányok kialakításáért és megvalósításáért felelt. Az eltöltött 3 év alatt a legnagyobb márkáknak dolgozott és segített az online stratégiájuk kialakításában, céges profiljukhoz illő aktivitások sikeres megvalósításában. 2014 tavaszától dolgozik az Adecco Kft.-nél és felel a cég teljes marketingtevékenységéért kezdetben Marketing Specialistaként, majd ez év júliusától Marketing Manager-i pozícióban.


Száler György

Jobline.hu, termékmenedzser, szolgáltatás és UX tervező

Termék- és szolgáltatásmenedzserként immáron 10 éve foglalkozik online szolgáltatások fejlesztésével, termékstratégia-alkotással. Kezdetben a Sanoma Budapest (Centrál Médiacsoport) színeiben a Startapró majd a Startlap fejlesztéséért felelt. Nevéhez fűződik több webes termék újraalkotása és újrapozícionálása, 2008-ban a Startlap mobilplatformon való megjelentetése és új mobilos display felületek bevezetése, az elsők között alkalmazva ilyen megoldásokat a piacon. 2012-ben igazolt a HVG online üzletágához, ahol a Jobline.hu online szolgáltatásai kerültek hozzá, ezen belül is a felhasználói élmény biztosítása a megfelelő kutatások és egy új mérőrendszer felépítésével. 2014-ben pedig elindította a Jobline.humobilplatformra optimalizált változatát, tovább javítva a megjelenő álláshirdetések hatékonyságát.


Veres Rita_


Aon Hewitt, cégvezető, európai üzletágvezető

Rita a világ első számú humánerőforrás és outsourcing tanácsadó vállalatának cégvezetője, európai üzletágvezetője és a SingularityU budapesti nagykövete. 15 éve gyakornokként csatlakozott az Aon Hewitt-hoz, és példaértékű karrierúttal mára az egyik legsikeresebb vezetője lett. 2012-ben, egy jelentős átalakítást követően vette át a cég vezetését, és már abban az évben az előző hat év legsikeresebb időszakát zárták. A magyar csapat elkötelezettsége és az innovációban való hitük legendás.  Rita vezetőként hisz abban, hogy amit csinálunk, annak a jövőről kell szólnia.

Veres Rita tavaly elnyerte azt a Női Menedzser Díjat, amelyet 2014-ben hagyományteremtő céllal alapított a PWA. A díj célja, hogy a nők gazdasági szerepvállalását jó példák kiemelésével ösztönözzék és segítsék a nőket vezetői ambícióik elérésében. 


Helyszín

Budapest Music Center
1093, Budapest, Mátyás u. 8.


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 29900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -20% Diákkedvezmény: -20% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


Szeretnél értesülni hasonló témájú rendezvényeinkről, early bird akciókról, kedvezményekről?

Igen, feliratkozom
Nem, talán majd máskor