Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Innovatív és hatékony HR megoldások

Ha a legjobb embert szeretnénk megtalálni, nem elég a hagyományos eszközökkel a megszokott csatornákon keresnünk. A világ folyamatosan változik és vele együtt változnak az álláskeresési szokások és toborzási technikák. Konferenciánkon arra keressük a választ, hogyan tarthatunk lépést ezzel a fejlődéssel, milyen rendhagyó módjai vannak a toborzásnak, hogyan érjük el az Y generációs munkavállalókat és milyen lehetőségek rejlenek a social médiában?


  • HR/Employer branding szerepe az online toborzásban 
  • Az online tér és az álláskeresés viszonya
  • Social Recruitment - hatékony toborzás a közösségi oldalakon (LinkedIn, Facebook, Google, Youtube)
  • Talent Pool Management - online közösségépítés az álláspiacon
  • ROI az online toborzásban - hatékony mérések, a mérések fontossága és feldolgozása
  • Y és Z generáció - a fiatalok álláskeresési szokásai, hogyan kell a HR-nek kiszolgálnia különböző generációs igényeket
  • Szakmai workshopok


A program témái

A világ megváltozott


Mennyit változott a munkaerő toborzás világa az elmúlt 10 évben? - Toldi Gábor - HVG-HR Center igazgató

Szinte nincs olyan területe a munkaerő toborzásnak, amely ne alakult volna át az elmúlt 10 évben. Ennek okai az új technológiák megjelenésében, a média fogyasztási szokások változásában, az üzleti igények alakulásában és a globális munkaerő piaci versenyben keresendőek. Érdemes végiggondolni milyen új szakmák jöttek létre és tűntek el 10 év alatt. A munka élményének fogyasztói tudatosak, új elvárásaik és szokásaik vannak, amik új eszközök használatára kényszeríti a munkaerő toborzókat. A felgyorsult üzleti igények kiszolgálása érdekében nem elég érteni, használni az új platformokat, világos stratégiát kell kialakítani azok alkalmazására. A munkaerő toborzás többé nem „tölcsér” elven működő folyamat, sokkal inkább kapcsolatmenedzsment a potenciális tehetségekkel! A munkaerő toborzás egyre több marketing eszközt kell használjon megtartva a személyes kapcsolatot, hírnökké előlépve, öregbítve a vállalat munkáltatói márkáját a kiemelten fontos munkaerő piaci célcsoportok körében.

Tervezz globálisan, toborozz lokálisan- Keith Robinson, 52°N, alapító

„Glokális” világban élve hajlamosak vagyunk globálisan gondolkodni és tervezni, miközben a megvalósítás lokális szinten történik. A toborzás sem kivétel ez alól, főként Európában, ahol a munkaerő egyre mobilabb és folyamatosan nő azon tehetséges szakemberek száma, aki keletről nyugatra vándorolnak. Ez a tendencia a CEE régió gazdaságára sincs jó hatással. Napjainkban a jó munkaerő megtartása kulcsfontosságú az országok gazdasági- és a cégek szervezeti fejlődésének szempontjából. Keith előadásában átfogó képet ad a toborzás aktuális témáinak (szakmai ismeret hiánya, a munkáltatói branding, munkáltatói márkigéret, a tehetségek megtalálása és elkötelezése, stb.) az európai, azon belül is fókuszáltan a magyar „toborzási gazdaságra” gyakorolt hatásairól.

Behálózott generáció - Nemes Orsolya - Y Consulting, Prezentációs tréner, coach, Y generációs felfedező

Mióta a zsebünkben van az Internet, minden megváltozott. Ahogy recept után kutatunk, ahogy könyvet olvasunk, ahogy kommunikálunk - és ahogy állást keresünk. Az Y és Z generáció képviselői már teljesen más módszerekkel és elvárásokkal látnak neki az állásvadászatnak, mint az idősebbek. Már évekkel piacra lépésük előtt, a nulladik pillanatban elkezdik építeni személyes brandjüket, hogy jó esélyekkel indulhassanak egy telített munkaerőpiacon. De mi is jellemző rájuk? Mi van a mai fiatalok fejében? Y-okról egy Y nézőpontjából.

A mobil és a tablet is belépett az álláspiacra - Dely Gábor, D-code Kft., termékfejlesztési vezető

Mobil eszközök használata az álláskeresésben. Miként változik a fogyasztói szokásokkal párhuzamosan az álláskeresés. A reszponziv megoldás, alkalmazások szerepe az álláskeresésben.


Új módszerek a toborzásban


Mikor kezdődött el a jövő? - Veres Rita - Aon Hewitt, cégvezető

Olyan változások zajlanak a világban, amelyek gyökeresen átalakítják a munka világát. Prognózisok alapján 20 év múlva az állások fele szükségtelenné válhat, és 15 év múlva a S&P 500-as lista 75 százalékát olyan vállalatok alkotják majd, amelyekről ma még nem is hallottunk. Ezzel párhuzamosan átalakul a tehetség fogalma, és az is, hogyan találnak majd egymásra a munkavállalók és a munkahelyek.  A változások már elkezdődtek – megmutatjuk a legfrissebb trendeket, irányokat és eszközöket, amelyeket szem előtt kell tartani a tehetségekért folytatott harcban.

Tűt a szénakazalban - Facebook, mint toborzási eszköz, Forgács Mariann, Be Social, ügyvezető

Naponta használjuk a közösségi felületeket, de egészen más szempontokat kell figyelembe vennünk, ha privát és ha szakmai céllal kommunikálunk. Hogyan használjuk okosan a Facebookot toborzási feladatokra és hogyan találjuk meg az ideális jelölteket egy több milliós adatbázisban? Hogyan lehet hatékony HR-eszköz a Facebook? Miből áll össze egy jó toborzási kampány, mitől lesz sikeres egy aktivitás? Léteznek-e bevált receptek és kerülendő minták? Mik a trendek, tendenciák? 

Gamification: Játékos toborzás komolyra fordítva - Vendler Balázs, MarkCon, ügyvezető

Az utóbbi években a munka világa két jelenségnek köszönhetően visszavonhatatlanul egy új dimenzióba lépett: egyrészt a HR-ben az online toborzás elkezdte kiszorítani a toborzás egyéb formáit, másrészt megjelent a munkavállalók között a digitálisan szocializálódott Y-generáció. Újfajta kihívásokkal szembesülnek a HR szakemberek: az Y-generációs munkavállalók átlagosan 3 évente cserélgetik a munkahelyeiket az elköteleződés hiánya miatt. Az elköteleződés kialakítását azonban már az online toborzásban meg kell kezdeni, így nem csoda, hogy erőteljesen megjelent itt is a gamification, azaz a játékosítás tendenciája. Előadásunkból megtudhatja, hogyan segít a gamification az online toborzásban, az elköteleződés kialakításában és végső soron a munkaadói imázs fejlesztésében.

ROI a toborzásban - A mérések fontossága és a feldolgozott adatok hasznosítása - Várkonyi András, GE, toborzási vezető

Egyre több vállalat ismeri fel az online toborzási csatornák fontosságát és válik úttörővé alternatív megoldások alkalmazásával. A döntéshozatal azonban egyre nehezebbé válik, mivel az új csatornák hatékonyságának mérése sokszor nehezen kivitelezhető. Ezt a témakört körüljárva néhány példán keresztül megvizsgáljuk, hogyan lehet az egyes toborzási csatornák megtérülését eredményesen mérni azzal a céllal, hogy azok segítsék döntéseinket toborzási stratégiánk kialakításában.


Megoldások, példák


HR branding vagy józan ész - A megbecsülés Veled kezdődik - Ráczné Szőke Ildikó  - HR igazgató, Raiffeisen Bank, Magyarország

Hogyan definiálta újra a Raiffesien Bank egy megtépázott szektorban a munkatársaival fennálló kapcsolatát és milyen eszközöket vetett be, hogy ezt valóra váltsa meglévő és potenciális munkavállalói körében?

Fejvadászat? Közösségépítés! - Kovács Péter - ISEEQ alapító

Miközben az internet fejlődése és mobilizálódása számos hétköznapi problémát egyszerűsít és automatizál, az ebből adódó gyorsulás és időhiány az emberi kapcsolatokban is mindinkább értékessé teszi a személyesen egymással töltött időt. Mégis, a HR innovációk döntő többsége a virtualizációra helyezi a hangsúlyt és fókuszon kívül helyezi az élő interakciók egyre növekvő értékét. Azt, hogy a social média és a mobilizáció hogyan kombinálható a személyes interakciók igényével és erejével, mindenki másképp látja, Kovács Péter előadásán keresztül megismerhetjük az IseeQ nézőpontját, amivel a 2 éve Budapestről indult vállalkozás már Európa számos nagyvárosában, sőt, a tengerentúlon is sikeresen szolgálja ügyfeleit.

Toborozz, mint egy nindzsa! - Jonathan Campbell, Social Talent társalapítója

A megfelelő jelentkezők minél gyorsabb felismerése és elkötelezése kritikus fontosságú a toborzási folyamatban. Interaktív előadása során Jonathan Campbell bemutatja saját, fekete öves keresési módszertanát, kipróbált és bejáratott trükkjeit, tippjeit. Láthatjuk, hogyan azonosítja a megfelelő jelölteket egy adatbázisból, állásportálról, közösségi oldalakról vagy a webről. Elárulja, hogyan veszi fel velük a kapcsolatot, milyen mailt ír nekik majd mit mond telefonon. Rengeteg hasznos toborzási trükköt tanulhatunk tőle.

Első lépés online: a jelentkezés! - a felhasználói élmény szerepe a jelentkezési folyamatban - Fábián Csongor, felhasználói élmény tervező, LogMeIn

„Mit kérdeznek itt? Alig tudom elolvasni, nem volt nagyobb betű? Miért érdekli őket a macskám neve? Elég unalmas ez a dolog… Végre végeztem… vagy mégsem?” – ilyen és ehhez hasonló kérdések merülnek fel egy használhatatlan, rosszul felépített jelentkezési űrlap kitöltése során. Az ilyen űrlapok frusztrációhoz és ezáltal gyakran torzított adatokhoz vezetnek. Előadásomban arról beszélek majd, hogy hogyan lehet a „Végre végeztem!” élményt egy „Hm, ez érdekes és egyszerű volt! :)” élménnyé varázsolni.


Workshopok


Hewitt workshop: "Kollaboráció, a siker záloga" - tanítjuk... de tesszük is? - Uzsák Éva, Aon Hewitt
A globális trendek egyértelműen azt támasztják alá, hogy a munka új világában a sikeresség egyik legmeghatározóbb tényezője a kollaboráció, azaz az együttműködés lesz. Vajon mi, a HR szakma képviselői, hogyan építünk a közösség erejére? Nyitottak vagyunk-e tanulni egymástól? Milyen közösségek működnek? Mik az elvárásaink? Hogyan építhetünk mi magunk is akár szakmai közösségeket? 2700 másodperc a HR közösségekről  az Aon Hewitt szakmai közössége a HR Next Practices Club tapasztalataival. 

Google Analytics – hogyan olvassunk az adatok között? - Tóth Balázs, HVG Kiadó, Online-marketing Specialista
Hogyan jutunk el a célkitűzéstől a konverziókövetésig, mérőszámoktól az optimalizálásig? Interaktív beszélgetés keretében, példákon keresztül vizsgáljuk meg, mi alapján optimalizálhatóak fizetett kampányaink, milyen szempontokat vizsgáljunk az optimalizálás során, illetve hogyan építsük fel kampányainkat, hogy a lehető legtöbb adatot lássuk viszont statisztikáinkban.

Facebook - Mit nyújthat a közösségi háló a márkáknak és szervezeteknek? - Joanelli Tamás, Be Social
Mik az alapvető eltérések a profilok, helyek, csoportok és oldalak funkciói között? Mi tesz sikeressé egy Facebook oldalt? Mik a hatékony kommunikációs stratégiák? Mennyi tartalmat generáljak? Mennyire hatékonyak a játékok, mik a szabályos és szabálytalan promóciók? Hogyan üzemeltessem profi módon az oldalam és hogyan tudom a hatékonyságot mérni, a növekedést fenntartani? Hogyan lesz hatásos a hirdetésem?

Adecco workshop: Innovatív online toborzási megoldások - Spiller László, Adecco
Az online világ térhódítása hogyan változtatja meg a toborzás folyamatát? Milyen új platformokon érhetjük el a potenciális jelölteket? Milyen innovatív fejlesztéseket érdemes megvalósítani egy HR tanácsadó cégnek? Napjainkban a különböző közösségi platformok az álláskeresésben is segítségünkre lehetnek, toborzóként pedig új „adatbázisként” is felhasználhatjuk ezeket a felületeket. Milyen innovatív toborzási technikák, lehetőségek használhatók hatékonyan napjainkban? Milyen tendenciákra számíthatunk a jövőben? Előadásunkban ezekre a kérdésekre keressük a választ. 

Fürgediák workshop: A vállalat online arca – Facebook esettanulmány - Baksy Mariann, Humánia

A Fürge Diák Iskolaszövetkezet 35.000 követővel rendelkező Facebook oldal esettanulmánya. Tervezés, tudatos felkészülés, eredmények mérése – ez alapján lehet stabilan növelni a követők számát. A Facebookon való jelenlét az online tér egyik legmeghatározóbb tere, így különösen fontos a sugárzott kép.

Találjunk meg a jelölteket, akikre mások nem találnak rá! - Hogyan használjuk az állásportálokat, közösségi felületeket vagy saját adatbázisunkat?   – Jonathan Campbell, Social Talent

A legtöbb toborzó csak a szeme előtt lévő jelöltek 10-20%-ára talál rá. Miért? Mert alig ismeri az adatbázis-keresés gyenge pontjait, és ami még fontosabb, nem tudja, hogyan oldja fel ezeket a nehézségeket. Jonathan workshopján olyan tippeket mutat a résztvevőknek, amik segítenek áthidalni ezeket az akadályokat.

Humánia workshop: Tapasztalt pályakezdőt keresünk! De hogyan?!? – az utánpótlás új útjai - Simon Balázs, Humánia

Miért stratégiai kérdés az utánpótlás-nevelés? Tapasztalat vagy lojalitás? Hogyan építkezhetek belülről? Hogyan építkezhetek kívülről? Hol találhatok ellenőrizhető referenciával pályakezdőt?

Amikor a megszokott már nem működik - Kreatív toborzási megoldások - Barna Tamás, Republic Group

Számos esetben a munkáltatónak nem a kínálati, hanem a keresleti piacon kell helytállnia, amikor legjobb szakembereket keresi. Mit tehet, amikor olyan kompetenciákat keres, amelyeket nem egyszerű megtalálni? Mit tehet, amikor egyszerre kell sok embert megtalálnia? Mit tehet, amikor a kellő számban ez a kompetencia nem is található meg az országhatáron belül? Milyen hosszú és rövidtávú lehetőségei vannak? Kik lehetnek a szövetségesei, partnerei és kik a konkurenciái? Ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat az Audi, a Republic és a GE Healthcare gyakorlati példáin keresztül.



Program


08:30 - 09:00 Regisztráció


09:00 - 09:45 Workshopok:

I. Aon Hewitt - "Kollaboráció, a siker záloga" - tanítjuk... de tesszük is? - Uzsák Éva, Aon Hewitt

II. Google Analytics – hogyan olvassunk az adatok között? - Tóth Balázs, HVG Kiadó, Online-marketing Specialista

III. Mit nyújthat a közösségi háló a márkáknak és szervezeteknek? - Joanelli Tamás, Be Social


09:45 - 10:05 Szünet


I. Blokk

10:05 - 10:15 Megnyitó

10:15 - 10:35 Mennyit változott a munkaerő toborzás világa az elmúlt 10 évben? - Toldi Gábor, HVG-HR Center

10:35 - 10:55 Tervezz globálisan - toborozz lokálisan - Keith Robinson, 52°N

10:55 - 11:15 Behálózott generáció - Nemes Orsolya, Y Consulting

11:15 - 11:35 A mobil és a tablet is belépett az álláspiacra - Dely Gábor, d-code


11:35 - 13:05 Szünet


11:45 - 12:30  Workshopok:

I. Adecco: Hogyan tűnj ki az álláskeresők tömegéből online, innovatív eszközök segítségével? - 

Spiller László, Adecco

II. Fürgediák: A vállalat online arca – Facebook esettanulmány - Baksy Mariann, Humánia


II. Blokk

13:05 - 13:30  Mikor kezdődött el a jövő? - Veres Rita, Aon Hewitt

13:30 - 13:50  Tűt a szénakazalban - Facebook, mint toborzási eszköz - Forgács Mariann, Be Social

13:50 - 14:10  Hogyan érhetjük el a célcsoportot a LinkedIn segítségével? - Paróczay Balázs, Randstad Sourceright 

14:10 - 14:30  Gamification: Játékos toborzás komolyra fordítva - Vendler Balázs, Games for Business, alapító

14:30 - 14:50  ROI a toborzásban - A mérések fontossága és a feldolgozott adatok hasznosítása - Várkonyi András, GE 


14:50 - 16:20 Szünet


15:00 - 15:45  Workshopok:

I. Hogyan használjuk az állásportálokat, közösségi felületeket vagy saját adatbázisunkat, hogy megtaláljuk a jelölteket, akikre mások nem találnak rá – Jonathan Campbell, Social Talent

II. Humánia: Tapasztalt pályakezdőt keresünk! De hogyan?!? – az utánpótlás új útjai - Simon Balázs, Humánia

III. Amikor a megszokott már nem működik - kreatív toborzási megoldások - Barna Tamás, Republic Group


III. Blokk

16:20 - 16:40  HR branding vagy józan ész - A megbecsülés Veled kezdődik - Ráczné Szőke Ildikó - Raiffeisen Bank

16:40 - 17:00 Fejvadászat? Közösségépítés! - Kovács Péter, ISEEQ

17:00 - 17:30  Toborozz, mint egy nindzsa! - Jonathan Campbell, Social Talent

17:30 - 17:50  Gamification a gyakorlatban - Forgács Judit, IT Services Hungary Kft., ügyvezető igazgató, HR vezető

17:50 - 18:10  Első lépés online: a jelentkezés! - a felhasználói élmény szerepe jelentkezési folyamatban - Fábián Csongor, LogMeIn


18:10             Rendezvény vége, beszélgetés



Előadók
Baksy Marianna
Humánia, marketingvezető
2005-ben szerzett közgazdász diplomát, majd az elmúlt közel tíz év során több területen is kipróbálta magát a kommunikációs szakmában. Ügynökségi oldalon koncepcióalkotással és megvalósítással foglalkozott rendezvényszervező, reklám- és pr ügynökségnél. Részt vett a Pécs 2010-EKF kommunikációs kampányának tervezésében, előkészítésében. 2011 óta felelős a Fürge Diák Iskolaszövetkezet és a Humánia HRS Group Zrt. marketing tevékenységéért.
Barna Tamás
Republic Group ügyvezető igazgató, tulajdonos
Tamás vezetésével az Cannes-i reklámverseny Arany Oroszlán díjával is büszkélkedő ügynökség az elsők között kezdett el tudatos stratégiai márkaépítéssel foglalkozni a világ elsőszámú márkatanácsadója, a Siegel and Gale megkeresésére. 2003-ban létrehozta Közép-Európa legnagyobb márkaépítéssel foglalkozó szakmai találkozóját, a BrandFestivalt, melynek kezdetektől fogva elnöke. A Marketing és Média szerkesztőbizottsági tagja és rovatvezetője. 2006-ban a Pasadena-i Art Center College of Design vendégelőadójaként szemináriumsorozatot vezetett a kelet-európai márkaépítési tapasztalatokról. Jelenleg a Columbia University, Management és Leadership posztgraduális képzésében vesz részt, 2002 óta pedig a Magyar Amatőr Csillagászok egyesületének elnökségi tagja.
Jonathan Campbell
Social Talent, társalapító
Jonathan 15 éve foglalkozik munkaerő toborzással és a világ neves szakmai konferenciáin beszélt már a sikeres toborzásról, a tehetségek eléréséről illetve megtartásáról, és az ideális jelöltek elkötelezéséről. A Social Talent online tréningjével olyan cégek számára képzett már „fekete öves” szakembereket, mint az Oracle, a Dropbox, az Accenture, a Novartis, vagy az eBay, de dolgoztak már a CERN, a Philips, az IBM, a Randstad, a Manpower, a Hays és az Alexander Mann Solutions csapataival is.
Dely Gábor
D-code Kft., termékfejlesztési vezető
Gábor a d-code-nál a digitális és online termékek fejlesztéséért felel. Hozzá tartozik az e-mail marketing, a termékstratégia és a marketing folyamatok irányítása. Karrierjét a BBDO-nál kezdte Budapesten, ahonnan Londonba igazolt az e-Dialog UK/eBay Enterprises-hoz. 2011 és 2014 között az Allegro Groupnál e-mail marketing és CRM specialistaként szerzett tapasztalatokat. 2013-tól pedig a DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) elnökségi tagja.
Fábián Csongor
LogMeIn, felhasználói élmény tervező
Egy felhasználói élmény tervező célja, hogy az emberek ne csak használják,hanem szeressék is az online világot. Csongor 5 éve foglalkozik teljes élményt felölelő tervezési projektekkel. Jelenleg a LogMeIn UX designereként könnyíti meg több millió felhasználó mindennapjait. 2013-ban előadóként vett részt a TEDxYouth@Budapest konferencián.
Forgács Judit
IT Services Hungary Kft., ügyvezető igazgató, HR vezető
Forgács Judit a Budapesti Műszaki Egyetem Gépészmérnöki karán tanult, MBA minősítését az Open University Business School- ban (Egyesült Királyságban) szerezte. Több mint 20 éves, széleskörű tapasztalattal rendelkezik stratégiai tervezés és üzleti menedzsment terén. Szakmai pályafutása során, jellemzően IT és shared service ágazatokban működő nemzetközi vállalatoknál, többek között a Hewlett Packardnál, valamint a Convergys-nél látott el vezetői feladatokat Operations Management és Emberi Erőforrás területeken. Vendég professzor a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol kifejlesztett egy kurzust, melynek középpontjában az emberi erőforrás menedzsment operatív és üzleti stratégiát támogató megoldásai állnak, a változásmenedzsmentre és üzleti partneri kapcsolatokra fókuszálva.
Forgács Mariann
Be Social, ügyvezető igazgató
A Be Social csapatával 2010 eleje óta segít eligazodni a közösségi kommunikáció útvesztőjében. Szakmai blogjai (besocial.hu/blog, marketingmorzsak.hu) és aktív Facebook oldalai segítségével igyekszik tanácsot adni magánfelhasználóknak, nonprofit szervezeteknek, vállalkozásoknak és ügynökségeknek.
Joanelli Tamás
Be Social, ügyvezető, közösségi marketing szakértő
Tamás 10 éve foglalkozik online marketinggel. Az első években önállóan fejlesztette tudását, majd 2010-ben Forgács Mariannal közösen indították útjára közösségi marketinggel foglalkozó vállalkozásukat. A Be Social ügynökség folyamatosan növekedve mára 20 fős csapatként nyújt online marketing szolgáltatásokat ügyfeleinek, illetve a marketingmorzsak.hu és besocial.hu szakmai blogokon keresztül minden érdeklődőnek. Tamás szakterülete a Facebook kommunikáció, azon belül a hatékony üzleti jelenlét támogatása.
Kovács Péter
IseeQ társalapító és Chief Social Evangelist
A recruitment világába teljesen véletlenül csöppent bele, de nagyon gyorsan világos lett számára, hogy ez az, amit mindig is keresett. 6 évig dolgozott a ProfiPower, majd annak felvásárlása után a Randstad színeiben az IT területre specializálódva. 2008-ban találkozott először az itthon akkor éledő startup világgal, amibe azonnal bele is szeretett. Innen egyenes út vezetett a Prezihez, melynek nemzetközi tehetségkutatójaként dolgozott. Az IseeQ társalapítójaként első sorban a cég nemzetközi térnyeréséért felel.
Nemes Orsolya
Y Consulting, prezentáció-dizájner és tréner
Orsolya tipikus Y-generációs pályát futott be: tanult Németországban, Budapesten és Finnországban. Diploma után az egyik vezető tanácsadó cégnél helyezkedett el, ahol a saját bőrén tapasztalta meg, hogy a generációs különbségek hatalmas gátat jelenthetnek a munkahelyi együttműködés során. Frusztrációját az Y generáció és a generációs különbségek témáiban való elmélyedésbe csatornázta. Kutatásainak eredménye egy Slideshare-en megosztott prezentáció lett e témában, mely váratlanul és hamarosan egyfajta „globális bestseller-ré” vált, illetve az a meggyőződés, hogy a generációs különbségekből fakadó feszültségeket nem csak kezelni szükséges, hanem építeni is lehet rájuk.
Ráczné Szőke Ildikó
Raiffeisen Bank Magyarország, HR igazgató
Karrierjét 1993-1995 között a Magyar Hitel Bank Rt. Pályakarrier Programjában alapozta meg. HR pályafutását 1996-ban kezdte ugyanebben a bankban, a szervezeti kultúrafejlesztés és képzés területén. 1997-2001 között a bank jogutódjánál, az ABN AMRO Banknál a képzés-fejlesztési terület helyettes-vezetőjévé, majd vezetőjévé lépett elő. Ezt követően 2001-2006 között a Magyar Nemzeti Bankban dolgozott a HR fejlesztés és tanácsadás vezetőjeként. 2006-ban az E.ON csoporthoz csatlakozott, majd 2008 végén visszatért a bankszektorba, ahol azóta is ő látja el a Raiffeisen Banknak és leányvállalatainak HR vezetői teendőit.
Keith Robinson
52°N, alapító
Keith 35 éve dolgozik a média, lapkiadás és toborzás területén. 1989-ben Ő indította az Egyesült Királyság legnagyobb HR magazinját, a Personnel Today-t és megalapította az iparág egyik jelentős elismerését, a RAD díjat is. Vezetett HR kommunikációs ügynökséget, 1999-ben pedig társalapítóként vett részt Anglia vezető állásportáljának, a Totaljobs.com-nak az elindításában. 2005 és 2007 között a CEE Job Board Group CVOnline felügyelőbizottságának igazgatója volt. Ma két vállalkozást vezet. Az egyik az angliai székhelyű, de CEE hálózati fókusszal rendelkező, munkáltatói brandinggel, EVP fejlesztéssel és toborzási marketinggel foglalkozó 52°N. A másik, szarajevói központtal rendelkező vállalkozása olyan szervezetek toborzási törekvéseit segíti, amik főként Közép és Kelet Európából, balkáni országokból és Törökországból keresnek szakembereket.
Simon Balázs
Humánia, jogi és kommunikációs igazgató
Közel 20 éves munkaügyi és munkajogi tapasztalatát a munkaerőpiac szolgáltatói oldalán szerezte. 1996 óta a Fürge Diák Iskolaszövetkezet igazgatósági tagjaként foglalkozik az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás jogi és szervezeti hátterével, míg az atipikus foglalkoztatási formák szakértőjeként 2001 óta a Humánia HRS Group Zrt.-nél is kamatoztatja tudását. Fő munkaterületei a public affair, a szervezeti és HR stratégia, valamint a minőségirányítási rendszerek jogszabályi megfelelőségének biztosítása. 2003-tól főtitkára, 2012-től alelnöke a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Szövetségének, valamint a Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének szakértője.
Spiller László
Adecco Magyarország, tanácsadó
László szoftverfejlesztő mérnökként multinacionális cégek kutatási-fejlesztési központjaiban dolgozott itthon és Németországban. MBA tanulmányait követően szenior IT toborzási tanácsadóként folytatta pályafutását. Jelenleg az Adecco Magyarország tanácsadója, ahol IT specialista és vezetői pozíciók betöltésén dolgozik.
Toldi Gábor
HVG HR Center, igazgató
Karriereje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 15 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként a Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Mégis a legizgalmasabb kihívást a HVG biztosítja, immáron 6. éve a HR Center igazgatói pozíciójában, hiszen itt van lehetősége a HR egy olyan szegmensébe dolgozni, amely talán a legnagyobb és egyben leggyorsabb változáson megy keresztül napjainkban a HR kommunikáció területén.
Tóth Balázs
HVG Kiadó, Online marketing specialista
Pályafutását a nyomtatott médiában kezdte, majd 2009-ben digitális területre váltott. 2012-ig a Mindshare Médiaügynökség performance marketing csapatának volt a tagja, ahol széleskörű tapasztalatot szerzett nemzetközi és hazai vállalatok kampányainak tervezésében és lebonyolításában. 2013-tól szabadúszóként, majd 2014 tavaszától a HVG szerződéses partnereként folytatja karrierjét.
Uzsák Éva
Aon Hewitt, Üzletfejlesztési vezető, Senior tanácsadó
Üzletfejlesztési vezetőként legfontosabb feladata, hogy folyamatosan keresse az olyan lehetőségeket, amelyek az Aon Hewitt szakmai keretrendszerébe ágyazva innovatív és újszerű megoldásokat jelenthetnek a HR szakemberek és vállalatok számára. Tanácsadói karrierjét 2006-ban kezdte az Aon Hewitt-nál, külföldi és hazai vállalkozásszervezői és marketing tapasztalatokkal a háta mögött. A korábban megszerzett erős üzleti szemléletet ötvözte HR szakmai tudással és szinte valamennyi iparágból származó projekttapasztalatokkal. Senior tanácsadóként elsősorban employer brand fejlesztési, valamint vezetés-, és elkötelezettségfejlesztési projektekben vesz részt. Az innováció és a folyamatos tanulás iránti elkötelezettségét mutatja, hogy nemrég végzett Kreativitiás ökológiai szaktanácsadóként az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai karán.
Várkonyi András
GE, toborzási vezető
András 2008 óta foglalkozik toborzással és kiválasztással. Pályáját az IBM-nél kezdte, mind vállalati toborzással, mind RPO-val foglalkozott európai toborzásban. 2011-ben csatlakozott a GE-hez, először a Lighting üzletág európai toborzási csapatában dolgozott, tavaly október óta pedig a magyarországi toborzási funkció vezetője az összes GE üzletágban.
Vendler Balázs
Games for Business, alapító
Balázs közel 20 éves tapasztalattal rendelkező kommunikációs szakember. 2006-ban kezdett különböző üzleti célú (toborzás, imázsépítés, promóció, CSR) internetes játékok fejlesztésével foglalkozni. Játékosított toborzási megoldásokat tervezett felsőoktatási intézményeknek (Pécsi Tudományegyetem, Szegedi Tudományegyetem), és számos nagyvállalatnak. A PWC-vel közösen kidolgozott gamifikált megoldásuk, a Multipoly nemzetközileg is elismert toborzási eszköz, amely 2014-ben elnyerte a HR Oscart, a „2014 Legjobb HR Projektje" címet.
Veres Rita
Aon Hewitt, cégvezető
Európai vezetői szerepkört is betöltő szenior tanácsadóként Rita fő szakterületei az elkötelezettség fejlesztés és munkáltatói márkaépítés. Számos ország elkötelezettség projektjeiért felel Európában, ügyfelei főleg a Fortune 500 listájáról is jól ismert multinacionális cégek. Tanácsadói karrierjét 2000-ben gyakornokként kezdte a Hewitt-nál, 2004-től a Legjobb Munkahely Felmérés Magyarország projektvezetője lett, ezt követően 2006-ban ezt a szerepkört már közép-kelet-európai szinten töltötte be. 2008-tól egész Európában felel a piacvezető Elkötelezettség üzletág sikeréért, és példaértékű utat bejárva, 2013 januárja óta a magyar cég vezetője.
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás utca 8.

2014. október. 08. 09.00


Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!