Az esemény időpontja:

2016-09-27 09:00:00

Online Toborzási Konferencia 2016.

Technológia és kreativitás a munkaerő-piacon


Teljes ár: 34 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 44 323 Ft) | További kedvezmények

A toborzáshoz használt online megoldások között egyetlen év alatt is rengeteg újítás látott napvilágot. Sokat finomodtak a keresési lehetőségek és egyre kevésbé bizonyul hatékonynak, ha a bejáratott csatornáinkat a korábbi rutinok alapján működtetjük.

Kihívást jelent, hogy ezekhez az újfajta lehetőségekhez alkalmazkodtak a munkavállalók is. Egyre nehezebb felkelteni a figyelmüket, kimozdítani a passzivitásból és elkötelezni a megfelelő jelölteket.
Az Y generáció képviselői egyre gyakrabban kerültnek vezetői pozícióba, ami kihat a szervezetek működésére, a csapatok dinamikájára. Mindeközben pedig piacra lép a Z generáció is, akik a korábbiaktól teljesen eltérő hozzáállást képviselnek a munkaerő piacon. 

Nézőpontváltásra van tehát szükség a napi szinten alkalmazott online platformok és a keresési szokásaink terén is. Kreatív szemlélet és technológiai jártasság nélkül hamar veszélybe kerülhet hatékonyságunk.

Konferenciánkon igyekszünk a bevált eszközökben és csatornákban rejlő mélyebb lehetőségeket körüljárni és első kézből bemutatni a legújabb technológiákat, amik Nyugat-Európában már a szakma újraértelmezésére motiválják a HR szakembereket.


2016.08.27-ig 20%-os Nyári kedvezmény!


Kapcsolódó cikkek

Pszichometria helyett mobiljátékok - gamification a toborzásban...bővebben

"Jó jelöltet felkutatni olyan, mintha kincskeresőset játszanánk"...bővebben

Akik már nem akarnak belehalni a munkába - a Z generáció a munkaerőpiacon...bővebben

Ilyen a Z-generáció álommunkahelye...bővebben



Keynote Speakers

Irina Shamaeva, Braingain Recruitment (USA)
Robert Newry, Arctic Shores (GB)


  • TARTALOM


  • A jövő állásai - Milyen pozíciókra toborzunk 5 év múlva?
  • Játék-alapú előszűrés – Gamification újragondolva
  • Hatékony employer branding
  • Hogyan készítsünk kreatív álláshirdetést?
  • Talent pool - A kifizetődő befektetés
  • Új piacra lépők - Z-generációs munkavállalók
  • Toborzási toolkit - Kereséseink finomhangolása
  • Mindent a diversity sourcingról
  • Social Media Recruiting
  • Szakmai workshopok


Témák

Vezetőnek lenni egy exponenciális világban
Veres Rita, Aon Hewitt

Vannak, akik szerint a jövőben vezetőnek lenni a világ legnehezebb és legellentmondásosabb feladata lesz. De mikor volt könnyű és egyszerű embereket vezetni? A jövő kihívása abban rejlik, hogy egy exponenciálisan fejlődő világban kell jövőképet, útmutatást, biztonságot teremteni az embereknek. A jövő vezetőinek le kell bontaniuk a határokat, új vezetési és gondolkodási módszereket kell alkalmazniuk, miközben megjósolják a megjósolhatatlant, és folyamatos innovációra sarkallják szervezetüket. Lehetetlen lenne ez a küldetés? Inkább a legfantasztikusabb, amivel egy vezető találkozhat!


A munka jövője: csak a szoftvereseknek maradnak talpon?
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország

A munka világa rekordgyorsasággal változik. Nyakunkon a rengeteg technológiai innováció: jönnek az önvezető autók, a mobilapplikációk, a robotpincérek, és a teljesen automatizált, szinte ember nélkül működő gyárak. Hogyan hat mindez a minden a munka világára? Kinek lesz munkája 15-20 év múlva?  Milyen pályát érdemes választania a mai bölcsődéseknek? És mi, már dolgozó felnőttek hogyan tudjuk megőrizni az alkalmazhatóságunkat hosszú távon? Mit fogunk csinálni a rengeteg szabadidőnkben? És mi lép a jövőben a munka biztonságának helyébe? Előadásomban arra biztatok mindenkit, hogy járjon nyitott szemmel és füllel a világban és készüljön tudatosan fel az elkerülhetetlen változásokra, mert úgy hiszem,: „Amit nem tudsz megváltoztatni, annak állj az élére”.


Amikor a technológia forradalmasítja a HR szakmát
Balogh Péter, angyalbefektető, tech-vállalkozó

Bár utolsó bástyaként sokáig kitartott, a digitális fejlesztések és a mérhető, innovatív, online megoldások a HR szakma egyre jelentősebb területeit hódítják meg. Korosztályváltás zajlik mind a csapatokban, mind a HR osztályokon, s ezzel párhuzamosan ezt a szakmát is mindinkább a technológiai szemlélet hatja át. Mit tehetünk, hogy tartani tudjuk a lépést? Mi vár még ránk? Hogyan tudunk ezekre a változásokra felkészülni? Vajon mit adhatnak a startupok a nagycégeknek? A mindkét világot megjárt, vezérigazgatói pozíciót startup-befektetésekre váltó Balogh Petya saját tapasztalataiból merítve válaszolja meg ezeket a kérdéseket.



Hogyan keressünk jól - Az online jelöltkeresés trükkös szabályai - (angol nyelven)
Irina Shamaeva, Brain Gain Recuting

Az online platformokon, mint a Google, a Linkedin, az Indeed.com vagy a különböző gyűjtőoldalakon a jelöltkeresés elraktározott szakmai információkon és számítógépes algoritmusokon alapul. S bár ezek a rendszerek mind támogatják a Boolean (logikai) keresést, rengeteg apró különbség van közöttük. Éppen ezért fontos, hogy a megfelelő nyelven kommunikáljunk minden egyes rendszerrel, hogy mihamarabb eljussunk a megfelelő jelölthöz. Előadásában Irina felvázolja a legfőbb online keresőrendszerek sajátosságait, összeveti a logikai és a szemantikai keresési funkciókat, bemutatja a Google RankBrain algoritmusát, elmagyarázza, hogyan kezeljük a „perszonalizált” eredményeket és mutat néhány bennfentes X-Ray keresési technikát, amik mind hatékonyabbá teszik kereséseinket.


Milyen üzleti elvárásokra lehet megoldás a toborzás kiszervezése?
Bogdán Szilvia, Avis Budget Group BSC Kft.

Amikor a toborzásról gondolkodunk, ma már nem csupán a jelöltek felkutatásáról és kiválasztásáról, sokkal inkább a tehetségek vonzásáról és elkötelezéséről beszélgetünk. De hogyan kell ezt jól csinálni? Szakértői kompetenciát építsünk a saját csapatunkban, vagy szervezzük ki erre specializálódott cégnek, vagy cégeknek? Esetleg építsünk hibrid modellt, azaz legyen saját csapatunk és csak a komplexebb kereséseket szervezzük ki? A teljes folyamatot vagy annak egy részét adjuk "idegen kezekbe"? Előadásunkban ezekre a kérdésekre adunk válaszokat.


Fearless Employer Branding
Zvezdovics Anita, TATA Consultancy Services Hungary

Employer Branding kapcsán vannak pillanatok, amikor elszorul a torkunk: Kinek a felelőssége? Mekkora a beruházás és mekkora a megtérülés? Hogyan tudja támogatni az üzleti célokat? Megtartás vagy toborzás? Ki is pontosan a célcsoport? Mit tudunk neki mi ajánlani, amit más nem? Hogyan támogatja az online toborzást? A megoldás kulcsa egy újfajta nézőpont és gondolkodásmód: az integrált employer branding stratégia, az üzleti stratégia része kell legyen!


Gamification újragondolva – Újabb trükk vagy forradalmi megoldás? - (angol nyelven)
Robert Newry, Arctic Shores

Most még nem látni tisztán, hogy a videojátékokéhoz hasonló technikák alkalmazásán alapuló gamification csak múló hóbort lesz vagy valóban forradalmi újítást hoz a toborzás világába. Elgondolkodtató előadásunkban sorra vesszük a játékos pszichometriai előszűrések gyakorlati tapasztalatait, amik a Deloitte, a McKinsey és a Vodafone toborzási szokásait is átalakították.


Új piacra lépők – Z generációs munkavállalók - kerekasztal
Moderátor: Krizsó Szilvia - Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus / Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem / Demény Soma, GE / Pistyur Veronika, Bridge Budapest

Kerekasztal beszélgetésünkön a munkaadói, a pszichológiai, a civilszervezeti és a kutatói oldalt kérdezzük: milyen pszichológiai karakterekkel rendelkeznek a Z-generációsok, mire készüljenek a munkaadók, ha a Z-genesek belépnek a munkaerőpiacra, hogyan látják saját helyzetüket a Z-genesek és mit mondanak róluk a számok, kutatások?


A siker kulcsa a hiring managerek kezében van! Taktikai munkaerő-tervezés 5 lépésben
Toldi Gábor, Socialtalent

A toborzási-kiválasztási sebesség mindent eldönt. A recruiterek sikere a hiring managereken múlik, ők a belső megrendelőink, náluk van az információ a munkaerőigényekről, ők fogalmazzák meg a profilokkal szembeni elvárásokat, ők minősítik szakmailag a jelölteket. Jelentős részben rajtuk múlik az új belépők beválása. Előadásunkban sorra vesszük, melyek azok a kritikus témák ahol a reruiterek felelőssége a hiring managerek képzése, fejlesztése. Megvizsgáljuk, milyen folyamatra van szükség a toborzás során, hogy recruiterként megfelelhessünk a jelöltek és a vállalat igényeinek egyaránt illetve, hogy miként alakítható ki a taktikai munkaerő-tervezés folyamata 5 lépésben, aminek eredményeként drasztikusan csökkenthető a toborzási idő.


Diversity sourcing – a nyitott szervezetek előnyei
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand

A nyitott, befogadó szervezeti kultúra a fenntartható növekedés egyik kulcsa. A sokszínű munkakörnyezet pozitív hatással van a hatékonyságra, a csapatmunkára, a dolgozói motivációra és a munkáltatói márkára egyaránt. Hogyan támogathatja a nyitott szervezeti kultúrát a toborzási folyamat? Mit tehet a sourcer és a recruiter, azért, hogy minél sokszínűbb talent bázist érjen el?


Toborzási költségek csökkentése a fizikai állomány körében
Márton Miklós, ViVeTech Kft.

Az elmúlt két-három évben a hazai munkaerőpiac elképesztő mélységeket él meg. Már nem csak a fehérgalléros munkavállalók megtalálása, hanem a fizikai munkahelyek feltöltése is vért és izzadtságot kíván a toborzó kollégáktól. Milyen lehetőségei vannak egy gyártó vállalatnak arra, hogy a nyilvánvaló – és sokszor csak időleges vagy részmegoldást hozó – béremelés mellett alternatívákat találjon a munkaerő megtartására, a lehetséges kiesés, elvándorlás megakadályozására? Milyen programokat érdemes indítani ennek érdekében? Hogyan tud az ergonómia, az ember-munkahely-környezet kapcsolat rendszer szintű elemzése segíteni a lojális kollégák megtartásában, vagy akár a szűkös munkaerő-piaci kínálat hatékonyabb kihasználásában? Ha mégis bért kell emelni, akkor miként emelhető az ehhez fedezetet nyújtó hatékonyság anélkül, hogy túlterhelnénk a dolgozóinkat.


Előadók

Antalicz-Márton Réka


HVG HR Center, Key account manager

Réka, közel tíz éve dolgozik HR szolgáltatói területen, hét éve pedig a HVG HR Center csapatát erősíti. Key account managerként a kiemelt ügyfelekért felel, így nap, mint nap szembesül a HR szakma kihívásaival, a cégek toborzási és kiválasztási nehézségeivel. Hisz az újdonság erejében, az egyediségben és az alternatív toborzási megoldásokban. 



Balogh Péter


Tech vállalkozó és angyal befektető

Nevéhez fűződik többek között a nemzetközi piacot is meghódító NNG, melynek társalapítója és vezetője volt. Itt vezérigazgatóként egy 850 fős csapatot épített fel és az ő motiválásukat tartotta legfőbb feladatának. Azóta angyal befektetőként több formációban is magyar tech startupoknak segít, többek között számos HR tech cégnek is.


Bogdán Szilvia


Avis Budget Group BSC Kft., HR igazgató

A shared service-ben eltöltött HR Igazgatói pályafutásom alatt éreztem meg leginkább a toborzás - kiválasztás stratégiai szerepét. 2010-ben csatlakoztam a céghez, akkor 300-an voltunk de a vállalat rövid időn belül 1000 fősre növekedett, ami a korábbinál még dinamikusabb üzleti elvárást hozott magával a HR-rel szemben: gyors megoldásokat találni az üzleti igényekre változó környezetben . A tehetségek megtalálása, elkötelezése, fejlesztése és megtartása valamint a kultúrafejlesztés alappillérei lettek az emberi erőforrás- stratégiának.



Börcsök Gyöngyi


Klinikai szakpszichológus

Gyöngyi a "Kávészünet pszichológussal" brand és YouTube csatorna megálmodójaként, aktívan kutatja az online tér pszichológiai aspektusait immár második éve. Hetedik éve foglalkozik klinikai szakpszichológiával, egyéni-, család- és pár terápiával. Elsődleges célja, hogy jobbító erőt képviseljen, így arra törekszik, hogy online és offline térben is minél több pszichológiai ismeretet adjon át.



Demény Soma


GE, HR Manager GGO/GOF CEE

Végzettsége szerint közgazdász, karrierjét a T-Mobilnál kezdte, majd a General Electric több üzletágánál töltött be különböző HR szerepköröket, a GE HR vezetőképző programjának végzettje. Elsődleges megkülönböztető jegye, hogy nincs olyan nehéz helyzet vagy stresszes időszak, amiben ne tudná ő és a csapata jól érezni magát. Kétgyermekes apaként és a vállalat kulturális nagyköveteként egyaránt ezt képviseli. Az SSC világba becsöppenve 2,5 éve építi talán az egyik leggyorsabban növekedő szolgáltató központot GE Global Operations néven.



Guld Ádám


 Pécsi Tudományegyetem, egyetemi adjunktus

Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak. 


Irina Shamaeva


Brain Gain Recruiting, társalapító, vezető toborzó

Irina nemcsak a Brain Gain toborzó iroda kiemelt szakembere, de a nevéhez fűződik a Sourcing Certification Program elindítása is. Emellett professzionális keresési stratégiák és gyakorlati toborzási technikák elkötelezett oktatójaként online és személyes platformokon osztja meg a HR szakemberekkel. Felfedezései, tippjei és stratégiái a Boolean Strings blogján követhetők, de rendszeresen ad elő nemzetközi konferenciákon, tréningeken is, webináriumai pedig már több tízezer szakembert értek el. Emellett társszerzője a „300 Best Boolean strings” című e-könyvnek, tweetjei pedig a @braingain címen követhetők.


Juhos Andrea


Lee Hecht Harrison Magyarország; Ügyvezető Partner

Juhos Andrea az LHH magyarországi vezetőjeként több mint 15 éve foglalkozik karrier tanácsadással. Ügyfelei közé tartoznak a hazai multinacionális és magyar vállalatok vezetői csakúgy, mint azok fiatal tehetségei. Kifejezetten érdeklik a munka és a munkahelyek jövőjével kapcsolatos témák, trendek és az, hogyan tudnak minderre felkészülni a munkavállalók.  Foglalkoztatja az is, milyen új gyakorlatokat alkalmaznak a cégek HR szervezetei a vállalati és a külső környezeti változásokhoz való alkalmazkodás érdekében.  Szakmai munkája mellett az Amerikai Kereskedelmi Kamara Igazgatósági tagja, és a Tehetség munkacsoport vezetője, illetve a megváltozott munkaképességűek munkaerőpiaci integrációját támogató Salva Vita Alapítvány kuratóriumi tagja is közel 10 éve.



Márton Miklós


ViVeTech Kft., kereskedelmi igazgató

Az üzleti terület vezetőjeként felügyelete alá tartozik a társaság üzleti tevékenységének gerincét jelentő virtuális verifikációs illetve virtuális ergonómiai technológiákon alapuló termékek és szolgáltatások értékesítése a hazai és a nemzetközi piacokon egyaránt. Miklós jelentős gyakorlati tapasztattal rendelkezik mind a hazai, mind a régiós informatikai piacok és tendenciák terén, melyre multinacionális szoftverfejlesztő és hazai információbiztonsági és tanácsadó cégekben eltöltött közel húsz év alatt tett szert. Korábban a KÜRT ZRT. üzleti vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát külgazdasági és Európai Unió szakirányon.


Pistyur Veronika


Bridge Budapest, ügyvezető

A LogMeIn, a Prezi és a Ustream által alapított non-profit szervezet, a Bridge Budapest ügyvezetője korábban a Kitchen Budapestben, a Design Terminál TechLab startup programjában, jelenleg pedig a Telenor Accelerate és a Magyar Templeton Programban mentorál startupokat. Vezetett saját produkciós irodát, tévéműsort és kommunikációs ügynökséget. Attitűdlobbistaként a Bridge Budapestben célja, hogy Magyarországon egyre többen megtapasztalják, képesek a saját sorsukat felelősen alakítani, lehet értelmes munkával boldogulni, Magyarországról indulva is lehet világsikert építeni. Csapatával azon dolgozik, hogy kialakulhasson egy tudatosabb vállalkozói és munkavállalói réteg és Magyarország egy olyan hely legyen, ahol az önbizalom alapja a tudás és a teljesítmény.


Radnai Tóth Judit


Talentbrand employer branding , alapító

A munkáltatói márkaépítés és kommunikációs tanácsadás mellett feltörekvő nemzetközi startupok toborzási folyamatainak optimalizálásán dolgozik. Több éves startup-, és média háttere segíti jól működő folyamatok kialakításában, az employer brand építésben és a hatékony kommunikációban.


Robert Newry


Arctic Shores, ügyvezető igazgató

Robert, miután első vállalkozását 2013-ban eladta a Xeroxnak, megalapította az Arctic Shores-t, egy díjnyertes, izgalmas start-up vállalkozást, ami játék-alapú pszichometrikus értékelések megalkotásán dolgozik. Rendszeresen ad elő HR rendezvényeken, fellépett már New Yorktól Szingapúrig az egész világban. 


Toldi Gábor


Social Talent, partner
Karrierje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 16 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként az Aon Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia rendezvények, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
 

 


Veres Rita


Aon Hewitt, cégvezető, európai üzletágvezető

Rita a világ első számú humánerőforrás és outsourcing tanácsadó vállalatának cégvezetője, európai üzletágvezetője és a SingularityU budapesti nagykövete. 15 éve gyakornokként csatlakozott az Aon Hewitt-hoz, és példaértékű karrierúttal mára az egyik legsikeresebb vezetője lett. 2012-ben, egy jelentős átalakítást követően vette át a cég vezetését, és már abban az évben az előző hat év legsikeresebb időszakát zárták. A magyar csapat elkötelezettsége és az innovációban való hitük legendás.  Rita vezetőként hisz abban, hogy amit csinálunk, annak a jövőről kell szólnia.

Veres Rita tavaly elnyerte azt a Női Menedzser Díjat, amelyet 2014-ben hagyományteremtő céllal alapított a PWA. A díj célja, hogy a nők gazdasági szerepvállalását jó példák kiemelésével ösztönözzék és segítsék a nőket vezetői ambícióik elérésében. 


Zvezdovics Anita


TATA Consultancy Services Hungary, Egyetemi Kapcsolatokért és Munkáltatói Arculatért felelős vezető

Jelenleg a TATA Consultancy Services Egyetemi Kapcsolatokért és Munkáltatói Arculatért felelős vezetője vagyok és méginkább egy „change agent”. Employer Branding-gel a kapcsolatunk 7 éve kezdődött (még jóval a `Tinder korszak` előtt). Amit már magunk mögött tudhatunk: a kapcsolatunk kihívásokkal teli, de eredményes, energizáló és jövőbemutató, pezsgő és tanulságokkal teli kezdeti szakasza. Ami a jelenben már sokkal fontosabb: mitől lesz sikeres az employer branding? Mit is jelent ez és hogyan támogatja mindez az üzleti célokat? Hogyan mérjem a hatékonyságát? Hogyan építsek online employer branding stratégiát? A sok kérdéssel teli út számomra válaszokkal van kikövezve, amiben a megszerzett szemléletet és tudást szeretném minél többetekkel megosztani. Szenvedélyem, hogy kreatív megoldásokat találjak szervezeti problémákra, amik a holnap munkahelyét a jövő munkahelyévé teszik. 


Videók

Helyszín

MOM Kulturális központ
1124, Budapest, Csörsz utca 18.


A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is. • HR-szolgáltatók és egyéb szolgáltatók értékesítői részére a részvételi díj 52 000 Ft + áfa / fő. A kedvezmények a szolgáltatók esetében nem érvényesíthetőek.   Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -20% Diákkedvezmény: -20% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.