Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Milyen a vonzó online tartalom, amely látogatókat és vásárlókat generál?

A tartalommarketing csodákra képes, ha jó csinálják, de sokan még azt sem tudják, hová is sorolják. Egy újabb PR eszköz, marketing kommunikációs taktika vagy valami más? Opcionális, szükséges, vagy megkerülhetetlen?

Előadóinkkal az alábbi kérdésekre keressük a választ:
  • Mi az tartalommarketing, miért kell és hogyan fogjunk hozzá?
  • Hol van a tartalommarketing szerepe egy szervezeten belül? Milyen stratégia mentén, milyen gyorsasággal, és milyen jóváhagyási folyamatban születik, és ki koordinálja?
  • Milyen a vonzó, a fogyasztó és a márka számára is releváns tartalom? 
  • Hogyan gyártsunk vonzó online tartalmat, amely látogatókat és vásárlókat generál?
  • Mire jó és hogyan készülnek a Facebook-alkalmazások, mobil applikációk és más a vásárlók bevonását segítő online marketing fejlesztések?
  • Hogyan segítsük a felhasználókat vásárolni?
  • Hogyan lehet egy „ábrával” mindent elmondani?
  • Infografika: komplex dolgokat szemléltet egyszerűen, képekkel, rajzzal és szöveggel... de mitől ilyen lenyűgöző?
  • Hogyan használjuk tartalmaink alapján a keresőmarketinget, a közösségi médiát és az online marketingarzenál más eszközeit, hogy látogatókat, tartalomfogyasztókat és vásárlókat szerezzünk?

Program:

12:30 – 12:35 Megnyitó: Budaházy Árpád, kiadóvezető / HVG Könyvek

12:35 – 13:25 Tartalommarketing (r)evolúció 
Mi az a tartalommarketing és miért kell? Globális kitekintés. Csatornák, médiumok, műfajok. A tartalommarketing folyamata a stratégiaalkotástól, a tartalomauditon át a gyártásig, a tartalomgondozásig és az eredményesség méréséig. Tartalomalapú szegmentáció. Karakteralkotás. A márka mint történet. A most hatalma és még néhány jó tanács. 
Előadó: Szurop István, ügyvezető tanácsadó / Taktikon Marketing Projektek
       
13:25 – 13:55 Blogvilág 
Miért olvassák a blogokat és hogyan készítsünk sikeres és látogatott blogot? Hogyan találja meg egy blog a célcsoportját? Hogyan segíthet egy blog a fogyasztói tájékoztatásban és a vásárlásban? Hogyan vonjuk be az olvasókat és hogyan népszerűsítsük a blogot? 
Előadó: Magyarósi Csaba, Goldenblog-díjas blogger / Appleblog, Egy nap a városban, Attraktor

Hanyatló blogoszféráról beszélnek sokan, ehhez képest a blogok száma egyre nő - jelenleg több mint 180 milliót írnak világszerte. A blogírásról, a bloggerek felelősségéről, a blogok és a márkák viszonyáról beszélgetett Szurop István a kétszeres Goldenblog-díjas bloggerrel, a közelgő HVG tartalommarketing szeminárium egyik előadójával. A teljes interjút itt olvashatják.

13:55 – 14:20 Infografika
Honnan jön az infografika? Az infografikák fajtái. Az infografika helye és szerepe a marketing-értékesítési folyamatban. A hatékonyságát növelő kiegészítő   kommunikációs lehetőségek. Hogyan használjuk, mikor használjuk és mikor ne? – példákkal illusztrálva. Használati utasítás infografikát készíttető ügyfeleknek. 
Előadók: Baranyai Júlia, művészeti vezető és Nagy Krisztián, kreatív igazgató / Avalanche Kreatív Ügynökség

Komplex dolgokat szemléltet egyszerűen, képpel, rajzzal, szöveggel. Napjaink felkapott, már-már „hájpolt” vizuális kifejezési eszközéről, az infografikáról Szurop István beszélgetett a közelgő HVG tartalommarketing szeminárium kapcsán a rendezvény két előadójával. A teljes cikket itt olvashatják.
       
14:20 – 14:40 Kávészünet

14:40 – 15:20 Alkalmazások mobilra, webre, táblagépekre
Bevezetés a Facebook- és mobil applikációk világába. Hogyan fejlesszünk alkalmazásokat a különböző tartalmakhoz és márkákhoz? Esettanulmányok, követendő és kerülendő példák. 
Előadó: Kékesi Zsuzsa digitális produkciós divízió vezető / HVG Kiadó Zrt.

Több mint 3,9 millió magyar Facebook-felhasználó, kétmillió mobilinternet-előfizető, egymillió okostelefon, több tízezres nagyságrendű, folyamatosan növekvő hazai táblagépes felhasználói kör. A közösségi média- és mobiltartalom-forradalom kitörése után nyakig a "mainstream”-ben a közelgő HVG tartalommarketing szeminárium egyik előadójával beszélgetettünk. A teljes cikket itt olvashatják.
       
15:20 – 15:50 Web- és információ-ergonómia 
Hogyan készítsünk rugalmasan változtatható oldalakat, ahol a felhasználó könnyen és gyorsan megtalálja a számára releváns információt? Az információ-elhelyezés ergonómiája. A tájékozódást és a vásárlást segítő, megkönnyítő  webes megoldások, webergonómiai szabályok. Jó és rossz példák. 
Előadó: Rung András, webergonómiai tanácsadó / ergománia.blog.hu
    
15:50 – 16:20 Tartalommarketing a nagyvállalati gyakorlatban 
Miért éri meg vele foglalkozni és hogyan menedzseli tartalommarketing projektjeit egy nagyvállalat? Példák, sikerek, tanulságok.
Előadó: Csörgő Zsuzsa, háztartási vegyiáru üzletágvezető / Procter & Gamble
       
16:20 – 17:20 Online marketingeszköztár a tartalomfogyasztók és a vásárlók szolgálatában
A tartalomnépszerűsítés folyamata. Hogyan népszerűsítsük az elkészült online tartalmat? Keresőmarketing, közösségi média, vírusmarketing és email marketing példák, érdekességek és esettanulmányok. 
Előadó: Fehér Márton, alapító-tréner / Online Marketing Akadémia

Több mint 3,9 millió magyar internet-felhasználó havi öt és fél órát tölt a Google keresőoldalain és minimum napi húsz percet a Facebookon. Információkat fogyasztunk és osztunk meg egyre gyorsuló ütemben, és folyamatosan nő az online vásárlások aránya. A közelgő HVG tartalommarketing szeminárium egyik előadójával beszélgettünk a felhasználóbarát online hirdetésekről. A teljes cikket itt olvashatják. 
       
17:20   – 17:30
Összefoglalás, zárszó


Előadók:

Baranyai Júlia, művészeti  vezető és Nagy Krisztián, Avalanche Kreatív Ügynökség:
Júlia az Iparművészeti Egyetemen végzett, Krisztián az ELTE-n, Pszichológia szakon. Az alkotópár-házaspár 14 éve áll az Avalanche Kreatív Ügynökség élén. Infografikusként számos projektben bizonyították, hogy ez az új eszköz nem csupán egy trend, de hatékony kommunikációs forma is egyben.
 
Csörgő Zsuzsa, háztartási vegyiáru üzletágvezető / Procter & Gamble:
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett Számvitel szakon. 12 éve gyakornokként került a Procter & Gamble-höz, ahol ez idő alatt többféle területen és beosztásban állt helyt sikerrel, jelenleg a háztartási vegyiáru üzletágat vezeti.
 
Fehér Márton, alapító-tréner / Online Marketing Akadémia:
Magyarországon az elsők között kezdett professzionális szinten foglalkozni az onlinemarketinggel, több mint 300 sikeres projekten van túl, emellett számos hazai és nemzetközi cég internet stratégiai tanácsadója, továbbá a Google Magyarország hivatalos AdWords Szemináriumvezetője. Különféle iparágakban, jó néhány vállalkozás köszönheti neki internetes sikereit. Gyakorlati szakemberként megszerzett tudását az Online Marketing Akadémián kis- és középvállalati döntéshozók és nagyvállalati marketingesek trénereként kamatoztatja.
 
Kékesi Zsuzsa, digitális produkciós divízió vezető / HVG Kiadó Zrt.:
Közgazdászként végzett marketing szakon, majd a 90-es évek végén első látásra beleszeretett az internet és az informatika világába. 2001-től 2006-ig projektmenedzserként részt vett a Malév weboldalának, az azon történő online értékesítésnek, e-ticketingnek és a repülőtéri check-in automatáknak a kialakításában. 2006 végétől a HVG webes, mobilos és tabletes portfóliójának fejlesztését vezette először projektmenedzserként, majd a digitális produkciós divízió vezetőjeként. Szaklektora a HVG gondozásában megjelent magyar nyelvű Steve Jobs könyvnek (Walter Isaacson).
 
Magyarósi Csaba, Goldenblog-díjas blogger / Appleblog, Egy nap a városban, Attraktor:
A Szegedi Tudományegyetemen végzett kommunikáció szakon. Nyolc éve az Index újságírója, négy éve írja az ország egyik legolvasottab blogját, az Appleblogot, amin eddig több mint 17 millió kattintást regisztráltak, két éve az Egy nap a városban blogot, ami az egyik legnépszerűbb életmódoldal Magyarországon és ami jelentős hatással van a budapestiek választására, ha szórakozásról, kultúráról van szó. Hobbiprojektje az Attraktor blog, ami a legsikeresebb magyar webes videós sorozat, az Attraktor kulisszatitkait mutatja be.
 
Rung András, webergonómiai tanácsadó / Ergománia.blog.hu:
A Budapesti Műszaki Egyetemen az első webergonómiával kapcsolatos kutatások vezetője volt. A Felhasználóbarát honlapok című könyv társszerzője (Dr. Kiss Orhidea Edith-tel közösen, megjelent a Gondolat Kiadónál).
 
Szurop István, ügyvezető tanácsadó / Taktikon Marketing Projektek:
16 éve foglalkozik marketinggel, de pályáját újságíróként és vállalati értékesítőként kezdte.
Marketingvezetőként nagyvállalatoknál dolgozott, többek között a Raiffeisen Internationalnél, ahol 9 ország marketingjét koordinálta. Ügyféloldali pályafutását követően a Garrison Group vezető márkatanácsadója volt, később létrehozta saját, marketing projektmenedzsmenttel foglakozó cégét. A Szigszalagmarketing c. könyv (HVG Kiadó) szaklektora. A konferencia témavezetője.
Helyszín és időpont

Radisson Blu Béke Hotel

1067, Budapest, Teréz krt. 43.

2012. április. 12. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Matthew E. May:
Elegáns megoldások nyomában

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!