Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A szemináriumról

Tapasztalt tanácsadókból és gyakorló szakemberekből álló előadók segítségével bemutatjuk az online marketing szakma rejtelmeit.
A sikeres közép- és nagyvállalati online szerepléshez szükséges példákat gyűjtjük össze, olyan témaköröket érintve mint a digitális CRM, a tartalommarketing, a PPC kampányok és a legjobb hazai közösségi médiahasználók gyakorlata. Miközben hazai és nemzetközi kitekintést teszünk, év végéhez közeledvén, megpróbáljuk megjósolni a jövőt – legalábbis ami a 2012-es online trendeket illeti.

Főbb témakörök
 
Digitális CRM (eCRM)
Automatizált, integrált és viselkedés vezérelt email, SMS és DM kampányok. A marketing-értékesítési folyamat tartalom szegmentáción alapuló automatikus személyre szabása. Ügyviteli rendszer és ERP integráció.

Tartalommarketing: hazai és nemzetközi körkép és gyakorlat
Hogyan szerezzünk és tartsunk meg ügyfeleket tartalommal? Mit tanulhatnak e téren a nagyvállalatok a kisvállalatoktól? Külföldi sikerpéldák és esettanulmányok. Hazai körkép a tartalommarketing használatáról.

Sikeres AdWords kampányok a tervezéstől, a végrehajtáson át a finomhangolásig
Hirdetési célcsoport meghatározása, kulcsszóválasztás,a jó hirdetési szöveg ismérvei.

Sikerpéldák és érdekességek a hazai közösségi médiából 
A legnagyobb tagszámú üzleti témájú Facebook-oldalak előadásai / élménybeszámolói az adott márka közösségi média gyakorlatáról.

Program:

12:30 – 12:45 Bemutatkozás, bevezetés

12:45 – 13:45 Digitális CRM (CRM automatizálás)
Automatizált, integrált és viselkedés vezérelt email, SMS és DM kampányok. A marketing-értékesítési folyamat tartalom szegmentáción alapuló automatikus személyre szabása. Ügyviteli rendszer és ERP integráció.
Előadó: Csepregi Balázs / MailMaster – Marketing Szoftverek

13:45 – 14:25 Tartalommarketing: hazai és nemzetközi körkép és gyakorlat
Hogyan szerezzünk és tartsunk meg ügyfeleket tartalommal? Mit tanulhatnak e téren a nagyvállalatok a kisvállalatoktól? Külföldi sikerpéldák és esettanulmányok. Hazai körkép a tartalommarketing használatáról.
Előadó: Szurop István / Taktikon

14:25 – 14:45 Kávészünet

14:45 – 15:45 Sikeres AdWords kampányok a tervezéstől, a végrehajtáson át a finomhangolásig
Hirdetési célcsoport meghatározása, kulcsszóválasztás, a jó hirdetési szöveg ismérvei, céloldal, keresési vö. display hálózatok, a költségkeret meghatározása és elosztása, stb.
Előadó: Fehér Márton / Online Marketing Akadémia

15:45 – 16:30 Sikerpéldák és érdekességek a hazai közösségi médiából # 1
Mészáros Kinga (ügyvezető igazgató) / Saatchi & Saatchi
16:30 – 17:00 Sikerpéldák és érdekességek a hazai közösségi médiából # 2
Farkas Dániel (közösségi média menedzser) / Vodafone

17:00 – 17:20 Online trendek
Live video streaming, geolokáció alapú közösségi média, közösségi chat és hype
Előadó: Schwartz Gábor, globális üzletfejlesztési vezető / USTREAM 


Előadók:

Szurop István (Taktikon Kft.)

15 éve foglalkozik marketinggel, de pályáját újságíróként és vállalati értékesítőként kezdte.
Marketing vezetőként dolgozott az ABN AMRO-nál, a K&H Banknál, a Providentnél és a Raiffeisen Internationalnél, ahol 9 ország marketingjét koordinálta.
Ügyféloldali pályafutását követően a Garrison Group vezető márkatanácsadója volt, majd létrehozta saját gyakorlati marketing tanácsadással foglalkozó cégét, mely ötvözi a nagyvállalati márkalapú szemléletet a kisvállalkozások gerilla és internet marketing gyakorlatával.
Tanácsadóként és marketing coachként biztosítási, kiskereskedelmi, FMCG, gyógyszeripari, telekommunikációs és ingatlanfejlesztési projekteken dolgozott.
A Szigszalagmarketing c. könyv szaklektora, rendszeresen tart szakmai tréningeket és szemináriumokat, legutóbb a Közép-európai Egyetem üzleti karán, meghívott vendégelőadóként.


Fehér Márton (Online Marketing Akadémia)

Az Online Marketing Akadémia egyik alapítója és trénere, már több, mint 10 éve foglalkozik online marketinggel.
Magyarországon az elsők között kezdett professzionális szinten foglalkozni keresőmarketinggel, több mint 300 sikeres projekten van túl, emellett számos (nem csak hazai) cég internet stratégiai tanácsadója. Havi több tízmillió forintnyi online reklámköltésért felel.  Jónéhány vállalkozás neki köszönheti internetes sikereit mindenféle iparágban. Hozzá és az Online Marketing Akadémiához fordulnak tudásért a kis és középvállalkozások döntéshozói és a nagyvállalatok, multicégek marketingesei is.
Fő szakterülete a keresőmarketing, a webanalitika és a szövegírás. A Google Magyarország hivatalos AdWords oktatójának választotta Mártont, a megtisztelő Google AdWords Seminar Leader címet hazánkban összesen csak ketten kapták meg.
Márton saját tapasztalatai alapján vallja, hogy a tanulás a legjobb befektetés. Ma is rengeteg időt tölt tudásának gyarapításával, magyar, angol, német és francia nyelvű szakmai fórumok, blogok és folyóiratok segítségével. Ezen felül minden hónapban elolvas egy újabb üzleti vagy marketing témájú könyvet.


Csepregi Balázs (MarketingSzoftverek)

7 éves személyes értékesítési tapasztalattal a háta mögött 2000-ben kezdett online értékesítéssel foglalkozni. Azon kevesek közé tartozik, akik már a hazai internet-marketing korai időszakában is első sorban az értékesítési eredményeken mérték le egy online projekt sikerességét.

A MarketingSzoftverek társ-tulajdonosaként 2003 óta foglalkozik professzionális adatbázis marketinggel. A MarketingSzoftvereknél megfordult több, mint 1000 ügyféllel, az egyik legnagyobb hazai e-mail adatbázissal, valamint az ügyfelekkel közösen elküldött több száz millió e-mail-lel szerzett tapasztalatai alapján az egyik leginkább autentikus előadó az automatizált online értékesítés, vagyis a CRM Automatizálás tekintetében."


Helyszín és időpont

Larus Rendezvényközpont

1124 Budapest, Csörsz utca 18/B.

2011. október. 11. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Seth Godin
Minden marketinges sztorizik

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!