Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A mobileszközök ma már mindannyiunk számára nélkülözhetetlenné váltak. A konferencia a legfrissebb online marketing trendek bemutatásával, esettanulmányokkal és elemzésekkel ad útmutatót az online marketing eszközök újdonságainak sikeres felhasználásához.


A program témái

A konferencián megmutatjuk, mi az ami működik:

  • a különböző mobilplatformokon külön és mindegyiken együtt is
  • a online és mobil platformokon
  • a user experience-ben, és használhatóságban
  • a mérésekben, analitikákban


Előadóinkkal az alábbi kérdésekre keressük a választ:

  • Miért fontos és elengedhetetlen a mobil és tablet platformokkal foglalkozni és hogyan fogjunk hozzá?
  • Hol van a mobil szerepe az online marketingen belül? Milyen stratégia mentén, milyen gyorsasággal, és milyen jóváhagyási folyamatban születik egy mobilos megjelenés?
  • Milyen a vonzó, a fogyasztó és a márka számára is releváns tartalom? 
  • Hogyan gyártsunk vonzó online tartalmat, amely látogatókat és vásárlókat generál?
  • Mire jó és hogyan készülnek a Facebook-alkalmazások, mobil applikációk és más a vásárlók bevonását segítő online marketing fejlesztések?
  • Hogyan segítsük a felhasználókat vásárolni?
  • Hogyan lehet egy alkalmazásban mindent elmondani?
  • Mitől lesz népszerű egy weboldal, egy alkalmazás, vagy hatékony egy online hirdetés?
  • Hogy lehet mérni egy megjelenés sikerességét?


Program

9:00 - 9:30 regisztráció

9:30 - 11:40 I. blokk 

Mobilkutatás - a legfrissebb eredmények
Mennyit használják az emberek a mobiljukat? Mire keresnek ezen a platformon? Melyik márkák sikeresek a kutatások szerint? Mérések és azok eredményei hazánkban és a környező országokban. A mobil technológia gazdasági és társadalmi hatásai. Merre fejlődik a mobil és tablet piac, mi alkalmazható ebből a hazai piacon? Hogyan változnak a fogyasztók az új technológia által, és ez milyen hatással lesz a kommunikációs szakmára? Ambruszter Géza  I Gemius Hungary
 
Miért és mikor érdemes mobil irányba is fókuszálni?
        Milyen szerepet tölthet be a mobil platform egy marketing mixben? Milyen más marketing eszközöket támogathat hatékonyan? Az új platform helye egy nagyobb kampányban, egy online marketing mixben. Sikeres applikációk, és hirdetések, melyek hozzájárultak a kampány sikerességéhez. Hogyan lehet közelebb hozni a márkát a fogyasztóhoz egy mobilos megjelenéssel? - Probáld Attila I HPS group

 
Applikáció vs. mobilra optimalizált weboldal     
        Melyik szolgálja jobban a márka céljait? Mikor és milyen szempontok szerint osztható el a fejlesztési budget? Mikor érdemes applikációt vagy optimalizált weboldalt használni? Hogyan fejlesszünk webes, tableten és mobilon is jól értelmezhető felületet különböző tartalmakhoz és márkákhoz? Példák sikeres márkatámogató fejlesztésekre. - Kékesi Zsuzsa  I HVG
 
Hogyan lehet kihasználni mobilon a közösségi média lehetőségeit
                Mennyit használja egy átlagos fogyasztó a mobilját facebbookozásra? Melyek a legnépszerűbb közösségre épülő alkalmazások? Hogyan lehet a közösségi média fogyasztásra promóciót építeni? Hogyan népszerűsíthetjük márkánkat a közösségi média felületein egy gombnyomással? Hogyan tudunk közel kerülni a fogyasztóhoz, két metrómegálló között? Mennyit ér egy megosztás? Példák, sikerek, tanulságok. - Radisics Milán I SocialDaily
 

11:40 - 12:10 szünet

12:10 - 15:00 II. blokk

Mobilfizetés
                A mobilfizetés lehetőségei Magyarországon. A technológia terjedése milyen változásokat hozhat? Milyen területeken elterjedt a mobil fizetés külföldön? Hazánkban melyik piaci szegmensben hozhat áttörést a technológia bevezetése? Milyen termékeknél érdemes mobil fizetési megoldást alkalmazni? Hogy könnyíti meg az új technológia a fogyasztók életét? - Habencius István I Checkiners Kft.
 
Bolt a mobilon, ROI az új platformokon
                Webshopok, webshop alkalmazások fejlesztése. Hogyan képzelünk el egy webshopot mobil felületen, ahol a felhasználó könnyen és gyorsan megtalálja a számára releváns információt és képes egy gombnyomással vásárolni? A tájékozódást és a vásárlást segítő, megkönnyítő  webes megoldások, szabályok. Működő mobilshopok és tapasztalataik. 

Mikor sikeres egy mobil platformon elhelyezett hirdetés? Hány letöltés után sikeres egy applikáció? Hogyan mérjük a hatékonyságot? (hirdetés elhelyezés, saját alkalmazás, webshop stb.) - Sipos András I Canecom.com
Mennyibe is kerül a mobilos megjelenés?
                Mik a legfontosabb tulajdonságai egy applikációnak és mennyibe kerül? Hogyan lehet költséghatékonyan megjelenni a mobil/tablet felületeken? - Ránky Miklós I LumiNet Informatikai és Szolgáltató Kft.
 


15:00 - 15:30 Szünet

15:30 - 17:30 III. blokk

A felhasználói élmény maximalizálása  
                Mitől függ hogy a fogyasztó legközelebb is visszajön az oldalunkra, megnyitja az alkalmazásunkat? Hogyan tegyük érdekessé és sikeressé az online megjelenéseinket? UX – leírva egy apró fogalom, amelyben mérhetetlen sok szál fut össze. Ezek egyenként járulnak hozzá ahhoz, hogy egy adott termék sikeres legyen, megszeressék a felhasználók, örömmel nyissák meg, hogy az hozzá tegyen valamit az életükhöz. Kiemelkedő szerepet kap azonban e szálak közül az a logikus design, az emberközpontúság, és a kreatív tervezés. - Kolozsvári Zoltán I Distinction
esettanulmány - szerethető alkalmazás
Mitől lesz az applikációk között valami a legsikeresebb? - Szente-Varga Bálint I Időkép Kft.

esettanulmány  - jó hirdetés elhelyezés és kreatívok
                Mikor és milyen hirdetést érdemes elhelyezni mobil és tablet felületeken? - Koralewsky Márk I Mito
 

Előadók
Ambruszter Géza  I Gemius Hungary
Kékesi Zsuzsa  I HVG
Kolozsvári Zoltán I Distinction
Koralewsky Márk I Mito
Probáld Attila I HPS group
Radisics Milán I SocialDaily
Ránky Miklós I LumiNet Informatikai és Szolgáltató Kft.
Sipos András I Canecom.com
Szente-Varga Bálint I Időkép Kft.


Helyszín és időpont

MOM kulturális központ

1124 Budapest, Csörsz utca 18.

2014. április. 24. 9.30


Kapcsolódó kiadvány

Shapiro, Aaron
Felhasználók, nem vevők

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!